Monday, October 13, 2014

გადახურვის გამოცხადება 2006-11-02 11:29:44

მშენებლობა და რეკონსტრუქცია.

გადახურვის revelations
2006-11-02 11:29:44

ოქტომბრის ბოლოს, ხელმძღვანელები დიდი გადახურვის კომპანიები უკრაინის შეკრებილ "მრგვალი მაგიდის" პრობლემები და განვითარების პერსპექტივები გადახურვის ბაზარზე უკრაინაში", განხილვა, სახელმწიფო საქმეთა ზე გადახურვის ბაზრის განვითარება ერთობლივი გადასაჭრელად. როგორც აღმოჩნდა, ამ ნაწილში დირექტორთა კომპანიები-იშვიათი. ყველას აქვს საკუთარი ბიზნესი, და უნდა გადაწყვიტოს პრობლემები, კერძო კომპანიები, არა ბაზარზე როგორც მთელი. თუმცა, roofers აღნიშნა, რომ მათ ჰქონდათ მიღწეული ახალი ეტაპი განვითარებაში ბაზარზე. ეს არის დრო, რათა გადაწყვეტილებები ერთად და არა დამოუკიდებლად. ასეთი დასკვნა ბიზნესმენები მოვიდა უბრალო მიზეზის გამო, რომ უაღრესად კონკურენტუნარიანი გადახურვის ფოლადის ბაზარზე'იყოს კომპანია,, მარტო Labrousse საკუთარი ინტერესები, სახელმწიფო დონეზე. შედეგად, "ლეგიტიმაცია" არ არის ერთი ან სხვა სამშენებლო მასალა, და კერძოდ მიხედვით, პროდუქციის, კერძოდ მწარმოებელი. Overboard რჩება "უკანონო" გადახურვითი პროდუქტი. მისი თქმით, აქციის მონაწილეებს, "მრგვალი მაგიდა", ამ სიტუაციაში არ აპირებს ისარგებლოს მომხმარებელს. მამაკაცი, განაცხადა, რომ უკვე, ინვესტორები, კლიენტების წინაშე იმ ფაქტს, რომ განვითარების პროექტის დოკუმენტაცია, მათ მიაჩნიათ გამოყენების კონკრეტული მასალა. მიუხედავად იმისა, რომ წარმომადგენლებს დიზაინი ორგანიზაციების ესწრებოდა, ხაზგასმით აღნიშნა, რომ დოკუმენტურად ასეთი ბრძანებებს არქიტექტორები იყვნენ არასდროს. თუ რამდენიმე წლის წინ უმრავლესობის გადახურვის მოწინავე კომპანიები ბაზარზე ახალი, აქამდე უცნობი უკრაინაში საქონლის, დღეს ეტაპზე განხორციელების ახალი პროდუქტების ბევრი კომპანია დატოვეს. ხელშეწყობა საქონლის უკვე ინვესტიცია. ახლა ყოფილი სიახლეებს უკვე მომგებიანი. იმპორტიორები და ადგილობრივი მწარმოებლები არ ვეთანხმები იმაში, რომ სხვადასხვა გადახურვის მასალა, სახელმწიფო და კერძო კომპანიები წაახალისოს მომხმარებელთა შეზღუდული გამოყენება სახურავების. როგორც აღმოჩნდა, მონაწილეებმა "მრგვალი მაგიდა", თითქმის ერთხმად შეთანხმდნენ, რომ გადახურვის კომპანიების შესახებ, დრო'დაკავშირება ლობის ინტერესებს გადახურვის ბაზარზე. ასეთი პროფესიული შესახებ,'ერთიანობა არ არის იშვიათია. შექმნეს საკუთარი ორგანიზაცია, ბროკერებს, ავეჯი, პარკეტი, კომპანიები, მწარმოებლები, მშრალი სამშენებლო ნარევები. უკვე ახლოს ეს ნაბიჯი და გადახურვითი კომპანიები უკრაინაში. მოულოდნელი გადაწყვეტილებების შედეგია, დისკუსია, სიტუაციის, გარემოს გადახურვის კომპანიები, მონაწილეებს "მრგვალი მაგიდა" შემოთავაზებული კონკრეტული გადაწყვეტილებები პრობლემები. რაღაც იდეები, ერთი შეხედვით, როგორც