მშენებლობა და რეკონსტრუქცია.
პროგრამა განვითარების ავეჯი მრეწველობის მოსკოვის 2006-11-09 10:14:58
მოსკოვში ყოველწლიურად 3, 5 მილიონი კვ / მ საცხოვრებელი ფართი. იყიდება მშენებარე ბინები, შესაბამისად გათვლები, სპეციალისტების ავეჯის ინდუსტრიის, საჭირო ავეჯით, 2, 8 მილიარდი მანეთი მოსკოვის ავეჯის ინდუსტრიის, გამოყენებით მისი წარმოების მოცულობა 60%, აწარმოებს ავეჯი, უფრო მეტია, ვიდრე 1, 1 მლრდ roubles, თითქმის 2, 0 მილიარდი რუბლი ავეჯი არის ჩამოტანილი სხვა რეგიონებში, მათ შორის, იმპორტი - უფრო მეტი, ვიდრე 45%. ავეჯის ინდუსტრიის ქალაქი ჰარმონიულად დგას'დაკავშირებულია ზრდის ტომი საბინაო მშენებლობა და სოციალურ სფეროში მოღვაწე, წარმოება კონკურენტუნარიანი ავეჯის ფართო სპექტრს მომხმარებელს საშუალო და დაბალი შემოსავლის ხელმისაწვდომ ფასად. თუმცა, წამყვან სფეროებში გადაუწყვეტია დამოკიდებულება, როგორც ინდუსტრიის საჭირო ქალაქის მცხოვრებლებს. ეს უნდა საბოლოოდ აღიარებს საქმიანობის ავეჯის საწარმო ქალაქ პრიორიტეტი, როგორც კეთდება საზღვარგარეთ. ყოველთვის ითვლებოდა პრესტიჟულ აცხადებენ, ავეჯით, შიდა წარმოების მოწყობა ორგანოები, სახელმწიფო მმართველობის, მათ შორის კრემლიც, "ოლიმპიური თამაშები-80", მსოფლიოს ახალგაზრდული თამაშების 1998, სასტუმროები,'ჯანდაცვის ობიექტების'მე, სოციალური სფერო. ამ დროისთვის ამ ტექნიკის შემოსავალი, ძირითადად, იმის გამო, რომ ძვირი იმპორტი. პოტენციური შესაძლებლობები ავეჯის ინდუსტრიის ქალაქი გამოიყენება არასაკმარისად. მექანიზმი, რომელიც არეგულირებს მონაწილეობით, ავეჯის მწარმოებლები ქალაქი ახორციელებს მუნიციპალური ბრძანებებს, კომპლექსი, ასე რომ, ინფორმაცია მათ შესახებ არის გვიან, დრო დროული წარდგენა მასალები ტენდერები და შესრულების ბრძანებებს არ არის საკმარისი. საწარმოს CJSC "Centromebel" შეუძლია ამ წლის ასრულებს მუნიციპალური დაკვეთების თანხის 50, 0 მლნ roubles და იმის დასამტკიცებლად, რომ 2003 წელს - 125, 0 მლნ roubles საჭირო დონეზე ხარისხისა და ხელმისაწვდომი ფასები იქნება გათვალისწინებული. ჩვენი მოთხოვნა არის ღია, გთხოვთ, ავეჯი სამრეწველო ქალაქში უფრო მეტი'capacious საბაჟო ნიშა. ავეჯის საწარმო გარეთ მდებარე ბაღში ბეჭედი. თუმცა, ქირავდება მიწა ზონებში მერყეობს 192, 0 ათასი roubles 1, 0 მლნ roubles თითო 1 ჰა ეს უარყოფითად მოქმედებს გაყიდვის ფასები კომპანიებს, რაც მათი პროდუქცია არაკონკურენტუნარიანი. მაგალითად: ღირებულება სპეციალიზებული საწარმოს წარმოების სკამები სს,, ":" ქირავდება 11, 6%, სს,, "ექსპერიმენტი" - 19, 2%. ეს ფასი წნევის ამცირებს არაფერი ძალისხმევით, საწარმოების, შეამცირონ წარმოების ხარჯები და შექმნის კონკურენტუნარიანი ფასები, შესაბამისი დონის ხარისხის ავეჯი. ჩვენ ვთხოვთ სახელები 9 მოსკოვში ავეჯი საწარმოების შექმნას გონივრული ქირავდება მიწა, რომელიც გამოიყენება წარმოების მიზნებისთვის. ეს არის ღონისძიება სავალდებულო'ყოველთვის გადახდას დამატებითი გადასახადები ბიუჯეტიდან მიღებული გაყიდვების მოცულობის ავეჯით. პროგრამის განვითარების ავეჯის ინდუსტრიის ვერ შესრულდება გარეშე