Saturday, June 28, 2014

ვალერი: "ამ სახლში დაიბადა ჩვენი ურთიერთობა"

Hi სახლში: - ვალერი, გვითხარით, ვინ და სად, ამ სახლში ცხოვრება?

ვალერი: - ჩვენ ამ მყუდრო ოთახში, ჩვენი ჯოზეფ საძინებელი, აბაზანა ქალიშვილი ანა და ერთი შვილი, ორი ვაჟი, Seine და თემები.

Hi სახლში: როგორ გახდა მფლობელები ეს ბინა?

საუკუნეში : - ბინის მე შესთავაზა ჯოზეფ, როდესაც ჩვენ შევხვდით. ბინის ადრე ეკუთვნოდა მისი მეგობარი, პროფესორი-ოფთალმოლოგი. სანამ იმ მომენტში მან დაადგინა, რომ უკანასკნელი შვიდი წლის განმავლობაში, მაგრამ იშვიათად ყოფილა აქ, მან ამჯობინა, რომ ვცხოვრობთ ქვეყანაში, კერძო სახლი. ჯოზეფ მითხრა, რომ როდესაც ის აღმოჩნდა, რომ ერთმანეთს თხოვნით, დაეხმაროს ვალერია, ის, უყოყმანოდ, მისცა გასაღები. უბრალოდ ისინი ვერ გაერკვნენ, რომ სამი შვილის დედის, ცნობილი მომღერალი არსად საცხოვრებლად. მართლაც, შემდეგ განქორწინების ერთად ალექსანდრე Shulgin მე იძულებული wander სხვა ადამიანების ბინების, რადგან ყველა ნივთი არის საიდუმლო გზა იყო გაფორმებული იგი - ჩემი ყოფილი ქმარი და პროდიუსერი. და ეს ბინა ჩემი ქმარი ძალიან ძვირი ჯდება. ეს არის აკვანი ჩვენი ურთიერთობა. ამიტომაც არის, რომ josja შესთავაზა თავის მეგობარს გაყიდოს ეს ჩვენთვის. საბედნიეროდ, ის დათანხმდა.

Hi სახლში: - ვალერი, თქვენ გაქვთ უკვე კეთილმოწყობილი ბინა. თქვენ რაღაც შეიცვალა შიდა'Yeri?

საუკუნეში : - როდესაც მე პირველად ვნახე ამ ბინა, მე ვფიქრობდი, რომ ის იყო მდიდრული ოთახი სასტუმროში. სიტუაცია მომეწონა, და ამიტომ, როდესაც ჩვენ გავხდით homeowners, არ გლობალური ცვლილებები არ არის. ცხოვრების ისეთი, როგორც ეს იყო, და ჩვენ კი ღვინის ყოფილი მფლობელი დატოვა (იცინის). თუმცა, ავეჯი ნაწილობრივ შეიცვალა, და, რა თქმა უნდა, ბავშვები უნდა შეიცვალოს მთლიანად. მაგრამ ფაქტია, რომ მან ადრე ეკუთვნოდა კიდევ ერთი პირი, მე არ აწუხებს. აქ პრაქტიკულად არავინ ცხოვრობდა, და მე ვგრძნობ, აურა აქ ჩვენია.

Hi სახლში: არ გსურთ ბინის ყიდვა უფრო?

საუკუნეში : - რა თქმა უნდა, სურვილი არის, მაგრამ ეს არის მხოლოდ გეგმა. ჩვენ სურდა ყიდვა, მეზობელ ბინაში, მაგრამ მფლობელი სთხოვა, ძალიან ბევრი ფული, და ჩვენ უარი თქვა ამ იდეას. ასე რომ ახლა ყველა ფიქსირებული აქტივების ინვესტიცია განათლებისა და სასწავლო ბავშვები. უფრო მეტიც, თითოეულ ჩვენგანს აქვს დიდი ოჯახი და ყველას სჭირდება დახმარება. თუმცა, არც ისე დიდი ხნის წინ ჩვენ შევძელით ყიდვა შესანიშნავი ბინა ოფისი. იგი მდებარეობს გულში დედაქალაქში, უახლოეს Techint, და მიუხედავად იმისა, რომ არსებობს გარემონტდა.

