Saturday, November 9, 2013

Instrumentalno ევოლუცია სახელმძღვანელო შრომის 2006-10-27 18:04:16

მშენებლობა და რეკონსტრუქცია.

Instrumentalno ევოლუცია სახელმძღვანელო, სამუშაო
2006-10-27 18:04:16

ბაზარზე სამშენებლო ინსტრუმენტი იყო, საკმაოდ ნათელია, სტრუქტურირება და განაწილების ყველა პროდუქციის ფასი რამდენიმე ჯგუფად. შეიძლება უხეშად იყოფა სამ კატეგორიად: საკმაოდ ძვირია, მაგრამ ძალიან ხარისხიანი ინსტრუმენტი, ძალიან იაფი საეჭვო ხარისხის და ე.წ. "საშუალო" არის კარგი ინსტრუმენტი, ხელმისაწვდომ ფასად. უკანასკნელი ჯგუფი არის ყველაზე მრავალრიცხოვანი და საქარველოს ბაზარზე სამშენებლო ინსტრუმენტები უკრაინაში. ბოლო წლის განმავლობაში, ოდნავ გაზრდილი მოთხოვნა ინსტრუმენტები "ძვირი". ეს სტენდი'უკავშირდება შემცირების გავლენა ბაზარზე ვაჭრობის პროფესიული მომხმარებლებს. მომხმარებელს ასეთი ინსტრუმენტი არის მთავარი, დიდი შენობა ორგანიზაციები, სადაც გააცნობიეროს, რომ "ზედმეტად" ფული არის, ფაქტობრივად, გარანტია ორიგინალური წარმოშობის, საიმედოობის ინსტრუმენტი და შემდეგ მომსახურების მხარდაჭერა. მკვეთრი ვარდნა მოთხოვნა ძალიან იაფი ინსტრუმენტი დგანან', რადგან დღეს ბევრი მომხმარებლები არიან დარწმუნებულია, მისი "ერთ დროს". ყველაზე პოპულარული დღეს არის ხარისხის გერმანიის, პოლონეთის, ავსტრიის და რუსეთის სამშენებლო ინსტრუმენტი საშუალო ფასი ჯგუფი, ხელმისაწვდომია, როგორც სამშენებლო კომპანიებს, და ინდივიდუალური. ბოლო ერთი წლის მანძილზე მნიშვნელოვნად გაიზარდა რაოდენობის მომწოდებლები და, როგორც ლოგიკური ამიტომ შედეგი, - ნათესავი რეგულირება ფასები ამ ჯგუფში. მინუსი ჩვენი ეროვნული ინსტრუმენტი, ეს არის ფული. ვიქტორ პეტროვი, დირექტორი, საერთაშორისო ჩერნობილის ფონდი "ROCK": "ჩვენ თითქმის არ ვყიდით ინსტრუმენტია ქართული მწარმოებლები, მას შემდეგ, რაც დღეს, სამწუხაროდ, აღმოჩნდება უფრო მეტი, ვიდრე, მაგალითად, პოლონური ან ჩინელები თავისი ღირებულება იმპორტი და განბაჟება. და მისი დიზაინი ხშირად inferior to უცხოური ანალოგები. და როგორ უნდა მოგვარდეს ეს პარადოქსი, უცნობია. " საიჯარო სამშენებლო ინსტრუმენტი მუდმივი ზრდა მოთხოვნა შენობა ინსტრუმენტი აქვს, რამაც გაზარდა კონკურენცია ბაზარზე. მოვაჭრეები დაიწყო მანიფესტი უფრო აგრესიული პოლიტიკის დაკავშირებით ერთმანეთს და უფრო აქტიური ურთიერთობა, რათა მათი მომხმარებელს. ასე რომ, მაგალითად, გაუმჯობესდა dealer-წესები - გაზრდილი ფასდაკლება, ზომა სასაქონლო კრედიტი, გადავადებული გადასახადები. ცდილობს დააკმაყოფილოს ყველა სტუმარი, თითქმის ყველა ძირითადი ოპერატორები დაიწყო, რათა ეს სამსახური, როგორც დაქირავება, სამშენებლო ინსტრუმენტი. და ამ ბიზნესის წლის წინ ითვლებოდა ძალიან სარისკო დღეს აქტიურად