Thursday, January 30, 2014

ჭურჭელი ბეღელში ავეჯი, რომელიც არის ლამაზი ყიდვა 2006-11-09 10:24:44

მშენებლობა და რეკონსტრუქცია.








ჭურჭელი ბეღელში ავეჯი, რომელიც არის ლამაზი ყიდვა
2006-11-09 10:24:44

ისტორიაში ეს სავაჭრო ქსელის სავსეა პარადოქსები. ქსელი არის ჭურჭელი ბეღელში (შეიძლება იყოს თარგმნილი როგორც "ჭურჭელი ბეღელში"), მაგრამ არ გაქვთ ოდნავი დაკავშირებით კერამიკა და მისი თანამედროვე მაღაზიები და chic ინტერ'კარიერა მისი გვერდები, კატალოგები, არ შეიძლება მოუწოდა ჯავშანტექნიკაც. ადრეულ 90-ის მფლობელი სურდა, რათა თავი დავაღწიოთ როგორც დაბალი მოგება და წამგებიანი საწარმოების და ახლა ჭურჭელი ბეღელში მოაქვს მას ძირითადი შემოსავალი უფრო მეტია, ვიდრე $ 1 მილიარდი წლის. ქსელის ჭურჭელი ბეღელში იყო დამფუძნებელი ახალი სტილი და არის აღიარებული ექსპერტების მიერ ინსპირირებული მის რევოლუცია ამერიკის ბაზარზე საყოფაცხოვრებო საქონელი. საბოლოოდ, ბოლო წლებში, ჭურჭელი ბეღელში წარმატებით ყიდის საკმაოდ ძვირი საქონლის მათთვის, ვისაც გაქვთ ფული, მხოლოდ ჯიბის ხარჯები, ბავშვთა და მოზარდი მოზარდი. ეს ყველაფერი დაიწყო ტახტი 1949 წელს, ქვედა მანჰეტენზე, გაიხსნა პატარა მაღაზია, სადაც გაიყიდება თანამედროვე, კომფორტული და მაღალი ხარისხის ავეჯი, რომელიც წარმოებული პატარა სერია საკუთარ სემინარები კომპანია პროექტები საკუთარი დიზაინერები. იმ დროს ჭურჭელი ბეღელში ყურადღება ძირითადად მდიდარი კონსერვატიული მომხმარებელს, რომელსაც შესთავაზეს ძვირი, ლამაზი და მაღალი ხარისხის პროდუქციის ტრადიციული staromerchenskyi სტილი XIX საუკუნის ან ავეჯით მიერ ცნობილი ევროპული ნიმუშები. ეს ბიზნესი არ მოუტანს ბევრი ფული სივიწროვისა ბაზარზე, მაგრამ კომპანია მიიღო საკმაოდ ღირსეული მოგება და თანდათან გაიზარდა. შუა 80-იან წლებში მას უკვე ჰქონდა მინი-ქსელი 21 მაღაზიაში რამდენიმე ძირითად ქალაქებში, აშშ-სა და საკმაოდ მნიშვნელოვანი მოცულობა, რომელიც საშუალებას თავად აწარმოოს საჭირო რაოდენობით თანამედროვე ავეჯით, ორიგინალური პროექტები. 1986 წელს, ამ პერიოდში მშვიდი და ნელი განვითარების დასრულდა, როგორც ჭურჭელი ბეღელში შეიძინა კალიფორნიის დაფუძნებული კომპანია Williams-Sonoma, სპეციალობით იყიდება მეშვეობით კატალოგები და საკუთარი სავაჭრო ქსელი, პროფესიონალური სამზარეულოს აღჭურვილობა, დანაჩანგალი, კერძები და კულინარიული სახელმძღვანელოები. ადრეულ 80-ს ჩაკ უილიამ, დამფუძნებელი კომპანიის (იგი შეიქმნა 1956), გადაწყვიტა გაავრცელოს ფარგლებს მათი ბიზნესი და შეიძინა რამოდენიმე კომპანიები, რომ აწარმოოს და გაყიდოს საქონელი, სახლი და, მათ შორის, ჭურჭელი ბეღელში. პირველი, ჩაკ უილიამსი არ ჰქონდა კონკრეტული მიზეზი, ვფიქრობ, რომ ეს კარგი ინვესტიცია. შემოსავალი ჭურჭელი ბეღელში უარი მას შემდეგ, რაც ბოლოს 70-იან წლებში და მას შემდეგ, რაც გაწევრიანების Williams-Sonoma ეს უარყოფითი ტენდენცია დააჩქარა. მთავარი პრობლემები ჭურჭელი ბეღელში იყო ვიწრო დიაპაზონი და განუხრელად მცირდება საბაზრო ნიშა. ძვირადღირებული ავეჯით, გააკეთა შუა საუკუნის, გვიან 80s, როგორც ჩანს, უიმედოდ მოძველებულია, როგორც ამერიკული "ნიუ მდიდარი", "ვარდების" პერიოდში