მშენებლობა და რეკონსტრუქცია.
ფანჯარა ბაზარზე უკრაინა-განვითარების ტენდენციები 2006-11-02 17:24:05
ბარიერი ოცი პირველი საუკუნის ცნობიერების კაცობრიობის ცვლილებები. ახალი საუკუნე ბევრი აქვს ე.წ. საუკუნის მინის. გასული სამი ათწლეულის განმავლობაში, მთელი მსოფლიო უკვე შეეჩვია, როგორიცაა "eurowindows". ეს იყო ამ დროს აღინიშნება სწრაფი ზრდა, მათი წარმოება. თანამედროვე ტექნოლოგიები საშუალებას წარმოება PVC ფანჯრები, ალუმინის, ხის, და ასევე გაერთიანდება ხის, ალუმინის და პლასტმასის. ასეთი ფანჯრები შესანიშნავი შესრულების მახასიათებლები და თანამედროვე დიზაინი. შეუძლებელია, არ დაეთანხმო, რომ ხარისხის Windows დღეს დიდწილად განსაზღვრავს კომფორტი, ბინა ან კერძო სახლი. უპირატესობა "Windows" შედარებით ძველი მოდელები დიდი ხანია და ყველაფერი აშკარაა. და თუნდაც 7-8 წლის წინ ჩვენს ქვეყანაში შესაძლებელი იყო, რომ მოვისმინოთ unflattering მიმოხილვა "eurowindows" (ალუმინის პროფილი, ისევე როგორც, ზემოთ, და PVC ზოგადად მავნე ჯანმრთელობისათვის'I), დღეს არავის ეჭვი არ ეპარება, მიზანშეწონილობისა და მათი გამოყენება, მათი practicality და ესთეტიკას. ისინი ოკუპირებული მყარი ნიშა შიდა ბაზარზე, რომელიც წარმატებით ვითარდება მიხედვით საკუთარი კანონები. შესახებ ტენდენცია დაჩქარებული განვითარების უკრაინის ბაზარზე "Windows" გვიჩვენებს, რომ ბოლო დროს მნიშვნელოვნად გაიზარდა რიგი მწარმოებლები ამ პროდუქტების. ეს, თავის მხრივ, იწვევს გაზრდილი კონკურენცია და, როგორც შედეგი, რომ შემცირება ფასები, საქონლის, აგრეთვე ხდის თქვენ გააუმჯობესოს პროდუქციის ხარისხი.
უკრაინაში, საწვავის ხარჯი გათბობისა 1 მ 2 საცხოვრებელი ფართი 3-4-ჯერ მეტია, ვიდრე განვითარებულ ქვეყნებში.
პირველი "Windows", რომ'გამოჩნდა უკრაინის ბაზარზე დასაწყისში 90-იან წლებში, იყო პლასტიკური ფანჯრები. პირველი მოიყვანეს სახით მზა პროდუქცია, ძირითადად, გერმანიიდან, მაშინ დაიწყო იმპორტირებული პოლონეთიდან. პირველი PVC-ფანჯარა უკრაინული წარმოების შეიძლება დათარიღებული 1993-1994 წლის. თითქმის ერთდროულად მათთან ბაზარზე ვისწავლოთ პიონერები ხეები'ქვის okestana. მათი პროდუქცია მზადდება სამ-ფენიანი გაერთიანებულია ხის მასალები, გაჟღენთილი მრავალი ლაქები, ფისები და საღებავი მაღაზიები მისი "ბუნებრივი" წარმოშობის მხოლოდ ბოჭკოვანი სტრუქტურა, მაგრამ ის იძენს ახალ სამომხმარებლო თვისებები, როგორიცაა გამძლეობა, სიმტკიცე, ტენიანობის და ატმოსფერული გავლენა. განვითარებასთან ერთად კერძო საკუთრების და იზრდება მოთხოვნა ენერგიის დაზოგვის, საჭიროა, რომ "თბილი" ალუმინის სტრუქტურები, რომლებიც გამოიყენება ისეთ სფეროებში, ინტენსიური კაცი-მიედინება, მაღაზიები, საზოგადოებრივი თავშეყრის ადგილებში და ა.შ.,
ბოლოს XX საუკუნის უკრაინაში მოხდა ძირითადი კაპიტალის დაგროვების,'იყო მომხმარებელს და მზად გამოყენებით თვისებები, მინის, გადაიხადოს და ესთეტიკური ძებნა არქიტექტორები. ერთად'არსებობს პირველი მაგალითები სტრუქტურული მინის, აკმაყოფილებს ყველა მოთხოვნებს თერმული დაცვა.
