- ნათურა 2006-10-30 10:09:57
საქონლის მიხვდა ბაზარზე, - ნათურებით განათება. მოცულობა ბაზარზე 2002 წელს - $ 55-60 მილიონი (საცალო ფასები), დაახლოებით 170 მილიონი ცალი სტრუქტურა ბაზარზე შიდა პროდუქტი - 70-75% - ით, იმპორტი - 25-30% (მონეტარული თვალსაზრისით). რაოდენობის ქვე'ობიექტები - შიდა პროდიუსერები: 2002 წელს მან გამოუშვა ბოლქვები 9 საწარმოების, მათ შორის, დიდი - ორი, იმპორტიორები, დიდი wholesalers - 10; მცირე და საშუალო დამ up to 200 კომპანიები. ზოგადი დამახასიათებელი საბაზრო, უკრაინის ბაზარზე სინათლის წყაროები სწრაფად ვითარდება, ეჭვი არ ეპარებათ, მაშინაც კი, სკეპტიკოსები. ბოლო წლის მოხარული გამყიდველები ბოლქვები მოიპოვა $ 55-60 მილიონი (საცალო ფასები), 10-15% - ით მეტი, ვიდრე 2001 წელს. დღეს, ოპერატორები ამბობენ, რომ უფრო თვალსაჩინო სამმართველოს ბაზარზე შევიდა ორი სეგმენტები: "ყოველდღიური" (საცალო იყიდება) და "საწარმოს" (მომხმარებელთა, საწარმოები და სხვადასხვა ბიზნეს-სტრუქტურები). &Quot;life" ყველა შედარებით მშვიდი - გაყიდვების "სინათლის" (ე.წ. incandescent ნათურები საერთო მიზნით - LON) ბოლო წლებში, რჩება შედარებით სტაბილურია. თუმცა, ზოგიერთი მეწარმე ამბობს, რომ ამ Sobrance გაყიდვების გასულ წელს გაიზარდა 5-10%. მაგრამ შეფასების დინამიკა გაყიდვების კორპორატიულ მომხმარებელს, ჩვენი ექსპერტები ერთხმად - წლიური ზრდის 10% - დან 20% (იხილეთ ცხრილი 1). On "lampocem" უკრაინის ბაზარზე მათი პროდუქტები აქტიურად გთავაზობთ 10 მწარმოებლები. წილი გაყიდვების უკრაინის საქონელი არის 70-75% (მონეტარული თვალსაზრისით). ყველაზე ძლიერი მოთამაშე ბაზარზე - Lviv ქარხანა სს "მუხტი". კომპანია აწარმოებს ძირითადად ვარვარების ნათურები. შემდეგი შედეგები გასული წლის აკონტროლებს, შესაბამისად, სხვადასხვა შეფასებით, 80-90% ამ ბაზრის სეგმენტი. მეორე ცნობილი უკრაინული მწარმოებელი - შპს "ქარხნის გაზის აირგანმუხტვის ნათურები" (გ Poltava). აწარმოებს ძირითადად fluorescent და გაზის აირგანმუხტვის ნათურები, მაღალი წნევის. რუსი "lamponi" ბიზნეს შედგება ძირითადად პროდუქტები სამი მცენარეთა შესახებ,'ერთობა "Lisma" (გ Saransk), უფა და სმოლენსკის " electrolampovy მცენარეები (ბოლო სპეციალიზირებულია წარმოების fluorescent ნათურები). სხვა მეზობლები ყოფილი საბჭოთა კავშირის ბაზარზე შესამჩნევი Brest ელექტრო ნათურა ქარხანა (ბელარუსი) და სს,, "Mailuu-Suiski ელექტრო ქარხანა" (ყირგიზეთი). ყველაზე მეტად ამ საწარმოების წარმოების LON. ყველაზე ფართო სპექტრი ნათურები უკრაინაში წარმოადგენენ კომპანიებს შორეული საზღვარგარეთ: Philips (ჰოლანდია), General ელექტროინჟინერია-ric (აშშ) და Osram (გერმანია). აღსანიშნავია, რომ ამ კომპანიების ჩატარება ბოლქვები სხვადასხვა ქვეყანაში, მათ შორის პოლონეთში (ქარხანა კომპანია Philips, მათ შორის, წარმოების მიხედვით სასაქონლო ნიშნის Pila) და უნგრეთი (მცენარეთა General Electric). ამბობს რეფერენტი დიმიტრი tan'ko (30), დირექტორი, "ელექტრული ინჟინერია", Poltava; 1994 ; 200 ადამიანი ; ბრუნვა 2002 - მონაცემები არ არის შესაძლებელი): - მიმოხილვა უკრაინის ბაზარზე ელექტრული სინათლის წყაროები საკმაოდ მნიშვნელოვანი და საინტერესო. ავტორი ძირითადად სწორად შეაფასა ტენდენციების განვითარების ამ ბაზარზე. თუმცა, ჩვენი აზრით, ზოგიერთი საკითხები განხილვის განათებულ არასრულად და მთლად ზუსტი. მაგალითად, ჩვენი შეფასებით, არ არის სათანადოდ შეფასებული განვითარების ბაზარზე ნათურები nakalivanija შედარებით ბაზრებზე სხვა სინათლის წყაროებიდან. უკრაინაში ნამდვილად მოიხმარენ, 3 საყოფაცხოვრებო ნათურები სულზე წელიწადში. განვითარებული ევროპის ქვეყნებში ეს მაჩვენებელი იმავე დონეზე - 2-3 ბოლქვები წელიწადში. შედარებისთვის: რუსეთში - 7-10 ნათურებით სულზე. ეს იმიტომ, რომ ევროპაში დანერგვა, ენერგოდაზოგვის ტექნოლოგიების და გამოყენების სხვა ელექტრო სინათლის წყაროები, შესაძლებელი გახადა, რათა შეამციროს მოხმარება incandescent ნათურები საერთო მიზნებისათვის. რუსეთში, ეს ტენდენცია არ შეინიშნება. რუსეთისგან განსხვავებით, უკრაინაში უახლოეს წლებში, სავარაუდოა, რომ მნიშვნელოვანი ზრდა მოცულობა ბაზარზე ძაფი ნათურები არ მოხდება. ცხადია, გაიზრდება წილი იყიდება