Monday, July 28, 2014

ინტერიერის დიზაინი'jer. მიმოხილვა რუსულ ბაზარზე

შესავალი

რამდენად ხშირად ჩვენ ოცნება მყუდრო თბილი სახლი, სადაც არაფერი არ შეურაცხყოფს: ან ფერის კედლები, არც მოწყობა ავეჯით, არ არის ნათელი განათება, არანაირი ხმაური, სხვა უმნიშვნელო დეტალები? და რამდენად ხშირად ჩვენ ვიფიქროთ იცვლება გარემო, ჩადის ინტერიერი',, რეს შენობა, რათა ცხოვრება უფრო ჰარმონიული? სურვილი, რათა სახლი, მყუდრო და ლამაზი იყო დამახასიათებელი კაცი ყოველთვის. მაგრამ თუ საბჭოთა დროს განახორციელოს საკუთარი დიზაინი იდეები ძალიან რთული იყო, ბოლო 10-12 წლის განმავლობაში არ ყოფილა ნამდვილად რევოლუციური თვალსაზრისით გადასვლას მოდელი ინტერ'jer ინდივიდუალური.

ცოტა ხნის წინ, ინტერიერის დიზაინი'jer მხოლოდ "სარემონტო" (გაფორმება ოთახი იყო გამოყენებული იმპორტირებული მასალები და ტექნოლოგია). ბოლო წლების განმავლობაში, ძირითადად, ხორციელდება კერძო ინტერ', კარიერა, ბევრად უფრო მნიშვნელოვანი და ნათელი, რომელიც არის განსახიერება ინდივიდუალური მხატვრული შემოქმედებითი აქტების არქიტექტორი (დიზაინერი) და მომხმარებელს. ახლა კლიენტს სურს, აბსოლუტურად ორიგინალური, უნიკალური და შესაფერისი ყველა დეტალს მისი შვიდი'ე სახლი; და პროფესიული დიზაინერი ეხმარება პირველად მესმის სჭირდება, ფორმულირება წინადადებები და შემდეგ formalize მათ ძალიან რეალური საფუძველი კონკრეტული არქიტექტურული სივრცე, ბიუჯეტი და არსებული ბაზარზე სამშენებლო მასალების, ავეჯის და სხვა კომპონენტების ინტერ'jer.

რა თქმა უნდა, inter'jer შენობაში შეიძლება შეიცვალოს სხვადასხვა გზა - საწყისი მარტივი მეთოდები გაფორმება, სრული რემონტი და რემოდელირების კომპლექსი მხატვრული გადაწყვეტილება.

აქ ეს არის, მაშინვე ნათელი ხდება, რომ აშშ არის ჩართული თვალსაზრისით, რომ ყველაზე ხშირად გამოყენებული იქნება სტატია: არქიტექტურა, დიზაინი, გაფორმება.

არქიტექტურული დიზაინი მოიცავს განვითარების ფუნქციური თვისებები ნაგებობის, მისი ცვლილებები, არის განსაზღვრული, სად და რა იქნება აღჭურვილობა, სინათლის წყაროები. აქ ჩვენ გვაქვს მხედველობაში მიღებით ტექნიკური გადაწყვეტილებები shaft გახსნა, კიბეები, დანაყოფები, ჭერი და იატაკი, მიღებული ტექნიკური გადაწყვეტილებები მოწყობილობა, კონდიციონერი, საუნა, საცურაო აუზები, ბუხრით, თბილი იატაკი, და ასე შემდეგ, შესაძლო თანამშრომლობის დიზაინერებს, სპეციალისტები, გათბობა, ვენტილაცია, კანალიზაცია, ელექტროენერგია.

ინტერიერის დიზაინი'jer - ეს არის, ფაქტობრივად, მიუთითეთ გამოჩენა ოთახი. ამ ეტაპზე, გადაწყვეტს, თუ რა იქნება იატაკი, კედლები, კარ თითოეული doorway, თუ როგორ და რა იქნება, ავეჯით, განათების გეგმა არის შეთანხმებული და მოგვარებული ბევრი სხვა კითხვებზე დეტალური შემუშავება მომავალი ინტერიერი'jer. დიზაინერი ის ბლოკი შეიძლება მაშინვე არქიტექტურული მუშაობს, მაგრამ შეუძლია და ამის გარეშე, სადაც ფორმა და ფუნქცია შენობა იგივე რჩება.

დეკორი - დამატებითი (მაგრამ არანაკლებ) დაკავშირებით არქიტექტურა და დიზაინი დასახული ამოცანები განლაგება ინტერიერი'ინტერიერი სხვადასხვა კომპონენტები და ობიექტები, რომ არ აქვს კონკრეტული ფუნქცია. წელს შემუშავებული შიდა'Yeri ამ ერთეული არ შეიძლება. მაგრამ, სადაც ეს თავდაპირველად იყო დაგეგმილი, არსებობს დახვეწილი მხატვრული მნიშვნელობის ფსიქოლოგიური, ემოციური და ასოციაციურ-კულტურული ხასიათის. დეკორი არ არის მხოლოდ ლოგიკურად სრულდება ინტერ'EP, მაგრამ ქმნის ატმოსფეროს, სული, სახელმწიფო, განცდა, სულიერი კომფორტი.

ზემოთ ნათელია, რომ იოლი და სწრაფი გზა რათა ახალი შენიშვნები არსებული გარემო გაფორმება, ის არ საჭიროებს დიდი დამთავრებული. ეს არის საკმარისი, მაგალითად, შეცვალოს ფარდები, ხალიჩები, დაამატეთ დეკორატიული ელემენტები.

