მშენებლობა და რეკონსტრუქცია.
მათი თქვენო აღმატებულებავ 2006-10-30 10:11:06
წლიური სავაჭრო მიმოხილვა · პროდუქტის - ელექტრო განათების მოწყობილობები. · გაყიდვების მოცულობა, 2001 წელს - $ 45 მლნ საცალო ფასებში. · რაოდენობის ქვე'ობიექტების ბაზარზე უმსხვილესი იმპორტიორები - 15, პროდიუსერები - 35, wholesalers - 250-300. თანაფარდობა გაყიდვების - შიდა საწარმოო - 30% - ით, იმპორტი - 70% (მონეტარული თვალსაზრისით). ადამიანის ენაზე ჩართული raster ნათურა - ნათურა ამისთვის შეჩერდა ჭერის ბარები, ეკრანები სინათლის სხივები. ნათურა Ohr Hozer ასეთი ნათურა რეფლექტორები დაყენებული, რომელიც ოთახში არ არის განათებული პირდაპირი სხივები სინათლე, და მოგერიება. ბაზარზე სიტუაციის უნდა "electrification მთელი ქვეყნის მასშტაბით," დასაწყისში გასული საუკუნის ამტკიცებდა, დაუვიწყარი ვლადიმერ Ilyich. ეს გენიალური ლოზუნგი " ლიდერი, მსოფლიოს proletariat " არავინ გაბედოს უარყოფს. განსაკუთრებით მოვაჭრეები ნათურები. საბედნიეროდ, დასაწყისში მესამე ათასწლეულის "ნათურა" ანათებს ყოველ უკრაინის სახლში, მე და განახორციელა ეს "სინათლის" არ არსებობს სფერო საქმიანობაში. მისი თქმით, მათი შეფასებით, 2001 წელს ისინი გაიყიდა ნათურები დაახლოებით $ 45 მლნ საცალო ფასები, ან იმაზე, 2, 3 მილიონი ცალი წლიური ზრდის ტემპი გაყიდვების ნათურები (ფარგლებში ბოლო სამი წლის განმავლობაში) არის 15-20% - ს, რაც, ბუნებრივია, იწვევს თანდათან ინტენსივობა ბაზარზე. ასე რომ, რა თქმა უნდა, ამ წელს გაყიდვების ზრდის განაკვეთები შეანელებს. მიუხედავად იმისა, რომ "sweetangel" ველოდოთ გაზრდის გაყიდვების განათების სეზონი 2002 წელს, ისინი არ უნდა რაოდენობა უფრო მეტია, ვიდრე 10-15%. რომ, თუმცა, ძალიან ცუდი. იმპორტის მიხედვით საბაჟო სტატისტიკა, 10 თვის 2001 წელს, უკრაინის იმპორტირებული სეზონი დაახლოებით $ 8 მილიონი (ცხრილი. 2). თუმცა, ეს მონაცემები არ არის მაშინაც კი, დაახლოებით ასახავს ფაქტობრივი მოცულობის ბაზარზე და მიღებული, მხოლოდ იმ საფუძველზე გაანგარიშების ეს თანხა. სულ იმპორტი, მიერ შეფასებებს დილერები, დღეს უზრუნველყოფს 70% - ზე მეტს შემოსავლების (ცხრილი. 1). ერთი მესამედი იმპორტირებული შემოტანილი კონტრაბანდული ან "Shuttle" გზა. როდესაც იმპორტიორი კი 30-35% - ით, საქონელი არის სათანადოდ ვერ შეაფასა მას თანხის ინვოისი. ცხრილი 1 სავარაუდო გაყიდვების თანაფარდობა იმპორტირებული და შიდა ნათურები ჯგუფური იმპორტირებული პროდუქცია, % შიდა წარმოების, % შიდა 80 20 50 50 ტექნიკური Street 30 70 მაგიდა 2 მთავარი ქვეყნის-იმპორტიორები ნათურები უკრაინაში 10 თვის 2001, ქვეყნის თანხის პორტი, $ ჩინეთის 1, 56, რუსეთი 1, 35 პოლონეთი 1, 3, იტალიის 0, გერმანია 9 0, 55 ჰონკონგი 0, 45 ავსტრია 0, 42 ბელარუსი 0, 3 სულ 8 შედეგად, wholesalers, ოფიციალურად იმპორტირებული საქონლის, აიძულებენ დაჭრილი ფასი გახდეს კონკურენტუნარიანი ერთად "grey" ან "შავი") პროდუქცია. შესაბამისად, ასეთი კომპანიები კარგავს ნაწილი შემოსავალი და დაკარგავს შესაძლებლობა შექმნათ დისტრიბუტორი'autorsko ქსელის, აქტიურად შეუწყოს პროდუქტი. ოფიციალური იმპორტიორთა ძირითადად მიწოდება პროდუქციის იტალია, პოლონეთი, ჩინეთი, რუსეთი. ნავი იყო არჩეული ჩინური, ტაივანური, პოლონური და თურქული საქონელი. მაგრამ ბოლო პერიოდში პროდუქცია თურქეთიდან ხდება ნაკლები მოთხოვნა მომხმარებელს არ აკმაყოფილებს ნებისმიერი ხარისხის თურქული ნათურები, არც მათი დიზაინი. მთავრობის რეგულირების, რომ ნახევარი იმპორტი მარაგი არის, ასე ვთქვათ, "არაოფიციალური" ბუნება, აიხსნება მაღალი განაკვეთების საბაჟო ტარიფებისაგან. ასე რომ, შესაბამისად, საბაჟო და სატარიფო უკრაინის ნათურები აღჭურვილია შემდეგი იმპორტის მორიგე ფასები: 25% (შეღავათიანი) და 50% (სრული). გამონაკლისი - სასაქონლო საქონელი 94. 05. 20 (მაგიდის ნათურები, სართული ნათურები, კედლის ნათურები და bedside) და 94. 05. 