Reaganomics, სხვა გემოვნების, ვიდრე მათი მშობლები. გამოჩენა იყიდება თანამედროვე სამზარეულო ტექნიკა და ჭურჭელი მიხედვით ჭურჭელი ბეღელში უნდა გამოსწორდეს სიტუაცია არ დაეხმარება. რამდენიმე წლის ჭურჭელი ბეღელში მოუტანა მხოლოდ დანაკარგები. მცდელობა Williams-Sonoma გაყიდოს თავისი საქონელი შესახებ კატალოგებს სრულიად ჩაიშალა: 1991 მოცულობის გაყიდვების მეშვეობით ეს არხი იყო მხოლოდ $ 14 მილიონი ჩაკ უილიამსი ნამდვილად ფიქრობდა, გაყიდვით შემოსული, მაგრამ ეს არ იყო, სანამ მყიდველები. უნდა იპოვოს თავისი ახალი ადგილი ახალი მსოფლიო, საჭირო იყო ცვლილება თავს, და კატალიზატორი ამ ცვლილებების ჭურჭელი ბეღელში მოულოდნელად გახდა 27 წლის Hilary Billings, მიღებული კომპანიის მიერ 1991 წელს, როგორც დირექტორი, ჭურჭელი ბეღელში კატალოგი. როგორც უკან დახევა გაითვალისწინეთ, რომ Williams-Sonoma გათავისუფლებას ყოველი დირექტორია (ეს იყო p'Yat: Williams-Sonoma, ჭურჭელი ბეღელში, გამართავს ყველაფერი - თაროები და კაბინეტები, მებოსტნეები Eden - ბაღი გაყიდული საქონელი 1999 წელს, და პალატა - ძვირი თეთრეულის) ჩაატარა, ცალკე ერთეული, დირექტორი, რომელშიც ის იყო კონტაქტში მწარმოებლებს, მიიღო გადაწყვეტილება ჩართვის საქონლის კატალოგი, სრულად პასუხისმგებელია მისი დიზაინი და შინაარსი, დადებული ხელშეკრულებების ერთად ფოტოგრაფებს, copywriters და დიზაინერებს. სხვა სიტყვებით, ჰილარი Billings მიეცა, მეტი თავისუფლების ხარისხი. და მან მიიღო ეს. როგორც მოგვიანებით იხსენებს, Hilary Billings (სწრაფი კომპანია, ნოემბერი 2001), ფიქრი, თუ როგორ უნდა მიიღოს საქონელი ჭურჭელი ბეღელში გაიყიდა უფრო, იგი უცებ მიხვდა, რომ ამერიკელები იმ დროს იყო ძალიან ცუდი არჩევანი დაამშვენებს თქვენს სახლში. მასობრივი ბაზრის მთლიანად დომინირებს ე.წ. "ამერიკული" style - ფუნქციური, "სტერილური" და სტანდარტიზებული. ლამაზი ავეჯი იყო ძალიან ძვირი, და აირჩიოთ out მთელი სიტუაცია, საჭირო იყო, რათა საკონტაქტო დიზაინის ფირმა და ისევ გასატარებლად უზარმაზარი თანხა. შორის ამ ორი უკიდურესობიდან, იყო ბათილად, და ჭურჭელი ბეღელში იყო ერთ-ერთი პირველი კომპანიები, ამერიკის შეერთებული შტატები, რომელმაც მოახერხა შეავსოთ იგი. პირველი გამოცდილება Hilary Billings იყო ჩართვის დირექტორია გაფართოებულ სერია იაფი, მაგრამ თანამედროვე ხალიჩები ეხლა copra (ქოქოსის ბოჭკოვანი), და ისინი მოულოდნელად გახდა ერთ ერთი ყველაზე პოპულარული პროდუქტები. მომდევნო გამოშვების'გამოჩნდა შექმნილია იმავე სტილით, მარტივი ფარდები დამზადებულია ბამბის ქსოვილის რკინის წნელები, რომელიც ასევე იყო დიდი წარმატება. დროს 1991 Billings ექსპერიმენტის სხვადასხვა საყოფაცხოვრებო ნივთები, და მომავალი წლის დააყენა ეს საფარი შემდეგი დირექტორია, ორიგინალური, ლამაზი, ხარისხიანი და იაფი ტახტი. მისი თქმით, ჰილარი Billings, ეს იყო სიგნალი, რომ კომპანია ირჩევს ახალი სტრატეგია, აქცენტი საშუალო კლასი. არჩევანის ტახტი, როგორც ძირითადი პროდუქტის ახალი სერია არ იყო შემთხვევითი. ... არ არის მხოლოდ ხეები'იან ჩარჩო padded განავალი რომ დგას კედელს ოთახში", - განაცხადა ჰილარი Billings, ინტერვიუების