მშენებლობა და რეკონსტრუქცია.
რეფორმატორები ინტერ'jer 2006-11-09 10:16:40
დღეს Sverdlovsk რეგიონში არსებობს 130-ზე მეტი ავეჯის წარმოება. მხოლოდ ეკატერინბურგში წარმოება და რეალიზაცია ავეჯი დასაქმება დაახლოებით 300 საწარმოების, ხოლო ყველაზე მწარმოებლები სპეციალიზაცია ავეჯი ოფისი: ეს არის ამ სეგმენტის ახლახანს ვითარდება ყველაზე სწრაფად. ის იყო პირველი, მიიღოს უბერავს ბუნების ბაზარზე. რა გადარჩა, 2001 წელს, უპრეცედენტო ზრდის გაყიდვების მოცულობას, და 2002 წელს - მწვავე კრიზისი overproduction, ურალის ქარხანა, რომელიც აწარმოებს ბიზნესის ავეჯი, დღეს ცდილობენ, რათა თავიდან ავიცილოთ სტაგნაციის. ისინი უფრო ფხიზელი, ვიდრე ერთი წლის წინ, შეფასება, პერსპექტივები და აირჩიოს განვითარების ახალი სტრატეგია. როგორც ერთ-ერთი გადარჩენის მოვლენების რეფორმატორები საქართველოს ავეჯის ბაზარზე ვხედავ გადაინაცვლონ წარმოების ახალი ტიპის პროდუქცია. წარმოების საოფისე მაგიდები და კარადები, ავეჯი მწარმოებლები მზად უნდა შეცვალოს წარმოების საძინებელი ავეჯით და მისაღები ოთახი. მწარმოებლები საყოფაცხოვრებო ავეჯით ეს მოუწევს გადაადგილება მეტი და გამყიდველები საერთო ენის გამონახვა ახალი მომწოდებლები. P'Atiku - ორი წლის შემდეგ სტანდარტულ საოფისე ავეჯი სეგმენტი აჩვენა, სწრაფი ზრდა, არ მოიტანა უდიდესი მოგება. აღჭურვა ოფისები სამუშაო ადგილები, იტალიური და ფინური წარმოების გახდა წამგებიანი სექტემბერში ' 98, ყოფილი მოთხოვნა იყო, მხოლოდ იმპორტირებული საკლასო უფროსი აღმასრულებელი. ძვირადღირებული ოფისი გაქირავების კომპანია-მომხმარებელთა შეიცვალა დისლოკაციის ადგილი ცენტრალურ რაიონებში, Ekaterinburg პერიფერია, ისე, რომ მათ აზრი არ აქვს ფულის დახარჯვა დროებითი აღჭურვა ოფისები, იყიდა იაფი. ავეჯის, არ გადაარჩინა თითქმის ყველაფერი გარდა ბანკირების. და რადგან ფასი იმპორტირებული საქონლის დარჩა კონკურენტულ ბაზარზე ადგილობრივი ავეჯის მწარმოებლები, გაფართოვდა. თავისუფლდება იმპორტის ნიშა წარმატებით დაასრულა იაფი პროდუქტი. ხშირად დაბალი ხარისხის. რეგიონში გაიხსნა რამდენიმე ათეული ახალი საოფისე ინვენტარით. სხვა ავეჯი გაკეთდა ავტოფარეხი და სარდაფები, და შრომის ჯგუფები შედგებოდა ორი ან სამი მუშა იყო riveting მაგიდები ფაქტიურად "ჩემს მუხლებზე". და ასეთი პროდუქტი არის ნაპოვნი სამომხმარებლო, როგორც მთავარი კრიტერიუმი იყო ხელმისაწვდომი ფასი. მწარმოებლები ხარისხის ავეჯი, ლიდერები ურალის ბაზარზე "Karat-E" და "ფილიალები", 2000 და 2001 წლებში შეძლეს, გაიზრდება წარმოების მოცულობა 300 და 200%, შესაბამისად. წარმატება p'anilo მწარმოებლები