Saturday, June 28, 2014

Zhigunov და Zavorotnyuk: "ჩვენ კერძო აბაზანა, ტელეკომპანია"

ერთ-ერთი ყველაზე განიხილეს წყვილი ბოლო წლებში: რეალური "middy" ფაქიზი და მყიფე nanny მისი შვილი. სერგეი Zhigunov და Anastasia Zavorotnyuk - როგორც ისინი ცხოვრობენ რეალობა? ჰგავს თუ არა მათი ცხოვრების შესახებ სერიული რეალობა?

"მესაკუთრე": თქვენ მინდა მოვუწოდო მაქსიმ ვ. და ვიკა! მაგრამ თქვენი ახალი ბინა არის სრულიად განსხვავებული სახლი Shatalina...

Nastya: სინამდვილეში, ჩვენ გვაქვს რამდენიმე რამ, ჩვენი გმირები. მე, მაგალითად, ცხოვრებაში ბევრად უფრო მშვიდი ადამიანი. ერთადერთი, რაც ჩვენ, როგორც ვიკა არის დიდი სიყვარული,'Yu ბავშვები. რაც შეეხება ბინა, ეს თქვენ, საზოგადოებას აღიქვამს, ეკრანზე სურათს holistically, და ჩვენთვის ეს არის მუყაოს გაფორმება. მიიღოს რაღაც, იქ შენიშვნა, და შემდეგ გამოიყენოს შიდა'Yeri არის, სუფთა მხატვრული ლიტერატურა. ერთადერთი რამ, რომ'აერთიანებს ჩვენს ბინა ბინა Shatalin არის ფორტეპიანო. მე პირველი სურდა, რათა დავრწმუნდეთ, რომ ბინა სავალდებულო'იყო ყოველთვის ფორტეპიანო. მე მინდოდა სართულზე არის blue, მაგრამ მე dissuaded...

სერგეი: თქვენ იცით, თითოეული მსახიობი ორი სახლები, მეორე ერთ - თეატრის და კინოს მითითებული. ჩვენ შესახებ მითითებული, ასე რომ, მოვა სახლში, მე მინდა, რომ შეიცვალოს სიტუაცია დაძაბულია.

"მესაკუთრე": Nastya, და რატომ სქესი-ლურჯი სურდა ამის გაკეთება? და თქვენ ვინ ხართ უარი? სერგეი?

Nastya: არა, dissuaded დიზაინერებს. განაცხადა, რომ ლურჯი ფერი არის მაგარი რომ იქნება უხერხული სახლში. და მე წარმოიდგენდა, ყველაფერი ეს მომეჩვენა, რომ ლურჯი სართულზე მისცემს განცდა წყალი. მე მიყვარს წყალი. ასე რომ,, თუ მე მაქვს უფასო წუთს, მინდა ვთქვა, waterfront.

"მესაკუთრე": სერგეი, რაც თქვენ მიეცით დიზაინერი მინდოდა ამ სახლში?

სერგეი: კონკრეტული იდეები მქონდა, ისევე, როგორც გააკეთოს ჩანჩქერი, ამბობენ, ან ხატავს აბაზანა წითელი. მაგრამ Nastya არის დიდი experimenter, ასე რომ მე უბრალოდ წავიდა და გააკრიტიკა (იცინის). მაგრამ მე უნდა ვთქვა, ჩვენ ყოველთვის მოუსმინეთ მოსაზრებები ერთმანეთს. ასე რომ, საბოლოო ჯამში, ჩვენ მოვიდა კონსენსუსის - კომბინაცია კლასიკური და თანამედროვე სტილი.

Nastya: რაც ყველაზე მთავარია, რა მიღწეულია: ჩვენ recreated პატარა ვენეცია. ყველა კუთხეში ბინა ზოგიერთი დეტალი სავალდებულო'აუცილებლად შეახსენებს შესახებ, ეს მშვენიერი ქალაქი.

"მესაკუთრე": რას ვურჩევ ადამიანებს, ვინც თავად ხართ ჩართული რეგისტრაციის შიდა'jer?

სერგეი: პირველ რიგში გეგმა ყველა თქვენი ხარჯები. და დამოკიდებულია შესაძლებლობები, რათა დაიწყოს ფიქრი, და არა პირიქით. წინააღმდეგ შემთხვევაში სავალდებულო'სახე დეფიციტი ფული, და ამ გზით უნდა თქვას, ზოგიერთი დიზაინი გადაწყვეტილებები, კერძოდ'EP იქნება არასრული. და ყველა დანარჩენი გემოვნების საკითხია.



"მესაკუთრე": თქვენი მთავარი არის ასახვა თქვენი სული?

