Thursday, January 30, 2014

ყველას - მ', რომელიც ადგილზე 2006-11-09 10:18:40

მშენებლობა და რეკონსტრუქცია.








ყველას - მ', რომელსაც ადგილი
2006-11-09 10:18:40

წელი დიდი შესვენების Regionality ხარკოვის ავეჯის ბაზარზე შეიძლება ჩაითვალოს საკმაოდ ნათესავი, როგორც ქალაქის წარმომადგენლობა ეხლა ათეული კომპანიების კიევი წარმოშობის. ესენია, კერძოდ, "კავშირის", მზე ჯგუფი, Absolut, ევრო კლასის srl, "AB Impex", "TOMPO". ბევრი მათგანი ატარებენ ერთიანი მთელი უკრაინა მარკეტინგული პოლიტიკის, ასე რომ ფასები და ქედის ასეთი სტრუქტურების თითქმის indistinguishable საწყისი კაპიტალი. მაგრამ არის გარკვეული თავისებურება Slobozhanska სამაგისტრო ინტერ'jer. წელიწადნახევრის წინ გონება მოსახლეობის უმრავლესობა აყვავდა ნდობის ინვესტიციების პერსპექტივები ქვეყნის აღმოსავლეთით. ამიტომ, ცხადია, როგორც ჩანს, სწრაფი განვითარების სამსახურის სექტორში. მაგრამ ბოლო წლის გახდა შესამჩნევი მკვეთრი ცვლილებები მოთხოვნა, SV'ამიტომ იყო reorientation შიდა საქონელი. პარალელურად, იყო ფორმირების მთელი "ავეჯი" რაიონებში, მხოლოდ ნაწილობრივ დაფუძნებული ცნობილი, მას შემდეგ, რაც საბჭოთა დროს. ასეთი "ქულა კონცენტრაცია" მაღაზიებში რომ გაყიდოს კი კონკურენტი სპექტრი, ზოგჯერ მდებარე მანძილი პირდაპირი ხილვადობის. გარდა ბუნებრივი ასეთ შემთხვევაში კონკურსში, რომელიც განსაზღვრავს გამოჩენა ახალი მაღაზიის ფართი ძველი, ასევე არსებობს შემთხვევები, შესაშური სიმბიოზი, როდესაც იმავე ოთახში, მასშტაბი, არსებობს ორი კომპანიების გთავაზობთ, პრაქტიკულად, არ არის გადმოკვეთა ასორტიმენტი საქონელი. აშკარად ჩანს და სურვილი გამყიდველები გამართავს გარკვეული ფასი და პროდუქტის ნიშები. ბრძოლა "მყიდველი ხორციელდება ყველა სეგმენტების, ბაზრის რომ, საბოლოო ჯამში, ხშირად იწვევს რადიკალურ გადახედვას შორის ურთიერთობების მწარმოებელი და გამყიდველი. ინტერესი m', რომელიც ადგილზე ლიდერის მოთხოვნა, მათ შორის საყოფაცხოვრებო ავეჯი აღმოჩენა ადვილი სძინავს. ასეთი შესაშური სოლიდარობის მდიდარი და ღარიბი არჩევანი პრიორიტეტები, ფაქტობრივად, საუბარია ორი სრულიად განსხვავებული, ტრადიციული გაგებით, ბაზრის სეგმენტების. შეძლებული ადამიანები იღებს ნაცნობი საძინებელი და მყიდველი ადვილია - ფუნქციურად უფრო უნივერსალური კომპლექტი m'ავეჯი. ასეთი სადისტრიბუციო ორიენტირებული და მოვაჭრეების: ზოგიერთი მათგანი გთავაზობთ იაფი სრული საძინებელი ოთახი, გერმანია, რუმინეთი და იტალია, drugtakers პოლონური-ქართული-ბულგარული ტახტი ასორტიმენტი. საძინებელი