Thursday, January 30, 2014

ჩვენ შეგნებულად დატოვა universalization, სთავაზობს მშენებელთა მაღალტექნოლოგიური სისტემები სპეციალური პროდუქტები 2006-10-28 14:42:00

მშენებლობა და რეკონსტრუქცია.

ჩვენ შეგნებულად დატოვა universalization, სთავაზობს მშენებელთა მაღალტექნოლოგიური სისტემები სპეციალური პროდუქტები
2006-10-28 14:42:00

კომპანია "Henkel Bautechnik (უკრაინა)" განსაკუთრებული არ სჭირდება დანერგვა, ნებისმიერ შემთხვევაში, ყველა, ვინც დაკავშირებული მშენებლობა, კარგად იცით ამის შესახებ. ასევე, თუ მისი პროდუქცია - მშრალი შენობა მიქსები ქვეშ სავაჭრო ნიშნის Ceresit. ამიტომ მე უნდა შეზღუდოს თავს მოკლე განცხადება ფაქტები: კომპანია დაიწყო მარტი 1998; კიდევ ერთი წლის იყო, ექსპლუატაციაში თავისი პირველი ქარხანა on წარმოების მშრალი შენობა მიქსები ქვეშ სავაჭრო ნიშნის Ceresit in Vyshgorod; ახლა კომპანია კანონიერად უკავია წამყვანი პოზიცია უკრაინის ბაზარზე მშრალი შენობა მიქსები, რომელიც უზრუნველყოფს სტაბილურ ხარისხის და ფართო ასორტიმენტი, - 120-ზე მეტი ტიტული. მიუხედავად იმისა, რომ მისი ნათესავი, ახალგაზრდული, კომპანია გახდა გამარჯვებული მრავალი პრესტიჟული კონკურსები ("ბრენდი", "საუკეთესო დამსაქმებელი, წლის", "უმაღლესი ხარისხის", "ოქროს ბედი" და სხვა). დღეს საწარმოს და მისი განვითარების პერსპექტივები, - ამბობს გენერალური დირექტორი, კომპანია "Henkel Bautechnik (უკრაინა)," ვლადიმერ გუთანი. - ვლადიმერ Georgievich, რა ტენდენციები ტიპიური დღევანდელი საბაზრო მშრალი შენობა მიქსები უკრაინაში? - თუ საუბარი განვითარების ტენდენციები უკრაინის ბაზარზე მშრალი შენობა მიქსები, პირველ რიგში, უნდა აღინიშნოს, მისი ნათელი დინამიკა. წლიური ზრდის გაყიდვების მოცულობის ამ ბაზარზე 20-25%. მთლიანი პროდუქციის წარმოების მოცულობა მშრალი სამშენებლო ნარევები უკრაინაში, ჩვენი შეფასებით, სპექტრი 250-300 ათასი ტონა. მისი თქმით, ზოგიერთი სხვა შეფასებით, ეს არის დაახლოებით 500 ათასი ტონა, მაგრამ ეს ციფრი არის, მე ვფიქრობ, გარკვეულწილად გაზვიადებულია. ამ ცვალებადობას შეფასებით ფართოდ აიხსნება განსხვავებები აღრიცხვის მეთოდები. ჩვენი გათვლებით, მხედველობაში მიიღება მხოლოდ უმაღლესი ტექნიკური შეცვლილია მშრალი მიქსები, ე.ი. ყველაზე კონკურენტული პროდუქცია, რომელიც პრიორიტეტული ასორტიმენტი პოლიტიკას კომპანია "Henkel Bautechnik (უკრაინა)". მარტივი, არასამთავრობო შეცვლილი პროდუქტი, რომელიც ჯერ კიდევ შესაძლებელია მრავალი ადგილობრივ მწარმოებლებს (და, შესაბამისად, შემოდგომაზე მათი ანგარიშგების), მიეწერება კატეგორიის მშრალი სამშენებლო ნარევები შესაძლებელია მხოლოდ დიდი ნაკრძალი. და ნაკლებად