ამ სტატიაში ჩვენ ვეცდებით, მესმის სიტუაცია, ფანჯრის ბაზარზე უკრაინის, რათა დადგინდეს მისი მოცულობა, დინამიური ცვლილებები ბოლო წლებში,'გასარკვევად, თუ რამდენი Windows სხვადასხვა მასალას, მოხმარებული დღეს უკრაინაში და რა პერსპექტივები და გზები განვითარების ამ ბაზარზე.
რათა დადგინდეს სახელმწიფო ფანჯარა ბაზარზე, ჩვენ ჩაატარა სრულყოფილი ბაზრის შესწავლა, გარკვეული შედეგები, რომელიც იქნება მოცემულია ქვემოთ. რომელმაც გაანალიზებული ფანჯარა ბაზარზე ევროპის (იმის გათვალისწინებით, ეროვნული თავისებურებები სხვადასხვა ქვეყნებში), გერმანია (როგორც კანონმდებლის ფანჯარა ტექნოლოგიები), პოლონეთი (როგორც ქვეყანა, რომლის გამოცდილება, დიდწილად გავლენით, უკრაინა), ისევე, როგორც ცვლილებებს ჰქონდა ადგილი ბოლო ათწლეულის XX საუკუნის ამ ქვეყნებში, შესაძლებელია პროგნოზირება ტენდენციები ველოდოთ, რომ უკრაინის ბაზარზე უახლოეს მომავალში.
ასე რომ...
ევროპის
1999 წელს ევროპის აქვს განვითარებული 2, 5 მილიონი ტონა მასალები (პროფილები და სხივების), 35%, რომელიც წავიდა წარმოება PVC ფანჯრები, იგივე თანხა წარმოების ხეები'ხის სტრუქტურების, გარკვეულწილად ნაკლები - 30% - იყო, ალუმინის (იხილეთ გვერდები 15, ნახ. 4A). შედარებისთვის, უკრაინაში, 1999 წელს იყო გამოყენებული, დაახლოებით 8 ათასი ტონა მასალები, რომელიც შეესაბამება 0, 32% ევროპული მოხმარება.
თანაფარდობა რაოდენობა Windows სხვადასხვა მასალების არსებული საბინაო საფონდო ევროპის ქვეყნების მიერ ბოლოს 90 წლის არის ილუსტრირებული მაგიდა. 1. მას შემდეგ, რაც დახარისხება მიერ თითოეული გამოყენებული მასალების, ჩვენ განსაზღვრული ტერიტორიები უდიდესი სადისტრიბუციო ფარგლებში ხის, PVC და ალუმინის (ნახ. 1 a, b, C). აშკარაა, რომ ხე, როგორც ტრადიციული მასალის წარმოების Windows გამოიყენება ათწლეულების განმავლობაში, ჭარბობს ხვრელების შედარებით თანამედროვე მასალები, რომ'გამოჩნდა ბოლო ათწლეულის (ნახ. 1 (a). ამგვარად, ყველაზე დიდი რაოდენობა ხეები'ხის ფანჯრები არის დამონტაჟებული, ყოფილი სოციალისტური ქვეყნების ძველი საცხოვრებელი (ბულგარეთი, უნგრეთი, ლიტვა, რუმინეთი, სლოვენია და სხვები), ან სკანდინავიურ ქვეყნებში დიდი რაოდენობით ტყეები და მზარდი მოთხოვნები თერმული თბოიზოლაცია თვისებები, მინის. ცენტრალური ევროპის ქვეყნებში განვითარებული ეკონომიკის, გარეთ მდებარე ზონებში ექსტრემალური კლიმატური (ჩრდილოეთ ან სამხრეთ რეგიონებში), უპირატესობა პლასტიკური ფანჯრები. ამდენად, ირლანდია, ბოლო რამდენიმე წლის განმავლობაში, 70, 5% Windows შეცვალა PVC ფანჯრები, ავსტრია, ინგლისი და გერმანია ნახევარზე მეტი დაყენებული Windows დამზადებულია PVC (ნახ. 1 b). ალუმინი, ალუმინის კონსტრუქციები ურჩევნია სამხრეთ ქვეყნებში, სადაც თქვენ არ უნდა დავიცვათ თავი შესახებ შეღწევა ცივი ან იქ, სადაც საკუთარი წყაროების ყველი (ესპანეთი, საბერძნეთი), და, შესაბამისად, ღირებულება კომპონენტები დაბალი (ნახ. 1).