ჩანს, აბსურდული და არარეალური, მაგრამ, ამავე დროს, კომპანიის აღმასრულებელი აღნიშნა, რომ გონივრული მარცვლეულის "ვირტუალური". მაგალითად, გარკვეულწილად მოულოდნელი იყო წინადადება, რომ მიმართვა დეპუტატთა რაიონებში. ყოველივე ამის შემდეგ, საკრებულოს ყოველწლიურად გამოყოფილი ბიუჯეტიდან ფული განვითარების რაიონში. რატომ roofer არ გთავაზობთ რაიონის ხელისუფლებას მათი მასალების შეკეთება ბაღებში, სკოლებში, საავადმყოფოებში. ცდილობს შექმნას ასეთი კონტაქტები არ იყოს ზედმეტია. როგორც არის საქმე პროექტი ორგანიზაციები. უკრაინელი ბაზარზე არსებობს კომპანიები, რომლებიც წარმატებით თანამშრომლობს არქიტექტორები, ჩაატაროს პროფესიული კონკურსები, ხელშეწყობა, შესაბამისად, მათი პროდუქცია. აქციის მონაწილეებს, "მრგვალი მაგიდა", უკვე დიდი ხანია იმყოფება, ურთიერთობს ერთმანეთთან. და მიუხედავად იმისა, რომ მათ ისაუბრეს იმ ფაქტს, რომ აქ კონკურენტები, სული პარტნიორობის მაინც არსებობს. იმიტომ, რომ ის პრობლემები, კომპანიები, რომლებიც ძალიან ჰგავს და ისინი უფრო ადვილად გადაწყვიტოს ერთად და არა დამოუკიდებლად. დათვი თანამედროვე! ტექნოლოგია ჩვენი საერთო მისია ანდრეი Onoprienko, " პრეზიდენტი, კომპანია "Avista" ყველა ესწრებოდა "მრგვალი მაგიდა" დღევანდელი უკრაინელი ბაზარზე თანამედროვე გადახურვითი მასალები, რომ იმ მომენტში, მიუხედავად იმისა, რომ ყველა მისი ხარისხობრივი უპირატესობები შეადგინოს მხოლოდ დაახლოებით 20% - ით, საერთო საბაზრო წილი. ასე რომ ყველა ჩვენს შესახებ'გაერთიანებულია ერთი საერთო მიზანი - ტექნიკური განათლება ყველა მონაწილეს, გადახურვის ბაზარზე. რომლის მიზანია მტკიცებულება, რომ ხანია მიხვდნენ, მთელი ცივილიზებული მსოფლიო - ფასი სახურავი არ არის უმთავრესი მაჩვენებელი, რადგან ეს ნამდვილად არის ხარისხიანი პროდუქტი ვერ იქნება იაფი. ძირითადი შემნახველი საოპერაციო ხარჯები. მთავარი ხარისხის ნებისმიერი გადახურვის მასალა არის მისი საიმედოობა, გამძლეობა და გარემოს მეგობრული. ჩვენ, ძირითადი ოპერატორები ბაზარზე ქვეყნის, უნდა დამაჯერებელი ფაქტები, რათა დაამტკიცოს, unquestionable ხარისხის და, როგორც შედეგი, და ეკონომიკური უპირატესობა, ახალი გადახურვითი მასალები და ტექნოლოგიები (იმიტომ, რომ შესრულების ღირებულება ნებისმიერი თანამედროვე გადახურვის გაცილებით დაბალია, ვიდრე ტრადიციული ჩვენს ქვეყანას). ეს არის ჩვენი დღევანდელი მისია, და ამ ჩვენ ვართ მოკავშირეები. აქტივობა არის მომგებიანი, პირველ რიგში, უკრაინა და ჩვენ ყველას გვინდა, რომ იყოს უკეთესი და მდიდარი. და უფრო შეერთებული ჩვენ წასვლა მივაღწევთ საერთო მიზანს, ადრე, ძალიან, ძალიან, ჩვენ მოუტანს ჩვენს ქვეყანას სტრუქტურა, ტექნიკა და კომფორტი ცხოვრების ცივილიზებულ ევროპაში. მოდით, ვფიქრობ სტრატეგიულად! ჩანაწერები Anopolskyi, პრეზიდენტი "TPK" მე ვფიქრობ, რომ ჩვენ ვართ შეკრებილი