შიდა და პოლონეთის რომლებიც იგივე ფასი ზონაში, მოხვდა მარცხი მოთხოვნა. მიუხედავად იმისა, რომ ძალიან მაღალი მაჩვენებელი ბრუნვა ძვირფასი სასაქონლო გამყიდველები საჭიროების შემთხვევაში, წასვლა razumeetsya კომპლექტი. შეიძლება და მნიშვნელოვანი ფასდაკლება, მაგალითად, შეძენა ორი კომპლექტი. ისინი, შესაბამისად მენეჯერები, განისაზღვრება ინდივიდუალურად, მაგრამ ზოგჯერ აღწევს 20%. "Neraskrytye" კომპანიები, მიუხედავად იმისა, რომ ცუდი სამუშაო კაპიტალი, ურჩევნია ვაჭრობის "live", არ დირექტორია. იმ აშკარა საფრთხე ასეთი ნაბიჯი, ფაქტობრივად, იზრდება ალბათობა შეიძინოთ და იცავს გამყიდველი წინააღმდეგ თითქმის გარდაუვალი დანაკარგების, რომ მოხდეს, როდესაც მუშაობა ერთ კატალოგი შემთხვევები. აღსანიშნავია, რომ მართლაც ძვირადღირებული და მაღალი ხარისხის იტალიური ავეჯით, მყარი ხის ძირითადად ფირმები, მიუხედავად იმისა, არანაკლებ სრულყოფილი, მაგრამ იაფი რუმინული მოუტანს "ნავები". &Quot; ... " ჯგუფური შიდა მწარმოებლები კონკურენციას ბულგარეთიდან და ბოძები. კოოპერატივები ხარისხის დადიოდა აქ ქარხანა, მწარმოებელი, განსაკუთრებით პოპულარული გახდა canapes. ეს მოხდა იმის გამო, უმაღლესი ხარისხის კერძო კომპანიების მიერ შემოთავაზებული დაბალი ფასი, და აუცილებელი ყოფნა ადგილი თეთრეულის. ზოგადად, მაქსიმალური ფუნქციონალური და ხარისხი არ გახდეს განმსაზღვრელი ფაქტორები არჩევანი კლიენტი. უდიდესი მოთხოვნა კომპლექტი 2 +1 +1 სამეული და ორი სავარძლები-საწოლები, ისევე, როგორც ინოვაციური ცოტა ხნის წინ სქემა 3 +2 +1 როდესაც თქვენ შეიძინა ნაკრები შეიძლება იყოს აღჭურვილი, ორი სველი წერტილით. მაგრამ მუშაობა ამ სექტორში არიან disaggregated ადგენს კარგი SV'askam ერთად მწარმოებელი. მოგება უფრო იშვიათად, ვიდრე 15%, ხშირად შემცირდა 7-10%. ფული გააკეთა წლის უკან. თუმცა, m'ავეჯი - ტრადიციული Lounges აკმაყოფილებს მოთხოვნას ყველა მისი ფასი დიაპაზონი. შიდა კვლავ ფასები არ მოიგოს ბულგარული და პოლონური, მაქსიმალური ფასი, უკანასკნელი აღწევს იაფი იტალიური დონეზე პარამეტრები. და kettle ისთვის არანაკლებ პოპულარული და სამზარეულოს. ეს სეგმენტი ასევე ნათლად ორ ნაწილად იყოფა: კაბინეტი ავეჯით და სამზარეულო კუთხეში. რაც შეეხება "ადგილების", ერთ-ფასი ნიშა გათიშე პოლონეთი და უკრაინა. შიდა მწარმოებელი ნაწილობრივ სარგებელი საწარმოო კოოპერატივები, არ დაიწყო მსგავსი საქმიანობა, გამთენიისას პერესტროიკის და მიღწეული მნიშვნელოვანი წარმატება ამ ბრძოლაში სახელმწიფო ხელისუფლება. დავდგეთ გარდა ავეჯი რუმინეთსა და ბელგია, რომელიც, როგორც