30 (electromotive მოწყობილობების ახალი წლის ხეები). ისინი იმპორტი საბაჟო ტარიფები ტარიფები დადგენილი კურსით 10% (შეღავათიანი), 20% (სრული). ორი წლის წინ, მოცულობა "ნაცრისფერი" მიწოდების იყო უფრო მეტი, რაც ასევე ირიბად ადასტურებს ოფიციალური სტატისტიკა. მისი თქმით, მშობიარობა ნათურები 2001 წელს გაიზარდა 70% (მონეტარული თვალსაზრისით) შედარებით, 2000. მიუხედავად იმისა, რომ, მისი თქმით, იმპორტიორები, ნამდვილად მარაგი გაიზარდა, არც მეტი, ვიდრე 25-30%. შიდა პროდუქტი ყველა ალბათობა, მაღალი განაკვეთები საბაჟო მოსაკრებლების, სახელმწიფო აიღო, როგორც ყოველთვის, "დაიცვას" ადგილობრივ მწარმოებლებს და გარკვევა ბაზარზე იმპორტირებული პროდუქცია. მაგრამ ამ ბაზარზე აპრობირებული მეთოდი ვერ - წარმოება განუხრელად მცირდება (ცხრილი. 3). ცხრილი 3 წარმოების ელექტრო განათების აღჭურვილობა უკრაინაში, ათასი ცალი მოწყობილობა 1995 1997 1998 1999 2000 2000, % 1995 1999 ბოლქვები მაგიდა 414 68, 6 71, 3 76, 2 129 31, 1 169, 2 Sconce 236110 71, 4 65, 4 42, 1 17, 8 64, 3 ჭაღები და pendants 2189 220 225 245 110 5, 0 44, 6 ნათურები 1 - 4, 4 5, 4 5, 4 ჯერ 122, 9, პირველ რიგში, იმის გამო, რომ უკრაინის პროდიუსერები წარმოების ნათურების გამოყენებით იმპორტირებული კომპონენტები, ზოგიერთი მთავრობა ასევე ყურადღებით დაწესებული იმპორტის გადასახდელების (შემცირებული განაკვეთი 25%, სრული - 50%). შედეგად, შიდა წარმოების, რომელმაც დაკარგა თავისი მთავარი trump - cheapness. გარდა ამისა წარმოების ხაზი ბევრი უკრაინელი მცენარეები მოძველებულია. და შიდა ნათურები და მაგიდის ნათურები რთული კონკურენციას დასავლური დიზაინი, და ღირს - პროდუქცია რუსეთის, ბელორუსიის მწარმოებლები. შედეგად, ზოგიერთი ქარხნები შეწყვიტა წარმოება ნათურები. მისი თქმით, Goskomstat, 1997 მაგიდა ბოლქვები უკრაინაში წარმოებული 34 საწარმოების და ჭაღები - 62. 2000 წლამდე, მხოლოდ 25 კომპანიების მწარმოებელ მაგიდის ნათურები და 34 - ჭაღები. უახლოეს მომავალში, ჩვენი აზრით, მოვაჭრეების "არ ბრწყინავს" ზრდა მოგება გაყიდვების შიდა ნათურები საყოფაცხოვრებო მიზნით. ძლივს მოგება შიდა სავაჭრო ჭაღები გადააჭარბებს 20% მთლიანი შემოსავალი. მთავარი მიმოქცევაში მოვაჭრეები, როგორც ადრე, ხელს "არ" იმპორტირებული პროდუქცია. ამავე დროს, "საიდან" შიდა სეზონი სამუშაო სივრცე ბაზარზე არის ძლიერი. ისინი არ არის ისეთი დახვეწილი როგორც იმპორტის ანალოგები, მაგრამ 20% იაფია უცხოური პროდუქცია. ახლა ისინი უზრუნველყოფენ მოვაჭრეები ნახევარი გაყიდვების ეს სეგმენტი. მიუხედავად იმისა, რომ ბოლო წლებში implementers შიდა "სინათლის" დაიწყო, რათა ცხოვრების რთული მომწოდებლები რუსეთის და ბელორუსიის საქონელი. მეზობელი ქვეყნების ზოგიერთი იმპორტიორთა იმპორტი უკრაინაში fluorescent ნათურები ჭერის, რომ 5-7% - ით იაფია, ვიდრე შიდა. ინფორმაციით, რამდენიმე იმპორტიორები, ასეთი წყაროები გაიზრდება. ჩვენ გვჯერა, რომ თურქეთი, რომელიც ვაჭრობის შიდა საქონლის, ეს იქნება სასარგებლო ზრუნავენ, რომ ადგილობრივ მწარმოებლებს. ასორტიმენტი და კლასიფიკაცია არსებული სამრეწველო კლასიფიკაციის განათება არის ფართო. მაგალითად, მთავარი ფუნქციები ნათურები არის დაყოფილი განათება და ნათელი სასიგნალო მოწყობილობები; გამოყენება განათების მოწყობილობები, იმ, ან სხვა ღია წყაროების - ჰალოგენის, fluorescent, და ა.შ. ყველა, მისი თქმით, მოვაჭრეების, ბაზარზე ამჟამად წარმოდგენილია 50-ზე მეტი სხვადასხვა სახის განათების მოწყობილობები (და რაოდენობის SKUs ზოგიერთი ტიპის აღწევს, ასობით, ასე რომ ფასი სია ტანსაცმელი ათასი თანამდებობაზე - არა, ასეთი უჩვეულო მოვლენაა). მაგრამ გამარტივება მუშაობა საქონლის, ბევრი ექსპერტი დაალაგეთ განათების გამო "ადვილად გასაგები" ჯგუფური: 1. საყოფაცხოვრებო ნათურები (განათება საცხოვრებელი ფართები). 2. განათების ადგილების, ან, როგორც მათ უწოდებენ, ტექნიკური. 3. ძარის სანათები ქუჩის განათების, სკვერების, საყოფაცხოვრებო და მიწის ნაკვეთები და ა.