Wednesday, January 29, 2014

ძარის საღებავი 2006-11-27 11:40:02

მშენებლობა და რეკონსტრუქცია.

ძარის საღებავი
2006-11-27 11:40:02

მიუხედავად იმისა, რომ ბოლო წლებში უკრაინელი ბაზარზე'არ გამოჩნდა ბევრი თანამედროვე მასალები წინაშე ფასადებისა (მაგალითად, უზარმაზარი სხვადასხვა ფასადის ფილები სხვადასხვა მასალები, ფარდა კედლები, და ა.შ ), ერთ-ერთი ყველაზე პოპულარული გზები წარუდგინოს და განახლება ფასადებზე ჯერ კიდევ ფერწერა და საბათქაშე ზედაპირებზე. ეს მეთოდები უპირატესობას ანიჭებს არა მარტო დროს რეკონსტრუქცია ძველი შენობები, რომელიც უბრალოდ არ გამოიყენოთ თანამედროვე მოსაპირკეთებელი მასალები, მაგრამ ახალი მშენებლობა (იმიტომ, რომ ფერი ითვლება ერთ ერთი ყველაზე ეკონომიური გზები წარუდგინოს ფასადებისა). თუმცა, არჩევის ფერი ფასადი, ბევრს არ ვფიქრობ მდგომარეობის შესახებ, გარე გარემოს იქნება ფუნქცია გამოიყენება საღებავი სისტემა. ყოველივე ამის შემდეგ, ყველაფერი ნათელია, რომ შორს კურორტების Transcarpathia, მათი სუფთა ჰაერი გარემოს და სანაპირო ტერიტორიები ყირიმის, სადაც ჰაერი, მიუხედავად იმისა, სუფთა, მაგრამ ინტენსიური მთავარი მტერი, ყველა ფერები, - მარილები; პატარა ქალაქში პროვინციაში, სადაც მე არ გამიგია, რომ სამრეწველო მცირე და საშუალო ბიზნესის, სამეწარმეო და ზოგიერთი ჩვენი ქალაქებში. ამ მიზნით, ევროპული სტანდარტების კოროზიის ჰაერში ISO # 9223 (იხილეთ tab. 1), სადაც harmfulness საჰაერო გარემოს უკვე 5 მთავარი gradations დან C1 - C5. მარტივი მაგალითი - Primorsko საჰაერო ქვემოთ კრიტერიუმი C5 (! ) > დამანგრეველი გავლენა საღებავი. მაგრამ რამდენიმე ადამიანი ვიცი ამის შესახებ და თუ ვინმემ იცის, მათ არ გაითვალისწინეს, როდესაც არჩევის ფასადი მელნის სისტემა. ამიტომ არ არის გასაკვირი, რომ იგივე საღებავი დააყენა ფასადი ეკოლოგიურად სუფთა უბანში, შესანიშნავად ახორციელებს ყველა ეფექტი ჰაერის და საღებავი სამრეწველო რაიონი, წლის მეორე ქრებოდა და იწყება otshelushivatsya... ფასადი - ეს არის ცნობილი უნდა იყოს "სახე" სახლი. და შერჩევის პროცესი", რათა" ეს არანაკლებ მნიშვნელოვანია, ვიდრე პროცესის შერჩევა დეკორატიული კოსმეტიკა თანამედროვე ქალს. როგორც ცნობილია, დამცავ-დეკორატიული საფარი ფასადების, შენობების განკუთვნილია გადაჭრის ორი ძირითადი ამოცანები: საიმედოდ დავიცვათ შენობის გვერდითი გარე გავლენა - წვიმის, თოვლის, ქარის, UV გამოსხივება, ქიმიკატები, მიკროორგანიზმები, და ა.შ და შეხვდება ესთეტიკური და არქიტექტურული მოთხოვნები, რათა გაზარდოს პრესტიჟის შენობა. გადაჭრის ამ ამოცანები და სხვადასხვა საღებავები. მთავარი ის არის, რომ იპოვოთ საჭირო მასალა. მთავარი კრიტერიუმი შერჩევა საღებავები იყიდება ფასადი არის ბაზა მასალა. პირობითად, საღებავები გარე სამუშაოები შეიძლება დაიყოს სამ ჯგუფად : იყიდება ლითონის, მინერალური და ხეები'ხის ბაზები. მაგალითად, საღებავი არის განკუთვნილი მხატვრობის ხეები'ხის ზედაპირებზე დასაფარავად ფასადის აგურის სახლი არის პრინციპში შეიძლება, მაგრამ შედეგი ამ ნაწარმოების სავარაუდოა, დააკმაყოფილოს