Friday, August 15, 2014

"მე არ ვფიქრობ, სპეციალისტები, გაცვლა თავად მხოლოდ როგორც სასაქონლო" 2006-10-28 13:49:56

მშენებლობა და რეკონსტრუქცია.

"მე არ ვფიქრობ, სპეციალისტები, გაცვლა თავად მხოლოდ როგორც სასაქონლო"
2006-10-28 13:49:56

შესახებ თანამოსაუბრე ვლადიმერ SOKHA, გენერალური დირექტორი, შპს "Henkel Bautechnik (უკრაინა)" დაიბადა 10 დეკემბერი 1962 განათლება - კიევის საინჟინრო სამშენებლო ინსტიტუტი (ამჟამად უნივერსიტეტი, მშენებლობა და არქიტექტურა. - ედ. ). ლაურეატი, საქართველოს სახელმწიფო პრემია მეცნიერებისა და ტექნოლოგიების. CT'ხელახლა წამყვანი ინჟინერი mostobudivel trust (, რიგაში); გენერალური დირექტორი სამშენებლო კომპანია Lattex (, რიგაში). ოჯახური მდგომარეობა - დაოჯახებული, ჰყავს ქალიშვილი. ჰობი - სამთო თხილამურები, კალათბურთი. კომპანიის შესახებ დაფუძნების თარიღი - მარტს 1997 სფეროში საქმიანობა - წარმოების მშრალი შენობა მიქსები (Ceresit და Thomsit), მ. Vyshgorod, სადისტრიბუციო ფონი და სამონტაჟო ადჰეზივების, sealants. ამ ქარხნის საწარმოო სიმძლავრე 130 ათასი ტონა ტანსაცმელი პროდუქცია. ბრუნვა 2002 იმიტომ, მკაცრი კონკურენციის ბაზარზე სამშენებლო ქიმია ვლადიმერ გუთანი არ იზიარებს "საიდუმლო" ინფორმაცია. თუმცა, კომპანია "Henkel Bautechnik (უკრაინა)", - ასე შეაფასა იზიარებს გაყიდვების TM Ceresit უკრაინელი ბაზარზე 35%. მისი თქმით, იმ გათვლით, ბიზნესის, 2002, მოცულობა შიდა ბაზარზე მშრალი სამშენებლო ნარევები იყო 180-200 ათასი ტონა თანამშრომელთა რაოდენობა - 260 ადამიანი კომპანიის შესახებ - გვითხარით თქვენი განვითარება, როგორც ბიზნესმენი. 1991 წელს მე შევიდა კერძო ბიზნეს-თავსებადობა'ასოცირებული სამშენებლო მასალები. როდესაც'იყო, ეგონა, მისი საკუთარი შემთხვევაში, მინდოდა, რა შემიძლია. და მე ვიცნობ სამშენებლო ინდუსტრიაში. - როგორ იდეა წასვლა კერძო მეწარმეებს? - იმისათვის, რომ მსგავსი გადაწყვეტილება, არ იყო ადვილი. ახლა ახალგაზრდა ადამიანი, არ ვიცი, რა უნდა მიიღოს გარანტირებული სახელმწიფოს მიერ, და ეს არის მორალურად მზად ვართ წავიდეთ მუშაობა სხვაგან. იმ დროს, წასვლა კი არა, ძალიან მაღალი, მაგრამ სამუშაო და უსაფრთხოების, ახალი, არაფერი და არავინ გარანტირებული, 100% დამოკიდებულია თქვენი ენთუზიაზმი და ენერგია, - მრავალი, ეს ძალიან რთული იყო. მე ვიყავი გამონაკლისი, ეს გადაწყვეტილება ერთად მეგობრებთან, და ჩვენ ვნახეთ თუ როგორ თქვენი ცხოვრების შანსი. - რა ვქნათ? - ერთად პარტნიორი შეიქმნა რიგაში სამშენებლო კომპანია "Ross". რამდენიმე წლის განმავლობაში, ჩვენ გადავიდა ძალიან მოქნილი სისტემა, ორგანიზაცია, კერძოდ: მარცხენა მარეგულირებელი პრინციპები, ფოლადის მუშაობა ეფექტურად მომხმარებელს დაიწყო, გამოიყენოთ ახალი სამშენებლო ტექნოლოგიები და მასალები ნასესხები სკანდინავიაში, ფინეთი და ა.შ., ამ პერიოდში სამშენებლო ყოფილი საბჭოთა კავშირის იგრძნო, რომ საჭიროა ახალი მასალები: მათი გამოყენება აძლევდა კომპანიების კონკურენტული უპირატესობა და შესაძლებლობა წარმოშობს ახალ თვისობრივ დონეზე. ამავე დროს, იდეა დაიბადა მუშაობა სფეროში განაწილების სამშენებლო მასალები. იმ დროს მე ხელმძღვანელობდა კომპანია Lattex (, რიგაში. - ედ. ), რომ დაკავებული იყო სამშენებლო და განაწილების ფართო სპექტრს მასალები, შვედეთის საღებავები, მშრალი სამშენებლო ნარევები და დამთავრებული განათების აღჭურვილობა. - და როგორ დაიწყეთ თქვენი სადისტრიბუციო Ceresit? - ლატვიის ბაზარი არის პატარა, ასე რომ, დროთა განმავლობაში ჩვენ სახლში დაბრუნდა გააგრძელოს განვითარების ამ ბიზნესს