Tuesday, July 8, 2014

"თქვენ უნდა შეეძლოს შესვლა კლიენტის კაბინეტი ისე, რომ იგი მოუსმენს თქვენ... " 2006-11-09 10:42:08

მშენებლობა და რეკონსტრუქცია.

"თქვენ უნდა შეეძლოს შესვლა კლიენტის კაბინეტი ისე, რომ იგი მოუსმენს თქვენ... "
2006-11-09 10:42:08

ყველაზე საინტერესო და სრული მახასიათებლები და ნებისმიერ კომპანიას შეუძლია, რათა მისი კონკურენტები, ან საქმიანი პარტნიორები. ერთი უკრაინელი ავეჯის მწარმოებლები, მე რამდენიმეჯერ მსმენია სიტყვასიტყვით შემდეგი: "ის" ძალიან აგრესიული ბაზარზე ". და ეს იყო ის იშვიათი შემთხვევა, როდესაც ერთსულოვანი აზრის იყო, როგორც ბაზრის ლიდერები და წარმომადგენლები, "ავტოფარეხი" წარმოება. როგორც'აღმოჩნდა, ეს ფუნქცია მთლიანად ვეთანხმები და ზოგიერთი დილერები "ირმა". მაგრამ მათი ტუჩები ის ჰგავდა კომპლიმენტი, თქვენი პარტნიორი. მე, რა თქმა უნდა, აინტერესებს, თუ როგორ უნდა მიიღოთ რეპუტაცია ბაზარზე, სადაც, ზოგადად, ყველა აგრესიული და მუდმივი. პასუხს, მე აღმოჩნდა, რომ კაცი, რომელიც თითქმის დაწყება პირას იყო ამ "აგრესიის", აკეთებს პირდაპირი გაყიდვების და მუშაობა მყიდველი - დირექტორი სალონი Amati ირინა KONOVALENKO. კონსტანტინე Ryapolov შესახებ ირინა Isayeva KONOVALENKO, დაიბადა 21 ივნისი, 1969 წელს კიევში. სწავლობდა - 1993 წელს დაამთავრა კიევის სახელმწიფო ეკონომიკური უნივერსიტეტი, სპეციალობა - სტატისტიკა-ანალიტიკოსი. მუშაობდა სექტემბრიდან 1993 - ეკონომისტი, 1 კატეგორია სამინისტროს სტატისტიკა, მას შემდეგ, რაც აპრილი 1994 - მენეჯერი-ეკონომისტი გაყიდვების დეპარტამენტის SP "Farmakor". მას შემდეგ, რაც მარტი 1998 - გაყიდვების მენეჯერი PC "ის". სექტემბრიდან 1999 მას ხელმძღვანელობდა სალონი ავეჯი "Amati". - ტრადიციული კითხვა: როგორ დაიწყეთ აკეთებს გაყიდვების? - ასევე ტრადიციულად ცხოვრება გააკეთა. დამთავრების შემდეგ უნივერსიტეტის 1993 წელს იგი მუშაობდა საქართველოს სტატისტიკა. და მუშაობა იყო საინტერესო, და პოზიცია კარგი - ეკონომისტი 1 კატეგორია. მაგრამ ხელფასი არ მოხდა, უნდა ვეძებოთ რაღაც უფრო მომგებიანი. 1994 წელს დავიწყე მუშაობა, როგორც მენეჯერი გაყიდვების SP "Farmakor" - ფირმა, რომელიც გთავაზობთ ნარკოტიკების დამზადებულია ინდოეთში. - გარეშე სამედიცინო განათლება? მე შეეხო რეგიონალური მარკეტინგი: დიდი და sredneye გაყიდვების. უნდა დაუკავშირდეს არა ფარმაცევტთა და ექიმებს, და იგივე დაშორებული მედიცინის მენეჯერები, როგორც პირადად მე. ზოგადად, ყველაფერი გაირკვა, კარგად. "რატომ დატოვა? - ასევე ტრადიციული ქალთა მიზეზით წავიდა დეკრეტული შვებულება. როდესაც ჩემი შვილი ერთი წლის და ნახევარი, გადაწყვიტა, რომ დროა დავუბრუნდეთ იმუშავებს. მაგრამ ორი წლის განმავლობაში ფარმაცევტული ბაზრის'იყო, ბევრი ახალი ამბები, და მე უნდა ვისწავლოთ ყველა კვლავ. გარდა ამისა, მინდოდა, რომ ცდილობენ, რაღაც ახალი, როგორც "ირმა" ეძებდა პირდაპირი გაყიდვების მენეჯერი. - კონკურენცია დიდი იყო? - მე არ ვიცი რამდენი იყო კანდიდატს, მაგრამ შერჩევა გრძელდებოდა ერთი თვის