მაგიდასთან. 1. მდგომარეობა ბაზარზე, ფანჯრის ჩარჩოები, ევროპაში გვიან 90-ს. %
ქვეყნის ხე PVC ალუმინის
ავსტრიაში 33 52 15
ინგლისი 25 52 23
ბელგია 51 27 22
ბულგარეთის 78 წლის 13 სექტემბერს
უნგრეთი 72 20 აგვისტოს
გერმანია 27, 5 51 21, 5
საბერძნეთი 42, 5 10, 5 47
დანია 38, 5 34 27, 5
ირლანდია 12 70, 5 17, 5
ესპანეთი სექტემბერი 20 71
იტალია 49 12 39
ლატვიის 62 20 18
ლიტვის 67, 5 14, 5 18
ნიდერლანდების 46, 5 32, 5 21
ნორვეგიაში 70 28 თებერვალი
პოლონეთი 58 39 3
პორტუგალია 7, 5 1, 5 91
რუმინეთი 67, 5 18, 5 14
სლოვაკეთი 49 40 11
სლოვენია 64, 5 29, 5 6
ფინეთის 61 14 25
საფრანგეთი 35 39 26
ჩეხეთის რესპუბლიკა 46, 5 45, 5 8
შვეიცარიაში 55, 5 23, 5 21
შვედეთი 60 2, 5 37, 5
ესტონეთის 64 20 16
ევროპის 48, 6 26, 5 24, 9
გერმანია
უკანასკნელი 30 წლის გერმანელები აქვს მტკიცედ მდგომარეობაში, როგორც ლიდერი განვითარების თანამედროვე ფანჯარა ტექნოლოგია. დაახლოებით 70% კომპანიების მწარმოებელ აღჭურვილობა, პროფილის სისტემები, აქსესუარები და მასალები Windows, მდებარეობს გერმანიაში, რომელიც გახდა ერთგვარი ტესტი ლაბორატორია, სადაც პრაქტიკულად გამოცდილი განვითარებულ მოვლენებზე. ამიტომ, დინამიკა ცვლილება მოცულობის წარმოების ფანჯრები, ბოლო ათწლეულის განმავლობაში, განვითარების პოპულარობა გარკვეული მასალები და ტექნიკა გერმანიაში დიდი ინტერესი ჩვენთვის, როგორც ყველაზე თანამედროვე და მრავალფეროვანი გამოცდილება.
მაგიდასთან. 2. წილი გერმანიის ბაზარზე მილიონობით Windows
წლის მთლიანი
1992 21,973
1993 23,423
1994 25,164
1995 25,523
1996 24,544
1997 24,325
1998 22,617
1999 21,330
2000 20,981
მაგიდასთან. 3. მილიონი. m2 Windows made in Germany
წლის მთლიანი
1992 37.134
1993 39.585
1994 42.527
1995 43.136
1996 41.480
1997 41.109
1998 38.223
1999 36.052
2000 35.457
მოცულობა გერმანელი ფანჯარა ბაზარზე არის საკმაოდ სტაბილური და 21-25 მილიონი ყუთები წელიწადში (მაგიდა. 2). უდიდესი რაოდენობა დიზაინის გამოშვებულია 1995 -25500000 ცალი. In 1999-2000 წლებში იყო ინტენსივობა ბაზარზე და არ არის კი მცირე შემცირება წარმოების მოცულობები. 2000 წელს გერმანიაში წარმოებული 20900000 პროდუქტები-ყველაზე დაბალი დონე ბოლო ათწლეულის განმავლობაში. ეს არის ნათელი, თუ როგორ მიმზიდველი გერმანიაში გაიხსნა ბაზრებზე აღმოსავლეთ ევროპის
ფართობი საშუალო გერმანელი ღია არის 1, 69 m2. უკრაინაში მონაცემებით ფანჯარა ცოტა მეტი -2, 08 მ2
რაოდენობა კვადრატული მეტრი Windows წარმოებული ყოველწლიურად გერმანიაში, მოცემულია ცხრილში. 3.
მიუხედავად იმისა, რომ საერთო ბაზრის უკვე დასტაბილურდა და გარე განვითარება არ მოხდეს მასში აგრძელებს შეიცვალოს. თუ გავითვალისწინებთ იმ მასალების გამოიყენება წარმოების, ფანჯრის ჩარჩოები, გერმანიაში, 1990-2000 მაგიდა. 4, 5; ვხედავ, დგას ზრდა პოპულარობის PVC მოხმარების 10 წლის განმავლობაში გაიზარდა, უფრო მეტი, ვიდრე 1,5-ჯერ და გახდა დომინანტური პოზიცია გერმანიის ბაზარზე. წარმოების მეტალოპლასტმასის ფანჯრები მიაღწია 55%. ეს იმას ნიშნავს, რომ ყოველი მეორე სტრუქტურა მზადდება ხისტი PVC. კიდევ უფრო ინტენსიურად იზრდება წარმოების, ხის, ალუმინის ფანჯრები (2% - დან 3, 9%), რომელიც, თუმცა, მხოლოდ მცირე სექტორის ბაზარზე.