ჰალოგენის, fluorescent და სხვა უფრო ეკონომიური ნათურები. განხილვის, მინიმუმ რამდენჯერმე სათანადოდ ვერ შეაფასა მონაცემები მიღებიდან კონტრაბანდა, რუსეთიდან. ოპტიმისტური პროგნოზი ძირითადი ოპერატორები და, რაც ახალ მოთამაშეებს ბაზარზე არ იყოს,'იყოს. ჩვენი აზრით, იმის გათვალისწინებით, მუდმივი ზრდა ბაზრის მოცულობა, კონკურსის გახდა სასტიკი, მარკირების ჩანაწერში ახალი ოპერატორები. ჩვენი პროგნოზით, უახლოეს წლის ბაზარზე ელექტრული სინათლის წყაროები განვითარდება დინამიურად - როგორც რაოდენობრივად (სავარაუდო წლიური ზრდის 15-20%)და თვისობრივად (გაზრდის გაყიდვების უფრო ტექნოლოგიურად სინათლის წყაროები). ბრძოლა "ყოველდღიური" ბაზარზე ფონზე. ბიზნეს უკვე არაერთხელ დაწერა, სახელმწიფო რეგულირების იმპორტი ნათურები უკრაინაში. წარმოშობა ამ, მადლობა ინიციატივით OJSC "მუხტი", უნდა მოძებნო, როგორც ადრე, როგორც 1999 წელს, რა თქმა უნდა, ძვირფასო მკითხველს, იცნობს ძირითად twists და უხვევს ბრძოლა უკრაინის "lamponi" ბაზარზე. ჩვენ მოკლედ გავიხსენოთ მთავარი შედეგი ბრძოლები: 1999 წელს, უკრაინის გააცნო სპეციალური კვოტა იმპორტის შესახებ incandescent ნათურები ბელორუსია, პოლონეთი, უნგრეთი, რუსეთი და იმპორტირებული ქვეშ საბაჟო კოდები უკრაინის კლასიფიკაცია საქონლის საგარეო-ეკონომიკური საქმიანობის 853910, 85392290 (მარტი 2002, კვოტები გაუქმდა რეჟიმის ნათურების რუსეთი), 85392998. სულ კვოტით იყო მითითებული ზომა 3900000 ცალი ; სექტემბერი 2000, მითითებული წინასწარი საწინააღმდეგო გადაყრა მოვალეობის რუსი incandescent ნათურა (UCC FEA 85392290) ოდენობით 62, 31%; სერიოზული დარტყმა იმპორტი ყირგიზეთის ბოლქვები (UCC FEA 8539229010) განიცადა გასულ ზაფხულს დანერგვა დროებითი საწინააღმდეგო გადაყრა მოვალეობები (51, 5%); და დასაწყისიდან 2003 პერიოდში 5 წლის, antidumping duty ოდენობით 38, 31%. შედეგად, 2003 წელს იმპორტი ამ LONS მთლიანად შეწყვიტა. ჩვენ არ იღებს, გაარკვიოს, რამდენად მართალია ეს გადაწყვეტილება და საკეთილდღეოდ თუ არა უკრაინა. მაგრამ, მისი თქმით, Goskomstat, პირველ ნახევარში 2002 ყირგიზული იყო საშუალება, მიაწოდოს უკრაინის დაახლოებით 22 მილიონი სინათლის ნათურები. მისი თქმით, ბიზნესმენები, იაფი მიწოდება ყირგიზეთის ნათურა მეორე ნახევარი 2002 ვერ თანხა 35 მილიონი ცალი როგორც შედეგი, თუ არ იქნა ანტი-გადაყრა მოვალეობა, წილი მშობიარობის ყირგიზეთის ნაწარმის საერთო გაყიდვების incandescent ნათურები უკრაინელი ბაზარზე იქნება ტოლია დაახლოებით 40%. უახლესი ისტორია. მისი თქმით, ბოლო გადაწყვეტილება, უწყებათაშორისი კომისიის, საერთაშორისო ვაჭრობის № SP-70/2003/52-47, 22 მაისი 2003, უკრაინა აქვს კვოტები გაუქმდა იმპორტის შესახებ ბოლქვები (UCC FEA 853910, 8539229010, 85392998), პოლონეთი, უნგრეთი, ბელარუსი და რუსეთი. სხვათა შორის, მისი თქმით, უკრაინის საინფორმაციო სააგენტოები, მაისის ბოლოს, სს " Rivne მცენარეთა" tube "შესთავაზა მითითებული 30%-s ' duty იმპორტი უკრაინიდან კომპაქტური ლუმინესცენტური ნათურები (CFLs). წარმომადგენელთა ქარხანა, კომპანია მომავალ წელს გეგმავს წარმოების CFLs. და 2003 წელს ეს გეგმები შესაძენად საჭირო აღჭურვილობა. ძირითადი კითხვა ის არის, რომ ახლა წუხს, ბიზნესმენები, - რამდენადაც გაუქმება კვოტები შეიცვლება სიტუაცია ბაზარზე. განვიხილოთ ცალ-ცალკე მიერ ქვეყანაში, როგორ შეიცვლება იმპორტის მოცულობის ნათურები უკრაინაში. რუსეთი. რუსეთი, ამ შემთხვევაში, არ განიხილება, როგორც გავლენიანი მოთამაშე. რადგან მაღალი მოვალეობებს რუსი incandescent ნათურები, რომლებიც იმპორტირებული უკრაინის იურიდიულად, არ არის კონკურენტული ფასი. თუმცა, ბიზნესმენები, რომლებიც სერიოზულად აწუხებს, კონტრაბანდა, რუსეთის ფედერაცია. სულ მცირე, ზოგიერთი შეფასებით, გასულ წელს მოცულობის მიწოდება კონტრაბანდული საქონლის შეიძლება იყოს დაახლოებით 5 მილიონი ცალი მას შემდეგ, რაც "მოვლა" from ყირგიზეთის ბაზარზე იაფი ნათურებით მიწოდების "შავი" საქონელი, რუსეთიდან (კერძოდ, მიმდინარე წლის) გაიზარდა. მისი თქმით, მოვაჭრეების, ეს მნიშვნელოვნად ართულებს დაგეგმვა ბიზნეს-როგორც საბითუმო და საცალო გამყიდველები (ძირითადად ბაზარი სავაჭრო ობიექტებში) დაუყოვნებლივ ურჩევნიათ იაფი კონტრაბანდული