ცვლილებები უწყებათაშორისი'jer დასჭირდება დრო, ძალისხმევა, ცოდნა და მნიშვნელოვანი ხარჯები. განვიხილოთ ყველა დეტალი, პროექტი: შესახებ,'succinctly-სივრცითი კომპოზიცია შიდა'შინაგან საქმეთა style გადაწყვეტილება, აირჩიოს მოსაპირკეთებელი მასალები, ავეჯი და აღჭურვილობა. სხვა სიტყვებით, - საჭიროა განიხილოს ყველა შესაძლო კომბინაციები სტილი, ფერი და მსუბუქი, ასევე ემთხვევა სურვილები და შეხედულებები სამშენებლო ნორმებისა და წესების შესაბამისად.

რემონტი, შეიძლება გაკეთდეს მთლიანად მათ ხელში, მათი თავისუფალი დრო, ან დაქირავება შენობა აიყვანოს პროფესიონალი. თქვენ შეგიძლიათ გააკეთოთ რაიმე მსგავსი და დიზაინის შიდა'jer: ან უნდა შეიმუშაოს ყველაფერი თავს, ან დატოვონ ეს კითხვა სპეციალისტი. ყურადღება სხვადასხვა გზები ურთიერთქმედების დიზაინერი და მომხმარებელს. არის შემთხვევები, როცა დამკვეთი ირჩევს, მისი სახელი'მე ვარ დიზაინერი, უპირობოდ იღებს მისი სტილი, გემოვნება და შემოქმედებითი წერა, სწირავენ საკუთარი ამბიციები და ჩვევები. მას იღებს, ხოლო ზოგიერთი ფართი "Haute couture", რომელიც შეგიძლიათ შთაბეჭდილების თქვენს მეგობრებს, კოლეგებს, ან მეზობლები, მაგრამ ცხოვრება, რომ ძლივს კომფორტული საცხოვრებელი ჩვევები და ინარჩუნებს იდეები ღრმად არიან ქვეცნობიერი დონეზე და ისინი არ შეიძლება იყოს მიუღებელი. არსებობს სრულიად საპირისპირო შემთხვევაში, როდესაც მომხმარებელს თავდაპირველად დარწმუნებულია, რომ იცის ყველაფერი თავის მომავალს ინტერ'Yeri, და დიზაინერი უნდა მხოლოდ გრაფიკულად სწორი ადასტურებენ მისი აზრები და გადმოცემა, რომ მშენებლები და დეკორატიული. ზოგჯერ დიზაინერი აძლევს მოშორებით, რომ ინიციატივას ხელში მომხმარებელს. ეს უკიდურეს შემთხვევაში. დაბალანსებული "შემოქმედების" არის საუკეთესო ვარიანტი, რომელიც აძლევს საინტერესო მხატვრული თვალსაზრისით და საკმაოდ მისაღები ცხოვრების შედეგი.

ეს მუხლი მოიცავს ერთი მთავარი საკითხი დადგეს,'ასოცირდება შექმნა ახალი ცხოვრების წესი, რომ არის მასში შიდა'Yeri. გამოქვეყნების გამოიყენება მონაცემთა დეპარტამენტის მარკეტინგული კვლევის კვლევა. TechArt მარკეტინგის ჯგუფი "Teckard".

გაგრძელება - ზოგადი ინფორმაცია ბაზრის

შინაარსი

  1. შესავალი
  2. ზოგადი ინფორმაცია ბაზრის
  3. ბაზრის მონაწილეთა
    • დიზაინი-ბიუროს
    • არქიტექტურული კომპანია
    • სამშენებლო-სარემონტო კომპანია
    • დიზაინერების მაღაზიები
  4. მოთხოვნა
  5. ფასები
  6. ბაზრის ტენდენციები
  7. ძირითადი დასკვნები და რჩევები
    • შერჩევის სპეციალისტი
    • სტილის ინტერიერი'erah
    • სქემა მუშაობა
    • დეკორატიული ინტერ'შინაგან საქმეთა ტენდენციები
  8. დასკვნა

კომერციული ვერსია ბაზრის კვლევა, არქიტექტურული დიზაინი, დიზაინი და დეკორი ინტერ'jer შეიცავს:

  1. დეტალური ანალიტიკური მონაცემები ბაზრის შესახებ და მისი ფეხბურთელები; ტენდენციები; ფორმა მუშაობა, პირობები და ფასები, მომსახურების კომპანიები, გარანტიები და ა.შ, რჩევა შერჩევა შემსრულებელთა; ასევე სხვა სასარგებლო ინფორმაცია.
  2. მონაცემთა ბაზა მოიცავს დეტალურ ინფორმაციას 120 მოსკოვის კომპანიებს სთავაზობს მომსახურების არქიტექტურული დიზაინი, დიზაინი და დეკორი ინტერ'jer. თითოეული ფირმების შეგროვებული მონაცემები მისი შემადგენლობა, სქემა მუშაობს, ფასები, პირობები, მომხმარებელს, გარანტიები და ა.შ., ბაზა აღჭურვილია მოსახერხებელი სისტემის ძებნა და დახარისხება ამისთვის საჭირო პარამეტრებს.

ფასიანი ვერსია შეიცავს ანგარიში (PDF დოკუმენტი) და CD მონაცემთა ბაზაში. ღირებულება - კვლევის 90$.

დეტალური ინფორმაცია შეგიძლიათ იხილოთ მოთხოვნით: research@techart. ru

წყარო: http://www. techart. ru

წყარო: www. eremont. ru

No comments:

Post a Comment

Яндекс.Метрика