Nastya: მან გამოთქვა, ჩემი სურვილი ჰარმონია და ბედნიერება. მე ვისწავლოთ იყოს ყოველთვის, კარგი განწყობა, მიუხედავად იმისა, რომ ეს ძალიან რთულია. ცდილობს დაიცვას თავისი სახლი ნეგატიური ენერგია. ვისწავლოთ იყოს ოაზისი სიმშვიდე. სახლი ჩემთვის - ეს იყო პატარა ოაზისი, დაითხოვოს ეს მე უნდა დაგვავიწყდეს.

"მესაკუთრე": სერგეი, და კაბინეტი, როგორც მაქსიმ Viktorovich, თქვენ გაქვთ?

სერგეი: არა, კაბინეტი, მე არა, მე ნამდვილად არ მიყვარს. კი, მე ძალიან იშვიათად იყენებენ ოფისი, მხოლოდ იმ შემთხვევებში, უკიდურესი აუცილებლობა, თუ გვინდა, ნებისმიერი მოლაპარაკების გაატარონ, მაგალითად. და ამდენი დრო მე სტუდიაში და სახლში შეგიძლიათ ნახოთ კადრები სადმე. ჩვენ კი, აბაზანაში არ არის ტელევიზია.

"მესაკუთრე": და ვინ არ ყოფილა ჩართული დიზაინი ბავშვთა ოთახი?



Nastya: ბავშვები თავს ყველა მდე. აქ ჩვენ მივეცი სრული თავისუფლება. მხოლოდ შიშობს, რომ ბავშვი იქნება ძალიან out of ზოგადი სტილი ბინა, მაგრამ ჩვენი შიში იყო უსაფუძვლო. და ანა და მაიკლ საოცრად ძალიან პასუხისმგებელი დამოკიდებულება ამ კითხვაზე. Anya long thumbed მეშვეობით სხვადასხვა ჟურნალები ინტერ'ინტერიერის, შედეგი არის ის, გაჩერდა მსუბუქი ფონი და ძალიან დემოკრატიული ფარდა თეთრი შავი ნიმუში. და მაიკლ ოთახში starry sky.

"მესაკუთრე": რამ ვარსკვლავები და ბუნება. მე ვიცი, რომ სერგეი არის ქვეყანა, კერძო სახლი, თქვენ ხშირად მიდიან იქ?

Nastya: საკმაოდ ხშირად. ჩვენ ძალიან მომწონს, და ეს ეხმარება ბავშვებს მისაღებად სუფთა ჰაერი. თუ არ არის მუდმივი დასაქმების მითითებული, რომ ჩვენ გადავედით იქ ყველა, მაგრამ road'ჭამა მაინც დარჩა. და ისე, მე შეუძლია მუშაობა ფეხით. სხვათა შორის, მე ყოველთვის მინდოდა გვერდით ცხოვრობენ "Mosfilm". გარდა ამისა, ყველა რაიონში, მოსკოვის, ეს არის ყველაზე ეკოლოგიურად.

"მესაკუთრე": რამდენად ხშირად ახერხებთ დარჩენა მარტო ბავშვებთან ერთად? და რა ის, რომ თქვენ გააჩინა, ყველაზე ძვირფასი?

Nastya: არა ისე ხშირად როგორც ჩვენ გვინდა, მაგრამ გულის სიღრმეში ისინი ყოველთვის ჩემთან. და როცა მე არ ვარ გარშემო, ისინი ვხედავ მე ტელევიზიით დღეში ორჯერ.

და თვისებები, ალბათ, თავისუფლება. ყველას, მიუხედავად ასაკისა, ვალდებულია მისცეს ხმა. მე ადვილად, როგორც შემიძლია, რომ ეთანხმება მათ. ისინი უმართავი, მათ იციან, როგორ უნდა მოვუსმინოთ და დასკვნებს. მე არასოდეს არ ვიტყვი სიტყვა - "არა". ისინი ყოველთვის აქვს არჩევანი. ისინი ძალიან კომუნიკაბელური, კონტაქტური, ხელმისაწვდომია.

სერგეი: მე ვფიქრობ, რომ პირველ რიგში, ადამიანები უნდა self-შეიცავდა. ეს არის ჩემი ძირითადი ცხოვრების გაკვეთილი, და ეს არის აუცილებელი, რომ განათლებას ბავშვი. და თაობიდან თაობას გადასცეს ეს ძალა, რომ იგი აპირებს. ადამიანს შეუძლია მხოლოდ მისცეს რაღაც, როდესაც ის დგას მყარად ფეხზე.

"მესაკუთრე": შეიძლება არიან პირადი კომფორტის ფორმულა?

