მშენებლობა და რეკონსტრუქცია.
კანონი უკრაინის სახელმწიფო კონტროლის გამოყენება და დაცვა მიწები 2006-11-15 16:17:54
კანონი უკრაინის სახელმწიფო კონტროლის გამოყენება და დაცვა მიწები (ინფორმაციის Verkhovna რადას (VVR), 2003 წ., N 39, პუნქტი 350) ეს კანონი განსაზღვრავს სამართლებრივი, ეკონომიკური და სოციალური პრინციპები, ორგანიზაცია, სახელმწიფო კონტროლის გამოყენებისა და დაცვის მიწები და გამიზნულია და რაციონალური გამოყენება და კვლავწარმოება, ბუნებრივი რესურსების და გარემოს დაცვა. მუხლი 1. ტერმინთა განმარტება ამ კანონში შემდეგი ტერმინები, რომლებიც გამოიყენება ასეთი ღირებულება: agrochemical passportsize სასოფლო-სამეურნეო დანიშნულების მიწა არის სავალდებულო'სავალდებულო agrochemical ნიადაგის კვლევის გაცემის agrochemical სფეროში პასპორტი, მიწის, რომელიც ჩანაწერები საწყის და მიმდინარე დონეზე უზრუნველყოს povm reconn ნიადაგი, დონეზე დაბინძურება ტოქსიკური reconn და radonuclides; დაბინძურების, მიწის ნაკვეთი ნიადაგი და გრუნტის წყლების შედეგად ანთროპოგენური ზემოქმედება პესტიციდებისა და აგროქიმიკატების შესახებ, მძიმე ლითონები, radionuclides და სხვა ნივთიერებების, შინაარსი, რომელიც აღემატება ბუნებრივი ფონზე, რომ უნდა შეადგინოს მათი რაოდენობრივი ან ხარისხობრივი ცვლილებები; განადგურების Mezhov ნიშნები - მოქალაქე, რამაც გამოიწვია ზარალი ბუნება (რაიონის) საზღვრები მიწის ნაკვეთი, ასე, რომ არ არის საჭიროება დამატებითი geodetic მუშაობს, მისი აღდგენა; განადგურების ან დაზიანების Proterozoic ბაიდოშვილი, დამცავი პლანტაცია - მოქმედებებს საქართველოს მოქალაქეებს ან თანამდებობის, რომელიც prsotate რომ ნაწილობრივი ან სრული დაზიანება Proterozoic ჰიდრავლიკური სტრუქტურების ან დამცავი პლანტაციები, გაუარესება, მათი ტექნიკური მდგომარეობა, ასე, რომ არ არის საჭიროება დამატებითი სამუშაო, დავდგეთ'დაკავშირებული დაცვა საქართველოს მიწა-წყალი და ქარი ეროზია, სხვა ნეგატიური პროცესები; არ ზომები, რათა საბრძოლო ბორ'იან - მიძინების არასასურველი მწვანილი 'ansto roslinnosc, რაც უარყოფით გავლენას ახდენს განვითარების კულტურულ მცენარეთა, გავრცელებული scantv და დაავადებების ან საშუალებას არ აძლევს, გამოიყენოს მიწის სხვა მიზნებისათვის; შეუსრულებლობა მოთხოვნები მიწის გამოყენება დანიშნულებისამებრ - გამოუყენებელი მიწა, გარდა განხორციელების მტკიცებულებებზე დაფუძნებული დიზაინი გადაწყვეტილებები, ან ფაქტობრივი გამოყენება მიწის ნაკვეთი, რომელიც არ შეესაბამება მისი სპეციალური დანიშნულების დანიშნულება, დაარსდა გადაცემის მიწის საკუთრებაში ან დებულება გამოყენების, მათ შორის ქირავდება, და დარღვევის რეჟიმის გამოყენება მიწის ნაკვეთის ან მისი ნაწილები თუ შეზღუდვები (encumbrances); შეუსრულებლობა პირობები მოხსნას, დაცვის და გამოყენების ნიადაგის ნაყოფიერი ფენის - შეუსრულებლობის ან არასათანადო შესრულების მოვალეობა'ზომები დაკავშირებული, გათვალისწინებული დამტკიცებული კანონმდებლობით გათვალისწინებული საპროექტო დოკუმენტაცია, დაკავშირებით მოცილება, დაცვის და გამოყენების topsoil, რა გამოიწვია მისი დაზიანება ან განადგურება; მარცხი Recoleta დარღვევები, მიწის შეუსრულებლობის რთული ორგანიზაციული, ტექნიკური და biotehnologic