Friday, January 31, 2014

Watt, Caballero'2001 2006-10-30 10:30:13

მშენებლობა და რეკონსტრუქცია.








Watt, Caballero'2001
2006-10-30 10:30:13

ბაზარზე საქონლის მოახდინეს ბაზარზე, - საკაბელო-დირიჟორი პროდუქცია. გაყიდვების 2000 წელს - დაახლოებით $ 350 მილიონი (საბითუმო ფასები). რაოდენობა ოპერატორები - დიდი wholesalers - დაახლოებით, 20, და პროდიუსერები უფრო მეტია, ვიდრე 10. ხვედრითი წონა იმპორტირებული და ადგილობრივი პროდუქცია - შიდა - 75% - ით, იმპორტი - 25% (მონეტარული თვალსაზრისით). ადამიანის ენაზე საკაბელო ელექტრო - ერთი ან მეტი იზოლირებული სადენებით, მოთავსებულია დალუქულ კონვერტში, თავზე, რომელიც, როგორც წესი, დაკისრებული დამცავი მოიცავს. კაბელები ყველა სახის გვაქვს საერთო, დიზაინის ელემენტები: დირიჟორები, საიზოლაციო, shell. მავთულები, ელექტრო - ლითონის დირიჟორები, რომელიც შედგება ერთი ან მეტი მავთული; განკუთვნილია ძირითადად გადამცემი, ასევე მიღების მიმდინარე ჩატარების გრაგნილების ელექტრული მანქანები. არსებობს იზოლირებული და uninsulated მავთული. საკაბელო ერთი ან ორი მოქნილი stranded გამტარ მავთული რეზინის ან PVC იზოლაცია. გამოიყენება დამაკავშირებელი ელექტრული ქსელის საყოფაცხოვრებო ტექნიკა და სხვა არასამთავრობო სტაციონარული კონიუგატი მომხმარებელთა ელექტრო ენერგია ძაბვის up to 250 C. შესახებ,'em ბაზარზე ბოლო ორი წელია, მოთხოვნა კაბელი და დირიჟორი პროდუქტები (CAT) არის მზარდი. გამყიდველები განმარტავენ, ეს სასიამოვნო მათ, იმას, რაც გაზრდის ტომი მშენებლობა და განვითარების სამრეწველო სექტორში, სადაც საგუშაგოს არ არის აუცილებელი. მისი თქმით, სხვადასხვა მონაცემებით, 2000 წელს უკრაინის ბაზარზე განხორციელდა გადაცემა დაახლოებით $ 350 მილიონი (საბითუმო ფასები). ეს $ 50 მილიონი უფრო მეტია, ვიდრე 1999 წელს. გამყიდველები პროგნოზით, წლის ბოლომდე საქართველოს 2001 ბაზარზე გაიზრდება ამავე კურსი. მხოლოდ ადგილობრივი კომპანიების (და უკრაინაში უფრო მეტია, ვიდრე ათეული), შესაბამისად, wholesalers, გამოიცა გასული წლის საგუშაგოზე დაახლოებით $ 270-280 მილიონი (თუმცა, ზოგიერთი მწარმოებლები მისცეს უფრო კონსერვატიული შეფასებით, იხილეთ გვერდი 49). მწარმოებლები CPR არის, კიევის, ხარკოვის, ოდესის, Zaporozhye, დნეპროპეტროვსკი, Berdyansk, ჩერნიგოვის, Kam'Kamenetz-Podolsk, დონეცკის, Rivne და სხვა ქალაქებში. მიუხედავად იმისა, რომ მწარმოებლები და უჩივიან დაბალი ხარისხის შიდა ნედლეულის და ნაკლებობა სამუშაო კაპიტალი, მოთხოვნა, მათი პროდუქცია იზრდება. პირველ რიგში, მომხმარებელს იზიდავს დაბალი ღირებულება რუსი კაბელი და მავთული. მეორე, იმპორტიორთა ყოველ წელს უფრო და უფრო რთული მუშაობა უცხოური პროდუქცია ამ (მაღალი საბაჟო გადასახადები, საჭიროება სერტიფიცირების თითოეული იმპორტირებული ნივთები). მესამე, ბევრი ადგილობრივ მწარმოებლებს დაიწყო გამოყენება იმპორტირებული ნედლეულის წარმოების, გადაცემის, და მიუხედავად იმისა, რომ ასეთი პროდუქტები უფრო ძვირია, ვიდრე რუსეთის, აზრით, მომხმარებელს, მით უკეთესი. სავარაუდო ოპერატორები, შარშან თითქმის კვარტალში ბაზარზე დაშვებული იმპორტი CPR. "საგარეო" მავთული გაიყიდა დაახლოებით $ 75-80 მილიონი (საბითუმო ფასები). დღეს უკრაინაში საკაბელო-დირიჟორი პროდუქტების შეთავაზება დაახლოებით 20 იმპორტიორები. ბევრი მათგანი გაყიდვა ორივე იმპორტირებული და ადგილობრივი საქონლის. ცნობილია, ბაზარზე პროდუქტების კომპანიებს, ABB, Samsung, Siemens, Electrim, სეზონურობის და ა.