Sunday, October 12, 2014

Street tapestries

"არაფერი არ შეიძლება იყოს უკეთესი, ვიდრე ეს ხელოვნება, ემსახურება როგორც გაფორმება, და antidote ფუნქციური და უტილიტარული არქიტექტურა, რაც ჩვენ დაგმო. ეს quickens არქიტექტურა, წარუდგენს მკვრივი და მშვიდი შექმნა ადამიანის ხელში და ხიბლი საგამომგონებლო შემოქმედების, რომ მუდმივად reborn ახალი მასალები და ძველი ტექნიკა საფეიქრო ნაწარმი, არის, ალბათ, ყველაზე უძველესი, ყველა ხელოვნება, ჩვენ ვთავაზობთ ჩვენს ცივილიზაციის ".
კლოდ ლევი-შტრაუსი, სოციოლოგი და ეთნოგრაფის, ისტორიკოსი.

ეწინააღმდეგება პოპულარული რწმენით, ტენდენციები შინაგან საქმეთა მოდა სულ უფრო და უფრო პროგნოზირებადი: იმ ფონზე, ყვავილობის ინკუბატორი hi-tech და მაგარი მინიმალიზმი არის მზარდი ინტერესი დეკორატიული თბილი და კეთილშობილური გონება და გამოყენებითი ხელოვნების გობელენის.

ასე რომ, მას შემდეგ, რაც შეიქმნა ამ ჟანრში მაღალი დონით, ფონი (ისინი იგივე - tapestries) დაბრუნება ინტერ'jer.

ფონი, გობელენის, tapsana

როგორც ყველაფერი ამ სამყაროში, tapestries ერთად'გაჩნდა ძველ ეგვიპტეში - მათი ფრაგმენტები აღმოაჩინეს როგორც ფონი ეგვიპტური სამარხები. კონცეფცია "გობელენი" არ არსებობდა, ასეთი ქსოვილები ე.წ. "კოპტური". აღსანიშნავია, ყველაზე ტექნიკას, ქსოვა, გამოიგონეს III-XII საუკუნეების კოპტური weavers, გამოიყენება დღეს. ევროპაში ფონი პირველად'გაჩნდა გერმანია, ისინი შექმნილი პატარა სემინარების ან მონასტრები. უზარმაზარი ნაქსოვი ქსოვილისაგან მსახურობდა არა მხოლოდ ამშვენებს, მაგრამ იზოლაცია ცივი Kam'ხის კორპუსით. სიტყვა "trellis" გერმანელი Spalier ნიშნავს lint თავისუფალი, როგორც წესი, კედლის ხალიჩა ამბავი, დეკორატიული და ლანდშაფტის გამოსახულება, გააკეთა ხელით.

სიტყვა "Gobelin"'მოვიდა, მას შემდეგ, 1662, როდესაც პარიზი-ქმნის სამეფო manufactory ოჯახის Gobelenov.

დაიერი ჟილ Hobbelen ჩამოვიდა მეფობის მეფე ფრენსის მე რეიმსის პარიზში დაარსდა ახლოს ქალაქის საღებავი-სახლი ბამბა. მოგვიანებით მისი მემკვიდრეები გააგრძელა განვითარება ამ დაწესებულების და დასძინა, რომ ეს ხალიჩა ქსოვა. მოგვიანებით ლუი XIV შეიძინა და საღებავი-სახლი და ქსოვა, არ მიეცა თავისი სტატუსი, გულუხვად ისეთი ახალი სახლი და ფული შენარჩუნება წარმოება. რეალურად, ეს იყო სასამართლოს სემინარი: მას შემდეგ, რაც არც ერთ ქვეყანაში, გარდა მეფე, არ შეეძლო ყიდვა ამ insanely ძვირადღირებული ნამუშევრები, ისინი არ გამოვიდა, და წავიდა გაფორმება, სამეფო სასახლეები და საჩუქრები საზღვარგარეთ. ამდენად, manufactory უკვე არსებობდა, როგორც ხელოვნების დაწესებულების გარეშე, ნებისმიერი შემოსავალი. მოგვიანებით ყველა Wallpapers მიერ შექმნილი ამ ქარხნის, იყო ე.წ. "tapestries" (les gobelins), და მოგვიანებით მოსახლე იქნება ე.წ. ასე რომ, ყველა ნაქსოვი წყობის-ნაკლებად ხალიჩები, ფერწერა, მიუხედავად იმისა, ადგილი წარმოება. ეს არ არის მთლიანად მართალი: თუ არ არსებობს დარწმუნებით, რომ აკვანი ქსოვილები - საფრანგეთი, მაშინ გამოყენების უფლება, სიტყვა "გობელენი", და არა "გობელენი".