ნათურებით. მისი თქმით, ჭორები, უფრო ახლოს ზაფხულის ტომი "შავი" მშობიარობის ნათურები უკრაინაში შემცირდა. ერთის მხრივ, ეს არის შედეგი ქმედებები ქარხანა "მუხტი", რომ, როგორც countermeasures ამ წლის იძულებული გახდა ქვედა გაყიდვის ფასები მიერ 8-10% (იხილეთ აზრით, Myron Kostiv გვერდზე 107). აღსანიშნავია, რომ ასეთ ნაბიჯებს ქარხანა არ for the first time. გასული წლის გამო შემოდინება ყირგიზეთის პროდუქტები (ადრე დანერგვა საწინააღმდეგო გადაყრა მოვალეობების) "ყ" უკვე მოჭრილი ფასები. მეორეს - ზაფხულში მოთხოვნა ნათურა არის შემცირებული (შედარებით ზამთრის პერიოდში დაახლოებით 35-40%). შესაბამისად, ჭორები, იგივე რუსი მწარმოებლები შეამციროს წარმოების ნათურები და შეწყვიტოს აღჭურვილობა პრევენცია. თუმცა, საფრთხე, "შავი" იმპორტი არსებობს, და ეს, არ არის გამორიცხული, რომ შემოდგომაზე, უკრაინელი ბიზნესმენები კვლავ წინაშე ეს პრობლემა. ბელორუსია. ზოგიერთი მოვაჭრეებს მიაჩნიათ, რომ მნიშვნელოვანი ზრდა წყაროები ბელორუსიის ნათურები უკრაინელი ბაზარზე არ გაიმართება, რადგან Brest მილის ქარხანა აღარ აქვს, შედარებით მცენარეთა "მუხტი"წარმოების მოცულობა. მისი თქმით, სახელმწიფო სტატისტიკის კომიტეტი, 2002 წელს Belarusians დადგმული უკრაინაში მხოლოდ 553 ათასი ნათურები (12% - ით ნაკლები, ვიდრე 2001 წელს ). თუმცა, ექსპერტები "Sparks" მჯერა, რომ მას შემდეგ, რაც გაუქმება კვოტები Belarusians გაზრდის იმპორტი ნათურებით უკრაინელი ბაზარზე მდე 1-1, 5 მილიონი ცალი ერთი თვის განმავლობაში. პირველი, მათი პროდუქცია ქვეშ თავისუფალი ვაჭრობის ხელშეკრულება, რომლებიც არ ექვემდებარება იმპორტის გადასახდელების. მეორეც, არ არის გამორიცხული, რომ იმის გამო, რომ მჭიდრო ეკონომიკური კავშირი, რუსეთისა და ბელორუსიის გავლით, ბელორუსიის საზღვართან უკრაინაში დაეცემა და რუსი ნათურებით. უფრო იმდენად, რამდენადაც ჩვენ ვიცით, ბიზნეს, ერთი რუსული კომპანიები ქმნის ჩატარების შესახებ'კავშირის მწარმოებლები ელექტრო პროდუქცია, რომელიც, გარდა იმისა, რომ რუსი საწარმოების უკვე ნაწილია, ბელორუსიის და ყირგიზეთის ელექტრო ნათურა ქარხანა. ეს შემცირება 2003 წელს შიდა პროდუქტი დგანან'არის დაკავშირებული, არა მარტო ერთად გაიზარდა მიწოდება კონტრაბანდული ნათურები რუსეთთან, მაგრამ მოსალოდნელია შემოდინება იაფი ბელორუსული საქონელი. უნგრეთი, პოლონეთი. მეწარმეები იყვნენ არ შეუძლია პასუხის გაცემა, თუ როგორ გაიზრდება მშობიარობა LON, უნგრეთი და პოლონეთი. მინიმუმ, შესაბამისად, იმპორტიორებს, კვოტის მნიშვნელოვნად შეზღუდულია მათი უნარი იმპორტი პროდუქციის GE უნგრეთი. მისი თქმით, იმ გათვლით, ბიზნესმენები, მას შემდეგ, რაც გაუქმება კვოტები უნდა არსებითად გაფართოებას სპექტრი იმპორტირებული უკრაინის ელექტრო ნათურები Philips (პოლონური წარმოების). საქმე ის არის, რომ, მისი თქმით, ჭორები, ქართული კომპანია მიიღებს კვოტის იმპორტის შესახებ ნათურები, პოლონეთიდან, მათი იმპორტი არ იყო ჩართული. და რამდენადაც ჩვენ ვიცით, ბიზნეს, მას შემდეგ, რაც კვოტები Philips იძულებული იყო, რომ დაიწყოს გადაზიდვის incandescent ნათურა მცენარის ესპანეთში. პროდუქციის ასორტიმენტი მიეწოდება უკრაინა LON ამ სასაქონლო ნიშნის სასტიკად შეზღუდულია. "ნაცრისფერი" და "შავი" მიწოდების პოლონეთის პროდუქტის პრობლემა არ მოგვარდება. მისი თქმით, ბიზნესმენები, ზოგიერთი საოპერაციო ხარჯები, რომელიც არსებობდა იმპორტი სიტყვებზე ნათურები შეამცირებს. თუმცა, ნაკლებად სავარაუდოა, ახლა იმპორტიორთა შეძლებთ აღადგინოთ განაკვეთები. პირიქით, 5 თვის განმავლობაში მიმდინარე წელს SV'დაკავშირებით ზრდის ევრო განათება თანდათან გაიზარდა დაცული ტერიტორია დაახლოებით 15%. სტრუქტურა გაყიდვების არსებობს მრავალი სახის სინათლის წყაროები, რომლებიც კლასიფიცირდება ტიპის ნათურა პროგრამები, ტიპის ნათურა, ძალა სამუშაო ძაბვა და ა.