შ მიერ შეფასებებს ექსპერტები მარკეტინგი "Budmax", გაყიდვების საკაბელო პროდუქცია არ ახდენს მძიმე სეზონური რყევების. იგრძნობა, მხოლოდ უმნიშვნელო ზრდა აპრილი - ოქტომბერი პერიოდში გააქტიურების სარემონტო და სამშენებლო სამუშაოები. მისი თქმით, Vache Davtyan, ასოციაციის პრეზიდენტის "Promkabel", ხელმისაწვდომობა ფართო სპექტრი, ზაფხულში და ადრე ცივი ამინდი აქტიურად გაყიდვა ძირითადი საკაბელო ჯვარი სექციები იმასთან ადგილზე და ზამთრის და გაზაფხულ - წვრილი კაბელები შიდა სამუშაოები. საბაჟო რეგულირების თითქმის ყველა სახის კაბელები, შემცირდა განაკვეთი იმპორტის მორიგე არის დადგენილი რაოდენობის 20%. ერთადერთი გამონაკლისი არის ოპტიკურ-ბოჭკოვანი კაბელები. მათთვის, საკომისიო არის 2% და 5% შესაბამისად, შეღავათიანი და სრული). 1 ივლისი მიმდინარე წლის მოვალეობების ყველა მასალების გამოიყენება წარმოების ასეთი კაბელი, იყო გაიზარდა 1, 5% დან 2, 5%. მწარმოებლები არიან ძალიან უბედური შესახებ: მათ უნდა გააჩნდეთ დანაკარგები უკვე მოგებული ტენდერები და ხელმოწერილი კონტრაქტი წყაროები, რომლებიც მითითებული ფასები ბოლო მოვალეობების შესახებ მასალები. მონათესავე პროდუქცია, როგორც წესი, ტრეიდერები, გაყიდვის საკაბელო-დირიჟორი პროდუქტები და შეთავაზებები, საკაბელო არხები (ყუთი), ავტომატური დაცვა, განათების აპარატურა, მოწყობილობები, რომელიც საშუალებას, რათა ელექტროენერგია და საკომუნიკაციო ხაზების შესაბამის ადგილებში. და მიუხედავად იმისა, რომ ბევრი ჯერ კიდევ ანიჭებენ სადენები და კაბელები, ფრჩხილები და dowels, სულ უფრო და უფრო მეტად მათ, ვინც იყენებს ის ამ მიზნით სპეციალური არხები. რამდენიმე წლის წინ, ეს ნიშა თითქმის მთლიანად ოკუპირებული წარმოების კომპანია,, Rehau (გერმანია), დღეს ქართული ბაზრის ენ-tallene ნაწარმი ასევე გთავაზობთ Jung, ABB (გერმანია), Lexel (შვედეთი), Prodax (უნგრეთი), Gwiss (იტალია), VI-KO (თურქეთი), პოლო (პოლონეთი, უკრაინა), და ა.შ. მოვაჭრეების შეფასებით, რომ 2000 წელს ამ პროდუქტის გაიყიდა ზე 15-20 მილიონი დოლარი (საბითუმო ფასები). მათ მიაჩნიათ, რომ მომავალ წელს მოთხოვნა სხვადასხვა ყუთები საკაბელო წარმოება გაიზრდება დაახლოებით 25%. და რამდენიმე უცხოური კომპანიები უკვე საუბარი, გახსნას საკუთარი წარმოების მონათესავე პროდუქცია უკრაინაში. წარმოების 1999 წევრები Corporation "Ukrelektrokabel" შევძელით დაგვერწმუნებინა იმაში, კაბინეტი გაზრდის იმპორტის გადასახდელების საკაბელო პროდუქცია. ყველაზე მეტად მისი სახეობა უკვე ექვემდებარება 20% - მოვალეობა. უკრაინაში თითქმის მაშინვე გაქრა დირიჟორი პროდუქცია წარმოშობით პოლონეთი, ბულგარეთი, თურქეთი. მხოლოდ 1999 წელს დადებითი იყო turnaround