არსებობს კიდევ ერთი, ნაკლებად საერთო ვადა მხატვრული ტექსტილის, თუმცა, უფრო ფართო გაგებით "tapsana". ეს სიტყვა ბერძნული წარმოშობისაა: "ლენტები" ბერძნულ იმას ნიშნავს, ხალიჩა, მაგიდა ქსოვილი, bedspread. აქედან გამომდინარე, დანიშნულება სხვადასხვა ევროპულ ენებზე თავდაპირველად სამუშაოები ხალიჩა ქსოვა, და მაშინ და ფონი. Tapsanas ზარის ფერწერა, რომელიც წარმოადგენს ერთგვარი სიმბიოზი პლასტმასის ტექსტილის ხელოვნება, ფერწერა, ხშირად საერთო არაფერი აქვს, არც ფონი ქსოვა, ან გობელენის და მშობლიურ ხშირად წარმომადგენლები მონუმენტური და თეატრალურ-დეკორატიული ხელოვნების, ვიდრე განაცხადი.

რუსეთში ისტორიულად საერთო გამოყენების თვალსაზრისით "Gobelin" და "პრეზიდენტი". ორივე დანიშნულების შევიდა რუსულ ენაზე, XVIII საუკუნეში, როდესაც 1717, დააარსა პირველი პეტერბურგში ფონი საამქრო ერთად მოიწვია ფრანგი ოსტატები. მეთვრამეტე საუკუნეში იყო heyday ნაბდის ხელოვნება. Manufactory in Beauvais ხდება ცნობილი, ევროპის მასშტაბით, ყველაზე ცნობილი მხატვრების მსოფლიოში ცდილობენ საკუთარი მულტფილმები (შაბლონები, ესკიზები, რომელიც შემდგომში ქმნის trellis ქსოვა სემინარები. ესპანეთში იწყება სემინარი თემაზე:,, სანტა ბარბარა, რომელიც დააარსა ფილიპ V ბურბონი. ბოლო კვარტალში მეთვრამეტე საუკუნის ქარხანა იძენს პოპულარობას მადლობა იმ ფაქტს, რომ, როგორც მხატვარი მუშაობდა გოია. ეხლა 1774 - 1791 მან დაწერა 45 ნამუშევარი, რომელიც ემსახურება, როგორც დაფები Wallpapers დაამშვენებს სამეფო სასახლეში. ერთად', პირველი სკოლა, პროფესიული gobelenov პირდაპირ ქარხნები: არ ასწავლიან ამ craft, ძალიან ბევრი სპეციფიკური ცოდნა და უნარები, თქვენ უნდა ჰქონდეს მომავალი ოსტატები.

ძვირი და ფასდაუდებელი

მექანიკური დაკავშირებით, ტექნიკით, ქსოვა ფონი არის ძალიან მარტივი, მაგრამ მოითხოვს შემქმნელი სრული კონცენტრაცია და სრულყოფილი მოთმინება. უბრალოდ წარმოიდგინეთ: უივერი, თამაში, თემა სურათი შეღებილი ზეთი საღებავები, და დედანი, როგორც წესი, ძალიან რთული, შექმნილი ცნობილი მხატვარი. სამაგისტრო უნდა იყოს ერკვეოდა ფიგურა, ფერი, სინათლე და ჩრდილი, და გარდა ამისა, უფრო და საკუთარი სპეციფიკა, ქსოვა, შეძლებს ჭკვიანურად გაერთიანდება თემა სხვადასხვა ფერებში, მაგრამ სხვადასხვა მასალებისა, აბრეშუმის, შალის, მაგალითად, პირადი გარკვეული ეფექტი. თუ ჩვენ ვსაუბრობთ ექსკლუზიური მუშაობა, როცა ბაზა ქსოვილის ხელით entangles ფერადი თემა, შექმნის 28 კვადრატულ ვხედავ პროფესიული მიიღებს ყველა დღე. On 4-5 კვადრატული m ფიგურა 300 დღის განმავლობაში. იმის გამო, რომ ეს, ფასი ამ გობელენის არის ძალიან მაღალი. რუსეთში - $ დან 1000 პოსტი კვ. m, ევროპაში - $ 3000. უფრო მეტიც, თავად რუსეთში ფონი ბაზარზე არ არსებობს, და მაღაზიები, სადაც შეგიძლიათ შეიძინოთ უძრავი გობელენის - ერთეული, ხშირად მხატვრების მარტოხელა, რათა ფერწერა, რათა "თქვენი ესკიზის".