Mer, რომელიც მიზნად ისახავს აღდგენის ნიადაგის grimaced, სტატუსში და შესრულების დარღვევის მიწის შესაბამისად დამტკიცებული დოკუმენტაციის მიწის მართვის; მიწის დაცვის სისტემა იურიდიული, ორგანიზაციული, ეკონომიკური, ტექნოლოგიური და სხვა ღონისძიებები, რომელიც მიზნად ისახავს რაციონალური გამოყენების მიწის, თავიდან გაუმართლებელი გაყვანა მიწების სამეურნეო მიზნით neslyshashchikh სჭირდება, დაცვა მავნე ანთროპოგენური ზემოქმედების, აღდგენისა და გაუმჯობესების, ნიადაგის ნაყოფიერების, პროდუქტიულობა ტყის მიწები, სპეციალური რეჟიმი მიწათსარგებლობის ეკოლოგიური, ველნესი, რეკრეაციული და ისტორიულ-კულტურული მიზნებისათვის; მიწის დაზიანების დარღვევა ბუნებრივი მდგომარეობა მიწის, რომელიც ხორციელდება გარეშე ინფორმირებული დიზაინის გადაწყვეტილებები, შეთანხმებული და დამტკიცებული დადგენილი წესრიგის, დაბინძურების ქიმიური, bologn და radoactive reconn, მათ შორის მათთვის, ვინც, რა vccts ჰაერში, clogging მრეწველობის, საყოფაცხოვრებო და სხვა ნარჩენების, ნედლი tcnm წყლების, დარღვევა topsoil, შეუსრულებლობა დადგენილი მოთხოვნების რეჟიმში მიწათსარგებლობის, და მიწის გამოყენების მეთოდები, რომელიც impairs მათი ბუნებრივი ნაყოფიერების; განსახლებისა, დიზაინი, მშენებლობა, დანერგვა'object, რომელიც უარყოფითად uplayme მიწის, - სამთო, მშენებლობა მკურნალობის საშუალებები, სამელიორაციო სისტემების და სხვა დაახლოებით'ობიექტების დარღვევა მოთხოვნები მიწის კანონმდებლობის უკრაინის, დამტკიცებული მიწის მართვის დოკუმენტაცია, რა prsotate, რომ ეროზია, ღვარცოფების, დატბორილი, waterlogging, საშუალო salinization, perenosenna, ბეჭედი, spoilage და დაბინძურების მიწის, littering, ნარჩენების და სხვა ნეგატიური პროცესების შესახებ, კერძოდ, მიწის ნაკვეთი, და მიმდებარე მიწის ნაკვეთები, რა VCLK საჭიროება შეზღუდვები (encumbrances) სარგებლობის, ეს მიწები; არასანქცირებული ოკუპაციის მიწის ნაკვეთები - ნებისმიერი ქმედება, ფიზიკური, რომლებიც მიუთითებს ფაქტობრივი გამოყენება არ გაიცემა მიწის ნაკვეთი ან განზრახვა, გამოიყენოს მიწის დამყარება, მისი საზღვრები სახის (სფეროში), მიიღოს დოკუმენტი, დამადასტურებელი უფლება, და yo სახელმწიფო რეგისტრაციის მუხლი 2. მთავარი ამოცანები, სახელმწიფო მართვის გამოყენებისა და დაცვის მიწების ძირითადი ამოცანები, სახელმწიფო კონტროლი გამოყენება და დაცვა მიწები მოიცავს: * დაცვით მიერ ორგანოების, სახელმწიფო ხელისუფლების, ორგანოები, ადგილობრივი თვითმმართველობის ორგანოები, ფიზიკური და იურიდიული პირების მიწის კანონმდებლობის უკრაინის; უზრუნველსაყოფად სახელმწიფო პოლიტიკის რეალიზაციის სფეროში დაცვისა და რაციონალური გამოყენების მიწები; დარღვევები უკრაინის კანონმდებლობის სფეროში გამოყენება და დაცვა მიწები, დროული გამოვლენის ამგვარი დარღვევები და იღებენ შესაბამის ზომებს მათ; შესაბამისობას მიწის მფლობელები და zemlikhan სტანდარტების და ნორმების სფეროში დაცვისა და გამოყენების მიწები, პრევენციის დაბინძურების მიწა და შემცირება ნიადაგის ნაყოფიერების, დეგრადაციის მცენარეული და ცხოველთა სამყაროს, წყლის და სხვა ბუნებრივი რესურსები. მუხლი 3. ძირითადი პრინციპების განხორციელების სახელმწიფო კონტროლის გამოყენება და