წესი, ნაწილი მაგიდის კომპლექტი და არ მოქმედებს ზოგადი სიტუაცია ბაზარზე. უფრო რთული, კაბინეტი ავეჯით: პოლიტიკური ბრძოლა, ასევე იტალიაში და, ნაწილობრივ, რუმინეთი და ეგვიპტე. თუმცა, მყიდველებს, რომლებიც არჩევანი არ კონკურ-სლავური'Yang, არის კიდევ სხვადასხვა წონით კატეგორიაში. მიუხედავად შემოსავლები სავაჭრო იტალიური პროდუქცია, ბაზარზე და snachala იმდენად, რამდენადაც ეს არის გაჯერებული. ბევრი ფირმები, რის გამოც სტადიონი, ostavlyaya ეს სეგმენტი, პირველ რიგში, მათ, ვისაც აქვს შესაძლებლობა, შექმნას ძვირი კომპლექტი ქვეშ, რათა. იაფი (შედარებით) სექტორი, მიუხედავად იმისა, oversupply, მოვა მოულოდნელი მოღვაწეები, როგორიცაა Mariupol გაერთიანდება " Azovstal", ერთად ცდილობს განდევნონ პირველი პოლონური პროდუქცია. Banality და ეგზოტიკური მაინც პოპულარული უნივერსალური ავეჯი, ლიდერი, წინა წლის კედლის. ბევრი ფირმები, უბრალოდ, უარი თქვას ასეთი პროდუქტები, და, როდესაც longed-რუმინული და იუგოსლავიის პროდუქცია შეიძლება დადგეს სალონები თითქმის წლის. მისი თქმით, მენეჯერები, პროდუქტის დასავლური წარმოების, რომლის ფასები იწყება 1, 5 ათასი. UAH. და რაც ბოლო წლების განმავლობაში მნიშვნელოვნად დაკარგა ხარისხის, არ არის პოპულარული. მნიშვნელოვნად გაძლიერდა პოზიცია ქვეყნის აღმოსავლეთით, რომლის კედლები დაეცემა ფასი სპექტრი 700-1000 UAH. ჩვენი მყიდველი, არა გაფუჭებული ზედმეტი კვადრატული მეტრი საცხოვრებელი, ხშირად ეძებს ავეჯი საბავშვო ოთახი, როგორც რაღაც სხვა ცხოვრებაში. თუმცა, პოლონეთის და რუსეთის ახალგაზრდული ავეჯი წარმოდგენილი ბაზარზე, მაგრამ, მე ვფიქრობ, გამოიყენება კლიენტები, ძირითადად, როგორც ersatz მონტაჟი მისაღები ოთახი. და იქ ნათლად არის მკაცრად გაიმიჯნა ჩვეულებრივი "Artemov" და "Command" range - საბავშვო ოთახი, იტალია და გერმანია. სრულყოფილი ეგზოტიკური სახეს tablespoons იტალია, რუმინეთი და ბელგიაში დიდწილად სახელმძღვანელო მუშაობა, ხშირად სალონები სწრაფად pam'შეაფერხოს, ვიდრე სასაქონლო. და ჩვენი გოგონები არიან, საოფისე ერთი წლის წინ ყველას გაყიდვის საოფისე ავეჯი. ამ ბაზარზე მუშაობდა სპექტრი აბსოლუტურად არ კონკურენტი მწარმოებლები: პოლონეთი და იტალია ფინეთის. მისი თქმით, კომენტარები უფროსის წარმომადგენლობა ფირმა, რომელიც ყიდის, რა თქმა უნდა, ხარისხის იტალიური საქონელი, პრობლემა მოგვარდება ბიზნესმენები მარტივია: დირექტორის კაბინეტში უნდა, რა თქმა უნდა, იტალიური და პერსონალის მოვა ქვემოთ და პოლონეთის. თუმცა, გაყიდვების დასავლეთ ავეჯი'იყო ერთი პატარა