ავეჯი, არის კუთხეში-ისინი პროდუქტი, და არა მისი გაყიდვები. და, შესაბამისად, კრიზისი overproduction 2002 იყო ნამდვილი აფეთქება. სასაწყობო კომპანიები იყო გადატვირთული, ტრადიციული მარკეტინგული ნიშა არ მქონდა დრო, რომ დაიჯესტი შეთავაზებული პროდუქტი. რომ გადარჩება, ისეთ პირობებში, ეს შესაძლებელი იყო, მხოლოდ შეცვლით გაყიდვების სტრატეგია. უდიდესი წარმოების ი გზა მონაწილეობა ტენდერების მიწოდების საოფისე ავეჯით, საბიუჯეტო ორგანიზაციებისა და დიდი კომერციული ფირმები. გაყიდოს საქონლის "პაკეტი", tooling მთელი საწარმო მომგებიანი იყო. ავეჯი მიმღები დაიწყო სცილდება Sverdlovsk რეგიონში, გამარჯვების ტენდერების საბიუჯეტო ორგანიზაციებისა და ნავთობის კომპანიების ჩრდილოეთ რეგიონებში. მალე და რეგიონში ეს იყო მჭიდროდ. დღეს ურალის პროდუქცია შეგიძლიათ იხილოთ ოფისები თვითმმართველობებს, სასამართლოებს და სკოლებში იაროსლავლი, კიროვის, Gorno-Altaisk, Belgorod, Sakhalin. ავეჯის მწარმოებლები, ახლა არ მაინტერესებს, სად გემი საქონლის იქნება დიდი პაკეტები ბრძანებებს. კორპორატიული ბრძანებებს ofisnyi და at'rode 2003 წელს. უკან მომავალში დასაწყისიდან წელს ეკატერინბურგში და სხვა ქალაქებში, საქართველოს რეგიონის სავაჭრო-საოფისე ავეჯი პრაქტიკულად შეწყვიტა ფართოვდება: გაიხსნა მხოლოდ ორი მაღაზიები, რამდენიმე რაოდენობა, ან შეწყვიტოს სავაჭრო, ან შეიცვალა იყიდება საძინებლები და სამზარეულოები. ის ფაქტი, რომ ბაზარზე საოფისე ავეჯის ბაზარზე კორპორატიული გაყიდვები. პრინციპების განხორციელება ბიზნეს ოფისები განსხვავდება იმისგან, სავაჭრო საცხოვრებელი ავეჯით. განსხვავება არის ეს: მთავარი ავეჯი გაიყიდა მაღაზიები და ოფისები - პირველი რიგი. პირველ შემთხვევაში, კლიენტი მოდის მხოლოდ ყიდვა მეორე შოუ, რათა მიზნით. გარდა ამისა, საოფისე ავეჯით, გაცილებით ნაკლებად მგრძნობიარე, მოდის ტენდენციები, ცვლილებები ბევრად უფრო ხშირად, ვიდრე სახლში, ხშირად შემთხვევაში აცვიათ. მყიდველი ყოველთვის დაინტერესებული ხარისხის ავეჯი მისი ოფისი, მით უმეტეს, თუ ოთახში არის შეიძინა. ასე, დაწყების ნათესავი ეკონომიკური სტაბილურობა, პირველად ბოლო წლების განმავლობაში, ლიდერები, არჩევის ავეჯი ონლაინ სამუშაო ადგილები, იყო პირველი, ყურადღება მიაქციონ ხარისხის და ei'მე მწარმოებელი, და მხოლოდ ამის შემდეგ - ფასი. ცვლილება გამოიწვია ეტაპობრივი დაბრუნების წინასწარი კრიზისი ღირებულება გაყიდვების იმპორტირებული და შიდა საოფისე ავეჯი. აღდგენილი გაყიდვების იტალიური და ფინური ონლაინ ავეჯით. და იმის გამო, რომ ურალის მწარმოებლები, რომლებიც ასევე მუშაობენ ძირითადად საუკუნის