დაცვა მიწების ძირითადი პრინციპების განხორციელების სახელმწიფო კონტროლის გამოყენება და დაცვა მიწები: უზრუნველსაყოფად, რაციონალური გამოყენება და დაცვა მიწა, როგორც მთავარი ეროვნული სიმდიდრე, რომ ქვეშ არის სახელმწიფო დაცვის სპეციალური; პრიორიტეტი გარემოს უსაფრთხოების მოთხოვნები მიწის გამოყენება მეტი ეკონომიკური interesam; სრული რეპარაციის იყიდება დაზიანება გამოიწვია გარემოს შედეგად, დარღვევები მიწის კანონმდებლობის უკრაინის; კომბინაცია ეკონომიკური სტიმული ზომების და მოვალეობების სფეროში გამოყენება და დაცვა მიწები,. მუხლი 4. დედამიწაზე, როგორც'ობიექტის სახელმწიფო კონტროლისა და დაცვის'ობიექტის სახელმწიფო კონტროლი გამოყენება და დაცვა მიწები მიწების ტერიტორიაზე უკრაინა. მუხლი 5. სპეციალურად უფლებამოსილი ორგანოები, აღმასრულებელი ხელისუფლების სფეროში სახელმწიფო კონტროლის გამოყენება და დაცვა მიწები სახელმწიფო კონტროლის გამოყენება და დაცვა მიწები მიერ განხორციელებული სპეციალურად უფლებამოსილი ორგანო, აღმასრულებელი ხელისუფლების მიწის რესურსები. სახელმწიფო კონტროლი, დაცვა კანონმდებლობის დაცვას, მიწები მიერ განხორციელებული სპეციალურად უფლებამოსილი ორგანო, აღმასრულებელი ხელისუფლების ეკოლოგიისა და ბუნებრივი რესურსების. მონიტორინგის ნიადაგის ნაყოფიერების გამართავს სპეციალურად უფლებამოსილი ორგანო, აღმასრულებელი ხელისუფლების საკითხებზე აგრარული პოლიტიკა. მუხლი 6. უფლებამოსილება სპეციალურად უფლებამოსილი ორგანო, აღმასრულებელი ხელისუფლების მიწის რესურსების სფეროში სახელმწიფო კონტროლის გამოყენება და დაცვა მიწები ხელისუფლების სპეციალურად უფლებამოსილი ორგანო, აღმასრულებელი ხელისუფლების მიწის რესურსების სფეროში სახელმწიფო კონტროლის გამოყენება და დაცვა მიწის რომლებიც: (ა) განხორციელების სახელმწიფო კონტროლის გამოყენება და დაცვა მიწების ნაწილი: დაცვით საჯარო ხელისუფლების, ადგილობრივი ხელისუფლების, იურიდიული და ფიზიკური პირები მოთხოვნები მიწის კანონმდებლობით დადგენილი ბრძანების შეძენის და რეალიზაციის უფლება მიწაზე; მოთხოვნა გამოიყენოს მიწა თავისი დანიშნული მიზნით; დაცვით მოთხოვნები მიწის კანონმდებლობის პროცესი, გაფორმების სამოქალაქო სასარგებლოდ, საკუთრებაში გადაცემის, დებულება გამოყენების, მათ შორის ქირავდება, გაყვანა (buyout) მიწის ნაკვეთები; ჩაატაროს სახელმწიფო რეგისტრაციის და მიწის რეგისტრაციის, ინფორმაციის სიზუსტე დაახლოებით მიწის ნაკვეთები და მათი გამოყენება; განსახლებისა, დიზაინი, მშენებლობა და ექსპლუატაციაში ობიექტები 'object, რომელიც უარყოფითად uplayme ან შეიძლება გავლენა მოახდინოს სახელმწიფო მიწები; შესრულების კომპლექსი საჭირო ზომების დაცვას, მიწის ეროზია, ღვარცოფების, დატბორილი, waterlogging, საშუალო salinization, perenosenna, ბეჭედი, spoilage, დაბინძურების, clogging ნარჩენების, overgrowing და ბორ'იან, shrub და woodland; შეხვედრის ვადები დროული დაბრუნების დროებით დასაქმების მიწა და სავალდებულო'სავალდებულო განხორციელების ზომებს, რათა მათ სახელმწიფო, Prati კონკრეტული მიზნით; რომ პირობები გაყვანის, კონსერვაცია და გამოყენება ნიადაგის ნაყოფიერი ფენის ქვეშ საათში ჩატარების სამთო, საძიებო, მშენებლობა და სხვა სამუშაო, დავდგეთ'დაკავშირებული დარღვევა ნიადაგის grimaced, დროული Recoleta დარღვევის მიწის ტომი, გათვალისწინებული პროექტის Recoleta მიწები; წესების დაცვით, დადგენილი რეჟიმში მუშაობის Proterozoic, ჰიდრავლიკური სტრუქტურების, შენარჩუნებას დამცავი ხეები და Mezhov ნიშნები; დაცვით კანონიერად დადგენილი პროცედურა განსაზღვრა და დანაკარგის კომპენსაცია სასოფლო-სამეურნეო და სატყეო წარმოება; დაცვით პირობების გათვალისწინებით განაცხადების ან შუამდგომლობები დაკავშირებით შეძენის და გაყიდვის უფლება მიწაზე; ბ) ცვლილება ორგანოები, აღმასრულებელი ხელისუფლების ან ორგანოების, ადგილობრივი თვითმმართველობის პროგრამები: შესაბამისობა კანონმდებლობის შესაბამისად, მიღებულ იქნა გადაწყვეტილება რეგულირების მიწის ურთიერთობა, გამოყენება და დაცვა მიწები; შეზღუდვის ან შეწყვეტის განვითარების მიწის ნაკვეთები, იმ შემთხვევაში, მინერალები, მათ შორის ტორფის, საძიებო, ძიების და სხვა მუშაობს დარღვევის მოთხოვნები მიწის კანონმდებლობის უკრაინის; შეწყვეტის მშენებლობისა და ექსპლუატაციის ობიექტები,'ობიექტების დარღვევის შემთხვევაში მოთხოვნებს მიწის კანონმდებლობის უკრაინის სრული აღმოფხვრა გამოვლენილი დარღვევები და აღმოფხვრის მათი შედეგები; შეწყვეტის უფლებას, გამოიყენოს მიწის ნაკვეთი კანონმდებლობის შესაბამისად; გ) შინაარსის შესაბამისად კანონმდებლობით, საჯარო ხელისუფლების, ადგილობრივი ხელისუფლების, vlasnu და მომხმარებლებს, მათ შორის მცხოვრები, მიწის დოკუმენტები, მასალები და სხვა ინფორმაცია, საჭირო ამოცანების შესასრულებლად დაევალა იგი; დ) გაცემის სპეციალური ნებართვები გატანა და გადარიცხვა ნიადაგის საფარი მიწის ნაკვეთები, შესაბამისად დამტკიცებული საქართველოს კანონმდებლობით დადგენილი წესით ახორციელებს პროექტებს; ზ) მონაწილეობა განვითარების ნორმატიულ-სამართლებრივი აქტების საკითხებზე სახელმწიფო კონტროლის გამოყენება და დაცვა მიწები; ზ) შვილად აყვანის, კანონის შესაბამისად ზომების დაბრუნების არასანქცირებული დასაქმების მიწა მათი მფლობელი ან მომხმარებელი; ვ) მოგვარების სხვა საკითხებზე კანონის შესაბამისად მუხლი 7. უფლებამოსილება სპეციალურად უფლებამოსილი ორგანო, აღმასრულებელი ხელისუფლების ეკოლოგიისა და ბუნებრივი რესურსებით სარგებლობის სფეროში სახელმწიფო კონტროლის დაცვით მოთხოვნათა შესაბამისად უკრაინის დაცვის მიწები უფლებამოსილება სპეციალურად უფლებამოსილი ორგანო, აღმასრულებელი ხელისუფლების ეკოლოგიისა და ბუნებრივი რესურსებით სარგებლობის სფეროში სახელმწიფო კონტროლის დაცვით მოთხოვნათა შესაბამისად უკრაინის დაცვის მიწის მოიცავს : (ა) განხორციელების სახელმწიფო კონტროლის დაცვით მოთხოვნათა შესაბამისად უკრაინის დაცვის მიწების ნაწილი: დაცვით მიერ ორგანოები, აღმასრულებელი ხელისუფლების ორგანოები და საქართველოს ადგილობრივი თვითმმართველობის, ფიზიკური და იურიდიული პირების მოთხოვნებს საქართველოს კანონმდებლობის შესაბამისად, უკრაინის დაცვის მიწები; კონსერვაციის Dehradun და unproductive მიწის ნაკვეთი; კონსერვაციის ჭაობები; განხორციელება გარემოსდაცვითი წესების საკუთრების და გამოყენების, მათ შორის ქირავდება, მიწის ნაკვეთები; განხორციელების ზომებს მიწის დაბინძურების, ქიმიური და radoactive reconn, ნარჩენების, tcnm წყლები; კანონმდებლობასთან რეჟიმში მიწათსარგებლობის