სავარაუდოა, რომ ამის გაკეთება, რადგან, მათი საბაზრო პერსპექტივები საეჭვოა. - უკრაინის ბაზარზე მშრალი შენობა მიქსები მიმზიდველი პირობები ბიზნესის პერსპექტივები? - ბაზარზე, რომელიც ჩვენი კომპანია არის საინტერესო და პერსპექტიული, მაგრამ ეს არის მარტივი. იგი ვითარდება პირდაპირ პროპორციულად კურსი განვითარების სამშენებლო კომპლექსი, როგორც მთელი. დღეს სიტუაცია არის ასეთი, რომ ჯერ კიდევ არსებული შესაძლებლობების ადგილობრივ მწარმოებლებს (მაგრამ გარდა ამისა, ისინი ასევე გვაქვს დიდი რაოდენობით იმპორტი - დაახლოებით, 150 ათასი ტონა წელიწადში) მშრალი ნარევები შეიძლება "close" სჭირდება უკრაინის ბაზარზე. უფრო მეტიც, დარჩება მყარი სარეზერვო, სრულად ჩამოტვირთვა, რა არის ამოცანა, მომავალი წლის. გაგება სიტუაცია ბაზარზე უნდა მისცეს იმ ადამიანებს, რომელთაც მიაჩნიათ, რომ წარმოების მშრალი ნარევები არის ყველაზე მარტივი გზა ფულის შოვნის. სინამდვილეში, ყველაფერი გაცილებით უფრო სერიოზული. და ვინც ეწევა "suhosin" ბიზნესი არ არის პირველი წელი, კარგად ვიცით. მშრალი სამშენებლო ნარევები, ძალიან რთულია წარმოების, მით უმეტეს, თუ ჩვენ ვსაუბრობთ უნდა წარმოების პროდუქციის ფართო ასორტიმენტი და მაღალი ხარისხის. - ჩვენ ვიცით, რომ ეს ყველაფერი არის შედარებითი. ამ SV'ASCO გამოიყურება შიდა ბაზარზე მშრალი მიქსები ფონზე, სხვა უფრო განვითარებულ ქვეყნებში? - თუ, ჩაატარონ შედარებითი ანალიზი, ჩვენ ვხედავთ, რომ რუსეთში, მაგალითად, წლიური მოცულობის წარმოების მშრალი ნარევები დაახლოებით 1 მილიონი ტონა, პოლონეთი -1, 5 მილიონი ტონა, გერმანია - 8 მლნ ტონა. მოხმარების მშრალი მიქსები ერთ სულ მოსახლეზე არის: გერმანიაში - 60 კგ, ფინეთი, უნგრეთი, პოლონეთი - 30 კგ, შვედეთში - 20 კგ-მდე, უკრაინაში - 6 კგ რომ არის, რეზერვების ზრდა შიდა ბაზარზე მშრალი სამშენებლო ნარევები, არის ძალიან მნიშვნელოვანი, მაგრამ, იმდენად, რამდენადაც მათი განხორციელების განისაზღვრება განვითარების ეკონომიკური სიტუაცია ქვეყანაში, ზოგადად, სამშენებლო კომპანიები, კერძოდ. - გვითხარით, გთხოვთ, რა არის საფუძვლები ასორტიმენტი პოლიტიკას კომპანია "Henkel Bautechnik (უკრაინა)"? In ასორტიმენტი პოლიტიკის ჩვენ თავდაპირველად წავიდა კონცეფცია "generic" პროდუქტის - ეს იქნება ან ძალიან ძვირია, ან იქნება ზედმეტი, unclaimed მიერ სამომხმარებლო თვისებები. ასეთი პროდუქტის ბაზარზე პირობები არ არის პერსპექტიული, ეს არ იქნება მოთხოვნა. იმიტომ, რომ ტექნიკურად ორიენტირებული კომპანია,, ჩვენ მტკიცედ დგანან პოზიციებზე სპეციალიზაციის ასორტიმენტი. წარმოიდგინეთ, მაგალითად, უნივერსალური ადჰეზივების! ჩემი აზრით აბსურდია. ბევრად უფრო გონივრული აწარმოოს სპეციალური პროდუქტი - გრანიტის ფილები, მარმარილოს (რაც ძალიან მგრძნობიარე შემადგენლობა და ფერი შეიძლება შეიცვალოს), გათბობა ზედაპირებზე, ტანკები, აუზები, მოქნილი ადჰეზივების, და ა.