გაითვალისწინეთ, რომ მრუდი არის პასუხისმგებელი წარმოების ალუმინის პროდუქტები, ასახავს რაოდენობრივი ცვლილებები ამ სფეროში, მაგრამ არ ხარისხიანი. სინამდვილეში, პოპულარობა ალუმინის როგორც სტრუქტურული მასალა, ბოლო წლებში მნიშვნელოვნად გაიზარდა. აუცილებელია, ამისთვის მინის და ფასადების, შენობების, წარმოება ზამთრის ბაღები და სახურავი განათება, სულ უფრო და უფრო შექმნილია არქიტექტორები მშენებლობა ან რეკონსტრუქცია ძველი შენობები. ალუმინის ვიდრე PVC მისი ძალა, მაგრამ inferior მას თერმული თბოიზოლაცია თვისებები. PVC ფანჯრები, აკმაყოფილებს ყველა მოთხოვნებს ადრე'არის მსუბუქი, გამჭვირვალე თან ერთვის სტრუქტურები, მიმდინარეობს იაფია, ვიდრე ალუმინის ფანჯრები. ასე რომ, როგორც ჩანს, ალუმინის პროფილი ნაცვლად მწარმოებელ ჩვეულებრივი Windows იყო მიმართული გადაწყვეტა კომპლექსური საინჟინრო პრობლემები, სადაც ეს აუცილებელია.
მაგიდასთან. 5. დიზაინი, ფანჯრის ჩარჩოები გერმანიაში. მასალების გამოიყენება წარმოების, ფანჯრის ჩარჩოები 1 990-2000 წლის%
წლის ხე / ალ ხე PVC ალ
1990 2 39,5 35 23,5
1991 2 35 41,5 21,5
1992 2,3 34,8 41,4 21,5
1993 2,3 34,6 42,7 20,5
1994 2,4 30 46,8 20,8
1995 2,6 28,9 48,3 20,3
1996 3,3 27,5 49 20,3
1997 3,2 26,7 51,9 18,2
1998 3,5 26 53,5 17
1999 3,8 25 54 17,2
2000 3,9 24,1 55 17
საინტერესოა ასევე ის ვითარება, რაც არის დაფიქსირებული სექტორში ხეები'ხის ფანჯრები გერმანიაში. მიუხედავად იმისა, რომ საერთო რაოდენობის პროდუქცია (მაგიდა. 5) შემცირდა 10 წლის 39%, მათი ხარისხი შეიცვალა ძირეულად. ახალი ხეები'ხის ევრო ფანჯარა" აქვს თავისი წინამორბედებისგან მხოლოდ ერთი რამ აქვთ საერთო - feedstock. ადრეულ 90-ის ყველაზე ფარგლებში იყო დამზადებული მყარი ხის. ეს Windows რეაგირებს ტემპერატურის ცვლილებების ატმოსფერული ჰაერის, საჭირო ყოველწლიური სარემონტო, rossoalice და არ დააკმაყოფილებს ნებისმიერი მოთხოვნები ევროპულ სტანდარტებს. მაგრამ 1998 წელს მათი წარმოება დაეცა 10%. უმრავლესობის პროდუქცია გაკეთდა სამ-ფენიანი გაერთიანებულია სხივი, რომელიც უზრუნველყოფს მუდმივ ზომა და გამძლეობა.
როგორც წყარო ნედლეულის წარმატებული გერმანია არ შეეძლო, რომ უბრალოდ ჩვეულებრივი ფიჭვის, მაგრამ ასევე იმპორტირებული ეგზოტიკური m', რა ჯიშის წითელი ხე - meranti. ეს ხე სულ უფრო პოპულარული და პროდუქციის წარმოების მოცულობა, სანამ 1998 meranti უსწრებს წიწვოვანი ჯიშების. ეს არის სადაც ძალიან ცოტა აქვთ საერთო უკრაინა, სადაც ყველაზე გამოიყენება ფიჭვი და მუხა! როგორც ჩანს, eating გერმანიაში იზრდება ბევრად უფრო მეტია, ვიდრე უკრაინაში, ასე არ არის წარმოების Windows-ის საკმაოდ სტაბილური და ეს არის დაახლოებით 10% - ით ბაზრის მოცულობის. ამავე დროს ადგილობრივ ბაზარზე ფარგლებში ნაძვის ხეები, ასევე meranti, არის აბსოლუტური იშვიათი. ალბათ ეს არის ერთადერთი გამოცდილება გერმანიაში, უკრაინაში, ნაკლებად სავარაუდოა, რომ მემკვიდრეობით
პოლონეთი
ბაზარზე ჩვენი დასავლელი მეზობელი ჰგავს სწრაფი განვითარება ბაზარზე "კანონმდებლის ფანჯარა მოდის", ადრეულ 90-იან წლებში. მიუხედავად იმისა, რომ, სამწუხაროდ, ჩვენ არ გვაქვს სრული ინფორმაცია სახელმწიფო ბაზარზე როგორც მთელი, შევეცდები, ანალიზი ყველაზე სწრაფად განვითარებადი სექტორი PVC ფანჯრები.
