Wednesday, October 1, 2014

დახვეწილი სახის 2006-11-07 11:19:31

მშენებლობა და რეკონსტრუქცია.

დახვეწილი სახის
2006-11-07 11:19:31

გამოფენა აჩვენა, რომ ყოველი წლის კერამიკა ბაზარზე უკრაინაში სულ უფრო პროგნოზირებადი. შემცირება ფასები კერამიკული პროდუქტები თითქმის შეწყვიტა (ბევრი საბითუმო გაყიდვა საქონლის მინიმალური ბრალდებით - 4-5%) და მათი შემდგომი შემცირება ჯერ კიდევ არ არის მოსალოდნელი. ძირითადი სპექტრი, მიმწოდებლების, იმპორტიორების კერამიკა "იმედი" კარგად ჩამოყალიბებული, და წარმოქმნას დიდი newcomers ბაზარზე ნაკლებად სავარაუდოა. მცირე და საშუალო იმპორტიორთა ფილების და სანიტარული პროდუქტები უფრო ნაკლები იყო, ვიდრე ორი ან სამი წლის წინ. მიუხედავად იმისა, რომ მცდელობა, რათა კერამიკული ფილები ზოგიერთი კომპანიები ადრე არ გააკეთა ეს, მაინც გააკეთებს (იხილეთ აზრით, არტურ SVECICA). ერთად ევროპის მცენარეთა ზრდა მათი ყოფნა, უკრაინის, რუსეთის და ბელორუსიის ფონოგრამის, კერამიკული პროდუქტები. გარდა ამისა, გასული წლის უკრაინული კომპანიების ძიება ახალი ნიშები ბაზარზე დაიწყო იმპორტი სანიტარული პროდუქტები აზიის ქვეყნებში. აქედან გამომდინარე, თავისუფლება ექსპერიმენტი მერყეობს მოვაჭრეები რჩება. ამ წელს იყიდება კერამიკული ფილა და სანიტარული პროდუქტები უნდა იზრდება 10-20% შედარებით 2001. მაგრამ, რომ მატერიალური "გრძნობს," საერთო გაყიდვების ზრდა, ბევრი კომპანია აქვს განავითაროს საკუთარი საცალო ვაჭრობის ობიექტში, რაოდენობა, რომელიც არის მუდმივად მზარდი (იხილეთ აზრით, სერგეი HARBULA). განსაკუთრებით აუცილებელია ზრუნვა მოდერნიზაციის პატარა საცალო მოვაჭრეები ფილები და სანიტარული მოწყობილობები. ძირითადი იმპორტიორები, გარდა იმისა, რომ ცდილობს გაზარდოს გაყიდვების კერამიკული მეშვეობით საკუთარი მაღაზიებში ან პირდაპირ სამშენებლო ფირმები, რომლებიც სულ უფრო მომთხოვნი არჩევისას მომხმარებელს - საცალო (იხილეთ აზრით, ვლადიმერ Reva). ამბობენ, რომ მონაწილეებს გამოფენა ალექსანდრე NOVIKOV წარმომადგენელი პოლონური კომპანია "Cersanit" უკრაინაში, ხარკოვის): - ამ წლის, ინტენსივობა უკრაინის ბაზარზე santanajim სტატიები კლასი "ეკონომიკის". ზოგიერთი მწარმოებლები და მათი დილერები ცდილობენ, გაზრდის გაყიდვების, რომ პროდუქტი, სთავაზობს თავის მომხმარებელს დამატებითი სეზონური ფასდაკლება (5-8%). შედეგად, ფასები faience ამ გაზაფხულზე შედარებით 2001 შემცირდა. გაზრდილი კონკურენცია გამოიწვია ის ფაქტი, რომ მიმდინარე სეზონში, ბევრი მწარმოებლები სანიტარული პროდუქტები (მათ შორის აშშ) გაზრდილი ხარჯვის რეკლამა და ხელშეწყობა თავისი სასაქონლო ბაზარზე. არტურ SUEXEC, გენერალური დირექტორი კომპანია Absolut Keramika (წარმომადგენლობითი ოფისი დსთ ესპანური მცენარეთა წარმოების კერამიკული ფილები): - ინტერესი უკრაინის ბაზარზე შორის ევროპის მწარმოებლები იზრდება. ჩვენი მთავარი კონკურენტი - პოლონური კომპანიაა, რომელიც გაიზარდა ფილების წყაროები უკრაინაში გასულ წელს. პოლონელები ბოლო წლებში, შეძლეს გაფართოების პროდუქციის ასორტიმენტი, გააუმჯობესოს მისი დიზაინი და გააუმჯობესოს ხარისხის კონტროლი წარმოების ფილები. გაყიდვის ფასები საქონელი ესპანეთის პროდიუსერები იგივე სპექტრი დაბალია, ვიდრე, რომ ბოძები. მაგრამ ტრანსპორტირების ხარჯები სიტყვით ფილების დასავლეთ უკრაინის რეგიონებში პოლონეთიდან გაცილებით დაბალია, ვიდრე ესპანეთში. ჩვენ მიწოდება დსთ-ს საშუალო 120 კონტეინერების ფილების თვის (კონტეინერი - 1400-1600 კვ.), უკრაინაში ამ თანხის მოდის დაახლოებით 40%. 