Thursday, July 31, 2014

ზოგიერთი ასპექტი გამოყენების თანამედროვე submersible ტუმბოები

როგორც იცით, რუსეთში განვითარების წყალმომარაგების ისტორიულად იმას ცდილობს, რომ მაღალი ცენტრალიზაცია საფუძველზე აბსტრაქცია წყლის ზედაპირზე წყაროები (მდინარეები, რეზერვუარები და ა.შ. ) დასაწყისში XXI საუკუნის რითაც შეინარჩუნა 80% მოსახლეობის (110 მილიონი ადამიანი. ) ტერიტორიაზე 17 000 კმ2. ეს იყო (და ახლაც არის) გამართლებული, რადგან ჩვენს ქვეყანას უდიდესი რეზერვები მსოფლიოში ამ სახის. მაგრამ, მიუხედავად იმისა, რომ მათი საერთო რაოდენობა, როგორც ჩანს, ამოუწურავია, up to ნახევარი მოსახლეობა, განსაკუთრებით სოფლად, აქვს ნაკლებობა ხარისხის სასმელი წყლის. მთელი რესპუბლიკა არის პრობლემები, წყალი ზოგადად. მაგალითად, მკვიდრი Kalmykia იღებს, სულ 24 ლ / დღეში (წინააღმდეგ 300-400 ქალაქებში, ცენტრალური რუსეთი).

მეორეს მხრივ, რუსეთს აქვს დიდი დადასტურებული რეზერვები მიწისქვეშა მტკნარი წყლის მაღალი ხარისხის. მომავალში უნდა კომუნალური და სასმელი წყლის მიწოდება შეიძლება იყოს შეხვდა 100 პროცენტით იმის გამო, მიწისქვეშა 62 რეგიონებში რუსეთის ფედერაციის, მაგალითად, კრასნოდარის მხარეში და კრასნოიარსკის ტერიტორიაზე, Buryatia, Altai, და ა.შ. სხვა რეგიონებში (მაგალითად, დაღესტანში, Khabarovsk, სტავროპოლი) ეს ციფრები საწყისი მეოთხედი მდე 90% of საჭირო მოცულობის. მიუხედავად იმისა, რომ სასმელი წყლის ცენტრალიზებული წყალმომარაგების მიწისქვეშა წყაროების 3-4-ჯერ ნაკლები ღირს, ვიდრე ზედაპირზე ღობე.

ყველა ამ გამოიწვია განვითარების ადგილობრივი მიწისქვეშა მიმღებები, ხოლო შენარჩუნების ცენტრალიზებული სქემა submission. მათი წილი არის გაკეთებული დაახლოებით 85% სულ წყლის მოხმარება სოფლად. მაგრამ ნახევარზე არსებული ჭაბურღილების ოპერაციის მეტი 20 დან 25 წლამდე და უფრო ახლოს კრიტიკული. ამასთან დაკავშირებით, პირველ რიგში, მშენებარე wells და რეკონსტრუქციის. ერთად შიდა submersible ტუმბოები, რომლებიც სულ უფრო პოპულარული საგარეო, ეკონომიკური, და აქვს შედარებით პატარა გარე დიამეტრი, რაც მნიშვნელოვნად ამცირებს ღირებულება wells და მათი ექსპლუატაციის.

გამოცდილება განაცხადის ასეთი ერთეულების განსაზღვრული რაოდენობა ასპექტები, რომელიც უნდა ჩაითვალოს შერჩევა, მონტაჟი და ექსპლუატაცია ეს ტუმბოები. ისინი, როგორც წესი შეშფოთებას იწვევს პრობლემებს თავისებურებები რუსი ძალა ბადეები, რომელიც იქნება განმარტა, ქვემოთ,.

სიმძლავრე surges

მიუხედავად იმისა, რომ ელექტროენერგიის მომწოდებლებთან აცხადებენ, საკმაოდ ხისტი პარამეტრების, პრაქტიკაში, ძაბვა მერყეობს მკაცრად. ეს ხდება სხვადასხვა მიზეზის გამო,. მაგალითად, უახლოეს transformers დაბალი ძაბვის მისი ღირებულება მაღალი იქნება 3 - 5%. პიკი დატვირთვის ძირითადი ხაზების მეშვეობით conduit სტრესი დაეცემა, ზოგჯერ იმ მნიშვნელოვანი (10% - მდე) ღირებულების.

ასეთ სიტუაციაში უაღრესად საზიანო ელექტროძრავების. ერთად surges მბრუნავი და ბრუნვის სიჩქარე საავტომობილო shaft deviates საწყისი თავის ნომინალური ღირებულების. შედეგი არის წვეთი ეფექტურობის. ეს იზრდება დენის მოხმარება და აქედან გამომდინარე სითბოს მილიტარიზაციასა.