არ არის, როცა რაიმე პირადი მიზნები, და საერთო ინტერესი. დღეს გადახურვის ბაზარზე უკვე არსებობს უნდა გადაწყვიტოს სტრატეგიული და გლობალური მომენტები არის შენობა, კულტურის, კულტურის დიზაინი (მათ შორის დაადასტურა კანონები). კომპანიები, რომელთაც აქვთ მრავალწლიანი გამოცდილება და ექსპერტიზა, ეს არის დრო, უნდა შეიმუშაოს მექანიზმი, რომ აიძულოს სახელმწიფო, რომ ყიდვა არ ტაქტიკურად იაფი მასალები, და სტრატეგიულად. უნდა იყოს დარწმუნებული, მიზანშეწონილობისა გამოყენების მასალები, რომელიც მომავალში ეწვევა თავად მისი საიმედოობა და გამძლეობა. ჯერჯერობით უმრავლესობა მომხმარებელს არ პოლიტიკა: ყიდვა იაფი. მაგრამ რამდენიმე წლის უნდა შეიცვალოს სახურავი. და ეს კიდევ ერთი ხარჯზე. ლობირება ჩვენი ინტერესები უნდა იყოს სტრატეგიული. პრობლემა ის არის, რომ ჩვენ ვცხოვრობთ იმ მომენტში და არ ჩახედა მომავალში. მოდით, ერთმანეთს ავსებენ! ოლეგ მწყემსი, გენერალური დირექტორი, კომპანია "აირჩიეთ" ბაზარზე გადახურვითი მასალები აქვს განვითარებული სიტუაცია, სადაც რამდენიმე მსხვილი საწარმოები არიან ე.წ. "განსაკუთრებული მდგომარეობა". ეს კომპანიები შეძლეს proliberty მათი ინტერესები. შედეგი არის ზეწოლა მხრიდან Gosstroy - "გირჩევთ, რომ გამოიყენოთ ეს მასალა". მიუხედავად იმისა, რომ ასეთი რეკომენდაციები არ აქვს ძალა მიზნით, თუმცა, ჩვენ უკვე შეექმნა იმისა, რომ დიზაინერებმა უარი მოიცავს სხვა მასალები. ამიტომ, მე ვფიქრობ, რომ ეს დაახლოებით დრო'უნდა გაერთიანდეს roofer. არსი ჩვენს შესახებ'ერთობა უნდა იყოს, რომ ჩვენ ვართ ლობირებს საერთო ინტერესები ერთმანეთს ავსებენ, და არ განაგრძოს მათი პირადი მომენტალური ინტერესებს. მოდით ჩამოვაყალიბოთ მიზანი! დიმიტრი Shevkoplyas, აღმასრულებელი დირექტორი euroizol "ვაპირებთ, ჩვენ უნდა pam'გახსოვდეთ, რომ ბევრი ჩვენი წარმატება დამოკიდებულია არა მხოლოდ ჩვენი, არამედ მზაობა, ბაზრის მოიხმარენ იმ, ან სხვა მასალები. და ამ განისაზღვრება მრავალი ფაქტორით, რომელთა შორის ყველაზე მნიშვნელოვანი ის არის, მნიშვნელობა დიზაინერი და დიზაინერი ინვესტორი. საერთო კარგი ყველა კომპანია და, როგორც შედეგი, სასარგებლოდ მომხმარებელს, ჩვენ უნდა დაიცვას სტრატეგიულად მნიშვნელოვანია ყველა ჩვენგანისთვის მიზნების მზარდი მოცულობა ბაზრის თანამედროვე მაღალი ხარისხის მასალები, რომ ეს ნაბიჯი ჩვენთვის. უფალო, გაერთიანდეს! კონსტანტინე CATV მოადგილე გენერალური დირექტორი ინოვაციური-ტექნიკური პოლიტიკის სს "Kyivproekt" ინვესტორი უნდა იყოს საინტერესო საიმედოობის, ხარისხი, ფასი, მომსახურება, რათა გადახდის, მოწმობების, ლიცენზიების შესრულება მუშაობს, და ა.შ. თუმცა, ქვეყანაში უნდა შეიქმნას, თამაშის წესები, ანუ დებულება, რომელიც განსაზღვრავს მოთხოვნები ხარისხი, საიმედოობა, და ა.