მშენებლობა და რეკონსტრუქცია.
სამიზნე ფორმირების ხარჯები, როგორც ელემენტს მარკეტინგული მიქსი (prclub ბაზარზე საბინაო მშენებლობა კიევში რეგიონი) 2006-10-30 11:41:28
შემადგენელი ელემენტია მარკეტინგული მიქსი არის სისტემა მარკეტინგი ინფორმაცია, რომელიც განხორციელდება ანალიზი ბაზრის Cohn'გარემოს დაცვის მიზნით განმარტება ბაზრებზე და ჩამოყალიბებას საბოლოო ფასი გაყიდვების. უკანასკნელი vanadates საჭიროებებს და მსყიდველობითი მომხმარებელს, ასევე მიმოხილვა პერსპექტივები სფეროში კვლევის და განვითარების optimzes წარმოების პროცესში ფირმების ბაზარზე. კომპანია, ოპერაციული ბაზარზე საბინაო მშენებლობა კიევში რეგიონი Polt სამ ჯგუფად: ზოგადი კონტრაქტორებს, კონტრაქტორი და სპეციალისტი კონტრაქტორებს ვიწრო სპეციალიზაციის [1]. ზოგადი კონტრაქტორებს კისრულობენ ვალდებულებას, აღსრულების სრული კომპლექსი sachalinobiini სამუშაოები: მშენებლობა-შეკრებისა და სპეციალური (საკუთარი ძალების მოზიდვას paradng და subparagh სპეციალიზებული სამშენებლო და სამონტაჟო ორგანიზაციებს). სპეციალიზებული ხელშეკრულების ორგანიზაციების შეზღუდოს მათი საქმიანობა მხოლოდ განმარტება ნომენკლატურა მუშაობს. Vanous მუშაობა სპეციალიზაციის, დამოკიდებულია შესაძლებლობები მოზიდვის ძირითადი ან სპეციალიზებული paradng სამშენებლო ორგანიზაცია, ან ისინი samostan კონტრაქტორები, ან იმოქმედოს, როგორც subparent სხვა სამშენებლო კომპანიებს. კონტრაქტორებს ვიწრო სპეციალიზაციის ასრულებს, როგორც წესი, გარკვეული ტიპის სამუშაო, რომელიც მოიცავს მონტაჟი და შეკრების, მშენებლობა გარკვეული ტიპის სტრუქტურების, მონტაჟი ლიფტები, გათბობის სისტემები, უზრუნველყოს, რომ გაყვანილობა და სხვა მსგავსი სამუშაო. ისინი მოქმედებენ, როგორც subparent ან როლი სპეციალიზებული კონტრაქტორები. პატარა სამშენებლო ფირმა, დიდი შეასრულოს მუშაობს ნებისმიერი ტიპის კუთვნილი იგივე სახეობის სპეციალიზაციის. ისინი მოქმედებენ, როგორც სპეციალიზებული კონტრაქტორებს ან subparent, და ასევე ასრულებს საბაჟო - პატარა რემონტი, რეკონსტრუქცია, დამთავრებული შიდა'Yorov, და ა.შ. შენობა პრაქტიკა ერთად სისტემის მთავარი კონტრაქტორი, ასევე გამოყენებითი სისტემის სპეციალური ხელშეკრულებები, რაც შესაძლებლობას იძლევა მნიშვნელოვნად გაზრდის რაოდენობა დამოუკიდებელი ფირმების ოპერაციული განხორციელების მშენებლობის პროექტი. სისტემის მთავარი კონტრაქტორი გაძლევთ შესაძლებლობას სრულად ესარგებლა უპირატესობა ბაზარზე თანამშრომლობისა და სპეციალიზაციის. მიერ ბუნების, მათი საქმიანობის, მშენებლობის ურთიერთობები ყველა საწარმოები რეგიონში პრინციპების მუშაობა, პატარა სამშენებლო ფირმები შეიძლება სწრაფად aswat ორგანიზაციული და ტექნოლოგიური ინოვაციები, და ამით სტიმულს მისცემს ფორმირების ახალი musikspelare ობიექტების გამოყენების ნარჩენები წარმოების სამშენებლო მასალა. გარდა ამისა, ისინი შეიძლება