მიცემა'Yu სწრაფი კომპანია 2001 წელს. - როგორც წესი ეს არის პირველი პუნქტის ავეჯი, რომ თქვენ შეიძინოთ. დივანი არის დაკავშირებული ადამიანები ერთად დასვენების, სიმშვიდე და სახლში კომფორტით, და მათ სურთ, რომ ეს რაღაც უფრო მეტია, ვიდრე უბრალოდ ფუნქციური ხარისხის ". Sofa ეხლა ჭურჭელი ბეღელში განსხვავდება, თუ რა იყო წარდგენილი ამერიკის ბაზარზე ავეჯით. ეს იყო ძალიან ძვირი სანახავად ფოტოები კატალოგში იგი მოთავსებული იყო chic ბინების სახლი ღირს მილიონი დოლარი. თუმცა, მისი ფასი იყო მხოლოდ $ 1 ათასი, რომლებიც გადაადგილდებოდნენ მას საშუალო საფასო სეგმენტში. იმ მომენტიდან დაიწყო აღმართი ჭურჭელი ბეღელში. ტახტი იყო ჩანაწერი მოხვდა ყველა მისი ისტორია, და 1992 წლიდან კომპანია მთლიანად გავიდა, რომ ახალი სტილი, რომელიც შექმნილია ახალი აუდიტორია. 1995 წელს, მოცულობის გაყიდვების მიერ ჭურჭელი ბეღელში კატალოგებს მიაღწია $ 100 მილიონი, და Hilary Billings აიღო პოსტი ვიცე-პრეზიდენტი დიზაინი და განვითარების დიაპაზონი (1997 წელს მან დატოვა Williams-Sonoma და შემდეგ ორ-გაიმეორა მისი წარმატება ჭურჭელი ბეღელში კომპანიები W სასტუმროები და RedEnvelope; ახლა იგი ითვლება ერთ ერთი საუკეთესო merchandisers აშშ). ბიზნესის ახალი სტილი, როგორც მაშინ გვითხარით სპეციალისტები მიცემულ ინტერვიუში განაცხადა,'Yu სხვადასხვა გამოცემებში (მაგალითად, MSN, იანვარი 1999, ფული ჟურნალი, ივლისი 2000), ჭურჭელი ბეღელში და იგი სწრაფად'იქ მოვა impersonators გარშემო გააკეთა ნამდვილი რევოლუცია ამერიკის ბაზარზე საყოფაცხოვრებო საქონელი. მომხმარებელს მიიღოს ფართო არჩევანს საქონლის მაღალი ხარისხის განსაკუთრებული დიზაინი და შედარებით დაბალი ფასი. ეს გამოწვეულია მკვეთრი ზრდა მოთხოვნა ავეჯით და ავეჯეულობა. მისი თქმით, Barnard's საცალო ტენდენცია ანგარიში (MSN, იანვარი 1999), 1997 წელს ამერიკელები პირველად დაიხარჯა საქონლის სახლი ზე მეტი ტანსაცმელი და აქსესუარები ($ 296, 3 მილიარდი წინააღმდეგ $ 277, 9 მილიარდი ). მისი თქმით, შეფასების საკონსულტაციო ფირმის WSL სტრატეგიული საცალო ვაჭრობა, 1999 წელს ბრუნვა ამერიკული მაღაზიები, სპეციალობით ავეჯი და სახლის დეკორი მიაღწია $ 77, 3 მილიარდი, რაც 51% - ით მეტი, ვიდრე 1989 წელს, (ფული ჟურნალი, ივლისი 2000). თუმცა, ჭურჭელი ბეღელში იყო პირველი კომპანია, რომელიც ჩაუყარა საფუძველი ახალი ტენდენცია, და, რომ მისი ბრენდი გახდა ასოცირდება ახალი სტილი. შეიძინოთ ავეჯი და თანმხლები საქონლის ჭურჭელი ბეღელში სიმბოლოა სურვილი გარს თავს უბრალო, ლამაზი და კომფორტული რამ, ცხოვრება საინტერესო და გემოვნებიანი, ვაფასებთ მდებარეობს მყუდრო და კომფორტს სახლში. ეს არის უპასუხა მისწრაფება მზად yuppies 80-იან წლებში - Spolana, რომ შეიქმნა შვიდი'ე ვიცი, რომ ვაფასებთ იმ მარტივი რამ ცხოვრებაში, მიუხედავად იმისა, რომ არ გათავისუფლდა ზოგიერთი სნობიზმი და სიყვარული ლამაზი რამ. თუმცა, ამ აზრით, დამკვირვებლების, მაღაზიები ჭურჭელი ბეღელში, რომ შესაძლებელი იყო, შეხვდება მყიდველებს სხვადასხვა ფენების მოსახლეობის - ერთი ახალგაზრდა ადამიანებს, რომელთაც სურთ style წარუდგინოს ჩვენი ბინა, წყვილი, ვინც აფასებს