შ. ეს არის მთავარი ამოცანა სახელმწიფო ორგანოს მშენებლობა Gosstroy უკრაინაში. მაგრამ იმის გამო, რომ არ გააჩნიათ საბიუჯეტო სახსრები, გახდა გავრცელებული პრაქტიკა, რომ ზოგიერთი მწარმოებლები თავს განვითარება, ტექნიკური პირობების და სტანდარტების, ტესტირება მათი ძირითადი ორგანიზაციების Gosstroy, და შემდეგ საკუთარი სამეცნიერო-ტექნიკური საბჭოს მოთხოვნის განაცხადი. რა თქმა უნდა, ქმნის ეს ტვირთი მხრებზე ერთი ფირმა არ იქნება სამართლიანი. ამიტომ, ჩემი აზრით, თქვენ - roofers, თქვენ გჭირდებათ შესახებ'უნდა გაერთიანდეს ერთად უნდა განვითარდეს ტექნიკური მოთხოვნები და პირობები თქვენი გადახურვითი მასალები. ეს სულაც არ'დარწმუნებული უნდა იყოს, რომ შეიქმნას გარკვეული საზოგადოებრივი ორგანიზაცია ოფისები რეგიონებში. წამყვანი კომპანიების შეგიძლიათ იკრიბებიან, შექმნათ ჯგუფური განვითარების დებულება, იმის გათვალისწინებით, საერთო ინტერესები, თანა-ფინანსთა ყველა მიმდინარე ხარჯები და შეთანხმდნენ, ან დამტკიცებული Gosstroy დოკუმენტი, რომელსაც აქვს ეფექტი სტანდარტებს. რეგიონებში ვითარდება! მშვილდი'Yanenko არტურ Valerievich, გენერალური დირექტორის 000 PKF "ბიოლოგი" რეგიონული გადახურვის ბაზარი არ არის ადგილი. აქ, ძალიან, წარმოება, გაყიდვა და ყიდვა სახურავი. რა თქმა უნდა, კიევის ბაზარზე ვითარდება უფრო აქტიურად, მაგრამ ჩვენ არ იდგა ჯერ კიდევ. ჩვენი კომპანია შეშფოთებულია იგივე პრობლემა, რომ ბევრი მწარმოებლები. პირველ რიგში, ეს არის ხარისხის იმ მასალა. ცოტა ხნის წინ, მომხმარებელთა უფრო მომთხოვნი და ჩვენ ვცდილობთ, რომ შემოგთავაზოთ საქონლის მაღალი ხარისხი. ბრძოლა ხარისხის! ოლეგ Ivzhenko, დირექტორი 000 "TechnoNIKOL-ცენტრი" პირველ რიგში, Gosstroy უნდა იყოს დაინტერესებული ნორმალური სახელმწიფო საბინაო. მინდა quote მაგალითად რუსი კოლეგები. 10 წლის წინ პეტერბურგში დაიწყო ვრცელდება შეკეთება სახურავების Palmerstone მასალების ერთ-ერთი ადგილობრივი ქარხნები. და დღეს ადმინისტრაცია არ გაატარა პენი on შეკეთება უკვე აღდგენილი 10 წლის წინ სახურავების, როგორც ისინი, დამზადებულია მაღალი ხარისხის ბიტუმი და პოლიმერული ბიტუმი მასალები. ამიტომ ჩვენი კომპანია იღებს ნიმუში მუშაობის ასეთი საწარმოები. და კიდევ ერთი მაგალითი, 4 წლის წინ მოსკოვის მერი! იური ლუჟკოვთან აკრძალული გამოყენების გადახურვის მასალა სარემონტო საცხოვრებელი საფონდო. წლის შემდეგ აკრძალვა გაუქმდა. შედეგი: რა იყო, გარემონტებული წლის აკრძალვის არის კიდევ ნორმალური სახელმწიფო, სხვა უკვე remontes ერთხელ. ჩვენი პრობლემა - დევნა cheapness. ადამიანები არ არიან ყოველთვის მზად არის დახარჯოს ფული ხარისხის სახურავი. ისინი მნიშვნელოვანია მხოლოდ ყველაზე დაბალი ღირებულებაა m2, და ხარისხი მათი მოვლა რატომღაც ნაკლები.

გადახურვის სამუშაოები კიევში.

წყარო: მშენებლობა და რეკონსტრუქცია

წყარო: http://stroymart. com. ua

No comments:

Post a Comment

Яндекс.Метрика