ამ სექტორში (საპრეზიდენტო ელიტის კაბინეტები "made in ურალის" - სისულელეა), ისინი პირველად იგრძნო იცვლება განწყობა მყიდველი. გარდა ამისა, ბოლო ერთი წლის განმავლობაში, უმრავლესობა მოსკოვის ქარხანა იყო სავსე ავეჯით პროდუქტების კაპიტალის ბაზარზე, არ გადავიდა რეგიონებში, გზაზე მათი გახსნის საწყობები. ადგილი ყველა ბაზრის მონაწილეთა აშკარად არ არის საკმარისი. შედეგად, წარმოების მოცულობის, დიდი ავეჯის საწარმო რეგიონში გაიზარდა გასული წლის მხოლოდ 30%. ზრდა არის, მაგრამ rejoice არ არის: პირველ რიგში, იმის ფონზე, ბოლო ორი წლიური ზრდის მაჩვენებელი არ გამოიყურება მნიშვნელოვანი. მეორეც, და ეს ზრდა იყო შესაძლებელი მხოლოდ გაუმჯობესება, საბიუჯეტო დაფინანსების: ავეჯი ძირითადად ჩაატარა მიერ კონკრეტული დავალებების საგანმანათლებლო დაწესებულებები, სასტუმროები, ადმინისტრაციული შენობები. მას შემდეგ, რაც ბიუჯეტის მიმართულებით იყო ერთ-ერთი ყველაზე სტაბილური გაყიდვების და ავეჯი და გაამახვილეს ყურადღება. გამარჯობა, სკოლა, ავეჯით, ტექნიკით უმრავლესობა საბიუჯეტო ინსტიტუტების დღეს მოითხოვს მოდერნიზაცია. დროა შეცვალოთ მერხები რაიონულ ადმინისტრაციებში. ეს არის არასათანადო დასახლდნენ ტურისტები სასტუმროში, სადაც საწოლი დგას შუამდგომლობა ნაგავი. არ მიიღოს ფული განათლების სტუდენტებს, თუ აუდიტორიას ისინი უნდა იჯდეს on ნელი თავმჯდომარე. ყველა ჩვენ გვჭირდება ხელმისაწვდომი და ღირსეული ავეჯის. გარდა ამისა, იგი უნდა იყოს სპეციალიზებული, კორექტირებას საჭიროებს, თითოეული დაწესებულების. ყველაზე მობილური თვალსაზრისით ცვლილებები უწყებათაშორისი'jer იყო სასტუმროები და სკოლები. თუ პირველი antediluvian ინტერ'nave იყო არა მხოლოდ გადარჩება, სურვილი, დაწყებითი სკოლის დაგამშვიდოთ ცოტა ფონზე, მშობლის ენთუზიაზმით. მამათა და დედათა პირველი-კლასელების ნებით ესროლა off ათასი მანეთი და შეიძინა მერხები და სკამები, რაც უზრუნველყოფს მათი შვილები უმტკივნეულო ადაპტაციის სკოლის გარემო. რიგი ავეჯის წარმოება ბიუჯეტი გახდა მთავარი. მაგალითად, არაკომერციული პარტნიორობის ავეჯი საწარმოები, მცირე და საშუალო ბიზნესის Sverdlovsk ოლქში, "ავეჯის მწარმოებლები ურალის" (NP "Mabor"). 1997 წელს, დღეს ეს არის დაახლოებით'სტაჯი 15 კომპანიები (12 წარმოება და სამი ვაჭრობის). გადაუხადა პოტენციალი სექტორში ბიუჯეტის ავეჯი, პრეზიდენტი NP "Mabor" semen Novomeysky განვითარებული სისტემა, ეძებს კლიენტებს და ცენტრალიზებული განთავსება ბრძანებებს დროს საწარმოების პარტნიორობა. სისტემა, ძირითადად, უზრუნველყოს თანაბარი უზრუნველყოს ბრძანებებს, როგორც ბევრი