Saturday, November 9, 2013

ინტეგრაცია, რომელიც ვერ გარეშე 2006-10-27 18:01:55

მშენებლობა და რეკონსტრუქცია.








ინტეგრაცია, რომელიც ვერ გარეშე
2006-10-27 18:01:55

იყიდება დენის ინსტრუმენტები, ისევე, როგორც ნებისმიერი კომპლექსური ტექნოლოგია, რომელიც მუდმივად გამოყენება, გადამწყვეტი ფაქტორი სამომხმარებლო არსებობს სამი ფაქტორი : ხარისხი, ფასი და მომსახურება. უფრო მეტიც, უმაღლესი მოთხოვნებს მომხმარებელს და სირთულის ტექნოლოგიური ამოცანები, რომელიც მას აქვს, უფრო დიდი მნიშვნელობა ხარისხი და მომსახურება. პროფესიონალი ელექტრო-ინსტრუმენტები სავაჭრო ნიშნის Bosch მდგომარეობაში ბაზარზე, როგორც მაღალი ხარისხის ტექნიკის, რომელიც პასუხობს ყველაზე მაღალ მოთხოვნებს პროფესიული წევრებს, და პირველ რიგში მოთხოვნა უწყვეტი ოპერაციის ინსტრუმენტები. ამიტომ, მომსახურების კომპანია ყოველთვის მისცა მთავარი როლი. შედეგების თანახმად, გასულ წელს მომსახურების Bosch power tools აღიარებული ექსპერტები, სამშენებლო ორგანიზაციები, საუკეთესო უკრაინაში. ჯერ კიდევ მას შემდეგ, რაც გაყიდვების სამსახური ინსტრუმენტების ჩაატარა, პარტნიორები, ავტორიზებული სერვის ცენტრების (ASC), რომელიც არ იქნა დამოწმებული და აკმაყოფილებს კომპანია. მხოლოდ მათ აქვთ უფლება, შეასრულოს გარანტია რემონტი, ხოლო ყველა სხვა მომსახურების ცენტრები - მხოლოდ-საგარანტიო რემონტი. 2004 წელს ცენტრალური ოფისი კომპანიის Bosch მიიღო გადაწყვეტილება, რომ შევქმნათ ჩვენი საკუთარი მომსახურების ცენტრი უკრაინაში გაუმჯობესება მომსახურებისათვის მისი ინსტრუმენტები. "ბოშის სერვის ცენტრი" უნდა გახდეს სტანდარტის მომსახურების და მჭიდროდ ითანამშრომლებს ავტორიზებული სერვის ცენტრებში და პარტნიორ კომპანიას. შეფასების ტენდენციები საბაზრო ძალაუფლების ინსტრუმენტები, ექსპერტები არ ეთანხმებიან. ზოგიერთი ამტკიცებს, რომ იგი იზრდება SV'დაკავშირებით ზრდის სამშენებლო ბაზარზე და შეცვლის წესების შესახებ. უკანასკნელი მჯერა, წინააღმდეგ შემთხვევაში - ბაზარზე არის გაჯერებული, და ახლა კომპანიები, რომლებიც აწარმოებენ ელექტრო ტექნიკა, იძულებულნი არიან ვეძებთ ახალ გზებს, რათა გაზარდოს გაყიდვები (მაგალითად, განვითარების ოფისები, კორპორატიული შემდეგ გაყიდვების სამსახურის, და ა.შ.). მთავარი ამოცანაა, "Bosch"მომსახურების ცენტრის ინფორმაციით კომპანიის წარმომადგენლებს იქნება, რომ შევინარჩუნოთ მიღწეული დონის მომსახურების და გაფართოება მომსახურება პროგრამების, კორპორატიული კლიენტებისათვის. მომსახურების ზურგის პრობლემები სამსახურში, ჩვენ არ, - ამბობს ოლეგ Mikhailov, დირექტორი გაყიდვების" Bosch power tools ". - მუშაობის ჩვენი პარტნიორები და უფლებამოსილი ცენტრი ჩვენ ყოველთვის კმაყოფილი ". 