განმავლობაში. მე დაეხმარა, რომ მე ვიყავი წარმატებით მუშაობდა "Farmakor". დირექტორმა გადაწყვიტა, რომ მას შემდეგ, რაც მე ვერ გაყიდოს პრეპარატები, არ გააჩნიათ სპეციალური განათლება, და ავეჯით მე გამოუვათ. მიუხედავად იმისა, რომ დაახლოებით ავეჯი არ მქონდა ოდნავი იდეა. იმის გათვალისწინებით, რომ სიტყვა "ზემოდან" გავიგე, მუშად ფირმა. - და როგორ შევხვდეთ ახალ ბაზარზე თქვენთვის? - რამდენად უცნაურია, ძალიან მარტივად. მე მქონდა გეგმა, რაც მე უნდა გავაკეთოთ. ორი თვის განმავლობაში მე კი გადააჭარბა. ესაუბრა მომხმარებელს, ძირითადად, ტელეფონით, იმიტომ, რომ თქვენ არ მომწონს მართოს ქალაქი. ამიტომ მიკვირს, სახელმძღვანელო, რომელიც მუდმივად იმყოფება სამუშაო ადგილზე, და მყიდველებს თავად მოვიდა ჩემთან. მაგრამ პატიოსნად, პირდაპირი გაყიდვების არ განიხილება, როგორც პრიორიტეტი. კი არ იყო საგამოფენო დარბაზში. უბრალოდ ოფისი იყო გაწყობილია ავეჯით, საკუთარი წარმოება, რომელიც ემსახურება, როგორც ნიმუში. მთავარი გაყიდვების გაიარა დილერები. მაშინ, მოცემული გამოცდილება სამუშაო დილერები, მოვიდა იდეა, რომ ღია ჩვენი შოურუმი და განვითარება საცალო ვაჭრობა. მე, ისევე, როგორც დირექტორი, სალონი. და ვერ მოახერხა. მიუხედავად იმისა, რომ ზოგჯერ ძნელია, გამართავს სხდომებს, ერთდროულად თამაში სამი სატელეფონო ხაზები, და მოვიდა კლიენტის მიერ. "რა არის ასე მარტო, რომ გადარჩება? - გადარჩენის? არც მე და არც ხელმძღვანელობით, რაიმე განსაკუთრებულ სირთულეს არ უნახავს. იმ დროს, საინვესტიციო ობიექტების, და ასე იყო საკმაოდ შესამჩნევი, რადგან კომპანია იყო შეკრება იმპულსი. და მას შემდეგ, რაც ოთხი თვის-p'Yat I'გამოჩნდა დამხმარე. მაშინ არ გამოცხადდა კონკურსი ვაკანტური მენეჯერები პირდაპირი გაყიდვების. ისინი p'ხუთი ადამიანი, მათ არ ჰქონდათ მუდმივი სამუშაო ადგილი. ისინი სილამაზის მხოლოდ შეგვიკვეთოთ და დაწერა გავრცელებულ ინფორმაციას მათი ტურები. "ზოგჯერ იმისთვის, რომ ჩაატაროს სხდომები ერთდროულად თამაში სამი სატელეფონო ხაზები, და მოვიდა კლიენტი?. ისინი მუშაობენ ახლა? ერთ-ერთი მათგანი გახდა მენეჯერი, სალონი მუშაობს დარბაზში. სხვა იყო მენეჯერი კორპორატიული დეპარტამენტი, ახლა წავიდა სამუშაოდ კიდევ ერთი ფირმა, ჩვენი დილერების. და დღეს ჩვენი სალონი არის ჩართული "კორპორაციული სამართალი კონსულტანტები". გასულ ზაფხულს, როდესაც გადაწყდა, რომ აქტიურად გაზრდის გაყიდვების მეშვეობით საცალო ვაჭრობა, გააკეთა ახალი კომპლექტი მენეჯერები პირდაპირი გაყიდვების. მთავარი იდეა იყო იმ ახალგაზრდა ადამიანებს უმაღლესი ტექნიკური განათლება, რომელსაც შეუძლია, როგორც ღრუბელი აღიქვას ახალი ინფორმაცია. მოცემული წინა გამოცდილება, ამ თანამშრომელი იყო ორგანიზებული, აქტიური სწავლების. უფრო მეტიც, ისინი გადახდილი სტიპენდია ორი თვის განმავლობაში, ხოლო მათ შეისწავლეს. ყველა ახალბედა მუშაობდა ფსიქოლოგი. ეს ნამდვილად დაეხმარა მონაწილეებს საათზე დაიწყება. მაგალითად, თქვენ უნდა შეეძლოს შესვლა კლიენტის კაბინეტი ისე, რომ იგი მოუსმენს თქვენ. ნებისმიერ შემთხვევაში, არ apologetically. მენეჯერები Sinaloa, რომ ისინი არ არიან თავშესაფარი (ბრძანებებს. - ედ. ), და მედია, რომელიც შეიძლება სასარგებლო იყოს მფლობელის რაიმე ოფისში. როგორც ჩანს, ახალი თანამშრომელი, რომელიც საჭირო იყო, რათა იპოვოს საკუთარ მომხმარებელს, რომელიც დაეხმარა დიდი გარიგება. - რამდენი და რა პირობებში მუშაობენ? - ექვსი ადამიანი, მათ პირდაპირი გაყიდვების დეპარტამენტი. ეს იყო აღიარებული, რომ ადამიანს ვისაც არ აქვს ადგილი, ეს არის რთული გრძნობს უსაფრთხო. ამიტომ, გარდა ამისა გაქირავებულია რამდენიმე ოთახი, რომელიც აღჭურვილია მათ აპარატურა, დამონტაჟებულია ორი სატელეფონო ხაზები. ხელფასების და პრემიების თანამშრომლები დამოკიდებულია მუშაობის შედეგები. - მართალია, რომ ახლა ეფექტურობის რეალიზაცია, საოფისე ავეჯი, ტელეფონი, მკვეთრად დაეცა? - პრინციპში, კი. პირველი რამდენიმე თვის განმავლობაში ბიჭები მართლაც რთულია. მხოლოდ thirtieth მოვუწოდებთ მათ, შეიძლება, შოუ მაინც ინტერესი და უბრალოდ მოვუსმინოთ. მოაწყოს შეხვედრა ამ მიზნით საჭირო იყო, რათა ასობით მოუწოდებს. ეს გრძელდებოდა დაახლოებით ორი - სამი თვის განმავლობაში. მაგრამ მას შემდეგ, პირველი ეხება'გამოჩნდა კლიენტების შესახებ რეკომენდაციის. და ოთხი თვის წავიდა საკმაოდ სერიოზული გაყიდვების. - თუ შედარების შედეგები გაყიდვების და შედეგები წყნარად და მშვიდად იძლევა სილამაზის, - ისინი შეადარეთ? - რა თქმა უნდა, გაყიდვების დეპარტამენტის ნაკლები, - დაახლოებით სამჯერ. მაგრამ ეს არის ასევე მნიშვნელოვანი ტომი. ისე, შედარებით მშვიდი... სილამაზის უბრალოდ ჩუმად მისცა არაფერია, თუ არა მოცემული რეკლამა. - და სად რეკლამა? - ბიზნესის ტელევიზიით. ჩვენ ვმუშაობთ ერთად, არასამთავრობო ორგანიზაციების "ზედაპირზე", რომელიც მოიცავს სპორტულ, რომელიც გამოიყურება თითქმის მთელი მამრობითი სქესის მოსახლეობა. ასევე, ჩვენი რეკლამა მიდის, ჟურნალ "...", "HR", და ა.შ. - მე მითხრეს, რომ "ის" ისე იქცევა, ბაზარზე ძალიან აგრესიულად. რას ნიშნავს ეს? - ჩვენი კომპანიის პოლიტიკა არ არის აგრესიული truest ამ სიტყვის მნიშვნელობით. "აგრესიული" პოზიცია კომპანია შეიძლება ჩაითვალოს ჩვენი კანონის წინააღმდეგ უსამართლო ფირმები - "pirates". მიუხედავად იმისა, რომ გლობალურად, ეს ეწოდება ინტელექტუალური საკუთრების უფლებების დაცვა. ალბათ იმას ნიშნავდა, რომ "fix" ჩვენ ძალიან სწრაფად. არავინ ელოდა. და "fix", ძირითადად მოზიდვის დილერები. რეალურად p', ხუთი ან ექვსი კომპანიები ერთდროულად მივიღებთ საქონლის ნაჩვენები იყო, ფასიანი რეკლამა, ბუკლეტები ესროლა გარეუბანში სალონები. სხვათა შორის, ყველა ობიექტების ძალიან კარგია, რომ ისინი იმისთვის, რომ მენატრება. აქ ჩვენ, გარკვეულწილად მოულოდნელი, და იყო "პირველი მოსმენით". იცით, მე და ყველაზე საინტერესოა, ეს იმას ნიშნავს, რომ "აგრესიული"? ალბათ ეს არის, ასევე ახალი სერია ავეჯი მცირე დროში, აქტიური მუშაობა დილერები.
წყარო: ბიზნესის

წყარო: http://stroymart. com. ua

No comments:

Post a Comment

Яндекс.Метрика