კომფორტს, ხალხი სოფლად, რომლებიც ეძებენ ერთი ვიზიტის ავეჯის მაღაზია მთლიანად განახლება მთელი სიტუაცია (შენიშვნა საფეიქრო ნაწარმი დღეს, სექტემბერი, 2001). მადლობა გაფართოებას დიაპაზონი ადრეულ 90-ს, კომპანიას შეუძლია დააკმაყოფილოს ყველა ამ მოთხოვნებს. მან შესთავაზა, რომ მყიდველებს ავეჯი, ხალიჩები, ფარდები, თეთრეული, საბნები, სამზარეულო, განათების, სხვადასხვა დეკორატიული ნივთები. დაახლოებით, 70% ასორტიმენტი ჭურჭელი ბეღელში გააკეთა დამოუკიდებლად კერძო მწარმოებლები და დიზაინერებს, რომელიც საშუალებას მას, რომ პასუხი მოქნილად ცვლილებების მოთხოვნა და საჭიროებები, ასევე გამარტივებული SV'კომუნიკაციის ყველა მონაწილეს ღირებულება ჯაჭვი. ბიზნესის ჭურჭელი ბეღელში გაიზარდა სწრაფად. მიმოქცევაში დირექტორია, 2000 შეადგინა 80 მილიონი, დაეხმარა და გაიმართა Hilary Billings მკვეთრად გააუმჯობესოს მათი დიზაინი. On გამოხმაურებები (კატალოგი ასაკი, ივნისი 2001), როდესაც ეს დირექტორიები გახდა უფრო, როგორც სარეკლამო ავრცელებს ჟურნალ - დახვეწილი ინტერ'Rami, მაღალი ხარისხის ფერადი სურათები, მომხიბლავი ტექსტები დაწერილი გამოცდილი copywriters. დიზაინი თითოეული დირექტორია ასაკის ერთი style, რომ შეშფოთებულია არა მარტო სურათზე, მაგრამ ასევე დიზაინი საქონელი. ფერის upholstery, ფარდაგები და ფარდები შეიცვალა შესაბამისად მოდა მიმდინარე სეზონში, ხოლო საქონელი ყოველწლიურად იყო შეიცვალოს ახლით. ყოველ ახალ საკითხი, როგორც წესი, სრულად განახლებული სურათები, მაშინაც კი, თუ არ გვქონდა'იყოს იგივე საქონელი, როგორც წინა კვარტალში. მისი თქმით, კრის უებერი, მთავარი დიზაინერი დირექტორია Williams-Sonoma, ეს კეთდება", რათა ყოველ ჯერზე, რომ დღევანდელი ჩვენი პროდუქტების ახალი გზა" (კორპორატიული დიზაინი ფონდი, 1998). ცნობილი დივანი ჰილარი Billings 1992 წელს'გამოჩნდა გვერდი კატალოგი ადრე, ვიდრე მაღაზიებში, თუმცა შორის ბალანსის პირდაპირი გაყიდვების და საცალო აღდგა. დროს 90-იან წლებში Williams-Sonoma სწრაფად გაფართოვდა ქსელი მაღაზიები ჭურჭელი ბეღელში. 1999 წელს იყო დაახლოებით 120 მთელს აშშ (ყველა ქსელები Williams-Sonoma იმ დროს იყო დაახლოებით 280 მაღაზიები). თითოეული მაღაზიის ჭურჭელი ბეღელში იყო გამოირჩევა ორიგინალური დიზაინით, მოამზადებს იყო მიიპყრო ცნობილი სპეციალისტები. მაგალითად, შიდა'er 60 საშუალებების გაიხსნა 1994 - 2001, შექმნილია ცნობილი new York დიზაინერი და არქიტექტორი მეგობარი Rhodes. მისი მუშაობს და მის დაქვემდებარებაში თითოეული მაღაზიებში არ იყო მსგავსი სხვა, მაგრამ არის საერთო სტილი. სავაჭრო დარბაზები 400-700 მოედანზე m შეახსენა, ძალიან დიდი მისაღებით, იქ იყო ბევრი სივრცე, რომელიც საშუალებას თავიდან შთაბეჭდილება clutter და distress, რომელიც აწარმოებს ყველაზე ავეჯის მაღაზიები. ცალკე ჯგუფები და ნივთები ავეჯი და დეკორი იყო მოთავსებული "ბუნებრივი" წესრიგი და შედგებოდა ფრაგმენტები მისაღები ოთახი. ფერი (მსუბუქი, კედლები, იატაკი) იყო დომინირებს თბილი ფერები - თაფლი-ყვითელი, ღია ყავისფერი, მუქი ნარინჯისფერი. მაღაზიები ჭურჭელი ბეღელში არ მოსწონს თანამედროვე მაღაზიები: მათ ჰქონდათ განცდა, კომფორტი