შ. და ჩვენ შეგნებულად წასვლა, მიუხედავად იმისა, რომ ბევრ ადგილობრივ მწარმოებლებს შეზღუდოს მათი დიაპაზონი, სტანდარტული ჩვეულებრივი წებოვანი, კერამიკული ფილები. ჩვენი კომპანია უკვე მრავალი კერძო დაგროვილი ცოდნა, არსებობს ბევრი შეგვიძლია სესხება კომპანია "Henkel", მსოფლიოში ცნობილი ბრენდი, რომელსაც აქვს 100 წლიანი ისტორია და დიდი გამოცდილება წარმოების მშრალი სამშენებლო ნარევები. რა თქმა უნდა, ჩვენ გამოვიყენებთ ყველა ეს გამოცდილება და ჩვენ გვჯერა, რომ უკრაინისა ეს არის ფასდაუდებელი. გარდა ამისა, ჩვენ გვჯერა, ინტეგრირებული მიდგომა, განვითარებადი სისტემა პროდუქტები. სლოგანი ჩვენი სარეკლამო კამპანია - "უკანასკნელი საბჭოს კომპლექსები ეფექტური მშენებლობა" - ასახავს ამავე დრო და არსი ჩვენი პროდუქტის სტრატეგია. მაგალითად, თუ ჩვენ ვსაუბრობთ წინაშე აუზი, ჩვენ მომხმარებელს ვთავაზობთ არა მხოლოდ კაფელი, წებო, მაგრამ მითითებული პროდუქციის გაძლიერება ფონდი, სპეციალური წყლის რეზისტენტული grout, სოკოს საწინააღმდეგო დანამატებს, და ა.შ., იგივე მიდგომა და სისტემების თვითმოსწორებადი იატაკი, და ჰიდროსაიზოლაციო სისტემები. ყოველ წელს ჩვენ ვხედავთ, უფრო და უფრო მეტი, რომ ჩვენ მიერ არჩეული გზა არ არის სწორი. შემნახველი როგორც განმსაზღვრელი პროდუქტის უპირატესობები, მიემგზავრება მეორე გეგმა. და სავსებით ლოგიკურია: დონე იზრდება,'რაოდენობა ელიტარული შესახებ,'ობიექტები, არსებობს მზარდი გაგება, რომ ეს არის დრო, მუშაობა მომავალში, გამოსახულების ხარისხი უფრო საიმედო კაპიტალი, ვიდრე უშუალო მოგება. - რა ახალი პროდუქტების თქვენი კომპანია გთავაზობთ მშენებელთა დღეს? - ჩვენ წელს გამოუშვა ათი ახალი პროდუქტების. მათ შორის: მუხლი 225 - მოსაპირკეთებელი და ფასადი თაბაშირის მუხლის 29 - შეცვლილია ფასადი თაბაშირის, მუხლი 126 - თაბაშირ თაბაშირის, მუხლი 21 - გადაწყვეტა ჩამოყალიბებულია კონკრეტული და მთელი რიგი სხვა პროდუქტები (თაბაშირის აღდგენა და რეაბილიტაცია ფასადების, გადაწყვეტა ჩამოყალიბებულია რეგულარული აგურით, პრემიერის ღრმად შიდა სამუშაოები). გაფართოების სპექტრს მისაცემად, არა მხოლოდ პოლიმერული, მაგრამ bituminous (ტერიტორია მათი განცხადება - დან ფონდებისა და დამთავრებული სასმელი წყლის ტანკები). კიდევ ერთი სიახლე - ეპოქსიდური და პოლიურეთანის სართული. ეს არის პროდუქტი, რომელიც არის ძალიან მნიშვნელოვანი საკვები და ფარმაცევტული მრეწველობის, სადაც მტვერი მიუღებელია და უნდა იყოს ძალიან გამძლეა და მარტივი გაწმენდა ზედაპირზე. ამავე დროს, ჩვენ უნდა ვთქვათ ჩვენი ახალი dmaldou სისტემა, ე.ი. პროდუქტის დამუშავება - ფორმები (მისი გამოყენების საშუალებას იძლევა მნიშვნელოვნად შეუწყობს პროცესი Stripping). მხოლოდ ჩვენს დღეს ხარჯები დაახლოებით 125 პროდუქცია, ხოლო შარშან იყო მხოლოდ 70. ერთი მხოლოდ წებო იყიდება ფილების ჩვენ გათავისუფლების 7 სახეობაა, ამოღებულია 20-ზე მეტი სახის. იმის გათვალისწინებით, მომავალი მოვლენების საერთო რაოდენობა პროდუქტების ჩვენი სპექტრი 200-ზე მეტი ელემენტი. ეს არის ყველაზე მაღალი მაჩვენებელი, მათ შორის შიდა მწარმოებლები მშრალი შენობა მიქსები. ბუნებრივია, ასეთი ფართო ასორტიმენტი მოითხოვს რთული კონფიგურაციის აღჭურვილობა, მიმდინარე სასწავლო და ხელახლა მოწყობა შესაბამისი კვალიფიკაციის პერსონალის და ა.შ., რომ აღარაფერი ვთქვათ დამატებითი ინვესტიცია. მაგრამ ჩვენ რა ეს დააკმაყოფილოს არსებული მოთხოვნა, რათა მომხმარებელს თავისუფალი არჩევანის. - ვლადიმერ Georgievich, თუ თქვენ უკვე შევეხეთ ამ საკითხს, საინვესტიციო, უპრიანი იქნება გავაგრძელოთ ეს თემა... - ყველა მოგება მივიღებთ reinvested შევიდა მოდერნიზებისა და გაფართოების წარმოება. მიმდინარე წლის ინვესტიციების წარმოების იყო 1 მილიონი, ხოლო მომავალ წელს ეს თანხა არ იქნება ნაკლები. ერთი შეხედვით ეს შეიძლება მოგვეჩვენოს, რომ ჩვენი კაპიტალური ხარჯები ყოველთვის ადეკვატური არ არის, რომ არსებული სიტუაცია ბაზარზე, ზრდის გაყიდვების მოცულობის. მაგრამ ჩვენ გვესმის, რომ ფულის მუდმივად უნდა, მაშინაც კი, თუ შედეგი იქნება მხოლოდ ერთი ან ორი წელი. ეს არის ინვესტიცია, ჩვენი მომავალი! - გადაჭრის რაიმე კონკრეტული ტექნიკური ამოცანები იყო მიმართული ინვესტიცია? - ჩვენ გაფართოვდა და მოდერნიზებული საიტი საშრობი და fractionation ქვიშა. უნდა ითქვას, რომ საჭიროა ასეთი მიწის დამუშავება ჯაჭვი იმის გამო, რომ "ნაციონალური თავისებურებით" ნედლეულის მიწოდება - არ არსებობს არავითარი გარანტია, რომ იმ შემთხვევაში, თუ მიმწოდებელი მოვახდენთ თქვენ პროდუქტები სასურველი მდგომარეობა. და ეს ეხება არა მხოლოდ ქვიშა - იგივე პრობლემა ცემენტი, თაბაშირი, კირქვა, ვგულისხმობ, რომ ყველა ნედლი მასალა, რომელიც მომდინარეობს ადგილობრივი წყაროების. განათავსეთ თანამედროვე, უფრო ეფექტური შესაფუთი მოწყობილობები, რომელიც ასევე მოგვცა შესაძლებლობა, მნიშვნელოვნად ამცირებს მტვრის ფორმირება. მომავალი წლის შემდგომი ტექნიკური ხელახლა აღჭურვილობა შეფუთვა განყოფილებაში ვაპირებთ, ყველა მოშორება მტვერი. ჩვენ შევძელით, რომ სერიოზულად მოდერნიზება შერევით ფართი (გაიზარდა მისი ძალა, დააყენა ახალი აღჭურვილობა), კომპრესორი სექტორში. რიგი