ბუნებრივი სარეზერვო და სხვა გარემოსდაცვითი დანიშვნის, და ტერიტორიების, სათაური osoblivi დაცვა; დაცვით მათ შორის ეკოლოგიური უსაფრთხოების მოთხოვნების ქვეშ საათში სატრანსპორტო, შენახვის, გამოყენებით, ნეიტრალიზაციის და დაკრძალვის მცენარეთა დაცვის ქიმიური პროდუქტები, მინერალური სასუქების, ტოქსიკური, რადიოაქტიური ნივთიერებები და ნარჩენები; შესაბამისად გარემოსდაცვითი რეგულაციების გამოყენება და დაცვა მიწები; დაცვით მათ შორის ეკოლოგიური უსაფრთხოების მოთხოვნების დროს, განვითარების ახალი ტექნიკის და ტექნოლოგიების სამკურნალოდ ნიადაგი, და ქვეშ საათში დიზაინი, განსახლებისა, მშენებლობა, რეკონსტრუქცია, ექსპლუატაციაში საწარმოების, ობიექტების და სხვა დაახლოებით'ობიექტები; ბ) ლაბორატორიული ანალიზი სახელმწიფო დაბინძურება, მიწები, მათ შორის radiacijnogo, ზონაში პირდაპირი გავლენის გამოყოფა და SDV საწარმოების დამაბინძურებლების, და თუ კლების კატასტროფების და საგანგებო სიტუაციებში; გ) მონაწილეობა განვითარების ნორმატიულ-სამართლებრივი აქტების სფეროში დაცვის მიწები; დ) ორგანიზაციის გარემოს შედეგების უბედური შემთხვევა, ჩართულობა ბიზნესის, ინსტიტუტების, ორგანიზაციებს, მიუხედავად მათი დაქვემდებარების და ფორმები საკუთრების, და მოქალაქეებზე; დ) დასახლება სხვა საკითხებზე კანონის შესაბამისად მუხლი 8. უფლებამოსილება სპეციალურად უფლებამოსილი ორგანო, აღმასრულებელი ხელისუფლების საკითხები, აგრარული პოლიტიკის მონიტორინგი ნიადაგის ნაყოფიერების ამ ხელისუფლების სპეციალურად უფლებამოსილი ორგანო, აღმასრულებელი ხელისუფლების საკითხები, აგრარული პოლიტიკის მონიტორინგი ნიადაგის ნაყოფიერების არის: ორგანიზაციის განვითარება და დანერგვა, ეროვნული და რეგიონული პროგრამების სპექტრი ბეჭდვის შენარჩუნების, დაცვისა და რეპროდუქცია ნიადაგის ნაყოფიერების ამაღლება; შემუშავებისა და განხორციელების შენარჩუნებისა და ეკოლოგიურად უსაფრთხო ტექნოლოგიების სასოფლო-სამეურნეო წარმოების; მონიტორინგის ცვლილების ხარისხობრივი მაჩვენებლების ნიადაგის მდგომარეობის შედეგად ეკონომიკური საქმიანობის სასოფლო-სამეურნეო დანიშნულების მიწები; მონიტორინგის ნიადაგის ნაყოფიერების და agrochemical სერტიფიცირების სასოფლო-სამეურნეო დანიშნულების მიწები; განვითარების ეროვნული, რეგიონული და ადგილობრივი მონაცემთა ბანკების სახელმწიფო ნიადაგებზე სასოფლო-სამეურნეო დანიშნულების მიწები; შეინარჩუნოს ბალანსი სჭირდება და intakes პესტიციდებისა და აგროქიმიკატების შესახებ უკრაინაში, კოორდინაცია, ტექნიკური პირობების და კითხვებს მათი იმპორტი; განვითარება და დანერგვა ეკონომიკური მექანიზმი, ხელი შეუწყოს გამოყენება ნიადაგის კონსერვაციის ტექნოლოგიები და გაიზრდება ნიადაგის ნაყოფიერების; წარმომადგენლობა ორგანოები, აღმასრულებელი ხელისუფლების ან ორგანოების, ადგილობრივი თვითმმართველობის განაცხადების შეზღუდვის ან შეწყვეტის მუშაობა, რომელიც დაარღვევს agrotehnichnij და ნიადაგის კონსერვაციის ტექნოლოგიები; მომზადება ექსპერტთა მოსაზრებები და მონაწილეობა განხილვის შემთხვევები დარღვევა კანონმდებლობის უკრაინის პესტიციდების და agrochemical სფეროში დაცვისა და რეპროდუქცია ნიადაგის ნაყოფიერების ამაღლება; გადაჭრის სხვა საკითხებზე კანონის შესაბამისად მუხლი 9. ორგანიზაცია