და მთავარი coziness. მას შემდეგ, რაც 1994 წელს ქსელის ჭურჭელი ბეღელში დაიწყო ღია სტუდია - მაღაზიებში დიდი და ფართო პროდუქციის ასორტიმენტი. გარდა ამისა, ისინი უზრუნველყოფენ სპეციალური "სამუშაო ადგილები" სია, აღჭურვილია სამონტაჟო მაგიდა (და მოგვიანებით comp'კომპიუტერები), რომლის მიხედვითაც მომხმარებელს შეუძლია გეგმა ოთახი ან მთელი სახლი და ადგილი, ავეჯით და დიზაინით ეხლა ჭურჭელი ბეღელში, ცდილობს სხვადასხვა გზები. ასეთი გადაწყვეტილება შეიძლება გაიზარდა ხარჯები ჭურჭელი ბეღელში ქირავდება შედარებით დიდი ტერიტორიები, მაგრამ ეს დაეხმარა შექმნა მაღაზიები, უნიკალური ატმოსფერო და მისი ორიგინალური სტილი. გარდა ამისა, შიდა'კარიერა Rhodes და სხვა ცნობილი დიზაინერები და არქიტექტორები მოიგო მრავალი ჯილდო, პრესა წერდა (მაგალითად, მიტროპოლიტი სახლში, ამერიკის მთავარი Style, სახლში, არქიტექტურული დაიჯესტის), რომ გაიზარდა პრესტიჟის ჭურჭელი ბეღელში და იმ პირობით, რომ ეს უფასო რეკლამა. შუა 90-იან წლებში გაყიდვების Williams-Sonoma გადააჭარბა $ 1 billion, და ნახევარზე მეტს ეს თანხა იყო აღრიცხული მიერ ჭურჭელი ბეღელში. ბრენდი თავად არის ფართოდ ცნობილი და კომპანიის მართვა გადაწყვიტა, რომ იმისათვის, რომ დააჩქაროს ზრდის, თქვენ უნდა გაავრცელოთ იგი ახალი პროდუქტის ჯგუფების. ყველაფერი საუკეთესო ბავშვებს, და ისევ ხელმძღვანელობა Williams-Sonoma ვერ ნიშა: ამერიკული ბაზრის იყო დაკარგული საბავშვო ავეჯი, მაგრამ არ არის ბრენდი, რომელიც იქნება სპეციალიზებული ამ ჯგუფის საქონელი. ეს ბრენდი შეიქმნა, და ერქვა ჭურჭელი ბეღელში ბავშვები. ახალი სტრატეგია ეფუძნებოდა წმინდა ტენდენცია ზრდის ხარჯები ბავშვთა ტანსაცმელი. In 90 წლის აშშ'იყო მრავალი კლასი "მასობრივი კეთილდღეობა", - უაღრესად გადახდილი პროფესიონალები საშუალო ასაკი, რომლებიც ინვესტირებას თავისუფალი ფულის სწრაფად იზრდება ფასი ფასიანი ქაღალდები. როგორც წესი, წარმომადგენლები ამ ფენის გვიან აქვს საკუთარი შვილები, მაგრამ მათ ვერ დახარჯავს მნიშვნელოვანი თანხა. თანახმად შეფასებით არასრულწლოვანთა პროდუქტების მწარმოებელთა ასოციაციის, თუ 1980 წელს, ამერიკელები შეიძინა სხვადასხვა ბავშვთა საქონელი (გარდა ტანსაცმელი, ფეხსაცმელი, სათამაშოები $ 850 მილიონი, 1999 წელს ეს მაჩვენებელი მიაღწია $ 5, 4 მილიარდი, 11% შედარებით წინა წლის (სავაჭრო ცენტრები დღეს, დეკემბერი, 2000). მნიშვნელოვანი ნაწილი ამ თანხის დაეცა ბავშვი ავეჯი, და რომ ეს ნაწილი, ამ სწრაფად მზარდი ბაზრის შეიკრიბა აცხადებენ, ჭურჭელი ბეღელში. დაიწყოს მომზადება დაიწყო 1998 წელს. რამდენიმე თვის განმავლობაში ჩვენ შევქმენით დიდი რიგი ბავშვთა საქონელი - სკამები, საწოლები, კარადები, ფარდაგები, ფარდები, ნათურები, და ა.შ., დასაწყისში 1999 წლის იყო მომზადებული ექსპერიმენტული დირექტორია, რომელიც იყო დაგეგმილი გათავისუფლების limited edition 500 ათასი ეგზემპლარი და გავრცელება შორის არსებული მომხმარებელს, შედის კომპანიის მონაცემთა ბაზაში. ეს ბიულეტენი უნდა გაიმეოროს გვიან გაზაფხულზე და შემოდგომაზე. თუმცა, დაწყების ახალი, თავიდანვე იყო ადრე გეგმა. როდესაც ემზადება საბავშვო ხაზი ჭურჭელი ბეღელში მოჰყვა იმავე პრინციპებს, როგორც მისი მთავარი საქმიანობა. მისი პროდუქცია გამოირჩევა ბრენდის დიზაინი, მაღალი ხარისხი და ხელმისაწვდომი ფართო ფენების მოსახლეობა, დაწყებული ნათურა სახით პეპელა $ 40 crib ეხლა maple $ 799. საქონლის წარმოდგენილი კატალოგი, შეიძლება წარუდგინოს ყველა სანერგე. და ბოლოს, კატალოგი საბავშვო ავეჯი, სრულიად ახალი მოვლენაა და ამიტომ გამოიწვია ჭეშმარიტი ინტერესი. 