რაოდენობა Windows წარმოებული 1998, 99 წლის, წარმოდგენილია ცხრილში. 6. ლეღვის. 8 გვიჩვენებს ბაზრის გამართული სხვადასხვა popilnia სისტემების პოლონეთში 98-99 gg.. ჩვენ ვხედავთ, რომ ყველაზე პოპულარული პოლონეთის ბაზარზე არის პროფილები გერმანული კომპანია VEKA, რომელიც მოიპოვა 4% ბაზრის 99, და შეინარჩუნა ლიდერობა. მეორე ადგილზე საკმაოდ დიდი წილი ბაზარზე პროფილები KOMERLING, წარმოდგენილი უკრაინის ბაზარზე ორი-სამი კომპანია, ძირითადად იმპორტის მზა პროდუქცია პოლონეთიდან. მესამე ადგილი, პოლონეთის პროფილი პანორამა, ეს არ არის შესაძლებელი უკრაინაში, განსხვავებით მისი უნგრელი დეიდაშვილი და namesake. და ბოლოს, რასაც კარგად არის ცნობილი უკრაინელი გერმანელი მწარმოებლები სისტემის TROCAL, KBE, REHAU. პროფილები THYSSEN და PLASTMO იკავებენ უკრაინა ნაკლებია, ვიდრე 1% გაყიდვების, როგორიცაა ROPLASTO არის დაკარგული შიდა ბაზარზე.
მაგიდასთან. 6. PVC ფანჯრები ცალი წარმოებული პოლონეთში
პროფილის 1998 1999
Veka 436142 682064
Komerhng 416140 475580
პანორამა 293835 358772
Trocal 249573 300345
KWE 188530 226917
Rehau 138536 209336
Thyssen 102160 153550
Plastmo 49160 85036
Brugmann 63127 64648
Aluplast 50743 63445
Intertec 53525 61807
პლუს Tec 40654 56118
Schuco 23000 29510
Roplasto 11100 20800
Gealan 10000 17330
Deceuninck 12390 16860
Knipping 10500 16500
შესაბამისად 3843 4451
Thermoplast 3843 4451
Pimapen 1840 2040
Meeth - 460 510
Forbo 200 300
უბრალოდ 2226201 2927470 *
* გათვალისწინებით პროფილის სისტემები არ არის ჩამოთვლილი მაგიდა
რაც შეეხება გამოყენება ფანჯრის ფურნიტურა, თითქმის ყველა ეს დამზადებულია გერმანიაში. 90% პოლონეთის ბაზარზე არის გაყოფილი შორის ოთხი წამყვანი ბრენდები: ROTO, SIGE-ით, WINKHAUS და AUBI, დაიკავონ სხვადასხვა ზომის ნიშა, მაგრამ გაცილებით უფრო დიდი, ვიდრე შემდეგ მათ
უკრაინის გამოცდილების გამოყენებით მოწყობილობები სხვადასხვა ფირმების ფანჯარა წარმოება დიდწილად მსგავსი გამოცდილება პოლონეთი. უკრაინელი ბაზარზე ჩამოყალიბდა ლიდერთა ჯგუფი, ოთხი გერმანული კომპანიები, რომლებიც გამართავს პოზიცია უმრავლესობის. ალბათ, პირველ რიგში იღებს პროდუქცია ROTO, მეორე-მეოთხე ადგილი არის გაუზიარეს შორის აღების ძალიან ახლოს პოზიცია, GU, WINKHAUS და SIEGENIA განსხვავებით, პოლონეთი, სადაც GU FURNITURA იღებს მხოლოდ 4% ბაზრის უკრაინაში, მათი პროდუქცია არ არის ნაკლები, ვიდრე 20%. ან გერმანული კომპანიის მენეჯმენტი გააკეთა ფსონი პერსპექტიული რუსეთის ბაზარზე უკრაინაში აირჩია ნიჭიერი გუნდი მსგავსად მოაზროვნე ადამიანები, მაგრამ წარმატება Gretch-UNTAC უკრაინის შთამბეჭდავი. Proof - თქვენ უნდა არა მხოლოდ კარგი პროდუქტი, რომ უკვე წარმომადგენლები ყველა გერმანული ავეჯით სისტემები, მაგრამ, რაც მთავარია, შესაძლებლობა - გაყიდვა.