გამოცდილება გვიჩვენებს, რომ თუ საავტომობილო სრული დატვირთვით მიეწოდება ძაბვა 10% ქვემოთ ნომინალური მიმდინარე მოხმარება იზრდება დაახლოებით 5%და ტემპერატურა საავტომობილო 20% (ნახ. 1). დიაპაზონი (მაგალითად, როდესაც შესაბამისი ფაზა ცვლა და ელექტროქსელის), ასეთი ჭარბი შეიძლება აღემატებოდეს მაქსიმალური დასაშვები ტემპერატურა ლიკვიდაცია იზოლაცია, რაც გამოიწვევს მოკლე ჩართვა და მიყენებული stator. რომ ხდება, შედეგად დაბალი ძაბვის გრძელვადიანი ტემპერატურა მოიმატებს საავტომობილო გრაგნილების იწვევს სწრაფი დაბერების იზოლაციის და, შესაბამისად, შემცირება-ცხოვრების. Overvoltage ქსელის დენის მოხმარება და სითბოს თაობას გრაგნილების საავტომობილო, ასევე იზრდება.



ლეღვის. 1. დამატებითი მიმდინარე ხარჯი ძაბვის ცვლილების

როდესაც იზომება საავტომობილო ტერმინალები ძაბვის ცვლილების ფარგლებში +6 / -10% განსაზღვრული სახელი დისკო ნომინალური ღირებულება, შეიძლება მოსალოდნელია, დიზაინი ცხოვრების საავტომობილო. ეს იქნება იმ შემთხვევაში, თუ მიმდინარე ხარჯი არ უნდა აღემატებოდეს მითითებული ეტიკეტზე ღირებულება, სრული დატვირთვით, საავტომობილო საკმარისად გაცივდა, და არ არსებობს ძალა, surges ან ასიმეტრიის. იმ შემთხვევებში, სადაც განსხვავებები მეტი, დასაშვებია მოკლედ, თქვენ ასევე უნდა ელოდო მნიშვნელოვანი შემცირება მომსახურების ცხოვრებაში საავტომობილო, თუ არ ღირებულება მწვერვალზე არ იქნება იმდენად დიდი, რომ ეს გამოიწვევს მოკლე სქემები stator გრაგნილების.

თუმცა, თუ მუდმივი ან ხანგრძლივი ვადით რყევების ძაბვის არის უფრო მეტი ვიდრე +6 / -10%, თქვენ უნდა აირჩიოს საავტომობილო სამრეწველო გამოყენება საშუალებას იძლევა მივაღწიოთ მისაღები მომსახურების ცხოვრება და ეფექტურობის. მაგალითად, განსაკუთრებით რთული საქმეების წამყვანი კომპანიების ვითარდება სპეციალური სერიის ელექტროძრავების სამრეწველო გამოყენება (როგორც წესი, ძალა 2, 2, 22 კვტ) მაღალი ეფექტურობის. მაგალითად, ასეთი ძრავები გამოიყენება სერიული ჭაბურღილი, ტუმბოები GRUNDFOS, რომლებიც წარმატებით გამოიყენება სხვადასხვა რეგიონებში რუსეთის. ასე რომ, g. Sukhoi შესვლა, Sverdlovsk რეგიონში, ტუმბოები SP-125, აღჭურვილია UPP ამარაგებს წყლის ქალაქი და მიმდებარე სოფლებში და მცენარეთა. როცა ეს ძალა surges იშვიათია, ტექნიკა მუშაობს უპრობლემოდ და უფლება შეამციროს ენერგიის მოხმარება 15%.

თავისებურება ელექტროძრავების სამრეწველო გამოყენება, ერთად გაზრდილიყო, უზრუნველყოფს უფრო ეფექტური თერმული გაგრილების გადაწყვეტა მეტი ზედაპირის ფართობი (20 - 30%). შესაბამისად, ისინი გაცილებით ნაკლებად მგრძნობიარეა დაბალი ძაბვის, ასიმეტრია, რომ ფაზის და არასაკმარისი გაგრილების არის გამოწვეული დეპოზიტები საავტომობილო გამოწვეული ცუდი წყლის ხარისხის). გარდა ამისა, სამრეწველო motors კოროზიის მიმართ მდგრადი.

აღსანიშნავია, რომ უდიდესი საიმედოობა უნდა motors სამრეწველო გამოყენება, დაცვა, რომელიც გაკეთებულია მოწყობილობა MRI 75 ან ბლოკის დეპუტატი 204.