უკრაინაში. მოითხოვდა საქართველოს გაფართოებას პროდუქციის ასორტიმენტი, და ჩვენ ვუყურე საინფორმაციო ბაზარზე. სამშენებლო გამოფენა BAUMA მიუნხენში, მე შეხვდა Ceresit პროდუქტების შეშფოთება " Henkel". თუმცა, გამოფენა ზღვის სამშენებლო მასალები სხვადასხვა მწარმოებლები. რატომ Ceresit? - კი, მაშინ ვიცოდი, "Henkel" არის მთავარი საერთაშორისო შეშფოთება, ორიენტირებულია მუშაობა სხვადასხვა ქვეყნებში და ჰქონდა ბევრი ოფისები. ეს მოწმობს ის ფაქტი, რომ "Henkel" - კომპანიის მოქნილი და ამიტომ ღია უნდა განვიხილოთ განსხვავებული ვადები და წინადადებები. - როგორ მოხდა თქვენი თანამშრომლობა? - გამოფენაზე ჩვენ შევთანხმდით, განაწილება პროდუქციის Ceresit და Thomsit-მასალები, რომელიც მხოლოდ დაიწყო შედის შიდა ბაზარზე. ჩვენ დარწმუნებულნი ვართ, "Henkel", რომ უკრაინას აქვს უამრავი პოტენციალი. თუმცა, დაახლოებით ერთი წლის დასჭირდა მათ ბაზრის შესწავლა. "მაგრამ მიუხედავად იმისა, რომ ისინი სწავლობს, თქვენ იმპორტირებული... - დიახ, ჩვენ დავიწყეთ იმპორტი, იმის გასაგებად, თუ როგორ ეს პროდუქტები იქნება აღქმული მიერ შიდა სამომხმარებლო. - თქვენ იმპორტირებული, არ მიმდინარეობს დისტრიბუტორი? - არა, ჩვენ მივიღეთ სტატუსი დისტრიბუტორი'Utara. დასაწყისში 1997 წელს, მას შემდეგ, რაც ანალიზის უკრაინის ბაზარზე, "Henkel" გადაწყვიტა ორგანიზება საკუთარი კომპანია და წარმოება. და რადგან მე უკვე ორი წელი მუშაობდა როგორც დისტრიბუტორი " Henkel", მთხოვეს, რომ გამოიწვიოს, ეს კომპანია. - რამდენადაც მე ვიცი, Ceresit მოვიდა უკრაინა და "ნაცრისფერი"? დასავლეთ რეგიონებში Ceresit პოლონეთიდან და ახლა ამ გზით, ზოგჯერ იღებს. მაგრამ 1995 წლიდან 2000, ამ მშობიარობა იყო გავრცელებული. პოლონელები იმ დროს უკვე ორი ქარხანა მასალები Ceresit. ეს, რა თქმა უნდა, შექმნა ბევრი პრობლემები? - დიახ და არა. ერთის მხრივ, პოლონური წარმოების მნიშვნელოვნად იაფია, ვიდრე ჩვენია, იმიტომ, რომ საბაჟო პროცედურები ყოველთვის არ მოყვება, და ა.შ. ამავე დროს, ასეთი მშობიარობა ჰქონდა დადებითი ეფექტი, რადგან recognizability გაიზარდა. დასავლეთ უკრაინა ყოველთვის უფრო "მოწინავე" მადლობა პოლონური მეზობელი. მაგრამ, პრინციპით მუშაობის Corporation "Henkel", როდესაც ორგანიზებული წარმოების კონკრეტულ ქვეყანაში ადგილობრივი ბაზრის მთლიანად მართავს ადგილობრივი კომპანია. ამიტომ, შექმნა უკრაინული წარმოების შეთანხმებით მცენარეები "Henkel" პოლონეთში, ჩვენ "დახურული" საზღვარზე. ხელშეწყობის, რუსეთის ბაზარი - ცნობილია, რომ რუსეთში არსებობს მცენარეები "Henkel". თუმცა, არსებობს ექსპორტის უკრაინული საწარმოები. როგორ, მაშინ, ჯერ სქემის "Henkel", რომელიც თქვენ ახსენეთ? - ის ფაქტი, რომ "Henkel" გადაწყვიტა, ჩვენთვის მართვის და რუსეთი. "არის ის, რომ გამონაკლისი წესით? - პრინციპში, კი. უკრაინა და რუსეთი ორი ყველაზე პოტენციურად capacious ბაზარზე აღმოსავლეთ ევროპაში. მოცემული ზრდა ტომი უკრაინის წარმოება, ბრუნვა და გაუზიაროს ეს ბაზარზე, შეშფოთება "Henkel" გადაწყვიტა, ჩვენთვის მართვის რუსული კომპანია. მაგრამ განსაზღვრის კრიტერიუმები ორგანიზაცია და პრინციპები მუშაობა ჩვენი კომპანია. შარშან რეგისტრირებული კომპანია " Henkel Bautechnik (რუსეთი)" და დაიწყო მშენებლობა ქარხანა. ქარხანა ექსპლუატაციაში 27 აგვისტოს. - სადაც იგი აშენდა ქარხანა? - ქალაქ Kolomna, 90 კმ მოსკოვიდან. - რა არის, თქვენი აზრით, თავისებურებები რუსეთის ბაზარზე? - რუსეთის ბაზარი ძალიან ჩვენსას, მაგრამ არსებობს მთელი რიგი მნიშვნელოვანი განსხვავებები. რუსეთში ბევრი ადგილობრივი მწარმოებლები, "hammer" გარკვეული