7 წლის ავტორიზებული სერვის ცენტრი, Bosch მოქმედებდა საფუძველზე, კიევში კომპანია - ASC "ეპიკური". მან განახორციელა საგარანტიო მომსახურების ყველა ინსტრუმენტები ბოშის (Bosch, Dremel, Skil), ისევე როგორც პოსტ-საგარანტიო მომსახურება, იყიდება სათადარიგო ნაწილები და ა.შ. საქართველოს მთელ ტერიტორიაზე უკრაინა. ამისათვის, ASC "ეპიკური" ხელშეკრულებები იყო გაფორმებული რეგიონალური დილერები Bosch, რომელმაც ინსტრუმენტები გარანტია და დახმარებით Express mail მიწოდება მათ კიევში. ბევრი რეგიონალური დილერები Bosch ასევე გვაქვს საკუთარი სერვის ცენტრები, რომლებიც განახორციელოს პოსტ-საგარანტიო მომსახურება. ერთი წლის წინ ავტორიზებული სერვის ცენტრი ფოლადის', როგორც ჩანს რეგიონებში. პირველად გაიხსნა 2003 წელს სიმფეროპოლში და ლვოვის, და 2004 წლის დასაწყისში, ასეთი ცენტრი,'გაჩნდა ხარკოვის. "საჭიროა რეგიონული სერვის ცენტრები ვგრძნობდით ერთად იზრდება მოთხოვნა", - ამბობს ოლეგ Mikhailov. მაგალითად, ყირიმში 2000 წელს, მშენებლობის ბუმი დაიწყო. ასე რომ, ჩვენ დავიწყეთ ეძებს შესაძლებლობა, რათა სამსახურის დაახლოება ჩვენი ყოფილი და პოტენციურ კლიენტებს - სამშენებლო კომპანიები, რითაც იზრდება გაყიდვების ყირიმში. ლვოვის კომპანია თავად "გუნდი" ჩვენთვის კარი. და ხარკოვის კომპანია "მსუბუქი" გამოიყენება მანქანის მომსახურების გამოყენების სათადარიგო ნაწილები : Bosch. და, როდესაც მან გადაწყვიტა, რომ შეეცდებიან თავი მომსახურების power tools, ჩვენ შეისწავლა ყველა პარამეტრები, ხარკოვის და სასურველი, მას". On გარანტიები კომპანიის წარმომადგენლებს, შექმნა ცენტრი,, Bosch, არ აპირებს მიიღოს დაშორებით ბიზნეს პარტნიორებს - ყველა ავტორიზებული სერვის ცენტრების გააგრძელებს მუშაობას. ცენტრში უნდა იყოს "ხერხემალი" ამ სისტემის, მიიღოს მაქსიმალური პასუხისმგებლობა საგარანტიო მომსახურება, ყველაზე რთული რემონტი, ყველაზე "რთული" კლიენტებს. გარდა ამისა, ცენტრი იქნება დიდი საწყობი სათადარიგო ნაწილები, რომელიც, მისი თქმით, ოლეგ Mikhailov, მნიშვნელოვნად შეამცირებს დროს ელოდება ინსტრუმენტი სარემონტო. მომგებიანი სეგმენტი მიხედვით, სერგეი Korzeniowski, დირექტორი ASC "ეპოსი", შექმნა კიევი კიდევ ერთი მომსახურების ცენტრი იქნება უბრალოდ გამოიწვიოს გადანაწილების ძირითადი ნაკადის სამსახურის ბრძანებებს შორის არის ორი მიტროპოლიტი ცენტრები - უფლებამოსილი და საკუთარი. ბაზარზე ვარაუდები, რომ შეიქმნას დამატებითი მომსახურების ცენტრი, მან განაცხადა, არა. თუმცა, Bosch ხედავს რესურსი, რომ გაიზარდოს მოთხოვნა ტექნიკური მომსახურეობა უფრო ხშირი მუშაობა კორპორაციულ კლიენტებს. გადაწყვეტილება, შექმნას თავისი საკუთარი მომსახურების ცენტრი, პირველ რიგში, ამოძრავებს სწრაფი განვითარება უკრაინის ბაზარზე და მისი ზრდის პერსპექტივა. ბოლო p', ხუთი წლის განმავლობაში, ბრუნვა on იყიდება დენის ინსტრუმენტები გაიზარდა 4-ჯერ. "სარემონტო მანქანა და ელექტრო