თავიდან discontinuity პროცესში, დროულად უზრუნველყოფს მშენებლობა აუცილებელი მასალები და სამუშაო ძალა. თითოეულ ნაწილში პროექტი და წარმოების პროცესი ნახეთ აქ თვალსაზრისით მთელი კომპლექსი მუშაობს მოთხოვნების შესაბამისად, საქართველოს ეკონომიკისა და უწყვეტობა მშენებლობის პროცესი. ასეთი ბაზრის სტრუქტურა itabuna განმარტებულია, რომ წარმოების მოცულობის დიდი და მცირე საწარმოების porwnywanie: ახლოს 30% მთლიანი რაოდენობით Aswan თანხები ტრადიციულად აუცილებელია მცირე pdptv და 70% დიდი [2]. სტრუქტურული სადისტრიბუციო შორის თანხების აგენტები ბაზარზე განმარტავს ღირებულების ჯაჭვის სამშენებლო პროდუქცია. სპეციფიკა ღირებულების ჯაჭვის სამშენებლო პროდუქციის იმის გამო, რომ ეს თანდაყოლილი მახასიათებლები მშენებლობის პროექტი, როგორც ენდოგენური ინიციატივით ხელმძღვანელები პროექტის. მისი მნიშვნელობა არის ის, რომ განხორციელების პროცესი იყოფა ორ ეტაპად. როდესაც თქვენ პირველად ძალისხმევა მიმართულია განხორციელების დამკვეთის საპროექტო იდეები და ხელმოწერის ხელშეკრულების შესრულების მუშაობს, მეორე გადაცემის ოპერაცია მომხმარებელს შესახებ,'მშენებლობა მთავრდება დადების აქტის მიღების მუშაობს. გათვალისწინებული მაღალი ხარისხის სპეციალიზაციის, pdpta მხოლოდ მუშაობა კონვენცია ევროპის საბჭოს ლინკები ინდუსტრიის ღირებულება ჯაჭვი. კი პრაქტიკაში მსხვილი ჰოლდინგური კომპანიების და ენდობა ცალკე pdptv, ნაწილი სპეციალობით გარკვეული ტიპის სამუშაოს და მოქმედებენ, როგორც დამოუკიდებელი ქვე'ობიექტების სამშენებლო ბაზარზე. გარდა ამისა, პროცესები კომპონენტები ბმულზე ღირებულება ჯაჭვი არ არის ავტონომიური და ერთმანეთთან'დაკავშირებული განხორციელების ეტაპი მშენებლობის პროექტები. ამიტომ, მრეწველობის ღირებულების ჯაჭვის Warth (შეიძლება გამოიყენოთ puns) roscat არა მხოლოდ როგორც დამოკიდებულების შორის მომხმარებელს და vanuyto კონტრაქტორი, მაგრამ ასევე უნდა გამოიყურებოდეს ობიექტივი ყველა ურთიერთობა subcontracting და მიწოდების budmateriali, რომ pdptv - subparent, რომ მუშაობა წინა რგოლი, შეიძლება დროულად zabezpecovaci საჭიროებების დამსაქმებლები, მუშები შემდეგ ბმულზე. დამკვეთის დასრულდა შენობა პროდუქტები დაახლოებით'ობიექტს, რომელიც შეიცავს მომხმარებლის ღირებულება. იყიდება ტექნოლოგიურად და დასახლების სტრუქტურა, მზა სამშენებლო პროდუქცია შედგება საინჟინრო და დიზაინის სამუშაოები, მოწყობილობები, სამშენებლო სამუშაოები, მოსაპირკეთებელი სამუშაოები, გარკვეული აღჭურვილობა და სხვ [1]. იყიდება სამშენებლო კომპანიები დასრულდა სამშენებლო პროდუქცია არის თანხა სავარაუდო ღირებულება სამშენებლო და სამონტაჟო სამუშაოები, განისაზღვრება შეფასებები გააკეთა, სამუშაო ნახაზები, და სხვა ხარჯები, რომლებიც, როგორც წესი, vanast საქმიანობის სამშენებლო ორგანიზაციების წარმომადგენლები. როდესაც ასრულებენ paradng კონტრაქტები "გასაღები" მზად