Wednesday, September 10, 2014

სიმღერა punch 2006-10-27 18:47:14

მშენებლობა და რეკონსტრუქცია.








სიმღერა punch
2006-10-27 18:47:14

პროდუქტები შესთავაზა ბაზარზე, ინსტრუმენტები და სახარჯი მასალები მათ. გაყიდვების მოცულობა, 2001 წელს - $ 30-35 მლნ საცალო ფასები (მათ შორის, სახარჯი). რაოდენობა ოპერატორები - 10 უმსხვილესი იმპორტიორები, ერთ-ერთი მთავარი შიდა მწარმოებელი და მინიმუმ 20 საბითუმო და საცალო ფირმები. წილი იმპორტირებული და ადგილობრივი პროდუქცია - 90% - იმპორტი, 10% შიდა პროდუქტი (ფულის თვალსაზრისით). გაყიდვების გაყიდვების power tools უკრაინაში 2001 წელს გაიზარდა 20-30% - ყოველ შემთხვევაში, ასე მიგვაჩნია, რომ გამყიდველები. მიზეზი ის არის, რომ ზრდა მოცულობის სამშენებლო სამუშაოების დიდი უკრაინის ქალაქებში. განსაკუთრებით გაუმართლა, შარშან კიევში ობიექტებში: მათი თქმით, მხოლოდ რეკონსტრუქცია სადგური არის გათვალისწინებული არანაკლებ ერთი მესამედი წლიური გაყიდვები. ყველა ყველა, შარშან უკრაინის ბაზარზე გაიყიდა საყოფაცხოვრებო და პროფესიული ელექტრო ინსტრუმენტი $ 18-20 მილიონი, და სახარჯი მას კიდევ ერთი, $ 10-15 მილიონი ოფიციალური სტატისტიკის თანახმად, 2001 წელს უკრაინაში უკვე იმპორტირებული დენის ინსტრუმენტები თითქმის 10 მილიონი აშშ დოლარი, რაც 30% - ით მეტი, ვიდრე 2000 წელს. მას შემდეგ, რაც სულ mark-up ქსელი განაწილების power tools იშვიათად აღემატება 50-60%, შეიძლება გავაკეთოთ დასკვნა: ყველაზე საქონლის ირიცხება უკრაინა საკმაოდ ოფიციალურად. თუმცა, პროვაიდერები ხანგრძლივი boast მათი გამარჯვება მეტი "Shuttle" იმპორტი. მათი თქმით, ყველაზე ყოფილი shuttles გახდა მათი კლიენტებს. უმსხვილესი შიდა პროდიუსერი - სიმფეროპოლში მცენარეთა "Fiolent" - 2001 წელს, მან გამოუშვა დაახლოებით 220 ათასი ერთეული მექანიკური ინსტრუმენტები, რომელიც 30% - ით მეტი, ვიდრე 2000-m უფრო მეტიც, მოცულობის ექსპორტი ძალაუფლების ინსტრუმენტები გასულ წელს, პრაქტიკულად, არ გაიზარდა და შეადგინა ოდნავ ნაკლები $ 5 მილიონი ამდენად, შიდა ინსტრუმენტი, თუმცა ძალიან ნელა, მაგრამ recaptures მისი საბაზრო წილი იმპორტირებული პროდუქცია. სავაჭრო ნიშნები, როგორც ადრე, მთავარი გაყიდვების მოვაჭრეებს უზრუნველყოფს ინსტრუმენტი, Bosch (გერმანია), Black & დეკერი, დე უოლტ, Elu (აშშ), Makita (იაპონია), Eltos, Sparky (ბულგარეთი), Dauer, Rebir (ბალტიის ქვეყნების), Hilti (ლიხტენშტეინი) და სხვა (თუმცა, ოპერატორები ვაღიაროთ, რომ ზოგიერთი ახალი ბრენდების ბაზარზე, ძირითადად, იაფი, შეიძლება "დაეცემა" მათი მხედველობა არარსებობის გამო მასიური სარეკლამო. - Auth. ) იმპორტიორთა მჯერა, რომ წარმოგიდგინოთ ახალი ბრენდები, უკრაინაში არ არის საჭირო, რადგან