შ., მხოლოდ ერთი დაათვალიეროთ, და ასე შემდეგ. სავარაუდო სტრუქტურა გაყიდვების ნათურები მიერ ტიპები, იხილეთ დიაგრამა 2 გვერდზე 100. LON. სავარაუდო ოპერატორები, გაყიდვების მოცულობის ელექტრო ნათურები ზოგადი მიზნებისთვის გასულ წელს შეადგინა 135-140 მლნ ერთეული, ან უფრო მეტი $ 25 მილიონი სამწუხაროდ, უკრაინელები გააგრძელოს ცხოვრება მოედანზე სიბნელე: მოხმარება არ არის უფრო მეტი, ვიდრე სამი ნათურებით სულზე წელიწადში. თუმცა ექსპერტები ჩანაწერები, რომ პოტენციური გვჭირდება 10-15 ნათურებით ერთ სულ მოსახლეზე. მოცემული მაჩვენებელი ზრდის მსყიდველობითი, ჩვენ შეგვიძლია დავასკვნათ, რომ აღთქმები ვლადიმერ Ilyich უკრაინა მალე. დაახლოებით 80-85% - ს საცალო გაყიდვების უზრუნველყოს ნათურა პრეისტორიული hiromantii შეფუთვა. ასეთი პროდუქცია მიეწოდება სს "მუხტი", რუსი, ბელორუსი და სანამ ცოტა ხნის წინ ყირგიზეთის მწარმოებლებს. მიუხედავად იმისა, რომ მსგავსი ხარისხის ბოლქვები ე.წ. ინდივიდუალური შეფუთვა (მუყაოს) უფრო "gromadzenia" 15-20 kopecks, ყველაზე მომხმარებელს არ არიან მზად გადაიხადონ ლამაზი და კომფორტული. სტრუქტურა გაყიდვების ზოგიერთი სახის ნათურები ავტორი ფასი სეგმენტების * (რაოდენობრივი გამოხატულება) ფასი სეგმენტი LON (მოცულობა 100-მდე W) წრფივი fluorescent UAH. იყიდება 1 ნაჭერი % გაყიდვების UAH. იყიდება 1 ნაჭერი % გაყიდვების დაბალი 0, 65-1 80 1, 8-3, 3 55-60 საშუალოდ 0, 9-1, 4 10 3, 6-4, 5 25-30 მაღალი 1, 5-3 10-12 4, 5 -20 10-15 * სავარაუდო ოპერატორები მაგარი შეფუთული ნათურა წარმოდგენილია ისეთი სასაქონლო ნიშნების საშუალო ფასის სეგმენტის (მიახლოებითი ფასი ნიშები წარმოდგენილია ცხრილში გვერდი 103) - "მუხტი" (OJSC "მუხტი"), Proeco (TM ეკუთვნის შპს " სამრეწველო ეკოლოგია "m Dnepropetrovsk; ნათურები გააკეთა ქარხანა" მუხტი "); ზედა ფასი სეგმენტის - Pila, Philips (ორივე TM საკუთრებაში არსებული Phi-ტუჩები), Osram, General Electric. ბაზრის ოპერატორები აღნიშნა, რომ ყოველწლიურად იზიარებს გაყიდვების ნათურები ინდივიდუალური შეფუთვა იზრდება. მთავარი ადგილას იყიდება ასეთი ნათურები არის ცივილიზებული საცალო ვაჭრობა (ელექტრო მაღაზიები, სუპერმარკეტები, და ა.შ.). როგორც ერთი თავისებურება უკრაინის ბაზარზე უნდა იყოს მაღალი მოთხოვნა ნათურა დენის 100 W - ისინი უზრუნველყოფენ 40-45% საერთო გაყიდვების ვარვარების ნათურები. მისი თქმით, მეწარმეები, ევროპის ბაზარზე, და არიან დიდი მოთხოვნა ნათურა 60 VT დავდგეთ'ეს არის იმის გამო, რომ მსგავსი, მაგრამ განსხვავებული სიმძლავრის ნათურები გაიყიდა ამავე ფასად. ყველაზე ეფექტური, მომხმარებელთა ურჩევნია ნაკლები ფასი დასაფარავად უფრო დიდი სივრცე. ნაკლებად stingy და უფრო მდიდარ ევროპელებს ურჩევნია სინათლე ოთახში რამდენიმე სახის ნათურები. შესაბამისად, მათ შეიძინოთ უფრო ნათურებით, მაგრამ ქვედა ძალა. სხვა ძაფი ნათურა. აღსანიშნავია, მკვეთრი ზრდა მოთხოვნა ჰალოგენის ნათურები, 2002 წელს მისი თქმით, საბაჟო სტატისტიკა, მიწოდება ასეთი პროდუქცია უკრაინაში, 2002 წელს შედარებით 2001 გაიზარდა დაახლოებით 3-ჯერ. დავდგეთ'ეს არის გამო, პირველ რიგში, სწრაფი განვითარების მშენებლობა კომერციული ფართი (განათების სავაჭრო დარბაზი, განათება შოუ-Windows და ასე შემდეგ ) და ზრდის გაყიდვების ნათურები განათება რეკლამის ნიშნები. Fluorescent ნათურები. სავარაუდო ოპერატორები, გაყიდვების ზრდის fluorescent ნათურები გასულ წელს, წინა წელთან შედარებით, 2001 წელს იყო დაახლოებით 10-15%. თუმცა, საბაჟო სტატისტიკის იმპორტი ამ სინათლის წყაროები გვიჩვენებს, საპირისპირო ტენდენცია. გასულ წელს, წინა წელთან შედარებით, 2001 წელს იყო იმპორტირებული უკრაინის მიერ 8% - ით ნაკლები საქონელი (რაოდენობრივი გამოხატვის თავისუფლება). ცხადია, ეს სტენდი'იმის გამო, რომ 2002 წელს, შპს "ქარხნის გაზის აირგანმუხტვის ნათურები" (გ Poltava) განაახლა წარმოება ლუმინესცენტური ნათურები, რომელიც 2001 წელს იყო შეწყვეტილი. მისი თქმით, ქარხანა 2002 წელს, კომპანია გააკეთა თითქმის 2, 3 მილიონი ამ ნათურები. ამასთან, მისი თქმით, Goskomstat, მთელი 2001 უკრაინაში წარმოებული, სულ 171 ათასი "lumen". შედეგად, რუსეთის პროვაიდერები ბოლო ერთი წლის განმავლობაში უნდა მისცეს. ყველა მეწარმეებს ერთი ხმა შენიშვნა ზრდა მოხმარების კომპაქტური ლუმინესცენტური ნათურები. გაზის აირგანმუხტვის ნათურები, მაღალი წნევის. ბოლო წლებში, იქ უკვე აღინიშნა ზრდა გაყიდვების გაზის, აირგანმუხტვის ნათურები გარე განათება. მისი თქმით, იმ გათვლით, მეწარმეები, დაახლოებით 15-20% - ით ყოველწლიურად. თუმცა, იმის გათვალისწინებით, რომ ცუდი განათება ქუჩებში, უკრაინა, ამ ბაზარზე არის შორს დამუშავება. სადისტრიბუციო დაცული ტერიტორიები. ბოლო წლის განმავლობაში, რიგი core ოპერატორები (დიდი საბითუმო კომპანიებში და იმპორტიორები) არ შეცვლილა. მისი თქმით, იმ გათვლით, ბიზნესმენები, უკრაინელი ბაზარზე ხილული სინათლის წყაროები შეიძლება ეწოდოს ცოტა მეტი ვიდრე 10 კომპანიები. ესენია, მაგალითად, კომპანია " YUG-ხელშეკრულების", კომპანიების " Elotek", მე-tec, "ასოციაცია" განათება ", " პროლოგი ", " Lendkom "(ყველა, კიევი), " Electrotechnics "(გ Poltava), " სამრეწველო ეკოლოგია", დნეპროპეტროვსკი), და ა.