იზრდება და ფართოვდება. გაქირავება შეიძლება იყოს მიღებული, ძირითადად, electrotool. მხრივ, ის არის ბევრად უფრო პატარა, უფრო იაფი და, როგორც წესი, ყველა სახლში, როგორც ხშირად გამოიყენება. და ურო, წრიული დაინახა ან პერკუსია საბურღი ინსტრუმენტები, რომ თქვენ გამოიყენონ სახლში არის საკმაოდ იშვიათი, ეს უფრო მოსახერხებელია ქირავდება. სეზონურობის ბაზარზე სამშენებლო ინსტრუმენტი სეზონურობის გამოთქვა, ძალიან ნათლად და მნიშვნელოვნად მოქმედებს მოცულობის გაყიდვების. ეს სტენდი'დაკავშირებულია ჩვეულებრივი წესები და მარტივად მშენებლობა. ვიქტორ პეტროვი, დირექტორი, საერთაშორისო ჩერნობილის ფონდი "Rock": "იყიდება სამშენებლო ინსტრუმენტები ბიზნეს დიდწილად სეზონური. გაყიდვების გაზაფხულზე, ზაფხულში მატულობს, ხოლო შემოდგომა-ზამთრის მოდის. მიუხედავად იმისა, რომ შეიძლება ეს წელი უკეთესი იყო, ვიდრე შეიძლება წარსულის თვალსაზრისით გაყიდვების". ზოგიერთი ექსპერტის აზრით, იმის გათვალისწინებით, ზრდის ტემპი მშენებლობა, ქვეყანაში, ზოგადად, პროგნოზით შემცირება გავლენა სეზონურობის ბაზარზე, სამშენებლო ინსტრუმენტები და თანდათანობით flattening გაყიდვების. ასევე უნდა აღინიშნოს, რომ ამბობს, რომ ეს ყველაფერი ზრდის-დაცემა მოთხოვნა ინსტრუმენტი, დამოკიდებულია სეზონზე, ძირითადად, ელექტრო ინსტრუმენტები. On ხელის ინსტრუმენტები საჭირო ყველა სახლში და მუდმივად გამოიყენება, ასეთი მნიშვნელოვანი ცვლილების მოთხოვნა არ არის იგრძნო. როგორ უნდა აირჩიოს უფლება სამშენებლო ინსტრუმენტი ბაზარზე სამშენებლო ინსტრუმენტი აოცებს ერთად სხვადასხვა ცნობილი და ნაკლებად ცნობილი ფირმები, ბრენდები და მოდელები. და ავირჩიოთ ინსტრუმენტი, რომელიც არის სწორი, ეს არ არის ყოველთვის ადვილი. როგორ რათა? პირველ რიგში თქვენ უნდა განსაზღვროს საკუთარი თავისთვის მუშაობს წინ, დამუშავებული მასალები და შევადარებთ მათ საშუალება პარამეტრები: გადაამოწმონ თუ არა ეს ინსტრუმენტი შეასრულოს თავისი ამოცანები. მისაღებად ძვირადღირებული ინსტრუმენტები, საუკეთესო უახლესი მწარმოებლის კატალოგში. ზოგიერთი მწარმოებლები გთავაზობთ სრული აღწერა შეფუთვა და აღწერა. Ei'მე მომხმარებლის ამბობს, გამოცდილი ადამიანი, ბევრი რამ: თუ თქვენ იცნობს ერთ ინსტრუმენტი, სავაჭრო ნიშნის, შეგიძლიათ ველით, რომ ეს თვისებები სხვა. მაგრამ ჩვენ არ შეგვიძლია იგნორირება იმისა, რომ ბევრი მწარმოებლები დაყოს თავისი სპექტრის სამომხმარებლო ჯგუფები: პროფესიონალი და მოყვარული ინსტრუმენტი. ამიტომ, რათა არ გააკეთოთ არასწორი არჩევანი, თქვენ უნდა ნათლად წარმოადგინოს ფარგლებში შემოთავაზებული მუშაობა, და მათი ვადები. ყიდვისას სამშენებლო ინსტრუმენტი, ასევე, ყურადღება მიაქციონ ღირებულება, ტექნიკა, შესრულება, საიმედოობის, მომსახურების