1999 წელს დირექტორია, ჭურჭელი ბეღელში ბავშვები იყვნენ განთავსებულია edition 9 მილიონი ასლი და მოიყვანა დაახლოებით $ 50 მილიონი მას შემდეგ, რაც ეს სახელმძღვანელო Williams-Sonoma გადაწყვიტა გახსნას 2000 7 გამოცდა მაღაზიებში გაყიდვის საბავშვო ავეჯი და საქონლის თანმხლები. სავაჭრო მათ იმდენად დიდი, რომ 2001 წელს გაიხსნა კიდევ ერთი 20 საშუალებებს. 2000 წელს, ჭურჭელი ბეღელში განახორციელა ორი პროექტი. წლის აპრილში გამოვიდა ახალი დირექტორია ჭურჭელი ბეღელში საწოლი & აბაზანა მეშვეობით, რომელიც გაიყიდა სხვადასხვა პროდუქცია დაკავშირებული შუა ფასი სეგმენტი, და აგვისტო დაიწყო მათი ონლაინ მაღაზია www. potterybarn. com. Williams-Sonoma შევიდნენ, ელ.-კომერცია ბაზარზე გაცილებით გვიან, ვიდრე ყველაზე სხვა აშშ-ს საცალო შექმნით თქვენი პირველი საიტზე მხოლოდ შემოდგომაზე, 1999. მისი თქმით, კომპანიის წარმომადგენლები, დაგვიანება გამოწვეული იყო იმით, რომ Williams-Sonoma ცდილობდა, რათა მივაღწიოთ მაღალი ხარისხის ტექნიკური სრულყოფა და მოხერხებულობით მომხმარებელს და ამიტომ დაელოდა, თუ მათ აქვთ შესაბამისი სისტემები და პროგრამული უზრუნველყოფა (ბიზნეს პირველი, სექტემბერი, 2000). მოცულობა ინტერნეტ გაყიდვების იყო, ზოგადად, საკმაოდ მოკრძალებული, მაგრამ ხელმძღვანელობას Williams-Sonoma გონივრულად მიიჩნია, რომ დახარჯული ნახვა შექმნის ინსტრუმენტები არ იყო, თუმცა უშედეგოდ. დასასრულს პირველ ნახევარში, 2000, 34% ინტერნეტ კლიენტებს კომპანია არ იყო ჩამოთვლილი, სანამ მისი მონაცემთა ბაზა, ისე, რომ ინტერნეტი აქვს უფლება Williams-Sonoma გაფართოებას მომხმარებელთა რიცხვი, და ასევე მათი ბრენდები, USA რეგიონებში არ ვრცელდება ქსელები მაღაზიები. გამოჩენა ჭურჭელი ბეღელში ბავშვები და ჭურჭელი ბეღელში საწოლი & აბაზანა მოგვცა მკვეთრად გაზრდის კომპანიის გაყიდვები. თუ 1999 წელს მთლიანი შემოსავალი Williams-Sonoma შეადგინა $ 1, 38 მილიარდი ($505 მილიონი, აღრიცხვა იყიდება მიერ კატალოგები), ხოლო 2001 წელს ეს მაჩვენებელი ჰქონდა მიაღწია $ 2 მილიარდი, რომელიც უფრო მეტია, ვიდრე 65% მქონდა, ჭურჭელი ბეღელში და მისი ქვე-ბრენდები. თუმცა, მოგება, და ფაქტობრივად, და კიდევ ერთი საქმე, თითქმის იგივე - დაახლოებით $ 65 მილიონი მთავარი მიზეზი ნათესავი შემცირება სარგებელი ჭურჭელი ბეღელში იყო კრიზისის გამო, რომ დაიწყო აშშ-ს ეკონომიკაზე, 2001. გარდა ამისა, სწრაფი გაფართოება გამოიწვია ის ფაქტი, რომ წარმოების და დისტრიბუტორი'udorsk ძალა კომპანიები ცვიოდა უკან ბრუნვა, რომელიც გაიზარდა ზედნადები ხარჯები. და ბოლოს, მნიშვნელოვანი თანხები იყო ჩადებული განვითარების, და ეს ასევე შემცირებული მოგების. მიერ მოცული მიხედვით, მაგრამ გენერალური დირექტორი Williams-Sonoma დეილ საქართველოს Hilpert ეს იყო, მეტი არაფერი, დროებითი სირთულის. მიუხედავად ეკონომიკური კრიზისის პირობებში, კომპანიამ არ მიატოვა თავისი გეგმების გაფართოებას სავაჭრო ქსელების ჭურჭელი ბეღელში (წლის განმავლობაში იყო 10 ახალი მაღაზია, შემოტანა მათი რაოდენობა მდე 146) და ჭურჭელი ბეღელში ბავშვები, გაიხსნა სამი მაღაზიებში კანადაში და განაგრძო მზადება დაიწყოს ახალი West Elm-ორიენტირებული ახალგაზრდა ადამიანები 25-დან 35 წლის საშუალო ან ქვემოთ საშუალო შემოსავალი. მისი თქმით, არ Cerberus, ანალიტიკა კომპანია WR Hambrecht, საქონლის West Elm წარმოდგენილია 80% ხარისხის თიხის ბეღელში და 60% მისი ფასი" (Business Week, 2002 წლის ივნისიდან). პირველი კატალოგი West Elm დაიბეჭდა აპრილი 2002 ტირაჟი 680 ათასი. ასლები და მოიყვანა შედარებით კარგი შედეგი. ივნისში წარმოების განმეორდა გაფართოების მომხმარებელთა ბაზის. სპეციალისტები ზოგადად იყო ფრთხილი შესახებ წარმოქმნას ახალი,, აღსანიშნავია, რომ კომპანია გაყიდვის იგივე საქონლის იაფად, გადის რისკი დაზიანება მისი სხვა სავაჭრო ნიშნები, პირველ რიგში, ჭურჭელი ბეღელში. თუმცა, იგივე ანალიტიკოსები აღნიშნა, რომ Williams-Sonoma ცდილობს ჯიშის მათ, როგორც შორს, ერთმანეთს. დირექტორიები West Elm იყო წარმოდგენილი, ბევრად უფრო ფართო, ვიდრე ჭურჭელი ბეღელი, და არ არიან ორიენტირებული არ ავეჯი და აქსესუარები, როგორიცაა ბალიშები ან სანთლები. გარდა ამისა, სასაქონლო ნიშნის ქვეშ West Elm, კომპანია დაიწყო გაყიდვის ცალი ავეჯი, რომ ჰქონდა დამოუკიდებლად შეაგროვოს, - რაღაც წარმოუდგენელია ჭურჭელი ბეღელში. ჯერჯერობით, ყველა ამ პროდუქტების შეძენა შესაძლებელია მხოლოდ კატალოგის ან ინტერნეტში, მიუხედავად იმისა, რომ ამ წელს არის დაგეგმილი გახსნა პირველი გამოცდა მაღაზია West Elm. 2001 წელს კომპანია განხორციელდა მთელი რიგი ღონისძიებები, რომელიც მიზნად ისახავს წყალმომარაგების სისტემის. იმის გამო, რომ გამოყენების, თანამედროვე ინფორმაციული ტექნოლოგიების მართვის განაწილების და ოპტიმიზაციის ორგანიზაციული სისტემის რგოლი, მშობიარობა, ინვენტარით წელი შეიძლება შემცირდეს 12, 3%, და შრომის პროდუქტიულობის მიწოდებასა უნდა გაიზარდოს 16%. კომპანია კიდევ უფრო დეცენტრალიზებული და თითოეული ბრენდის იქცა "მოგება ცენტრი", წამყვანი მათი მარკეტინგი, დიზაინი და გაყიდვების პოლიტიკის. შედეგად, გადაწყვეტილება იყო, "ახლოს", რათა ბოლოს, სამომხმარებლო და ბიზნეს უფრო მოქნილი. საბოლოოდ, სპექტრი ჭურჭელი ბეღელში იყო გაზრდილი, წილი საქონლის საკუთარი პროდუქცია, რომელიც დამზადებულია კომპანია უფრო დამოუკიდებელი მესამე მხარის მოვაჭრეებს. ყველა ეს ცვლილება, განაცხადა, რომ მომავალ წელს, როდესაც მოგება Williams-Sonoma თითქმის გაორმაგდა შედარებით 2001 $124, 4 მილიონი. ), და გაყიდვების მოცულობა მიაღწია $2, 3 მილიარდი. როგორც აღნიშნა, ექსპერტების მიერ, ტრაგიკული მოვლენების 11 სექტემბერს, 2001 და მზარდი ეკონომიკური კრიზისი აშშ არ ჰქონდა უარყოფითი გავლენა ბიზნეს ჭურჭელი ბეღელში, პირიქით. ცოტა ხნის წინ, ამერიკელები ატარებენ უფრო მეტ დროს სახლში, შიში, ხალხი, და უფრო მეტი ყურადღება ინტერიერები. გარდა