Thursday, January 30, 2014

ჩემი სახლია, ჩემი ხიბლი 2006-11-09 10:17:57

მშენებლობა და რეკონსტრუქცია.

ჩემი სახლია, ჩემი ხიბლი
2006-11-09 10:17:57

ისინი ამბობენ, რომ ავტორი, თუნდაც ყველაზე ინტიმური მსოფლიოში ჟურნალი წერს, არა მარტო თავისთვის, არამედ ჰიპოთეტური მკითხველს. რაღაც მსგავსი ხდება, როდესაც გადაწყვეტილებების მიღების შესახებ მოსაპირკეთებელი საკუთარ სახლებში. მარტივი და გასაგები მიზანია cosiness სახლი - დაემატა (სხვადასხვა ხარისხით გახსნილობა) მისწრაფებების დემონსტრირება, რომ საკუთარ თავს და სხვებს, "რა კეთდება" და "რამდენად მივაღწიე ჩემს ცხოვრებაში". კოქტეილის სამი კომპონენტი - კომფორტული გარემო, შინაგანი გრძნობა თვითმმართველობის შვიდი'დ (და თავად შვიდი's) და იმიჯი ოსტატი სახლი - ყველას ამზადებს საკუთარი უნიკალური რეცეპტი. და ჯერ კიდევ გვაქვს რაღაც უნდა გითხრათ... კონსტანტინე Ryapolov ფორმა და შინაარსი უმრავლესობა უკრაინის (და არა მხოლოდ) " ბიზნესმენები დროდადრო უნდა მოიწვიოს კერძო სახლი, ბიზნეს-პარტნიორები - შექმნა უფრო ვაღიარებთ გარემო, გარდამავალი სხვა დონის ურთიერთობები და ა.შ., ასე რომ, ფიქრი, ავეჯით, არ არის ცუდი უფლება, გადაწყვიტოს, რომელი ტერიტორიები ბინების გახდება "public" (ეს შეიძლება იყოს მოსასვენებელი ოთახი, კაბინეტი, სამზარეულო-სასადილო ოთახი, ან, უბრალოდ, სამზარეულო), და რომლებიც კერძო (სადაც "უცნობი არ წავიდეთ", სადაც " lick მათი ჭრილობები "ან" გაუწიოს იდეა ") (იხილეთ" ფართი "). კომერციული დირექტორი ერთი ცნობილი კიევი კომპანიებს ეკუთვნის შემდეგი განმარტება: "ავეჯი არის მესამე პირი" (მეორე - პირადი მანქანა). ავეჯით, რა თქმა უნდა, უნდა აღვნიშნო სტატუსი, მუშაობა "გარე" იმიჯი მისი მფლობელი. მაგრამ ჩვენ არ უნდა დაგვავიწყდეს, რომ ყველა ქმედება და ობიექტები, რომელზეც დიდი ასოებით დაწერილი "მხოლოდ იმიჯი"time და ძირს უთხრის. კიდევ ერთი რამ, როდესაც style ინტერ'jer ორგანული, ნაკარნახევი ცხოვრების სტილი და დამოკიდებულება მაცხოვრებლები სახლი. მაშინ გასაგებია: ადამიანი, ცდილობდა თავისთვის და მისი შვიდი'ო, რა ავეჯი პრესტიჟული კომპანიების და მსოფლიოში ცნობილი დიზაინერი, მაგრამ ავირჩიეთ უკეთესი. ოთახი Lounge. სინამდვილეში, სამუშაოები ხანგრძლივი შთაბეჭდილება სტუმარი მთავარი ტვირთი მოდის ინტერ'jer მისაღები ოთახი (თუ შეიძლება შეიქმნას გამოყენებით არსებული კვადრატული მეტრი). ეს იყო ამ ოთახში ძვირფასო სტუმარი დარჩება გრძელი დროის (და ზოგჯერ არაფერი, მაგრამ მცხოვრები, და ვერ ვხედავ). ამ თვალსაზრისით, მისაღები არის "გარეთ" და "აღმასრულებელი" ნაწილი სახლი. ეს უკვე მოწყობილი მისაღები ოთახი არის ნათელი ტენდენცია, რომ უარი თქვას გამოყენების მყარი მასიური "კედლები" სასარგებლოდ უფრო მსუბუქი და გარეთ ავეჯით. თუმცა წარუდგინოს მისაღები, თქვენ, ალბათ, ვფიქრობ, რომ არც ისე ბევრი მოდის, მაგრამ იმის შესახებ, ვის და როგორ უნდა გააკეთოს. მაგალითად, თუ თქვენ აპირებთ ხალხმრავალ ტექნიკის უნდა იყოს გათვალისწინებული დამონტაჟება, დიდი მაგიდა საკმაო ადგილი. თუ მისაღები ამავე დროს იქნება ეწვია არა უმეტეს სამი ან ოთხი ადამიანი, და მაგიდა საჭიროა ნაკლები. სამზარეულო-სასადილო. ერთი, მოდის