Saturday, June 28, 2014

სერგეი Zverev: "შესრულებაში სახლი, მოუსმინეთ საკუთარ თავს"

ეს არის საერთო აზრი, რომ უნდა ავაშენოთ სახლი თქვენი ოცნების სჭირდება, ამ მხრივ, პროფესიონალი დიზაინერი ინტერ'Arah. მაგრამ ცნობილი სტილისტი, სერგეი Zverev, ყოველგვარი გაზვიადების გარეშე, მსოფლიო სფეროში საპარიკმახერო ხელოვნების, როდესაც მისი მიღების ბინა ყოველგვარი დახმარება. და მან შეძლო, ისე კარგად, რომ მას ახლა შეეცდება რჩევა ბევრი მისი ვარსკვლავი და ცნობილი კლიენტები და მეგობრები.

- სერგეი, გვითხრათ, თუ როგორ ამბავი თქვენი ბინა Tverskaya?

- ეს არის თითქმის აუცილებელია ვუთხრა ამბავი ჩემს ცხოვრებაში... რომ დაიწყოს, ალბათ, რომ ბევრი წელი გავატარე ძველ ბინა, მეტრო სადგური "Petrovsko-Razumovskaya" და იგრძნო, შესანიშნავად. მას შემდეგ, რაც პატარა პროვინციულ ქალაქ ირკუტსკში რეგიონი, სადაც დავიბადე და გავიზარდე, ბინა, მოსკოვის მხოლოდ ბედნიერება. მე pam'მახსოვს, როგორ მწვანე მასივი out my ფანჯარაში, გაზაფხულზე სიმღერა nightingales'ე. ზოგადად, მე არ მაინტერესებს, სადაც ცხოვრობენ, მაგრამ მე მიყვარს მიტინგებს, ქუჩები, Arbat, მოსკოვში, Lyalin ჩიხი. მიუხედავად იმისა, რომ, როდესაც კითხვა გაჩნდა შესახებ ახალი ბინა, მოთხოვნების დაკავშირებით მისი ადგილმდებარეობა იყო ბევრი, მე გაიხსნა სალონი on Tverskaya-Yamskaya street, და ეს ფაქტი ითამაშა როლი.

- შესაფერისი სახლი, ბინა ი მაშინვე?

- დიახ, თქვენ! ჩვენ უკვე ეძებს ძალიან დიდი ხანია, უკვე შესწორებული დიდი რაოდენობით არჩევანი ფართობი Tverskaya ქუჩის და Tverskaya ქუჩაში, მაგრამ იყო რაღაც. ბინძური მუქი ქვეშ'შესასვლელი, ბინების იყო უბრალოდ საშინელი, მაშინ სკოლაში არ არის. მე არ შვილი ყოველივე ამის შემდეგ, იძულებული გახდა, პირველი კლასი, 1 სექტემბერი იყო მხოლოდ ექვსი თვის, და ჩვენ ყველა ვუყურებ და ვუყურებ. მყარი ნერვები! და აქ აგენტი შესთავაზა კიდევ ერთი ვარიანტი, განაცხადა, რომ სახლი და ბინა კარგი იყო, მაგრამ სართულზე. მე კი არ მინდა, პირველ რიგში, იმიტომ სართულზე არის კოშმარი! მაგრამ მადლობა, რომ ჩემი დედა, მან მოითხოვა აპირებს უყურებს, და როდესაც ჩვენ ჩამოვიდა მაშინვე მიხვდა: ეს არის ის!

- ნამდვილად არ იყო არაფერი, რომ არ მინდა? კიდევ ასეთი ხანგრძლივი ძებნა, და მაშინ მხოლოდ ერთხელ - და ი?

- თქვენ იცით, რომ ეს ხდება, ზოგჯერ ცხოვრებაში განცდა, რომ ახლა, ჩემი. კარგად იყო, თუმცა, ვაღიაროთ! და იგივე, ჩემთან ერთად. მომეწონა ყველაფერი: შესანიშნავი, თეთრი მარმარილოს at'შესასვლელი ერთად კონსიერჟი და სახლი თავად, და ბინა, ფართო, დიდი ფანჯრები. და, წარმოიდგინეთ, ლამაზი კვადრატული ქვეშ Windows - მიუხედავად იმისა, რომ ცენტრში, ბავშვის შეგიძლიათ ფეხით. ზოგადად, ეს ყველაფერი იყო ჯარიმა, და მე იყიდა ეს ბინა.



- და დაიწყო საშინელი ordeal ყველა მამაკაცის ცხოვრებაში - ტესტი შეკეთება?

- Oh! That ' s for sure! მიუხედავად იმისა, რომ ოთახში თავისთავად კარგი იყო, იქ ბევრი რამ უნდა შეიცვალოს. მე მიყვარს თავისუფლება, თავისუფლება, ასე რომ, არც დიდი ნიშები, კედლები ოთახი. მთელი Saga იყო ბარები, მე სიძულვილის, მაგრამ, პირველ სართულზე! ჩვენი დრო! მაგრამ მხოლოდ იმისათვის, რომ ითამაშოს მინდა არა, აქედან გამომდინარე გამოვა ბევრი ქუჩებში პეტერბურგის, მოსკოვის, კი სპეციალურად ახტა ნავი შესახებ არხების და შევხედე ნიმუშების გისოსებით და ხიდები, და ყველგან მიიპყრო და მიიპყრო. აქედან ყველა სურათი მე აირჩია ის, რაც მე განსაკუთრებით მომეწონა, და ესკიზები გააკეთა. მაგრამ ეს არის მხოლოდ ნახევარი ბრძოლა, და რათა ჯირკვლის, რომ მე მიიპყრო, არავინ არ იყო მიღებული. მაშინ მივხვდი, ერთი ოსტატი, მან lattice ხელით გააკეთა ძალიან ლამაზად, მაგრამ ვერ ვიმეორებ ნიმუში. ყუთი, შეძენილი მოსკოვის დიდი თეატრის, დაეხმარა ახლოს protruding ბატარეის სამზარეულო, a ტიპის ჩანაწერი კარი იყო მდიდრული კარკასი ბრინჯაოს monograms. მე ითამაშოთ ერთად'ჩემი მოდელები. რა? არ თბება სართული - ვერ იტანს, ლინოლეუმი, მე ვარ სალონი ეს ასე არ არის. ბევრი რამ უბრალოდ არ გვახსოვს.

- სარემონტო ყველა არის ნათელი, და კონცეფცია ინტერ'jer იყო ასევე დაიბადა თქვენი უფროსი, ან რაღაც მსახურობდა საფუძველზე?

- ერთხელ ვიყავი ნიცაში, ერთ-ერთ სასტუმროში, სადაც მე სარგებლობდა ბევრი იდეები. და ზოგიერთი მე განიცადა იქიდან, აბაზანა, ისევე, როგორც ასლი! მაგრამ მე მინდა ვთქვა: მიუხედავად იმისა, რომ ბევრი მიიჩნევს, რომ მე მომხრე ფუფუნება, ბაროკოს და როკოკოს, ეს ასე არ არის. აი სახეს სამზარეულო: არ მინიშნება ბაროკოს, მყარი მინიმალიზმი! მე ასევე მინდა, ხალხური სტილი. ასე რომ, მე არ მაქვს ერთი კონკრეტული სტილი მაქვს საკმაოდ ერთგვარი ნაზავი სხვადასხვა სტილის.

- როგორ იყო თქვენ შეგიძლიათ, გთხოვთ, ყველა წევრს თქვენს ოჯახს, იმიტომ, რომ იქ ცხოვრობენ ადამიანები, სხვადასხვა თაობის?

დიახ, აქ, ჩვენ გვქონდა წასვლა შეასრულა. მე გადავწყვიტე, რომ არ უნდა იყოს ოთახში, რომ'რომ შეუერთდეს ყველა, ყველა, არ იყო კარგი და კომფორტული. ამიტომ ჩვენი საერთო ოთახი № ახალი საგანი, ყველაფერი ბებერი, ოჯახის, ჩვენი CIM'ვცხოვრობ ერთად მათ მრავალი წლის განმავლობაში, და მათ აქვთ კარგი ოჯახი ენერგო.

- მაქვს ძლიერი განცდა, რომ სტილი თქვენი ბინა არის ნამდვილად განსხვავებით არაფერს ტრადიციული, ალბათ, ეს აქვს რაღაც თანდაყოლილი თქვენ და მხოლოდ თქვენ?

"ზუსტად, ერთგვარი კორპორატიული სტილის სახელი ჩემთვის. ასე რომ, მიმდებარე ჩემთვის სივრცეში ყოველთვის აქვს თანდაყოლილი ეხება მხოლოდ მე, მე ვგრძნობ, კარგი, და ვცდილობ, რომ გადასცეს მათ ადგილი, სადაც მე გაატაროთ ბევრი დრო: სახლში, სამსახურში სალონი... დაახლოებით sex მე უკვე ვთქვი, რომ მე არ მომწონს ლინოლეუმი, ასე რომ, მე მაქვს სახლი და სილამაზის მარმარილო და პარკეტი, რომელიც არის ლამაზი, რომ barefoot ფეხით შიშის გარეშე გამოჭერის ცივი, ის მწვავე!