და განხორციელება, სახელმწიფო კონტროლის გამოყენება და დაცვა მიწები, დაცვით მოთხოვნათა შესაბამისად მიწის კონსერვაციის და მონიტორინგის ნიადაგის სახელმწიფო კონტროლის გამოყენება და დაცვა მიწები ცენტრალურ ორგანოს, აღმასრულებელი ხელისუფლების მიწის რესურსების სახელმწიფო ინსპექციის კონტროლის გამოყენება და დაცვა მიწები და მისი ტერიტორიული ორგანოები. სახელმწიფო კონტროლი, დაცვა მოთხოვნების შესახებ კანონმდებლობის დაცვის მიწები ცენტრალურ ორგანოს, აღმასრულებელი ხელისუფლების ეკოლოგიისა და ბუნებრივი რესურსების სამინისტრო ატარებს სახელმწიფო ეკოლოგიური ინსპექციის და მისი ტერიტორიული ორგანოები. ნიადაგის მონიტორინგის სისტემის ცენტრალური ორგანო, აღმასრულებელი ხელისუფლების საკითხები, აგრარული პოლიტიკის ჩატარება, სახელმწიფო უშიშროების სამსახურის ნიადაგის ნაყოფიერების და მისი ტერიტორიული ორგანოები. სახელმწიფო კონტროლის გამოყენება და დაცვა მიწები, დაცვით მოთხოვნათა შესაბამისად უკრაინის დაცვას, მიწა და ნიადაგი, მონიტორინგი ხორციელდება: ჩატარების აუდიტის; მიმოხილვა განცხადებების იურიდიული და ფიზიკური პირები; საქმიანობაში მონაწილეობის კომისიების მიღების შევიდა ოპერაციის სადრენაჟო სისტემები და remediated მიწა, დამცავი afforestation, ეროზიის კონტროლის ჰიდრავლიკური სტრუქტურების და სხვა დაახლოებით'ობიექტების მშენებარე გაუმჯობესების მიზნით ნიადაგის ნაყოფიერების და დაცვის მიწები; განხილვის მიწის მართვის დოკუმენტაცია, დგანან'დაკავშირებული გამოყენება და დაცვის მიწები; მონიტორინგის ნიადაგის და agrochemical სერტიფიცირების სასოფლო-სამეურნეო დანიშნულების მიწის. მუხლი 10. სახელმწიფო ინსპექტორები ' უფლებამოსილების სფეროში სახელმწიფო კონტროლის გამოყენება და დაცვა მიწები და დაცვით მოთხოვნათა შესაბამისად უკრაინის დაცვის მიწები სახელმწიფო ინსპექტორები სფეროში სახელმწიფო კონტროლის გამოყენება და დაცვა მიწები და დაცვით მოთხოვნათა შესაბამისად უკრაინის დაცვას, მიწები აქვთ უფლება: თავისუფლად შეისწავლოს შესაბამისად, კანონმდებლობა, მიწის ნაკვეთები, საკუთრებაში და გამოიყენება იურიდიული და ფიზიკური პირების, შეამოწმოს დოკუმენტები, რომელიც ეხება გამოყენება და დაცვა მიწები; მისცეს სავალდებულო'Eskov შეასრულოს ინსტრუქციები (ინსტრუქციები) გამოყენება და დაცვა მიწა და დაცვით მოთხოვნათა შესაბამისად უკრაინის დაცვის მიწები შესაბამისად მათი უფლებამოსილება; უნდა იყოს აქტების შემოწმების ან ოქმები ადმინისტრაციულ სამართალდარღვევათა სფეროში გამოყენება და დაცვა მიწები და კანონმდებლობასთან დაცვას, მიწა და მიიჩნევენ, შესაბამისად, კანონმდებლობით გათვალისწინებულ შემთხვევებში ადმინისტრაციულ სამართალდარღვევათა, და წარუდგინოს საქართველოს კანონმდებლობით დადგენილ უკრაინის შესაბამისი ორგანოების მასალების ამოწმებს შემოტანა დამნაშავეები; ამ შემთხვევაში შეუძლებელია დადგენა, პირადობის ჩამდენი მიწის კანონმდებლობის ადგილი დანაშაულია, რომ გადმოგცეთ ის, რომ შინაგან საქმეთა ორგანოები ან ადგილობრივი თვითმმართველობის ორგანოების ოქმი ადმინისტრაციულ სამართალდარღვევათა; მოვუწოდებთ მოქალაქეებს, მათ შორის თანამდებობის, მიიღოს მათგან ზეპირი ან წერილობითი ახსნა-განმარტებები on კითხვები, დავდგეთ'დაკავშირებული შეუსრულებლობა