შ.). სტრუქტურა გაყიდვების ნათურები წარმოდგენილი ნახ. 1 საყოფაცხოვრებო ნათურები ჯგუფის მთავარი სეზონი (ჭაღები, bras, დგანან ნათურები, მაგიდის ნათურები, სტანდარტული ნათურები და ნათურები) აქვს მეტი ორი ათასი ელემენტი. ასორტიმენტი ზოგიერთი კომპანიების სპეციალიზაცია იყიდება საყოფაცხოვრებო ნათურები, მოიცავს 500-ზე მეტი ელემენტი. ამავე ფორმირების სპექტრი მოვაჭრეების უნდა ჩაითვალოს მოდის, და ცნობილია, რომ capricious ლედი. ხოლო საქონელი, რომელიც ერთი თვის წინ მხოლოდ "fly", შეიძლება ზოგჯერ long "გაყინვას". ამიტომ, გამოცდილი მიერ იმ ცდილობს მოვიტყუოთ შესახებ "on the fly" იყიდება გარკვეული ჭაღები, მაგრამ მაინც ცდილობენ, ისეთი bursts მაქსიმალური სარგებელი თავისთვის. ისინი მუდმივად სწავლობს საგარეო კატალოგები, ცდილობს ერთად'აქედან მოდის ტენდენციები. და დაახლოებით 20% ნათურები მოცულობის გაყიდვების იტოვებს გულშემატკივარი ostromodnym მოდელები და სიახლე. გარდა ამისა, დარჩენილი 80% კლასიკური სპექტრი ნაწილობრივ განახლებული სეზონიდან. საერთო აზრით, გამყიდველები საყოფაცხოვრებო "სინათლის", "sit" იმავე მოდელები, მიუხედავად იმისა, რომ გაშვებული, და ველით, რომ გაზარდოთ გაყიდვები არის უიმედო. უკრაინის მომხმარებელთა მაინც მირჩევნია სინათლე, მათი სახლებში დახმარებით ზედა სინათლის, ანუ ჭაღები, რჩება გაყიდვების ლიდერები (იხ. 2). მაგრამ მეწარმეებს არ შენიშნა თანდათანობით (და ძალიან ბედნიერი მათთვის) გადანაწილება მოთხოვნა სასარგებლოდ sconces და ნათურები. უფრო და უფრო მეტი მომხმარებელს, შემდეგ ევროკავშირის მოდის, რომ დაფაროს და დაამშვენებს მათ'კარიერა wall (ან "სართული") სინათლის წყაროები. ფასი რამდენიმე ცალი bras, რომ აუცილებელია განათება ოთახი მაღალია, ვიდრე ერთი ჭაღები. ჩვენი აზრით, მოვაჭრეების უნდა იყოს უფრო ჩართული საგანმანათლებლო მუშაობა კლიენტები - ბევრი მყიდველი უბრალოდ უნდა ცოტა უბიძგოს ცხოვრების წესის შეცვლა (შესაბამისად, გარდამავალი იაფი ჭაღები უფრო ძვირი კომპლექტი კედელი და იატაკი ნათურები). ფასი ნიშა მთავარი სეზონი. არ გვინდა, რომ გამოიყურებოდეს ძალიან თვითდაჯერებული, მაგრამ ჩვენ ვფიქრობთ, რომ ბევრი კომპანია დღეს აქვს ძალიან ღრმა სპეციალიზებული გაყიდვების და დაკარგავს შესაძლებლობა ესარგებლა საქონლის "და არა მათი" ფასი ჯგუფები. ასე რომ, მე ვფიქრობ, არ არის ზედმეტი შევახსენოთ შესახებ პერსპექტივები საქონლის ყოველ ფასი ნიშები. იაფი საქონლის ჭაღები და ნათურები, საცალო ფასი, რომელიც 150-300 UAH. იყიდება 1 ცალი, და sconces 50-100 UAH. იყიდება 1 ნაჭერი იაფი კარგი დღეს უზრუნველყოფს მოვაჭრეები თითქმის 50% გაყიდვების ყველა სახლში "განათება". ამავე დროს, მეწარმეებს უნდა გავითვალისწინოთ, რომ ასორტიმენტი ეს ჯგუფი უნდა იყოს ჭაღები ზე საცალო ფასი 150-200$. ეს არის, ძირითადად, ნათურები, პოლონური, ჩინური, თურქული, რუსული და პატარა ადგილობრივ მწარმოებლებს. ტრადიციულად, მთავარი ადგილი იყიდება იაფი პროდუქტის ბაზრებზე. მრავალი სპეციალიზებული სამსახურები მაღაზიებში, ფაქტობრივად, "მიიღო", რომ მათ ამ სეგმენტის ბაზარზე და არც კი ცდილობენ შესთავაზოს იაფი პროდუქცია. მიუხედავად იმისა, რომ საბითუმო კომპანიებში და სხვები ისევე, როგორც მათ მფლობელებს Maga zines - დაუჯდებოდა კონკურენციას სამომხმარებლო, სადაც შება პროდუქტების გამოყენებით ადვილად ხელმისაწვდომი და მარტივი ინსტრუმენტი, როგორიცაა განაწილების ფოთოლი-wok (დიდ ქალაქებში, შეგიძლიათ ადგილი მათ მეტროს მანქანა) ერთად ანგარიშები განხორციელების კონკრეტული მაღაზია იაფი პროდუქცია. გარდა ამისა ასორტიმენტი მაღაზიაში ყოველთვის ბევრად უფრო ფართო, ვიდრე ბაზარზე-ke, იმიტომ, სავაჭრო ფართი ქაღალდის პატარა. საშუალო ფასების ჯგუფი მოიცავს ჭაღები და იატაკი ნათურები დროს ფასები მერყეობს UAH 300. 900 UAH. 1 ცალი, bra - 150-300 UAH. იყიდება 1 ნაჭერი (საცალო ფასი). წილი ამ ელემენტის სულ გაყიდვების - 35-40%. ეს ჭაღები 300-500 UAH. ერთეულის უზრუნველყოფს 50-60% გაყიდვების ამ ჯგუფში. მოვაჭრეები აღნიშნავენ, რომ თანდათან იყიდება ეს ნათურები არის მზარდი. ძვირი საქონლის ჭაღები და იატაკი ნათურები ფასი 900 UAH. რამდენიმე ათეული ათასი UAH ერთეულის და bra-ზე, ფასი 350 UAH. ისინი უზრუნველყოფენ დაახლოებით 10% მთლიანი მოცულობის გაყიდვების საყოფაცხოვრებო ნათურები (მონეტარული თვალსაზრისით). მიუხედავად იმისა, რომ "ძვირი" გაყიდვა არა უმეტეს ათი