და გარანტიის შემდგომი სერვისი. ზრუნვა არის საჭირო, ანალიზი მითითებული. ტექნიკური მახასიათებლები ინსტრუმენტი, ხშირად განსაზღვრული პარამეტრები, რომელიც შეიძლება იყოს მიღწეული მხოლოდ იმ შემთხვევაში, თუ არსებობს გარკვეული კონფიგურაცია, და ღირებულება აღჭურვა ზოგჯერ მერყეობს დამოკიდებულია ფორმის შეძენა, ამავე დროს, ან ცალ-ცალკე. შესრულების ინსტრუმენტი არის გადაწყვეტილი არ მხოლოდ დონე პროდუქტიულობა, არამედ დიზაინი, მაგალითად, რომელიც საშუალებას დაზოგოთ დრო. რა თქმა უნდა, უფრო ძლიერი ინსტრუმენტი, მეტი პრობლემა მან შეიძლება, მაგრამ ის იქნება გაზრდილი წონა, ზომა და ღირებულება. შეუძლებელია მივაღწიოთ მაღალი ხარისხის ინსტრუმენტი, თუ ეს არ არის საიმედო. საიმედოობის კომპლექსური ცნებაა, რომელიც მოიცავს სხვადასხვა პარამეტრები: რესურსი, ოპერაციული დროის უკმარისობა და აღდგენის დრო. რესურსი და დრო განისაზღვრება ხარისხის მშენებლობა და შეკრებების. შეიძლება ვივარაუდოთ, რომ მოდელი დიდი რესურსი იქნება, ნაკლებად სავარაუდოა, რომ ნგრევა და როგორც შედეგი, უფრო ძვირი. ინსტრუმენტი უკმარისობა შეიძლება იყოს განსაზღვრული გარანტია პერიოდი: აღარ მწარმოებელი უფრო დარწმუნებული ვარ, ჩემი ინსტრუმენტი. რომ არის, დაზოგეთ ფული იაფი მოყვარული, ინსტრუმენტები და ერთდროულად უნდა დაეყრდნოს მაღალი ხარისხის თითქმის უტყუარად. ყიდვა ძვირი ინსტრუმენტი, უმჯობესია ნახოთ წინასწარ შესაძლებლობა სარემონტო, როგორც ყველა მომსახურება განახორციელოს გარანტია. ასევე საჭიროა აღინიშნოს, რა ზუსტად არის დაფარული გარანტია. ხშირად მწარმოებელი მიიჩნევს, გარანტირებული არა ყველა, არამედ მხოლოდ, რომ ძალიან რთულია, რომ break. თავიდან დისკომფორტს და იმედგაცრუება, ეს არის საუკეთესო არ იყიდოს უსაფუძვლოდ ძვირადღირებული ინსტრუმენტები, მაგრამ სიფრთხილით მოვეკიდოთ, საეჭვოდ დაბალი ფასები. შევიძენ ინსტრუმენტი სახლში, უმჯობესია აირჩიოთ უნივერსალური მოდელი, და თუ თქვენ აპირებთ დიდი შრომა, უმჯობესია უპირატესობას ანიჭებს ძალაუფლების, არ უნივერსალურობის. და, თანხების ნებართვების, ექსპერტები, გირჩევთ შეიძინოთ მოდელი პროფესიული ჯგუფები. გარანტია გარანტია'asana - ერთგვარი ტესტი სიმტკიცე კომპანია-გამყიდველი და მნიშვნელოვანი კრიტერიუმი ნდობის მიხედვით. საქმე ის არის, რომ კომპლექსური პროდუქტები, როგორიცაა მექანიკური ინსტრუმენტები, რიგი ნაწილები არ მწარმოებლების მიერ წარმოებული ინსტრუმენტი. ამიტომ, ამ უკანასკნელს აქვს მორალური უფლება, უარი თქვას უფასო სარემონტო ეს საკითხი. ყველაფერი დამოკიდებულია პირობები, მომსახურების ხელშეკრულება მწარმოებელი და მიმწოდებელი. მწარმოებლები, დაცვის ბრენდის იმიჯი და ყურადღება მიაქციონ განვითარების სამსახურის ბაზა, და რაოდენობის შემცირებას