ნიშები სხვადასხვა რეგიონებში. თითოეული ამ მწარმოებლები აქვს საბაზრო წილი რამდენიმე პროცენტით. კომპანია, რომელიც დომინირებს ბაზარზე სამშენებლო ქიმია რუსეთში, არა. ეს აძლევს კარგი შანსი და შესაძლებლობების განვითარება, ერთი მხრივ. მეორეს მხრივ, რიგი ადგილობრივი მწარმოებლები, რომელიც მე უკვე აღვნიშნეთ, არის უზარმაზარი. მიუხედავად ამისა, ჩვენ შეიმუშავა სტრატეგია, ხელი შეუწყოს მათი პროდუქცია რუსეთის ბაზარზე დაბრუნდეს. - რა არის ძირითადი პრინციპები, ეს სტრატეგია? - რუსეთში ჩვენ ფოკუსირება ხელშეწყობა, სპეციალიზირებული და ძვირადღირებული პროდუქტის ჯგუფების. არ გახდება "მიიღეთ" ბრძოლა იაფი სეგმენტი ფილა წებოვანი. თუმცა, ჩვენ ველით, რომ მომავალში ჩვენ შევძლებთ, რომ გარკვეული პოზიციები ამ სეგმენტში. - ზოგადად, საინტერესო სიტუაცია. როგორც წესი, დასავლეთ კომპანია პირველად გაიხსნა წარმომადგენლობითი ოფისები რუსეთში, ხოლო შემდეგ მოდის უკრაინა... - ჩვენს შემთხვევაში რუსეთი შეცვალა გამო დამთხვევა. 1995 წელს, პოლონეთში ეს იყო უკვე ორი ქარხანა. ეს იმას ნიშნავდა, რომ დასავლეთ უკრაინის ამ პროდუქტის ნაცნობი ბრენდის ცნობიერების უკრაინაში უფრო მაღალი იყო, ვიდრე რუსეთში. ამიტომ, პირველი ნაბიჯი გადაიდგა მიმართ უკრაინა. გარდა ამისა, მიაწოდოს პროდუქცია ამ სახის პოლონეთში, უკრაინაში ბევრად იაფია, ვიდრე რუსეთში. მაგრამ ეს არ იყო განმსაზღვრელი ფაქტორი. ყველა გაფუჭებული 1998 წლის კრიზისის და დაბლოკა კომპანია "Henkel" შევა რუსეთის ბაზარზე. ჩვენ ექვსი თვით ადრე, სანამ კრიზისი ჰქონდა დრო, რომ შეიქმნას კომპანია... მიუხედავად იმისა, რომ, მართლაც, დასავლეთ სტრატეგია კომპანიის აგებულია ზუსტად საპირისპირო. მოსკოვში ახლა ბუმი ჩამოსვლა დასავლეთ კომპანიები. თითქმის ყველა დასავლური ეკონომიკური კვლევები ხაზი გაუსვა, რომ რუსეთი არის ბაზარზე უმაღლესი დინამიკა, განვითარების, მაღალი ხარისხის და კარგი პერსპექტივები ზრდა საერთაშორისო კომპანიებში. რუსეთში უკვე ბევრი დასავლური მაღაზიათა ქსელები: მეტრო, მოვლა, Martkauf, Ikea, " ღია ბიუჯეტის ინდექსის". შეკითხვა: "რატომ არ არის დაინტერესებული უკრაინაში? " - ბევრი იტყვის, რომ უკრაინის არის დაინტერესებული, მაგრამ... მას შემდეგ, რაც რუსეთმა. არავინ არ მალავს. პირველი ნაბიჯი ამ მიმართულებით იყო კომპანიის მიერ წარმოებული მეტრო, აშენდა ოთხი მაღაზიები მოსკოვში. მას შემდეგ, სამუშაო სქემა და ტექნიკა, მან უკრაინაში. ეს იქნება უახლოეს მომავალში Martkauf, Ramstor, " ღია ბიუჯეტის ინდექსის". ევროპელები რატომღაც მგონია, რომ განსხვავება რუსეთი და უკრაინა არ არის. და თუ მათ აქვთ შემუშავებული სქემა მუშაობს მოსკოვში, იგი არის პრობლემა გადასვლის უკრაინა. ეს არის misconception. იმიტომ, რომ ბაზარზე არის სხვადასხვა, და პრინციპებზე მუშაობას... არსებობს განსხვავებები კანონმდებლობის, მენტალიტეტის, და მიდგომების სამუშაო ბაზარზე. როდესაც ჩვენ გამოჩნდა რუსეთის ბაზარზე, ვფიქრობდი, რომ იქნებოდა იგივე სქემა და დისტრიბუცია და მარკეტინგი. ეს ასე არ არის. ვერ გადაცემის სქემები ოპერაციული რუსულ ბაზარზე, უკრაინის და პირიქით. თუმცა, უცხოელები არიან იხელმძღვანელონ ამ არგუმენტები... - ისე, რა განსხვავებაა ჩვენს ბაზრებზე? - განსხვავება ის არის, რომ რუსეთი ყველაზე მეტად ფული არის კონცენტრირებული დედაქალაქში. მაგრამ იგივე შეიძლება ითქვას კიევში. "თუმცა, უკრაინა, ახლა უფრო "დაბალანსებული" შორის სიტუაცია რეგიონებში. რუსეთში ძალიან ბევრი "უნდა გაიყვანოს" ცენტრალურ ნაწილში, განსაკუთრებით კი მოსკოვში. ამავე დროს, მოსკოვში, არის ძალიან აგრესიული ბაზარზე, სადაც ძალიან მჭიდროდ, და პრინციპები მუშაობის მრავალი დასავლური კომპანიების მოსკოვში ბევრად განსხვავდება პრინციპები, რომელიც გაუძღვება მათ, სამუშაო უკრაინაში. ეს აისახება ფასების პოლიტიკა, და გადაყრა პროცესი. - ეს არის რუსული კომპანიები არიან უფრო აგრესიული? - მუშაობის მრავალი რუსული კომპანიები (და არა მხოლოდ სამშენებლო ინდუსტრიაში) არის ძალიან პოპულარული პრინციპი "scorched სფეროებში": დაბალი ფასი გარკვეული პროდუქტის ჯგუფი არის ჩართული მყიდველი, "under მუსიკა" იგი მიწვეული კიდევ ერთი ჯგუფი საქონელი და საბოლოოდ პირველი ჯგუფი - " შესაძენად "-" მკვდარი ". კომპანია ჯგუფი საქონელი, რომელიც ისვრის ზე გადაყრა ფასები, როგორც წესი, არაფერი მოსაპოვებლად ან თუნდაც ყიდის დაკარგვა, მაგრამ, ამდენად, იგი წარმატებით ყიდის უფრო მომგებიანი ჯგუფი, ე.ი. აგრესიული ბაზარზე დონის მენეჯერები. რუსი მენეჯერები, უფრო "აგრესიული" ბუნებით, ვიდრე ჩვენია. მაგრამ მოსკოვში ეს არ შეიძლება იყოს სხვაგვარად. მოსკოვის ბაზარზე, ძნელია მუშაობა ტრადიციული მეთოდები, ასე რომ თქვენ უნდა ვეძებოთ ინსტრუმენტები, რომლებიც ხშირად არასწორი. Muscovites - ხალხის დიდი სიცოცხლისუნარიანობა და ჯანმრთელობა (შენიშვნა, ჩვენ არ ვსაუბრობთ 10 მილიონი მოსახლეობა, და მმართველობითი პერსონალის. - ედ. ). - რა არის წარმოების მოცულობა რუსეთში? - 100 000 ტონა, მაგრამ არსებობს შესაძლებლობა გაფართოებას. ორიგინალური "კონფიგურაციის" უკრაინის ქარხანა იყო 100 ათასი ტონა მაგრამ 3 წლის განმავლობაში ჩვენ განვახორციელეთ მოდერნიზაციის წარმოების, იყო ავტომატიზაცია ბევრი პროცესები გააცნო რიგი დამატებითი აღჭურვილობა. და დღეს ქარხანა შეუძლია აწარმოოს 130 ტონა ტანსაცმელი პროდუქცია. ეს არის ძალიან მნიშვნელოვანი, რადგან მოცულობა მცენარეთა უშუალოდ ზედაპირზე,'ასორტიმენტი, რომელიც მას აწარმოებს. თუ ჩვენ ვაპირებთ, რომ გათავისუფლება მხოლოდ ორი პროდუქტი, შეძლებს შევიდეს და 250 ათასი ტონა ვინც ახლა აცხადებს, უფრო დიდი ტევადობის თავისი ქარხანა, რომელიც აწარმოებს ორი ან სამი პროდუქტი. On სადისტრიბუციო - უკან უკრაინის ბაზარზე. მე ვიცი, რომ თქვენ იძულებული გასულ წელს იყო გარკვეული პრობლემები, დისტრიბუტორები "პირველი ხელის"თავსებადობა'დაკავშირებული ფასი პოლიტიკის... - მე ვერ ვიტყვი, რომ ჩვენ გვქონდა სერიოზული პრობლემები დისტრიბუტორები. ჩვენი ფასების პოლიტიკა არის გამჭვირვალე. ჩვენ გვაქვს ძლიერი დისტრიბუტორი'autorska ქსელის, იმიტომ, რომ ჩვენ მუშაობა ძალიან პროგნოზირებადი. თუ ჩვენ შეცვალოს ფასები და პირობები, მხოლოდ სერიოზული და ღრმა დისკუსიების ჩვენი პარტნიორები. მაგრამ არ არსებობს არანაირი პრობლემა, მათთან, ვინც არაფერს აკეთებს. ჩვენ, ფაქტობრივად, ერთადერთი კომპანია ინდუსტრიაში, რომელიც ცდილობს გააკონტროლოს ფასები და ბრძოლის გადაყრა. ახლა არავინ არ აკეთებს. ყველაზე ოპერატორები გემები პროდუქცია, რა მომავალი, როგორ გაიყიდა, რა ფასები - არავინ ზრუნავს! - თქვენ დადებს. ბევრი კომპანია ახლა აცხადებენ, დისტრიბუტორი'utoro, რომ "ქვემოთ ასეთი განაკვეთები შეიძლება არ გაიყიდება". "ჩვენ არ შეგვიძლია ვთქვათ, დისტრიბუტორი'utoro: "თქვენ უნდა გაყიდოს ეს ფასი, წინააღმდეგ შემთხვევაში, ჩვენ დასაჯოს, თქვენ". ჩვენი მთავარი პრინციპი - დისტრიბუტორი უნდა გამოიმუშაოთ ფული. ამისათვის, ჩვენ უნდა მოიპოვოს ზოგადი გაგება ფასების პოლიტიკა. თუ იგი იწყებს გადაყრა პროცესები, მოგება შეიძლება დაკარგოს ყველაფერი, მათ შორის მწარმოებელი. თუმცა გადაყრა ხდება, ზოგჯერ - ის ატარებს wavelike ხასიათი. მაგრამ, ალბათ, ეს არის განსხვავება: ჩვენ ვცდილობთ, რომ მართოს ეს პროცესი, იხელმძღვანელოს იმ პრინციპებით, არ არის სასჯელი, და კომპრომისი. თქვენ უნდა დაარწმუნოს პარტნიორი: ჩვენ და თქვენ უნდა მიიღოთ. დღეს ჩვენი პარტნიორები არიან სრულად იზიარებს ჩვენი გაყიდვების პოლიტიკა. - და მაინც, თუ დისტრიბუტორი აქვს სუვერენიტეტის აშკარა გადაყრა... - ჩვენ არ ყოფილა შემთხვევები, როდესაც ჩვენ არ შეწყვიტა თანამშრომლობა პარტნიორებთან. წარმოების და გაყიდვების არის ერთადერთი მექანიზმი, რომელიც მუშაობს მხოლოდ იმ შემთხვევაში, თუ შორის მწარმოებელი და გამყიდველი გვაქვს ურთიერთგაგება. იყო, რომ კომპანიები, რომლებიც არ მიიღოს ჩვენი პოლიტიკა. ისინი ღიად dumped, რომ სასტიკად ახერხებდა მუშაობას, სხვა პარტნიორებთან. ასეთი ხალხი ჩვენ უარს აცხადებს. პოლიტიკას ატარებს, მათ, ადრე თუ გვიან გამოიწვევს ჩიხი, ასე რომ ჩვენ ვერ გააკეთებს ფსონს მათ. - თქვენი დისტრიბუტორი'autorska ქსელი უკვე ჩამოყალიბებული ან გახსნათ ახალი კომპანიები? - ქსელის თითქმის ჩამოყალიბდა, მაგრამ, როგორც ბაზარზე იზრდება რეგიონებში ვითარდება, ჩვენ მუდმივად ურთიერთობა პოტენციურ პარტნიორებთან. - რამდენადაც ვიცით, თქვენ ვისწავლეთ, ბევრი გამოცდილება პოლონეთის სადისტრიბუციო? - პოლონეთი არის ძალიან საინტერესო ქვეყანაა. ჩემი აზრით, სული საწარმოს ბოძები განვითარებული, ბევრად უფრო ძლიერი, ვიდრე ჩვენ. ეს სულისკვეთება "ქმნის" ბევრი იდეები, პარამეტრები. მეწარმეობის მათი სისხლი. ჩვენ შევისწავლეთ გამოცდილება პოლონეთის დისტრიბუტორი'autorsko ქსელის "Henkel". კერძოდ: ბოძები, ჩვენ გვაქვს ნასესხები პრინციპით მიდგომა ფორმირების დისტრიბუტორი'autorsko ქსელის თვალსაზრისით, პარტნიორობისა და არა სავაჭრო ურთიერთობები. ჩვენ ვეძებთ კომპანია, რომელიც მხოლოდ გავყიდო ჩვენი პროდუქცია და პარტნიორები, რომელთანაც თქვენ შეგიძლიათ შეადგინოთ ურთიერთობების შესახებ გრძელვადიანი საფუძველზე. ეს აძლევს შესაძლებლობა, მეტი დრო, რათა მივაღწიოთ მომხმარებელთა ლოიალობის მიხედვით. იმისათვის, ორგანიზება და სხვადასხვა ღონისძიებების ჩატარების, აქციები ჩვენ ასევე ნასესხები ბოძები და ცდილობდა გარღვევაა ჭრილში ეროვნული თავისებურებები. ზოგიერთი პოლონური პრინციპები არ მუშაობდა და არ მუშაობს უკრაინაში ჯერჯერობით. მიუხედავად იმისა, რომ ბევრ ქვეყანაში არის მსგავსი, თითოეული ბაზარზე აქვს თავისი სპეციფიკა. - რა არის პოლონეთის პრინციპები არ მუშაობს უკრაინაში? - მე მოუტანს მაგალითი. პოლონეთში არის ძალიან კარგად განვითარებული სისტემა გაყიდვების მეშვეობით სხვადასხვა სარეკლამო კამპანიები. ჩვენ ვატარებთ ასეთი ქმედებები, ვგულისხმობ ჯგუფის სამშენებლო ნარევები ყოველთვის არ მისცეს იგივე ეფექტი, როგორც პოლონეთში. პოლონელები უფრო ნათელი წარმოდგენა, თუ როგორ უნდა მიიღონ აქციების 100%მოგება. - და რა სადისტრიბუციო რუსეთში? - ნაწილობრივ დისტრიბუტორი'autorska ქსელი რუსეთში უკვე ჩამოყალიბდა. ჩვენ გვაქვს ძლიერი პარტნიორები მოსკოვში, დაახლოებით 35 დისტრიბუტორი'დისტრიბუტორები რუსეთში. ქვეყანაში, ეს მცირე, ასე რომ, ჩვენ განვითარდება დისტრიბუტორი'autorsko ქსელი. - რა განსხვავებაა მუშაობის შიდა დისტრიბუტორები და რუსი? - პრინციპების შერჩევა პარტნიორები და ორგანიზაციებთან, სამუშაო უკრაინისა და რუსეთის ერთი და იგივე. რუსეთში უფრო სპეციალიზებული კომპანიების. მაგალითად, ჩვენ გვაქვს ორი დისტრიბუტორები'Utara, რომ მხოლოდ მუშაობა საიზოლაციო სისტემები, იმის გამო, ვიწრო სპეციალიზაციის მათ წამყვანი პოზიციები ამ სეგმენტში. ამავე დროს, რუსეთში არსებობს დისტრიბუტორი'uteri ძალიან ფართო სპეციალიზაციით, და ისინი ბევრად უფრო, ვიდრე