მშენებლობა და რეკონსტრუქცია.
თაბაშირ-თაბაშირის-hurray! 2006-10-28 12:38:36
ბაზარზე მოღვაწეები საქონლის მოახდინეს ბაზარზე, " მშრალი შენობა მიქსები (SSS). გაყიდვების მოცულობა, 2001 - 150-180 ათასი t $ 45-50 მლნ (დამ). რაოდენობა ოპერატორები - იმპორტიორები - არა უმეტეს 10, ადგილობრივ მწარმოებლებს არის 30-ზე მეტი. წილი იმპორტირებული და ადგილობრივი პროდუქცია - 75-80% შიდა პროდუქტის 20-25% - ს იმპორტი (რაოდენობრივი გამოხატვის თავისუფლება). გაყიდვების სტრუქტურა წებოვანი for ფილები - 60-65%, ნარევს wall - 15-20%, ნარევების სართულები - 10%, წებო თაბაშირი plasterboard - 5-7%, grout ამისთვის სახსრების - 3-5%, სხვა mix - 2 -3% (რაოდენობრივი გამოხატვის თავისუფლება). დინამიკა გაყიდვების მიხედვით მოვაჭრეები, ამ წლის გაყიდვების მშრალი შენობა მიქსები (SSS) გაიზარდა დაახლოებით 25-35% (ზოგიერთი სავაჭრო ობიექტებში კი brag 50% - იანი ზრდა) წინა წელთან შედარებით. მაგრამ, აღნიშნა, გაყიდვების ზრდა, ოპერატორები ვერ რათა დადგინდეს, ზუსტად რა რაოდენობის MTS ისინი წარმოება, იმპორტი და გაყიდვა უკრაინაში. და კიდევ ერთხელ (იხილეთ, მაგალითად, ბიზნეს № 37 9 სექტემბერს, 2002, გვ 26-31) შეფასება მოვაჭრეები არ ეთანხმებიან მონაცემები მწარმოებელთა (იხილეთ ინდუსტრიის მიმოხილვა გვერდები 29-31). ძირითადი მიზეზი განსხვავებები არის ნაკლებობა სრული მონაცემები ოფიციალური სტატისტიკა. მაგალითად, Ledovskoy კლასიფიკაცია CAS "დაშიფრული" under სხვადასხვა საბაჟო კოდები. ყოფნა კონტრაბანდა პროდუქტები და understatement ინვოისი ღირებულების იმპორტირებული საქონლის, ასევე არ შეუწყობს სათანადო სავარაუდო გაყიდვების CCC. იმავე თამამი ოპერატორები, ვინც გაბედავს შეფასდეს ტომი ბაზრის მონაცემები polar. ზოგიერთი გვჯერა, რომ მისი მოცულობა 130 ათასი ტონა, და ზოგიერთი ამბობენ, რომ ის თითქმის 3-4-ჯერ მეტი. სავარაუდოდ, ოპტიმისტური გათვლებით გაყიდვების 450-500 ათასი ტონა ეფუძნება იმ ფაქტს, რომ მშრალ სამშენებლო მიქსები "იმედი" შეფუთული ცემენტი, კირი, თაბაშირი. ტომი გაყიდვების წმინდა CCC, შესაბამისად, ბიზნესის და ზოგიერთი ოპერატორები, რათა 150-180 ათასი ტონა იმპორტირებული პროდუქციის დეტალური ინფორმაცია, თუ როგორ იმპორტი MTS ბიზნეს არაერთხელ წერდა (იხილეთ № 37 10. 09. 01,, გვერდები 34-37, № 9 დათარიღებული 04. 03. 02 g, გვერდი 24, 25). თურქული საქონლის რჩება ლიდერი გაყიდვების საერთო გაყიდვების თაბაშირ putty და ბათქაში. მისი თქმით, სხვადასხვა შეფასებით, ეს ანგარიშები 50-70% (რაოდენობრივი გამოხატვის თავისუფლება). ოფიციალური სტატისტიკის თანახმად, 6540 ტონა ცემენტის, კირის და თაბაშირ putty, იმპორტირებული უკრაინის 2001 წელს, თურქები დააყენა 1886 ასე რომ, ხოლო იმპორტი თურქული საქონლის პირველ ნახევარში 2002 წლის იმავე პერიოდთან შედარებით 2001 გაიზარდა 621 ტონა (1211 t ; ვხედავ tab. 1). და ფასები დაბალია, ვიდრე შიდა პროდუქტი. და ეს გასაგებია, რადგან განაკვეთების ინვოისი თურქული პროდუქცია ქვეშ-მიღებულია ურცხვად. მისი თქმით, საბაჟო სტატისტიკა, საშუალო ინვოისი ფასი 1 კგ putty მიერ დასავლურ ქვეყნებში, დაახლოებით us $ 0, 3, 1 კგ, თურქი - $ 0, 085 1 კგ ცხრილი 1 იმპორტი მშრალი სამშენებლო ნარევები უკრაინაში ძირითად ქვეყნებში-მომწოდებლები ქვეყნის შესახებ,'em, t 2001 წლის პირველი ნახევარი 2001 წლის პირველი ნახევარი 2002, SPS UED 321410900 მხატვრების ' ფითხები მუშაობს მოლდოვა 1571 585987 გერმანია 724 321 315 პოლონეთი 1121 641 455 თურქეთის 1883 588 1211 ფინეთის 217 218 13 მხოლოდ 6540 2601 3617 " UCC FEA 32149000 სხვა (ცეცხლგამძლე ნაერთების მომზადება, ზედაპირების ფასადების, შიდა კედლები, იატაკი, ჭერი და ა.