დამკვეთის. მნიშვნელოვანი მდგრადობის ფერი ფასადის საღებავი ეფექტი ულტრაიისფერი გამოსხივების (UV), ან უფრო მარტივად - წინააღმდეგობის გაწევის უქრებათ მზე. მაღალი წინაღობა UV არ ხატავს, pigmented ბუნებრივი მინერალური პიგმენტები (სავარაუდო ტექნოლოგები, მათი გასვლის svetostojkie არა ნაკლებ 10-15 წლის), და არა სინთეზური საღებავები და პასტა. შესავალი საღებავი ბუნებრივი პიგმენტები ტარდება, როგორც წესი, ქარხანა და არ მაღაზიები და ოფისები. მნიშვნელოვანი ფაქტორი გავლენას ახდენს არჩევანი კონკრეტული ბრენდის საღებავი, და არის ფასი. მისი თქმით, დაკვირვების გამყიდველები, ბოლო დროს, მყიდველები უფრო მეტი ყურადღება რომ არ ღირებულება 1 ლიტრი საღებავი, და ღირებულება 1 m2 ფასადი შეღებილი შეიძინა საღებავი (იხილეთ tab. 2). მიერ შეფასებებს მონაწილეებს ბაზარზე, წლიური გაყიდვების ექსტერიერის საღებავები, ბოლო რამდენიმე წლის განმავლობაში (2000 წლიდან ) იზრდება დაახლოებით 15%. 2001 წელს, შეფასებით ოპერატორები, განხორციელდა უკრაინაში, საღებავები გარე სამუშაოები გადააჭარბა 50 ათასი ტონა. ამ სეზონში მოვაჭრეების ველოდოთ გაყიდვა, დაახლოებით 70 ათასი ტონა ექსტერიერის საღებავები. სპეციალისტების თქმით, ბოლო რამდენიმე წლის განმავლობაში, სამომხმარებლო მოთხოვნა "მშენებლობა" საღებავი და ლაქი წარმოების ინაცვლებს წყლის განზავდეს საღებავები. ეს ტენდენცია შეიმჩნევა სეგმენტი ექსტერიერის საღებავები. ასე რომ, მისი თქმით, სხვადასხვა შეფასებით, მათი წილი საერთო მოცულობის სამშენებლო საღებავები გარე სამუშაოები დღეს არის დაახლოებით 70-80%. ეს ტენდენცია დგანან'არის დაკავშირებული მზარდი მოთხოვნა არა მარტო ხარისხი, არამედ ეკოლოგიურობა მასალები გამოიყენება. კანონის საბაზრო ეკონომიკა, ამბობს, რომ თუ არ არის მოთხოვნა, ასე იქნება წინადადება პირადად შეინიშნება შიდა ბაზარზე საიზოლაციო. ბაზარზე მოთხოვნა რეაგირება თითქმის ყველა შიდა მწარმოებლები საღებავი და ლაქი მასალები პროდუქციის ასორტიმენტი ყველა მეტ-ნაკლებად მსხვილი საწარმოების არის წყლის ხსნადი საღებავები, მათ შორის ფასადი. შორის წყლის ხსნადი საღებავები გარე სამშენებლო სამუშაოები, ექსპერტების აზრით, უდავოა ხელმძღვანელობას ეკუთვნის წყლის დისპერსიული საღებავები (latex) საღებავები - მათი წილი საერთო მოცულობის გაყიდვების საღებავები ამ ტიპის დაახლოებით 60-70%. მეორე ადგილი, სიხშირე გამოყენების, არის წყლის ხსნადი სილიკატური საღებავი - ისინი up 30-35% - ს გაყიდვების მოცულობა. წილი სილიკონი და მინერალური წყლის ხსნადი საღებავები ანგარიშზე არანაკლებ 10% - ს გაყიდვების მოცულობა საღებავები გარე სამუშაოები (დაახლოებით 6% - გაყიდვების გამომუშავებული მინერალური და 4% სილიკონის ფასადი საღებავები). ბაზარზე გთავაზობთ როგორც შიდა, ისე იმპორტირებული პროდუქცია. სავარაუდო ოპერატორები, ამ წლის, იმპორტის წილი, დაახლოებით 40% შეადგენს ბაზარზე ფასადის საღებავები (ფიზიკური თვალსაზრისით). როგორც აღნიშნა ოპერატორები, გასული წლის რაოდენობის უცხოური საღებავები უკრაინელი ბაზარზე გაიზარდა დაახლოებით 1, 5 ჯერ, და საერთო გაყიდვების