Hi სახლში: - ვალერი, როგორ ფიქრობთ, ქვეყანაში ცხოვრება? ახლა შენობა ძალიან მოდური კოტეჯები, რატომ არ გადავა ელიტის ზოგიერთი დასახლება?

საუკუნეში : - სიმართლე გითხრათ, მე მიყვარს ცხოვრება ქალაქში, ცივილიზაციის, ადამიანებს შორის. დიახ და ბავშვები ადვილად, რადგან სკოლა არის ახლოს.

Hi სახლში: - და რაც შეეხება გარემოს, სუფთა ჰაერი?

საუკუნეში : "მე არ ვარ დარწმუნებული ფარგლებში რადიუსით 50 კმ მოსკოვიდან შეიძლება იყოს სუფთა ჰაერი. მე ვფიქრობ, რომ ყველა ეს ასევე არის დაბინძურებული. გარდა ამისა, მე ვიცი, საწყისი გამოცდილება, რომ შინაარსი საკუთარი სახლის იღებს ბევრი ძალისხმევა და ფული. ყოველივე ამის შემდეგ, მისი ყოფილი ქმარი ვცხოვრობდით საკუთარი სახლი. მიუხედავად იმისა, რომ ეს იყო ქოხი on ქათმის ფეხები": მხოლოდ ერთი ოთახი, რომელიც ჩვენ მუდმივად განახლებული და გაფართოვდა. ნებისმიერი ცივილიზებული სარემონტო ეს არ გააკეთა. მაგრამ ეს საკმარისი იყო იმის გაგება, რომ ცხოვრობს ქვეყანაში რთული. გარდა პატარა ბავშვების უპირატესობა. მაგალითად, მე შეიძლება უსაფრთხოდ დატოვება მათი შვილები მარტო. მე: მათ ძილი, სუფთა ჰაერი, ამით kolasauski "მონიტორი", და მან ისევ სახლი. მესმის, რა მეძინა - ფანჯრიდან და ვხედავ, როგორ აკეთებენ, ყველაფერი წესრიგში იყო. მაგრამ, როდესაც ბავშვი გაიზარდა, ქვეყნის ცხოვრებაში იყო უმწეო. დადგა დრო, ვისწავლოთ, და კარგი საგანმანათლებლო დაწესებულებების რაიონის არ არის. მისცა უფროსი in მუსიკალური სკოლა სოფელ Aprelevka. მაგრამ დაბალი-კვალიფიციური პედაგოგები მოგერიება მათ აქვთ სურვილი, რათა მუსიკა. ახლა ჩემი შვილები არიან სწავლობს Knessl მუსიკალურ სკოლაში, ფორტეპიანოს კლასი.

Hi სახლში: - როგორ ახერხებთ, რათა up სამი შვილი?

საუკუნეში : - ჩვენ გვაქვს ჩვენი ძიძა. მან უკვე ჩვენთან 11 წლის, და მის გარეშე დახმარება მე არ coped. მისი სახელი არის მაშა, და ეს არის ჩვენთვის უკვე სახლში. ეს არის ჭკვიანი და განათლებული ქალბატონი, სხვათა შორის, ის არის ნათლია ჩემი შვილი. რა თქმა უნდა, როდესაც მე სახლში, შემდეგ ყოველ თავისუფალ წუთს მე მიძღვნას შვილი. სიამოვნებით დაეხმარება მათ დავალებას, განსაკუთრებით,, ინგლისური და მათემატიკა. მე და თავად უყვარდა, სკოლაში უნდა წასვლა.

Hi სახლში: "გავიგე, საუბარი სრულყოფილი ფრანგული.