სავაჭრო ზღვარი იყიდება კარგად ცნობილია, რომ რუსეთის მომხმარებელთა ტექნიკით, ბოლო წლის დაეცა (საბითუმო - 10-20%, საცალო ვაჭრობა - 15-25%) და გამყიდველები არიან მაინც ცუდი არ უნდა მიიღოთ ის. თუმცა, ეს არგუმენტი, როგორც ჩანს, საკამათო. პირველი, გაზრდილი კონკურენცია, მინდვრები, სავარაუდოდ, შემცირდება. მეორე, თუ პროფესიული repairers ძალიან picky დაკავშირებული არჩევანი ტექნიკის, მრავალი მყიდველებს, რომლებიც შეიძინოთ საყოფაცხოვრებო ელექტრო ხელსაწყოები, განმსაზღვრელი ფაქტორი არის მისი ფასი. რატომ არის სამომხმარებლო, რომელიც იყენებს საბურღი სამჯერ თუ ოთხჯერ წლის, ყიდვა ძვირი პოპულარული მოდელი? ეს არის ადვილი ყიდვა იაფი, მაგრამ უზრუნველყოფილი სწორად მომსახურების აღჭურვილობა. და ასეთი უკრაინაში ძალიან ცოტა, როგორც გამყიდველები, უფრო მომგებიანი გაყიდვა ძვირადღირებული ინსტრუმენტი. ავტორის თქმით, პროვაიდერები უნდა განიხილოს გაყვანა უკრაინის ბაზარზე იაფი პროდუქცია. უფრო მეტიც, კონკურენციას ამ სეგმენტის ჯერ კიდევ პატარა - სინამდვილეში არსებობს მხოლოდ რამდენიმე კატარღა, რომელთა რაოდენობა მცირდება ყოველწლიურად. განაწილების რიგი კომპანიები, რომლებიც გაყიდვა power tools, იზრდება ყოველ წელი: სამშენებლო გააქტიურება და, როგორც შედეგი, ზრდის მოთხოვნა ელექტრო ინსტრუმენტები, რომლებიც მოზიდული ბაზარზე ახალი მოთამაშე (იხილეთ აზრით, ევგენი ANDREENKOVA). მოვაჭრეების შეფასებით, ახლა მხოლოდ კიევში დენის ინსტრუმენტები სავაჭრო 180-200 ფირმები. პროფესიული მოწყობილობები საკუთარი საჭიროებების ცდილობს ზოგიერთი ძირითადი სამშენებლო ორგანიზაციების წარმომადგენლები. კონკურსის მსურველებს ვაჭრობის ყოველდღე ინსტრუმენტი დასაწყისში 2001 ასევე არ აინტერესებდა, wholesalers და იმპორტიორები, როგორც ბევრი კომპანიები არ დაიწყო საცალო გაყიდვების, და ამით გახდა კლიენტებს იგივე wholesalers. თუმცა, წლის ბოლომდე რამდენიმე "დამწყებთათვის" ასე რომ, უკვე გაზრდილი მოცულობის გაყიდვების, დაიწყო შეძენის ინსტრუმენტები ოფისებში. როგორც ჩანს, უახლოეს მომავალში ბაზარზე power tools იქნება კონკურენცია და საცალო მომხმარებელს, რომელსაც 2-3 წლის წინ, ბევრი იმპორტიორთა გადახდილი პატარა ყურადღება. ამიტომ, შესაძლებელია, რომ მომწოდებლები და საბითუმო და საცალო მოვაჭრეებს მაინც უნდა განავითაროს თავისი საცალო ვაჭრობა (არის ბევრი კომპანია, მაინც გაყიდოს და მთლიანი, და საცალო პატარა ოფისები საოფისე შენობები). სპექტრი ძირითად გაყიდვების კომპანიები უზრუნველყოფენ hammers, "საფქვავები" და წვრთნები (იხილეთ გრაფიკი). ამავე დროს, საცალო, მცირე ზრდა მოთხოვნა ერთჯერადი ინსტრუმენტი, როგორც ეს საშუალებას აძლევს მუშაობა არასამთავრობო ელექტრიფიცირებული ტერიტორიები. მზარდი