Sunday, January 5, 2014

გაზაფხულზე წვრთნები 2006-10-27 18:12:17

მშენებლობა და რეკონსტრუქცია.

გაზაფხულზე წვრთნები
2006-10-27 18:12:17


ხვრელი - mail for a Long time არსენალი დენის ინსტრუმენტები ხელმომჭირნე მფლობელი შეზღუდული იყო, ალბათ, ელექტრო საბურღი, გამარტივებული ცხოვრება საბჭოთა კაცი გვიან 60-იან წლებში. შემდეგ იგი დეფიციტი და იყო განაწილებული ძირითადად მონაწილეებს შორის დიდი სამამულო ომისა და შრომის ვეტერანებს. ან არ გააკეთა პირადი წვლილი შეიტანა გამარჯვების მოქალაქეები ჰქონდა შანსი ძვირფასი ინსტრუმენტი (49 რუბლი მოდელი "Albena-M, ფასი, 1973) არის ის, რომ მისი თქმით, "საქონელი - mail. ბაზარზე წვრთნები იშვიათად ისმის. მიუხედავად იმისა, რომ ბრძანებებს ზემოდან საინჟინრო მცენარეთა პერმის, Saratov, Izhevsk, Konakovo სწრაფად აითვისა წარმოების ელექტრო წვრთნები" და გადავარჩინოთ ეს ჯერჯერობით. მეშვეობით ათწლეულის ფანტაზია საბჭოთა ადამიანი - ოსტატი ყველა გარიგებები იყო შეირყა მიერ გამოჩენა შიდა ბაზარზე კუთხოვანი სახეხი მანქანა ბულგარული წარმოების. ინოვაცია იყო ასე აღსანიშნავია, რომ სანამ იმ დღეს, ელექტრო ugoslav ცხოვრებაში ეწოდება "grinder", მიუხედავად იმისა, რომ დაგეგმილი მიწოდების ბულგარეთი უკვე დიდი ხანია გაქრა წარსულში. მანქანა არის ძალიან კარგი. მისი nozzle სახით აბრაზიული დისკები დაჭრილი რკინის, ფოლადის, ბეტონის, გლუვი შედუღების, ჟანგი. კიდევ ერთი დაგვიანებული რევოლუციის სფეროში სახელმძღვანელო electrotool მოხდა გახსნასთან ერთად, საზღვრის სავაჭრო, როცა რუსეთის ბაზარი იყო კიდევ სავსეა საზღვარგარეთ curiosities - დან სასურველი ჯინსი და დამთავრებული ლამაზი მანქანები. ჩვენი ხელოსანი კმაყოფილი უნდა ვისწავლოთ, რომ გარდა იმისა, რომ წვრთნები, ხოლო ბულგარელები" არსებობს ასევე ელექტრო წვრთნები (ისე, რომ ხრახნები ხრახნიანი), perforators (კედლის საბურღი), წრიული (დისკზე), ჯაჭვი, miter, jigsaws და სხვა ხერხები, თვითმფრინავები, ისევე, როგორც სახლში, მრგვალი და ფირზე Slugovina. და ეს არის მხოლოდ მცირე ნაწილი საყოფაცხოვრებო იარაღები გაშვებული ელექტროენერგია. ცხოვრება შეიკრიბა სრული იგნორირება homebrew master ქვეყანაში არ წავიდა სხვა ექსტრემალური. ბაზარი იმდენად იმაზე,'ფართო, რომ არ უნდა შეცდომა არჩევის რაღაც ღირს, ხოლო კონკრეტული მიზნები დაადასტურა, რომ იყოს პრობლემატური. მხოლოდ მწარმოებლები ათობით; თითოეულ ათობით დენის ინსტრუმენტები; თითოეულ პოზიცია ათობით ტექნიკური პარამეტრები. როგორმე ორგანიზება ბაზარზე, ზოგიერთი კომპანიები გააცნო ერთგვარი გრადაცია, გამყოფი მთელი ინსტრუმენტი სამომხმარებლო, პროფესიული და სამრეწველო. თუ ამ უკანასკნელს მეტ-ნაკლებად ნათელია (სამრეწველო პროდუქცია განკუთვნილია გამოყენების ქარხანა), პირველი ორი ციფრი არის კიდევ შეცდომაში ჩვეულებრივი მყიდველი. იყიდება ექსპერტები ეს არ არის საიდუმლო, რომ ხშირად ფუნდამენტური განსხვავებები საყოფაცხოვრებო (სამოყვარულო და პროფესიული ინსტრუმენტი არ არის. ყველა მახასიათებლები მსგავსი პროდუქცია ორივე კლასები არის იგივე (საავტომობილო ძალა, სიჩქარე და ა.შ.). ხშირად განსხვავება არის შემცირებული, რათა უმნიშვნელო ცვლილებები, დგანან' ნაქსოვი ერთად ფაქტორი საიმედოობის ან universalization. ახსნას მაგალითები. იგივე "ბულგარული", - განაცხადა როგორც პროფესიული ინსტრუმენტი, იქნება განსხვავდება შიდა მანქანები მხოლოდ საკაბელო, რომ პირველ შემთხვევაში, რეზინის ყდის, არ სადენის იზოლაცია პლასტიკური. და ეს, რა თქმა უნდა, არა იმიტომ, რომ ელექტრული პარამეტრების სხვადასხვა, მხოლოდ სემინარები, at'junky იატაკზე საბანკო ხდება უფრო ხშირად. თუმცა, მაგალითად, გერმანული კომპანია Bosch უდავოა და ცნობილი ლიდერი ამ ბაზარზე, არსებითად, ნიშნავს კლასის ინსტრუმენტი: კორპუსის პროფესიული პროდუქცია არის შეღებილი ლურჯი, მოყვარული - მწვანე. In Bosch წვრთნები სხვადასხვა კლასი შეიძლება განსხვავდებოდეს output shaft ტარების ("პრო" უფრო გამძლეა იმის "ყოველდღიური ცხოვრება" - slip) ან Chuck, რომ "პრო"-ინსტრუმენტის მზადდება ძლიერი ფოლადი. მაგრამ ყველა მანქანები პროფესიული გამოყენება, რომლებიც არასოდეს უნივერსალური. თუ სამოყვარულო ვარიანტი შეცვლა რეჟიმები ერთად უხეში ზედაპირული წვრილი, პროფესიული ინსტრუმენტი შეიძლება იყოს მითითებული, რომ მხოლოდ ერთი პარამეტრი, ასე რომ მე უნდა გამოვიყენოთ მინიმუმ ორი ერთეული. გარდა ამისა, მოყვარული ვარიანტი არის გათვალისწინებული ცვალებადი საქშენები, შუქნიშნის მხრივ slhould in jigsaws ინსტრუმენტები, წრიული დაინახა ან screwdriver. თუმცა, ჩვენ ვიმეორებ: კლასიფიკაცია ხშირად ძალიან პირობითია. მოთამაშე კლასიკოსების ბევრი მწარმოებლები, მათ შორის რუსეთის, ძირეულად უარყოფს კლასის მიდგომა დიფერენციაცია Elektroinstrumenti პარკი. ყოფილა კი ერთგვარი სამმართველოს შრომის. თუ Bosch აწარმოებს სხვადასხვა "კალიბრის", მისი შვილობილი კომპანიის Skil (მათ შორის სხვა რამ, გამომგონებელი ხელის წრიული ხერხები) სპეციალიზირებული პროდუქტების, რომ არის, ამისთვის ყველას. და შესანიშნავი ხარისხი ინსტრუმენტი ფასი ნიშა დაიკავა მიერ საქონლის Skil, თითქმის უერთდება ფასი დიაპაზონი ანალოგიური რუსული პროდუქცია. მაგრამ ვეთანხმები, რომ სამომხმარებლო მზად არის, გადაიხადოს 2 ათასი რუბლი საბურღი, შეფუთული მოსახერხებელი შემთხვევაში კომპლექტი წვრთნები ვაჩუქო, ვიდრე იგივე ფული რომ იყიდოს მსგავსი (და, ალბათ, არ არის ცუდი ხარისხის), მაგრამ, მოთავსებული მუყაოს ყუთში შიდა ინსტრუმენტი და გარეშე მინიშნება საჩუქარი. თუ თქვენ პოზიცია არის საბაზრო ძალაუფლების ინსტრუმენტი თვალსაზრისით ფასი და პროდუქციის ხარისხის, და based on პოპულარობა მწარმოებლები, მაშინ ნომერი ორი წელი მას შემდეგ, Bosch ითვლება ამერიკული ჯგუფი Black & დეკერს და მისი შვილობილი კომპანია DeWalt. ექსპერტების აზრით, ეს არის ყველაზე დინამიურად განვითარებადი მწარმოებელი power tools გასული ექვსი წლის განმავლობაში. აქ, ძალიან, არსებობს განყოფილება, შრომის. პროდუქციის წარმოების DeWalt გააკეთა - კიდევ ერთხელ პირობითად ჩაითვალოს პროფესიული, როგორც მიერ მითითებულ ყვითელი ფერის შენობების ელექტრო ინსტრუმენტები. B & დ სპეციალიზირებული სპექტრი მოყვარულთა, აღმნიშვნელი ეს ფუნქცია ფერი ელექტრო წვრთნები, თვითმფრინავები, screwdrivers, სახეხი და სხვა მანქანები - მუქი ლურჯი. უფრო მეტიც, იმ დონეზე, ფასები ყვითელი (ანუ პროფესიული) პროდუქციის DeWalt შეადარეთ ფასები მწვანე (მოყვარული) Bosch და კიდევ პატარა მის ფარგლებს გარეთ. მაგრამ მესამე დიდი მოთამაშე ამ ბაზარზე, იაპონური კომპანია Makita ურჩევნია არ ბოროტად ფერის rainbow, ერთად აზრით, რუსეთის კონკურენტები, გამოყოფის ინსტრუმენტები პროფესიონალი და მოყვარული, საკმაოდ შორს fetched. ამიტომ ყველა პროდუქციის Makita სხვადასხვა კლასები, მათ შორის, სამრეწველო, მოხატული ოპტიმისტურად არის განწყობილი, ღია ლურჯი ფერის. ორიგინალური მარკეტინგული პოლიტიკის კომპანია. მყიდველებს, რომლებიც ამჯობინებენ Makita, მოზიდული, პირველ რიგში, ფასები, რომელიც მერყეობს ფარგლებში განაცხადა, DeWalt. მხოლოდ იმ შემთხვევაში, თუ ეს უკანასკნელი სთხოვს 6 - 7 ათასი მანეთი, პროფესიული კუთხით, სახეხი მანქანა, იაპონელი მიიღოს დაახლოებით იგივე რაოდენობის სამრეწველო ვარიანტი. სხვა მწარმოებლები შეიძლება იყოს გამორჩეული გერმანელი Metabo, Kress, Swedish, Atlas Copco ჯგუფური (სავაჭრო ნიშნების AEG და Milwaukee)და ნაკლები საერთო რუსულ ბაზარზე, მაგრამ ძალიან მაღალი ხარისხის პროდუქციის იაპონური Hitachi. ყველა მათგანი წარმოების ინსტრუმენტი ფართო სპექტრი. ზედა ფასების დონე ჩამოუვარდება ლურჯი Bosch იაფად სპექტრი, ნუ Metabo. მაგრამ არსებობს კომპანიები, რომლებიც აჯობა კი whales წარმოების - ყოველ შემთხვევაში, იმ ფასები. ეს ჩეხური კომპანია Protool, რომ სპეციალიზირებული მხოლოდ პროფესიული ინსტრუმენტი. ფლობს რამდენიმე უნიკალურ ვიცი, როგორ, როგორც ხელის წრიული დაინახა ერთად 165 მმ სიღრმე, ან თვითმფრინავები ხვალ სიგანე 350 მმ ფასი კატეგორია "უმაღლესი მაღალი" ასევე მოიცავს ნივთები Hilti (სათაო ოფისი ლიხტენშტეინი) საინტერესოა, პროდუქციის Protool Hilti საცალო გაყიდვით,'გამოჩნდა ცოტა ხნის წინ: პირველი - გასულ წელს, მეორე მხოლოდ დღემდე. როგორც ხარისხის, რომ არის, აზრით, მენეჯერები სპეციალიზებული მაღაზიების ქსელი "100 დალია"გაყიდვის power tools, შეადარეთ პროდუქცია კონკურენტები hi-კლასის მიერ ამ ღონისძიების მინიმუმ არასწორია. ყველა ეს პროდუქტები impeccable