შ), მოლდოვას 2874 1133 1972 გერმანია 2521 1257 956 პოლონეთი 5757 2485 3263 თურქეთის 1120 359965 ფინეთის 1584 790 534 მხოლოდ 16888 7571 9309 " UCC FEA 25202000 თაბაშირის (თაბაშირი) მოლდოვა 411 218 325 გერმანია 207 515 339 პოლონეთი 8414 3593 4952 თურქეთის 4183 1097 4691 ფინეთის 11 არ მონაცემთა 2 საფრანგეთი 1289 554 1602 მხოლოდ 15144 5885 12073 მიხედვით Goskomstat. სპექტრი, 2002 წელს მნიშვნელოვანი ცვლილებები ასორტიმენტი CCC არ მოხდეს. როგორც სჯეროდა მიერ ბიზნეს გაზაფხულზე (№ 9 დათარიღებული 04. 03. 02 g, გვერდი 24, 25), იზრდება მოთხოვნა სპეციალიზებული მშრალი ნარევები (როგორც წესი, ეს არის ძვირი და საშუალო ფასი საქონელი). მაგალითად, გაზრდილი გაყიდვების კერამიკული ფილების საცურაო აუზები, რომლებიც იზრდება და რეალიზაცია შესაბამისი ტიპის კრამიტი ადჰეზივების. ასევე, მისი თქმით, wholesalers, მომხმარებელს ურჩევნია გამოიყენოს SSS კონკრეტული ბრენდის მშენებლობა აბაზანები და არ Copart ნარევი სხვადასხვა ბრენდები. ამ წელს გაიზარდა გაყიდვების არასამთავრობო შავი grout ამისთვის სახსრების - დაახლოებით 3-4% შედარებით წინა წლის. მიუხედავად იმისა, რომ, როგორც ადრე, ლომის წილი გაყიდვების უზრუნველყოს grout რუხი და თეთრი ფერები. კიდევ ერთი კარგი ტენდენცია ბაზარზე "მშრალი ვაზის" - გაფართოებას ასორტიმენტი. მოვაჭრეები მიხვდა, რომ ეს მეთოდი მოზიდვის მყიდველი და, შესაბამისად, გაზრდის გაყიდვების მუშაობს შესანიშნავად. შედეგად, ბოლო წლის განმავლობაში, სპექტრი, ბევრი კომპანია აქვს შევსება სხვადასხვა სახის მისაცემად და თერმული თბოიზოლაცია (ფასადის საიზოლაციო მასალები, ყველა სახის მშრალი ნარევები სართულები. ბოლო ორი წლის იზრდება იყიდება იაფი ფილა ადჰეზივების, ბათქაში და putties. იაფი პროდუქტი უზრუნველყოფს მოვაჭრეები დაახლოებით 75% მთლიანი გაყიდვების (რაოდენობრივი გამოხატვის თავისუფლება). მაგრამ, მისი თქმით, ზოგიერთი თ, მუდმივი შემცირება ფასები განაპირობა ის ფაქტი, რომ სტრუქტურა შემოსავლები, მათი წილი არ აღემატება 35%. მისი თქმით, მოვაჭრეების, და გაზარდოთ გაყიდვები საშუალო ფასი ჯგუფი. ცოტა ხნის წინ, შემცირება ფასები და სავაჭრო მინდვრები ამ "მშრალი ვაზის" არ იყო დაფიქსირებული. ახლა ეს უზრუნველყოფს მოვაჭრეები დაახლოებით 40% შეადგენს. განხორციელების ძვირი ნარევები ძირითადად იმპორტი შემცირდა და ახლა არ არის უფრო მეტი, ვიდრე 5% მთლიანი გაყიდვების (რაოდენობრივი გამოხატვის თავისუფლება). მაგრამ ძვირი საქონელი საშუალებას ბიზნესმენების 30% შემოსავლები. ექსპერტები აცხადებენ, სტანისლავ BELINSKY (41), დირექტორის მოადგილე, კომპანია "Angie" (გ კიევში; წარმოების, საბითუმო და საცალო ვაჭრობის და სამშენებლო მასალები; პერსონალის 200 თანამშრომელი, ბაზარზე 1993 წლიდან): " ჩვენი შეფასებით, სამომხმარებლო შეძენისას მშენებლობა ქიმიკატების ძირითადად ორიენტირებულია ფასი საქონელი. ამ მიზეზით იყიდება, მაგალითად, მშრალი ბათქაში ბრძანებით მასშტაბები უფრო ნაკლები, ვიდრე გაყიდვა limy გადაწყვეტა. ყველაზე მწარმოებელთა ფასები მიერ მსგავსი CCC თითქმის იგივე. ამიტომ სულ უფრო და უფრო მნიშვნელოვანი როლი ხელშეწყობა პროდუქტის plays პოპულარობა ესა თუ ის მიხედვით. თუმცა, არა ყველა კომპანიას გააჩნია საკმარისი საშუალება, თავისი რეკლამა. ჩვენ ბოლო სამი წლის და გაყიდა პროდუქცია, დაახლოებით ორი ათეული ქარხნები. მაგრამ მოცემულ დაბალი მოთხოვნა საქონლის ზოგიერთი მწარმოებლები უარი თქვა მათთან მუშაობა. მაგალითად, ჩვენ ახლა (თითქმის ნულოვანი მოგების) გაყიდვა