Nastya: ჩემთვის კომფორტი არის ჩემი გარემო. ჩემი ძვირფასებო. კომფორტი ჩემთვის, არასდროს იქნება დამოკიდებული, ზომა ბინა ან შიდა დამთავრებული. ეს არის მნიშვნელოვანი, რომ მათ შორის ყველა საყოფაცხოვრებო ჭურჭელი იყო რამდენიმე რამ, რომ თქვენ გაქვთ რაიმე დგანან'არის დაკავშირებული, ზოგიერთი მოგონებები, ისტორია. თქვენ შეხედეთ ამ რამ, და ეს გამოწვეული თქვენ არ ემოციები. და სახლში უნდა იყოს თბილი განათება, თბილი ტონებით, როგორც კედლები და ავეჯით. მოკლედ, არ უნდა იყოს ჰარმონია.

სერგეი: ახლოს იყო ახლოს არის ყველაზე მნიშვნელოვანი და მთავარი. მე ვარ ერთ-ერთი იმ ადამიანებს, რომლებიც არ ცხოვრობენ, სახელმწიფო კონფლიქტი. ცხოვრება და წინსვლა, უბრალოდ უნდა იყოს აურა დადებითი ენერგია.



"მესაკუთრე": შეიძლება ითქვას, რომ თქვენ, ცნება "მასპინძლები" და "შვიდი' " მე " არის სინონიმი?

Nastya: მივიღებთ ასე. უნდა აღინიშნოს, რომ ეს არ არის მხოლოდ ჩვენ და ბავშვები, ოჯახი, ბევრად უფრო ფართო: ეს არის ჩვენი მშობლები, ჩვენი ნათესავები, მეგობრები და ნაცნობები - ყველა, ვისაც ჩვენ აინტერესებს და ვინც ზრუნავს ჩვენთვის.

სერგეი: მე სრულად ვეთანხმები Nastya. ჩვენ არ მოიწვიოს უცნობი პირი შევიდა სახლში, და ვინც მოვა, ჩვენ ყოველთვის მივესალმებით და ძალიან ბედნიერი. ასე რომ გამოდის, რომ ამ ორი დაკავშირებული ცნებები,'დაკავშირებული.

"მესაკუთრე": ეს არ არის თქვენი პირველი მთავარი, და მითხარით, რა არის იმ ადგილს, სადაც თქვენ ცხოვრობდა, შეგიძლია სახლში თქვენი ოცნება?

Nastya: ეს არის სახლი, რომელშიც მე გავიზარდე. რომელიც ყოველთვის იყო შეგრძნება, სითბო, უსაფრთხოების და ლოგისტიკის. მიუხედავად იმისა, რომ ახლა ჩვენს სახლში ასევე სახლში ოცნება, ეს ძალიან ჰგავს ერთი, სადაც მე გავიზარდე. აქ არის ჩემი შვილი, ახლა ეს ჩემთვის.

სერგეი: ჩემთვის ძალიან boyhood სახლში. იქნებ ეს unoriginal, და გსურთ, რომ ისმენს ოცნების სახლი რა, რაღაც ჯადოსნური ციხე, მაგრამ ეს ყველაფერი სისულელეა. უბრალოდ boyhood მთავარი არის ციხე, დაცული ყველა მხრიდან, და იცავს მშობლები.

"მესაკუთრე": თქვენს შვიდი'ე რაიმე განსაკუთრებული, მხოლოდ მათი ტრადიციები?

Nastya: რა თქმა უნდა. ბევრი მათგანი მიიღო, "მემკვიდრეობით" ოჯახი, ბებია, ბაბუა. როდესაც მე ვიყავი პატარა და ჩემი მშობლები მარცხენა სროლა, ვიცოდი, რომ ღამით მე მოვუწოდებ. მიუხედავად იმისა, რომ იმ დროს არ არსებობდა მობილური ტელეფონები. მუდმივი გამოიწერეთ წევრები ჩვენი ოჯახის'ე წავიდა ხანგრძლივი. ჩვენ გამოიყენება: იქ, სადაც ჩვენ ვართ, რასაც ჩვენ არ მოხდა - სავალდებულო'დარწმუნებული უნდა იყოს, რომ დარეკოს. ყოველდღიური.

სერგეი: არ არსებობს ოჯახი, ტრადიცია ზეიმობს ახალი წელი. თითქმის ყოველთვის აღვნიშნოთ ეს დღესასწაული მოსკოვში, სანამ შუაღამისას იკრიბებიან გარშემო სადილის მაგიდა. მთავარი აღსანიშნავად დღესასწაული საუკეთესო.

ტექსტი: Julia Anpilogova | ფოტო: JP

წყარო: sob. ru

წყარო: www. eremont. ru

No comments:

Post a Comment

Яндекс.Метрика