და იყიდება სახარჯი მასალები: თუ ადრე ისინი გათვალისწინებული გამყიდველები 30-40% საერთო მოცულობის გაყიდვების, ახლა - არანაკლებ ნახევარი. პირველ რიგში ეს იმიტომ, რომ ყველაზე სარემონტო და სამშენებლო ბრიგადები უკვე არ სპეციალიზაცია კონკრეტული სახის საქმიანობა, და ისინი ნებისმიერი შემოთავაზებული მუშაობა და, შესაბამისად, მოითხოვს სხვადასხვა სახის "გაკეთდეს". ამავე დროს, ერთდროულად შეიძინოს ინსტრუმენტი სახარჯი იგი იძენს ნაკლებ, ვიდრე ნახევარი-ორი წლის წინ, - repairers სურს, ურჩევნია იყიდოს საჭირო წვრთნები, სახეხი დისკები და ა.შ. ღონისძიების საჭირო. ხშირად სასწრაფოდ. ამიტომ, გადარჩენა, ინვენტარიზაციის მასალები არ ღირს, წინააღმდეგ შემთხვევაში, მოუთმენელი მომხმარებელს შეუძლია კონკურენტი. გაყიდვების ხელშეწყობა, ბოლო ერთი წლის განმავლობაში ბევრი გამყიდველები power tools კიდევ ერთხელ დარწმუნდნენ, რომ სამართლიანობის პრინციპი "უკეთესად სანახავად ერთხელ, ვიდრე ასჯერ მოისმინოს". მისი თქმით, იმ ფირმების წარმომადგენლები, ინსტრუმენტი, გამოფენილი სავაჭრო დარბაზში, პრაქტიკულად, არ იყიდება. თუ 2-3 წლის წინ, კომპანია ასახული თაროებზე მხოლოდ ყველაზე პოპულარული მოდელები, და დანარჩენი ინსტრუმენტი აჩვენა მყიდველი დირექტორიები გასულ წელს, ბევრი კომპანია არ მნიშვნელოვნად გაფართოებული დიაპაზონი (ვხედავ აზრით, ანდრეი კრავჩენკო). როგორც ადრე, მოვაჭრეები არიან კმაყოფილი ეფექტი მუდმივი აქციების ფასდაკლება კონკრეტული პროდუქტის ჯგუფი. თუმცა, აქციების დამატებითი გაზრდის გაყიდვების უკვე გაშვებული საქონლის; ფასდაკლება, რათა აიძულოს მყიდველი შეძენა ზედმეტი ინსტრუმენტი შეუძლებელია. 2002 წელს უკრაინის ბაზარზე power tools იქნება, გაიზრდება 20-25%: მოცულობის სამშენებლო სამუშაოების კიევი და დიდი უკრაინის ქალაქებში გაიზრდება. შეიძლება ოდნავ გაიზარდოს რაოდენობა იმპორტიორთა. იმისათვის, რომ ინსტრუმენტი დაიწყება საბითუმო და საცალო კომპანიები, ქვეგანყოფილების დიდი სამშენებლო-სარემონტო ორგანიზაციები და გამყიდველები სამშენებლო მასალები. სავარაუდოდ გაზრდის რაოდენობის ბრენდები, წარმოდგენილია უკრაინის ბაზარზე, ძირითადად იმის გამო, რომ ბიუჯეტის აღჭურვილობა მიერ წარმოებული სამხრეთ აზიის ფირმები. უდიდესი კონკურენცია იქნება ვითარდება სეგმენტი საყოფაცხოვრებო ელექტრო ინსტრუმენტები. სავარაუდოდ, ბევრი მომწოდებლები და საბითუმო-საცალო კომპანია აქტიურად განავითაროს საცალო ვაჭრობა. ევგენი Andrienko, მენეჯერი დეპარტამენტის საბითუმო გაყიდვების "მე": - მოთხოვნა ძალა იზრდება, რომელიც აღმოცენებულია ბაზარზე ახალი ოპერატორები. თუ ადრე ინსტრუმენტი ცნობილი მწარმოებლების მოახდინეს ძირითადად სპეციალიზირებული ფირმების, ახლა ბრენდირებული