რჩება პროდუქციის შიდა TM. ასე რომ, მიუხედავად იმისა, რომ "stop" სპექტრს p'და უკრაინის მწარმოებლებს. ყველაზე ცნობილი უკრაინა TM Ceresit, "Polirem" და "Polimin". უფრო მეტიც მშრალი ნარევები მწარმოებლები ბოლო ორ ბრენდს მნიშვნელოვნად ემატება მოცულობის გაყიდვების 2001-2002 პირიქით, მეშვეობით, მაღალი ფასები თანდათან კარგავს საბაზრო პოზიცია, Ceresit. მაიკლ IVANCHENKO (29), დირექტორი, "ღონისძიება budmateriali" (გ კიევში; ოფიციალური იმპორტიორი TM Mira; პერსონალი - 5 პირი; ბაზარზე 2001 წლიდან): - ბოლო წლებში არ ყოფილა სტაბილური ზრდის მოთხოვნა მაღალტექნოლოგიური ძვირი CCC. გარდა ამისა მდიდარი ხალხის ეს მოთხოვნა უზრუნველყოფს მომხმარებელს, რომელიც ცხოვრობს პრინციპით "ჩვენ არ ვართ იმდენად მდიდარი, რომ ვიყიდო იაფი რამ". მაგალითად, ძვირადღირებული იატაკის შეიძლება ცუდი გამოყენებით ცუდი გაათანაბრა მასები; ეს უსიამოვნო სანახავად ძვირფასო ფილები, სეპარატისტული გამოყენებით იაფი წებოვანი კონკრეტული პირობები (ფილები, საცურაო აუზები, plasterboard, და ა.შ.). სასიამოვნო, რომ უკრაინაში ერთად'მაღალი ხარისხის კომპონენტები, რომელიც საშუალებას მისცემს აწარმოოს ტექნოლოგიურად მარტივი ადჰეზივების გარეშე დაკარგვა quality. და მას შემდეგ, რაც გადაზიდვის ნარევები საზღვარგარეთ მათი ღირებულება, ჩვენ დაგეგმვა, ორგანიზება, წარმოება და ასეთი CCC უკრაინაში. ოლეგ Valuyki (30), ხელმძღვანელი პროდუქციის ხაზი-MTS ვაჭრობის და სამშენებლო ჯგუფი "bullain", ნაწილი GK "Altera", ხარკოვის; ვაჭრობის სამშენებლო მასალები): - წლიური გაყიდვების CCC იზრდება 30%. გასულ წელს SV'დაკავშირებით შემცირება ფასები მშრალი ნარევები (საშუალოდ 5-6%) გაიზარდა განხორციელების შიდა პროდუქტი Ceresit მიხედვით. ტრანსპორტის და შენახვის ხარჯები ფასი MTS ძალიან მაღალი და მათ უცხოეთიდან ხდება ნაკლებად მომგებიანი. მკაცრი კონკურსის იწვევს ის ფაქტი, რომ გარდა იმისა, რომ ზოგადი შემცირება ღირებულება ზოგიერთი პროდუქციის საბითუმო დაიწყოს ნაგავსაყრელი. თუმცა, ეს არ არის საუკეთესო მეთოდი ბრძოლა მყიდველი. ასე რომ, მე ვფიქრობ, რომ თურქეთი უნდა იყოს შეგროვებული "მრგვალი მაგიდის" და განვითარება საერთო პრინციპები ფასების პოლიტიკა. ცივილიზებულ ქვეყანაში, იგივე კონკურსის გამარჯვებულები არიან ის კომპანიები, რომლებიც შეძლებთ ოპტიმიზაცია ხარჯები ლოგისტიკის, სიღრმისეული ანალიზი ბაზარზე სიტუაცია. ასევე აუცილებელია ყურადღება მიაქციონ საცალო გაყიდვების, როგორც მაღაზიებში ხშირად ცუდად მორგებული ოპერატიული აღრიცხვა საქონელი. შედეგად, გარკვეული პროდუქტები, თაროები, ზოგჯერ არა. გარდა ამისა, კვალიფიკაციის მოვაჭრეები მაღაზიებში შეიძლება იყოს უკეთესი. ბევრი მათგანი ჯერ კიდევ არ იცნობს მახასიათებლები და თვისებები გამოყენების მშრალი მიქსები. ამიტომ აუცილებელია, რათა ხელი შეუწყოს სასწავლო საცალო. ბორის KUDRYAVTSEV (26), მენეჯერი, "Conlux უკრაინის"კიევის; საბითუმო ვაჭრობა, სამშენებლო მასალები; პერსონალის - 50-ზე მეტი თანამშრომელი): - მოცულობა გაყიდვების ბაზარზე მშრალი სამშენებლო ნარევები ყოველწლიურად იზრდება. გამონაკლისი და 2002. გაითვალისწინეთ, რომ ამ წელს, ბაზრის მშრალი მიქსები ინტენსიური უკრაინის მწარმოებლებს, რის შედეგადაც გაძლიერდა კონკურენცია იაფად სეგმენტი. გაზრდის გაყიდვების ბრენდი Ceresit, მაგალითად, ჩვენ აქტიურად ფართოვდება სადისტრიბუციო ქსელები და ხელშეწყობა პროდუქტების ბაზარზე,'chnogo მშენებლობა. შედარებით ბაზრის შესახებ,'chnogo მშენებლობის შეიძლება ითქვას, რომ უფრო კონკურენტუნარიანი არიან ის კომპანიები, რომლებიც დააკმაყოფილებს მოთხოვნა მშენებელთა