ინსტრუმენტები (პირველ რიგში, პროფესიული) აქვს საკუთარი თავისებურება - ისინი მუდმივი გამოყენება, და, შესაბამისად, საჭიროებს მუდმივ განახლებაზე და შეკეთება, - ამბობს ოლეგ Mikhailov. - იმიტომ, რომ 10 წლის მუშაობის შიდა ბაზარზე უკვე ჩამოყალიბდა საკმაოდ დიდი პარკი Bosch power tools, ექსპერტები ცენტრალური ოფისი გადაწყვიტა, რომ შენარჩუნების პარკის უნდა შექმნათ საკუთარი მომსახურების ცენტრს უკეთესი კოორდინაცია, მუშაობის ყველა სერვისი ". მისი თქმით, გამოკითხული სამშენებლო კომპანიები, ბევრი მათგანი ცოტა ხნის წინ უარი თქვას სხვა ბრენდები, და გადაადგილება, bosevski ინსტრუმენტი. ასე რომ, p'ხუთი წლის წინ, სამშენებლო კომპანია "Consol" გადავიდა ინსტრუმენტი TM Makita ზე Bosch. AEROBUD" ასევე ურჩევნია Bosch power tools, სანამ DeWalt. გარდა ამისა, ყველაზე მშენებელთა რეგულარულად გაფართოებას ფლოტი ინსტრუმენტები, რომელიც ასევე იწვევს გაიზარდა მოთხოვნა სამსახური. მისი თქმით, ალექსანდრე Kovalchuk, დეპარტამენტის უფროსი, მექანიკა პატარა კონტრაქტორებს შესახებ,'Danna Console-Order-უკრაინა", პარკის ძალაუფლების ინსტრუმენტები კომპანია ყოველწლიურად იზრდება 1, 5 ჯერ. ექსპერტების აზრით, ბაზარზე აქვს და ვაკანტური ბაზარზე ნიშები, რომ გაიზარდოს მოთხოვნა მომსახურება. ინსტრუმენტები, Bosch ჯგუფი წარმოდგენილია ორი ძირითადი სეგმენტების - პროფესიონალი ელექტრო ცისფერი (განკუთვნილი წარმოების პროცესში) და საყოფაცხოვრებო მწვანე (სახლის გამოყენება). მოთხოვნა პროფესიული tools გთავაზობთ ძირითადად ორგანიზაცია. პირველი ადგილი-სამშენებლო კომპანიების (არანაკლებ 50% შესყიდვები), მეორე - მწარმოებლები ავეჯი, "woodwork", კარიბჭე, საკეტებით და ასე შემდეგ (დაახლოებით 30%), ხოლო მესამე - კომპანიების ჩართული სამონტაჟო კონდიციონერი, სატელიტური და საკაბელო ტელევიზია, უსაფრთხოების სისტემები, საშუალება სასიგნალო, comp'კომპიუტერული ქსელები და ა.შ. სეგმენტი საყოფაცხოვრებო ელექტრო ინსტრუმენტები მომხმარებელს ურჩევნია, ძირითადად, იაფი No-Name ინსტრუმენტები, რომელიც ხარისხი არ არის პირველ ადგილზე. Bosch საქართველოს ზოგადი სტატისტიკა იმპორტი დაახლოებით 20% - ით, ეს სეგმენტი. სეგმენტი პროფესიული ელექტრო ინსტრუმენტები, Bosch არის ლიდერი საბაზრო წილი, დაახლოებით 40%. "იმ დროს, როდესაც მექანიკა, მსხვილი სამშენებლო კომპანიები დამოუკიდებლად მოვიდა საცალო მაღაზია და შეიძინა ინსტრუმენტები, არ შორეულ წარსულს ჩაბარდა, - ამბობს ოლეგ Kisasi მენეჯერი" Bosch power tools კორპორატიული პროგრამები. - ახლა ყველაზე მნიშვნელოვანი არგუმენტი, პროფესიული და აქტიური მუშაობა კორპორაციულ კლიენტებს. ამიტომ განვითარებული და უკვე მოქმედი ყოვლისმომცველი პროგრამა, კორპორატიული მომსახურება ". მისი თქმით, ოლეგ Mikhailov, მათ შორის კლიენტებს რეგიონული ავტორიზებული სერვის ცენტრების მეტი 60% - პირებს და მხოლოდ 40% კლიენტებს - იურიდიული პირები. ამიტომ, Bosch მისი მომსახურების ცენტრი გეგმავს გაზარდოს წილი კორპორატიულ კლიენტებს, და ეს ფართობი პროფილი. სიჩქარე, როგორც ვიცი, როგორ, პირველი, შექმნას ისეთი სტრუქტურა და მომსახურების ქსელი, რომელიც, გარდა იმისა, რომ გამოცდილი ASC "ეპიკური" და სამი რეგიონალური ავტორიზებული სერვის ცენტრებში, მოიცავს "ბოშის სერვის ცენტრი", Bosch შეძლებს "მიაღწიოს" ნებისმიერ მომხმარებელს, რომ თითქმის ყველა ქვეყანაში. გარდა ამისა, კომპანია გეგმავს, რომ გაიზარდოს ტომი მუშაობა და რეგულარული ინფორმირება პროფესიული მომხმარებელთა ინსტრუმენტები წესების სწორი ოპერაციის შესახებ, თუ რამდენად მნიშვნელოვანია სწორად და კომპეტენტურად შენარჩუნება, რათა თავიდან ავიცილოთ და ასე შემდეგ, ამ კომპანიის ხედავს დიდი პოტენციალი ფორმირების მოთხოვნა მომსახურების საკუთარი მომსახურების ცენტრი,, გარეშე შემცირების შრომა უფლებამოსილი ცენტრები. ერთი ამოცანები სერვის ცენტრი Bosch - კომპლექსური რემონტი და მთელი ფლოტი ძალაუფლების ინსტრუმენტი კორპორაციულ კლიენტებს. კორპორატიული პროგრამები ითვალისწინებს, რომ მთელი პარკი Bosch power tools არის აღებული შენარჩუნების: რეგულარული დიაგნოსტიკის და პრევენციის სამუშაო პარკი Bosch power tools, შეიძლება გადაეცეს ობიექტი'ობიექტის, მოპოვების ეს ინსტრუმენტი o'ობიექტი. ოლეგ Mikhailov აღნიშნა, რომ ეს მათ საშუალებას მისცემს, კლიენტებს, არ უნდა ვიფიქროთ იმაზე, თუ სად, როდის და როგორ სწრაფად მათ შეუძლიათ ძალაუფლების შესანარჩუნებლად და შეამციროს ღირებულება მისი ოპერაცია. "სერვის ცენტრი ჩვენ ვახორციელებთ გარანტიის შემდგომი სერვისი. პოსტ-საგარანტიო შეკეთება მხოლოდ შეიძინოთ ნაწილები, და დახარჯავს, საკუთარი საამქრო, - ამბობს ალექსანდრე Sakharov, მთავარი ძალა, საინჟინრო სამშენებლო კომპანია AEROBUD". ამიტომ, კორპორატიული მომსახურება, ჩვენთვის დღეს არ არის ისე მნიშვნელოვანი, როგორც 5 წლის წინ, როცა საკუთარი სამუშაო შეხვედრა არ იყო. მაგრამ, მაგალითად, პრევენციის მექანიზმების, მათი რეგულარული შენარჩუნება ჩვენს ხელში არ მიაღწევს - სტუდია ინსტრუმენტი იღებს შემდეგ მსხვრევა. დანერგვა ასეთი სისტემატური მომსახურება მნიშვნელოვანია, რადგან ეს შეამცირებს რიგი ჩავარდნები." და, შესაბამისად, ალექსანდრე Kovalchuk ერთად Console-Order-უკრაინა" რეგულარული შენარჩუნება მისი ფლოტი, კომპანია ახორციელებს საკუთარი, როგორც პოსტ-საგარანტიო რემონტი. მესამე, ზრდის სამშენებლო ბაზარზე იწვევს გაუმჯობესება, სამშენებლო ტექნოლოგიები უკრაინაში. გაზრდის ტემპებით მშენებლობის - თუ თქვენ უნდა ავაშენოთ სახლი, დასჭირდა, მაგრამ ახლა ეს, შესაძლებელია, რამდენიმე თვის განმავლობაში. ევროპის საბჭოს საპარლამენტო ასამბლეის მშენებლობა წამოაყენოს