მაგიდასთან. 7. დინამიკა მშენებლობა საცხოვრებელი უკრაინაში, მილიონი m2
1991 1992 1993 1994 1995 1996 1997 1998 1999
მთელი საბინაო ფონდი 922, 1 932, 7 944, 8 960, 6 962, 9 978, 3 995, 2 1002, 6 1008, 4
ქალაქი 574, 3 582, 4 592, 4 605, 9 607, 2 616, 6 629, 8 635, 1 639, 2
სოფლის 347, 8 350, 3 352, 4 354, 7 355, 7 361, 7 365, 7 367, 5 369, 2
უკრაინის
ასე რომ, ჩვენ მივაღწიეთ მიზანს, მისი მოთხრობილი.
ევროპის საბჭოს საპარლამენტო ასამბლეის მშენებლობა უკრაინაში 1991 წლიდან 1999, მოცემულია ცხრილში. 7 და ნახ. 10. რათა დადგინდეს თანხის საცხოვრებელი აშენდა 1999 წელს, სხვაობა საერთო ფართი საცხოვრებელი ფართები, რომ არსებობდა, 1999, ფართი საბინაო, რომელიც არსებობდა 1998: 1008, 4 -1002, 6 = 5, 8 მილიონი m2. მისი თქმით, არქიტექტურული სტანდარტები მოქმედებს ტერიტორიაზე უკრაინა, ადეკვატურ განათება ფართობი ფანჯარა apertures, რომელიც თანაფარდობა 1:5 -1:8 ტერიტორია. ამიტომ, თუ ტერიტორია ფანჯრები ახალი სახლები, აშენდა 1999 წელს (რომლებიც რატომღაც უნდა მოჭიქული), გაყოფა, 5, 8 მლნ აშშ m2 საშუალო კოეფიციენტი, რომელიც შეადგენს 6, 5:
5, 8: 6, 5 = 0, 89 მილიონი m2 Windows 1999
მინდა აღვნიშნო, რომ გონკები რამდენიმე განათება შენობაში სხვადასხვა მიზნით გამოიყენება სხვადასხვა ფაქტორები, თუმცა, მისი თქმით, არქიტექტორების, სტანდარტული, 6, 5, სწორია, როდესაც განსაზღვრის რაოდენობა Windows საერთო ფონდი.
გამყოფი ამ მაჩვენებელს მოედანზე საშუალოდ უკრაინის ყუთი 2, 08 მ2 (იხილეთ "აჩვენოს" № 6, გვ 5. სხვათა შორის, მას შემდეგ, რაც გათავისუფლების მეექვსე საკითხი, ეს მონაცემები ისინი არაერთხელ დაადასტურა სტატისტიკა სხვა წყაროებიდან), მივიღებთ რაოდენობა Windows, რომ არის დამონტაჟებული, საცხოვრებელი ფონდი, 1999 :
0, 89: 2, 08 = 0, 43 მილიონი ცალი.
ამავე დროს, უნდა დადგინდეს საერთო რაოდენობის პროდუქცია, ნაჩვენები 1999, აუცილებელია გათვლილი რაოდენობის გაზრდა, Windows ადმინისტრაციულ და ბიზნეს შენობები, ისევე როგორც კოეფიციენტი ამსახველი რეკონსტრუქცია საერთო ფონდი და შეცვლის არსებულ ფანჯარა.
მისი თქმით, სახელმწიფო სტატისტიკის კომიტეტის უკრაინის თანაფარდობა ფართი და ადმინისტრაციული შენობები (ქარხნები, ქარხნები, ოფისები, და ა.შ.) საერთო ფართი საბინაო საფონდო არის 37%.
1999 წელს უკრაინაში იყო 1008, 4 მილიონი m2 საერთო ფართი საცხოვრებელი, 37% ადმინისტრაციული ფონდი, რომელიც არის 373, 1 მილიონი m2.
მთავრობამ აღნიშნული მეთოდოლოგიის გაანგარიშება რაოდენობა ფანჯრები არასაცხოვრებელი ფონდის 1999. მიიღოთ:
373, 1: 6, 5 = 57, 4 მილიონი Macon
57, 4: 2, 08 = 27, 6 მილიონი Windows
გამოვთვალოთ რაოდენობის Windows, რომ დამონტაჟებული საოფისე შენობები, 1998 :
1002, 6 x37% = 371 მლნ მ2
371: 6, 5 = 57 მილიონი m2 Windows
57: 2, 08 = 27, 4 მილიონი Windows
ამდენად, 1999 წელს, იყო დაყენებული 27, 6 - 27, 4 = 0, 2 მილიონი ფანჯრები საოფისე შენობები.