დამატებითი მომსახურება (მაგალითად, გაანგარიშება მასალის გამოყენება) და იპოვოთ გამოსავალი რთული სიტუაციებიდან გამომდინარე შესახებ'ობიექტის დახმარებით შემოთავაზებული პროდუქცია, და ასევე შეძლებთ სპეციალისტების კონსულტაციები. ნიკოლაი Tsalko (49), გენერალური მენეჯერი, კომპანია " Agromat", კიევი; საბითუმო და საცალო ვაჭრობის და სამშენებლო მასალები; პერსონალის - 500-ზე მეტი თანამშრომელი; ბაზარზე 1993 წლიდან): - გაყიდვების ზრდის მშრალი ნარევები უკრაინაში ამ წლის შედარებით 2001 შეადგინა მინიმუმ 30%. ადრე გაყიდვების ჩვენ CCC განსაკუთრებული ყურადღება არ ექცევა. გაყიდული მათ, როგორც თანამგზავრი ფილები პროდუქტები. მაგრამ ბოლო წლის განმავლობაში ჩვენ არ შეიცვალა გაყიდვების პოლიტიკის CCC. გაზრდის, ტომი მშენებლობა ქიმიკატების გააცნო დამატებითი ფასდაკლება მსხვილი საბითუმო მყიდველებს. გახდა უფრო ხშირი აქციები: საჩუქრები საფუძველზე შეძენა პროდუქტები, უფასო გავრცელება, საქონლის, მათ შორის მოვაჭრეები და stroyorganizatsy და ა.შ., ეს ხელს უწყობს, რომ ზრდის გაყიდვების იზრდება და კულტურის მოხმარების CCC. ეს განსაკუთრებით შესამჩნევი მშენებლობა ძვირი ობიექტები'ობიექტები. მაგალითად, მომხმარებელს უკვე ურჩევნია გამოიყენოს სპეციალურად შერჩეული კომპონენტები სამშენებლო ქიმიკატების (როგორც წესი, მაღალი ხარისხის იმპორტირებული) სამშენებლო საცურაო აუზები. სერგეი YARMOLENKO (28), მენეჯერი, სუპერმარკეტი "ახალი ხაზი" (გ კიევში; საცალო ვაჭრობის და სამშენებლო მასალები; პერსონალის - 170 თანამშრომელი; ბაზარზე 2001 წლიდან): - ბაზრის მშრალი სამშენებლო ნარევები ვითარდება სწრაფად. ერთად'არსებობს მრავალი შეთავაზებანი მწარმოებლები და იმპორტიორები. ზოგიერთი მომწოდებლები მისაღებად თაროები მაღაზია, ზოგჯერ კი გაყიდოს მათი მომგებიანობის ახლოს ნულოვანი. როგორც წესი, ასე რეალიზაციის ცნობილი სავაჭრო ნიშნები. რა თქმა უნდა, პოპულარობა TM მაღაზიაში დიდი მნიშვნელობა აქვს. მაგრამ გარდა ამისა, ჩვენ დაინტერესებული ვართ, რომ მომწოდებლები ყურადღებით კონტროლირებადი მიწოდება საქონლის მიწოდება, დოკუმენტაცია, ყურადღებით აკვირდებოდა თვალსაზრისით, მშობიარობა, მონაწილეობდა სხვადასხვა ერთობლივი მარკეტინგული პროექტების (მაგალითად, ჩვენ მიერ წარმოებული გაზეთი რეკლამა მაღაზიის). სამწუხაროდ, არა ყველა ობიექტში არიან შეუძლია მუშაობა შეუფერხებლად ბაზარზე და მზად წარმოეშვას დამატებითი ხარჯები რეკლამა. მიუხედავად იმისა, რომ ისინი ცდილობენ იპოვონ საუკეთესო პარამეტრები. რომელიც მოიცავს მის სარეკლამო რგოლი ჩვენი მაღაზიის, რომელიც უზრუნველყოფს უფასო მიწოდების საქონლის. მე აღნიშნავენ, რომ წელს, წინა წელთან შედარებით, გასულ გაზარდა ტემპი გაყიდვების მშრალი მიქსები სითბო-შენახვა ფასადების, შენობების. ზრდა იყო დაახლოებით 30%. ჩემი აზრით, დგანან'ეს არის იმის გამო, რომ აქტიური სარეკლამო სხვადასხვა მასალები, რომლებიც ინარჩუნებს სითბოს სახლი და გადარჩენა ელექტროენერგიის. ფასების ყველაზე ოპერატორები ფილა წებოვანი "pack horse", როდესაც აღების ახალ ბაზრებზე. და ბოლო წლებში ყველაზე ხისტი ფასი კონკურსის ადგილი ჰქონდა ზუსტად სეგმენტი შიდა წებო იყიდება ფილები. ფასები ბოლო 2-3 წლის განმავლობაში შემცირდა ლიმიტი (ცხრილი. 2; წლიური შემცირება ფასები მიერ 10-15%). და თუ მწარმოებლები გაგრძელდება, რათა შეამციროს ფასები, პროდუქტები, რომ, აზრი მოვაჭრეები, ნაკლებად სავარაუდოა, რომ ეს შეიძლება იყოს ე.