თვალსაზრისით დამსახურებაა, ასამბლეის, თანმიმდევრულობა დიზაინი და კულტურის საქონლის მიწოდება. თუმცა, ინსტრუმენტი ნებისმიერი ჩამოთვლილი ფირმების მაინც from time to time break. მაგრამ უფრო ხშირად ეს ხდება პროდუქტების საშუალო კლასის რუსულ-სლოვენური, ბულგარეთის შემთხვევები. ფრთხილად ღირს ყალბი, რომელიც არ არის დაცული არც Bosch, არც Makito. მაგალითად, გაყიდვების პროფესიონალები გასაკვირი ხმები სატელევიზიო რეკლამა: "ელექტრო DWT. Made in Germany ". მათი თქმით, პროდუქციის ტიპი დისკო DWT მიუხედავად იმისა, რომ გერმანელი სერტიფიკატის, მაგრამ იწარმოება აზიაში. პატარა რემონტი, რომ განვასხვავოთ ყალბი "თეთრი" პროდუქცია შეგიძლიათ Praia de ყველა ფასი აშკარად არ ჯდება ეს სეგმენტი. უფრო მიწოდება "რუხი" დილერები, რომელიც შემოდის რუსეთის ორიგინალური პროდუქტები გავლით, საბაჟო პროცედურების. რათა თავიდან ავიცილოთ უბედურება სახით ჰიპოთეტური ინსტრუმენტი, დაზიანების, შეძენა, აუცილებელია ყურადღება მიაქციონ ყოფნა და სწორი შევსება გარანტია კუპონი მოქმედებს მხოლოდ გარანტია, არამედ მას შემდეგ, რაც გაყიდვების სამსახური. უფრო მეტიც, მიდგომა ორგანიზაციის მომსახურებას სხვადასხვა მწარმოებლები. რუსი დილერები, მაგალითად, მინდა მუშაობა Bosch, რომლებიც ორგანიზებული, კლიენტების მომსახურების გერმანული პუნქტუალურობა. საგარანტიო შეკეთება უმრავლესობის მწარმოებლები რუსულ ბაზარზე ძალაუფლების ინსტრუმენტები გარანტიის ვადა არის ერთი წელი) არ დაუშვას მომსახურების ცენტრებში "რუხი" შეძენილი საქონლის circumvention ლეგიტიმური მთავრობა, და უფრო counterfeits. წესების შესაბამისად, თავისუფალი სარემონტო უარი ინსტრუმენტი გარე მექანიკური დაზიანება ან breakages გამოიწვია, როგორც ჩანს, მიერ არასწორი ოპერაცია. თუმცა, ფირმა საკმაოდ ერთგული დაპირისპირებული შემთხვევაში უმჯობესია, არ ჩხუბს კლიენტს, და შეკეთება ერთეული თავისი საკუთარი ანგარიშიდან. და თუ პოსტ-საგარანტიო პერიოდის განმავლობაში, სარემონტო ღირებულება მოდის ქვემოთ ფასი რეალურად ინსტრუმენტი, მომსახურების ცენტრი, აძლევს მომხმარებელს კუპონი, რომ თქვენ შეგიძლიათ შეიძინოთ მსგავსი მოდელი ათი პროცენტი ფასდაკლება. კიდევ ერთი პოლიტიკის წარმომადგენლობების DeWalt. ეს არის თავის ტკივილი გამყიდველები, მაგრამ სავაჭრო სამოთხეში აქ ურჩევნია, რომ არ სარემონტო ინსტრუმენტი გარანტიები, რთული შემთხვევები, და მისცეს დასკვნა გაცვალონ საქონელი. მაგრამ მაღალტექნოლოგიური Hilti და მხოლოდ ხანგრძლივი ვადა უფასო (ზოგიერთი ნიუანსი) სარემონტო პირველი წლის ოპერაცია, სარემონტო მზადდება ხარჯზე კომპანია; მომდევნო ორი ფიქსირებული ფასი, ზემოთ რაც ფული არ მიიღებს შეკეთება ნებისმიერი სირთულის.

წყარო: "კომერსანტის Dengi

წყარო: http://stroymart. com. ua

No comments:

Post a Comment

Яндекс.Метрика