ასიმეტრია ძაბვის და მიმდინარე

როგორც ცნობილია, მინიმუმ ასიმეტრიის მიმდინარე მაქსიმალური ეფექტურობა ელექტრო ძრავების და გრძელი ვადით მისი service. სწორედ ამიტომ არის მნიშვნელოვანი უნიფორმა დატვირთვის ყველა საფეხურზე.

თეორიულად, იმავე ნომინალური ძაბვა უნდა იყოს დაკავშირებული სამივე ფაზის. როგორც წესი, უახლოეს დაბალი ძაბვის ტრანსფორმატორების და ხდება. ამასთან გაითვალისწინეთ, რომ თავიდან გაზრდა ან შემცირება ძაბვის გარკვეულ ეტაპებზე სრული დატვირთვის ქსელის ყველა ერთი ფაზა ერთეული თანაბრად უნდა გადანაწილდეს მეტი, სამი ფაზა. ეს უნდა გაკეთდეს, რადგან ასეთი მოწყობილობები ხშირად ხშირი ციკლის on / off და შეიძლება გამოიწვიოს ასიმეტრია ("warp") ფაზის.

ფაზა დისბალანსი შეიძლება იყოს გამოწვეული, ასევე ასიმეტრიის ძალაუფლების ხაზი elektroperedacha და ნახმარი ან დაჟანგული contactors. შემთხვევაში შესაძლებელია asymmetries ჯაჭვი უნდა გაააქტიუროთ ელექტრო საავტომობილო ქსელში კონსულტაციები წარმომადგენლები დენის მიწოდება კომპანიები.

იმ ასიმეტრიის ძალა არ უნდა აღემატებოდეს 5%, და გამოყენების დისტანციური CU 3 - 10%. ეს არის გამოითვლება შემდეგი ორი ფორმულები:



მაქსიმალური მნიშვნელობა გამოიყენება, როგორც გამოხატულება ასიმეტრიის ძალა. განხილვა უნდა გაითვალისწინონ სამივე ფაზის (ნახ. 32). საუკეთესო გზა დააკავშირებს არის ერთი, როდესაც მიღების მინიმალური ასიმეტრია.

შენარჩუნება მიმართულებით როტაცია shaft, როდესაც თქვენ შეცვალოს დაკავშირებით მეთოდი ეტაპი უნდა შეიცვალოს, როგორც ეს ნაჩვენებია ნახ. 2 და ცხრილში.



ნახ. 2. ასიმეტრიის კორექცია მიმდინარე submersible ელექტრო საავტომობილო სამი ფაზა 380 V, 50 Hz, 30 და



მცირე ასიმეტრია ძაბვის იწვევს დიდი ასიმეტრიის მიმდინარე, რომელიც, თავის მხრივ, იწვევს არათანაბარი გათბობა გრაგნილების და იწვევს ცხელ ადგილზე და ადგილზე გათბობით. ეს ურთიერთობა არის ნაჩვენები გრაფიკულად ლეღვის. 3.



ნახ. 3. დამოკიდებულება შორის ასიმეტრია დენის, ძაბვის და ტემპერატურის

ჰარმონიული ძაბვის

როგორც ყოველთვის, ქსელი უზრუნველყოფს მომხმარებელთა sinusoidal ძაბვის სამივე საფეხურზე. თუმცა, ეს მიღებული ელექტროსადგური sinusoidal ძაბვის გამანაწილებელი სისტემა შედის დამატებითი harmonics, უარყოფითად იმოქმედებს ოპერაცია ელექტრო ძრავი. ძირითადი წყარო, harmonics პრაქტიკაში გახდეს ხუთი ძირითადი ფაქტორები:

- ინვერტორული გარეშე ფილტრი. გამომავალი სიხშირის გარდამქმნელები ტიპი PWM (პულსის მოდულაცია)არ აღჭურვილი LC ან RC-ფილტრები, აღმოჩნდება, რომ გამომავალი ძაბვა, მნიშვნელოვნად განსხვავდება საწყისი იდეალური sine ტალღა. ძაბვა მწვერვალები დამოკიდებულია შესრულების კონვერტორები შეიძლება მიაღწიოს 850 - 1200 (როდესაც ხანგრძლივობა დამაკავშირებელი საკაბელო 100 m).

Extension cable, რომელიც აკავშირებს სიხშირის გარდამქმნელი, ელექტროძრავის, ამ მწვერვალზე გაზრდის. როდესაც კაბელის სიგრძე 200 მ მიაღწევს 1700 დან 2400 წელს, ანუ ორჯერ. შედეგი ამ ზრდის შემცირების სამსახურის ვადა საავტომობილო. ამ მიზეზით, სიხშირის გარდამქმნელი უნდა უზრუნველყოს, მინიმუმ RC ფილტრი, რომელიც საშუალებას მისცემს უზრუნველყოს ოპტიმალური მომსახურების ცხოვრებაში საავტომობილო.