com-panies, ნახევარი, რომელიც განლაგებულია კიევში. კომენტარი ჩვენი ექსპერტები ევგენი Ryzhenkov, დეპარტამენტის თავმჯდომარე-საბითუმო სავაჭრო და სამრეწველო ჯგუფი "Budmax" (გ კიევში; საცალო და საბითუმო ვაჭრობის სამშენებლო მასალები და განათება, ტექნიკა) ტომი: " ჩვენი შეფასებით, მოცულობის გაყიდვების განათების აღჭურვილობა უკრაინაში 2001 წელს იყო $ 41-მილიონი (საბითუმო ფასები). ზრდის ტემპები 1999 წლიდან იყო დაახლოებით 30% - ით წელიწადში. და მიუხედავად ამისა, ჩვენ პროგნოზი, რომ 2002 წელს, გაყიდვების მოცულობა გაიზრდება 15%. იყიდება: - კიევი არის ძალიან ძლიერი კონკურენციის ბაზრებზე, დეკორატიული სანათები. ეს მნიშვნელოვანია ორივე ფასი და ალტერნატიული მეთოდები გაყიდვების. იმის გამო, რომ აქტიური განვითარების სამშენებლო ბიზნესის კიევში და სხვა ქალაქებში ბევრი კონტრაქტორები და მომხმარებელს სჭირდება მათი ტექნიკის,'ობიექტები, სხვადასხვა სახის განათება, მაგრამ არ ისტორია გამყიდველი ან პროდუქტი, დაუკავშირდით მცირე უცნობი ფირმების. ასე რომ, ხშირად მომხმარებელს იმედგაცრუებული: მას შემდეგ, რაც მომსახურების ხარისხი არის დაბალი, და დაუსაბუთებლად მაღალი ხარჯები. სამწუხაროდ, ბაზარზე იყო სტერეოტიპი, რომ მსხვილი ფირმები მითითებული ფასები ძალიან მაღალია და მძიმე პირობები, ეყრდნობოდა მხოლოდ დიდი მდიდარი მომხმარებელს. მაგრამ ეს ასე არ არის. ოლეგ Putila, დირექტორი, "მსუბუქი-ლუქსი," (გ კიევში; იმპორტი, საცალო და საბითუმო ვაჭრობის ნათურები) მიწოდება სანათები: - შეძენა-განათების სანათები, ჩვენ განხორციელებული რამდენიმე ქარხნები (ძირითადად იტალიელი). მაგრამ, დროდადრო, სტრუქტურა მომწოდებლები იცვლება. ჩემი აზრით, ახლა ხმამაღლა განაცხადოს, რომ ჩვენ ვიღაც-ის ექსკლუზიური დისტრიბუტორი'uteri, ეს იქნება presumptuous. რაოდენობა უცხოური კომპანიები, რა თქმა უნდა, საგრანტო აშშ ექსკლუზიური უფლება გაყიდოს მათი პროდუქცია უკრაინაში. თუმცა, ზოგიერთი კიევში იმპორტიორთა მაინც ახერხებენ, რათა ნათურები და ეს ქარხნები. ანალოგიურად, ჩვენ ვარიანტი იმპორტი პროდუქცია მცენარეები, რომლებიც თავიანთი ოფიციალური წარმომადგენლები უკრაინაში. ნაკლებად სავარაუდოა, რომ უახლოეს მომავალში სიტუაცია შეიცვლება. მით უფრო, რომ მსგავსი ფასი და დიზაინი ნათურები თქვენ ყოველთვის შეგიძლიათ შეიძინოთ და კონკურენტი ქარხნები. შესახებ ასორტიმენტი: " ახლა ბაზარზე განათების სანათები, თქვენ შეგიძლიათ იპოვოთ ნებისმიერი პროდუქციის უფლება რაოდენობით. და მოზიდვა კლიენტს თავს და შეინახოს იგი, თქვენ უნდა ჰქონდეს ფართო სპექტრი "განათება". მაგრამ ასეთი "დადებითი" მყიდველებს როტაცია "cons" კომპანია: ეს ხდება, რომ საწყობები იქმნება სავაჭრო ბალანსი, რომელიც შემდეგ უნდა გაყიდოს დისკონტირებული ფასები. ზოგჯერ კი ღირს. რა თქმა უნდა, წლის გამოცდილება და ბაზრის ცოდნა, რომ დახმარება არ მიიღონ ასეთი სიტუაცია. მაგრამ შეცდომები თითქმის არავინ არ არის იმუნური. ვალერი PROTOPOPOV, დირექტორი, "bullain" (გ ხარკოვის; იგი შედის კომპანიების Altera; იმპორტი, საცალო და საბითუმო განათების სეზონი): - ჩვენ პროგნოზი, რომ ამ წლის ნახავთ, მცირე ზრდა გაყიდვების მთავარი სეზონი შუა და ძვირადღირებული სეგმენტების. მიუხედავად იმისა, რომ წარმოქმნას ახალი კონკურენტები ამ სეგმენტში ბაზარზე ნაკლებად სავარაუდოა. გასული წლის ნათლად ნანახი გადინების მყიდველებს ბაზარზე და პატარა მაღაზიებში ყიდის, ძირითადად, პოლონური და თურქული "შავი" პროდუქტის, დიდი სპეციალიზებული მაღაზიები. როგორც ჩანს, მომხმარებელს დაიღალა ეხლა ცუდი ხარისხის საქონლისა და ბაზრის ერია. განათების სამუშაო ადგილების ვაჭრობის სეზონი ოფისი ტერიტორიები, ან, როგორც მათ ჯერ კიდევ დასახელება, ტექნიკური, დღეს გამოიყურება, ყველაზე მოვაჭრეებს, უფრო მიმზიდველია, ვიდრე ვაჭრობა, საყოფაცხოვრებო "სინათლის". და აი, რატომ. პირველ რიგში, სრულიად საკმარისი სპექტრი 200-300 პოზიციები. დიდი კომპანია, სპეციალობით იყიდება ტექნიკური საშუალებები, ეს საკმარისი იქნება სპექტრი დაახლოებით 100 "ქულები". უფრო მეტიც, არ არის საჭირო, რომ ცარიელია, ეს ყოველ წელს newfangled