პრობლემა, SV'ამიტომ ფირმები იძულებულნი არიან გაყიდვაში ნაწილები. ვარიაციები იმავე განთავსება ერთი საიტი, ასე რომ, მრავალფეროვანი ავეჯი გაუმჯობესების გაყიდვების არ არის მისასალმებელი "ზემოდან". ისე, პრობლემა გამყიდველები "ექსკლუზიური" სპეციალური: არ არის მოთხოვნა, დიდი მაგიდა საკონფერენციო დარბაზები (არსად დააყენოს? ). ეს ფირმები პრაქტიკა, ასევე ფიქსირებული ფასდაკლება 5% ან 10% საფუძველზე მიღწევის გარკვეული ღირებულება შესყიდვები. თუმცა, გარკვეული პროდუქტების ფასდაკლება 50%. ერთი წლის წინ, "შუა" დაიწყო ვეძებთ სავაჭრო ობიექტებში პროდუქციის Kettler. გერმანული ხარისხის ჰქონდა, "ფერი", მაგრამ პირველი, სამომხმარებლო ვერ წარმომიდგენია კაბინეტი არ slate-black. თუმცა არსებობს კატეგორიის მყიდველებს, რომ აიღო სიახლე: ისინი როგორღაც ხელმძღვანელი, ექიმებს, სამედიცინო დაწესებულებების. მაგრამ საბანკო სტრუქტურა Kettler არ აინტერესებს: რიგითი თანამშრომლები და ისინი გამოვიყენოთ ის, რაც წავიდა, როგორც გირაოს სესხების. მიუხედავად აშკარად მაღალი კონკურენციის ამ სეგმენტის ბაზარზე, ეს არ დაიღლებიან ერთად', როგორც ჩანს, ახალი figurants: მესამე ყველა დილერები დამწყები დსთ დელა-Rovere არის უკრაინის ქალაქებში. Raven - Raven-კონკრეტული მონაკვეთის ავეჯი სავაჭრო - გაყიდვა საშუალებების წარმოება მისი ძმა- " კომერსანტის. ყველაზე პოპულარული საქონელი - სხვადასხვა თაროები, კარადები, shelving - წარმოადგენს პროდუქტების ორივე შიდა და პოლონური და იტალიური. თანამემამულეების სექტორში გრძნობენ, როგორც ჩანს საკმაოდ მარტივია, არა მხოლოდ აღების რეგიონული ბაზარზე (მეტი, ვიდრე ასი ქულა), მაგრამ ასევე ორგანიზება ფილიალში ქალაქებში აღმოსავლეთ უკრაინის. საქონელი, მაგრამ ყოველგვარი frills - ლითონის, მინის, პლასტმასის, მაგრამ იაფი და ხარისხიანი. უცხოელები ყველაზე დიდი გავლენა - პოლონელები, მაგრამ ფასები მნიშვნელოვნად მაღალია SV'ამიტომ, როგორც ჩანს, არა ყველა წარმომადგენლებს პოლონური კომპანიები წარმატებით შეგიძლიათ გაფართოებას. შორს საზღვარგარეთ ყველაზე ცნობილი განყოფილება ექსკლუზიური წარმომადგენელი, იტალიელი GIBAM დევიზით "დიზაინი და გამოყენებადობა". ავეჯი კაფეები და ბარები წარმატებით სიტყვით ყველა იგივე ბოძები. სპეციალური სკამები, შეგროვებული მეტი Vistula გერმანული და ფრანგული ნაწილები, ღირს მდე UAH 100. თუმცა, მიწოდების ხორციელდება, როგორც წესი, ერთად უფსკრული, ერთი კვირის ან ორი. კარგი, იპოვოს, შეიძლება გახდეს და მაგიდები ზემოქმედების რეზისტენტული პლასტიკური, რომელიც უზრუნველყოფს დაწესებულების