მონაწილეთა, რაც შეიძლება. ამგვარად, წარმოება მაგიდები ფიზიკა 121st ეკატერინებურგში სკოლები მონაწილეობდნენ რამდენიმე ქარხნები: პლასტმასის მაგიდა საუკეთესოებში გააკეთა მცენარეთა "Screen", ლითონის პროდუქცია მიეწოდება შპს "სკოლის ავეჯი", რკინის FSUE "მოწყობილობა და ტექნოლოგია საქონლის", კაბინეტი ქვეშ გაყვანილობა - Rayevskogo ავეჯის წარმოება. თანამშრომლობა მომგებიანი ყველასთვის: ქარხანა სტაბილურად მიეწოდება ბრძანებები, მომხმარებელს იღებს მზა საქონლის მოკლე დროში. გარდა ამისა, ბიზნესის შენარჩუნება დამოუკიდებლობა და ძალიან დაკავებულია ეძებს ბრძანებებს: ამ შემთხვევაში, მათ აქვთ უფლება, შეასრულოს ბრძანება მონაწილეობის გარეშე პარტნიორები, რომლებიც ჯერ კიდევ რჩება კონკურენტები. სხვათა შორის, კიდევ ერთი მიზანი ავეჯით პარტნიორობის არის, რომ გადავლახოთ შიდა კონკურენციის შორის საწარმოები, რომელიც ერთი პროფილი გარდაუვალია. თუმცა, სკოლა ავეჯი ვრცელდება მკაცრი სანიტარული და ლიცენზირების მოთხოვნები, მისი წარმოება შეიძლება არ მორიდებია გოსტ და SNiP, და ამიტომ, მერხები და სკამები წარმოებული სხვადასხვა ქარხნები ერთმანეთის მსგავსი, როგორც ტყუპი. სემიონ Novomeysky აცხადებს, რომ PE "ავეჯის მწარმოებლები ურალის" შეიტყო, რათა მათი პროდუქცია "სპეციალური პირი", და ამავე დროს დაყენება პასუხისმგებლობა'ASCI და ფასი სეგმენტი: ზოგიერთი კომპანია აკეთებს tabletops და მერხები, ზღვარი მხოლოდ melamine, სხვები მხოლოდ PVC (ეს ვარიანტი უფრო ძვირი და უფრო დახვეწილი), ზოგიერთი მიიღოს სწორი კუთხეები, სხვები - მომრგვალებული, რის შედეგადაც მაგიდები ერთი გასვლა უფრო მეტი, ზოგი ნაკლები. ამით ყველა მწარმოებლები დაახლოებით თანაბრად უზრუნველყოფილი ბრძანებებს: იაფი სტუდენტური ავეჯი არ არის ნაკლებად პოპულარულია, ვიდრე გზა. და მთავარი პროდუქტები, რომლებიც სხვადასხვა ქარხნები, ერთმანეთთან კონკურენცია არ შევა. რა თქმა უნდა, ეს ვარიანტი თანამშრომლობის აქვს თავისი ნაკლი: პარიტეტულ ვინმეს აქვს მითითებული, რომ ყელის, რომ საკუთარი სიმღერა. მაგრამ, რომ, მისი თქმით, nowomiejska ქუჩაზე, იდეოლოგია პარტნიორობის: "ჩვენ ვფიქრობთ, რომ არასწორი პრინციპი ოპერაციის ავეჯის წარმოება ჩვენს ქვეყანაში, როდესაც მთელი პროცესი, მზარდი ხის რათა ავეჯით ფოკუსირებული ერთი საწარმო. ბევრად უფრო პროდუქტიული მოკავშირეთა ურთიერთობა და ვიწრო სპეციალიზაციის, როდესაც ყველა აკეთებს თავის საქმეს და არავინ ერთმანეთს არ დუბლიკატი ". სტრატეგია TM "Mabor" უკვე მოიტანა შედეგი. ბრენდირებული პროდუქტები, რომლებიც აღჭურვილია ასობით სკოლებში ეკატერინებურგში და ქალაქებში