ნიმუშები. მეორე, მყარი კლიენტებს - სამშენებლო ორგანიზაციები, კომპანიები, ოფისების აღჭურვა. "" შეძენა შეიძლება შეადგენს $ 3-5 ათასი, მაგრამ სააპელაციო ვაჭრობის ასეთი საქონლის ყველაზე ბუნებრივი გზა იწვევს გაზრდილი კონკურენცია ამ სეგმენტის ბაზარზე ნათურები. განსაკუთრებით სასტიკი ბრძოლა ვითარდება ბრძანებით კორპორატიულ კლიენტებს. და მთავარი ინსტრუმენტი მოვაჭრეები ამ ბრძოლაში არის ფასი. ბოლო ორი წლის განმავლობაში ისინი შემცირებული ის მიერ დაახლოებით 10%. ჩვენი აზრით, ყოველ წელს ბაზარზე დარჩება ნაკლები და ნაკლები კომპანიების სავაჭრო ტექნიკური "სინათლის". ფინანსურად ძლიერი კომპანიები ცდილობენ ზრდა შესყიდვები ტექნიკური სეზონი მიიღეთ მნიშვნელოვანი ფასდაკლება და, თავის მხრივ, seduce მათ - ფასდაკლება - ძირითადი კლიენტებს. ახალი პატარა ფირმები, რომლებიც სავარაუდოა, რომ გაივლის ევოლუციური გზა ამ Sobrance. ასორტიმენტი და გაყიდვების სტრუქტურა. უდავო ლიდერი გაყიდვების ტექნიკური განათება - luminescent. ბოლო სამი წლის განმავლობაში, მათი გაყიდვები კვლავ იზრდება, და ახლა ისინი უზრუნველყოფენ მოვაჭრეების 65% შემოსავლები. ძირითადი მწარმოებლები უკრაინაში Brovarsky svetotehnika-cue ქარხანა, Ternopol-cue მცენარეთა "Vatra". რუსეთის საქონლის წარმოდგენილია წარმოების კომპანიები "განათება ტექნოლოგიები", "Nordklim". როგორც ადრე უკრაინაში, განსხვავებით დასავლეთის ქვეყნებისგან, ჩართული raster ნათურები პირობითი ჭერის არის დიდი მოთხოვნა, ვიდრე განათება Ohr Hozer. ახლა "რასტრული" უზრუნველყოს თითქმის ნახევარი გაყიდვების fluorescent ნათურები, და მოცულობის მათი განხორციელების გაიზრდება. მაგრამ გაყიდვის მათ, wholesalers უნდა იცოდეს, რომ სერიოზული კონკურენცია, რათა მათ შენობაში ორგანიზაციების, რომ მიაწოდოს უკრაინის პირობითი ჭერის raster განათება. და საწარმო მომხმარებელს სულ უფრო და უფრო გირჩევნიათ მაღაზია ერთ ადგილას, მაშინაც კი, თუ ისინი უნდა გადაიხადოს უფრო მეტი საქონელი. ალბათ, ამიტომ, რამდენადაც ჩვენ ვიცით, ზოგიერთი გამყიდველები ნათურები კონკურენციას მშენებლები, ვრცელდება საკუთარი მეთოდები: მოიცავს დიაპაზონი პირობითი ჭერის. ამ წლის, მოვაჭრეების პროგნოზი ზრდის, თუმცა უმნიშვნელო, იყიდება ნათურები Ohr Hozer. ისინი უფრო ძვირია, ვიდრე ჩვეულებრივი fluorescent 40-70%. არც ერთი გამყიდველები არ არიან დაგეგმონ ერთად ილუზია, სწრაფი ზრდა sales. მაგრამ მათ მიაჩნიათ, რომ თანდათანობით "ზრდის" ეს, რა თქმა უნდა საინტერესო საქონლის მეშვეობით შენობა ორგანიზაციების (რა თქმა უნდა, პირობით შენარჩუნებას არსებული ეკონომიკური სტაბილურობა) დაიწყება რამდენიმე წლის ეყრდნობიან ხილი (რა თქმა უნდა, სახით კარგი შემოსავალი). გარე განათება ყოველწლიურად ბაზარზე ნათურები, რომ რაღაც ცარიელი ნიშა ხდება უფრო რთული. თუმცა, არსებობს ერთი "ბნელი" ტერიტორიები, მაგალითად Zubrenok გარეთ სანათები. ადრე მისი განვითარება იყო თავშეკავებული ნაკლებობა სახელმწიფო სტრუქტურების პასუხისმგებელი განათების ქუჩები, გზები, პარკები, ფასადების და t. d. ცოტა ხნის წინ, ხელისუფლების ნელა დაიწყო ფინანსთა გარე განათების (ზოგიერთი სახალხო დეპუტატთა სითბოს, წინასაარჩევნო კამპანიის გვპირდებიან, მათი "Wyborcza" ბუნებრივი Shine ყველა მათი შესასვლელით და ეზოები. უფალი გამყიდველები, ეს არის შანსი! - ედ. ). და მათი ბრძანებებს საბითუმო კომპანიებში უნდა კონკურენციას. უკვე, 60% ექსტერიერის ნათურები (მონეტარული თვალსაზრისით) მოვაჭრეებს განხორციელება სახელმწიფო ორგანიზაციების. და მას შემდეგ, რაც ქუჩაში და სახლები დაახლოებით 70% დაყენებული ნათურები მოძველებული (საუკეთესო შემთხვევაში), და ბევრი მათგანი არ, მაშინ Zubrenok გარე განათების გამოიყურება ყველაზე პერსპექტიული იყიდება სავაჭრო ობიექტებში. უფრო მეტიც, სახელმწიფო მომხმარებელს არ ერიდება დაშორებით მხარდამჭერი შიდა მწარმოებლები და მოვაჭრეები შეგიძლიათ უსაფრთხოდ გთავაზობთ დივერსიფიცირებული უკრაინის საქონლის. ახლა მისი წილი მთლიანი იყიდება გარე განათება მდე 70%. ამავე დროს, გაყიდვების ნათურები განათება ფასადების, კერძო