თანამედროვე სიხშირის გარდამქმნელები აღჭურვილია inductive-capacitive (LC) ან წინააღმდეგობის-capacitance (RC) ფილტრები, ასე რომ შეგიძლიათ საიმედოდ დავიცვათ დაუკრავენ, რომ როდესაც დამაკავშირებელი სიხშირის გარდამქმნელი, საავტომობილო, საკაბელო 100 მ არ გაქვთ რაიმე ძაბვის მწვერვალები მეტი 850. ასეთ ვითარებაში, პრაქტიკულად, ნებისმიერი თანამედროვე საავტომობილო აქვს გონივრული სამსახურის ვადა.

- მოწყობილობები, რომელიც უზრუნველყოფს გლუვი დაწყების ელექტრო ძრავი. ეხლა დაკავშირებული საავტომობილო SCP მოდის nonsinusoidal მიმდინარე, შექმნით ქსელი ჩარევა. მაგრამ, მას შემდეგ, რაც აჩქარება / deceleration საავტომობილო ძალიან მოკლედ, პრაქტიკაში, ეს ჩარევა უხილავი. თუ დამწყებ ფაზა გრძელდება უფრო მეტი ვიდრე 3 C ტემპერატურის გრაგნილების საავტომობილო იზრდება და, შესაბამისად, ამცირებს მისი სამსახურის ვადა.

- Contactors დიდი მანქანები. დაწყება დიდი მანქანები ხორციელდება პირდაპირი კავშირი DOL ან "ვარსკვლავი-სამკუთხედი". ეს შეიძლება გამოიწვიოს გამონადენი. თუ contactors გახსნა, ეს ქმნის მნიშვნელოვანი ძაბვის მწვერვალები, რომლებიც საშიში submersible ელექტროძრავების ძალიან სუსტი ქსელი.

- Capacitors სამრეწველო ქარხნები. სამრეწველო მცენარეთა რთული ინსტრუმენტების რეგულირების მრავალრიცხოვანი high-capacity capacitors, რომ დაბრუნების ძაბვის მწვერვალები ქსელში. საფრთხე იყიდება submersible ელექტროძრავების, ეს მწვერვალები მხოლოდ იმ შემთხვევაში, სუსტი ქსელი.

- Lightning strike. დამარცხება მაღალი ძაბვის ქსელის ქმნის ძაბვის ცვლილების, რომლებიც ნაწილობრივ შეიწოვება მეშვეობით Lightning rod-ზე, სატრანსფორმატორო ქვესადგური და წასვლა ადგილზე ავტობუსი. თუ lightning მოხვდა დაბალი ძაბვის ქსელი, რისკი ძაბვის spikes 10 დან 20 კვ არსებობს მხოლოდ შეცვლა კაბინეტი ტუმბოს.

თუ კონტროლის კაბინეტი და საავტომობილო დაცული არ არის, შესაბამისად, lightning rod და დასაბუთებული, მონტაჟი შეიძლება დაზიანებულია. იმ ადგილებში, სადაც ხშირი lightning გაფიცვების, საუკეთესო გზა, დაცვის ელექტრო ძრავების of submersible ტუმბოები არის, რომ დისკზე მხარეს მთავარი switch to install the lightning rod და დააკავშირებს მას earthing როდ ან, თუ შესაძლებელია, წყალსადენის კარგად იმ შემთხვევაში, თუ მილები გააკეთა ფოლადის.

უნდა აღინიშნოს, რომ თანამედროვე submersible motors, მაგალითად - GRUNDFOS MS 402, აქვს დაცვის კლასი, თანაც 15-მდე კვ. ეს არის მაქსიმალური ძაბვა, რომელიც შეიძლება გაიაროს ელექტრო ძრავის, მაგალითად, როდესაც lightning strikes ახლოს მას. ასე რომ, არ არის საჭირო დამატებითი lightning დაცვის, მიუხედავად იმისა, რომ ამ გაურბის პირდაპირი lightning გაფიცვების, რაც ნაკლებად სავარაუდოა.

თანამედროვე სატუმბი მოწყობილობები - არ არის ზოგადი, მაგრამ მოთხოვნა დროის. ეს ერთეულები საიმედო, აქვს მაღალი ეფექტურობა, payback პერიოდში და შეუძლია უზრუნველყოს შთამბეჭდავი ძალა შემნახველი. და იმისთვის, რომ მაქსიმალურად ეს სარგებელი, აუცილებელია გაითვალისწინოს დაგროვილი გამოცდილება ოპერაცია, მკაცრი რუსი პირობები.

No comments:

Post a Comment

Яндекс.Метрика