ტენდენციები, შედარებით კარგად დაიჭირეს, უკრაინის ტერიტორიაზე, წაშლა და საზღვრების შორის სამზარეულო და მისაღები ოთახი, იდეა ასეთი კომბინაცია სხვადასხვა ფუნქციები, ერთ ადგილას უკვე უკრაინაში აქვს ბევრი მომხრეები (ძირითადად ახალგაზრდობა). არგუმენტები "": მოდური და, ისევე, როგორც, მოსახერხებელი. "და ცომი მესი, და ტელევიზორს" ან "გარეშე შეწყვეტის საუბარი, თქვენ შეგიძლიათ შეუფერხებლად გადაადგილება სკამები წინაშე ტელევიზია, ბარი" ან "მილების, ცხელი საკვები იღებს". გარდა ამისა, არიან ისეთებიც, ვისაც უყურებს პროცესში cooking. თუმცა, ჩვენ ხშირად ხვდებიან ადამიანები, რომლებიც სკეპტიკურად ასეთი სამზარეულო "უძრავი". არგუმენტი "-" № 1: არ უკრაინის ყველა ქალს სურს, რომ მისი ორგანიზება მუშაობა სამზარეულო შოუ სტუმარი ან ექსპოზიციის, თუ რა ხდება სამზარეულო ბოლოსთვის სამზარეულო. არგუმენტი "-" № 2: თეორიულად, კარგი ვენტილაციის, რა თქმა უნდა, გახდის განთავსება ასეთი დიდი სამზარეულო საკმაოდ კომფორტული. მაგრამ უკრაინის "სამზარეულო" პრაქტიკაში რატომღაც ყოველთვის არ ემთხვევა თეორიას. და არგუმენტი № 3: რატომ? ეს არის მარტივი, რათა კიდევ ერთი სატელევიზიო სამზარეულო და ორი ზედმეტი ნაბიჯი გასწვრივ დერეფნის არასოდეს არ შეუშალა ხელი გლუვი ნაკადი საუბარი სკამები დადგეს. ამიტომ ვარაუდობენ, საკუთარი პრეფერენციები, ისევე, როგორც არქიტექტურული და ფინანსური შესაძლებლობები. კაბინეტი. ისე მოხდა, რომ რამდენიმე ბიზნეს ხალხს არ უნდა მუშაობა და სახლში. სამწუხაროდ, არჩევანი და მზა გადაწყვეტილებები მოსაპირკეთებელი მთავარი ოფისი უკრაინელი ბაზარი არ არის ძალიან ფართო. გამოყენება ამ მიზნებისათვის ჩვეულებრივი საოფისე ავეჯი არ არის, ყოველთვის მოსახერხებელია. თუ თქვენ მართლაც მნიშვნელოვანია ეფექტურობის თქვენი "home", მაშინ ღირს ხარჯვის თვეში-მეორე განვითარების და წარმოების ავეჯი სპეციალურად თქვენთვის. ყველა ყურადღება უნდა გამახვილდეს ფუნქციონალური და კომფორტს. უმრავლესობა უკრაინის (და არა მხოლოდ) " ბიზნესმენები დროდადრო უნდა იყოს მოწვეული შევიდა სახლში ბიზნეს პარტნიორები რამ, ზოგიერთი დიზაინერები ამბობენ, რომ ყველაზე წარმატებული გადაწყვეტილება ორგანიზაციის მთავარი სამუშაო ადგილი გვხვდება სერია teenage ავეჯით. იქ ხშირად ოპტიმალური კომბინაცია ზომა, კომფორტს, ფუნქციონალური და... არ ნიმუში უსაქმურობის. ეს არის ასევე შესაძლებელია, რომ შრომის feats და შემოქმედებითი UPS იგეგმება, და მინისტრთა კაბინეტი იქნება გამოყენებული და მეტ-ნაკლებად რუტინული, არ არის ძალიან დრო შრომატევადი და ძალიან პატარა ტრენინგი. ამ შემთხვევაში, ერგონომიკა შეიძლება გარკვეულწილად შეიძლება მიუღებელი, ძირითადი ყურადღება კი ვფიქრობ, უნდა გადაიხადოს style of the inter'jer. ხდება, რომ მფლობელი მთავარი ოფისი არ არის, რომ ეს მართლაც "მუშაობა", მაგრამ რამდენად მყარი და დამაჯერებელი, იგი ასე გამოიყურება. მომხმარებელს უნდა გარს თავს სიმბოლოებისა და განმასხვავებელი მათი მდგომარეობა. მთავარი ოფისი უნდა წარუდგინოს საფუძველზე იგივე ვარაუდები, როგორც აღსრულების სამსახურებრივ მოვალეობას. თუმცა, სიტუაცია, როდესაც სირთულეები მთავარი ოფისი ერთხელ და წარმომადგენლობითი ფუნქციების გამართლებული, სინამდვილეში იშვიათი. ბავშვები. სამწუხაროდ, ყველას არ ესმის, რომ inter'შინაგან საქმეთა ბავშვის ოთახი შეუძლია მოგვითხრობს მთავარი მფლობელები გაცილებით მეტია, ვიდრე ავეჯეულობა ასეთი "წარმომადგენელი" ფართი, დასვენების ოთახში. მინიმუმ იმიტომ, რომ ეს არის ურთიერთობა, რათა მათი შვილები ჩვეულებრივი ადამიანები არიან, ყველაზე დაუცველი, ღია და გულწრფელი. და თითქმის ნებისმიერი არაოფიციალური ვიზიტით ახალ სახლში არის სრული გარეშე სახეს, საბავშვო ოთახი. აღნიშნავს, რომ რედაქტორები: იქნებ, პირველ რიგში, სასტუმრო არის უკეთესი, რომ არ დააყენა სანერგე. ეს ეკუთვნის "private ფართი", იქ ბავშვი ცხოვრობს და იზრდება, და არა "გადაცემა". ბუნებრივია, როცა ბავშვი იზრდება, inter'ინტერიერი თავის ოთახში უნდა შეიცვალოს. რევოლუციური ცვლილებები ელოდება ბავშვი, როდესაც თავისი რეზიდენტი მოზარდობის. Teen ავეჯი არის სრულიად ცალკე კატეგორია ავეჯი, სრულიად განსხვავებული სანერგე. მიუხედავად იმისა, რომ, როგორც ამბობენ, მწარმოებლები და გამყიდველები, ავეჯი, ახლა ხშირად ცდილობენ, მიაღწიონ გარკვეულ კომპრომისზე, იგივე ავეჯის შეიძლება ასევე ემსახურება, როგორც 8-9 წლის ბავშვი და მოზარდი ასაკის 15-16. რომელიც აკეთებს თქვენ პრესტიჟულ "იტალიელები". იმ ადამიანებს, რომლებიც, სხვა საკითხებთან ერთად, უნდა აღვნიშნო, მათი მაღალი სოციალური სტატუსის და კარგი ფინანსური შესაძლებლობები, ავეჯი გამყიდველები ერთხმად გირჩევთ აირჩიოთ რაღაც სპექტრი, დაახლოებით, ათი ხელი შეუწყო ძვირი იტალიელი მწარმოებლები. ისინი ამბობენ, რომ სახელები კანონმდებლებს ავეჯის მსოფლიოში, ასევე სახელები მუშაობდა მათი კოლექციები, დიზაინერები, პროცესზე არც ძალიან ფართო მასების ძალიან მდიდარი ფენის მოსახლეობა. ისე, თუ ერთ-ერთი სტუმრები სახელი დიზაინერი არაფერი ვთქვა, მაგრამ ეს ყოველთვის შესაძლებელია მიუთითეთ, რომ "არის ერთი, რომელიც განკუთვნილია" Ferrari ". მთავარია, ამ ავეჯი არ გამოიყურება ძალიან ძვირი, თანამედროვე და დააკმაყოფილებს ნებისმიერი გემოვნების. მართალია, და ქარხნები (და მათ პროდუქციას), რომლებიც ", ძვირფასო" და, როგორც იქნა განაცხადა, ერთი დიზაინერი, "უბრალოდ გიჟური". რა მაგიდასთან, ასე რომ თქვენ ვერ გეტყვით, თუ არა $ 1 ათასი მას red ფასი, ეს არის ექსკლუზიური $ 10 ათასი (ან $ 20 ათასი ). თითოეული ფასები შეიძლება ერთნაირად გამართლებულია. თუმცა, იტალიელი მწარმოებლების მსუბუქი სოლი შეზღუდული არ არის: ავეჯი ევროპის სხვა ქვეყნებში. და ასევე მდგომარეობაში, როგორც ფუფუნების. გარდა ამისა, იტალიაში, და მთელ დანარჩენ ევროპაში მზადდება საკმარისი ავეჯი, განსაკუთრებული აღიარება, რომ მისი მფლობელი არ მუშაობს. რა მაგიდასთან, ასე რომ თქვენ ვერ გეტყვით, თუ არა $ 1 ათასი მას red ფასი, ეს არის ექსკლუზიური $ 10 ათასი "საბაჟო მორგებული". ყოველთვის პრესტიჟული ბურთის უნიკალური ნიმუშები ავეჯი ხელოვნება. ეს ყველაფერი შენდება საფუძველზე რაიმე ორიგინალური იდეები და გააკეთა ერთ შემთხვევაში (მაგალითად, მონაწილეობა გამოფენა). თუ ავტორს ასეთი განვითარება, უკრაინელი დიზაინერი, ფასი, ეს იქნება რამდენიმე ჯერ (თუ არ ბრძანებით