შ. მინიმალური ბარიერი "ჩანაწერში" ბაზარზე, როგორც დიდი საბითუმო ფეხბურთელი საკმაოდ მაღალი, მომავალი წლის გამოჩენა ბაზარზე ახალი ოპერატორების მოსალოდნელი არ არის. მისი თქმით, სხვადასხვა შეფასებით, დამოკიდებულია მითითებული ამოცანები, ეს აუცილებელია იმისათვის, რომ გადაიხადოს $ 100-150 ათასი სინამდვილეში, დავიწყოთ ბიზნესი მხოლოდ სავაჭრო განათება აზრი არ აქვს. მართლაც, პატარა ბაზარი სავაჭრო კომპანიაში, სადაც იზიარებს გაყიდვების ნათურებით გადააჭარბა 50% მთლიანი ბრუნვა. პირიქით, ყველაზე ოპერატორები ფართოვდება მათი სპექტრი ელექტრო პროდუქტები. შორის მნიშვნელოვანი ცვლილებები გაყიდვების სტრუქტურა ბოლო 1-1 .5 წლის განმავლობაში მოძრაობა საქონლის დიდი ტანსაცმელი სამომხმარებლო უნდა აღინიშნოს: 1) შემცირება იზიარებს გაყიდვების საყოფაცხოვრებო ნათურები მეშვეობით პატარა საბითუმო კომპანიები - 60-70% - 35-45%; 2) ზრდა გაყიდვების "კომერციული სინათლის" მეშვეობით ქვე-დილერების - დამოკიდებულია კომპანიის 5-10% (დაახლოებით 45-60%). საცალო ვაჭრობა. On საცალო წინა, ასევე ცვლილებები იგეგმება. მისი თქმით, მოვაჭრეები, იზიარებს გაყიდვების ელექტრო ნათურები მეშვეობით ღია ბაზარზე მცირდება. თუმცა, შეფასებები მოჰყავს სხვადასხვა. ზოგიერთი გვჯერა, რომ სადგომის გაიყიდა დაახლოებით 50-60% - ს საყოფაცხოვრებო ნათურებით. სხვები ფიქრობენ, რომ არც მეტი, ვიდრე 40%. ბოლო წლებში უფრო და უფრო მეტი ყურადღება wholesalers მოზიდვა თაროებზე სუპერმარკეტებში. დამოკიდებულია სპეციალიზაციის კომპანია გაიყიდება სუპერმარკეტებში დან 10% - დან 20% - საყოფაცხოვრებო incandescent. გაყიდვების ხელშეწყობა ყველაზე დიდი მწარმოებლები და სავაჭრო კომპანიები არ განახორციელოს მასობრივი რეკლამა ან აქციები ზე ხელშეწყობა electrolamps. მთავარია - "შეესაბამება" ბაზარზე ფასების. მიუხედავად იმისა, რომ, ძირითადად, საბითუმო გაყიდვების. საცალო ფასები incandescent ნათურები, როგორც წესი, სტაბილური. მიუხედავად იმისა, რომ სამომხმარებლო რატომღაც იყოს იძულებითი შეცვლის გაბერილი ნათურა, მოვაჭრეებს მიაჩნიათ, LONS საქონლის იმპულსური მოთხოვნა. გააკეთა შესყიდვის პროცედურა, როგორც წესი, "გზაზე", უახლოეს მაღაზიაში და t. d. იშვიათად, მიზანმიმართულად ეძებს specmagazin incandescent ნათურა. მთავარი კოზირი მიმწოდებელი ზე ელექტრო ნათურა ბაზარზე (გარდა ფასი, რა თქმა უნდა) - წარმატებული განთავსება განათება თაროებზე ხალხმრავალ მაღაზია. ისინი ცდილობენ, რომ ადგილი საქონელი სპეციალური თაროები (ჩვენ დააკონკრეტა, რომ საუბარია ნათურები ინდივიდუალური პაკეტი). მიუხედავად იმისა, რომ ყველა არ roznichniy ვეთანხმები აყენებს კიდევ ერთი მრიცხველი საკუთარი სავაჭრო დარბაზში. მაგრამ, მისი თქმით, მიმწოდებლების, ასევე დამთმობი ბევრი მოვაჭრეების. სულ უფრო და უფრო მნიშვნელოვანი (ისევე, როგორც ყველა ელექტრო და სამშენებლო ბაზარზე) იძენს საქონლის მიწოდების (ბევრი კომპანია, ბოლო წლის განმავლობაში აქტიურად განვითარდა ამ მიმართულებით), ტექნიკური საკონსულტაციო, განვითარების სხვადასხვა ბონუს პროგრამები მომხმარებელს, კლიენტები, პარტნიორები, სარეკლამო ბიზნეს პრესა და t. d. პროგნოზი პროგნოზი მეწარმეებს, გასული წლის ზრდის ტემპები ნათურა ბაზარზე გააგრძელებს ამ წლის გაყიდვების გაიზრდება 10-15% შედარებით 2002. გაიზრდება იზიარებს გაყიდვების ლუმინესცენტური ნათურები, მათ შორის შეთანხმება. მომწოდებლები იქნება, აქტიურად შეუწყო ბაზარზე ენერგოდაზოგვის ტექნოლოგიების. კონკურსის შორის მსხვილი კომპანიების narcoterrorism გაიზრდება. "მითუმეტეს, რომ ამ წლის კვოტები გაუქმდა იმპორტის შესახებ ნათურები. გარდა ამისა, ფართოვდება