Sunday, June 29, 2014

Timid ლიდერი 2006-11-09 16:07:35

მშენებლობა და რეკონსტრუქცია.

Timid ლიდერი
2006-11-09 16:07:35

ბოლო წლის ავეჯის კომპანია "Shatura" წარმოებული და რეალიზებული პროდუქციის $ 120 მილიონი, რომელიც შეადგინა დაახლოებით 12% რუსეთის წარმოების და 5% გაყიდვების ავეჯი რუსეთში. პირდაპირი შიდა კონკურენტები მას არ აქვს: უახლოესი კონკურენტის - კომპანია "Elektrogorskmebel" ბრუნვის თითქმის ორჯერ ნაკლებია. მაგრამ, როგორც განაცხადა რუსეთის გენერალური დირექტორი "Shatura", ვალენტინ Zverev, მომდევნო რამდენიმე წლის რუსეთის ბაზარზე მოვა საგარეო მოთამაშეებს თავიანთი ორგანიზაცია, წარმოება და დისტრიბუტორი'autorskie ქსელები და კონკურენციის ძლიერდება. იმისათვის, რომ შევინარჩუნოთ ერთგულება მომხმარებელს, კომპანიის მიერ განხორციელდა მთელი რიგი ღონისძიებები, რეორგანიზაციის, წარმოება და მართვა, და რომ შეიცვალოს იმიჯი და მოვიზიდოთ ინვესტორები. რაც შეეხება პროდუქტის "Shatura", ეს იგივე დარჩება. ბაზრის ლიდერი გააგრძელებს ფუფუნება საძინებელი და კედლის, რომ სულის ცუდი და მოხუცები მყიდველი, ვინც ცოცხალი შორს დედაქალაქში. ინტერვენციის საგარეო ავეჯის მწარმოებლები, რუსეთში ნამდვილად არ არის შორს. მაინც მოგვარდება მხოლოდ ერთობლივი საწარმოების. მაგრამ 2004 წელს ქალაქ Kostroma და Pamasko'ე აშენდება ორი საწარმოების გერმანული კომპანიები Schieder Mobel ჰოლდინგის (ინვესტიციები შეადგენს 80 მილიონი და 20 მილიონი ევრო). გერმანელები გეგმავენ ღია, სულ მცირე, კიდევ ორი ქარხნები წელს უფა და Rostov-on-don. უახლოეს მომავალში ეს ტენდენცია მხოლოდ გაზრდის. არსებობს რამდენიმე მიზეზი. პირველი, ევროპაში დაცემა მოთხოვნა ავეჯით და ნელი ტემპით ზრდა, მისი წარმოება, და იმ ქვეყნებში, როგორიცაა გერმანია და საფრანგეთი, ეს საკითხი კი მცირდება. რუსეთის ბაზარზე იზრდება მიერ ათობით პროცენტი წელიწადში. მეორეც, შარშან - აქტიური ლობირება მიერ, იგივე "Shatura" და სხვა შიდა ავეჯის მწარმოებლები - გაიზარდა იმპორტის გადასახდელების იაფი იმპორტირებული ავეჯით. და ერთი გაცხადებული მიზანი ამ მოქმედება, უნდა ითქვას, რომ მიღწეული: სტიმულირება უცხოური ინვესტიციების ადგილობრივი წარმოების. საბოლოოდ, რუსეთში უკვე,'გამოჩნდა საიმედო მიმწოდებელი ნედლეულის, რაც მნიშვნელოვანია დასავლეთ მოთამაშეებს. ნაწილობრივ ეს იყო, დაეხმარა მიერ "მისიონერული" მოღვაწეობა შვედეთის შეშფოთება IKEA, 2000 წლიდან ახორციელებს დასავლეთ ხარისხის სტანდარტების რუსეთის ხე-ტყის გადამამუშავებელი საწარმოები და აშენებს საკუთარი. და ცოტა ხნის წინ რუსეთმა დასახლდა უდიდესია ევროპაში პროდიუსერი chipboard და სხვა მასალების, ავეჯის წარმოება შვეიცარიის Kronoholding AG - მისი საინვესტიციო ადგილობრივი წარმოების მომდევნო p'ხუთი წლის შეადგენს 850 მილიონი დოლარი. ციცაბო მარშრუტი გასული წლის "Shatura" შეიძინა $ 10 მილიონი ევროპული ავეჯის კომპანია (EMC) Saratov რეგიონი, რომელიც მისცა მას საშუალება, გაზარდოს წარმოება ნახევარი. დაწყებას ჩვენი საკუთარი წარმოების particleboard (რომლის ღირებულება $ 45 მილიონი), გაორმაგდა მოცულობის წარმოების ძირითადი მასალა. გაფართოების წარმოების