ნაწილები და შენაერთები, რომლებიც უფასოდ სარემონტო გარანტიის პერიოდში, 90%. ფასები ასეთი ინსტრუმენტი ზემოთ, მაგრამ ეს ღირებულება სტაბილურობა. ინსტრუმენტები ზოგიერთი პროფესიული ნიშნის თითქმის შეუძლებელია სარემონტო უფასოდ კი ფარგლებში გარანტია პერიოდი. ეს მოწყობილობა არის იძენს საბაზრო წილი მხოლოდ იაფად. დამაჯერებელი უპირატესობა მათი პროგრამების კონკურსის, მწარმოებლები ხშირად აქცენტი საიმედოობის ძრავა, რომელიც სინამდვილეში არ შეიძლება იყოს დაახლოებით'სუბიექტური დახასიათება საიმედოობის მანქანები. არ არის მომსახურება, სტატისტიკა, ობიექტურად აფასებს საიმედოობის პროდუქტი. იგი ამბობს, რომ უარის თქმის შესახებ ძრავა არის 15-20% საერთო რაოდენობის საჩივრები. და ყველაზე ხშირი დაზიანების - შოკის მექანიზმი, შეამცირა, ერთეული შეცვლა და ვაზნა, და დავდგეთ'ისინი დაკავშირებული, ძირითადად, არასათანადოდ გამოყენების საშუალება. აბონენტთა მომსახურების წარმომადგენლების სამსახურის მონაცემების რამდენიმე მწარმოებლები, სახელმწიფო რომ HILTI და DeWALT ცნობილია დაბალი პროცენტული წარუმატებლობის გარანტიის პერიოდში და შემდგომი ოპერაცია. სარემონტო-სამშენებლო ინსტრუმენტი, ინსტრუმენტი ნებისმიერი სასაქონლო ნიშნის მიერ შემოთავაზებული ოფიციალური იმპორტიორები, აქვს განსაკუთრებული დონის მომსახურება. პროდუქტის BOSCH ამტკიცებს, ფირმა ეპიკური, METABO - "Proinstrument", KRESS - "ვადიმ"; DeWALT და BLACK & DECER - ავტორიზებული სერვის ცენტრებში. სხვა ინსტრუმენტები, რომლებიც ხელახლა შეიკრიბნენ სემინარები, შექმნილი საფუძველზე კომპანიები-გამყიდველები. ერთ-ერთი მთავარი პრობლემა, მომსახურების ცენტრები-თავსებადობა'დაკავშირებული გამოყენება საყოფაცხოვრებო ინსტრუმენტი პროფესიული რეჟიმი. პროდუქცია არის განკუთვნილი საშინაო გამოყენებისათვის, ძლიერი, მაგრამ მხოლოდ იმდენად, რამდენადაც საჭიროა ყოველდღიურ ცხოვრებაში. რა თქმა უნდა, უფრო მკაცრი პროფესიული რეჟიმი, ისინი შეიძლება გაუძლოს არა ყოველთვის. თუმცა, პროფესიული ვინც გატეხა საყოფაცხოვრებო საბურღი გარანტიის პერიოდში, მოდის სერვის-ცენტრში და მოითხოვს უფასო შეკეთება. თუ ადრე იმპორტიორთა გარეშე, სურვილი, მაგრამ გარემონტდა ისეთი ინსტრუმენტი, ეს არის ახლა აღმოჩნდა, smart Board. რათა დადგინდეს, თუ რა რეჟიმი და ბევრი მუშაობდა ინსტრუმენტი, არის მარტივი. ზოგჯერ ბუნების დაზიანება საუბრობს მის მიზეზს. ამდენად, მას შემდეგ, ექსპერტიზა ასკვნის, რომ ინსტრუმენტი იყო გამოყენებული არამიზნობრივად. ამ შემთხვევაში, როგორც თქვენ იცით, მწარმოებელი უარს გარანტიის'asana. ზემოთ ვთქვი, იმას არ ნიშნავს, რომ საყოფაცხოვრებო ინსტრუმენტი არის უკეთესი, რომ არ შეიძინოთ. პირიქით, იმ პირობით, თუ მისი გამოყენება, სახლში