პროდუქცია შეგიძლიათ იხილოთ ყველაზე ტექნიკის მაღაზიები და კომპანიები გაყიდვის სამშენებლო მასალები და საყოფაცხოვრებო ქიმიური საქონელი. ერთი მხრივ, ეს კარგია, რადგან ბევრი საცალო გახდეს ჩვენი კომპანია მომხმარებელს. მეორეს მხრივ პროფესიონალიზმის ბევრი ახალი გამყიდველები ტოვებს ბევრი სასურველი, განსაკუთრებით გამყიდველები საყოფაცხოვრებო მაღაზიებში. At', ვიაჩესლავ DOROSHENKO, და მარკეტინგის დეპარტამენტის "alcest": - კონკურენცია საბაზრო ძალაუფლების ინსტრუმენტები იზრდება, რაოდენობა, სავაჭრო კომპანიები გაიზარდა. მაგრამ, სამწუხაროდ, პროფესიონალები უკრაინის ბაზარზე ჯერ კიდევ პატარა. პირველი, ბევრი კომპანია, რათა გაყიდვის ინსტრუმენტების მაღაზია, ფაქტობრივად, სავაჭრო - მდე აუქციონზე მყიდველი თითოეული პროდუქტი. როგორც წესი, გავაკეთოთ პატარა ფირმები, რომლებიც, როგორც წესი, მინიმუმ მინიმალური, მაგრამ მომენტალური მოგება. მეორე, მომხმარებელს ხშირად "" ნათელი შეფუთვა ინსტრუმენტი და მისი დაბალი ფასი, ავიწყდება, რომ ხარისხის ინსტრუმენტი არ შეიძლება იყოს იაფი. ალექსანდრე DEMCHENKO, განყოფილების უფროსი ძალაუფლების ინსტრუმენტები დეპარტამენტის მაღაზია "ტექნიკური" კომპანია NTT: - ბევრი მომწოდებლები ძალაუფლების ინსტრუმენტები, გასული წლის გააფართოვა სპექტრი ხელის ინსტრუმენტები და მასალები. ასეთი ტაქტიკა გამართლებულია, როგორც მყიდველები ხშირად მექანიკური და ელექტრო-ინსტრუმენტები ერთდროულად. მაგრამ, როგორც ადრე, ყველაზე მაღაზიები გთავაზობთ პროდუქცია რამდენიმე სავაჭრო ნიშნები, ხშირად მხოლოდ ყველაზე პოპულარული მოდელების - ტექნიკა ქვედა და საშუალო ფასი ჯგუფები. ჩემი აზრით, უმჯობესია გამოყოფს თითოეული ბრენდის სპეციალური სამსახურის, ან თუნდაც დგომა. აუცილებელი არ არის იმის დემონსტრირება, ინსტრუმენტი მინის თაროებით, მყიდველი ვალდებულია უზრუნველყოს შესაძლებლობა, მიიღოს საყვარელი ტექნიკა ხელში, რათა შეამოწმოს მისი შესრულება. ანდრეი კრავჩენკო, ხელმძღვანელი გაყიდვების დეპარტამენტის კომპანია " ესკო-ს": - გაზრდის გაყიდვების, ან თუნდაც შეინახოთ იმავე დონეზე, მრავალი კომპანია უნდა რეორგანიზაცია საცალო ვაჭრობა. პირველი, რომ გაიზარდოს ასორტიმენტი, სავაჭრო წერტილი: თუ ადრე კომპანია შესთავაზა, მხოლოდ ყველაზე პოპულარული მოდელები, ახლა თაროები მაღაზია უნდა იყოს არანაკლებ 80-90% საქონელი ჩამოთვლილი კატალოგი მწარმოებელი. მეორეც, მნიშვნელოვნად გაზრდის ფართი სავაჭრო დარბაზში. როგორც პრაქტიკა გვიჩვენებს, ზრდა გამოფენა ტერიტორია ორ ჯერ გაყიდვების ზრდა 10-15%, თუნდაც იგივე დიაპაზონი. და ბოლოს, თქვენ უნდა უზრუნველყოს ინსტრუმენტი საკრედიტო.
წყარო: ბიზნესის

წყარო: http://stroymart. com. ua

No comments:

Post a Comment

Яндекс.Метрика