ობიექტების შექმნა, ახალი ტექნოლოგიური ჯაჭვების მეშვეობით მოდერნიზაციის აღჭურვილობა, გაიზრდება ინვესტიციების ლოგისტიკის (ყველა ყველა დახარჯული 66 მილიონი აშშ დოლარი), რომლის მეშვეობითაც, მისი თქმით, პროგნოზები კომპანიის მართვა, გაზრდის მოცულობის გაყიდვების 2004 წელს 30% (წინააღმდეგ 19, 4% - 2003), და მომდევნო p'ხუთი წელია - ოთხჯერ. გაუმჯობესებული ორგანიზაციული სტრუქტურა კომპანია, რომელიც, მისი თქმით, ვალენტინ Zverev, დაეხმარება ამაღლება კორპორაციული მუშაობა, რათა ევროპულ დონეზე, შექმნა კომპანია მაქსიმალური ეფექტურობა. წარმოება და რეალიზაცია ცალკეული ბიზნეს ერთეული. ამჟამად კომპანია შედგება სამი ბიზნეს ერთეული - სამრეწველო კომპანია "Shatura", კომპანია EMK და ვაჭრობის კომპანია "Shatura". თქვენ შეგიძლიათ შექმნათ მეოთხე ბიზნეს ერთეულის წარმოების particleboard. ჩართული", Shatura" განვითარების ახალი იმიჯი რომ მისი ღირებულება მილიონი. დაეხმარა ამ ფრანგული კომპანია WNC და MLC. ცვლილებები კონიაკი, ძირითადად, მიზნად ისახავს refocusing ეს საბოლოო მომხმარებლის. "იდეა ხელახალი წესი ის არის, რომ დღეს" Shatura "არ არის მხოლოდ მაღალი ხარისხის ავეჯს Pamasko'მე, და ქსელი მოდური, თანამედროვე ავეჯით, მაღაზიები ინტეგრირებული დახურული ასორტიმენტის", - განაცხადა ანდრეი Zverev, დირექტორი სავაჭრო კომპანია "Shatura". ცვლილებები იმოქმედებს ორივე ლოგო და ფორმატის მაღაზიები და გაყიდვების ორგანიზაცია მათ. დღეს საცალო ქსელის "Shatura" მოიცავს თითქმის 300 მაღაზიები, რომლის მთლიანი ფართი ქვეშ 450 კვ. m. ახალი ფორმატის უზრუნველყოფს იზრდება ფართობი ერთი მაღაზია რომ 1-1, 5 ათასი. კვ. m, რომლის საშუალებითაც უფრო advantageously წარმოადგინოს ავეჯი მყიდველი, და გაფართოებას სპექტრი აქსესუარები და m'ავეჯი სხვა მწარმოებლები. 2004 წელს,'გამოჩნდება 30 მაღაზიებში ახალი ფორმატის. და მთლიანად შეიცვალოს ფორმატი საცალო", Shatura" გადის p'ხუთი წლის. დასახული სტრატეგია "Shatura "აპირებს მიმართოს სესხების. კომპანია აქტიურად თანამშრომლობს Sberbank და მოლაპარაკებებს ინვესტორებთან. მათ შორის - EBRD. Lone wolf რუსი ავეჯის ბაზარზე, ზოგადად, სიამოვნებით მიესალმა განზრახვა მათი ლიდერი შევა ახალი სტადიას დასავლეთ მწარმოებლები. მიუხედავად იმისა, რომ მოთამაშეებს, რომ Shaturskaya გამოცდილება და Shaturskaya ინოვაციები ერთად დიდ პატივს ვცემ, არა ყველა ახალი სტრატეგია "Shatura" ისინი მიიჩნევენ, impeccable. ზოგადად, მათი ეჭვი შეიძლება ჩამოყალიბდეს შემდეგნაირად: გამოცხადების გლობალური ამბიციები, მკაცრად მზარდი წარმოების, რაზეც სოლიდური თანხები გაუმჯობესება, ბიზნეს-პროცესების, " Shatura "ძალიან ნაზად ცდილობს იდეოლოგიური და სტილისტური ტენდენციები მსოფლიოში ავეჯი მოდის. ეს არის გამოიხატება, კერძოდ, ფორმატის მიხედვით მაღაზიებში" Shatura ". დაგეგმილი გაუმჯობესება მიმდინარე ფორმატის ჯერ მიღწევა სრული დაცვით, ახალი ტენდენციები, ტანსაცმელი, ავეჯი: არა გაყიდვა ინდივიდუალური ნივთები და იდეები, სურათები, ცნებები ინტერ'jer. ეს უკანასკნელი მოითხოვს მნიშვნელოვან გაფართოებას არა მხოლოდ საცალო სივრცეში, არამედ ასორტიმენტი, მათ შორის, აქსესუარები. აზრით, მართვა "Shatura", ამ პროგრამის ნაწილი საკმაოდ დამხმარე, იგი მოვა არა უმეტეს 20% ცვლილებები, 80% კი იქნება დაკავშირებული მომსახურების გაუმჯობესებას. მიმდინარე პროდუქციის ასორტიმენტი "Shatura", - ამბობს კონსტანტინე Bykov, გენერალური დირექტორი კომპანია Soyuz T", რომელიც ყიდის ავეჯი დიდ ქალაქებში ციმბირში, ფაქტობრივად, ზედმეტი ლოგისტიკის. რეგიონული საწყობი ქსელი გთავაზობთ მნიშვნელოვან კონკურენტულ უპირატესობას საცალო, და არც მონაწილეები ბაზრის ემთხვევა მასშტაბით ამ ქსელის Shatura მცენარეთა. თუმცა, საჭიროა, ათჯერ უფრო დიდი რაოდენობის ელემენტების გამოყენება, ეს უპირატესობა ბოლომდე. მარტო ამ პრობლემის მოსაგვარებლად სპექტრი "Shatura" უახლოეს მომავალში ვერ. ეს ასეც უნდა დაახლოებით'შერწყმა სადისტრიბუციო სხვა მწარმოებლები ავეჯით და ავაშენოთ კორპორატიული საწყობები. მაგრამ მიუხედავად იმისა, რომ სარგებელი ასეთი ნაბიჯი არ არის, აშკარაა, რომ მოთამაშეებს, ისინი არ არიან მზად სულიერად, რათა გახდეს კონკურენტები შევიდა პარტნიორები, გაუზიაროს ყველაზე ძვირი - დილერის ქსელები. "Shatura" არის chop განსაკუთრებით არ მიიღოთ თანაბარი. სადავო, როგორც ჩანს, და აირჩიეთ "Shatura" ერთ ფორმატში საცალო ბრენდირებული", მაღაზია". პირველი, მისი თქმით, იგივე ბატონი Binkova, ამ ფორმატში მუშაობს კარგად სისტემა, რომელიც შედგება სამი სახის მაღაზიები (და ქვეშ სამი სხვადასხვა ბრენდების): დიდი მაღაზია, ქალაქური მასშტაბის, კვარტალური პატარა მაღაზიები და პატარა - "მაღაზიები ახლოს სახლი". ამ შემთხვევაში არის შანსი, რომ საცალო გაყიდვების დაჭერა ყველა სახის მყიდველებს. მეორეც, ზოგიერთი ბრენდის მაღაზიები, მაშინაც კი, თუ მათი three hundred, როგორც "Shatura", ჯერ კიდევ არ არის საკმარისი. მომავალი საცალო ბაზარზე მსხვილი სავაჭრო კომპლექსები, მასთან ფართი ათი ათასი კვადრატული მეტრი. ისინი მოზიდვა მყიდველებს არა მხოლოდ იმიტომ, რომ ახალი ფორმატი, და ის ფაქტი, რომ შევიკრიბოთ ერთი სახურავი, სხვადასხვა ბაზრის მოთამაშეებს, ანუ დაუყოვნებლივ მოგვარება სპექტრი. შეფასებით, ათი წლის მსხვილ სავაჭრო ცენტრები იქნება ანგარიშზე 40-50%, საცალო ვაჭრობის. ახლა "Shatura" იმყოფება იმავე სავაჭრო ცენტრი უახლოეს მოსკოვში - "უბრალო", მაგრამ განვითარება ამ მიმართულებით არ აქვს გეგმები. ფსონი "scoop" არ აპირებს "Shatura" ცვლილება და მათი სტილისტური ერთგვაროვნება. ახალი სტრატეგია ეფუძნება მიმდინარე დიზაინი Shatursk პროდუქცია, ზოგიერთი მას "კლასიკური", სხვები - "ანტიკური". მიუხედავად იმისა, რომ "Shatura" არა ერთხელ ბრალი უყურადღებობა, ე.წ. თანამედროვე სტილი, ან "თანამედროვე", არის ალტერნატივა "კლასიკური". თუმცა, ზოგიერთ ექსპერტს მიაჩნია, რომ მასა შედარებით ნიშა ავეჯი ლაპარაკი, დიზაინი უბრალოდ არასწორი. ასე რომ, მისი თქმით, ვიტალი Droblenkov, ნოვოსიბირსკში, არქიტექტორი, რომელიც მუშაობს "სემინარი ფართი Line სამი, ავეჯი იტალიიდან, შეიძინა მისი კლიენტები, ზოგადად ეს არ განსხვავდებიან გამოჩენა საწყისი ავეჯი Shatura. ორივე, საბოლოო ჯამში, " scoop ". ასევე, მისი თქმით, ბატონო Droblenkov, პირობითად მიმართა ავეჯი ეკონომ კლასი, ტერმინი "თანამედროვე": ამ შემთხვევაში, ჩვენ უნდა ვთქვათ უფრო "პრიმიტივიზმით", რაც განსაკუთრებით ნათლად ჩანს, წარმოების IKEA. ავეჯის მწარმოებლები, ნაკლებად დახვეწილი ხელოვნების, განხილვა, შერჩევა "Shatura" მხოლოდ ბიზნესი პოზიციებს. ჩვენ ვიცით, რომ "კლასიკური" გაყიდა უკეთესი "თანამედროვე". ეს არის დამახასიათებელი მსოფლიო ბაზარზე ავეჯი: არსებობს გაყიდვების თანაფარდობა - 60%, "კლასიკური" წინააღმდეგ 40% "თანამედროვე". რუსეთში ეს არის შემორჩენილი: ტრადიციული სტილი ურჩევნია 80%, ზოგიერთ რეგიონებში უფრო მეტი 80% მყიდველებს. მისი თქმით, ვიტალი Droblenkov, სკამები მიერ Philippe Starck კი virgins'ხუთი დოლარი apiece არც ერთი ჩვენგანი იღებს". ეს არის იმის გამო, რომ მრავალი წლის იზოლაციის ბაზარზე მოდური მსოფლიო ტენდენციები, და ის ფაქტი, რომ რუსი მყიდველებს ავეჯი, საშუალოდ, მიუხედავად იმისა, რომ მთელი "მსოფლიო" (იმის გამო, რომ ბუნების შემოსავლის განაწილება),. თუმცა, დასკვნები ამ სიტუაციაში არიან სხვადასხვა. "Shatura" აღიარებს, რომ ავეჯი გემოვნების რუსეთის სამომხმარებლო არ არის განვითარებული. "ეს უნდა იყოს ზრუნვას", - ამბობს ვალენტინ Zverev (როგორც ჩანს, რის გამოც ამ მისიის ვინმე). მისი კონკურენტები ვფიქრობ, განსხვავებული ვადები და გვჯერა, რომ ეს არის ყოველთვის უკეთესი უნდა მისცეს სამომხმარებლო არჩევანი, რატომ არ მისცეს. უფრო მეტიც, ტენდენცია მსოფლიოში გემო სტანდარტების დაფიქსირდა. მისი თქმით, დიმიტრი SPCA, უფროსი ხელშეწყობის დეპარტამენტის "Sevzapmebel" (შედის პირველი ათი რუსული კომპანიები), ეს აშკარა გახდა, როდესაც ორი თვის წინ პეტერბურგში გაიხსნა IKEA. თუმცა, სანამ sevzapmebel" განიხილება "თანამედროვე", როგორც ერთ-ერთი სტრატეგიული მიმართულებები, ასე რომ, ისინი დაიწყოს გასული წლის ახალი სავაჭრო ნიშანი "დომინირებს" მოიცავს ორ თანაბარ ხაზები ავეჯი : ტრადიციული და თანამედროვე. ანალოგიურად ვრცელდება Voronezh კომპანია "Angstrem". მისი კომერციული დირექტორი ვიტალი Zolotukhin, აღნიშნავს, რომ "თანამედროვე" უფრო შესაფერისი სტრატეგია იმპორტის ჩანაცვლების კიდევ ერთი მიზეზი, რომელიც უფრო მომგებიანი, ვიდრე "კლასიკური", - ფასი ავეჯით ზრდის წილი დამატებული ღირებულების (იმის გამო, რომ იგივე დიზაინი) და ამცირებს წილი მატერიალური ხარჯები. თუმცა, მისი თქმით, ბატონი Zolotukhin, თქვენ არ უნდა შეადაროთ სტრატეგიები პატარა კომპანია, რომელიც იძულებულია ბრძოლა მოიგოს ადგილი ბაზარზე და ლიდერი აქვთ უზარმაზარი საშუალებები: პირველი, "გაყიდვა ასეთი რაოდენობის ავეჯი, რომელიც გეგმავს" Shatura "მხოლოდ სეგმენტი" კლასიკური "და მეორეც, როცა საჭირო, რომ ის ყიდვა დიზაინერი და პროდუქცია იგივე "მოდერნისტული სტილი". ეს მინდა ყიდვა თანამედროვე მცენარეთა წარმოების ლუდი, იქნება ფული ". საკმარისი "Shatura" ფული განახლების სპექტრი შემდეგ გარკვეული რაოდენობა წლის განმავლობაში, არ შეიძლება პროგნოზირება არ არის მიღებული. მაგრამ მე ვიცი, რომ იმუშავებს უნივერსალური კანონის ბაზარზე - თუ არ შეიძინოთ ახლა, ორი წლის იქნება უფრო ძვირი.
წყარო: ექსპერტი

წყარო: http://stroymart. com. ua

No comments:

Post a Comment

Яндекс.Метрика