ზრდის შიდა ფასადის საღებავები შეადგინა არაუმეტეს 5-10%, ვიდრე გასულ სეზონში. მისი თქმით, ბევრი ბაზრის მონაწილეებს, მნიშვნელოვანი რაოდენობის ზრდა "დიასპორის" იყო იმის გამო, ეფექტური მუშაობის სავაჭრო წარმომადგენლობები, უცხოური ბრენდები და კარგად აგებული სარეკლამო პოლიტიკა. შიდა კომპანიები ვერ ჯერჯერობით ლამაზად წარმოდგენილი თავად მომხმარებელს. მათი მთავარი უპირატესობა ის არის, დაბალი ფასი. დღეს ასორტიმენტი თითოეული მწარმოებელი საღებავი და ლაქი პროდუქცია ძარის საღებავი. ეს გასაგებია - იმიტომ, რომ, მისი თქმით, სხვადასხვა მარკეტინგული კვლევის წილი ფასადის საღებავები ანგარიშის დაახლოებით 40% (ფიზიკური თვალსაზრისით) საერთო მოცულობის უკრაინის ბაზარზე საფარები (იხილეთ № 9?? &? , 2002). მისი თქმით, გამყიდველები, ყველაზე პოპულარული შიდა პროდუქტი არის მოთხოვნა ცნობილი ბრენდები, უკვე დიდი ხანია იმყოფება, ბაზარზე კარგი რეპუტაცია. ამ პროდუქტის DLCS, CJSC Lakma", Korosten ქარხანა "Yantar", "JOBI-უკრაინა", CJSC "Khimrezerv", Yavorivskyi სა "Sniezka-უკრაინა" და სხვები, მათ შორის იმპორტი საღებავები ბაზარზე საკუთარი თავი ფასადის საღებავები შემდეგი ბრენდები: FEIDAL, გვირგვინი, MARSHALL, Sadolin, TEXCOLOR, JOBI, Malton, TIKKURILA, CAPAROL, AlcroBeckers, წებოები, CHEMOLAK, ქუდი და ა.შ. ექსპერტების აზრით, მოთხოვნა არქიტექტურული coatings, გამოიწვია ზრდა მოთხოვნა და პრაიმერს, როგორც მათი გამოყენება უზრუნველყოფს მაღალი ხარისხის დაფარვის ფასადების. პრაქტიკულად, ყველა საშინაო და საგარეო მწარმოებლებმა მათი ასორტიმენტი და ამ პროდუქტების. ამდენად, მათ შორის პრაიმერს, შიდა წარმოების ღირსეული ადგილი არის დაკავებული წარმოების ქარხანა "Sniezka-უკრაინა", Korosten ქარხანა "Yantar", CJSC Lakma," და ა.შ. მისი თქმით, უმრავლესობა მონაწილეები ბაზრის საღებავები, მთავარი მყიდველები ექსტერიერის საღებავები მსხვილი სამშენებლო კომპანიები და ადგილობრივი ხელისუფლების (Hoo, ღმერთო, და სხვები ) მათ ანგარიშზე დაახლოებით 40% მთლიანი გაყიდვების. უფრო მეტიც, თუ მსხვილი სამშენებლო კომპანია შეიძინოს ორივე შიდა და იმპორტირებული საღებავი (როგორც წესი, დამთავრებული ელიტარული სახლები), ადგილობრივი ხელისუფლების, ჩვეულებრივ, მხოლოდ უკრაინული მწარმოებელი (საქონლის ჯერ კიდევ იაფია, ვიდრე მათი უცხოური ანალოგები). მისი თქმით, დაკვირვების ბაზრის ოპერატორები, ამ კატეგორიის მომხმარებელს, გაფორმდება მიწოდების საჭირო რაოდენობის ფერები პირდაპირ მწარმოებლის (ან იმპორტიორი, თუ თქვენ კმაყოფილი ფასი). დაახლოებით 20% - დან გაყიდვების ექსტერიერის საღებავები აღრიცხული მიერ სამშენებლო ეკიპაჟი (აგარაკი და კერძო მშენებლობა). არჩევანი ფერები ამ კატეგორიის მომხმარებელს, ძირითადად, გავლენით, სურვილები და ფინანსური შესაძლებლობები ინვესტორი (კლიენტი). საცალო ქსელის იღებს დაახლოებით 20-40% საერთო რაოდენობა წარმოებული შიდა საღებავები. იმპორტის რამ არის ცოტა განსხვავებული გზით საცალო ვაჭრობა ხორციელდება არა 25% - ზე მეტი იმპორტირებული პროდუქცია. მისი თქმით, ბაზარზე