ამიტომ, მთლიანი რაოდენობა Windows უკრაინაში იქნება:
1008, 4 + 373, 1 = 1381, 5 მილიონი m2: 6, 5 = 212 მილიონი m2 ნახვები: 2, 08 = 102, 2 მილიონი წლიური საშუალო შეცვალა შესახებ, 0, 5%, ან 0 51 მილიონი Windows.
ამდენად, უკრაინაში 1999 წელს გაკეთდა:
0, 43 (El. ფონდი) + 0, 2 (უკაცრიელ ფონდი) + 0, 51 (ჩანაცვლება ვაჭრობის. ) = 1, 14 million Windows
შედარებისთვის, პოლონეთში 1999 წელს წარმოებული 7, 52 მილიონი Windows (მათ შორის 2 93 მილიონი ცალი PVC), მაგრამ მარტო უკრაინაში, 1, 14 მილიონი პროდუქცია.
შეტანილი ჩაატარა სრულყოფილი ბაზრის შესწავლა ბაზრის მოცულობა, უკრაინაში, 1999 წელს იყო დაახლოებით 8 ათასი ტონა მასალები (PVC, ალუმინის პროფილები და ხეები'ხის სხივების), რომლებიც გამოიყენება წარმოების ფანჯრები.
3 მათგანი, 508 ათასი ტონა PVC, 0, 865 ათასი ტონა ალუმინის პროფილი გამოიყენება წარმოების "Windows" და 0, 54 ათასი ტონა ხის იმპორტირებული, როგორც მზად-UPS. შეადარეთ ტომი მოხმარების ეს მასალები ევროპაში და გერმანიაში
განაწილება საერთო რაოდენობა PVC პროფილის სისტემები ნაჩვენები ტომი მოხმარების ალუმინის პროფილები წარმოდგენილი
შედარებისთვის, 1998 წელს, უკრაინის მოხმარებული მხოლოდ 2, 631 ათასი ტონა PVC პროფილის სისტემები s 1, 06 ათასი ტონა ალუმინის იმპორტი დასრულდა ხის ფანჯრები უკრაინაში შეადგინა 0, 894 ათასი ტონა.
აშკარაა, რომ გადასვლის 1999 მოცულობის იმპორტი უკრაინაში ალუმინის პროფილი შემცირდა. ეს, როგორც ჩანს, აიხსნება შემდეგი მიზეზების გამო:
1) რუსეთის ფინანსური და ეკონომიკური კრიზისი, 98,;
2) შემცირება პოპულარობა ალუმინი, ალუმინის კონსტრუქციები;
3) გამოყენების ახალი სქემები] იმპორტის ალუმინის პროფილი, რომელიც საშუალებას აძლევს ეფექტურად გადაფარვა ეს კორექტირება საბაჟო მოვალეობას უნდა იმპორტიორი მხარე. ასეთი სქემის იმოქმედებს საერთო რაოდენობის გზა, თუმცა, ჩვენი აზრით, ვერ შეურიგდება ego მეტი, ვიდრე 20-30%. აქ ჩვენ დღევანდელი მონაცემებით გარეშე კორექცია ფაქტორი, მიიღო, ასე ვთქვათ, "სუფთა" გზა.
ჩვენ ვთვლით, რომ შემცირება მოხმარების ალუმინის პროფილის
უკრაინაში 1999 გამოიწვია მესამე მიზეზი, რადგან არც სხვა ნიშნები კრიზისი ჩვენ არ აღმოჩნდა. რაც შეეხება დაეცემა პოპულარობა ალუმინი, ალუმინის კონსტრუქციები, დიდი მოჭიქული ფასადების, ბოლო დროს, დამაჯერებლად ადასტურებს, პირიქით. 1999 უკრაინელი ბაზარზე ალუმინის პროდუქცია გამოჩნდა სამი ახალი მიმწოდებელი ამერიკული კომპანია EXCEL, პოლონური METALPLAST და რუსი AGRISOVGAZ. უკრაინის მწარმოებლები - კიევი (მაშინ Brovary მცენარეთა ალუმინის კონსტრუქციები, დნეპროპეტროვსკი, სამხრეთ-CHERMET და დონეცკის ქარხანა ალუმინის პროფილები, სულ წარმოების მოცულობა 21,000 ტონა, არ იყო სერიოზული კონკურენცია უცხოურ მომწოდებლებთან.