ასორტიმენტი და აუმჯობესებს პროდუქციის უმსხვილესი უკრაინული მწარმოებელი ქარხანა "Iskra". ზოგიერთი მოვაჭრეებს მიაჩნიათ, რომ თანდათან გაიზრდება მიწოდება ელექტრო ნათურებით ეხლა აზიის ქვეყნებში. მაგალითად, ტაივანი, ჩინეთის. თუმცა, ამასთან დაკავშირებით, ჩვენ არ უნდა დაგვავიწყდეს შესახებ ეპიდემია ატიპიური პნევმონია, იმის გამო, რომელიც მიწოდების სხვადასხვა საქონლის ამ ქვეყანაში მნიშვნელოვნად შემცირდა. ექსპერტები აცხადებენ, ნიკოლაი Volovik (28), ანალიტიკოსის საბითუმო ბაზრებზე კომპანიის "სამხრეთ-ხელშეკრულების" (g. კიევი; 1995 წლიდან. ; 160 pers. ; საბითუმო ვაჭრობა ელექტრო წარმოების 2002. - 55 მილიონი UAH. ) კვოტები - მას შემდეგ, რაც გაუქმება კვოტები მკვეთრი ზრდა მიწოდების ნათურები აღმოსავლეთ ევროპის ქვეყნები არ მოხდება. მხოლოდ გაზრდის ექსპორტ-იმპორტი (და უფრო დიდი სპექტრი ნათურები, Philips და General Electric, უნგრეთი და პოლონეთი. ფაქტია, რომ მას შემდეგ, რაც დანერგვა კვოტები რეჟიმის წყაროები ამ ქვეყანაში, უცხოური კომპანიების გაიზარდა მშობიარობის ევროპის სხვა ქარხნები. თუმცა, იმპორტირებული პროდუქტების სრული სპექტრი ისინი ვერ. მაგალითად, Philips წარმოებული ზოგიერთი ტიპის ნათურები მხოლოდ პოლონეთის მცენარეთა. და იურიდიული იმპორტი ნათურებით, რომელიც ექვემდებარება კვოტები რეჟიმის, იქ, პრაქტიკულად, შეწყდა. "მწირი" იმავე სახეობის იმპორტირებული უკრაინის, პოლონეთის "რუხი" მომწოდებლები, მაგრამ პერიოდულად, შეზღუდული რაოდენობა. საცალო ბოლო ორი წლის განმავლობაში მნიშვნელოვნად გაიზარდა რაოდენობა საცალო ნათურებით. ნათურებით, როგორც სასაქონლო იმპულსური მოთხოვნა, წარმატებით განახორციელოს ქსელის სუპერმარკეტებში, სასურსათო და ტექნიკის მაღაზიებში. Oddly საკმარისი, სინათლის წყაროები, რომლებიც უკვე არსებობს ფოტო და perfumeries. მიუხედავად იმისა, რომ გაყიდვების ნათურები, მათ slim. ამასობაში, სინათლის წყაროები, ძირითადად გაიყიდა ბაზარზე - 60% საერთო საცალო გაყიდვების incandescent ნათურები. მეშვეობით სასურსათო მაღაზიას ახლა ხდება არანაკლებ 10% - ს წარმოების. იგორ Protsiv (41), დამფუძნებელი და გენერალური დირექტორი, "სამრეწველო ეკოლოგია" (g. Dnepropetrovsk; იმპორტი-ექსპორტი, საბითუმო ელექტრო პროდუქტები, მფლობელი სავაჭრო ნიშნის Proeco ქვეშ, რომლებიც აწარმოებენ ნათურები სხვადასხვა მცენარეები; 1992 წლიდან. ; 100-ზე მეტი ადამიანი. ერთად განხილვის სახელმწიფოს სამ შტოდ; ბრუნვა 2002. - უფრო მეტი, ვიდრე 20 მილიონი UAH. პრობლემებზე დაგეგმვა ძალიან რთული სამუშაო კონტრაბანდის იაფი incandescent. მაგალითად, ამ წელს გაიზარდა უკანონო იმპორტის რუსული წყაროები, სინათლის. ჩვენი მომწოდებლები არიან მოითხოვა ადასტურებენ გეგმები გაყიდვების მოცულობები, მათი პროდუქცია, და ეს რთული, როგორც, მაგალითად, საბითუმო ფასი კონტრაბანდული რუსი incandescent 15% - ით ნაკლები ფასი ნათურა მიერ წარმოებული "Iskra". On კონკურსი ძალიან რთულია შეაფასოს უკრაინის ბაზარზე სინათლის წყაროები. C, ერთი მხრივ, წრე მთავარი მოთამაშე უკვე ჩამოყალიბდა და დამწყებთათვის ძალიან მძიმე. მეორეს, კონკურენცია ბაზარზე იზრდება. ზოგიერთი ფირმები, გახდა უფრო დიდი, "მოიცავს" ახალი სეგმენტები, წართმევას საბაზრო წილი ნაკლებად ეფექტური და წარმატებული კომპანიები. თუმცა, ბევრი სხვადასხვა განვითარების ეტაპები, აქვს სხვადასხვა ასორტიმენტის და ხშირად არ მუშაობს ყველა ფასი სეგმენტების, ბაზრის. ზოგიერთი კომპანიების ურჩევნია გაყიდოს იაფი incandescent ნათურები, "არა სახელი" Germaniya, სხვები - მხოლოდ ბრენდის. ექსპერტები აცხადებენ, გენადი Martynyuk (32), ხელმძღვანელი წარმომადგენლობითი ოფისი Osram GmbH უკრაინაში (g. კიევი; 1998 წლიდან. ; 3 pers. ) ფასები ბოლო წლებში, ფასები, პროდუქცია, Osram, Philips და General Electric ძლივს შეიცვალა. მაგრამ ერთი წლის ზრდის მსოფლიოში ფასები ნავთობი, ელექტროენერგია და ლითონები გამოიწვია მნიშვნელოვანი ზრდა წარმოების ხარჯები, რომელიც არ ანაზღაურდება მხოლოდ rationalization წარმოების. შედეგად, მწარმოებლები იძულებულნი არიან დააყენებს ფასები მათი პროდუქცია. სტრუქტურა გაყიდვების - როგორც ადრე, ბოლქვები - ყველაზე ფართოდ გაყიდული პროდუქტის (რაოდენობრივი გამოხატულება). ამავე