საკაბელო წარმოების და რადიკალურად შეიცვალა თანაფარდობა ექსპორტის და იმპორტის. კაბინეტი არის კლასიკური გზა, რათა თავიდან აიცილოს შიდა სასაქონლო პროდიუსერი. ყოველთვის ასე იქნება. სიტუაცია Goskomstat მათი "საკაბელო" რეფერატების მოქმედებს "მამაკაცი'udobnim" ღირებულებები, როგორც "ხაზოვანი მეტრი კაბელი". უფრო შესადარებელი ღირებულების ფულადი ექვივალენტი ბიზნეს გათვალისწინებული ცოდნა. ეს არის საწარმო შედის Corporation "Ukrelektrokabel" - ნებაყოფლობითი შესახებ,'ერთობა მწარმოებლები. მათი სინდისის დაახლოებით 95% მოცულობით საკაბელო პროდუქციის ქვეყანაში. მიხედვით Corporation "Ukrelektrokabel", გავრცელებული მათ შორის მისი წევრები, პროდუქციის წარმოების მოცულობა საკაბელო პროდუქცია 1999 წელს შეადგინა 358 მილიონი UAH. ; 2000 წელს - UAH 500 მილიონი. მონაცემები მოცემულია ქარხანა ფასები. ექსპორტი უკრაინის კაბელი, 2000 წელთან შედარებით 1999 წელს ასევე გაიზარდა: $ დან 37 მლნ-დან $ 48 მილიონი, მაგრამ იმპორტის 1999-2000 წელს არ შეცვლილა. პირველ კვარტალში, 2001, თანახმად შეფასებით, საკაბელო იმპორტირებული ნაკლები, ვიდრე ანალოგიური პერიოდის 2000. განსაზღვრა პროცესების შედეგად არის ერთობლივი საქმიანობის Corporation "Ukrelektrokabel" და მინისტრთა კაბინეტი, რომელიც შეიცვალა "pollinate" იმპორტირებული გაყვანილობა პროდუქტები (იხილეთ ზემოთ). წამყვანი უკრაინის მწარმოებლებს საშუალოდ 30% მისი პროდუქციის ექსპორტი, მაინც დიდწილად უახლოეს საზღვარგარეთ. ქვე'ობიექტების, მათ შორის "ძველი" უკრაინის საკაბელო მცენარეები შეიძლება იყოს გამორჩეული მხოლოდ შვიდი უმსხვილესი საწარმოები აშენდა საბჭოთა დრო: ZAO "azovkabel" (გ Berdyansk, Zaporizhzhya ოლქში ; ტერიტორიაზე "Azovkabel" ოთხი დამოუკიდებელი საწარმოები სხვადასხვა სპექტრს საკაბელო პროდუქცია), სს,, "Uzkabel" (ხარკოვი), OJSC "donbasskabel" (დონეცკის), სს " Odeskabel", სს,, "Kam'Kamyanets-Podolskkabel" (Khmelnytskyi რეგიონი ), სს,, "Ukrkabel" (კიევში), სს " Zaporozhye საკაბელო ქარხანა". შორის დიდი "ახალი kabuldinov" მიუთითებს, მაგალითად, კიევი შპს "katex". ეს არის ერთ-ერთი ყველაზე წარმატებული უკრაინელი საკაბელო კომპანიები. "katex" არის long-time ლიდერი ტომი დამუშავება ნედლეულის (სპილენძის და ალუმინის მავთული, როდ) და მასშტაბის წარმოების. სულ ცოტა ხნის წინ, ერთი ან ორი კომპანია დაიწყო აწარმოოს შესაბამისად catechism ტომი საკაბელო პროდუქცია. მოდით მოვუწოდებთ სხვა მნიშვნელოვანი kabuldinov (მათი უმრავლესობა - "ახალი"): შპს,, "ენეასი", სს,, "Alai" (კიევი); სააქციო საზოგადოება "Cernel"კომპანია "კიდევ ძალიან აქტიური" და "Ephesus" (ოდესა), შპს "KROK-GT", შპს "Elektrotekhprovod" (Zaporozhye); საწარმოს "Energoprom" (დაჯდა. საიუბილეო, დნეპროპეტროვსკი რეგიონი ), "Metkabel" (Kovalevka, Ivano-Frankivsk რეგიონი ); "Prykarpattya" (Kolomiya, Ivano-Frankivsk ოლქი ) და სხვა მნიშვნელოვანი ნაწილი ბაზარზე (ზოგიერთი წყაროს თანახმად, up to 15%) ეკუთვნის, მიწისქვეშა და ნახევრად მიწისქვეშა მწარმოებლები, რომ აწარმოოს, ძირითადად, არასტანდარტული საქონლის, მსგავსი "სწორი". კორპორაცია "Ukrelektrokabel" ჩემი დრო კი შესთავაზა მინისტრთა კაბინეტი გააცნობს ლიცენზირების საკაბელო პროდუქციის წარმოება. არსებობს შესაძლებლობა, რომ ამ საკითხზე კაბინეტი მოვალ. ნედლეულის, როგორც "text" საკაბელო ინდუსტრიის იყენებს სპილენძის და ალუმინის მავთული, როდ, ასევე საიზოლაციო მასალები. მისი თქმით, p'ხუთი წლის განმავლობაში (1996 - 2000), საერთო მოთხოვნის საკაბელო მრეწველობა სპილენძის და ალუმინის შეადგინა 150 ათასი ტ. დაახლოებით სამი მეოთხედი ამ მოცულობის არის ალუმინის. საკაბელო წარმოება "ალუმინის" შესრულებული 2000, შესაბამისად Corporation "Ukrelektrokabel", გაიზარდა 1, 7-ჯერ, "სპილენძის" - 1, 3 ჯერ. ალუმინის მავთული, როდ ჩვენს ქვეყანაში აწარმოებს სს " Zaporizhzhya ალუმინის ქარხანა" (Stakhanov ვაგონი მუშაობს). სპილენძის როდ ატარებენ სს,, "Artyomovsk ქარხანა დამუშავება ფერადი ლითონების" და Zaporozhye "ფორუმი". მწარმოებლებს ნედლეულის არ არის მაგრამ ძალიან კარგად kabeline. ფასები უკრაინის მავთულის როდ აღემატება მსოფლიოს მასშტაბით. ამიტომ, ყველაზე მეტად ნედლეულის შიდა mebelprom ჩამოტანილი რუსეთსა და ევროპაში. სპექტრი დღეს შიდა მრეწველობის აწარმოებს რამდენიმე ასეული ნივთები გაყვანა და გაყვანილობა პროდუქცია. მრეწველობა არის განვითარებული სისტემის კლასიფიკაცია გამშვებ პუნქტზე ფიზიკური და ტექნიკური თვისებები. ეს სისტემა არის ძალიან რთული, და მარკეტინგის მისი გათვლებით ადვილია: სადენები და კაბელები გაზიარება დირიჟორი მასალა (სპილენძის, ალუმინის, ფოლადის) და მიზანი (სამრეწველო და საყოფაცხოვრებო გამოყენების, ძალა და განათება). მასალა ტრადიციულად ჩვენს ქვეყანაში არის დიდი მოთხოვნა ალუმინის მავთული. სავარაუდო გამყიდველები, ეს პროდუქტი მიაწოდა მათ გასულ წელს დაახლოებით 70% შეადგენს. მთავარი მიზეზი პოპულარობა ალუმინის მავთული - ნათესავი cheapness. საშუალოდ სპილენძის მავთული (სადენი, კაბელი) 2-3-ჯერ უფრო ძვირი, ვიდრე ალუმინის. მაგრამ 2000 წელს დაიწყო იზრდება, მოთხოვნა სპილენძის მავთულები და კაბელები. მოვაჭრეები ატრიბუტი ამ rise of სამომხმარებლო კულტურისა და სურვილი მომხმარებელს აქვს უფრო საიმედო ელექტროენერგიის მიწოდება. სპილენძის კაბელი, შედარებით ალუმინის, შეუძლია გაუძლოს მძიმე ტვირთის, არ oxidized ჰაერში, უკვე აღარ ცხოვრება და ა.შ., განაკვეთები გამყიდველები აცხადებენ, რომ hryvnia განაკვეთები საგუშაგოს ბოლო ორი წლის განმავლობაში არ შეცვლილა თითქმის. უნდა დამთავრდეს მიმდინარე წელს მათ თითქმის არაფერი ხდება. ფარგლებში რიგით გამოიყენება, როგორც სამრეწველო გამოყენება და "მთავარი ავეჯეულობა". ("მთავარი ჯგუფი" ეს არის მხოლოდ ადგილი განაცხადი. ყიდვა "home" საქონელი მთავარ შენობაში ორგანიზაციები. - ედ. ) &Quot;home" პროდუქტის მოვაჭრეებს მოიცავს სამონტაჟო მავთულები; მავთული და cords; ტელეფონი; კაბელები სატელევიზიო ანტენები. მისი თქმით, მათი შეფასებით, 2000 იყიდება ასეთი პროდუქცია იყო გენერირებული დაახლოებით $ 150 მილიონი არის 15-20% - ით უფრო მაღალია, ვიდრე 