წინააღმდეგ დანაკარგები ნორმალურ "აანალიზებს ფრენები". წელი დიდი შესვენების Regionality ხარკოვის ავეჯის ბაზარზე შეიძლება ჩაითვალოს საკმაოდ ნათესავი, როგორც ქალაქის წარმომადგენლობა ეხლა ათეული კომპანიების კიევი წარმოშობის. ესენია, კერძოდ, "კავშირის", მზე ჯგუფი, Absolut, ევრო კლასის srl, "AB Impex", "TOMPO". ბევრი მათგანი ატარებენ ერთიანი მთელი უკრაინა მარკეტინგული პოლიტიკის, ასე რომ ფასები და ქედის ასეთი სტრუქტურების თითქმის indistinguishable საწყისი კაპიტალი. მაგრამ არის გარკვეული თავისებურება Slobozhanska სამაგისტრო ინტერ'jer. წელიწადნახევრის წინ გონება მოსახლეობის უმრავლესობა აყვავდა ნდობის ინვესტიციების პერსპექტივები აღმოსავლეთ. ამიტომ, ცხადია, როგორც ჩანს, სწრაფი განვითარების სამსახურის სექტორში. მაგრამ ბოლო წლის გახდა შესამჩნევი მკვეთრი ცვლილებები მოთხოვნა, SV'ამიტომ იყო reorientation შიდა საქონლის. პარალელურად, იყო ფორმირების მთელი "ავეჯი" რაიონებში, მხოლოდ ნაწილობრივ დაფუძნებული ცნობილი, მას შემდეგ, რაც საბჭოთა პერიოდში, ადგილები. ასეთი "ქულა კონცენტრაცია" მაღაზიებში რომ გაყიდოს კი კონკურენტი სპექტრი, ზოგჯერ მდებარე მანძილი პირდაპირი ხილვადობის. გარდა ბუნებრივი ასეთ შემთხვევაში კონკურსში, რომელიც განსაზღვრავს გამოჩენა ახალი მაღაზიის ფართი ძველი, ასევე არსებობს შემთხვევები, შესაშური სიმბიოზი, როდესაც იმავე ოთახში, მასშტაბი, არსებობს ორი კომპანიების გთავაზობთ, პრაქტიკულად, არ არის გადმოკვეთა ასორტიმენტი. აშკარად ჩანს და სურვილი გამყიდველები გამართავს გარკვეული ფასი და პროდუქტის ნიშები. ბრძოლა "მყიდველი ხორციელდება ყველა სეგმენტების, ბაზრის რომ, საბოლოო ჯამში, ხშირად იწვევს რადიკალურ გადახედვას შორის ურთიერთობების მწარმოებელი და გამყიდველი. ინტერესი m', რომელიც ადგილზე ლიდერის მოთხოვნა, მათ შორის საყოფაცხოვრებო ავეჯი აღმოჩენა ადვილი სძინავს. ასეთი შესაშური სოლიდარობის მდიდარი და ღარიბი არჩევანი პრიორიტეტები, ფაქტობრივად, საუბარია ორი სრულიად განსხვავებული, ტრადიციული გაგებით, ბაზრის სეგმენტები. შეძლებული ადამიანები იღებს ნაცნობი საძინებელი და მყიდველი ადვილია - ფუნქციურად უფრო უნივერსალური კომპლექტი m', ავეჯით. ასეთი სადისტრიბუციო ორიენტირებული და მოვაჭრეების: ზოგიერთი მათგანი გთავაზობთ იაფი სრული საძინებელი ოთახი, გერმანია, რუმინეთი და იტალია, drugtakers პოლონური-ქართული-ბულგარული ტახტი სპექტრი. საძინებელი შიდა და პოლონეთის რომლებიც იგივე ფასი ზონაში, მოხვდა მარცხი მოთხოვნა. მიუხედავად იმისა, რომ ძალიან მაღალი მაჩვენებელი