და ქვეყანაში, ეპიზოდური სესხების მეზობელი, ეს ინსტრუმენტი მოემსახურება master ათეული წლის განმავლობაში. მეორე პრობლემა, მომსახურების ცენტრებში ხდება იმის გამო, რომ ნაკლებობა კულტურის გამოყენება, მათ შორის შიდა მომხმარებელს. თანამედროვე tool არის კომპანია "ახალი წყობა,", ისინი შექმნილია, რათა ხელი შეუწყოს მუშაობის შესახებ, შესაბამისად, საჭიროებს მომხმარებლის გარკვეული კულტურის მკურნალობა და გარკვეული უნარი. გარდა ამისა, მწარმოებლები დღეს, იმის გათვალისწინებით, სტატისტიკა, ცდილობს გარკვეულწილად დასაცავად პროდუქტი უხეში და უხეში მოპყრობით. მაგალითად, მითითებული drums "სულელი" - საკეტი ყდის (გადატვირთვა წარმოების ეფექტი ქრება, და პერკუსია მექანიზმი არ'ჭამა თავისთავად). ეს არის მიღწეული გაგრძელების სერვისი და მარტივად ზეწოლა მომსახურების ნაწილი მასობრივი მომხმარებელი. ანალიზი და განვითარების პერსპექტივები ბაზარზე სამშენებლო ინსტრუმენტები, როგორც ჩანს, ხელსაყრელი ტენდენციები, რომ განვითარება ბოლო p'ხუთი წლის განმავლობაში ბაზარზე სამშენებლო იარაღები. მიხედვით წარმომადგენლები წამყვანი კომპანიების მრეწველობის, მიუხედავად იმისა, რომ კრიზისის პერიოდში 1996-1998 მიერ გაცემული მომენტში ბაზარი დინამიურად ვითარდება, და მიერ 2004 მოსალოდნელია ზრდა მიერ 50-70%. მონაწილეებს შორის გაგრძელდა ადგილი დაიკავა მიერ ოფისებში ძირითად მსოფლიოში ცნობილი კომპანიები, ისევე როგორც უკრაინული კომპანიები, რომლებიც ბაზარზე რაოდენობის სავაჭრო ბრენდს. კიდევ ერთი ბმული ამ ჯაჭვის, რომ'აერთიანებს მწარმოებლებს და საბოლოო მომხმარებელს, იქ არის პატარა დისტრიბუტორი'uteri, რომლებიც შეძენა საქონლის დიდი ფირმების დაყრით და გაყიდოს მათ ბოლოს სამომხმარებლო. უპირობო და მნიშვნელოვანი საბაზრო ფეხბურთელები არიან საბოლოო მომხმარებელს. ესენია სამრეწველო საწარმოების და სამშენებლო კომპანიებს. ეს სახელმწიფო საკუთრებაში არსებული საწარმოები, ასევე მსხვილი კომპანიები, საშუალო და მცირე კომპანიები, კერძო მეწარმეები. ძალიან capacious და პერსპექტიული და სწრაფად განვითარებადი უსაფრთხოდ ეწოდოს მრეწველობის ინსტრუმენტები, რომელიც წარმოადგენს ყველაზე ფართოდ ინსტრუმენტი სამრეწველო მშენებლობა. გაყიდვების დირექტორი რობერტ ბოშის შპს. ერთ - ერთი უმსხვილესი კომპანიების გაყიდვის ძალა, უკრაინაში - ვიტალი buldo გახსნაზე გამოფენა " INTERTOOL-2002" აღნიშნა, რომ დღეს ლომის წილი გაყიდვების მზადდება მომხმარებელს-პროფესიონალები, და მხოლოდ მცირე ნაწილი power tools გაყიდული მომხმარებელთა შიდა გამოყენება და მოყვარული (რომელიც არ არის ინსტრუმენტი, თავად, და პრესტიჟის სიყვარული სასაქონლო ნიშანი). წარმომადგენლები, მსხვილი კომპანიების პროგნოზით, წელს პროცესში ზრდის