მხოლოდ ერთხელ მოსკოვში მოუტანა დიდი გამოფენა ძველი ფრანგული tapestries - ივნისის ბოლოს, 2005. წარმოდგენილი მუშაობის XIV-XX საუკუნეებში, ლეგენდარული პარიზში Boccara გალერეა. ახლა კოლექცია, ეს კოლექცია აქვს უფრო მეტი, ვიდრე ორი ასეული ეგზემპლარი და ითვლება ერთ-ერთი უდიდესია მსოფლიოში. ექსპოზიცია გახდა ერთ ერთი ყველაზე ეწვია, ვნახოთ, ცნობილი ფერწერული მოვიდა თითქმის მთელი მოსკოვი, გამოჩენის გამოფენა კი შედის ოქმები ბიზნეს მოლაპარაკებები. თანამედროვე და უნიკალური უძველესი ფონი ამ გამოფენაზე იყო შესაძლებელი ყიდვა. მაგრამ ამისათვის ჩვენი კოლექტორები ვერ მოხერხდა: კოლექცია ფერწერა აღიარა, კონტრაბანდა, მაგრამ წინააღმდეგ წარმომადგენლები გალერეა Boccara მოსკოვში გაიხსნა სისხლის სამართლის საქმე. რომელიც, რა თქმა უნდა, მხოლოდ გაააქტიურა ინტერესი მოყვარულებს.

შემდეგ, 2006 წელს რუსეთში გავიდა მთელი ორი გამოფენა პუშკინის მუზეუმი მათ. A. S. პუშკინის "დასავლეთ ევროპის tapestries XVI-XX საუკუნეებში" და "ავტორი Skye trellis Grisha Bruskin". რა თქმა უნდა, ღონისძიება სასტუმრო-სამთავრობო ჟურნალისტები გაამახვილა ყურადღება საქართველოს სახალხო როგორც სამუშაოები ცნობილი ოსტატები და " წარმომადგენლის, საბჭოთა ავანგარდული გრიგორი Davydovich Bruskin, რომელიც მუშაობს კლასიკური გობელენის ტექნიკით. On ფონი დაიწყო განხილვა სერიოზულად, არა მხოლოდ როგორც ისტორიული ღირებულება, არამედ როგორც ელემენტს თანამედროვე ინტერიერის დიზაინი.

ინტერესი უძველესი ქსოვა მთელ მსოფლიოში გაიზარდა ასევე გამო გაიმართა, 2002 წელს ნიუ-იორკში გამოფენა გობელენის რენესანსის: ხელოვნება და ბრწყინვალება". "Barrage ზარები მას შემდეგ, რაც გამოფენა ხალხს აინტერესებს ყველაზე ძვირადღირებული სახის ხელოვნების,რომ დრო," - ამბობს სიმონ დარტყმა. მისი მამა Wojtek დარტყმა იყო ცნობილი, რომ გამყიდველი და კოლექციონერი tapestries. მადლობა მას ძველი ორიგინალები, კერძო კოლექციებში, დასტინ ჰოფმანი, სტივენ სპილბერგი, თეთრი სახლი. აუქციონზე Sotheby ' 's მისი კოლექცია მუშაობს თითქმის მაშინვე გამოფენა ნიუ იორკში წავიდა $ 4, 8 მილიონი დოლარი.