სახლები, განათების, საყოფაცხოვრებო ნაკვეთები, სასამართლოებში კვლავ დაბალი. საერთო მოცულობის ბაზარზე ნათურები ბედი იყიდება ასეთი "ჩადება" ძალიან უმნიშვნელო - არა უმეტეს 5%. და ყველაზე იმპორტიორთა ურჩევნია იმპორტირებული მხოლოდ ქვეშ, რათა. თუმცა, გარანტიები მეწარმეებს, როგორც ჩანს, უფრო და უფრო მეტი ადამიანი, რომელთაც სურთ, რათა შეიქმნას კომფორტული განათება და გარეთ თავიანთ სახლებსა თუ ოფისებში. და მოვაჭრეების ველოდოთ, რომ გაყიდვების ასეთი ნათურები იქნება "დაეწიოს" საერთო ბაზრის ზრდის. კომენტარი ჩვენი ექსპერტები იგორ POGREBNYAK, ტექნიკური დირექტორი, კომპანია "M. მე. Schorr" (g. კიევი; იმპორტი, საცალო განათება, დიზაინი და შეკრების საქმიანობის სფეროში არქიტექტურული განათების) იმპორტირებული საქონელი: - ჯგუფური საყოფაცხოვრებო დეკორატიული სანათები დიდი გაყიდვების (მინიმუმ 90%) უზრუნველყოფს იმპორტის წარმოების. თითქმის ყველა "შუქი", რომელიც გროვდება აღმოსავლეთ ევროპაში (რუსეთი, პოლონეთი, სლოვაკეთი, თურქეთი, და კიდევ რამდენიმე "ბიუჯეტი" დასავლეთ ევროპის ქარხნები, შედგება ან ნაწილობრივ ჩინურ და ტაივანური კომპონენტები, ან 100 პროცენტით აზიური საქონელი : ნათურები არის მთლიანად აწყობილი და შეფუთული აზიური ქარხნები). ამ მასიური და იაფი საქონლის. და ნაკლებად სავარაუდოა, უახლოეს წლებში შიდა მცენარეთა შეიძლება "გაუძლებს" ამ პროდუქტის. გაყიდვების: უფრო მეტი პროდუქცია, ბევრი იმპორტიორთა გაყიდვა პირდაპირ საცალო ვაჭრობის ობიექტში, გვერდის ავლით საბითუმო ლინკები, ან საკუთარი საცალო. პირველ რიგში, საკუთარი საცალო საშუალებას აძლევს იმპორტიორ შუამავლების გარეშე უნდა იცოდეს, მომხმარებელთა პრეფერენციები ზე შეძენა სეზონი. მეორე, აშკარა სხვაობა გაყიდვების საბითუმო და საცალო ვაჭრობის ობიექტში არ არსებობს. და საცალო ვაჭრობა საყოფაცხოვრებო ნათურები უკრაინაში არ წარმოიშვა. მაგრამ მე ვფიქრობ, რომ ეს არის გარდამავალი პერიოდი განვითარების საბაზრო. სერგეი BOBYKIN, და მარკეტინგის დეპარტამენტის სს " ასოციაცია "Svetotekhnika" არის ოფიციალური დილერის, Philips, Osram, Tridonic, Stucchi, "განათება ტექნოლოგიები", "Vitava" (g. კიევი; საბითუმო განათების სეზონი და განათების დიზაინი) გაყიდვების,: - ახლა ოფიციალური წარმომადგენლის ან დისტრიბუტორები რეგიონებში ჩვენ არ ფუნდამენტურად. მაგრამ მრავალი არსებობს რამდენიმე ჩვენი კომპანია მომხმარებელს, კონკურენტი. ბოლო პერიოდში ბაზარზე ფოლადის გამოჩნდება ახალი კომპანიების გამოვა წინადადება უნდა გახდეს ჩვენი ექსკლუზიური წარმომადგენლები რეგიონში. მომენტში, არანაირი წინადადება არ იყო მიღებული, რადგან არ მინდა, რომ გამოვყოთ რომელიმე კონკრეტულ საზიანოდ მეორე ფირმებს (მით უმეტეს, რომ ბევრი მათგანი, ჩვენ ვმუშაობთ, უფრო მეტია, ვიდრე ერთი წლის). პიტერ SHKURAT, დირექტორი "ელენე" (g. კიევი; ჯგუფური კომპანიების "Elotek"; საბითუმო განათების და electroadjusting ტექნიკა) ფასები: " ჩვენი შეფასებით, 55% ნათურები ხორციელდება კიევი. პირობები იყიდება დედაქალაქში უკარნახოს 6-8 მსხვილი კომპანიები. ერთი პრობლემა გაყიდვების ბაზარზე ყოფნა uncertified პროდუქციის დაბალი ხარისხი და საეჭვო წარმომავლობის (ბედი ეს სეზონი - დაახლოებით 15-20% საერთო მოცულობის გაყიდვების). პროგნოზი: " ჩვენი შეფასებით, 2002 ბაზრის ტექნიკური სეზონი გაიზრდება მოთხოვნა შემდეგი პროდუქტის ჯგუფი: ლუმინესცენტური ნათურები ზოგადი განაცხადი (ყველა სახის შენობაში ნორმალური პირობები ოპერაცია) - 1, 3-1, 5-ჯერ; ქუჩაში და პარკის განათება - 1, 5-2 ჯერ; ნათურები არქიტექტურული განათება შენობები - 2, 5-ჯერ; სამრეწველო ნათურები - 1, 2-ჯერ. იყიდება მწარმოებელთა მიხედვით Goskomstat, ნათურები უკრაინაში წარმოების შესახებ 35 საწარმოების. მათგანი დიდი, რამდენადაც ჩვენ ვიცით, არა უმეტეს ხუთი. ეს არის Brovary განათების საინჟინრო ქარხანა, საწარმო "Vatra" (ტერნოპოლის რეგიონი. ), ერთობლივი უკრაინულ-ბელგიის საწარმო "Vatra-შროდერის" (ტერნოპოლის რეგიონი. ), კომპანია "Siyaniye" (g. ლვოვის). ზოგიერთი მწარმოებლები გაყიდოს მათი პროდუქცია მეშვეობით წარმომადგენლები