ბრუნვა ძვირფასი სასაქონლო გამყიდველები საჭიროების შემთხვევაში, წასვლა razumeetsya კომპლექტი. შეიძლება და მნიშვნელოვანი ფასდაკლება, მაგალითად, შეძენა ორი კომპლექტი. ისინი, შესაბამისად მენეჯერები, განისაზღვრება ინდივიდუალურად, მაგრამ ზოგჯერ აღწევს 20%. "Neraskrytye" კომპანიები, მიუხედავად იმისა, რომ ცუდი სამუშაო კაპიტალი, ურჩევნია ვაჭრობის "live", არ დირექტორიები. იმ აშკარა საფრთხე ასეთი ნაბიჯი, ფაქტობრივად, იზრდება ალბათობა შეიძინოთ და იცავს გამყიდველი წინააღმდეგ თითქმის გარდაუვალი დანაკარგების, რომ მოხდეს, როდესაც მუშაობა ერთ კატალოგი შემთხვევები. აღსანიშნავია, რომ მართლაც ძვირადღირებული და მაღალი ხარისხის იტალიური ავეჯით, მყარი ხის ძირითადად ფირმები, ვინაიდან, სულ მცირე, გონივრული, მაგრამ იაფი რუმინული მოუტანს "ნავები". &Quot; ... " ჯგუფური შიდა მწარმოებლები კონკურენციას ბულგარეთიდან და ბოძები. კოოპერატივები ხარისხის დადიოდა აქ ქარხანა, მწარმოებელი, განსაკუთრებით პოპულარული გახდა canapes. ეს მოხდა იმის გამო, უმაღლესი ხარისხის კერძო კომპანიების მიერ შემოთავაზებული დაბალი ფასი, და აუცილებელი ყოფნა ადგილი თეთრეულის. ზოგადად, მაქსიმალური ფუნქციონალური და ხარისხი არ გახდეს განმსაზღვრელი ფაქტორების მომხმარებლის არჩევანი. უდიდესი მოთხოვნა კომპლექტი 2 +1 +1 სამეული და ორი სავარძლები-საწოლები, ისევე, როგორც ინოვაციური ცოტა ხნის წინ სქემა 3 +2 +1 როდესაც თქვენ შეიძინა ნაკრები შეიძლება იყოს აღჭურვილი, ორი ოთახი. მაგრამ მუშაობა ამ სექტორში არიან disaggregated ადგენს კარგი SV'askam ერთად მწარმოებელი. მოგება უფრო იშვიათად, ვიდრე 15%, ხშირად შემცირდა 7-10%. ფული გააკეთა წლის უკან. თუმცა, m'ავეჯი - ტრადიციული Lounges აკმაყოფილებს მოთხოვნას ყველა მისი ფასი დიაპაზონი. შიდა კვლავ ფასები არ მოიგოს ბულგარული და პოლონური, მაქსიმალური ფასი უკანასკნელის მიღწევა დონეზე იაფი იტალიური არჩევანი. და kettle ისთვის არანაკლებ პოპულარული და სამზარეულოთი. ეს სეგმენტი ასევე ნათლად ორ ნაწილად იყოფა: კაბინეტი ავეჯით და სამზარეულო ტერიტორიები. რაც შეეხება "ადგილების", ერთ-ფასი ნიშა გათიშე პოლონეთი და უკრაინა. შიდა მწარმოებელი ნაწილობრივ სარგებელი საწარმოო კოოპერატივები, არ დაიწყო მსგავსი საქმიანობა, გამთენიისას პერესტროიკის და მიღწეული მნიშვნელოვანი წარმატება ბრძოლა სახელმწიფო სტრუქტურებში. დავდგეთ გარდა ავეჯი რუმინეთსა და ბელგია, რომელიც, როგორც წესი, ნაწილი მაგიდის კომპლექტი და არ მოქმედებს ზოგადი სიტუაცია ბაზარზე. უფრო რთული, კაბინეტი ავეჯით: პოლიტიკური