უკრაინული. - რა არის, თქვენი აზრით, ადასტურებს სპეციალიზაციის? - სპეციალიზაციის ასახავს არა მხოლოდ მაღალი ორგანიზაცია ბაზარზე, მაგრამ ასევე ძლიერი კონკურენცია. კომპანია ეძებს ნიშები, სადაც ეს შეიძლება მოხდეს, გააძლიეროს და განავითაროს თავისი პოზიცია. ბაზარზე, რუსეთში, მიუხედავად მოცულობა, ძალიან კონკურენტუნარიანი, ასე რომ, ახლა არ არის პროცესის ფორმირების და განვითარების კომპანიების ნათელი სპეციალიზაციის. შესახებ მარკეტინგი - თქვენ ინვესტირებას სარეკლამო... - არა რეკლამა და მარკეტინგი. ეს არის სხვადასხვა რამ. ჩვენ ინვესტირებას ჩადო, მარკეტინგული და სარეკლამო ნაწილი მარკეტინგი, მისი ერთ-ერთი ინსტრუმენტი. ჩვენ ბრენდინგის კომპანია და საჭიროა მხარდაჭერა თქვენი ბრენდის. ეს არის სასიამოვნო, რომ ბევრი Ceresit გახდა საყოფაცხოვრებო სახელი. - ეს რა უნდოდა? - დიახ, მიუხედავად იმისა, რომ რაღაც მომენტში ეს თამაშობს უარყოფით როლს, რადგან ხალხი მოდის მაღაზია, ამბობს, "მე უნდა Ceresit". და გამყიდველი განსაზღვრავს მას შესანიშნავი კითხვა: "Ceresit რომელიც მწარმოებელი თქვენ უნდა? ". ხალხს ჰგონია, რომ Ceresit, უბრალოდ, მშრალი და. ეს არის იგივე ამბავი როგორც Pampers. მყიდველებს მოდის მაღაზიაში, საფენები ე.წ. "საფენები", თუმცა, მომატება არ არის აუცილებელი Pampers, მაგრამ, მაგალითად, Huggies. ამავე დროს, იგი არის კარგი, რომ არ არსებობს ასეთი აღიარება, რადგან ეს არ არის ბოლო ქარხანა უკრაინაში და არც უკანასკნელი რუსეთში. ჩვენთვის ძალიან მნიშვნელოვანია, რომ იყოს ცნობადი ნებისმიერ ეტაპზე ქვეყნის. ჩვენ გაიზრდება თქვენი მარკეტინგული ბიუჯეტი ყოველწლიურად, დაახლოებით, 20%. ასეთი ინდექსი, როგორც "ბრენდის ცნობიერების" - გავრცელების მიხედვით, არის ძალიან მნიშვნელოვანი. ნებისმიერ შემთხვევაში, რაც გვქონდა დაგეგმილი მარკეტინგული ბიუჯეტის ხარჯები, რომელიც მიზნად ისახავს ბრენდის ცნობიერების, შემცირება არ მოხდება. - შექმნა რუსული კომპანია, უბრძანა თუ თქვენ მარკეტინგული კვლევა? უკრაინაში, მე ვიცი, რომ თქვენ ასეთი კვლევები ატარებენ. - რუსული ბაზარი ჩვენ შევისწავლეთ მეშვეობით პირდაპირი მუშაობა, შიგნიდან. თუმცა, ჩვენ დავალებული სწავლა, მაგრამ. დღეს, არსებობს რამდენიმე პროფესიული სააგენტოები, რომელთაც შემიძლია კარგი ანალიზი სამომხმარებლო პროდუქტების. ჯგუფი პროფესიონალური მასალები ასეთი კვლევები სავარაუდო, და რაღაც ეტაპზე სასწავლო უკეთესი ჩვენთვის, ბაზრის ანალიზი და არავინ. - და სამართლიანობა ასეთი ანალიზი? - რაიმე ანალიზის აქვს წილი სუბიექტურ. მაგრამ ჩვენ ამით მათი განვითარების და ეფუძნება რეალობას ბაზარზე და მისი რეალური პოზიცია მასზე. მაჩვენებლებს, რომ ჩვენ ყველაფერს ვაკეთებთ, ანალიზი, ჩამოყალიბდა გამოცდილება, პრაქტიკა. - ასე რომ თქვენ უარი მომსახურების მარკეტინგის კომპანიები? - არა, ჩვენ სარგებლობენ მათ, მაგრამ გარკვეული სეგმენტი, როდესაც ჩვენ გვჭირდება უფრო სტატისტიკური და არ ანალიტიკური მონაცემები. მაგრამ მთავარი ანალიზი, ჩვენ sama. - რა მარკეტინგული კომპანია გირჩევნიათ ქვეყნის შიგნით ან საზღვარგარეთ? - არსებობს კომპანია, რომელიც ფუნქციონირებს ბევრი ბაზრებზე, როგორიცაა GFK. ისინი ძალიან ნათლად დადასტურებული ტექნიკა, სქემები. მათ შეუძლიათ შედარება სხვადასხვა ბაზრებზე მიხედვით გარკვეული კრიტერიუმები. მაგრამ რუსული კომპანიები არიან უკვე წარმოადგინა, ეს ტექნოლოგიები, გადადოს ცვლილებებს სპეციფიკა შიდა ბაზარზე. ასე რომ, ზოგჯერ ისინი შეიძლება მივცეთ კიდევ უფრო ზუსტი მონაცემების, ვიდრე საერთაშორისო კომპანია. ეს ყველაფერი დამოკიდებულია პროდუქტის ჯგუფი, რომელიც