ფართო სარეკლამო შიდა ავეჯს ტელევიზია, რადიო და გარე სარეკლამო. გაშვებული სარეკლამო კომერციული ორგანიზაციების ფასები ხელმისაწვდომი არ არის, მოსკოვის ავეჯის მწარმოებლები. მისი თქმით, არსებული ინფორმაციით, ასეთი მსხვილი სავაჭრო კომპანია, როგორც "დიდი", "საზოგადოების" 1999 წელს ყოველთვიურად დახარჯოს რეკლამა 70 ათასი, 150 ათასი აშშ დოლარი. ამიტომ, სატელევიზიო და რადიო მაუწყებლობის, გარე რეკლამის შეუწყოს ყველა იმპორტირებული. შიდა ავეჯი არ არსებობს არც ერთი, იმიტომ, რომ შემქმნელებმა ასეთი საშუალება არ გააჩნიათ. აღიარება საქმიანობის ავეჯის წარმოებაში პრიორიტეტი უზრუნველყოფს ავეჯის მწარმოებლები უფლება მოლაპარაკება შეღავათიანი სახელშეკრულებო ურთიერთობა კომერციული საინფორმაციო მომსახურება. დონეზე ხარისხისა და კონკურენტუნარიანობის შიდა ავეჯის საწარმო არის დადასტურებული, წელიწადში ორჯერ პრესტიჟული საერთაშორისო გამოფენები, Sokolniki კულტურა და საგამოფენო ცენტრი " Sokolniki " და ZAO " Expocentr " კრასნაია Presnya. მონაწილეობის მისაღებად აუცილებელია განავითაროს ახალი ტიპის ავეჯი და გაუმჯობესება წარმოებული-თავსებადობა'აკავშირებს მათ ერთად ტექნოლოგიური საწარმოების, რომელიც ძვირია. მოცემული მაღალი ქირაობს და მომსახურება მონაწილეობა საერთაშორისო გამოფენებში ხელმისაწვდომი არ არის, ბევრი კომპანია. თითქმის ყველა ქვეყანაში განვითარებული საბაზრო ეკონომიკის მქონე, არსებობს სახელმწიფო და მუნიციპალური პროგრამების მონაწილეობის შესახებ ეროვნული საწარმოების გამოფენები როგორც საზღვარგარეთ და ქვეყნის შიგნით. ამ პროგრამების სავალდებულო'სავალდებულო ღირებულება არის სუბსიდირება საჯარო თანხები. გერმანიაში, ამ მიზნით გამოყოფილია ყოველწლიურად 100 მილიონი DM, იაპონია - 22 მილიონი დოლარი ინგლისი - 20 მილიონი აშშ დოლარი. ასეთი მატერიალური დახმარება უზრუნველყოფს მასშტაბის უცხოური გამოფენები. ამიტომ, აუცილებელია, რათა ჩვენი საწარმოები, ანაზღაურებას ხარჯები გამოფენა საქმიანობა, და დაეხმაროს მოპოვების დამატებითი საგამოფენო სივრცეში კრასნაია Presnya. არსებული ტექნიკა და განვითარებული ტექნიკა ავეჯი საწარმოების უზრუნველყოფს მასშტაბური წარმოების კონკურენტუნარიანი ავეჯი საშუალო ხარისხის, ფასები საწარმოები. ეს არ შეიძლება მიეწერება ძვირადღირებული ავეჯით, რომლის შესაბამისად ფედერალური კანონის 31. 07. 1998 № 150-FZ " შესახებ ბაზების, საგადასახადო სისტემა რუსეთის ფედერაციის" აქვს გაყიდვების საგადასახადო თანხის 4%. დამყარების გაყიდვების საგადასახადო მხოლოდ ძვირადღირებული ავეჯით ასევე განაცხადა, კანონის მოსკოვის " გაყიდვების საგადასახადო" 17. 03. 