სამშენებლო პროდუქცია მოიცავს ყველა ხარჯები-თავსებადობა'დაკავშირებული განხორციელების შეთანხმებას. სამშენებლო ორგანიზაციები არიან ჩართულნი, მხოლოდ განმარტებას სახელშეკრულებო ფასები მოცულობის სამშენებლო სამუშაოებს, რომელიც ტარდება, საკუთარი ძალების კონტრაქტორი შესახებ,'ობიექტის მშენებლობა. ღირებულება დიზაინი არის დაახლოებით 10%, მოწყობილობა - 40%სუბკონტრაქტორმა - 20%, სხვა ხარჯები - 7%. ამდენად, 77% სამიზნე ფასი დაახლოებით'ობიექტის განისაზღვრება,, დამკვეთი პირდაპირი კონტრაქტები სპექტრი გრაფიკული ხელოვნება კონტრაქტორი, ან ჩართვის გენერალური კონტრაქტორი შეთანხმების გარკვეული ხარჯები transto გადაცემის მათი ფასი subparagh ორგანიზაციები. ახლა საათში შენობის გარეთ ბაზარზე კიევი და ოლქში საკმარისი Rost, ეს გამოიყურება neodnorodnym ორივე რაოდენობა funkcjonuj ეს ქვე'ობიექტების და ასორტიმენტი-საქონელი pozzy სამშენებლო სამუშაოები, როგორც ძირითადი საქმიანობა, ფირმების, და yo spivanochky არასამთავრობო ძირითადი საქმიანობის საწარმოები, მოგება, რომელიც არ porwnywanie მოგება ოპერაციები. და ეს, სხვათა შორის, უკიდურესად ართულებს ანალიზს. მოცემული მრავალფეროვნება საქმიანობის უმრავლესობა მუშაობენ ამ ბაზარზე, ეს არის ძალიან რთული მიაპყროს წმინდა კლასიფიკაცია, მათი საქმიანობის გარეშე კონკრეტული apraxic ინფორმაციის სფეროში. ყველაზე ფირმების აერთიანებს რამდენიმე სახის მომსახურებას: დიზაინი, მშენებლობა, სარემონტო-სამშენებლო, სპეციალიზებული მუშაობს, ერთი ეს სახეობა არის შესაბამისი. Warstwowych მეთოდოლოგია მ. პორტერი, vdemo მთავარი სტრატეგიული კომპანიების ფუნქციონირება სამშენებლო ბაზარზე კიევი რეგიონი (სასწავლო გამოყენებული მასალების გამოფენა " მშენებლობა და არქიტექტურა", 2002). იყიდება კრიტერიუმი სახის და სირთულის სამუშაოები და მომსახურება ნაწილდება შემდეგ klasei ჯგუფად: I. დიზაინი დიზაინერების მუშაობა. II. სრული კომპლექსის სამშენებლო სამუშაოები, სამრეწველო და მაღალი-rise მშენებლობა ან რეკონსტრუქცია. III. დაბალი აწევა მშენებლობა ინდივიდუალური პროექტი. IV. სამშენებლო და სარემონტო სამუშაოები, რომელზეც damnum სახის საქმიანობის რემონტი ოფისები, ბინები და სხვა ობიექტების, მათ შორის ფუფუნება მიზნით. V. სპეციალიზებული მუშაობს. VI. კომბინაცია რამდენიმე ამ საქმიანობას, როდესაც შემოსავალი, მათ porwnywanie ღირებულებები და შეუძლებელია VDL core საქმიანობაში. შესაბამისად კრიტერიუმების pdptv raspodeliti ექვსი strategichni ჯგუფები. პირველი ჯგუფური საწარმოების uvisel დიზაინი ორგანიზაციებს, რომლებიც ორიენტირებულია განვითარების ფართომასშტაბიანი რეკონსტრუქციის პროექტები, სამრეწველო და სამოქალაქო მშენებლობა და სამუშაო შუა ფასი დიაპაზონი. ნომრები მარკ ყველაზე ძლიერი დიზაინის ინსტიტუტში, კერძოდ: 1. OJSC " Kyivproekt" 2. AT "ukrproektrestavratsiya" 3. შპს "უკრაინის