აანალიზებს. საკადრო პოლიტიკა - როცა შექმნა კომპანია,, რის საფუძველზე ჩამოყალიბდა სახელმწიფო? - ათი წლის წინ, პრინციპი იყო მხოლოდ ერთი: ნებისმიერი მეგობრები ან ნათესავები. ასე რომ, მე, ისევე როგორც ბევრი სხვა მიისწრაფვის მეწარმეებს, შერჩეული კანდიდატები მეგობრები და ნაცნობები. მეტი დრო დადგა, უნდა გვესმოდეს, რომ ჩვენ გვჭირდება პროფესიონალები. ჯერ კიდევ არსებობს მცდარი აზრი, რომ ადამიანი, რომელთანაც მუშაობა, უნდა იყოს გამოცდილი time. სინამდვილეში კი, როგორც ბიზნესი უკრაინაში უკვე მტკიცედ არის ორიენტირებული დასავლეთით, ახლა არის დრო, პროფესიონალები გაყიდვების, მარკეტინგის, მენეჯმენტის და t. d. - კარგი კაცი არ არის პროფესია? - მინდა ვთქვა, ეს დრო ნათესავებთან, მეგობრებთან და უბრალოდ კარგი ბიჭები გავიდა. დიახ, ჩემთან ერთად მუშაობს ხალხი, რომელთანაც მე, 10 წლის წინ დაიწყო, მე ვიცი, 20 წლის, მაგრამ ისინი პროფესიონალები არიან. იყო ბევრი სწავლება, ზოგიერთი მიიღეთ მეორე უმაღლესი განათლების. ამავე დროს, მიუხედავად იმისა, რომ, დასავლური სტანდარტების შესაბამისად, ბიზნესი არ არსებობს მეგობრები, I ადგილი ადამიანურ ურთიერთობებს ბერკეტები. შეუძლებელია აშენება ბიზნეს უკრაინაში გარეშე გუნდი და პარტნიორები, რომელიც შეგიძლიათ ითვლიან. - ბევრი ლიდერები დღეს უჩივიან ნაკლებობა ადამიანები. - 6 წლის განმავლობაში ჩვენ პატარა თანამშრომელთა ბრუნვის. ჩვენ ვცდილობთ, რომ შევინარჩუნოთ ადამიანი გამოყენებით სხვადასხვა მეთოდები. და ხელფასები. არსებობს ასეთი ცნება, როგორც "პირობითი მატერიალური სტიმული". ეს არის, როდესაც ადამიანი იღებს სპექტრი არამატერიალური საქმიანობა (თვალსაზრისით განათლების მიღების, კვალიფიკაციის სპეციალისტები უზრუნველყოფა, პერსონალის მობილური საკომუნიკაციო, სატრანსპორტო და ა.შ. - AVT. ), რომელიც საშუალებას აძლევს თანამშრომლებს, მათი ღირებულება, როგორც სპეციალისტი, მის კონკურენტუნარიანობას ბაზარზე. და, როგორც შედეგი, კომპანიის, ასევე, დამატებული ღირებულების. ჩვენ ინვესტირებას ბევრი მომზადების და განათლების. თანამშრომლების სწავლა საზღვარგარეთ, აძლევს შანსს, რომ მიიღონ მეორე უმაღლესი განათლების სპეციალობით. ყოველ წელს ჩვენ ჩაატაროს კომპლექსური ტრენინგები დახმარებით გარე კონსულტანტები. მხოლოდ სასწავლო ჩვენ ატარებენ წელიწადში საშუალოდ 150 ათასი.! "მაგრამ არის მეორე მხარეს მონეტა. კაცი შეიძლება შეიქმნას ისეთი პირობები, განათლება. და მისი კონკურენტი perekupil. - რომ არავინ არ არის იმუნური, და ამ შემთხვევაში უკვე. დასავლეთში ეს მოვლენა თითქმის გაქრა, შრომის ბაზარზე აქვს სტაბილური. თუმცა, იმყოფება უკრაინის, რუსეთის ბაზრებზე, დასავლური კომპანიები იწყებენ outbid მასალა ფირმების ჩართული იგივე სეგმენტი, როგორც ისინი. ამიტომ ჩემს ხალხს არ მიიღო და მიიღებს ასეთი წინადადებები. მე არ შეგიძლიათ ადანაშაულებენ ამ კომპანიების არასწორი, თუმცა მე ასეთი მათი ქმედებები ძალიან უსიამოვნო. ამიტომ მნიშვნელოვანია, რომ ავაშენოთ გუნდი და გამართავს ეს არ არის მხოლოდ მატერიალური წახალისების. "და თუ მოვა დაქვემდებარებაში და აცხადებენ, რომ კონკურენტი კომპანიის შესთავაზა ისე ბევრი, მაგრამ თუ თქვენ EMUs დააყენებს ხელფასი შემოთავაზებული თანხა, რომ ის არ დატოვებს. "წავალ, ერთდროულად, და არანაირი პირობები არ განვიხილავთ, რადგან ეს ნიშნავს, რომ შემდეგი: დასაქმებულს არ შეგიძლიათ ინტეგრაციას გუნდი, და მხოლოდ სტიმული, რომ იგი ინახავს სამუშაო, მატერიალური. ეს არის ძალიან მახინჯი ტენდენცია დღევანდელი ახალგაზრდობა, რომელიც მიიღო კარგი განათლება, ხშირად