ქვემოთ, ვიდრე ზოგიერთი რძის ძმა იტალიური სპორტული ავტომობილი. "ანტიკური დილერები". საკმაოდ პრესტიჟული რჩება და ანტიკვარული ავეჯი. თუმცა, რამდენიმე ადამიანი შეძლებს შეაფასოს კონკრეტული ნიმუში (ამ თვალსაზრისით, ასაკი, წარმომავლობა და მნიშვნელობა), მაგრამ იმიჯი მდიდარი მცოდნე ანტიკურ impeccable გემოთი და დახვეწილი აღქმა ლამაზი მოზიდვის მსოფლიოში, მზარდი რაოდენობის ხალხი. (ერთ-ერთი მფლობელი ანტიკური გულმკერდის ღირებულება დაახლოებით $ 7 ათასი ერთხელ აღიარა: "ეძებს მას, ვგრძნობ მფარველი". ) არ გარეშე მიზეზი, ავეჯის დიზაინი განვითარდა, მთელი მიმართულებით ე.წ. "ანტიკური" ავეჯი, კბილებამდე შეიარაღებული მიღწევები მაღალი ტექნოლოგიები ( რომელიც მხოლოდ დგას, რათა მივაღწიოთ ეფექტი ხე, დაზიანებული Jun'accom). "მეზობლები". აპირებს ქვემოთ ჩვეულებრივი "კიბე პრესტიჟის", საინტერესო, კლიენტი მიიღებს ცნობილი აღმოსავლეთ ევროპის და ბალტიის კომპანიები, და იქ - და საუკეთესო წარმომადგენლები შიდა პროდუქციის მწარმოებელი. ეს კომპანიები, როგორც წესი, სწრაფად რეაგირებს ახალი ტენდენციები ავეჯი მოდის, ცდილობს, თუმცა, შეინარჩუნოს მისი საკუთარი (ცნობადი). ახლა რამდენიმე სიტყვა ხარისხის შესახებ. On ფირმების, რომელიც გაყიდოს პროდუქცია ძვირი ევროპული მწარმოებლები, აშკარად უხარისხო ავეჯი არის იშვიათი. უკრაინული პროდუქციის (ისევე, როგორც იაფი ევროპული) უნდა მოექცნენ, უფრო ყურადღებით. და მართლაც, სულ მცირე, არ უნდა გაეკეთებინათ არჩევანი საფუძველზე მოცულობის სარეკლამო კამპანია. დიახ, იქ არის ძალიან კარგი უკრაინის ავეჯი, მაგრამ ზოგიერთი ინტენსიურად შეუწყოს მიხედვით შეძლო შეიძინოთ კიდევ ერთი, მშვიდი დიდება: swell სამზარეულო ტენიანობის countertops, SAG შემდეგ, ხოლო loop, რამდენიმე წლის ოპერაცია წაშლის ფასადების. საუკეთესო გზა, რათა დავიცვათ საკუთარი თავი ასეთი სიურპრიზები, რომ ვიცი, აზრი იგივე ავეჯით, ექსპლუატაციაში მინიმუმ ერთი ან ორი წელი. ვინ გააკეთებს ლამაზად თუ თქვენ ხართ შხაპი (ან განათლება) არ არის მხატვარი, თქვენ ზრუნვა თარგმნის თქვენს "მე" სახით ინტერ'ინტერიერი და ავეჯი უნდა მიიღოს პროფესიული არქიტექტორი ან დიზაინერი ინტერ'jer. ძებნის შესახებ, გარდა იმისა, ნაცნობებს და ხედი სპეციალური გამოცემები, შეგიძლიათ ძირითად დიზაინი და მშენებლობა ინსტიტუტის თქვენი ქალაქი (ან ცენტრთან ახლოს, ცივილიზაციის). იქ სანელებლები ხშირად ვიცი, ყველა მეტ-ნაკლებად ცნობილი პროფესიონალები ფართი, ზოგჯერ ისინი ნახევარ განაკვეთზე და არის. სხვათა შორის, ისინი გითხრათ, უახლესი პროფესიული კონკურსები დიზაინერების ინტერ'jer. ხელს არ უშლის დაინახოს collection of works წარმოდგენილი კონკურსში მიიღოს შენიშვნა გამარჯვებულები ან ავტორები ფავორიტი პროექტები. შერჩევის რამდენიმე კანდიდატი, nice to meet პირადად მასში მათ მიერ პროექტები. ყველაზე პერსპექტიული შეიძლება იყოს იმ შემოქმედთა, ერთი სამუშაოები, რომელიც შენ "გაისმა", და მეორე გამოიწვევს თქვენ განცდა, დაბნეულობა და ეჭვი ცუდი გემო. ასე რომ, ავტორს შეუძლია მუშაობა სხვადასხვა სტილის და სხვადასხვა ხალხი. აზრის შემქმნელები გარკვეული სამუშაოების სხვა შემოქმედთა უნდა მოუსმინოს ყურადღებით: ხელოვნების ხალხი ხართ ეჭვიანი და envious რა ზოგჯერ თავად აღიარა. და ეს რა უნდა იყოს გადაღებული ძალიან სერიოზულად, ეს არის აზრი, ვინც უკვე ცხოვრობს მიერ შექმნილი ამ master ინტერ'Arah. სამწუხაროდ, ზოგჯერ გატაცება რაღაც საგანგებო იდეა იწვევს შექმნა ნათელი, მაგრამ ცოტა ვარგისი ნამუშევრები. აქვე არ უნდა დაგვავიწყდეს, რომ მრავალი (მაგრამ არა ყველა! ) არქიტექტორები, როგორც წესი, ფუნქციონირებს "აბსტრაქტული" ავეჯი. რომ არის, ქაღალდი (ან ეკრანზე comp''yuter) განთავსება ავეჯი გამოიყურება დიდი, და embody ეს ცხოვრება ან საერთოდ არ არის, ან ძალიან ძვირი და მოუხერხებელია, რომ მომხმარებელს. მიზეზი ამ სამწუხარო მოვლენაა (ნაცნობი ბევრი გამყიდველები ხარისხის ავეჯი), რომ ყველა არქიტექტორები ვიცი, რომ და როგორ არსებული ავეჯი. დიზაინერების მრავალი (მაგრამ არა ყველა) ავეჯი კომპანიები, მაქვს გამოცდილება მუშაობის შიდა'ინტერიერის, როგორც მთელი. ამბობს, სავაჭრო ავეჯით, ნატალია BILETOV (27), ვაჭრობისა და ტექნიკური კონსულტანტი სა "Nabukas, რომ" (წარმომადგენელი, უკრაინის, ლიტვის ავეჯის მწარმოებელი "Narbutas & K"): - სტილის ავეჯი განისაზღვრება სტილი და რიტმი ცხოვრებაში. როდესაც ადამიანი არის ახალგაზრდა, ენერგიული, მობილური, სამზარეულო'არ არის ყოველ დღე, და ისიც მხოლოდ იმისათვის, ზე ბარი catch up მეგობრებთან ერთად მეტი ფინჯანი ყავა და სტატისტიკა, მაშინ ერთ-ერთი ულტრა-თანამედროვე გადაწყვეტილებები სამზარეულო ავეჯის ელემენტები ლითონის, ნახევრად თვითმფრინავები, ნათელი დიზაინი დასკვნები იქნება უფრო მეტი, ვიდრე შესაბამისი. შეიძლება ითქვას, რომ მაღალტექნოლოგიური არის ავეჯი ახალგაზრდა ადამიანი, არა იმდენად მიერ ასაკი, რამდენი წლის განწყობა და ცხოვრების წესი. თუ სისტემა ადამიანის ღირებულებები დიდი მნიშვნელობა ფაქტორი სახლი - ადგილი, სადაც გროვდება, მეგობრული შვიდი'მე სადაც ის გრძნობს, თბილი, მოდუნებული და კომფორტული, და მაშინ, სამზარეულო ავეჯით, უნდა შეესაბამებოდეს ამ თვალსაზრისით. მაშინ არსებობს ვარიანტი უნდა იყოს თავისუფალი "ექსტრემალური" გადაწყვეტილებები (დროთა განმავლობაში ისინი იწყებენ pall და შემაშფოთებელი), უფრო კლასიკური. გამოყენების ახალი მასალები, მოდური დეკორატიული ელემენტები შეუძლია ასეთი ავეჯი არის საკმაოდ თანამედროვე სახე. კარგი გამოსავალი შეიძლება იყოს შეძენის საკვები სულისკვეთებით თანამედროვე მინიმალიზმი. მაშინ იმისათვის, რომ 5-7 წლის დარჩენა "stream", ეს იქნება საკმარისი დრო და დრო განახლება ზოგიერთი ელემენტები და აქსესუარები. ანა DENISOVA (21), დიზაინერი beauty "გალერეა არქიტექტორი-დიზაინი" (გ. კიევში): - უმრავლესობა (დაახლოებით 80%), რომელიც ბრძანებებს ჩვენი სალონი-გამოფენა აღრიცხული ავეჯი, რომელიც გადაკვეთაზე კლასიკური და თანამედროვე სტილი. მყიდველებს, როგორც თანამედროვე ავეჯით, რომელშიც არსებობს კლასიკური ხაზები. ყველაზე მნიშვნელოვანი სიახლე, მოდელი და დამუშავება, მაგალითად, გათეთრებული ბალი, თეთრი-გარეცხილი კაკალი, გათეთრებული მუხა, Zebrano, ebony, rosewood. მაგრამ ბევრი შოუ და უფრო "რადიკალური" უპირატესობები: მათ აინტერესებთ, მაგალითად, ქვეყნის სტილის ტრადიციული კლასიკური, მინიმალიზმი, hi-tech. იმიტომ, რომ ახლა მოდის ეკლექტიკური, ყველა ეს შეიძლება იყოს შერეული, თუნდაც შიდა'ინტერიერი ოთახი. მაგალითად, მათ შორის გამოუყენებელი რკინის ავეჯით, ინდოეთში არის ანტიკვარული კარადა, რაღაც კლასიკური სტილის ან ბაროკოს სტილი. თუმცა, როდესაც საქმე ავეჯით, ცნობილი დიზაინერები, ეს შეიძლება ყოველთვის არ ასოცირდება კონკრეტული სტილი, ან მიმართულებით. ყველა სამაგისტრო აქვს საკუთარი სტილი, სრულად "fit" ზოგიერთ მოდის, გარდა იმ შემთხვევებისა, როდესაც იგი არის დამფუძნებელი და ამ მიმართულებით. იგივე შეიძლება ითქვას ავეჯით, წამყვანი იტალიური კომპანიების - ლიდერები ავეჯით მოდის. კარგი ამბავი ის არის, რომ მდიდარი ადამიანი გახდეს დამაჯერებლად ნავიგაცია style, რომ დიზაინერის სახელი და გვარი ფირმები. Olesya Crank (27), დიზაინერი beauty "ჩეხეთის სამზარეულოს" კარინა "(გ. კიევში): ' ეს არის ძალიან გაიზარდა მომხმარებელთა მოთხოვნები ერგონომიკა სამზარეულოთი. სხვა სიტყვებით, ასე, რომ ეს იყო მოხერხებული მუშაობა და არ უნდა მიიღოს ზედმეტი მოძრაობები. ცნობილია, რომ თუ წარმატებული, განლაგება ნივთები, ავეჯი და ტექნიკა რაოდენობა მოძრაობები, რაც უნდა გავაკეთოთ, როდესაც სამუშაო სამზარეულო, შემცირდა 2-3-ჯერ შედარებით წარუმატებელი აღმოჩნდა. აირჩიეთ, მაგალითად, თანმიმდევრულად, მაცივარი, ღუმელი, სარეცხი - და დიასახლისი მოუწევს გადაადგილება ზუსტად ორჯერ მეტი, ვიდრე სწორი განვიხილეთ: მაცივარი, ნიჟარა, ღუმელი. არსებობს ასევე ნათლად დასტურდება პრაქტიკა რეკომენდაციები შორის დაშორიშორებისა სხვადასხვა ელემენტები. მაგალითად, რადიატორის და hob უნდა იყოს 90 სმ, ფირფიტა უნდა იყოს მარცხენა 30 სანტიმეტრი tabletops და ა.შ., საინტერესოა, რომ ზოგიერთი შვიდი's, სადაც ჩვენ შევქმენით სამზარეულო, მოსამსახურეთა, რომელიც სამზარეულო, არსებითად, ეს არის სამუშაო ადგილი. თუმცა, სამზარეულო ავეჯით ყოველთვის შეარჩიო მასპინძლებს "თავს,", ეს დაფიქრდეს ყველა დეტალს. თუმცა, ეს სურვილი მოხერხებულობის არა ყველა მყიდველებს, რომლებიც მზად უნდა იყოს თანმიმდევრული ბოლომდე. მაგალითად, მხოლოდ ერთი ათი იქნება გაბედავს ამაღლება სამზარეულო დონეზე სარეცხი და ქვემოთ გაჩნდა. ნაბიჯ მიერ მოწყობის ელემენტები, ძალიან მოსახერხებელი, მაგრამ ჯერ არ აღიქმება უმრავლესობის მიერ უკრაინის მომხმარებელს. იური Ryntovt (36), დიზაინერი, პროექტის მენეჯერი, საზოგადოებრივი ორგანიზაცია "კლუბი" სამშობიარო სახლში "- თქვენ უკვე სხვადასხვა სახლები და დაინახა, ყველა ავეჯი. ალბათ, არ მოგწონთ ყველაფერი. - დომინირებს სულ ჩვენთვის. დღეს, ბიზნესმენ გაჩნდა, როგორც ძლიერი, ძლიერი პიროვნების, სპორტსმენი-Sprinter. მას არ აქვს დრო, რომ დააყენებს თქვენი უფროსი ცაში. როგორც ჩანს, რომ ცხოვრება უნდა იყოს ცხოვრობდა სწრაფად. სწრაფად და რაც უფრო მეტი გაქვთ, უკეთესია. და homely ატმოსფეროს მიზანშეწონილად. დღეს იგი ჩამოყალიბდა სტერეოტიპი, რომ არ მოვა დასავლეთიდან. და შემდეგ, ბევრი ადამიანი აირჩიოს ავეჯი "პონტოს". არსებობს უამრავი ადამიანი, რომლებიც არ მიღებული აქვს ბევრი ფული. მათ აქვთ ცოლი, შეყვარებული, მდიდრული სახლის ავეჯი, მანქანა, და ყველა მათგანი არ არის