1999 № 14. თუმცა, ეს გადასახადი არის გაკეთებული გადახდილი და მარტივი შესაგროვებლად. ჩვენ ვფიქრობთ, რომ ეს არის უსამართლო. გვჭირდება გაყიდვების საგადასახადო ავეჯი განსხვავდება. არ შეუწყობს ეფექტური ფასი პოლიტიკის საწარმოების და ხელახლა დაყენებულია დამატებითი სადაზღვევო პრემია 3, 8% საწყისი სახელფასო ფონდი. ამ გადასახადების ამაღლება საცალო ფასები ავეჯი, გამოიწვიოს ქვედა გაყიდვების ტომი და საბოლოო ჯამში დიდი დანაკარგები მუნიციპალური ბიუჯეტი. ყველა ზემოთ ჩამოთვლილი არ არის შემცირებული, რათა "out" თანხები ქალაქის ბიუჯეტიდან. როგორც გამომდინარეობს შედეგები მრეწველობის 1999, დამატებითი გადასახადების ქალაქის ბიუჯეტში გაიზარდა 51 მილიონი რუბლი 2000 წელს, ისინი უნდა გაიზარდოს კიდევ 44 მილიონი რუბლი ამიტომ, რიგი ფასები ქირავდება მიწა და ნაწილობრივი კომპენსაციის გამოფენა საქმიანობის სრულად გადახდას დამატებითი შემოსავლები ქალაქის ბიუჯეტში. უკეთესი ბიზნეს მოქმედებს, ნაკლები ფული რჩება ხელთ. ყველა'ჭამა გადასახადები. ერთად, ეს ძალიან მაღალი საპროცენტო განაკვეთები, საკრედიტო რესურსები არ იძლევა კომპანიების გამოყენება კრედიტების მიხედვით, მიმდინარე აქტივები, მთელი მოგება მწარმოებლებს, საზიანოდ ტექნიკური პროგრესი და სოციალური განვითარება, უნდა იყოს მიმართული replenishment მოცირკულირე აქტივები. ავეჯის საწარმო როგორც მწარმოებელი და საბოლოო პროდუქტი, არის ორ ხანძრის: ერთის მხრივ, ჩვენ გვჭირდება, რათა მიიღონ მაქსიმალური მოგება უნდა იყოს კანონმორჩილი და გადასახადის გადამხდელის განახორციელოს ტექნიკური ხელახლა აღჭურვილობა საკუთარი ხარჯებით, რომელიც შეიძლება გაკეთდეს ზრდა საცალო და საბითუმო ფასები, მეორეს მხრივ, ფასი იზრდება 5-7% ითარგმნება, ავეჯით, მდგრადი კონკურენტული დონე სხვადასხვა ფასის კატეგორიაში, ლიკვიდირებული "ფასი კონკურსის", არის overstocking და, შედეგად, ზარალი ბაზარზე. დადგა დრო, როდესაც ჩვენ გვჭირდება პრიორიტეტის დაფინანსება საწარმოების, რომელიც უზრუნველყოფს ზრდა, წარმოების და გაყიდვების, უნდა შეავსონ სამუშაო კაპიტალი, შეიძინოთ ახალი აპარატურა და მასალები. მისი წყაროები შეიძლება გახდეს გრძელვადიანი რბილი სესხების ვადით 3 წლამდე ან უფრო დაბრუნების საფუძველი, ისევე, როგორც მოკლე, თავისუფალი კრედიტების ხარჯზე ნაწილი ზრდის საგადასახადო გადასახადები, რომ ქალაქის ბიუჯეტი, რომელიც ქალაქის შეუძლია გაზიარება საწარმოები. ეს არის მიზანშეწონილი დატოვე საწარმოთა კვარტალური 70% - იანი ზრდა გადასახადების შედარებით დონის გადასახადები წელი 1999. შემოსავლების უნდა იყოს საერთო. კიდევ ერთი წყარო დაფინანსება არის "დასაქმების ფონდი". პროგრამა ითვალისწინებს ზრდა სამუშაო ადგილების საწარმოების და ეს სასურველი იქნებოდა, რომ ჩვენი წინადადებები ზრდა სამუშაო ადგილების 2000 წლიდან მიმართა და ნიშნავს, ამ ფონდის იყო გამოყოფილი ავეჯი მიმღებთა დადგენილი წესრიგი. ავეჯის ინდუსტრიის იყენებს იმპორტირებული მასალები, ინსტრუმენტები, სათადარიგო ნაწილები, ტექნოლოგიური აღჭურვილობა. მარტში ზე ავეჯის საწარმო არის ორგანიზებული შევიდა სამი სამუშაო შეხვედრა ჭრის ინსტრუმენტები, ორი შეხვედრა სათადარიგო ნაწილები და ტექნოლოგიური აღჭურვილობა, და ერთი არის სამშენებლო მასალების. ეს არის, შეიძლება ითქვას, რომ გზა ორგანიზაცია იმპორტის ჩანაცვლების პარტნიორობა ქვეკონტრაქტორების უკვე ჩანს, ეს ხელს შეუწყობს დამატებითი დატვირთვა შესაძლებლობების ზე ქვეკონტრაქტორების. ზემოთ წინადადებების უზრუნველყოფა 4 წლის ზრდის წარმოების და გაყიდვების ავეჯი, 