საზღვარგარეთ. მაგალითად, მას შემდეგ, რაც ოთხი თქმა უნდა უკრაინაში, სტუდენტი იღებს საგრანტო. "მე მაინტერესებს, მე მაინტერესებს, მხოლოდ მას შემდეგ, მეოთხე წლის მივიღე გრანტი. "დიახ?! (იცინის). ისე, შესწავლის შემდეგ, მაგალითად, ინგლისში, სტუდენტი იღებს ბევრი დადებითი დასავლეთში, და ბრუნდება კონკურენტუნარიანი სპეციალისტი შრომის ბაზრის. მაგრამ, ამავე დროს, ადამიანი "იღებს" და უარყოფითი. (იცინის). მე არ თქვენზე. იწყება განიხილოს მათი ღირებულება და. მე უკვე პრეცედენტები, როდესაც ადამიანი, დამთავრების შემდეგ უნივერსიტეტში, მიიღო განათლება საზღვარგარეთ მუშაობდა ჩემთვის, ერთი წლის განმავლობაში, მას შემდეგ, რაც მოვიდა სიტყვები: "მე ვფიქრობდი, რომ მთავარი შედეგია ჩემი ღირებულების გამო. ". მე ვერ ვხედავ სპეციალისტი, ვინც ხედავს საკუთარ თავს, მხოლოდ როგორც სასაქონლო. მიუხედავად იმისა, რომ იგი მოდის უნივერსიტეტი, კარგი ბაზა, ყველაფერი, რაც აუცილებელია ბიზნესის, იგი იღებს ჩვენი კომპანია. ჩვენ ინვესტირებას ეს ბევრი ფული, მაგრამ მე არ ვაპირებ ეუბნება ადამიანს ყოველ კვირას: "ჩვენ ინვესტიცია თქვენ იმდენად". მიუხედავად იმისა, რომ თქვენ შეიძლება ასევე ამბობენ, რომ "მე ფიგურა თქვენ მომეცი საათის ღირებულება 20 ათასი., მერე კიდევ ერთი საათი მაქვს მუშაობის". ვერ ვიტყვით, რომ ეს მაგალითი არის კანონი, მაგრამ არსებობს ბევრი ასეთი ადამიანები. ასე რომ, მე მაქვს დიდი წინადადება ახალი თაობა: ეს არის შეუძლებელი, რომ განსაზღვრონ ფულის, ყოველი ნაბიჯი მოაქვს ფული. ჩემთვის, გარდა იმ სიაში, საქართველოს განათლებისა და სია სად და როგორ ადამიანი მუშაობდა, ეს ძალიან მნიშვნელოვანია, რათა დადგინდეს, თუ რამდენად ხანგრძლივი კაცი მუშაობდა, ერთ ადგილზე, რა ვიცი, როგორ ეს უკვე. თუ ის არის, სამი წლის განმავლობაში ხუთი საერთაშორისო კომპანიები, EMUs, ეს, როგორც ჩანს, დიდი უპირატესობა ჩემთვის არის დიდი მინუსი. მე ვარ ასეთი ადამიანი არასდროს მიიღებს მუშაობა. და რაც მთავარია: თუ პირი აცხადებს, რომ გარკვეული პოზიცია, ჩემთვის, როგორც დამსაქმებელს, ეს არის მნიშვნელოვანი გაეცნონ კონკრეტული პროექტი, მათ თავიდან ბოლომდე, რა არის შედეგი. მხოლოდ ამ შემთხვევაში შეიძლება იყოს სავარაუდო პოტენციური. - რა მართვის პროცესების იხდით ყურადღებას პირველ რიგში? - მე იღებს ბევრი ძალისხმევა პირადი ლიდერები, რათა გუნდი. როდესაც თითოეული მენეჯერები არის პოტენციური ლიდერი, ეს ძალიან რთულია, რომ შევქმნათ ძლიერი გუნდი. იპოვოს გზა უნდა გაერთიანდეს, ყველა მათგანი - სინამდვილეში, ყველაზე რთული საკითხია მართვის. სტრატეგია კომპანიის 90% დამოკიდებული უნარი გუნდი განხორციელების სტრატეგია, ამიტომ მშენებლობა ინტერპერსონალური ურთიერთობების გუნდი, ურთიერთქმედების ტოპ მენეჯმენტი არის ყველაზე რთული მართვის ამოცანა. - მოახერხეთ, რომ შეიქმნას ასეთი გუნდის ლიდერები? - მე ვფიქრობ, დიახ. დასჭირდა, 6 წლის, და ეს პროცესი არის მუდმივი, იმიტომ, რომ ეს არ არის საკმარისი იმისათვის, რომ გახდე ლიდერი, თქვენ უნდა შეეძლოს დარჩენა, რომ შეინარჩუნონ ლიდერობის უნარი. მას შემდეგ, რაც ყველა დაქვემდებარებაში ასევე არ იდგა ადგილზე, და განვითარება, გაუმჯობესება, გააუქმა დონეზე ხელმძღვანელობა. მათი ზედა რგოლის მენეჯერები, მე მუდმივად შევახსენოთ ერთი პრინციპი მენეჯმენტი: "ძლიერი მენეჯერი დასაქმება ძლიერი მენეჯერი. სუსტი მენეჯერი იყო დაქირავებული სუსტი მენეჯერი. სუსტი მენეჯერი ათავისუფლებს ძლიერი მენეჯერი, როგორც კი მან მიიღო შესაძლებლობა ჩნდება
წყარო: ბიზნესის

წყარო: http://stroymart. com. ua

No comments:

Post a Comment

Яндекс.Метрика