ყველაზე მოხმარებული ბოლო წლებში უკრაინელი ბაზარზე რჩება,, თურქი-ალუმინის პროფილები. მიუხედავად იმისა, რომ საკმაოდ ხშირად ისმის პრეტენზია მათი ხარისხის, ფასი კომპონენტი, როგორც ჩანს, აქვს გადამწყვეტი გავლენა არჩევანი სისტემა. საოცარი მოვლენაა თურქული კომპანიები, არც ერთი, რომელსაც აქვს თავისი წარმომადგენლის ოფისი უკრაინაში, უფრო მეტიც, ზოგიერთი უკრაინელი პროფილი პროვაიდერები აიძულებენ, რათა მათი წარმომადგენლები თურქეთში. ალბათ, სხვა ფართი ფანჯარა შიდა ბაზარზე ფირმების არც იმდენად, რომ ხელი შეუწყოს უცხოური პროდუქცია. ბელგიური ფირმა REYNAERS, მტკიცედ ჩატარების მესამე პოზიცია (ნახ. 13)გვიჩვენებს, რომ როლს თამაშობს არა მარტო ფასი, არამედ ხარისხის პროდუქცია, და უნარი გაყიდვა. როგორც ცნობილია, პროფილი REYNAERS - ერთი საკმაოდ ძვირი, და მისი პოზიცია უკრაინის ბაზარზე არის მაგალითი აერთიანებს უფლება პოლიტიკას, გაყიდვების და მომსახურების.
On პოპულარობა ფანჯრები PVC ფინანსური და ეკონომიკური კრიზისი არ შეეხო. უფრო მეტიც, როგორც ჩანს, მან კი დაეხმარა გაიზარდოს ექსპორტი უკრაინის. მას შემდეგ, რაც რუსულ ბაზარზე ღამით გადახდისუუნარო გახდა და ბევრი დასავლური კომპანიები წააგო მძიმედ, proinvestirovalo მათ რუსეთში, თვალში ბევრი საშინელ ევროპული მწარმოებლები PVC მიმართა უკრაინის. დაიწყო მასიური კონკურსს ადგილობრივ მწარმოებლებს. რაოდენობა და პროფილი სისტემები გაიზარდა 19 1998. 27 1999. ამდენად, ჩვენ მიგვაჩნია, როგორც ერთი პოზიცია, რომ თურქეთის პროფილები, მიერ იმპორტირებული უკრაინის კომპანიებს, და ასევე Windows ამერიკული სტანდარტი მოცურების კარი, რომ არ გამოიყენოთ გამაგრება. ეს ფანჯარა შეიძლება იყოს დეფორმირებული ცხელ კლიმატს და არ არის განკუთვნილი ზედა სართული შენობები, t. . არ გაუძლოს მაღალი ქარი იტვირთება და არ არის მოქმედი მშენებლობა დიდი ზომის.
ეხლა აჩვენეს, რომ უკრაინის ბაზარზე ლიდერობის მტკიცედ ორი გერმანელი პროფილის სისტემები - REHAU, KBE. წელს 98, s პროდუქცია საოკუპაციო 1/3 ნაწილი ბაზარზე. 99, როდესაც კონკურენცია გაძლიერდა, ახალბედა კომპანია დაპრესილი ლიდერი იყო და ვერ მიიღოს მისი 4%. კომპანია KWE, რომელიც 1999 წელს შეიძინა გერმანული კომპანია XT TROPLAST, ძლივს შეინარჩუნა თავისი Nisku. თუმცა, იმის გათვალისწინებით, მზარდი ბაზრის თითქმის 1 მილიონი კგ PVC პროფილები 99, სამფლობელო, ან თუნდაც მცირე დანაკარგები სეგმენტი ბაზარზე მართლაც ნიშნავდა გაზრდის მიწოდება და მოგების, ბიზნესის განვითარების. ზოგიერთმა კომპანიამ, როგორიცაა რეალური, PLASTIVAL, არ ინახება აგრესიული პოლიტიკა, მისი კონკურენტები, რომლებიც ხელს შეუწყობს ასეთი სისტემები, როგორც PLUSTEC პანორამა, სალამანდრა, და იხურება მისი წარმომადგენლის აპარატის ზოგიერთი ახლად ჩამოსული საგარეო მოთამაშე (PLASTMO, THYSSEN TRAS-ეკო) იმდენად გადაწყვეტილი, რომ ჩვენ ველით, რომ ნახოთ დადასტურებას "s წარმატებას შედეგს 2000
წყარო: Vitrina
წყარო: http://stroymart. com. ua
No comments:
Post a Comment