მიწის კანონმდებლობის უკრაინის; გადასცეს პროკურატურას, ორგანოების მოკვლევის და წინასწარი შემოწმების აქტების და სხვა მასალების შესახებ საქმიანობის, სად არის ნიშნები დანაშაული; ჩაატაროს შემთხვევაში, ნორმატიული, ფოტოგრაფია, ხმის ჩამწერი, კინო და ვიდეო მხარდაჭერა, როგორც იმას ნიშნავს, დარღვევები მიწის კანონმდებლობის უკრაინის; მიმართოს პროკურატურას თხოვნით შეტანის სარჩელი ანაზღაურების დანაკარგების სასოფლო-სამეურნეო და სატყეო წარმოების, და დაბრუნების არასანქცირებული ან დროებით დაკავებული მიწის ნაკვეთები, ვადა გამოყენება, რომელიც დასრულდა სახელმწიფო ინსპექტორები სფეროში სახელმწიფო კონტროლის გამოყენება და დაცვა მიწები და დაცვით საქართველოს კანონმდებლობის დაცვას, მიწები შეიძლება ჰქონდეს სხვა უფლებამოსილებებს კანონის თანახმად! სახელმწიფო ინსპექტორები წელს სამსახურებრივი მოვალეობის'მოვალეობებს, აქვს უფლება ატაროს ერთიანი დადგენილი ნიმუში და გამოიყენეთ სპეციალური სატრანსპორტო საშუალება ფერადი კოდები მიერ ფერი და წარწერა, ლოგო იმ მიზნით, შეიქმნა საქართველოს რესპუბლიკის მინისტრთა კაბინეტის უკრაინა! მუხლი 11! პასუხისმგებლობა სახელმწიფო ინსპექტორები სფეროში სახელმწიფო კონტროლის გამოყენება და დაცვა მიწები სახელმწიფო ინსპექტორები სფეროში სახელმწიფო კონტროლის გამოყენება და დაცვა მიწები Zobov'დაკავშირებული დაიცვან კონსტიტუცია (254k/96-VR), საქართველოს კანონების, საქართველოს, უკრაინის, აქტები უკრაინის პრეზიდენტს და მინისტრთა კაბინეტის უკრაინის, სხვა ნორმატიულ-სამართლებრივი აქტების! Default ან არასათანადო შესრულების მოვალეობა'მოვალეობას სახელმწიფო ინსპექტორები სფეროში სახელმწიფო კონტროლის გამოყენება და დაცვა მიწები, ეკისრება პასუხისმგებლობა კანონით! მუხლი 12! ფინანსური და ლოგისტიკური მხარდაჭერის სპეციალურად უფლებამოსილი ორგანოები, აღმასრულებელი ხელისუფლების სფეროში სახელმწიფო კონტროლის გამოყენება და დაცვა მიწების ფინანსური და ლოგისტიკური მხარდაჭერის სპეციალურად უფლებამოსილი ორგანოები, აღმასრულებელი ხელისუფლების სფეროში სახელმწიფო კონტროლის გამოყენება და დაცვა მიწები უნდა იყოს ხარჯზე სახელმწიფო ბიუჯეტიდან უკრაინის! მუხლი 13! სოციალური და სამართლებრივი დაცვის პირები სპეციალურად უფლებამოსილი ორგანოები, აღმასრულებელი ხელისუფლების სფეროში სახელმწიფო კონტროლის გამოყენება და დაცვა მიწები სახელმწიფო გარანტიების დაცვის პატივი, ღირსება, ჯანმრთელობა'მე, სიცოცხლის, ქონების, თანამდებობის პირთა სპეციალურად უფლებამოსილი ორგანოები, აღმასრულებელი ხელისუფლების სფეროში სახელმწიფო კონტროლის გამოყენება და დაცვა მიწების და მათი ოჯახების სისხლის სამართლის ხელყოფა და სხვა უკანონო ქმედებები! მიყენებული ზარალის განადგურების ან დაზიანების ქონების პირები სპეციალურად უფლებამოსილი ორგანოები, აღმასრულებელი ხელისუფლების სფეროში სახელმწიფო კონტროლის გამოყენება და დაცვა მიწები ან წევრები მისი შვიდი'ე in SV'კავშირი აღსრულების მისი სამსახურებრივი მოვალეობის'მოვალეობები ანაზღაურდება სრული ხარჯზე სახელმწიფო ბიუჯეტიდან უკრაინის შემდგომი შეაგროვოს ამ თანხის დამნაშავე პირთა! გარდაცვალების შემთხვევაში თანამდებობის პირები სპეციალურად უფლებამოსილი ორგანოები, აღმასრულებელი ხელისუფლების