1999 წელს. ეს იყო დიდი მოთხოვნა სატელეფონო და განათების კაბელები. მზარდი სადისტრიბუციო სამშენებლო მიიღეთ trigild მავთული, გამოყენება, რომელიც ელექტროენერგიის მიწოდება ბინები გამო ზრდა რაოდენობის საყოფაცხოვრებო ელექტრო ტექნიკა, რომელიც მოითხოვს სავალდებულო'საჭირო ადგილზე ექსპლუატაციის დროს. იყიდება გადაცემა სამრეწველო საწარმოების და სამშენებლო კომპანიების, საცალო აქვს გამოყვანილი, შარშან, დაახლოებით $ 200 მლნ Wholesalers გაითვალისწინეთ, რომ შედარებით პირველ ნახევარში, 2000, გაყიდვების მოცულობა ამავე პერიოდში 2001 გაიზარდა დაახლოებით 15%. "Salakalahti" სხვადასხვა გამყიდველები საგუშაგოს სხვადასხვა მოზიდვა მომხმარებელს. მაგალითად, კომპანია "KAPRO" გამოდის, რომ გზა. მაგალითად, სახლის მშენებლობის ქარხანა ან სამშენებლო კომპანია,, მინდა ვიყიდო დაახლოებით 500 მ საკაბელო გაანგარიშება გამოიყენოს იგი წლის განმავლობაში. გამყიდველები გთავაზობთ მომხმარებელს შეძენა მხოლოდ მცირე ნაწილი, საჭირო მუშაობის მომენტში. სხვა საქონელი ვთავაზობ წასვლა ნებისმიერ დროს, რომელიც უზრუნველყოფს ხელმისაწვდომობის საკაბელო საწყობში. ასოციაცია "Promkabel" შეიმუშავა და გამოუშვა პირველი უკრაინაში ელექტრონული სახელმძღვანელო საკაბელო-გაყვანილობა პროდუქცია, რომელიც არის განაწილებული უფასო ფაქტობრივი და პოტენციური კლიენტები. მარკეტინგი ღირებულება ერთი უმსხვილესი საბითუმო კომპანიებში გამოკითხული 800 მომხმარებელთა გაყვანა და გაყვანილობა პროდუქცია. პასუხები ზოგიერთ კითხვებზე შეიცავს სქემები. აქტივობა ინტერვიუები'Giovani, % შესყიდვების "გავლით" საქონელი, % * რა უფრო სავარაუდოა, რომ ყიდვა, % * სიხშირის შესყიდვები, % * თანხა აღემატება 100% - ს, როგორც ბევრი ავირჩიეთ რამდენიმე პასუხი. გაყიდვების ბაზრის დამახასიათებელი CPR არის, რომ ტრადიციული, მაგრამ დაახლოებით 75% საქონლის საბითუმო დიდი რაოდენობით გაყიდვა პირდაპირ სამრეწველო საწარმოები, სარემონტო და სამშენებლო ორგანიზაციები და სხვა დიდი მომხმარებელს. და მხოლოდ მეოთხედი ყველა საქონლის falls ფარგლებში საცალო ვაჭრობა. როგორც წესი, სარემონტო და სამშენებლო ბრიგადები მომხმარებელთა "home" საკაბელო და გაყიდვა ერთად მომსახურება, მონტაჟი და შეკეთება. და სხვადასხვა საწარმოები, რომლებიც სამრეწველო კაბელი, ძირითადად, საკუთარი საჭიროებების. დამ სავარაუდო მოვაჭრეები, ბაზარზე აქვს 20-ზე მეტი მსხვილი საბითუმო კომპანიებში. გამოკითხვა მიერ ჩატარებული ერთ-ერთი დიდი საბითუმო კომპანია, მათ შორის 800 მომხმარებელთა გადაცემა, აჩვენა, რომ ყველაზე ცნობილი უკრაინელი ბაზარზე ასეთი საწარმოო და სავაჭრო კომპანიების, როგორც "katex", "KAPRO", "Promkabel", "ენეასი", "ფორუმი", "Krogh - GT "და სხვა (რომელიც ჯერ კიდევ იმართება'გასარკვევად კვლევა - იხილეთ კატეგორია" მარკეტინგული ციფრიანი "გვერდზე 50). ზოგიერთი wholesalers მომავალ საგუშაგოს გთავაზობთ სხვადასხვა elektroustanovok ტექნიკა (ყველა ტიპის ამომრთველები, კაბელები და არხები, ბილბორდები, სოკეტების, და ა.