რეგიონებში. მაგრამ მძიმე პირობები მინიჭების სპექტრი, გაყიდვების მოცულობის ჯერ არ წამოაყენა. შეიძლება დაეყრდნონ "ცნობიერება" wholesalers, რადგან მოცულობა შესყიდვების დამოკიდებულია ფასდაკლება, რომლის ოდენობა შეიძლება განსხვავდებოდეს 7% - დან 15%. და, ალბათ, არ მჯერა, რომ ეს შესაძლებელი მოთხოვნის არაფერი. ზოგჯერ მწარმოებლები გაყიდოს მათი პროდუქცია პირდაპირ სამშენებლო ორგანიზაცია, არ ზრუნავენ, ძალიან ბევრი იმის შესახებ, ინტერესები, მათი წარმომადგენლები. თურქეთი სავარაუდო მეწარმეებს, ბოლო ორი წლის განმავლობაში, რიგი გამყიდველები ნათურები გაიზარდა. ახლა ისინი მოახდინეს 250-300 სხვადასხვა ზომის ფირმები. ნათურები არიან სპექტრს კომპანიები, რომლებიც ახორციელებენ გაყვანა და გაყვანილობა წარმოების, ელექტრო მოწყობილობები, სამშენებლო მასალები, ავეჯი, ელექტრო აქსესუარები, ნათურები და ა.შ. ამავე დროს ისინი ცდილობენ სპეციალიზაცია კონკრეტული სახის განათების აღჭურვილობა. ასე რომ, კომპანიები ახორციელებს საკაბელო-დირიჟორი პროდუქტები ან სამშენებლო მასალები, გთავაზობთ, ტექნიკური საშუალებები და ავეჯით ფირმები და შიდა. ბოლო რამდენიმე წლის უკრაინელი ბაზარზე, ზოგიერთი ფირმები გაიზარდა წოდება ძირითად. და ის, ვინც გაყიდოს პროდუქცია საშუალოდ $150 ათასი. თვის. ასეთი კომპანიები უკრაინაში, დაახლოებით 15. ნახევარს - კომპანიები-იმპორტიორები, რომლებიც "გთავაზობთ" თითქმის ნახევარი მიწოდება საქართველოს საგარეო ნათურები უკრაინაში. სულ იმპორტით არის დაკავებული 60-80 კომპანიები. მოცულობის გაყიდვების საშუალო იმპორტიორთა - $20-40 ათასი. თვის. სავაჭრო მინდვრები wholesalers - 10-15%. ნახევარზე საყოფაცხოვრებო ნათურები იმპორტიორთა pic პირდაპირ საცალო ვაჭრობის ობიექტში. ბევრი აქვს საკუთარი. განსაკუთრებით საჭიროა კაპიტალის კომპანიების რომ მოცემულ მაღალი კონკურენციის იმისთვის, რომ რაოდენობის გაზრდა საცალო კლიენტებს, სხვა გზა. 50% იმპორტიორებს პროდუქციის მეშვეობით განახორციელოს საშუალო wholesalers. საბითუმო კომპანია ყიდის lights on 50 ათასი. UAH. თვეში. ძალიან ძნელია, wholesalers, რათა კონკურენცია რეგიონში იმპორტიორთა - ფორმალური და არაფორმალური-რომ დასახლებაში პროდუქცია პირდაპირ საცალო. ხშირად, საშუალო და მცირე კომპანიები იწყებენ ნაგავსაყრელი და, ფაქტობრივად, break ბაზარზე. თავისებურებები რეგიონალური გაყიდვების შეფასებით მეწარმეებს, დაახლოებით 30-35% ნათურები (მონეტარული თვალსაზრისით), გამყიდველები განხორციელება კიევში რეგიონი. ახლა დიდი მოსკოვში კომპანიები, ცდილობს გაზარდოს მიწოდება განათების საშუალებები და სხვა რეგიონებში. ფორუმზე არის იმ მოვაჭრეებს, რომლებიც უკვე ჩამოყალიბებული რეგიონალური გაყიდვების ქსელის, ხელშეწყობა სხვა საქონელი: სამშენებლო მასალები (მაგალითად, კომპანია "Budmax" ), საკაბელო-დირიჟორი პროდუქტები (კომპანია "KAPRO"). პროდუქტის პოპულარიზაცია პროვინციაში, ზრუნვა უნდა იქნას მიღებული, რათა სწორი ასორტიმენტი. ძალიან მოდური მოდელები "twists" მაცხოვრებლები პატარა ქალაქები არ უნდა გთავაზობთ. ეს უკეთესი უნდა იყოს შეზღუდული უბრალო ნათურები კლასიკური მოდელები. საცალო მოვაჭრეების ვარაუდით, ამჟამად დაახლოებით 55% ნათურები (ფული ვადები) ხორციელდება სპეციალიზებული მაღაზიები ან დეპარტამენტების დეპარტამენტის მაღაზიები, ავეჯი და სამშენებლო მაღაზიები, 40% - ბაზრებზე, 10% - ავეჯი მაღაზიებში ან ელიტურ სალონებში სტუდია განათების მოწყობილობები. დამოკიდებულია ტიპის განყოფილება ჩამოყალიბდა და მისი სპექტრი. In ასორტიმენტი სპეციალობით მაღაზიები, შეიძლება იყოს 500-ზე მეტი სახელები სეზონი. ბაზრის მოვაჭრეები ასეთი სიგანის ფარგლებს ვერ დაიკვეხნის - ასორტიმენტი შეადგენს 30-მდე 100. ძირითადი საფონდო ბაზრის მოვაჭრეები არიან, იაფი სეზონი. ისინი hawkers - ეს არის 50 UAH. მდე UAH 600-700. დღეში. ყოველთვიური გაყიდვების დიდი სპეციალიზებული მაღაზიები შეიძლება მიაღწიოს $ - მდე 40-50 ათასი. გამყიდველები განაცხადა, რომ ცოტა ხნის წინ იყიდება მაღაზიებში იზრდება: ჩვენ ვთავაზობთ სულ უფრო და უფრო გადაწყვიტეთ შეიძინოთ ნათურები ცივილიზებულ პირობებში. და თუ ლიდერები გაყიდვების საშუალებების იქნება აქტიურად რეკლამა და პროდუქციის ასორტიმენტი, მათ საშუალება ექნებათ, რომ მნიშვნელოვნად გაიზრდება sales. სავაჭრო ზღვარი განათება მაღაზიებში და ბაზრებზე, ეს მაინც საკმაოდ მაღალი - 30% - დან 50%. გაყიდვების ხელშეწყობა სავაჭრო ნიშნის. უკრაინელი ბაზარზე, მისი თქმით, ბიზნესმენები, სტაბილურად გაიყიდა პროდუქტები უფრო მეტია, ვიდრე ათეული ბრენდების განათების მოწყობილობები: Eglo (ავსტრია), მასიური (ბელგია), "ხაზი " მსუბუქი" (იტალია), Philips (ჰოლანდია), Lival (ფინეთი), "ალმასის" (გერმანია), და ა.