მოცულობა ბაზარზე (დღეს, ბრუნვა, ამ ბაზარზე არის $ 20 მილიონი წელიწადში) ღირებულება ინსტრუმენტი პროფესიონალები გაიზრდება, ასევე გაიზრდება სპექტრი მომსახურება, რომელიც ხორციელდება გამოყენებით კონკრეტული ინსტრუმენტი. ყველაზე კომპანიები, მტკიცედ დაიკავეს გარკვეული ნიშა ამ ბაზარზე, ამბობენ, რომ რიგი გაყიდვების მათი საქონელი იზრდება, ხოლო წლიური ზრდის ტემპი საშუალოდ 15-20% - ით. ასე რომ, პერსპექტივები ზრდა რამდენიმე წლის მოცულობის ბაზარზე ჩარხები, იარაღები და წარმოების ტექნოლოგიების 50-70% ვხედავ, რომ ეს არის საკმაოდ რეალური, განსაკუთრებით იმ ფაქტის გათვალისწინებით, რომ ბაზარზე უკრაინაში დიდია, მაგრამ არ არის მდიდარი. ის მუდმივად იზრდება და იცვლება. განაკვეთი ზრდის მოცულობა, ბაზრის შესახებ იქნება უფრო მეტი ვიდრე 10% - ით ყოველწლიურად. აღსანიშნავია, მნიშვნელოვანი ზრდა რაოდენობა უკრაინაში მცირე და საშუალო საწარმოები. პატარა ზომის და სამუშაო კაპიტალი კომპანიები სულ უფრო და უფრო მირჩევნია, ძვირი და ხარისხიანი სამშენებლო ინსტრუმენტი. რათა დიდი კაპიტალური ინვესტიციების საკუთარი ფიქსირებული აქტივები, რათა მივაღწიოთ მაქსიმალურ ხარისხს, ხდება უფრო მისაღებია პატარა სამშენებლო ფირმები. ეს ფაქტი მიუთითებს ყოფნა ასეთი საწარმოების მაღალკვალიფიციური პერსონალი, რომელსაც შეუძლია ღრმა ეკონომიკური ანალიზი საქმიანობის ამ საწარმოს და სწორი არჩევანი ინსტრუმენტი. განვითარების, მცირე და საშუალო ზომის კომპანიები არიან დაინტერესებული დიდი ზომის ფირმები, რომ გაყიდოს ყველაზე ძვირადღირებული, მაღალი ხარისხის და მაღალი ხარისხის აპარატურა, რაც მომხმარებელთა სახე მსხვილი საწარმოების პატარა და, როგორც წესი, უკვე მიეცათ უპირატესობა არჩევანი ინსტრუმენტი, პატარა მომხმარებელთა მუდმივი ძიების ოპტიმალური თანაფარდობა ფასი, ხარისხი და შესრულება. ინტერესი მომხმარებელი არის მთავარი ამოცანაა, მწარმოებლები და იმპორტიორები, ჩარხები, იარაღები და წარმოების ტექნოლოგიები. სტატისტიკა გვიჩვენებს, დაცემა რაოდენობის ექსპორტი უკრაინის ინსტრუმენტი, უფრო მეტიც, მომხმარებელთა შიდა პროდუქციის საზღვარგარეთ, ძირითადად განვითარებად ქვეყნებში. როგორც ადრე, წილი ექსპორტი უკრაინაში განვითარებულ ქვეყნებში ნაკლებია, ვიდრე 1% მთლიანი იმპორტის ამ ქვეყნებში. On საწარმოების ოპერაციული ბაზარზე სამშენებლო ინსტრუმენტი, რთული და საპასუხისმგებლო მისიაა, აღორძინების და განვითარების ინსტრუმენტი მრეწველობის უკრაინაში. მაგრამ სტაბილიზაციის პროცესების ეკონომიკის სახელმწიფო მიუთითებს იმაზე, რომ კომპანიები ბაზარზე ახალი შესაძლებლობები და პერსპექტივები დინამიური ზრდა.
წყარო: Kaapstraat

წყარო: http://stroymart. com. ua

No comments:

Post a Comment

Яндекс.Метрика