მე მაქვს ჭერი თეთრი, კედლები, ძალიან, მათ მისცეს შთაბეჭდილება, spaciousness, ფარდები მე ჩამოიხრჩო wavy სართული, მე იგივე პირველი სართული, დაბალი, მიუხედავად იმისა, რომ სტალინის სახლში, არ მინდა, რომ გამვლელებს ვუყურებ ფანჯარა.

- მე კი არ მინდა, რომ ხელი შეუშალოს თქვენ კითხვები, ასეთი სიყვარული'Yu გითხრათ, ჩემი სახლი... და თქვენ საკუთრებაში არსებული კრებული პორტრეტს, რა არის მათი ბედი?

- თქვენ იცით, სურათები გამოვიდა რაღაც პრობლემა... უბრალოდ, მათ არ აქვთ ადგილი, ისინი დიდი ხანია ინახება საწყობში, და მე მინდოდა, რომ ამით მათ ახალი ბინა, მაგრამ ეს არ გააკეთა. მე მქონდა საკმაოდ ბევრი სურათები ერთად ჩემი სურათი, მე, როგორც ყველაფერი, მაგრამ, სამწუხაროდ, ისინი აღარ არიან ჩემთან ერთად, ჩვენ ისინი ინტერნეტ აუქციონზე გაიყიდა.

- ახალი ავეჯით რთული იყო მორგებული თქვენი გემოვნების?

- და სად ხედავთ, ახალი ავეჯით?! ავეჯი ბინა ყველა ოჯახს, ძველი, ანტიკური, მე უბრალოდ გადავიდა, მისი ძველი ბინა აქ, და მან შეძლო, თუმცა აქ და იქ იყო ასი წლის ბებერი. რა თქმა უნდა, ჩვენ გვქონდა odrestaurowany, გადაიტანეთ satin და აბრეშუმის ზოგიერთ ადგილებში და ყველა. ისე, სამზარეულო, რა თქმა უნდა, ახალი, მე არ მოუსმინო არავის რჩევა და შეიძინა როგორიცაა სურდა, თოვლი-თეთრი, ხეები'Yan, კლასიკური სტილის. მე არ მქონდა საკმარისი ექსპერიმენტი! უკვე შეიძინა ერთ დროს "მაგარი" სამზარეულოს კარგი რჩევა... გიჟები ფული, სხვათა შორის... ერთხელ საკმარისი იყო.

- გასაგებია, რომ თქვენ სიყვარული თქვენს სახლში მთელი რამ, და ზოგი განსაკუთრებით საყვარელი ადგილები ჭამა?

"კარგი... ასე იქნება ეს... მოდი და მოდით გაჩვენებთ ყველაზე საყვარელი ადგილი. თქვენ არ მჯერა, თუ რამდენად ვოცნებობდი მის შესახებ, მხოლოდ ჩემი სველი წერტილი, ცალკე ყველა, რომ არის ფართო და ფართო! ჩვენ კი გააკეთა სასტუმრო აბაზანა, ასე რომ ჩვენ არ გადაიტვირთოთ. And fur-ხე სათამაშოები მე არ გამოწყობილი, მინდოდა დღესასწაული.



- როგორ ფიქრობთ, სწორად, როდესაც შექმნა უწყებათაშორისი'შინაგან საქმეთა სახლი დაეყრდნოთ აზრით პროფესიონალი დიზაინერი?

- მე არ ვიცი სხვები როგორ ფიქრობენ, მაგრამ, ჩემი აზრით, არის ის, რომ აბსოლუტურად შეუძლებელია! თქვენ მოისმენთ, მაგრამ უნდა გადაწყვიტოს, სად და როგორ ცხოვრობთ, თქვენ უნდა მხოლოდ. ო, როგორ ვიცოდი, უცნობი, და ნება პროფესიული, გთავაზობთ მოსახერხებელია მიიღოს ტუფლები ან რომელ მხარეს უნდა შეცვლა? პრობლემა ბევრი ექსპერტი არის ის, რომ მათ განახორციელონ მათი ნაწარმოებები, მათი მსოფლმხედველობის, და უნდა embody აღქმა პირი, რომელთანაც ისინი მუშაობენ. ზოგადად, ჩემი აზრით, დაიცვას რჩევა ჟურნალები და "პროფესიონალები" არის ნარჩენები დრო და არაპროგნოზირებადი შედეგები. მოუსმინეთ საკუთარ თავს, თქვენი შინაგანი სამყარო და ის გეტყვით, რომ თქვენ იქნება ბედნიერი, კომფორტული და მყუდრო.

ტექსტი: Julia Anpilogova

წყარო: მფლობელი

წყარო: www. eremont. ru

No comments:

Post a Comment

Яндекс.Метрика