შ.). მაგრამ შესთავაზოს მდიდარი შერჩევა დაკავშირებული მოწყობილობები მზად მხოლოდ მსხვილი ფირმები, როგორც გაფართოებას ასორტიმენტი, რა თქმა უნდა, გულისხმობს ზედმეტი ხარჯები. ამიტომ, ყველაზე კომპანიები ურჩევნია გაყიდოს მხოლოდ საგუშაგოს გარეშე სცილდება მიერ ტექნიკური უზრუნველყოფა. ბევრი დიდი wholesalers (თითოეული მათგანი, რომელსაც შეუძლია განხორციელების გადაცემა უფრო მეტი $ 100 ათასი თვეში) არ გაქვთ საკუთარი საცალო ვაჭრობის ობიექტში. ამ შემთხვევაში, როგორც წესი, გვთავაზობენ საქონლის რამდენიმე მწარმოებლები. რამოდენიმე wholesalers განავითაროს საკუთარი სავაჭრო ქსელი (მაღაზიებში) და დიდი სასაწყობო მარაგის (დაახლოებით 500 ცალი). თუმცა, ისინი ყველა თვლის, რომ ეს არის შემაშფოთებელი და არ არის ყველასთვის (იხილეთ აზრით, ალექსანდრე Carnauba). ჯერ კიდევ არსებობს მცირე საბითუმო ფირმები, რომ ესწრება ექსკლუზიურად ქვეშ მიზნით. მაგრამ საცალო, რომ პირველ ნახევარში 2001 მყიდველებს მისცა მათი უპირატესობა კომპანიები, რომლებიც მზად ემსახურება მათ დაუყოვნებლივ, არ თვის. როგორც წესი, მთლიანი ზღვარი დიდი wholesalers არის, დაახლოებით 30% იმპორტირებული საქონელი და 10-20% შიდა. პატარა საბითუმო კომპანიებში "wind" 10-25%. საცალო სავაჭრო ცენტრები, კომერციული და საფირმო მაღაზიებში გაიყიდება დაახლოებით 60% მთელი გადაცემა, გაიყიდება საცალო სავაჭრო სისტემაში. ეკონომიკური ბაზრებზე, სქემების და უჯრები - არა უმეტეს 40%. მოვაჭრეები არიან აზრით, რომ ეს არის მიზანშეწონილი ადგილი მაღაზია ახლოს საბითუმო საწყობი, რომელიც რეკომენდირებულია შენარჩუნება 100 ყველაზე პერსპექტიულ პოზიციებზე. შემდეგ უბრალოდ არ ვიცი, რა კაბელი და რამდენად მოგიწევთ მომხმარებელს. თუმცა, არსებობს ზოგადი ვერსიები "შეფუთვა", როდესაც საკაბელო მცირდება 5 ან 10 მ. სპეციალისტების თქმით, ბოლო ორი წლის განმავლობაში გაიზარდა ხმების სპეციალიზებული "დააყენოთ" საცალო ვაჭრობის ობიექტში. თუ ადრე საგუშაგოს გაიყიდა მხოლოდ hozmage, დღეს დიდი და საშუალო თურქეთი მზად, გახსნას საკუთარი მაღაზიები იყიდება პროდუქტები. საშუალოდ სავაჭრო წერტილი სპეციალობით PPC და electroaccessories, ყიდის თვის სხვადასხვა სადენები და კაბელები - UAH 50 ათასი. სავაჭრო ზღვარი - მდე 25%. ეკონომიკური ბაზრებზე გაიყიდება როგორც შეფუთული საქონელი და moldings. მისი თქმით, მოვაჭრეებს, უახლოეს წლებში მოცულობა ბაზარზე სავაჭრო პუნქტი არ შემცირდება. "Hawkers მომგებიანი გაყიდოს ასეთი პროდუქცია, მას შემდეგ, რაც რამდენიმე საკითხი, მათ შეუძლიათ შექმნან სავაჭრო ზღვარი-100%. საშუალოდ, საცალო ზღვარი საწყისი ბაზრის მოვაჭრეები არის 20-25%. ამბობდა kabelski გენერალური დირექტორი სააქციო საზოგადოება "azovkabel" Valeriy დენისენკო ხსენებული: - მთავარი დაბრკოლება ნებისმიერი უკრაინული მწარმოებელი საკაბელო პროდუქცია - შიდა ფასები ნედლეული და ენერგია. რუსეთში სპილენძის მავთული, როდ ღირს $ 1, 98-2 ათასი თითო 1 ტონა ერთად დღგ, მიუხედავად იმისა, რომ უკრაინაში ფასი საქმე $ 2, 3 ათასი ათასი კუბური მეტრი გაზის ჩვენთან ღირს დაახლოებით $ 50 და იქ არის $ 17. სცადეთ მუშაობის შიდა ნედლეულის და ენერგომატარებლების