2002 განხორციელების დარჩა იმავე დონეზე, მაგრამ უკრაინაში, მზარდი ფილების იმპორტიორები. სხვათა შორის, შედარებით მცირე კომპანიების გარკვეული უკრაინის რეგიონებში ცდილობთ ჩამოყალიბება, ჩვენთან პირდაპირი კავშირი დამოუკიდებლად იმპორტი პროდუქცია. შედეგად, ტომი მშობიარობა მსხვილი იმპორტიორები შეიძლება უარი თქვას. ვლადიმერ REVA, პრეზიდენტი გაერთიანება,, ექსპორტიორები და იმპორტიორები კერამიკა უკრაინა: - შედეგები გაყიდვების ფილების წლის დასაწყისში აჩვენებს, რომ ტომი რეალიზაციას და იმპორტს, და შინაური საქონლის 2002 წელს, სავარაუდოდ, გაიზრდება. მე ვიცი, რომ ზოგიერთი უკრაინელი მცენარეთა აპირებენ ზრდა ტომი წარმოების კრამიტი დაახლოებით 10-15%. ასევე პროგნოზები ზრდა ამ წელს, იმპორტირებული საქონლის მიერ 5-10% (დაახლოებით 10 მილიონი კვადრატული მეტრი). მე ვფიქრობ, რომ ბაზარზე კერამიკული ფილები და სანიტარული მოწყობილობები ყოველ წელს უფრო და უფრო სტაბილური, კომპანია დამაჯერებლად პროგნოზი მოგება. ამ ბიზნეს'ნაკლებად "." ხალხს აქვს სტაბილური გაცვლითი კურსი hryvnia, რათა დოლარი (რომელიც, სხვათა შორის, ხელი შეუწყო შემცირება ფასები 2002 წელს, დაახლოებით 5-10% - ით აღემატება გასული წლის გაზაფხულზე). შედეგად, მსხვილი კომპანიები არიან, უფრო მომთხოვნი მომხმარებელს არჩევანი (პატარა თურქეთი). უპირატესობა ენიჭებათ მათ, ვისაც აქვს კეთილმოწყობილი მაღაზიებში გაყიდვის ფილები ან არქიტექტურული ფირმა. სერგეი HARBOL, გაყიდვების მენეჯერი, კომპანია "Zometa-უკრაინა", კიევი; სავაჭრო სეზონი): " ჩემი შეფასებით, მოცულობის გაყიდვების სანტექნიკა ამ გაზაფხულზე შარშანდელთან შედარებით შემცირდა დაახლოებით 25-30%. ცხადია, მის განხორციელებაში, უარყოფითად იმოქმედა საარჩევნო კამპანია. 2002 წლის იანვარში სანტექნიკა გაიყიდა ბევრად უფრო წარმატებული, ვიდრე ზამთარში, 2001. ასე რომ, ალბათ, ამ წლის საერთო გაყიდვების სანიტარული მოწყობილობები ბაზარზე შეიძლება ოდნავ გაიზარდოს. მაგრამ "დღეს" ეს შეიძლება მხოლოდ დიდი კომპანიების, მათ შორის იმიტომ, რომ გაუჩინარების ბაზარზე მცირე იმპორტიორები. ამ "შუა" და მცირე ფირმების (საცალო და საბითუმო) მოგება იქნება დაბალია, იმიტომ, რომ წინა წლებში, მათი რაოდენობა უკრაინაში გაიზარდა მნიშვნელოვნად, და ფასები სისტემების თანდათან შემცირდა. შედეგად, საქართველოს შემცირება სადისტრიბუციო მინდვრები საბითუმო, ბევრი ფირმები, ახლა გადარჩება მხოლოდ ხარჯზე საცალო გაყიდვების საქონელი. სხვათაშორის, ამ წლის ევროპის მწარმოებლები ოდნავ გაზრდილი ფასები სანტექნიკა. ამავე დროს, უკრაინის ბაზრის განაკვეთები დარჩა სტაბილური ან უარი. ოლგა BUDNIK, ხელმძღვანელი გაყიდვების შპს "TD" Keramin-კიევი "(წარმომადგენლობითი ოფისი, ბელორუსიის მცენარეთა წარმოების კერამიკული ფილა და სანიტარული მოწყობილობები): - მოცულობა იმპორტის უკრაინაში, კერამიკული ფილები და სანიტარული მოწყობილობები, ამ წლის განმავლობაში იზრდება დაახლოებით 20% შედარებით 2001. "Overproduction კერამიკული პროდუქცია ევროპაში led ბევრი მწარმოებლები, რომ ეძებოს ახალი ბაზრები. ცოტა ხნის წინ, ფასები კერამიკა დასტაბილურდა. თუმცა, უნდა აღინიშნოს, ქვევით ტენდენცია უკრაინის ბაზარზე ფასები კერამიკული გრანიტის ტიპი "GRES", რამაც ეს პროდუქტი უფრო ხელმისაწვდომი და მიმზიდველი მომხმარებელს. Artem YAKOVENKO, სპეციალისტი გაყიდვების განვითარების შპს "Cermet AGS" (გ კიევში; ვაჭრობა, კერამიკული ფილა და სანიტარული მოწყობილობები): - ჩემი აზრით, კერამიკა ბაზარზე უკრაინაში ყოველწლიურად უფრო სტაბილური ფასი მნიშვნელოვნად არ "dance", წარმოიშვა ძირითადი მსხვილი კომპანიები-მომწოდებლები ფილების და სანიტარული მოწყობილობები. მიუხედავად იმისა, რომ დროდადრო, არის მყარი, პრაქტიკოსი გადაყრა. მე ვფიქრობ, რომ მთავარი ინსტრუმენტი კონკურენცია კომპანიებს შორის ამ წელს იქნება დონის მომსახურება, როდესაც გაყიდვის საქონლის მომხმარებელს (საბითუმო მყიდველებს) ან ბოლომდე მომხმარებელს და შემდეგ გაყიდვების სამსახურის
წყარო: ბიზნესის

წყარო: http://stroymart. com. ua

No comments:

Post a Comment

Яндекс.Метрика