ცენტრი ngenergo, მარკეტინგი და მენეჯმენტი" ამ ჯგუფში შედის ასევე ახლო 40 ნაკლებად Vdoh ორგანიზაციებს, რომლებიც კოლექტიურ საკუთრებაში. მეორე სტრატეგიული ჯგუფი, დანიშნული რუკაზე მიერ ფიგურა 4, ფორმა პატარა დიზაინერების კომპანია (დიდი Prat pdptv და შეზღუდული პასუხისმგებლობის საზოგადოებები)მოქმედი მაღალი ფასი დიაპაზონი და აბსოლუტური ფოკუსირება ინდივიდუალური ელიტის მიზნით. საქმიანობის საწარმოების შედის ამ strategichni ჯგუფები შემოიფარგლება დიზაინერი და დიზაინი, ისინი ორიგინალური მუშაობა სამშენებლო ციკლი განვითარების გეგმები და სპეციფიკაციები მომავალზე'მშენებლობა ან რეკონსტრუქცია. შემდეგი ორი სტრატეგიული ჯგუფური ფორმა pdptv, რომ პირდაპირ განახორციელოს სამშენებლო სამუშაოები. მათ შორის არის დიდი შენობა კომპლექსები, რომ ფორმა, რომელიც სასჯელს Seredne და დაბალი ფასი დიაპაზონი, orts on ერთიანი დიზაინი გადაწყვეტილებები. საფუძველზე, ამ ბაზრის სეგმენტი არის pdptv branched სტრუქტურა დიდი რაოდენობა ცალკეული ქვედანაყოფები. ისინი მოქმედებენ ბაზარზე, როგორც იურიდიული პირი და არის ისეთი ფართო უფლებამოსილება, vstupayut მთავარი pdptv, როგორც მოგების ცენტრები ან holdingof ნიმუშები. მათი შემადგენლობა ისინი mA ასევე დიზაინი და სპეციალიზებული ერთეული, რომელიც მათ აძლევს მუშაობის საშუალება პრაქტიკულად გარეშე ქვეკონტრაქტორების ყველა ეტაპზე სამშენებლო ციკლი, შეზღუდული Vanessa შინაგან თანამშრომლობა. ძლიერი pdptv ამ ჯგუფში აღინიშნება რუკაზე შემდეგ ნომრებზე: 5. HC " Kyivmiskbud" 6. კორპორაცია "poznyakizhilstroy" 7. OJSC "DOB" ეს ჯგუფი მოიცავს ასევე სააქციო საზოგადოებების შექმნა საფუძველზე, სახელმწიფო დაახლოებით'კავშირი საბინაო (ზოგადი ახლოს, 7 კომპანიები). სპექტრს მაღალი ფასები ნაკლებად ძლიერი pdptv, რომელიც შეიქმნა საფუძველზე კერძო კაპიტალის და აქცენტი ინდივიდუალურ საჭიროებებს. ისინი არ არიან mA აქვს ramified ინსტიტუციური სტრუქტურა, თუმცა, არსებობს პოტენციური შიდა მრეწველობის სპეციალიზაციის და თანამშრომლობის, spivpratsya დიდი რაოდენობა subparagh ორგანიზაციები. ინერტული სტრუქტურების, მათ გაითვალისწინოს ინდივიდუალური საჭიროებების მომხმარებელს, delegues დაუყოვნებლივ აღსრულების სამუშაოები ნაკლები და moblins სამშენებლო კომპანიები, რომლის სპეციალიზაცია დიდი განხორციელების კონვენცია ევროპის საბჭოს სამუშაოები და მომსახურება. ეს ჯგუფი მოიცავს, კერძოდ, კომპანია: 8. შპს "Zhilstroy", შპს,,'Arkada-Termodom "9. სამშენებლო კომპანია" Console ", " AEROBUD "10. Dor" საბინაო-ინვესტირებას "შემდეგი ორი სტრატეგიული ჯგუფები შედგება საწარმო, მუშა ეტაპზე სამშენებლო პროექტი, specilty და ლევან გაჩეჩილაძე აღსრულების ფარგლებში, კომპლექსური სამუშაოები. შედარებით მცირე ნაწილი მათ მუშაობა Nadsokor ფასი დიაპაზონი. სტრატეგიული ჯგუფური საწარმოების მითითებული გრაფიკი 11. დ / 12 აღინიშნება