წ. წებო. თავისი მკაცრი კონკურენცია და მოვაჭრეების უნდა ზომიერი მადას და შეამციროს სავაჭრო ზღვარი ფილა წებოვანი. ზოგჯერ ხდება ისე, wholesalers შეზღუდული ზღვარი 3-4% (მოგების დროს იყიდება 25 კგ ტომარა წებოვანი ნარევი არ უნდა აღემატებოდეს 50 kopecks ). ზე საცალო მინდვრები ამ პროდუქტის ახლა შეადგინოს 8% - დან 15% - მდე (დამოკიდებულია საიდან, ტიპი საცალო განყოფილება). მისი თქმით, მეწარმეები, რომ ეს ხდება, რომ გადაყრა კი დისტრიბუტორი'uteri ერთი და იგივე კომპანია. რა თქმა უნდა, ისინი ვალდებულნი არიან,', რომლებიც დაკავშირებულია საქონლის გაყიდვა დამტკიცებული კომპანია-"დედა" ფასები (არ cater ამისთვის ფასების "რასის" სამომხმარებლო და მოგება უფლება განავითაროს საკუთარი სადისტრიბუციო). მაგრამ მისაღებად "გემრიელი" დისტრიბუტორი'autorsko ფასდაკლება, ისინი უნდა შეასრულოს მთელი რიგი მოთხოვნები: გაყიდვა გარკვეული რაოდენობის საქონელი, რომელიც არ შეესაბამება ერთიან ფასი პოლიტიკა და ა.შ., თუ პროდუქცია უფრო ძვირი, ვიდრე საქონლის კონკურენტები, ზოგი შემთხვევით ვერ აკმაყოფილებს მწარმოებელი. შედეგად ისინი უნდა აკმაყოფილებდეს ვალდებულებები it'asana, გაყიდვა საქონლის ფასები ქვემოთ არის რეკომენდირებული. მოვაჭრეები მიიჩნევენ, რომ მწარმოებლებს, რომლებსაც არ სურთ შეღწევას სიტუაციაში ასე, უნდა გადახედოს თავის საფასო პოლიტიკა. წინააღმდეგ შემთხვევაში, იყიდება მათი პროდუქცია იქნება შემცირებული. უდავოდ, მწარმოებლებს არ შეიძლება იცის სირთულეები შეექმნა მათი დისტრიბუტორი'uteri. და, რა თქმა უნდა, ისინი ცდილობენ, ხელი შეუშალონ გაძლიერება საშიში ტენდენციები. მაგალითად, კონტროლის იყიდება საქონლის მითითებული ფასები, კომპანია " Henkel-Bautechnik (უკრაინა)" ცოტა ხნის წინ დაარსდა სპეციალური სისტემა, რომელიც გაძლევთ საშუალებას აკონტროლოთ პროგრესი პროდუქციის საწყობი საბოლოო სამომხმარებლო. თავიდან ასაცილებლად გადაყრა, საწარმოს ატარებს შეხვედრა პარტნიორები, რომელიც განიხილავს პრობლემა, რომელიც გაჩნდა. თუ დისტრიბუტორი არ შეესაბამება რეკომენდირებული ფასი პოლიტიკა, ქარხანა უარს მიწოდების საქონლის კომპანია ან უკარგავს მას დამატებითი ფასდაკლება. თავის მხრივ, თუ დისტრიბუტორი პრობლემები წარმოიქმნება,, კომპანია, მისი თქმით, გენერალური დირექტორის "Henkel Bautechnik (უკრაინა)" ვლადიმერ Socha, ცდილობს იპოვოს კომპრომისი გადაწყვეტილებები. სხვათა შორის, არ არის გამორიცხული, რომ ფასი ნარევი უახლოეს მომავალში დაიწყება იზრდება, როგორც შეცვლილია დანამატები, რომლებიც მათი შემადგენლობა, იმპორტი ევროკავშირის ქვეყნებიდან. განაკვეთი ევრო გაიზარდა დასაწყისიდან წლის 20% - ით, შესაბამისად, გაიზარდა და დამატებების და მათი კომპონენტი ღირებულება ფასი მშრალი მიქსები მნიშვნელოვანი. ამავე დროს, კონკურენტული ბრძოლის, როგორც აღნიშნა, გამოიწვია მკვეთრი შემცირება "მშრალი ვაზის". შედეგად, ფერმერთა შემოსავალი 2002 წელს მნიშვნელოვნად დაეცა. ამიტომ, უახლოეს მომავალში, უკრაინის მწარმოებლები ცდილობენ ოპტიმიზაცია ფასები MTS. დაეცა ბოლო წლის განმავლობაში, მშრალი ნარევი კედლის - დაახლოებით 5-8%. განსაკუთრებით შესამჩნევი იყო შემცირება ფასები თაბაშირი და თაბაშირის putty - დაახლოებით 2 UAH. 5 UAH. ტომარა (25-30 კგ). მისი თქმით, მოვაჭრეების, ეს იყო იმის გამო, რომ შემცირება ფასები putty და თაბაშირის მომწოდებლები თურქული საქონელი. და როგორც ისინი უზრუნველყოფენ უმრავლესობა გაყიდვების მშრალი თაბაშირის მიქსები კედლები, სხვა მომწოდებლები ძალიან იძულებული შეამციროს ფასები. გარდა ამისა, ბევრ ადგილობრივ მწარმოებლებს არ დაიწყო ვეძებოთ გზები, რათა შეამციროს წარმოების ღირებულება, კერძოდ, დამოუკიდებელი კვლევა (სრულად ან ნაწილობრივ) გამოყოფის ბათქაში. აღსანიშნავია, რომ ამ წლის, დაახლოებით 