კონკურენციას ბაზარზე ადგილობრივი კომპანიების! თუმცა, ჩვენი კომპანია აქტიურად მუშაობს რუსეთის ბაზარზე. უბრალოდ ზოგიერთი ტიპის საკაბელო პროდუქცია რუსეთი არ აწარმოებს, და, გარკვეული ტიპის miharati "შევა" რუსეთის ფასები... რაც შეეხება უკრაინის ბაზარზე, ego ბოლო წლებში არის სხვაობა, სიმრავლის ახალი მწარმოებლები და საკმაოდ ინტენსიური კონკურენციის. ცხოვრება მსხვილი საწარმოების მაცდური ვუწოდებთ. თუმცა, ჩვენ ველით, რომ დაბრუნდეს "Azovkabel" ყოფილი პრესტიჟის. არა ბოლო ადგილი ჩვენი გათვლებით არის დაგეგმილი ზრდა მოხმარების საკაბელო პროდუქცია ქვეყანაში. აღმასრულებელი დირექტორი, "katex" გიორგი LUTSENKO - ბოლო ათწლეულში შვიდი უმსხვილესი უკრაინული მწარმოებლების საკაბელო დაემატა რამდენიმე ათეული ახალი მცენარეები. მოთხოვნა იზრდება და გთავაზობთ. მათ შორის ყველაზე საინტერესო "საკაბელო თემები", ეწოდება ელექტრო ენერგეტიკა. ეს არის მყარი პერსპექტივა, იმის გათვალისწინებით, გეოგრაფიული უკრაინის, როგორც სატრანზიტო სახელმწიფო. უფრო მეტიც, ახლა ჩვენ შეგვიძლია დამაჯერებლად ვთქვათ, რომ ქვეყანაში დაიწყო ინდუსტრიული ზრდის. ასე რომ, ავაშენებთ ახალი ქარხნები. მოთხოვნა მშენებარე თუ უკვე აშენებული ობიექტი, საკაბელო პროდუქცია უზარმაზარი. და ბოლოს, მიიღოს სჭირდება უკრაინის ახალი საკომუნიკაციო კაბელი. მოცემულ "ტრანზიტის" პოზიცია უკრაინა, მოდის დასკვნამდე, რომ მალე უნდა შეცვალოს ნაყარი საკომუნიკაციო ხაზები, ციფრული. და ეს - ზრდის წარმოების ოპტიკურ-ბოჭკოვანი კაბელი და მონათესავე პროდუქცია (სპილენძის კაბელი კავშირი). ასე რომ, ეს არ არის ძალიან თამამი განცხადება, რომ საკაბელო ბაზარზე და საკაბელო წარმოება უახლოეს წლებში გაიზრდება. გამყიდველები CAT - ბაზრის შესახებ Vache DAVTYAN, ასოციაციის პრეზიდენტის "Promkabel" (საბითუმო ვაჭრობის CPR): სიტუაცია საკაბელო ბაზარზე უკრაინაში არის ახლოს სიტუაცია ჩაძირვაში. მწარმოებლები ძირითადად წარმოება და რეალიზაცია გთავაზობთ საბითუმო კომპანია, რომელიც გთავაზობთ ბევრად უფრო მაღალი ხარისხის მომსახურება და დროული შესრულების ბრძანებებს, და ხარჯზე ნედლეულის და დაბალი ფასები. ძირითადად wholesalers "არასამთავრობო გამყიდველები" პოზიციებზე მუშაობის მიზნით, რომელიც უზრუნველყოფს სწრაფ ბრუნვის ფული და, შესაბამისად, დაბალი ფასები. გარდა ამისა, სრული სპექტრი აქვს არა ერთი გამყიდველი, იმიტომ, რომ ეს სჭირდება ინვესტირებას რამდენიმე მილიონი დოლარი. შემდგომი გაზრდის გაყიდვების ბრენდს შეუძლია იმის გამო, გაფართოების ქსელის რეგიონული წარმომადგენლობითი ოფისები, გაიზარდოს ასორტიმენტი, ხელშეწყობა სავაჭრო ნიშნის გამოყენების მარკეტინგული ტექნიკა მოიგოს და შეინარჩუნოს ბაზარზე. ანდრეი SEREDA, დირექტორი, შპს "Netlin" (საბითუმო კატა): - ჩვენი აზრით, ბაზარზე elektroprovodnoi აღჭურვილობა მკაცრად სეგმენტირებული როგორც მწარმოებლები და ბაზრების. თითოეული სეგმენტი (სამშენებლო, კავშირგაბმულობის, ელექტროენერგიის, წყლის, strategicheskom, საყოფაცხოვრებო და t. d. ) აქვს თავისი ძირითადი მოთამაშე, რომელიც გთავაზობთ უმრავლესობის მომსახურება