ამისა, ქვედა საპროცენტო განაკვეთები 2001-2002 დაეხმარა ბევრი homeowners refinance მათი იპოთეკური სესხების უფრო ხელსაყრელი პირობები. ნაწილი ამგვარად შენახული ფული იყო ასევე დახარჯული შეძენის საყოფაცხოვრებო ავეჯი. იყიდება 2003 წელს იყო დაგეგმილი, კიდევ ერთი მნიშვნელოვანი პროექტი, ჭურჭელი ბეღელში საბავშვო. ხედავს დიდი წარმატება ამ ბრენდის, კომპანია გადაწყვიტა ლოგიკური ნაბიჯი, და დაიწყება ახალი ხაზი ჭურჭელი ბეღელში Teens-ორიენტირებული მოზარდთა. ეს ნიშა გაჩნდა კიდევ უფრო მომგებიანი, ვიდრე ბავშვები. მისი თქმით, Teen კვლევის შეუზღუდავი (PRNewswire, 20 მარტი, 2003), დაახლოებით 40 მილიონი. ბავშვები და მოზარდები 10 დან 19 years in 2001 დახარჯული $125 მილიარდი. საკუთარი ფული, და არ ჰქონდა პირდაპირი გავლენა ხარჯვის კიდევ $245 მილიარდი. შესახებ მომსახურება. ამავე დროს, გთავაზობთ ავეჯის და სხვა საყოფაცხოვრებო საქონელი, ორიენტირებული სწორედ teenage აუდიტორია, დარჩა არაადეკვატური. სასამართლო დირექტორია ჭურჭელი ბეღელში Teen გამოიცა შეზღუდული გამოცემა 21 აპრილი 2003. საქონლის წარმოდგენილი ეს, იყო იყოფა ხუთ ჯგუფად: ავეჯი, ხალიჩები, ნათურები, თეთრეული და საბნები, აქსესუარები. როდესაც შექმნა ეს ნაწარმი უკვე მიმართა იგივე აპრობირებული მეთოდები, რომლებიც უკვე გამოყენებული ჭურჭელი ბეღელში და ჭურჭელი ბეღელში ბავშვები, კომბინაცია მაღალი ხარისხის და საშუალო ფასი, ორიგინალური დიზაინით, მაღალი ხარისხის დიზაინი. მისი თქმით, ლორა Elber, პრეზიდენტი ჭურჭელი ბეღელში ბრენდები, გაითვალისწინოს კონკრეტული მოთხოვნები of a teenage აუდიტორია, ასე რომ გამოჩენა კატალოგი, განსაკუთრებული ყურადღება გამახვილდა. ესთეტიკის და ენის გამოცემის გამრავლება სტილი ახალგაზრდული ჟურნალი, დიზაინი პროდუქტები გამოიყენება გამოსახულებები პოპულარული ახალგაზრდული მხატვრების, კინოს პერსონაჟი და კომიქსების, ზოგიერთი ავეჯი შეეძლო დამოუკიდებლად უნდა "დაასრულოს" შესაბამისად გემოვნების მყიდველი (მაგალითად, ზე მთავრდება და კარი კაბინეტები, headboards გათვალისწინებული დაფარული ტანსაცმელს პანელი, რომელიც შესაძლებელი იყო, რომ ხატვა რაღაც ან არაფერი, რომ მათ ჯოხი). გარდა ამისა, დასასრულს კატალოგი იყო დაბეჭდილი ტესტები ტიპი "იპოვეთ თქვენი სტილი" და "ოთახი" ჰოროსკოპი. თუ ყველაფერი კარგად, 2004 წელს უნდა გამოცხადდეს და მაღაზიები ჭურჭელი ბეღელში Teen. ახლა ჭურჭელი ბეღელში შევიდა ბედნიერი დრო, როდესაც ბრენდის პოპულარობა მოიპოვა და მასთან დაკავშირებული კონკრეტული სტილი და ცხოვრების. ახლა ამოცანა Williams-Sonoma უზრუნველყოს ფართო ზრდა - კიდევ უფრო გაფართოებას ქსელის მაღაზიებში 2002 წელს გაიხსნა 56, 14 მათგანი ჭურჭელი ბეღელში და 25 ჭურჭელი ბეღელში ბავშვები), განვითარების ახალი რეგიონულ ბაზრებზე, საგარეო გაფართოების (გასულ წელს გაიხსნა 3 მაღაზიები ტორონტოში). კომბინაცია ფასებში, თანამედროვე დიზაინი ყოველთვის კარგი სტრატეგია, და კომპანია, რომელიც მართავს პირველი, განახორციელოს ეს მისი საბაზრო ნიშა უნდა, განწირულია წარმატება.
წყარო: ახალი მარკეტინგული

წყარო: http://stroymart. com. ua

No comments:

Post a Comment

Яндекс.Метрика