1 მილიარდი მანეთი, ზრდა სამუშაო ადგილების და გამოქვითვების ქალაქის ბიუჯეტიდან 2, 3 ჯერ. მხარდაჭერით, საქართველოს ხელისუფლებას მოსკოვში აქვს შესაძლებლობა იმ არსებული საწარმოების შემუშავება და განხორციელება შემოთავაზებული პროგრამის განვითარების ავეჯის წარმოებაში მონაწილეობის მისაღებად, რომელიც ჩვენ ვიწვევთ ყველა ავეჯი საწარმოების ქალაქში. წლის 6 აპრილს, S. გაიმართა შეხვედრა დაახლოებით',, ერთიანი საბჭოს სამეწარმეო პოლიტიკის განყოფილების სამეცნიერო და სამრეწველო პოლიტიკა მოსკოვის მთავრობა, რომელიც მოისმინეს ანგარიში გენერალური დირექტორი სააქციო საზოგადოება "Centromebel" ა.გ. mityukova შესახებ "პროგრამის განვითარების ავეჯის საწარმო მოსკოვის 2000-2003 წლებში " და,, საქართველოს ზოგადი დირექტორთა წამყვანი ავეჯი საწარმოები. საკითხზე საკითხი არის განთავსებულია ქვემოთ. შესახებ "პროგრამის განვითარების ავეჯის საწარმო მოსკოვის on 2000-2003 წლებში ჩატარებულმა სამუშაოებმა " რა განიხილეს გაგზავნა გენერალური დირექტორი სააქციო საზოგადოება "Centromebel" mityukova ა. გ. შესახებ, სახელმწიფო წარმოება, რეალიზაცია ავეჯი-წარმოება მოსკოვის საწარმოების და დაახლოებით "პროგრამის განვითარების ავეჯის საწარმო მოსკოვის 2000-2003 წლებში " შესახებ,',, ერთიანი საბჭოს სამრეწველო პოლიტიკის შენიშვნები: თანხის გათავისუფლებას ავეჯი შედის სტატისტიკა წრე მოსკოვის "საწარმოების 1999. იყო 1169, 6 მილიონი. RUB., 1, 45-ჯერ მეტი, ვიდრე 1998. შესადარებელი ფასები, და ასეთი საწარმოების, როგორც სს,," შიდა'EP ", სს,," MO მოსკოვის "და სს,," Moskomplektmebel "გადააჭარბა წარმოების მოცულობის შედარებით 1990 წვლილი ბიუჯეტი ქალაქ მოსკოვის ავეჯი საწარმოების, შეადგენდა დაახლოებით 100 მილიონი. RUB.რომ 2 ჯერ ზემოთ დონეზე 1998. შესადარებელი ფასები. გაზრდილი კონკურენტუნარიანობის ავეჯის წარმოება, გამოშვებული მოსკოვის მიერ კომპანიების, რომელიც თავის სამომხმარებლო მაჩვენებლების განკუთვნილია ფართო სპექტრს მყიდველებს. განვითარებული პროგრამა, რომელიც ითვალისწინებს ძირითადი მიმართულებები განვითარების ავეჯის ინდუსტრიის g. მოსკოვი და გარკვეული ზომების მხარდაჭერა, მუნიციპალური ხელისუფლების. თუმცა, მოცულობა გამოყენებას ავეჯი საწარმოების ქალაქის ქვემოთ 60%. უმრავლესობა საწარმო აღჭურვილია იმპორტირებული აღჭურვილობა და იარაღები, და აცვიათ აღჭურვილობა არის უფრო მეტი, ვიდრე 60%. ბევრი ავეჯის საწარმო გამო მაღალი ხარისხის შიდა upholstery მასალა, საღებავები, ფურნიტურა და სხვა კომპონენტები, რომლებიც იმპორტირებული, რომელიც წილი ღირებულება წარმოების დაახლოებით 50%. ავეჯის საწარმო სირთულეები ბაზარზე მათი პროდუქცია,. დაბალი დონის ორგანიზაცია ფირმა სავაჭრო - 50% - ზე მეტი ავეჯის გაყიდული მეშვეობით მაღაზიები, ორგანიზებული დაზუსტებული სამრეწველო შენობაში და ტერიტორიაზე მდებარე საწარმოების. ზემოაღნიშნულიდან გამომდინარე შესახებ,',, ერთიანი საბჭოს სამრეწველო პოლიტიკის გადაწყვიტა: 1. ვთხოვო ხელისუფლებას, მოსკოვის კანონის თანახმად g. მოსკოვის "სამრეწველო საქმიანობის", რათა პრიორიტეტი ქალაქი ავეჯის ინდუსტრიის, რომლის პროდუქცია განკუთვნილია ბოლოს-სამომხმარებლო. 