შეშლილი მოთხოვნა tapestries შორის მისი თანამედროვენი მოუწოდა კიდევ ერთხელ და, უცნაურად საკმარისი, მოდის დიდი სახლები, აშშ. უზარმაზარი მძიმე საკმარისი სივრცე გაფორმებული მინიმალისტური ფორმებით და ახალი იდეები და ინოვაციური გადაწყვეტილებები, რომლებიც აუცილებელია როგორც ჰაერი. ამერიკული ხელოვნების დილერები ამბობენ, რომ ისინი არ უნდა გაყიდოს p'Yat tapestries დროს, და ეს სისულელეა გაყიდვების ასეთი კონკრეტული თვისებები.

მილიარდერები Microsoft, გამომცემლები, პროდიუსერები და mannequins მსოფლიოს ei'ორმოს, როგორც ჩანს, იყო ძალიან დაინტერესებული სურათები რაინდები ' იბრძვის, unicorns და ლამაზი ქალბატონები, ხელით დამზადებული ვერცხლის და ოქროს თემა.

ეს არის ნათელი, რომ ცოტა ხნის წინ ბელორუსის! გაიხსნა პირველი გობელენის კლუბი", ხელოვანები, რომელიც დარწმუნებულია, რომ "პარკერი, rolls Royce და გობელენის - რამ იმავე მიზნით." კლუბი იკრიბება მხატვრების გამოფენილი მათი მუშაობა, იწვევს ადამიანი, რომლებიც დაინტერესებულნი არიან კონცეფცია "გობელენი". დირექტორი მარკეტინგი და რეკლამა ამ პროექტის გულწრფელად მხარს უჭერს აღორძინების ტრადიციები ამ ხელოვნების ფორმა და ხელშეწყობა სახელები თანამედროვე ოსტატები.

აშკარაა, რომ მოდის ფონი, რომელიც დაბრუნდა. დიზაინი თანამედროვე შიდა'შინაგან საქმეთა ხდება უფრო m', რომელიც", "თბილი". ავანგარდის, შიშველი კედლები, technogenic stylization საბინაო მოწყობის, გახდა თითქმის მასობრივი პროდუქტის მოსაწყენი, და მარტივი და ძირითადი გადაწყვეტილებები არქიტექტურა პროვოცირებას კლასიკური მოძრაობს დიზაინი ინტერიერის გაფორმება სახლი. არსებობს ბუნებრივი მოთხოვნილება კომფორტის, სამუშაოები შრომატევადი სახელმძღვანელო მუშაობა. ექსპერტები აუქციონები და ხელოვნების დილერები ამტკიცებენ, რომ თუნდაც გემოვნების მყიდველებს შეიცვალა: თუ ადრე მოთხოვნა ფონი იმიჯი ბუნება, პეიზაჟები და ყვავილები, ახლა, რა თქმა უნდა, ფერწერა ბიბლიური და ისტორიული ამბავი. თანამედროვე მხატვრების აღარ მიზანია შექმნას ნეიტრალური ფერწერა, ნათელი გეომეტრიული ფიგურა, რომელიც ორგანულად გამოიყურებოდა in hi-tech გარემოს. სხვათა შორის, ეს ფონი უკვე მოდის, არამედ იმიტომ, რომ ისინი უსასრულოდ გაიმეორა მანქანა, განსაკუთრებით, საქონლის ხორციელდება და იყო, როგორც ტექსტურა ავტორი კედელზე. ბევრი დიზაინერები უკვე არ გამოვრიცხავ, გაფორმება საოფისე ფართები Wallpaper სურათები. "მაგალითად, გობელენის შესახებ ფერწერული Malevich" შავი კვადრატი "იპოვის, მისი ადგილი კი მკაცრი ოფისი", - განაცხადა მფლობელი პეტერბურგში ინტერ'პროფესიული სილამაზის, რომელმაც უსურვა ისურვა.

მარია წრიული

ფოტო www. tapisserie-'aubusson. com

წყარო: ქალაქი მიმოხილვა უძრავი ქონების

წყარო: www. eremont. ru

No comments:

Post a Comment

Яндекс.Метрика