დროს უფრო და უფრო პოპულარული წყაროები, სინათლის, რომელიც საშუალებას იძლევა მოსაგვარებლად კომპლექსური პრობლემების გაშუქება სავაჭრო დარბაზები, მაღაზია Windows და პრესტიჟული ოფისები. ჩვენ ვსაუბრობთ, პირველ რიგში გამოყენების შესახებ რკინის halide ნათურები, ენერგიის დაზოგვის კომპაქტური ლუმინესცენტური ნათურები ან ჰალოგენის ნათურები, მაგისტრალური ძაბვის, მათ შორის თანამშრომლობა ელექტრონული ბალასტები და ტრანსფორმატორების, რომელიც საშუალებას უნდა შეცვალოს შუქი დონეზე. ოლგა Shurpach (43), დეპარტამენტის უფროსი მარკეტინგის კომპანიების "Elotek" (g. კიევი; წარმოება და საბითუმო ელექტრო პროდუქტები; 1992 წლიდან. ; 220 pers. ; ბრუნვა 2002. - მონაცემები არ არსებობს) On გაუქმება კვოტები ჩვენ, როგორც იმპორტიორი ელექტრო ნათურები General Electric company, რა თქმა უნდა, მივესალმებით გაუქმება კვოტები რეჟიმის გზა ნათურები, უნგრეთი. პირველი, კვოტა შეზღუდვის ზრდის გაყიდვების მოცულობის, არსებული საქონლის მიწოდება ჩვენი დილერები, რომ ხელი შეუშალა ხელი შეუწყოს ნათურებით ბაზარზე. ამიტომ, ჩვენ ველით, რომ გაიზარდოს წყაროები, სინათლის ნათურები ვარვარის მწარმოებელი დაახლოებით 2-ჯერ. მეორეც, გაუქმება კვოტები საშუალებას რამდენიმე პროცენტით უნდა შეამციროს ხარჯები, დაკავშირებული განბაჟება ასეთი საქონლის. აღსანიშნავია, რომ წარმოების General Electric company ახლა აღმოაჩენს თავად უკეთეს მდგომარეობაში, ვიდრე ანალოგიური ხარისხის ნათურები ევროპის სხვა ქვეყნებში. ის ფაქტი, რომ ფასები, ელექტრო ნათურები GE გამოითვლება დოლარი, არ ევრო, რომელიც ბოლო თვის გაიზარდა მნიშვნელოვნად. მოთხოვნის ერთ-ერთი ყველაზე დინამიურად განვითარებადი ბაზრის ნიშები - სავაჭრო კომპაქტური ლუმინესცენტური ნათურები (CFLs). გასული წლის გაყიდვების სტრუქტურა ჩვენი კომპანია, იზიარებს გაყიდვების ეს ნათურები გაიზარდა დაახლოებით 10%. ძირითადად, მზარდი გაყიდვების ე.წ. არასამთავრობო ინტეგრირებული CFL იყიდება ოფისებში, მაღაზიებში და t. d. სერგეი Balykin (25), ხელმძღვანელი მარკეტინგის დეპარტამენტის, შპს "ასოციაცია "Svetotekhnika" (g. კიევი; საბითუმო ელექტრო და განათება პროდუქტების, მას შემდეგ, რაც 1993,. ; 55 ზავის. ; ბრუნვა 2002. - მონაცემები არ არსებობს) ფასები და მოთხოვნა იანვარში ამ წლის გამო მადლიერება ევრო ევროპის ნათურა მოწინავე მიერ 7-8%. მაისში კიდევ ერთი 8-9%. აღსანიშნავია, რომ მთელი მრეწველობის გაყიდვების მოცულობის ნათურებით ორგანიზაციების-მომხმარებელს არ შემცირდა. ეს იმიტომ, რომ არსებობს სამშენებლო ბუმი კომერციული ფართი საჭიროება ნათურები მუდმივად იზრდება. გარდა ამისა, მომწოდებლები, ზოგადად, იზრდება ფასები თანმიმდევრულად, და მოთხოვნა არ არის ელასტიური. On კონკურენციის ხელშეწყობა, იყიდება ელექტროტექნიკური ბაზარზე, მათ შორის ბაზარზე სინათლის წყაროები, უკვე დიდი ხანია იყოფა მთავარი მოთამაშე. თუმცა, იმისათვის, რომ შეინარჩუნოს და გაზარდოს მათი კონკურენტული უპირატესობა, ეს არის აუცილებელი დონის ამაღლება მომხმარებლის მომსახურება, როგორც შორის ოპერატორები უწყვეტი ბრძოლა საბაზრო წილის გაზრდის. ჩვენ, მაგალითად, გასულ წელს დაიწყო განხორციელება უფასო მიწოდება გარშემო კიევში, გაფართოებული სპექტრი ელექტრო პროდუქტები, დაჩქარებული მომსახურების. შესაბამისად, გახდა უფრო სერიოზული მიდგომები, მართვის საქონელი, სამეურნეო. Miron Kostiv (35), გენერალური დირექტორი სააქციო საზოგადოება "Iskra" (g. ლვოვის; წარმოების ელექტრო ნათურები; მას შემდეგ, რაც 1973. ; 3,000. ; ბრუნვა 2002. - 84 მილიონი UAH. კონკურსის არის მთავარი საკითხი აწუხებს ჩვენი კომპანიის, - კონკურენცია ბოლქვები ბელორუსია, რუსეთი და ყირგიზეთი. ის ფაქტი, რომ ჩვენი და იქიდან მცენარეთა აქვს განვითარებული სხვადასხვა ეკონომიკურ პირობებში - მათ აქვთ იაფი ენერგორესურსების, უფრო ლოიალური საგადასახადო სისტემის. გარდა ამისა, ისინი ჩაერთონ ბარტერული. ჩვენ, რომელმაც მოგვარდება მათი ფინანსური პრობლემები 2001.