და ფართო სპექტრის. პარალელურად არსებობს ბევრი კომპანია, რომელიც საკაბელო-დირიჟორი პროდუქცია არ არის მათი ძირითადი საქმიანობაა. ბოლო რამდენიმე წლის განმავლობაში სიტუაცია ბაზარზე არ შეიცვალა ძირეულად. მიუხედავად იმისა, რომ ჩვენი დაკვირვების რაოდენობა ფირმები გაიზარდა ოდნავ. შეიძლება ითქვას, რომ კონკურენცია გაიზარდა და გამოიწვია გამკაცრება შორის ურთიერთობის ბაზრის მონაწილეებს. გარდა ამისა, მწარმოებლები ცდილობენ შეამცირონ ჯაჭვი "პროდიუსერი - end user". ერთად, ეს ფაქტორები გთავაზობთ შემცირება ფასებს ბაზარზე. ალექსანდრე KARNAUKH, კომპანიის დირექტორი "KAPRO" (საცალო და საბითუმო ვაჭრობის CPT): - უკრაინაში, მხოლოდ რამდენიმე კომპანიები მზად არის შესთავაზოს მომხმარებელს საქონლის კომპლექსი - სხვადასხვა საკაბელო პროდუქცია და დამთავრებული ელექტრო აქსესუარები. ეს აქვს თავისი დადებითი და cons. კლიენტს, ეს არის მნიშვნელოვანი შეიძინოთ არა მხოლოდ ნაჭერი მავთული და კაბელი დაფები, კონცენტრატორები, მიიღონ აუცილებელი საქონლისა და რჩევა ერთ ადგილას. მაგრამ "რთული" გამყიდველი ხართ დამატებითი ხარჯები სასაწყობო ფართი, სავაჭრო ფართი, პერსონალის. ერთის მხრივ, ჩვენ უნდა ჩაუყარა უმაღლესი markup. მეორე, ეს არის შეუძლებელი დააყენებს ფასები, წინააღმდეგ შემთხვევაში კლიენტი იქნება ყიდვა იაფი მსგავსი პროდუქცია. ჩვენი დაკვირვებით, ბოლო წლებში, სამომხმარებლო ურჩევნია იმ ფირმების, რომ შეუძლია, დაუყოვნებლივ გაათავისუფლოს საჭირო საქონელი, მაგრამ არ ამბობენ, "ამ კვირაში ჩვენ მივიღებთ. დიმიტრი IORGACHOV, საბჭოს თავმჯდომარე ს / ს " Odesskabel" (პროდიუსერი CPT): - საკაბელო-დირიჟორი პროდუქტი - პროდუქტი, კონკრეტული, და მისი წრე მომხმარებელთა შემოიფარგლება. ამ კავშირგაბმულობის ოპერატორები, სამშენებლო და სამონტაჟო ორგანიზაციების, სხვადასხვა ბიზნესის. ასეთი მომხმარებელს ბევრი, მაგრამ თითოეული მათგანი იღებს მცირე პარტიების საკაბელო ან მავთული (მაგალითად, რემონტი ან დამონტაჟებული საკომუნიკაციო ხაზები). ასე რომ, ჩვენ, როგორც მწარმოებლები, ეს არის მომგებიანი, ითანამშრომლოს რეგიონალური დილერები, რომელიც მოემსახურება პატარა მომხმარებელს კონკრეტული რეგიონი. ძირითადი ოპერატორები უმჯობესია მუშაობა პირდაპირ. თანამშრომლობა დილერები ასევე გაძლევთ საშუალებას მიიღოთ ყველაზე სრული და ამომწურავი ინფორმაცია შეცვლის მოთხოვნა, რომ რეგიონი "პირველი ხელი", და, შესაბამისად, სწრაფად რეაგირება. პროგნოზი რიგებში, ბაზარზე საგუშაგოს მომდევნო ორი წლის (სტაბილური ეკონომიკური მდგომარეობით) გაიზრდება. დაპროექტებული საშუალო წლიური ზრდის გაყიდვების მიერ 10-15%, და თითქმის ყველა სახის CPR. მაღალი მოთხოვნა მომდევნო რამდენიმე წლის იქნება გამოიყენოს ძალა საკაბელო. და წარმოქმნას ახალი ციფრული ავტომატური სატელეფონო გაცვლას და გამოყენების მოდემი, როგორც ჩანს, გაიზრდება მოთხოვნა თანამედროვე ტელეფონით საკაბელო. ფასები იგივე დარჩება. წარმოქმნას ახალი "მონსტრები" ბაზარზე საგუშაგოს საეჭვოა.
წყარო: ბიზნესის

წყარო: http://stroymart. com. ua

No comments:

Post a Comment

Яндекс.Метрика