Sverdlovsk რეგიონში, მშობიარობა არიან ტიუმენიდან, შორეულ აღმოსავლეთში, ციმბირში. გაითვალისწინეთ, რომ პარტნიორობის წევრები არ არიან აკვიატებული მიზანი წარმოების სკოლის ავეჯი: სავაჭრო აღჭურვილობა მოიცავს სამკაულები და სანადირო მაღაზიები ცენტრში, Ekaterinburg, ავეჯით აღჭურვილი შენობა სასამართლო დეპარტამენტების რეგიონი, ახლახანს დასრულდა მონტაჟი ავეჯის ფილიალი ორი ძირითადი ekaterinburgski ბანკები. უპირატესობა სამუშაო სპეციალიზებული ავეჯი დასაფასებელია და დიდი ავეჯის წარმოება. კერძოდ, ერთ-ერთი ლიდერი ბაზარზე, საოფისე ავეჯის კომპანია "ფილიალები" მეტი წლის წინ, სანამ'წარმოადგენს მომხმარებელს ახალი პროდუქტი - იგივე აბიტურიენტი და სასტუმრო ავეჯი. არა უკან და კონკურენტები: თითქმის ყველა ქარხნები რომ არ ღირსეული აღჭურვილობა, დღეს მზად გათავისუფლების ბიუჯეტის ავეჯით, კარგი წარმოების ტექნოლოგიების, ის განსხვავდება პატარა ოფისიდან. და ბაზარზე - მთელი ქვეყნის. შედეგები მუშაობა პირველი კლიენტებს, რომლებიც ხელს უწყობს. მისი თქმით, გაყიდვების უფროსი დეპარტამენტის "ლალა" დიმიტრი Bagirov, მიუხედავად იმისა, რომ პირველი პროდუქტი იყო, buggy, იგი წარმატებას ზე გამოფენები. ეს იმას ნიშნავს, რომ მიწოდება ბაზარზე აშკარად საკმარისი არ არის და ჩვენ უნდა იჩქარეთ მიიღოს ადგილი მზის ქვეშ. "ჩქარობს" და აქტიურად დაუფლების ახალი ბაზრის, ხარისხის გაუმჯობესება ავეჯი სასტუმროები (ძირითადად საწოლები, bedside მაგიდები და კარადები), ქარხანა შენიშნა, რომ ტექნიკის და ტექნოლოგიების შეიძლება დაუშვას მათ გამოშვების საძინებელი ოთახი არა მხოლოდ ტურისტებისთვის, არამედ მოსახლეობა. ერთად საძინებელი, და წინა უბრალოდ ველოდებით უახლოეს მომავალში შევა სახლში ავეჯი ბაზარზე ურალის მწარმოებლები. კიდევ ერთი საკითხი, რომელიც მოუტანს ასეთი პროდუქტების გადატანა ფართო სამომხმარებლო ბაზარზე ადვილი არ არის. პირველი, საყოფაცხოვრებო ავეჯი რაღაც სერიოზული რევიზია ხარისხის ავეჯი ყოველდღიური მოხმარება, და ეს, სანამ'სხვა მოთხოვნები. მეორე, განახორციელოს მასობრივი პროდუქტის ან საკუთარი სავაჭრო ქსელი, ან დიდი გამოცდილება საცალო, boast ერთეული. და ბოლოს, სავაჭრო, საყოფაცხოვრებო ავეჯით, თუმცა, ბევრად უფრო ფართო ოფისში დაფარვის კლიენტებს, აქვს თავისი სპეციფიკა. Ei'მე წყვეტს ყველა სახლის ავეჯი სეგმენტის ბაზარზე გაყიდვების ერთეულის: არავინ აპირებს ყიდვა p'ხუთი საწოლი ან ათეული hallways. მთავარი ავეჯი არის შერჩეული, ძალიან ფრთხილად, ხშირად მითითებით რეკომენდაციით მეგობრები და ნათესავები. მისი თქმით, რეგიონული წარმომადგენელი ავეჯის კომპანია " Shatura" იური Kokorin, ამ პირველ ყოვლისა, ეს არის მთავარი პრობლემა ლიდერი ბაზარზე, საოფისე ავეჯი: "კი გააკეთა დიდი სახელი'მე სეგმენტი გაყიდვების ოფისები და წარუდგინოს მათ მერხები ნახევარი ოფისები რეგიონი, ავეჯი მიმღები ძლივს მჯერა, რომ უზრუნველყოფილი მათი მიხედვით გონება საშუალო მომხმარებლისთვის. პირებისა და ავეჯი პროდუქტები ძალიან სხვადასხვა ბაზრებზე, და მომხმარებელთა განსხვავებულია. და მას შემდეგ, რაც შერჩევისას, საყოფაცხოვრებო ავეჯი მყიდველი, როგორც წესი, ორიენტირებულია ei'მე, ქარხნები ექნება, სანამ დაიძაბება. პირობებში კონკურენციის ავეჯის ბაზარზე ადვილი არ არის ". ნაცვლად, შესაბამისად, იური Kokorin, უდიდესი ურალის საოფისე ავეჯი წარმოება მიაღწია, ასეთი მაღალი დონის ტექნოლოგიები, რომლებიც საკმაოდ შეუძლია აწარმოოს წესიერი ხარისხის ნაკეთობების. თუმცა, ეს არ არის რაიმე სახის ავეჯი. მაგალითად, წინა ადვილი - ეს easy-to-გამოყენება პოზიცია. რთული საძინებელი: წარმოების საძინებელი ავეჯი არის უფრო ძვირი, დროს მოითხოვს და მოიცავს ძირითად დიზაინი საინჟინრო. ვეთანხმები, რომ და CTO "ალექს Zander" ილია Bogdanov "მწარმოებლები საოფისე ავეჯი არ არის ყველაზე მოწინავე ტექნოლოგია. სამუშაო კაბინეტები, რა თქმა უნდა, მათ მიერ ადეკვატური ხარისხი. მაგრამ ავეჯი, საოჯახო არის ძალიან სხვადასხვა მასალები, სხვადასხვა დიზაინი ". თუმცა, ofisnyy მაინც არ მოდის, ბაზარზე ახალი პროდუქტი. ჩვენ ვნახეთ მხოლოდ ერთი მაგალითი - კომპანია "Karat-E," გაათავისუფლეს სერია ავეჯი მისაღები და დაიწყო მისი თქმით, ეკატერინბურგში. მაგრამ უფრო ხშირად, ჩვენ ვსაუბრობთ ვითარდება ახალი დიზაინი, შეიძინოთ ახალი მანქანები, ძიება ვიცი, როგორ ხელშეწყობა საქონელი. მისი თქმით, დიმიტრი Bagirov, მხოლოდ მას შემდეგ, რაც ყველა ეს და მრავალი სხვა კითხვები შეგიძლიათ ექვემდებარება ვისაუბროთ აქტიური reorientation საოფისე ინვენტარით. სასარგებლოდ ამ reorientation ის ფაქტი, რომ შესაძლებლობები მყიდველებს რეგიონებში ყოველთვის არ აღწევს წინადადებები, რომლებიც სალონებში იმპორტირებული ავეჯით. გარდა ამისა, რუსები კონსერვატიული და უპირატესობას ანიჭებს კლასიკური. ბევრ რამეში ეს წყალობით ეს თვისება ბაზარზე შეძლო გადარჩება რაოდენობა საბჭოთა წარმოების კაბინეტის ავეჯი (ნიჟნი Tagil ავეჯი ქარხანა, ტიუმენიდან "Zarechye"). როგორც კითხვა "E"რატომ დიზაინი ასეთი მსხვილი მწარმოებელი, როგორც "Shatura", გამოიყურება საკმაოდ თანამედროვე, იური Kokorin თქმით, "ეს მოთხოვნა. კლასიკური იტალიური დიზაინის მიმართოს მოსახლეობის უმრავლესობა. წინააღმდეგ შემთხვევაში, კომპანია,, უბრალოდ არ იქნებოდა, ვერ გამართავს 11% სულ რუსეთის ბაზარზე და დიდი ხნის განმავლობაში იქნება შეცვალა მოდელი ხაზი ". კარგად დააწინაურეს ბრენდი არის ძალიან მნიშვნელოვანი: სწორედ ამიტომ, რიგი ურალის კომპანიების ურჩევნია მუშაობა "Shatura" ფრანჩაიზინგის სისტემა. დღეს Ekaterinburg ოთხი ბრენდის მაღაზიები ლოგო "Shatura", ერთი ნიჟნი Tagil და Pervouralsk. გარდა ამისა, ავეჯით Muscovites გამოფენილი რამდენიმე "alien" ურბანული სალონები. მაგრამ "ადამიანის", ძირითადად, მუშაობა ერთ-ერთი შუამავალი ჯაჭვის შორის პროდიუსერი და საბოლოო მომხმარებელთან. გაყიდვის ავეჯი თავისი საკუთარი ქსელის საცალო ვაჭრობის ობიექტში, 'კომპანია ცდილობს, რათა თავიდან ავიცილოთ მრავალი resale და შენარჩუნება კონკურენტული ფასი, რადგან პროდუქტები, რომლებიც გამოთვლილია, რომ საშუალო კლასი. არსებობს კიდევ ერთი არგუმენტი სასარგებლოდ ფრანჩაიზინგის. მარკეტინგული პრინციპი არის ის, რომ საცალო ვაჭრობის ობიექტში, რომ მოქმედებს საფარქვეშ "ადამიანის"ანალოგიური პროდუქტები, სხვა საწარმოების გამოფენებში არ უნდა - მისი საკმარისი. ერთადერთი გამონაკლისი არის non-კონკურენტი საქონლის, როგორიცაა m'ავეჯი და აქსესუარები. და სისრულეზე ასორტიმენტი. თუმცა, ეს წესი ვრცელდება, პირველ რიგში, საყოფაცხოვრებო ავეჯით. კიდევ ერთი სიტუაცია, საოფისე ავეჯი: იმის გათვალისწინებით, ბუნების გაყიდვების ამ ჯგუფის საქონელი, მწარმოებელი ვალდებულია წარუდგინოს თქვენი ავეჯი სიახლოვეს საქონლის კონკურენტები. სწორედ ამიტომ, კომპანია "ნ Verto", როგორც დილერის "ადამიანის" და მისი გამოვლენა საყოფაცხოვრებო ავეჯის მაღაზია, იგივე ლოგო, ვერ დააყენა, ამბობენ, რომ პროდუქტები პეტერბურგში "Sevzapmebel". მაგრამ, კომპანიის მაღაზიის ლოგო "ნ Verto" შეგიძლიათ ნახოთ Shaturskaya საოფისე კარადები ახლოს ოფისებში კონკურენტები. ისევე, როგორც სალონი საოფისე ავეჯი "Eleccom", რომელიც ასევე დილერი მოსკოვის ავეჯის კომპანია, მაგრამ გაყიდვების გატარებულ მეშვეობით კერძო კომპანია, მაღაზია, გვერდით მდგომი პროდუქცია მოსკოვის "ადამიანის" და "ფელიქს", Ekaterinburg "ლალა". ნათელია, რომ, რომელმაც მოიგო ბაზარზე საყოფაცხოვრებო ავეჯით, დიდი კომპანიას შეუძლია უკარნახოს მათ პირობებში მუშაობა და დანერგვა ბაზარზე საკუთარი სტრატეგია გაყიდვების. მაგრამ, განიცდის ზუსტად იგივე პრობლემები რეალიზაცია, საოფისე ავეჯი, და პატარა რეგიონული წარმოების, ეს, ასევე, უნდა შეცვალოს, რომ საბაზრო პირობები. კერძოდ, დღეს, იგივე "Shatura" არ გამორიცხავს, გამოყოფის ორი მიმართული მუშაობს ყოველდღე, და საოფისე ავეჯს. და თუ ბაზარზე