მონაწილეებს, "ინდივიდები", რომლებსაც ყიდვა საღებავი გარე სამუშაოები მოიხმარენ, არც მეტი, ვიდრე 5-8% მთლიანი მოცულობა რეალიზაციის, საწარმოო - სტენდი,', რადგან ბუნების მუშაობა. უფრო მეტიც, მისი თქმით, დილერები, კერძო პირებს, რომლებიც შეიძინოს ფასადის საღებავები, მათი გამოყენება, როგორც წესი, ახორციელებს საქართველოს სამღებრო სამუშაოები შენობაში. წარმომადგენელთა მონაცემებით, სავაჭრო ორგანიზაციები, მთელი რიგი საღებავი პროდუქტები, მოთხოვნა არქიტექტურული საიზოლაციო ყველაზე მგრძნობიარე სეზონური რყევების. თუ მოთხოვნა ინტერ'მ საღებავები და ლაქები ზამთარში მნიშვნელოვნად შემცირდა, მოთხოვნა არქიტექტურული საფარები (არანაკლებ საწყისი მწარმოებლები) პრაქტიკულად მოდის naught. ეს ფაქტი აიხსნება, უბრალოდ - მისი თქმით, ტექნოლოგიების მუშაობის საღებარი ფასადების შეიძლება შესრულდეს ტემპერატურის არა ნაკლებ +5 გრადუსი C. თუმცა, ბაზარზე გთავაზობთ რამდენიმე სახის იმპორტი საღებავები, გაყიდვების სეზონურობის პრაქტიკულად არ ახდენს. დავდგეთ'ეს არის იმის გამო, რომ ასეთი საღებავები შეიძლება იქნას გამოყენებული მაშინაც კი, მინუს ტემპერატურაზე. მისი თქმით, ბევრი ბაზრის მონაწილეებს, სარეკლამო აქვს, თუ არა გადამწყვეტი, ეს არის ძალიან მნიშვნელოვანი და რთული ამოცანაა, გაყიდვების. კიდევ მცირე კომპანია ცდილობს შეავსოთ ბიუჯეტში თანხების კამპანია. თუმცა, რეკლამის საღებავი პროდუქტების ზოგადი და ფასადის საღებავები, კერძოდ, აქვს გარკვეული თავისებურებები. საღებავი, უფრო ფასადი, არ არის დაკავშირებული რიგი სამომხმარებლო საქონლის, ასე რომ, მისი თქმით, ბაზარზე მონაწილეებს, ეფექტურობა, ტელევიზია, და მეტი რადიო-რეკლამა არ არის მაღალი. უმრავლესობა შიდა მწარმოებლები და თითქმის ყველა ოფისები უცხოური კომპანიების ყველაზე ეფექტური რეკლამა მჯერა, გარეთ ბილბორდები და რეკლამის სპეციალიზებული და ბიზნეს პრესა. ეფექტური სეზონური სარეკლამო საზოგადოებრივი ტრანსპორტი. ზოგადი სტილი სარეკლამო - მყარი-თავშეკავებული და, როგორც წესი, ტექსტის შინაარსი. საუკეთესო მწარმოებლები და იმპორტიორები არ თქვას მონაწილეობა სპეციალიზებული სავაჭრო ბაზრობები და გამოფენები. ბოლო წლებში, იმპორტიორთა საკმაოდ აქტიურად ჩატარება თემატური სემინარები, რომელიც მოწვეული ექსპერტები განმარტავენ, მახასიათებლები, მუშაობის შეთავაზებული მასალები. საცალო ვაჭრობა დიდი მნიშვნელობა აქვს, პირველ რიგში, მოსახერხებელი გეოგრაფიული მდებარეობა და, რა თქმა უნდა, ნათელი გარე რეკლამა. სპეციალობით მაღაზიები და შენობა სუპერმარკეტებში ვცდილობთ, რომ ხელი შეუწყოს თავად არ მხოლოდ ბიზნეს პრესა, არამედ საზოგადოებრივი ტრანსპორტით (მეტრო, ტაქსი და სხვა ) დილერები ურჩევნია სარეკლამო ბიზნესისა და ვაჭრობის პრესა, მიიღონ აქტიური მონაწილეობა გამოფენებში. თუმცა, ყველაზე ბაზრის მონაწილეები მიიჩნევენ, რომ საუკეთესო რეკლამა არის ფასადების თვალსაჩინო და ცნობილ შენობებს, ხარისხობრივად მოხატული "მათი" ხატავს.
წყარო: http://www. konstanta. kiev. ua/

წყარო: http://stroymart. com. ua

No comments:

Post a Comment

Яндекс.Метрика