სფეროში სახელმწიფო კონტროლის გამოყენება და დაცვა მიწების SV'დაკავშირებულია სამსახურებრივი მოვალეობის'კავშირები შვიდი'ე დაზარალებულის ან მის კმაყოფაზე უნდა იყოს გადახდილი ერთჯერადი დახმარების ოდენობა ათი წლის ხელფასის გარდაცვლილი ბოლო პოზიცია, მან ოკუპირებულ ხარჯზე სახელმწიფო ბიუჯეტიდან უკრაინის და ფონდს, სოციალური დაზღვევა უბედური შემთხვევების შესახებ, საწარმოო და პროფესიული დაავადებები უკრაინის შემდგომი შეაგროვოს ამ თანხის დამნაშავე პირთა! შემთხვევაში მიმართავდა ოფიცერი სპეციალურად უფლებამოსილი ორგანოები, აღმასრულებელი ხელისუფლების სფეროში სახელმწიფო კონტროლის გამოყენება და დაცვა მიწები დაზიანებები ეხლა SV'დაკავშირებით შესრულება თავის მოვალეობებს'მოვალეობები, რომ თავიდან იქნას აცილებული შემდგომი პროფესიული საქმიანობა, მან უნდა იქნეს ერთჯერადი დახმარების თანხის p'ლათინო მინიმუმი, ბოლო სამუშაო, რომელიც მან მიიღო, ხარჯზე სახელმწიფო ბიუჯეტიდან უკრაინის და ფონდს, სოციალური დაზღვევა უბედური შემთხვევების on საწარმოო და პროფესიული დაავადებების უკრაინის შემდგომი შეაგროვოს ამ თანხის დამნაშავე პირები და დანიშნა ინვალიდობის პენსია! შემთხვევაში მიმართავდა ოფიცერი სპეციალურად უფლებამოსილი ორგანოები, აღმასრულებელი ხელისუფლების სფეროში სახელმწიფო კონტროლის გამოყენება და დაცვა მიწები დაზიანებები ეხლა SV'კავშირი აღსრულების მისი სამსახურებრივი მოვალეობის'მოვალეობებს, ხელს არ უშლის შემდგომი პროფესიული საქმიანობა, მან უნდა იქნეს ერთჯერადი დახმარების თანხის წლიური ხელფასის ხარჯზე სახელმწიფო ბიუჯეტიდან უკრაინის და ფონდს, სოციალური დაზღვევა უბედური შემთხვევების შესახებ, საწარმოო და პროფესიული დაავადებების უკრაინის შემდგომი შეაგროვოს ეს თანხა იმ დამნაშავე პირთა! წლიური ხელფასი პირები სპეციალურად უფლებამოსილი ორგანოები, აღმასრულებელი ხელისუფლების სფეროში სახელმწიფო კონტროლის გამოყენება და დაცვა მიწები, რომელიც არის აღებული გაანგარიშება თანხის ერთიანად თანხა სარგებელი, მოიცავს ყველა სახის ფულადი, რომ არ მიიღო ოფიციალური დროს მუშაობა ბოლო პოსტის წლის წინა წლის დაკარგვა ან დაზიანება ჯანმრთელობის'მე! თანხები სახელმწიფო ბიუჯეტიდან უკრაინის გადახდილი უნდა იქნეს განსხვავება თანხა გათვალისწინებული ნაწილები ოთხი - ექვსი ეს სტატია, და თანხის დადგენილი კანონის შესაბამისად უკრაინის "სავალდებულო'სავალდებულო სახელმწიფო სოციალური დაზღვევა უბედური შემთხვევა სამუშაო და პროფესიული დაავადებები, გამოწვეული ზარალის სამუშაო მოცულობა" (1105-14)! მუხლი 14! დასკვნითი დებულებანი 1! ეს კანონი ძალაში შედის დღიდან მისი გამოქვეყნებისა! 2! მინისტრთა კაბინეტი, უკრაინის, სამი თვის ვადაში იმ დღიდან ძალაში ეს კანონი:, წარუდგინოს Verkhovna რადას უკრაინის წინადადებები შემოტანა კანონმდებლობით უკრაინის შესაბამისობა ამ კანონთან; მოუტანს მისი ნორმატიული აქტების შესაბამისობა ამ კანონთან; უზრუნველყოს მიმოხილვა და გაუქმების მიერ სამინისტროებისა და სხვა ცენტრალური ორგანოები, აღმასრულებელი ხელისუფლების, მათი ნორმატიულ-სამართლებრივი აქტები, რომლებიც ეწინააღმდეგება ამ კანონს. უკრაინის პრეზიდენტს ლ KUCHMA მ. კიევში, 19 ივნისი, 2003 N 963-IV წყარო: http://stroymart. com. ua
No comments:
Post a Comment