შ. თუმცა (ჩვენ კონკრეტულად ტესტირება) დასახელება, სასაქონლო ნიშნები, შესაძლოა, არა აბსოლუტური უმრავლესობა სია მაღაზიები. პირველ რიგში, მათ ყურადღება მიაქციონ, დიზაინი, მოდელი, პროდუქტის მახასიათებლები. და მაშინ ისინი დაინტერესებული ქვეყანა-მწარმოებელი. პოპულარული, მაგალითად, იყენებს იტალიური პროდუქტები და თითოეული მოვაჭრე იქნება, ვერ მიუთითებს, წარმოშობის ქვეყნის შესახებ ჟან ან ფასი-სიები. თავშეკავებით ინვესტირებას საკუთარი ფული ხელშეწყობა მიხედვით მოვაჭრეები განმარტავენ, განუვითარებელი სტრუქტურა sales. ამავე დროს, ჩვენი აზრით, ცდილობენ შემოიღონ საქონელი და გამყიდველები მაღაზიები სავაჭრო ნიშნები, რომ არ უნდა amiss. მომავალში ეს დაეხმარება, რომ თურქეთი უფრო ეფექტურად სავაჭრო, გთავაზობთ პროდუქტების, სავაჭრო ნიშნები, რომლებიც სტაბილური მოთხოვნა, მათ შორის მყიდველებს. მდებარეობა საქონლის. ჯერ საბითუმო კომპანიებში და ყველაზე საცალო მაღაზიები აწუხებთ, სად შემიძლია პროდუქტი იაფი. და ego ჩვენება, ჩვენების მაღაზია გადაიდო, საუკეთესო, იმ ფონზე. შედეგად, მოვაჭრეების დაკარგავს პოტენციალი kupatila. აქ არის სიმრავლის ჭაღები, კედლის ნათურები, სართული ნათურები ზე სამომხმარებლო blinding, და "ბრმა", იგი ტოვებს ცარიელი გადასცა. მიუხედავად იმისა, რომ, ჩვენი აზრით, არც ეს არის საკმაოდ რთული ჩვენებისას საქონლის, როგორც ნათურები, ასევე თქვენ შეგიძლიათ. მაგალითად: · შექმნას სპექტრი სტილის (კლასიკური, თანამედროვე); · უნდა შეიქმნას მცირე შინაგან საქმეთა ექსპოზიცია. დემონსტრირებას ნათურები ნებისმიერ ინტერიერში, მოვაჭრეების გაქვთ შესაძლებლობა ნახოთ უპირატესობები თითოეული მოდელი. უფრო მეტიც, არსებობს შანსი, რომ დაარწმუნოს მომხმარებლის შეძენა chandelier, მაგრამ განათების "კომპლექსი": chandelier, sconce, სართული ნათურა. სესხის გამოცდილება მაღაზია-ფანჯარა დეკორატიული და ვაჭრობის სფეროებში განათება შეიძლება ჰქონდეს მაღაზიები და სალონები, სახელოსნოები, სავაჭრო ელიტარული პროდუქცია. ბევრი კომპანია, პრობლემების ეფექტურად პოზიცია ნათურები მაღაზიაში არ იძლევა დეფიციტი საცალო ფართი. ახლა ზოგიერთი დედაქალაქის "განათება" მაღაზიებში დაიწყო მისი გაგრძელების. სარეკლამო. არაფერი, ნამდვილად ახალი "sotatalous" სარეკლამო მათი პროდუქცია არ გამოიგონა. ეს არის ტრადიციულად რადიო, ფასი-ფურცელი, სპეციალიზებული ფონდი, წიგნები. თუმცა, ყველაზე ეფექტური საშუალება სარეკლამო განათება მოვაჭრეებს მიაჩნიათ, სპეციალიზებული გამოფენები და ბუკლეტები. თურქეთი, როგორც წესი, არიან რეკლამირება ბიზნეს პრესა (მაგალითად, ფასი-ფურცლები ბიზნეს წარმოადგინოს ინფორმაცია, დაახლოებით ორი ათეული საბითუმო ფირმები). Sales. განსაკუთრებით კარგად ხორციელდება ბარიერი ახალი წლის დღესასწაულები. მომხმარებელთა დამატებითი სტიმული ყიდვა ნათურები, როგორც ახალი წლის საჩუქარი. პროგნოზი გაყიდვების განათების სეზონი 2002 წელს გაიზრდება დაახლოებით 15%. იმის გამო, უფრო მკაცრი კონკურენცია, ფასები იაფი ნათურები შემცირდება 5-10%. არ არის გამორიცხული, და cheapening ნათურები შუა ფასი ნიშა. კომპანია შეეცდება დააყენა მათი ასორტიმენტი ყველა ფასი ნიშა. დიდი ფირმების გაიზრდება მისი რიგი ძვირადღირებული პროდუქტები. ალბათ მოვაჭრეები შეძლებთ გაზარდოთ გაყიდვები ტექნიკური საშუალებები შიდა წარმოების, თუ საწარმო შეძლებს შესთავაზოს მათ სასურველი პროდუქციის საჭირო მოცულობა. წყარო: ბიზნეს.
წყარო: http://stroymart. com. ua
No comments:
Post a Comment