ბრძოლა, ასევე იტალიაში და, ნაწილობრივ, რუმინეთი და ეგვიპტე. თუმცა, მყიდველებს, რომლებიც არჩევანი არ კონკურ-სლავური'Yang, არის კიდევ სხვადასხვა წონით კატეგორიაში. მიუხედავად შემოსავლები სავაჭრო იტალიური პროდუქცია, ბაზარზე და snachala რამდენად გაჯერებულია იგი. ბევრი ფირმები, რის გამოც სტადიონი, ostavlyaya ეს სეგმენტი, პირველ რიგში, მათ, ვისაც აქვს შესაძლებლობა, შექმნას ძვირი კომპლექტი ქვეშ მიზნით. იაფი (შედარებით) სექტორი, მიუხედავად იმისა, oversupply, მოვა მოულოდნელი მოღვაწეები, როგორიცაა Mariupol გაერთიანდება " Azovstal", ერთად ცდილობს განდევნონ პირველი პოლონური პროდუქცია. Banality და ეგზოტიკური მაინც პოპულარული უნივერსალური ავეჯი, ლიდერი, წინა წლის - კედლები. ბევრი ფირმები, უბრალოდ, უარი თქვას ასეთი პროდუქტები, და, როდესაც longed-რუმინული და იუგოსლავიის პროდუქცია შეიძლება დადგეს სალონები თითქმის წლის. მისი თქმით, მენეჯერები, პროდუქტის დასავლური წარმოების, რომლის ფასები იწყება 1, 5 ათასი UAH. და, რაც მნიშვნელოვნად ბოლო წლებში დაკარგა, როგორც, გარეთ მოთხოვნა. მნიშვნელოვნად გაძლიერდა პოზიცია ქვეყნის აღმოსავლეთით, რომლის კედლები დაეცემა ფასი სპექტრი 700-1000 UAH. ჩვენი მყიდველი, არა გაფუჭებული ზედმეტი კვადრატული მეტრი საცხოვრებელი, ხშირად ეძებს ავეჯი საბავშვო ოთახი, როგორც რაღაც სხვა ცხოვრებაში. თუმცა, პოლონეთის და რუსეთის ახალგაზრდული ავეჯი წარმოდგენილი ბაზარზე, მაგრამ, მე ვფიქრობ, გამოიყენება კლიენტები, ძირითადად, როგორც ersatz სამონტაჟო ოთახში. და იქ ნათლად არის მკაცრად გაიმიჯნა ჩვეულებრივი "Artemov" და "Command" range - საბავშვო ოთახი იტალია და გერმანია. სრულყოფილი ეგზოტიკური სახეს tablespoons იტალია, რუმინეთი და ბელგიაში დიდწილად სახელმძღვანელო მუშაობა, ხშირად სალონები სწრაფად pam'შეაფერხოს, ვიდრე საქონელს. და ჩვენი გოგონები არიან, საოფისე ერთი წლის წინ ყველას დაკავებული იყო იყიდება საოფისე ავეჯი. ამ ბაზარზე მუშაობდა სპექტრი აბსოლუტურად არ კონკურენტი მწარმოებლები: პოლონეთი და იტალია ფინეთის. მისი თქმით, კომენტარები უფროსის წარმომადგენლობა ფირმა, რომელიც ყიდის, რა თქმა უნდა, ხარისხის იტალიური საქონელი, პრობლემა მოგვარდება ბიზნესმენები მარტივია: დირექტორის კაბინეტში უნდა, რა თქმა უნდა, იტალიური და თანამშრომლებს მოვა და პოლონეთის. თუმცა, გაყიდვების დასავლეთ ავეჯი იყო პატარა პრობლემა, ამიტომ, ფირმები იძულებულნი არიან გაყიდვაში ნაწილები. ვარიანტი განთავსება ერთი საიტი, ასე რომ, მრავალფეროვანი ავეჯი გაუმჯობესების გაყიდვების არ არის