ცვლილებები მოხდა ხაზი თხევადი პროდუქტების. დაამთავრა მშენებლობა ერთი ლაბორატორია. ახლა ჩვენ გვაქვს ორი მათგანი: ერთ დროს წარმოება : ლაბორატორიის ხარისხის კონტროლის, და სხვა (შექმნილი add-ადმინისტრაციული შენობა) - ლაბორატორიული პროდუქტის განვითარება. ამაღლების ტექნოლოგია, ჩვენ, ბუნებრივია, მიიღეთ დამატებითი შესრულება სარეზერვო. დღეისათვის, ჩვენ შეიძლება, დაახლოებით 120 ათასი ტონა მშრალი მიქსები წელიწადში, მიუხედავად იმისა, რომ დიზაინი მოცულობა ქარხანა - 100 ათასი ტონა. - თუ მე არ ვცდები, დევიზი შეშფოთება "Henkel" არის: "სტაბილურ ხარისხის, ნებისმიერ ქვეყანაში". შეგიძლიათ იხილოთ ამ დევიზით უკრაინაში? - შეიძლება, მიუხედავად იმისა, რომ ზოგჯერ ამ დააყენა ძალისხმევა. კომპანია მკაცრი ხარისხის კონტროლის ყველა ეტაპზე წარმოების, საწყისი ნედლეულის მზა პროდუქცია. ეს საშუალებას წარმოების მშრალი მიქსები, მატჩები მაღალი ხარისხის სტანდარტებს მიღებული შეშფოთებას იწვევს "Henkel". ყველა პროდუქტი Ceresit, მიუხედავად იმისა, სადაც ის ტარდება, აქვს ხარისხის საერთაშორისო სერტიფიკატი ISO 9001. ასეთი მოწმობა, როგორც იცით, ჩვენ მივიღეთ. ხარისხის საკითხებზე ჩართული სპეციალური ლაბორატორია, რომელიც მე უკვე მოგახსენეთ. ეს უზრუნველყოფს ყოვლისმომცველი, მრავალ ეტაპზე ხარისხის კონტროლის, რომელიც უზრუნველყოფს შემოწმების ნედლეულის (მათ შორის, იმპორტი)და მზა პროდუქცია (უნდა განხორციელდეს დაუყოვნებლივ, სანამ შეფუთვის), ისევე, როგორც მისი შენახვის და გაყიდვების. ყველა ექვსი თვის ვიწვევთ გერმანელი ექსპერტები-აუდიტორების აუდიტის განხორციელების ყველა მოთხოვნებს სტანდარტის ISO 9001. - რა გამომავალი, გარდა მორალური კმაყოფილება, მივიღე თქვენი საწარმოს დანერგვა ხარისხის მართვის სისტემა ISO 9001? - ბაზრის ეფექტი დანერგვა ISO 9001 არის იმისთვის, რომ შეაფასოს. ასე რომ, პასუხი თქვენს კითხვაზე შეიძლება ჩამოყალიბდეს შემდეგნაირად: ჩვენ დავამტკიცეთ, რომ საკუთარ თავს და სხვებს, რომ პროდუქცია წარმოებული ჩვენი კომპანია, შეესაბამება საერთაშორისო ხარისხის სტანდარტებს. ეს არა მხოლოდ გაძლიერდა იმიჯი კომპანიის შიდა ბაზარზე, და ეხმარება საქმე მომხმარებლებს, რომლებიც სერიოზული ხარისხის საკითხები, ემსახურება როგორც წონადი არგუმენტი დროს მონაწილეობას ტენდერებში, ასევე გაზრდის ჩვენი საექსპორტო პოტენციალი. დღეს წილი ექსპორტის დაახლოებით 15-17%, რაც საერთო მოცულობის გაყიდვების. ჩვენ საექსპორტო პროდუქციის რუსეთი, ბელარუსი, მოლდოვა. თუმცა, სერტიფიკატის გახსნა კარი ჩვენთვის და უცხოურ ბაზრებზე.
წყარო: BudMajster

წყარო: http://stroymart. com. ua

No comments:

Post a Comment

Яндекс.Метрика