შეუძლია გარეშე ბარტერული სქემები. შედეგად ნათურა წარმოებული ქვეყნებში, ყოფილი საბჭოთა კავშირის, მიეწოდება უკრაინის ბაზარზე ძალიან დაბალი ფასები. მაგალითად, წლის დასაწყისში გასული წლის ყირგიზეთის incandescent ნათურები იყო ჩვენი იაფი დაახლოებით on 30-40%. ამ პერიოდში ჩვენ უნდა შეამციროს მათი ფასები მიერ 15-20%. დასაწყისში 2003. აღინიშნა ზრდა კონტრაბანდის რუსი ნათურები. ისევ ჩვენ იძულებული დაბრუნდება ფასი ომი. და მიუხედავად იმისა, რომ ახლა მოცულობის იმპორტი რუსეთიდან მნიშვნელოვნად შემცირდა, პრობლემები არ შემცირებულა. სამწუხაროდ, ამა წლის მაისში უკრაინის კვოტები გაუქმდა რეჟიმის გზა ნათურებით. ჩემი შეფასებით, კვოტები დაეხმარა, რათა დაიცვას შიდა ბაზარზე შემოდინება ბელორუსული ნათურები 80%, რომ ის პროდუქტები, უნგრეთი და პოლონეთი - 10%. იმპორტის იაფი ბელორუსული ნათურები შეიძლება საკმაოდ მნიშვნელოვანი - დაახლოებით 1-1, 5 მილიონი თვეში. ასე რომ, ჩვენ გვყავდა, როგორც აღკვეთის ღონისძიება, რათა შემცირდეს ფასები მიერ 8-10%. გარდა ამისა, ისიც უნდა აღინიშნოს, რომ 50% - ზე მეტი ნათურები ევროპის ქვეყნების ჩამოდის უკრაინაში "ნაცრისფერი" სქემები - understatement საბაჟო ღირებულების საქონლის, იმალებოდა რეალური თანხის იმპორტირებული ნათურები. სერგეი repetskaya (32), კომპანიის დირექტორი "Landcom" (g. კიევი; დისტრიბუცია და ექსპორტი ნათურებით TM Volta, სამრეწველო ქიმიური მრეწველობა; 2002 წლიდან. ; 7 ადამიანი. ; ბრუნვა 2002. - მონაცემები არ არსებობს) შესახებ იმპორტიორი - დასაწყისში, ამ წლის ტალღა უკანონო გზით ნათურები რუსეთიდან. პროდუქტი გადაეცა უკრაინის გარეშე გადახდის მოვალეობას, დღგ-ს გარეშე, კვოტები. ამ მხრივ, აპრილში, კომპანია "Iskra" იძულებული გახდა, რათა შეამციროს ფასები ნათურა in Germaniya. და კიდევ განსხვავება 2-3 kopecks. შორის, უკრაინის და რუსეთის პროდუქტების საშუალება მიეცათ, რუსი "მოდის" აღმოსავლეთ რეგიონებში უკრაინის ცენტრალური. ბოლო ორი თვის იმის გამო, რომ წარმოების პრობლემები წარმოიქმნება უდიდესი რუსული პროდიუსერი ეს ტალღა ეძინა. მაგრამ, როგორც კი რუსული მცენარეთა ჩამოაყალიბებს წარმოების, თქვენ უნდა ველოდოთ რეგულარული შემოდინება ego პროდუქცია. დაახლოებით ფასები და საცალო ფასები ნათურა არ ცვლის არავითარ შემთხვევაში, თუ ნათურა არის იმპორტირებული ზე გადაყრა ფასები ან კონტრაბანდული. გადაყრა არის ნაპოვნი, ძირითადად, საბითუმო წყაროები იაფად სეგმენტი. ბუნებრივია, ეს გავლენას ახდენს მუშაობის ადგილობრივი მწარმოებელი. ამიტომ, ელექტრო ნათურა ქარხანა "Iskra" დაიწყო განავითაროს და ხელი შეუწყოს ახალი ტიპის ნათურები ქვეშ სასაქონლო ნიშნის Volta საშუალო ფასის სეგმენტის. განაკვეთები ნათურა ევროპული მწარმოებლები იქნება, არამედ დამოკიდებული ევრო. ბოლო ორი თვის მომწოდებლები ეს პროდუქტი იყო, იძულებული გახდა, ორჯერ დააყენებს ფასები გამო ზრდა ევროს და არარსებობის მნიშვნელოვანი კონკურენცია შუა და ძვირადღირებული ბაზრის სეგმენტების. გაყიდვების - საბითუმო სინათლის წყაროები შეიძლება დაიყოს ორ ჯგუფად. პირველი სამუშაო მაღაზიები, სუპერმარკეტები. ეს უკანასკნელი უზრუნველყოფს პროდუქტის ბაზრის მოვაჭრეები და სხვადასხვა ორგანიზაციების. კიევში სადისტრიბუციო მაღაზიებში და სუპერმარკეტებში სერიოზულად ჩართული 3-4 კომპანია. ეს მოითხოვს მუდმივი ყოფნა ასორტიმენტი, საქონლის, საწყობები, კვალიფიციური პერსონალის მუშაობა საცალო, car Park. შესასვლელთან სუპერმარკეტი ქსელი მოითხოვს ბევრი ძალისხმევა კოორდინაცია ინსტრუმენტები, გამოყოფის სავაჭრო ფართი, merchandising. მოთხოვნები ქსელები ძალიან მძიმე. ყველაზე საბითუმო თავად ეს პრობლემები არ ვთხოვთ. ვლადიმერ Kompaniets (32), დირექტორი არასასურსათო სუპერმარკეტების ქსელი "Velyka Kyshenya" (g. კიევი; 2001 წლიდან. შესახებ პრეფერენციები საცალო არის სავაჭრო ქსელი "Velyka Kyshenya" წარმოგიდგენთ ბოლქვები TM Philips. ადრე მაღაზიებში ესწრებოდნენ პროდუქტები და სხვა ბრენდების. მაგრამ ჩვენ მოუტანა მათ სპექტრი, ისე, რომ ფასის და ხარისხის იყო, დაახლოებით იგივე Philips. ადრე ჩვენ მოახდინეს შიდა ნათურები, მაგრამ ახლა ჩვენ ვართ დაინტერესებული პროდუქციის TM Volta ქარხანა "Iskra", ხარისხი და დიზაინი რომელიც გაუმჯობესდა. ჩვენ ეთანხმებით, რომ გამოყენების სავაჭრო მიმწოდებელი მოწყობილობა, როგორც კორპორატიული თაროს ადვილი, და თანდასწრებით ლოგო ეს იზიდავს მომხმარებელს.
წყარო: http://stroymart. com. ua
No comments:
Post a Comment