საუკუნეში : - მე ყოველთვის ისწავლება ინგლისური, მაგრამ მას შემდეგ, რაც გამოჩენის საფრანგეთი მიხვდა, რომ ყველაფერი, ყოველთვის არ ესმით ეს, განსაკუთრებით, ქალაქგარეთ. და ახლა მაინტერესებს. შემდეგ წავედი წიგნის მაღაზიაში და შეიძინა სახელმძღვანელოს პირველი კურსის შესწავლის ენა, მაშინ იყიდა, მეორე და მესამე. და ცოტა ხნის წინ წავიკითხე მისი პირველი წიგნი, ფრანგი!

Hi სახლში: - და რა არის ეს წიგნი?

საუკუნეში : - შევიძინე წიგნი რუსულ ენაზე უკვე წაიკითხა, უნდა გვესმოდეს, რომ, პრინციპში, წერია იქ. ეს ნამუშევარი მიერ guy de Maupassant "ძვირფასი მეგობარი".

Hi სახლში: - თქვენ გაქვთ ყველაფერი ამ ოჯახს კარგად წაიკითხეთ?

საუკუნეში : - Anya გაიზარდა ძალიან უყვარს ლიტერატურა. მე ვარ იგი. ჩვენ შესანიშნავი ბიბლიოთეკა, და ხშირად შვილი მკითხავს რჩევა, რა იქნება უფრო საინტერესო წასაკითხი. ერთად ჩვენ ვირჩევთ, წიგნები.

Hi სახლში: - რა თქვენი ბავშვები უყვარს?

საუკუნეში : - არ სურს შეისწავლოს ცხოველთა სამყარო, ის ეწევა ბიოლოგია, ქიმია. თემა და მაინც არ დატოვა მუსიკის გაკვეთილები. და ვაჟები უყვარს Taekwondo. ეს მე შევეცადე accustom სპორტის, იმიტომ, რომ მიყვარს: მას შემდეგ, რაც ბოლოს Gneseny მე დაუახლოვდა აერობიკა. ახლა აქ მოვა, იოგა, რომელიც უძლებს იგივე რიტმი ცხოვრებაში. როცა ვარ სახლში, ჩემი შვილი თამაში, თამაშები, მუსიკა, ან უბრალოდ chatting შესახებ და ეს. ზოგადად, არ არის შეწუხებული, ყოველთვის იქნება რაღაც. და მკითხე: "თქვენ წასვლა პარტიები? " რა hangouts, როცა სამი შვილი? და ყველას სურს, ყურადღება, ზრუნვა და სითბო. ვცდილობ ვიყო კარგი დედა.

Hi სახლში: - ვალერი, და როცა მინდა დაისვენოთ, გადადგეს, როგორც თქვენ გაქცევა ხმაურიანი ოჯახი?

საუკუნეში : - მე მიყვარს დროის გასატარებლად, სველი წერტილი: წყალი ამშვიდებს და დაიხრჩო გარეთ ხმაური ბავშვები. ასევე შეგიძლიათ წასვლა ჩემი საძინებელი. იქ მე ვმუშაობ, ჩემი საყვარელი იოგა ან უბრალოდ ტყუის საწოლი წიგნი. მისაღები ჩვენ, საზოგადოებრივი ადგილი, ბავშვები იკრიბებიან იქ, ფილმები და მულტფილმები. მაგრამ მე არ მიყვარს ტელევიზია. ადრე მე არ გამორთოთ, უყურებს მუდმივად. მაგრამ ახლა მე არ აქტიური ცხოვრება, რომ სახლები, უბრალოდ მინდა, რომ ქმნის დუმილი, relax. მე კი ჯოზეფ მისცა ყურსასმენები, რომ ეს საღამოობით ტელევიზორს გარეშე შემაშფოთებელი ვინმეს.

Hi სახლში: - ეს არის ერთგვარი საშინაო დავალება?