ბედნიერი. ისინი იწყებენ ვფიქრობ, "რა, რა არის შემდეგი? ". და იპოვოს საკუთარი მორალური კრიზისი. ადამიანები, რომლებიც გამოცდილი ასეთი კრიზისი, უპირატესობა სიმარტივე. ახლა, ჩემი აზრით, ეს ტენდენცია მოთხოვნა სიმარტივის იწყებს კრისტალიზება. - ამბობენ, მოდის თქვენთან, დამკვეთი. მას აქვს ძალიან კონკრეტული წარმოდგენა, თუ რა სახის ავეჯი სურს სახლში. რა ვქნათ? - მე მქონდა ხანგრძლივი საუბარი პირი. ის მეუბნება, მის მსოფლმხედველობას, მე მას აფეთქდა. მიერ მიღების მიზნით, წარმოება ავეჯი, მე "საკონტაქტო" ყველა ინტერ'შიდა სივრცეში ზოგადად. მე ერთად მომხმარებელს დიზაინი არ ავეჯი, და ქცევა. - რა უნდა იყოს მართვადი, როდესაც არჩევის ავეჯი სახლი? ყველას ირჩევს და დიზაინერი, და ავეჯით გრძნობს. და ეს არჩევანი podesavam ადამიანის ხასიათი. ნება მომეცით გითხრათ ეს. შევხვდი, როგორც მეგობარს. მისი თქმით, "ახლა, ბოლოს და ბოლოს, მე მაქვს ბინა, ახლა მე გახდის თქვენს ბავშვს ცალკე ოთახი, ყიდვა მას ბუფეტი, გათიშეთ რამოდენიმე თაროები, ყიდვა, ეს". მე ვიტყვი, "Hey, უბრალოდ თქვენს ბავშვს ან საკუთარ თავს? თქვენ, ბავშვს ჰკითხა, თუ რა სურს? ". "არა, არ სთხოვა" - პასუხისმგებელია. ცხოვრობს თითოეული ჩვენგანი პატარა ბავშვის, რომელმაც ზუსტად იცის, რა მან ნამდვილად სურს. ეს ღირს მოსმენა მისი ნამდვილი "მე". ნატალია მეფე (32), დირექტორი სილამაზის home furniture "Amati": ბევრი, ვისაც სურს მიიღოს ამ სახის ავეჯის, რომელიც არავინ ჰყავს. მაშინაც კი, თუ პირი მოდის საფუძველზე, რეკომენდაციით მეგობრებს, რომლის ავეჯი, მას მოეწონა, ის მაინც სურს, რაღაც იგივე სტილი, მაგრამ კიდევ ერთი. რვა ათიდან სია, რომლებიც მომეწონა საძინებელი ჩვენს სალონი, ჯერ კიდევ არ იმისათვის, საძინებელი, და რაღაც საფუძველზე. და მიუხედავად იმისა, რომ ეს "რაღაც" ხარჯების დაახლოებით 30% - ით უფრო ძვირი, ხალხი რომ მივიღოთ ავეჯით, ინდივიდუალური დიზაინი. უფრო და უფრო მეტი მომხმარებელს ურჩევნია ამ საკითხის მოგვარებას მოსაპირკეთებელი ბინების კომპლექსურ, ანუ იმისათვის, ავეჯით, ყველა ოთახს იგივე სტილი. ეს გამორიცხავს სტილისტური "სალათი" ოთახები, ბინა გამოიყურება, როგორც სრული სამუშაო. ამბობენ, რომ გამყიდველები ელენა Slipets (27), მაღაზიის მენეჯერი "ახალი თაობის" კომპანია "Enran": - შერჩევა ავეჯი საბავშვო ოთახი, უმჯობესია მოიტანოს და ბავშვი. მოზარდები, ყველა მათი სიყვარული და ზრუნვა შეიძლება დაკარგოთ იმისა, რომ ბავშვი არის ძალიან მნიშვნელოვანი. მან ასევე მათი პრიორიტეტები, არ უნდა დაგვავიწყდეს, ასე სწრაფად'iacovos, რომელიც stellate დადგება წიგნები და რა - სახლი Barbie. საბავშვო ავეჯი, ზოგადად, ახასიათებს დიდი რაოდენობით ღია თაროები, რომ ყველა მნიშვნელოვანი და საყვარელი გაუძლო ჩანდა. და ასე ბავშვი იყო ადვილია უბრალოდ მიაღწიოს. გარდა ამისა, არ აწუხებს, "ცდილობენ" ავეჯი ბავშვის: ეს არის კომფორტული, მას ზის მაგიდასთან ამ თავმჯდომარე, როგორც იგი ძილის ამ საწოლი, რამდენად ადვილი არის, რომ ეს დააყენებს ყუთი თეთრეულის და ა.