5-10% ზრდა ფასები მშრალი შენობა მიქსები ევროპული წარმოების (SV'დაკავშირებით ზრდის, როგორც უკვე აღვნიშნეთ, ევრო). მაგიდა 2 საშუალო ფასები MTS, 2002 წელს, $ / კგ პროდუქტის იაფად ჯგუფური საშუალო ფასი ჯგუფი ძვირი ფასი ჯგუფი ფილა წებოვანი 0, 13-0, 3 0, 4-0, 65 0, 7-1, 1 dBm 0 კედლები, 2-0, 4 0, 5-0, 6 0, 7-1, 2 CAS სართული 0, 26-0, 4 0, 5-0, 8 0, 9-1, 3 Grout 0, 5 - 0, 8 0, 9-1, 5 2-2, 5 წებო თაბაშირი plasterboard 0, 25-0, 3 0, 35-0, 4 0, 45-0, 5 მაგიდა 3 სტრუქტურა გაყიდვების MTS სასაქონლო ნიშნის (მონეტარული თვალსაზრისით) სავაჭრო ნიშნის, 2002, % Litokol 1, 4 ატლასი 2, 3 KNAUF 12, 7 "Profilin" 3, 5 "Polirem" 6, 1 "ხელოსანთა" 9, 5 "პოლიციის" 10, 3 Ceresit 43, 3 Satengips 11 სხვათა შორის, მისი თქმით, მეწარმეები, საშუალო მოხმარების მშრალი სამშენებლო ნარევები პოლონეთში 100 კგ წელიწადში სულზე. პოლონეთის ბაზარზე CCC უკვე "hit" 12. ესტონური მოვაჭრეები გაუმართლა, ცოტა ნაკლები. არსებობს საშუალო "მოხმარება" არის გათვლილი 50-55 კგ მშრალი მიქსები h. მომზადება ადგილობრივი მომხმარებელს ახალი პროდუქცია ბიზნესმენები დაიწყო შუა რიცხვებში 90-იან წლებში. მიხედვით გათვლებით ბიზნეს უკრაინაში საშუალოდ 3-4 კგ ნარევები საათში კაცზე. "ასაკი" საქართველოს შიდა ბაზარზე დაახლოებით შვიდი წლის. გაყიდვების ხელშეწყობა მნიშვნელოვანი ცვლილებები დისტრიბუციის CCC ამ წელს არ მოხდა. დიდი მწარმოებლები ყოველწლიურად ცდილობს გაფართოებას დილერის ქსელის. თუმცა, მისი თქმით, მოვაჭრეების, რომ უკრაინის რეგიონებში პროდუქტების ასეთი სავაჭრო ნიშნების, როგორც "Polimin "Polirem"წარმოდგენილი არათანაბრად. მეტ-ნაკლებად ფართოდ გაავრცელონ თავიანთი პროდუქცია შეძლო TM Ceresit. მძიმე გაფართოებას ცდილობს ბაზარზე დიდი მიტროპოლიტი wholesalers. რეგიონებში აქტიურად შექმნა დილერის ქსელის, ღია წარმომადგენელი office. მათი "საცეცები" უკვე მიაღწია ბევრ რეგიონში. აშკარაა, რომ უახლოეს მომავალში ძირითადი რეგიონალური ცენტრების უნდა ველოდოთ იზრდება კონკურსის წარმომადგენლებს შორის კიევში კომპანიები და ადგილობრივი მონსტრები. უფრო მეტიც, ნაკლებად სავარაუდოა, რომ კონკურენციას მომხმარებელს გამოცდილი გზა, რომ არის, ფასი. მთავარი ინსტრუმენტი ბრძოლა ბაზარი იქნება, როგორც ჩანს, ცნობილი პროდუქტების ესა თუ ის სავაჭრო ნიშანი. ახლა ზოგიერთი მოვაჭრეების, უზრუნველსაყოფად, რომ მათი პროდუქციის ამჟამინდელი თაროებზე და პოპულარული საცალო ვაჭრობის ობიექტში, სადაც ისინი საბაზრო პროდუქტი, თითქმის ნულოვანი მოგების. მისი თქმით, შემთხვევით, მათი მომხმარებელს (განსაკუთრებით რეგიონებში), შეგრძნება ზრდა მიწოდების SSA, გახდა უფრო მომთხოვნი. თუმცა, მათ არ საჭიროებს, ასე, მაგალითად, მიწოდების პროდუქციის. გადარჩენა, სატრანსპორტო ხარჯები, საბითუმო კომპანიები ცდილობენ მიაწვდის პროდუქციის შემოვლითი მისი საწყობები, რომ ვთქვა გათვალისწინებით, რომ პირდაპირ მწარმოებლის საწყობი თავისი მყიდველი (შენიშვნა, ეს უნდა გაერკვია მომხმარებელს მიწოდების ვადები). რეკლამა, აქციები. ცოტა ხნის წინ, ბევრი კომპანია დაიწყო, რომ განსაკუთრებული ყურადღება მიაქციონ გამოსახულების სარეკლამო პროდუქცია. აღსანიშნავი იყო სარეკლამო კამპანია TM "Polimin" (" Fomalhaut"). გარდა ტრადიციული რეკლამა, მაგალითად, ტრანსპორტი, ბილბორდები, კომპანია დაიწყო რეკლამირება მათი პროდუქცია და ტელევიზიით (ჯერჯერობით ეს რეკლამა არ იყო ძალიან პოპულარული ბაზარზე CCC). გარდა ამისა, კომპანია ჩაატარა სარეკლამო კამპანია მომხმარებელთა ნე ტომარა მშრალი ვაზის" "Polimin" სამომხმარებლო, რომ რაღაც ფული. გაითვალისწინეთ, რომ ზოგიერთ მოწინავე შემთხვევით არ აღმოაჩინა, ძალიან ორიგინალური გზა ხელშეწყობა ნაკლებად ცნობილი სასაქონლო ნიშნები უკრაინაში. ობიექტებში გთავაზობთ მწარმოებელი შეზღუდული რესურსების ფართომასშტაბიანი სარეკლამო კამპანია ხელს შეუწყობს "უფასო" შეუზღუდავი რაოდენობის პროდუქცია. მოსამართლეები ისინი გავრცელება, მათ შორის, მისი საბითუმო პარტნიორები, და რომ, თავის მხრივ, მათ შორის მომხმარებელთა (სამშენებლო, კერძო სამაგისტრო). ამდენად, პროდუქციის რეკლამირება, პირდაპირ მომხმარებელს და სწრაფად ვრცელდება და გამოცდილი", ფაქტობრივად,". ზოგადად, პროგრამაში არის კარგი, მაგრამ იმ პირობით, რომ საქონლის მაღალი ხარისხის და მშენებლები, როგორც ეს. ასე რომ, მომავალში ისინი განახორციელოს თავისი შესყიდვები. წინააღმდეგ შემთხვევაში, საქონლის იქნება "გადაყრილი". აღსანიშნავია, რომ მომწოდებლები CCC იშვიათად ჩაატაროს აქციები ძირითად საცალო ვაჭრობის ობიექტში. ასეთი საქმიანობა ითვლება (თუმცა, ძალიან უსამართლოდ. - ედ. ) არაეფექტური. და ამიტომაც. წარმომადგენელთა მონაცემებით, ერთ-ერთი სამშენებლო მასალების ბაზარი, დისტრიბუტორი ერთ ნიშნებია გაიმართა ორი კვირის კამპანია, რომელიც უზრუნველყოფს, რომ ხელი შეუწყო საქონლის 10% - იანი ფასდაკლება. მაგრამ დარჩა იმედგაცრუებული. შესამჩნევი ზრდა გაყიდვების შემდეგ კამპანია არ იყო. ზრდის შეადგინა 20-25% დროს, ამ ორი კვირის. ეს არის გასაკვირი, რადგან გამოცდილი roznichniy მჯერა, რომ უფრო შთამბეჭდავი შედეგები მოქმედება უნდა ატარებს თვის განმავლობაში. უზრუნველყოფა მსგავსი ფასდაკლება მრავალი მომწოდებლები "ითარგმნება შევიდა ბევრი ფული". კადრების მომზადების, სარეკლამო მხარდაჭერა წარმოების. თითქმის ყველა პროვაიდერები CCC მიუთითებდა, დაბალი კვალიფიკაციის და პროფესიონალიზმის უმრავლესობა გამყიდველები. ისინი ცუდად ინფორმირებული პროდუქტის, თავისებურებების, მისი გამოყენების. ბუნებრივია, ეს ხელს არ შეუწყობს გაზრდის გაყიდვების. აღსანიშნავია, რომ roznichniy ი საჩივარი wholesalers სამართლიანი. მომწოდებლები არიან მიისწრაფვის შეხვდება კანონიერ მოთხოვნებს საცალო. კომპანია არ დაიშურებს ფული სასწავლო და გაგზავნას მოვაჭრეების სხვადასხვა სემინარებისა და ტრენინგების. გარდა ამისა, საცალო მნიშვნელოვანია, რომ მომწოდებლები მათთვის სარეკლამო მასალები - ბუკლეტები, კატალოგები, სადაც აღწერილია ძირითადი მახასიათებლები საქონელი და თავისებურებები, მისი გამოყენების. ყოველივე ამის შემდეგ, თუ გამყიდველი მაღაზია ოსტატურად "მანიპულირებს" პროფესიული თვალსაზრისით, მყიდველი ნდობა, რომ მას (და საქონლის), ავტომატურად იზრდება. როგორც აღნიშნა roznichniy, თუ ადრე, მსგავსი პროდუქცია იმ პირობით, ძირითადად იმპორტიორების, ბოლო ერთი წლის მანძილზე "ქაღალდის" საქმიანობის ინტენსიური და უკრაინის მწარმოებლები. თუმცა, ამაღლების კვალიფიკაციის დონე თანამშრომლები, მომწოდებლები არ აქვს ძალები, მისი laurels. ხშირად კვალიფიციური მაღაზია თანაშემწეები დატოვა, მათი სამუშაო ადგილები, ვერ გაუძლოს მძიმე წარმოების ტვირთის. ან, რომელიც მართლაც საკმაოდ სამწუხარო, "ახლად გამომცხვარი" პროფესიონალების მოზიდვა კონკურენტები ან იგივე მომწოდებლები უკეთესი სამსახურისთვის. Merchandising. Merchandising მოვაჭრეები CCC ახალი არაფერია. პრაქტიკაში, თუმცა, ego, გარდა რამდენიმე კომპანიები, რომლებიც გამოიყენება მხოლოდ ხანდახან.. სახელმწიფო სამშენებლო კომპანიები merchandisers საეჭვოა შეხვდება. მოვალეობებს ასრულებს, როგორც წესი, მენეჯერები, ჩართული მიწოდების საქონლის (სხვათა შორის, საცალო ხშირად ჩივიან, რომ მშობიარობა არის დაგვიანებული). ამიტომ იშვიათად stroymehanika თქვენ ხედავთ, თუნდაც ისეთი, როგორც ჩანს, elementary და არ საჭიროებს სპეციალური ხარჯები, რეკლამის, როგორც სტიკერები ლოგო ან ერთი ან მეორე ბრენდის. ამავე დროს, roznichniy, როგორც გვეგონა, ბედნიერი შეიწოვება ყველა merchandising "messes" პროვაიდერები. ნათელი მაგალითი. ზოგიერთი მაღაზიები უზრუნველყოს ფართი (როგორც დავრწმუნდი, მოვაჭრეები, უფასო) პროდუქტების მიხედვით კონკრეტული სასაქონლო ნიშანი, თუ მიმწოდებელი უზრუნველყო მათი საკუთრების სავაჭრო აღჭურვილობა. ამიტომ, კომპანიები, რომლებიც ახლა თქვენ არ იბადება merchandising, შეგიძლიათ მიიღოთ ბევრი ზედმეტი რაოდენობა, მისი სასაქონლო ნიშნის. რაც შეეხება "მოდელი", საცალო, ისინი, როდესაც საქონლის ქმნის ცდილობენ დაიცვას ეს პრინციპები: "მშრალი ვაზის" დაყრით პაკეტების (25-35 კგ) არის ასახული piles მინიმუმ 20 ცალი ერთი ტიტული პალიტრა. პალიტრა, უნდა იყოს მთლიანად გათავისუფლდა ფილმი შეფუთვისა; პროდუქციის პატარა პაკეტები (2-5 კგ) უნდა დავდგეთ თაროზე თვალის დონეზე. შესახებ თაროს უნდა იყოს, სულ მცირე, ექვსი ჩანთები პროდუქციის ერთ-ერთი სახე; უზრუნველყოს, რომ თაროს უნდა იყოს "საიდენტიფიკაციო ნიშნები" ამა თუ იმ სავაჭრო ნიშნის. სხვათა შორის, კაპიტალის უდიდეს მაღაზიები მომხრეა იმ მომწოდებლები, რომლის წარმომადგენლები, სულ მცირე, დროდადრო რჩევების შესახებ თვისებები პროდუქციის მომხმარებელს მაღაზია. მაგრამ, მიაქციეთ ყურადღება, ეს არის merchandising ნაბიჯი ძირითადად წარმომადგენლები არასაკმარისად ხელი შეუწყო TM. ყველაზე ფართოდ გახმაურებულ არ ჩათვალა საჭიროდ, რომ შევინარჩუნოთ ამგვარად, გამოსახულება მათი ბრენდის და გაზრდის ერთგულება მომხმარებელთა. პროგნოზი მოვაჭრეების შეფასებით, მომავალი წლის შეგიძლიათ იმედი გაყიდვების მოცულობა გაიზრდება CCC დაახლოებით 20%. გაგრძელდება ზრდის გაყიდვების შიდა პროდუქტი. მნიშვნელოვანი ცვლილებები სტრუქტურა გაყიდვების ნარევები საეჭვოა. კონკურსის ბაზრებზე გამწვავდა. ამიტომ, არ არის გამორიცხული, რომ მომავალ წელს წილი გაყიდვების პროდუქციის ან იმ სხვა ბრენდები იქნება აბსოლუტურად განსხვავებული, ვიდრე ეს. თუმცა, შემდგომი შემცირება ფასები CCC არ არის მოსალოდნელი. სავარაუდოდ, markterritory hybreed "ხმალი" სარეკლამო სფეროში. 't დაკარგავს და ვინც შეძლებს აქტიურად გამოიყენება ხელშეწყობა საქონლის merchandising ტექნიკის. ბაზარზე მშრალი მიქსები რუსეთში ფინური კომპანია Raute მშრალი Mix ამარაგებს მსოფლიო ბაზარზე მზად მცენარეები, ტექნიკისა და ტექნოლოგიების წარმოების მშრალი მიქსები, გაიხსნა წარმომადგენლობითი ოფისი რუსეთში. *** CJSC " " მინერალური-Knauf" იწყებს საწარმოო ხაზი წარმოების მშრალი სამშენებლო ნარევები. სიმძლავრე ახალი მაღაზია არის 75 ათასი. t თაბაშირის მიქსები h. კომპანია ახალი ამბები კომპანია "EK ქიმიური" - მსხვილი მწარმოებელი მშრალი მიქსები ნიჟნი ნოვგოროდის - დაიწყო წარმოების თაბაშირ თაბაშირის მიქსები EC-TG30. ახალი პროდუქტი განკუთვნილია შიდა სამუშაოები, აქვს მაღალი ძალა და გადაბმის, არ მისცეს ბზარები და hardens სწრაფად, რომელიც საშუალებას აძლევს შეამციროს თვალსაზრისით, ყველა მუშაობს 1, 5-2 საათი. გარდა ამისა, მას შემდეგ, რაც ხანგრძლივი, თითქმის ერთი წლის შესვენების წარმოება დაიწყო თვითმოსწორებადი იატაკი EC-M300 (განვიხილეთ ფენის 50 მმ). *** Belgorod ცემენტის ქარხანა (რუსეთი) დაიწყო ახალი ხაზი (made in Germany) - კონკრეტული-ნაღმტყორცნებითა და საიტი. ხაზი შეიძლება 50-70 კუბი. m ნარევები თითო ცვლა. წყარო: ბიზნესის
წყარო: http://stroymart. com. ua
No comments:
Post a Comment