მოთხოვნები და მომსახურების ინსტრუმენტები. "ჩვენი ფლოტის power tools არის 10-15% tools Hilti, 60% - DeWalt და დაახლოებით 25% - Bosch. სიჩქარის მიწოდების სათადარიგო ნაწილების შემდეგ-საგარანტიო რემონტი არის მთავარი უბედურება ყველა მომსახურება, - ამბობს იური Bondarenko, უფროსი მაღაზია შეკეთება ელექტრო ინსტრუმენტები AEROBUD". - საგარანტიო რემონტი სათადარიგო ნაწილები შეიძლება ამოღებულ კიდევ ერთი ახალი ინსტრუმენტი, მაგრამ პოსტ-გარანტი უნდა ველოდოთ საუკეთესო 2 კვირის (ეს "ეპიკური"). მომსახურების ცენტრი სხვა კომპანიების - DeWalt და Hilti - გადაზიდვის შეიძლება დაგვიანებულია თვის და ნახევარი ". მისი თქმით, ოლეგ Mikhailov, ახლა გამარჯვებული ის არის, რომელსაც შეუძლია დააკმაყოფილოს კლიენტების კომპლექსური მომსახურება, მთავარი კრიტერიუმი, რომელიც არ არის ფასი, მაგრამ სიჩქარე და მოქნილობა. ახლა Bosch აუმჯობესებს სისტემის ოპერატიული მიწოდების ინსტრუმენტები და სათადარიგო ნაწილების მთელი უკრაინა. ჩვენ ერთად მუშაობა ქათამი'rskie მიწოდების მომსახურება, როგორიცაა "Ukrspets'კომუნიკაცია", "Federal Express", და ა.შ. ანალოგიურად ორგანიზებით, გერმანიაში, პოლონეთში, ჩეხეთში და სხვა ქვეყნებში. მთავარი უპირატესობა, რომელიც იძლევა ასეთი სისტემა, შესაძლებლობა სწრაფად და ეფექტურად ემსახურება კლიენტს ნებისმიერი წერტილიდან ქვეყანა, თუნდაც ყველაზე შორეულ. მაგალითად, გერმანიაში, ეს არის ერთგვარი ვიცი, როგორ არის ერთი Bosch მომსახურების ცენტრის დახმარებით სისტემის ოპერატიული მიწოდების უზრუნველყოფს გარანტია სარემონტო მთელი ქვეყნის მასშტაბით. პირველი ნაბიჯები ამ მიმართულებით უკვე გააკეთა ASC "ეპოსი", სამუშაო თანახმად, ოპერატიული მიწოდების, თანამშრომლობით, "Ukrspets'კავშირი". თუმცა, Bosch მჯერა, რომ, მიმდინარე სრულად განვითარებული მომსახურების ქსელი, რომელიც ფუნქციონირებს მჭიდრო კონტაქტის საფოსტო ოპერატორების, რომ აწარმოოს ყველაზე მოქნილი მიწოდების, საგარანტიო მომსახურება შეიძლება შემცირდეს 14 დღის კანონმდებლობით დადგენილ უკრაინის, up to 2-5 დღის ერთად, მიწოდების, ასევე მნიშვნელოვნად დააჩქაროს მიწოდება სათადარიგო ნაწილების რეგიონალური დილერები. ჩვენი სერვისი იძლევა საშუალებას ოპერატიული განხორციელების სიახლეები მთავარი მიზეზი, რომ აიძულა ღია Bosch მომსახურების ცენტრი", არის: 1. ჩამოყალიბდა მეტი 10 წლის განმავლობაში, "რობერტ ბოშის შპს. " უკრაინაში, ფლოტის პროფესიონალი ელექტრო ინსტრუმენტები, Bosch. 2. სწრაფი განვითარება ძირითადი სამშენებლო და სამრეწველო საწარმოებსა და მუდმივი ზრდის მოთხოვნა ელექტრო ინსტრუმენტები. 3. მზარდი მოთხოვნები ხარისხი და სიჩქარე, მომსახურე ინსტრუმენტები, სამშენებლო კომპანიები.

წყარო: თანამგზავრი

წყარო: http://stroymart. com. ua

No comments:

Post a Comment

Яндекс.Метрика