შ., ძვლის სტრუქტურის ბავშვი მიმდინარეობს ფორმის, ერგონომიული ავეჯით, ეს არის კიდევ უფრო მნიშვნელოვანი, ვიდრე მოზრდილებში. ასე რომ, ვფიქრობ, საბავშვო მაგიდები გლუვი მაღალი დონის სამზარეულო და ასიმეტრიული სფეროებში, მარჯვენა და მარცხენა იდაყვის. ან ბუფეტი რამდენიმე ფიქსირებული დებულებები tilt დაბრუნება (როგორც ძველი სკოლის მერხები). გარდა იმისა, რომ მხოლოდ "ზრდასრული" ფუნქციონალური და სარგებლობა, არსებობს "baby". ეს არ უნდა იყოს ფასდაკლებით. მაგალითად, კუთხის შემთხვევაში, საწყისი თვალსაზრისით ზრდასრული, რაციონალური გამოყენება კუთხეში სივრცე, მოსახერხებელი ადგილი კარადები, მაღაზია, სათამაშოები და სხვა ნივთები, ზოგადად, მინი საკუჭნაოში. მაგრამ იმ თვალსაზრისით, შვილი, საქმე - ლამაზი სახლი, კომფორტული თავშესაფარი. ეს დაახლოებით ის shout "Wow! ", რომელიც გამოიმუშავებს თითქმის ყველა ბავშვი, რომელსაც ხსნის კარს კაბინეტი. ან ასვლა on "მეორე სართული" ორი'საწოლები, ყოველი ნაბიჯი, რომელიც არის კომფორტული საფარი მაგიდები. ბავშვი ხედავს, ეს ჯერ კიდევ საიდუმლო თავშესაფარი და ბიჭების გარდა ამისა შეამჩნია ერთბაშად, რომ ნაბიჯი იკვებება კარგად, ზუსტად ისე, როგორც სატანკო ლუქი. თამაში არის ბუნებრივი მდგომარეობა, ბავშვის. მთელი ეს ერთ ხარისხი ან კიდევ ერთი tends უნდა იყოს გადაიქცა toy. სასურველია, რომ ავეჯით იყო არ ეშინია მას, და კიდევ უკეთესი, - დაეხმარა თამაშები. ლუდმილა Pensacola (35), უფროსი მენეჯერი beauty "Snite": - იქ არის მზარდი მოთხოვნა teenage ავეჯით. იყიდება მოზარდი ს ოთახი თავისი დახურულ სამყაროში, სადაც მოზარდები არიან აღიარა მა. მოზარდი თავის ოთახში ატარებს, გაცილებით მეტ დროს ვიდრე ზრდასრული, საძინებელი ან მისაღები. იქ მან იღებს მისი მეგობრები ცხოვრობს იგი, ფაქტობრივად, განსხვავებით დასაქმებული მშობლები, რომლებიც ხშირად მოდის სახლში მხოლოდ დასაძინებლად. Teen ოთახი ახორციელებს თითქმის ყველა ფუნქცია (გარდა იმისა, რომ, გარდა ამისა, ტუალეტი და სამზარეულო), რომელიც ზრდასრული "მიმოფანტული" ყველა ოთახს ბინაში ან თუნდაც მის ფარგლებს გარეთ. აქ და კარადა, საძინებელი და შესწავლა, და მისაღები ოთახი, კლუბი, მუსიკალური სტუდია და საცეკვაო დარბაზი, სპორტული დარბაზი. ავეჯით, უნდა იყოს კომპაქტური, ფუნქციური, კომფორტული და მოდური (კითხვები პრესტიჟის მოზარდებს აწუხებთ, არანაკლებ მოზრდილებში). ყველაფერი უნდა იყოს ტიპიური ასაკის სისტემის პრიორიტეტები. სავალდებულო'უნდა იყოს თაროები სუვენირები და სხვა მნიშვნელოვანი ნივთები, ყუთები საიდუმლოების, იმ ადგილას, იყიდება მუსიკალური ინსტრუმენტი. ზოგადად, მათი ბუნება არის საკმარისი. და, ვიმსჯელებთ მიერ მოთხოვნა იზრდება, ეს აღიარებულია ყველა დიდი რაოდენობის ხალხი. სულ უფრო და უფრო, ხალხი ავეჯი მთავარი კაბინეტები. ეს არ არის იმ ტიპის, ავეჯი, რომელიც განკუთვნილია ოფისები ოფისები. მაგიდები, როგორც წესი, მცირე ზომის, countertops მასიური. არ არსებობს მაგიდები - თანაშემწეები მაგიდასთან. საქართველოს კარადები არის პატარა, ყველაფერი არის ადვილი, უსაფრთხო, როგორც წესი, ნათელი ფერები. თუ საუბარი სტილისტური შეღავათებით მყიდველებს, ძირითადად თანამედროვე. მიუხედავად იმისა, რომ მოთხოვნა და კლასიკური სტილი.
წყარო: ბიზნესის

წყარო: http://stroymart. com. ua

No comments:

Post a Comment

Яндекс.Метрика