საუკუნეში : - არსებობს კლასები, რომ მე, როგორც, მაგალითად, რკინის. მაინც შევინარჩუნოთ კაბინეტები იყო სრულყოფილი მიზნით, რომ მე მაქვს ბავშვობიდან. როდესაც დედა მოწყობილი საგაზაფხულო დასუფთავება, მე ყოველთვის სანდო, პასუხისმგებელი, სამუშაო - disassembling რამ კარადა. ახლა მე ძალიან სწრაფად, ამას დიდი სიამოვნებით. და გატაცება საუთაო მე ასევე მშობლები გააჩინა. Pam'მახსოვს, მე ხშირად იყო stroking daddy ტანსაცმელი და თეთრეული. განათავსეთ თქვენი საყვარელი ჩანაწერები, შედის რკინის და წავიდეთ ერთად სიმღერა!

Hi სახლში: - და თქვენი ბავშვები თქვენ instill სიყვარული შრომის?

საუკუნეში : - ჩვენ არ ფუჭდება, არამედ პირიქით, ცდილობთ accustom დამოუკიდებლობის. მინდა, მათ, მზად იქნება ცხოვრებაში. ბავშვები ვიცი, რა ფულზე და როგორ უნდა გაუმკლავდეს მათ. ვიცი, რომ სანამ კიდევ რაღაც, ეს უნდა იყოს მიღებული. სამწუხაროდ, სირთულეები ბავშვები უკვე არსებობს. მაგალითად, ორი წლის წინ, როდესაც ისინი გადავიდა სხვა სკოლაში, ისინი', იქ იყო პრობლემები ურთიერთობა თანაკლასელები. ბევრი ადამიანი განიხილება, მათ conceited, რადგან მათი ცნობილი მშობლები. ერთხელ გული თემა blurted: "დედა, ეს იქნება უკეთესი თუ არ იყო მხატვრის! " მე მაშინ ვუთხარი, რომ თუ მე არ იყო მხატვარი, მას არ წასვლა დაისვენონ საზღვარგარეთ არ არის სასწავლო ზაფხულში ინგლისში და არ შედის საზაფხულო ბანაკში შვეიცარიაში. "მოთმინება", მე ვუთხარი, - უფრო pluses, ვიდრე minuses".

Hi სახლში: - თქვენ შეგიძლიათ სახელი თქვენი მეორე ქორწინება იდეალური?

საუკუნეში : - გაეცნოს თქვენი ქმარი მოვახერხე ადრე ქორწილი, როგორც ჩვენ ვდგავართ,'განისაზღვრება მუშაობა, და გავატარეთ დრო ერთად. ვნახე იქცევა, ჯოზეფ, როდესაც გაბრაზებული და ბედნიერი. როცა ქორწილი, თქვენ უკვე იცოდა, ყველა დადებითი და უარყოფითი ასპექტები ხასიათი ჯოზეფ. მან იცოდა ყველაფერი ჩემს შესახებ. ამიტომ უსიამოვნო სიურპრიზი არ იყო. და ახლა არ ფიცს, ჩვენ არაფერი არ უნდა დაყოს. ერთადერთი შემთხვევა, როდესაც მე ნამდვილად დაასხით ქმარი თავისი უარყოფითი ემოციები, რომ შეიძლება ჟღერდეს ასე: "და ბოლოს, გამორთეთ ტელეფონი, მე beg თქვენ, თქვენ შეგიძლიათ ჭამა, მშვიდობა?! " აქ მე გი. მაგრამ ეს ძლივს ეწოდოს'aswany ურთიერთობა. დიახ, ჩემი ქმარი ყოველთვის დაკავებული გარკვეული მუშაობა comp'კომპიუტერი, საუბარი ტელეფონით. მაგრამ მე არაფერი შეიცვლება, და მესმის, რომ ეს არის დამახასიათებელი მისი პროფესია, ისე განიცდიან. მე, რა თქმა უნდა, ძალიან ბედნიერი!

ტექსტი: ნატალია Udalova
ფოტო: ვერონიკა Ignatova

წყარო: www2. iz-dom. webstroy. ru

წყარო: www. eremont. ru

No comments:

Post a Comment

Яндекс.Метрика