2. გთავაზობთ სს,, "Centromebel" თანამშრომლობით დაინტერესებული საწარმოების და ორგანიზაციების მე-2 კვარტალში 2000. შესძლეს ფილიალი "პროგრამის განვითარების ავეჯის ინდუსტრიის g. მოსკოვის 2000-2003 წლებში. ", როგორც განუყოფელი ნაწილი "კომპლექსური პროგრამა სამრეწველო საქმიანობის ქალაქ. მოსკოვში, 2001-2003. ", რომელიც უნდა შეიცავდეს: ზრდა ტომი წარმოების და გაყიდვების 2004. არ ნაკლები, ვიდრე 2-ჯერ; წინადადებები ტექნიკური ხელახლა აღჭურვილობა კომპანიების შექმნა, იმპორტი-შემცვლელი მოწყობილობა, ჭრის იარაღები და აქსესუარები; ნაწილი ავეჯი მრეწველობის მომსახურების მუნიციპალური მიზნით; მოზიდვას საწარმოების ავეჯით მრეწველობის წარმოების ხელახლა აღჭურვილობა და სამუშაო კაპიტალი შეღავათიანი საკრედიტო რესურსის ნაწილობრივი კომპენსაციის შესახებ საპროცენტო განაკვეთების ხარჯზე თანხა, ხელი შეუწყოს მრეწველობის; წინადადებების მიღების გაცემის სარგებელი საგადასახადო, საკრედიტო, შეღავათებით რეკლამა, რეგულირება სატარიფო განაკვეთები მიწის იჯარის პრივილეგიები ქირავდება საქართველოს შენობაში ვაჭრობის, სუბსიდიების საგამოფენო საქმიანობა, და ა.შ.. 3. გთავაზობთ სს,, "Centromebel" მოამზადოს წინადადებები შექმნას ერთიანი სტრუქტურა, რომლის მიზანი დაგროვების ფონდები და კონტროლის ხარჯები განხორციელება "პროგრამის განვითარების ავეჯი საწარმოების g. მოსკოვის 2000-2003 წლებში. " 4. გთავაზობთ სს,, "Centromebel" ერთად დეპარტამენტის სამეცნიერო და სამრეწველო პოლიტიკის ეძლეოდათ, სააპელაციო დადგენილი წესით: - მოსკოვის საქალაქო სათათბიროს საკითხი დიფერენციაცია გაყიდვების საგადასახადო მოსკოვის ავეჯი საწარმოების შესაბამისად ფედერალური კანონმდებლობის შესაბამისად; - საქართველოს მთავრობა, მოსკოვის მთავრობის რუსეთის ფედერაციის გაცნობა ცვლილებების მიხედვით, ფედერალური კანონი " დაზღვევის ტარიფები სავალდებულო'სავალდებულო სოციალური დაზღვევა უბედური შემთხვევა სამუშაო და პროფესიული დაავადებების 2000. "კორექტირებას,'' - კლასი პროფესიული რისკის" ავეჯის ინდუსტრიის. 5. დეპარტამენტის სამეცნიერო და სამრეწველო პოლიტიკის თანამშრომლობით, სს,, "მოსკოვის კომიტეტის მეცნიერებისა და ტექნოლოგიების," და სხვა შესაბამის ორგანიზაციებთან, განიხილოს მათ შორის "გეგმა განვითარების მეცნიერებისა და ტექნოლოგიების 2001 " R & d შექმნა ინსტრუმენტები, მოწყობილობები და კომპონენტები ავეჯი სამრეწველო ქალაქში. 6. დეპარტამენტის სამეცნიერო და სამრეწველო პოლიტიკის ერთობლივად სს,, "Centromebel" და სხვა დაინტერესებული ორგანიზაციების, მე -3 კვარტალში, 2000, რათა მოამზადოს პროექტი დადგენილება,, საქართველოს მთავრობის მოსკოვის " პროგრამის შესახებ, განვითარების ავეჯის საწარმო მოსკოვის 2000-2003 წლებში " 7. კონტროლის განხორციელების გადაწყვეტილება მიერ გამგეობის წევრი Sablin B.C. და Semenova ლ. ლ. საბჭოს თავმჯდომარე ე. ა Panteleev წყარო: Mityukov ა
წყარო: http://stroymart. com. ua
No comments:
Post a Comment