სახლის ავეჯი მოსკოვში კომპანია კონკურენციას მინიმუმ მოსკოვის იგივე მწარმოებლები, როგორც მაქსიმუმ - იტალიელები, ბაზარზე საოფისე ავეჯი კონკურენტები, შესაბამისად Starcev უკვე ეკატერინებურგში ავეჯის ქარხნები. ეს გვაფიქრებინებს, რომ დონეზე ჩვენი მწარმოებლები ბიზნეს ოფისები დღეს გააძლიერა შორს ნაბიჯია, და არა შემთხვევით ურალის ოფისი პროდუქტი მარში მთელი ქვეყნის მასშტაბით. თავად ofisnyi მიაჩნიათ, რადგან ისინი კიდევ ერთხელ შევძელით გამარჯვება ბაზარზე ბიზნესის ავეჯი, დაიწყო ბიზნესი ნულიდან, თქვენ შეძლებთ მიიღოთ მყიდველი ავეჯით სახლში გამოყენება. ერთად იტალიელები ადვილი არ იქნება კონკურენცია, მაგრამ კონკურსის რუსული ქარხნები საკმაოდ რეალური. ჩვენი პასუხი კონკურენტები იდეა "ყიდვა შიდა" და მხარს უჭერს არაკომერციული პარტნიორობა "Mebelshchiki Urala. ასე რომ, semen Novomeysky უარყოფითად აფასებს იმპორტი ავეჯის წარმოება ტერიტორიაზე Sverdlovsk რეგიონში: ჩვენ შეგვიძლია ნებისმიერი სახის ავეჯი არ არის უარესი, ვიდრე მოსკოვში ან ბელორუსული. იქნებ ჩვენს სამომხმარებლო შეიძლება ყოველთვის არ სურს, რომ იყიდოს პროდუქტი გარეშე წარწერა "დამზადებულია იტალიაში", მაგრამ ეს, მისი თქმით, nowomiejska ქუჩაში, მხოლოდ დროის საკითხია, არა ხარისხის. ეს არის მხარდაჭერა ადგილობრივი მწარმოებელი "Mabor" ლობირება ძალა დონეზე შექმნის იდეა Ekaterinburg გამოფენა ავეჯი ცენტრი, სადაც ისინი შეიძლება ვაჩვენოთ და გაყიდვას მათი პროდუქტი ავეჯს პერიფერია Sverdlovsk რეგიონში. განსხვავებით არსებული შინაგან საქმეთა ცენტრების, რომ ასეთი საწარმო შეძლებს ხელი შეუწყოს და განავითაროს პატარა წარმოება, საშუალება მათ საშუალებას გამოფენებში მათი საქონელი, არ კაბები ბევრი ფული ქირავდება მაღაზიები. მყიდველი, რითაც შეძლებს, უფრო ხელმისაწვდომ ფასებში ავეჯის და უფრო ფართო სხვადასხვა. კიდევ ერთი რამ არის, რომ ავეჯის ბაზარზე და ასე სავსე სასაქონლო. და თუ ეს თავად პარტიები აღიარებენ, რომ სულ უფრო და უფრო გამხსნელი მყიდველი იხრება, რომ არჩევანის იმპორტირებული პროდუქცია, ისევე, როგორც მწარმოებელი ერთად "სახელი", იდეა განვითარებას ბაზარზე პროვინციული ახალბედებს, როგორც ჩანს, საეჭვო. ისევე, როგორც არ არის წარმატების გარანტია და ცვლილება "ორიენტაცია" ოფისი productions. თუმცა, შეგნებულად ავეჯის მწარმოებლები, ისევე, როგორც მე ვიმეორებ, რომ ყველა პროდუქტი ყოველთვის არის მყიდველი. ასეთი ოპტიმიზმი იმსახურებს, სულ ცოტა, პატივისცემას, როგორც ნდობის - ნახევარი სურათი. წყარო: ექსპერტი-ურალის
წყარო: http://stroymart. com. ua
No comments:
Post a Comment