მისასალმებელი "ზემოდან". ისე, პრობლემა გამყიდველები "ექსკლუზიური" სპეციალური: არ არის მოთხოვნა, დიდი მაგიდა საკონფერენციო დარბაზები (არსად ადგილები? ). ეს ფირმები პრაქტიკა, ასევე ფიქსირებული ფასდაკლება 5% ან 10 % საფუძველზე მიღწევის გარკვეული ღირებულება შესყიდვები. თუმცა, გარკვეული პროდუქტების ფასდაკლება 50%. ერთი საათის წინ "ოქროს ნიშნავს" დაიწყო ვეძებთ სავაჭრო ობიექტებში პროდუქციის Kettler. გერმანული ხარისხის ჰქონდა, "ფერი", მაგრამ პირველ რიგში, მომხმარებელს არ აქვს წარმოდგენილი თავს კაბინეტის არ slate-black. თუმცა არსებობს კატეგორია, მყიდველებს, რომლებიც აიღო სიახლე: ისინი როგორღაც ხელმძღვანელი, ექიმებს, სამედიცინო დაწესებულებების. მაგრამ საბანკო სტრუქტურა Kettler არ აინტერესებს: თანამშრომლები, თუ არ გამოიყენოს, რაც წავიდა, როგორც გირაოს სესხების. მიუხედავად აშკარად უფრო მაღალია, კონკურენციას ამ სეგმენტის ბაზარზე, იქ არასოდეს საბურავი გამოჩნდება ახალი figurants: მესამე ყველა დილერები დამწყები დსთ დელა-Rovere - უკრაინის ბოსტნეულის ბაღები. Raven - Raven-კონკრეტული მონაკვეთის ავეჯი სავაჭრო - გაყიდვა საშუალებების წარმოება მისი ძმა- " კომერსანტის. ყველაზე პოპულარული საქონელი - სხვადასხვა თაროები, კარადები, shelving - წარმოადგენს პროდუქტების ორივე შიდა და პოლონური და იტალიური. თანამემამულეების სექტორში გრძნობენ, როგორც ჩანს, სრულიად მარტივია, არა მხოლოდ აღების რეგიონული ბაზარზე (მეტი, ვიდრე ასი ქულა), მაგრამ ასევე ორგანიზება ფილიალში ქალაქებში აღმოსავლეთ უკრაინის. საქონელი, მაგრამ ყოველგვარი frills - ლითონის, მინის, პლასტმასის, მაგრამ იაფი და ხარისხიანი. საქართველოს უცხოელების დიდი გავლენა - პოლონელები, მაგრამ ფასი გაცილებით უფრო მაღალია, ამიტომ, ალბათ, ყველა არ წარმომადგენლები პოლონური კომპანიები წარმატებით შეგიძლიათ გაფართოებას. შორს საზღვარგარეთ ყველაზე ცნობილი განყოფილება ექსკლუზიური წარმომადგენელი, იტალიელი GIBAM დევიზით "დიზაინი და გამოყენებადობა". ავეჯი კაფეები და ბარები წარმატება pic ყველა იგივე ბოძები. სპეციალური სკამები, შეგროვებული მეტი Vistula გერმანული და ფრანგული ნაწილები, ღირს მდე UAH 100. თუმცა, მიწოდების ხორციელდება, როგორც წესი, ერთად უფსკრული, ერთი კვირის ან ორი. კარგი, იპოვოს, შეიძლება გახდეს და მაგიდები ზემოქმედების რეზისტენტული პლასტიკური, რომელიც უზრუნველყოფს დაწესებულების აქ დანაკარგების ნორმალურ "აანალიზებს ფრენები".
წყარო: ბიზნესის

წყარო: http://stroymart. com. ua

No comments:

Post a Comment

Яндекс.Метрика