ფირმის პროდუქციის ფართო სპექტრს, სამშენებლო, სარემონტო, სამშენებლო და სხვა სამუშაოები. ეს ჯგუფი საწარმოების niccals მიერ ნომერი შესრულება ფირმები, მთლიანი შენობა პროდუქტები და სულ შრომითი ამ ჯგუფის საწარმოების არის შედარებით, მსხვილი საწარმოების. უზარმაზარ ისინი მუშაობენ, როგორც ქვეკონტრაქტორების, მსხვილი კომპანიების, wanous საბოლოო კომპლექსი დასრულების სამუშაოები, მიუხედავად იმისა, აქვს შესაძლებლობა, vyhovovat ინდივიდუალური კლიენტების მოთხოვნები, poslugovuyutsya მთავარი კონკურენტული უპირატესობა, კერძოდ, მოქნილობა და ინოვაცია actvity იმიტომ, რომ უფრო Nablus კლიენტებს. ამიტომ, ასეთი თანამშრომლობა vggna როგორც მსხვილი საწარმოების, რომ აქტის გენერლის წოდება კონტრაქტორები და მცირე ბიზნესის, რომ mA ut მიწოდების ხელშეკრულება და snguot nespatti და Agresti საბაზრო გარემოს; ისინი ასევე mA აქვს შესაძლებლობა განახორციელოს დაგეგმვა, ფულადი ნაკადების და გაზრდის მათი ლიკვიდურობის. შემდეგი ქვე-ჯგუფის საწარმოები, რომლებიც მიუთითებენ ფიგურა 13, ფირმა, რომელიც განახორციელოს სპეციალური სამუშაოები მშენებლობის: ელექტრო, დაზვერვის, სანტექნიკა და ა.შ.. ამ კომპანიას აქვს წოდება ქვეკონტრაქტორების სამშენებლო ორგანიზაციების. ამ სტრატეგიული ჯგუფური ასევე vdemo ფირმა, mA გვაქვს, მათი წარმოებისა და სამშენებლო განყოფილება, ale უზარმაზარი სავაჭრო budmateriali. ჯგუფის ლიდერები ამ ბაზრის სეგმენტი არის განსაზღვრული რაოდენობა, 14. ისინი სპეციალიზაცია მიწოდება სამშენებლო და მოსაპირკეთებელი მასალები, პროდუქტების სამშენებლო ქიმია ფართო სპექტრი. ამ ქვეჯგუფში შედარებით neccery: სხვადასხვა ocenkam, იქ უნდა 50 ფირმების. ანალიზის საფუძველზე strategichni ჯგუფები შეიძლება ითქვას, რომ მრეწველობის ღირებულების ჯაჭვის შენობა პროდუქტების ბაზარზე კიევში რეგიონი იყოფა manzuik ღირებულებები ევროპის საბჭოს კონვენციის'სამშენებლო ობიექტები, რომელიც შეიძლება წარმოიდგენდა როგორც ქსელის subparagh კონტრაქტები, და manzuik cnnection'სამშენებლო ობიექტები არის სასარგებლო მიიჩნევს, ორივე დონეზე გენერალური კონტრაქტორი, რომელსაც ის აკონტროლებს თავიდანვე და საბოლოო ეტაპზე, და დონეზე ქვეკონტრაქტორების, რომელიც აკონტროლებს ცალკე ეტაპზე პროექტის განხორციელება,. აქცენტი ზოგადი მონაწილე ორგანიზაციები ამ პროცესში მიმართულია კოორდინაცია და ადმინისტრაციის subparagh კონტრაქტები და subparagh - კალენდარი, დეტალური დაგეგმვის, სამუშაო და დროული გადაცემის მოცულობის სამუშაოები და შესრულების კონტრაქტორი. Pdptv, რომ ასრულებს საქმიანობის ფარგლებში ღირებულება ჯაჭვი, ფორმა გასაღები სფეროში კომპეტენციის შესახებ, რომლის გათვალისწინებული Kuzma დახმარებას manewrowy ამ მექანიზმის ფორმირების ღირებულება კონკურენტული უპირატესობები. წყარო: მარკეტინგი
წყარო: http://stroymart. com. ua
No comments:
Post a Comment