მშენებლობა და რეკონსტრუქცია.
ერთად ტუმბოს ცხოვრების 2006-10-27 18:08:30
ბაზარზე მოღვაწეები პროდუქტი, რომელიც გაიყიდა ბაზარზე, - საყოფაცხოვრებო ტუმბოები (წყალმომარაგება, გათბობა და საკანალიზაციო ხელთ არსებული საშუალებები). წლიური გაყიდვების მოცულობა $ 20-30 მილიონი (საცალო ფასები). რაოდენობა ოპერატორები - დიდი - დაახლოებით 10 (გაყიდვების მოცულობა უფრო მეტია, ვიდრე $ 700 ათასი წელიწადში). თანაფარდობა შორის იმპორტირებული და ადგილობრივი პროდუქცია - დაახლოებით 70% - ს იმპორტი, up to 30% შიდა წარმოება. სიტუაცია ბაზარზე რამდენიმე წლის განმავლობაში, გაყიდვის საყოფაცხოვრებო ტუმბოები გაიზრდება მიერ 25-30% - ით წელიწადში. სამწუხაროდ, არავის შეუძლია ზუსტად შეაფასოს მოცულობა უკრაინის ბაზარზე საყოფაცხოვრებო ტუმბოები. უბრალოდ შედარება მოსაზრებები ოპერატორები და გაყიდვების მონაცემები ზოგიერთი მსხვილი ფირმები, ჩვენ შეგვიძლია დავასკვნათ, რომ 2001 წელს საყოფაცხოვრებო ტუმბოები უკრაინაში გაიყიდა დაახლოებით $ 20-30 მილიონი (საცალო ფასები). ბოლო წლის იყო წარმატებული სავაჭრო ობიექტებში ტუმბოები, წყლის გაყიდვების შედარებით 2000 გაიზარდა არანაკლებ 20%და ბევრი "ძველი" და 30-40% (მიუხედავად იმისა, რომ იშვიათად მაისი და წვიმიანი ივნისი იძულებული გახდა ბევრი მფლობელები საკარმიდამო მიწები გამოსვლის შეძენა ტუმბოების სარწყავად. - Auth. ). მოვაჭრეები ტუმბოები მჯერა, რომ გაყიდვების ზრდა იყო ხელს უწყობს შემდეგი ფაქტორები. გაუმჯობესების კეთილდღეობა მოსახლეობის. უფრო და უფრო მეტი ადამიანი ვერ ახერხებს შეძენა ტუმბოები. აქტიური საბინაო მშენებლობა. ასევე, ერთი ბინა ვერ "აღიქვას" რამდენიმე ტუმბოების, წყალმომარაგების, გათბობა, მოხსნა ნარჩენების წყალი, საცურაო აუზი და სადრენაჟო ტუმბო შემთხვევაში დაიტბორა სარდაფები. ზრდის ბიზნეს-საქმიანობას. გაჩნდეს ახალი საწარმოები და,, რეკონსტრუქცია ძველი გაზრდის მოთხოვნა აღჭურვილობა ზოგადი და ტუმბოები კონკრეტული. უფრო მეტიც, კომპანიებს სჭირდებათ არა მხოლოდ ტუმბოები, არამედ საყოფაცხოვრებო. პირველი, ბევრი მცირე ბიზნესის (რომ აღარაფერი ვთქვათ, კაფეები და პატარა სასტუმროები) გადაწყვეტილება პრობლემები წყლის, გათბობის და მოხსნა წყალარინების საკმარისი შესრულება საყოფაცხოვრებო ტუმბოები. მეორე, საყოფაცხოვრებო ტუმბოები სულ უფრო მეტად გამოიყენება, როგორც შემადგენელი სამრეწველო მცენარეები, მაგალითად, ამ სფეროში წარმოების, სადაც უნდა სწრაფად ტუმბო, წყლის ერთი კონტეინერი სხვა. კიდევ უფრო წარმატებული მოვაჭრეების ტუმბოები ჰპირდება იყოს მიმდინარე წელს. ექვსი თვის განმავლობაში, ზოგიერთი მათგანი მოახერხა გაყიდვა აღჭურვილობა თითქმის უფრო მეტი ვიდრე გასულ წელს. უდავოდ დაეხმარა, მათ ძალიან ცხელი და მშრალი ზაფხული, "იმ პირობით," გაიზარდა მოთხოვნა სარწყავი სისტემები და ტუმბოების მათ. მაგრამ ეს არ არის გამორიცხული, რომ ბოლოს და ბოლოს დროა მიიღოს ხილი მრავალი წლის მუშაობის შექმნის დილერის ქსელები და გაშენების მომხმარებელს საპროექტო და სამშენებლო ორგანიზაციების წარმომადგენლები. ოპერატორები მჯერა, რომ კიდევ სამი - ოთხი წლის განმავლობაში გაყიდვების ზრდის საყოფაცხოვრებო ტუმბოები მნიშვნელოვანი იქნება. მაგრამ უფრო დიდი ოპტიმიზმი შთააგონებს გაიზარდა გაყიდვების სამრეწველო ტუმბოების " დრო ჩანაცვლება მოძველებული აღჭურვილობა. მაგალითად, მისი თქმით, მოვაჭრეების, Kyivenergo გეგმები აღვადგენთ დაახლოებით 330 ქვაბის (ორი მიმოქცევაში ტუმბოს მოცულობა up to 5 კვტ თითოეულ). უნდა აღინიშნოს, რომ თითქმის ყველა ძირითადი მოვაჭრეებს საყოფაცხოვრებო ტუმბოები შეთავაზება და სამრეწველო ტექნიკა. და წარმატებული მარკეტინგული უკანასკნელი შესაძლებელია მხოლოდ პირის თანდასწრებით, კვალიფიციური პერსონალი, მაღალი დონის რემონტი და ტექნიკური მომსახურება. ამიტომ ჩანს, ეს ნიმუში: უკეთესი მუშაობის კომპანიის გაყიდვების სამრეწველო მოწყობილობები, უფრო სწრაფად იზრდება და მისი რეალიზაცია, საყოფაცხოვრებო ტუმბოები. გარდა ამისა, როგორც რეგიონალური დილერები და ძირითად მომხმარებელს სავაჭრო ტუმბოები - მშენებლები, ინსტალატორები არის მოსახერხებელი მუშაობა კომპანია, რომელიც შეუძლია შესთავაზოს ოპტიმალური გადაწყვეტილება, გათბობის ან წყლის მიწოდება ყველა სახის მომხმარებელს - მცირე ფერმერებს საჯარო მომსახურება. იმპორტი იმპორტი წარმოების ტრადიციულად უზრუნველყოფს მოვაჭრეების ძირითადი შემოსავალი. მინდა ნახოთ ზუსტი ინფორმაცია მოცულობის ექსპორტის და იმპორტის საყოფაცხოვრებო ტუმბოები, და არ გავიდა. მიუხედავად იმისა, რომ გვერდი 29 და იმის გათვალისწინებით, derzhkomstatu ინფორმაცია მოცულობის იმპორტი, ექსპორტი, ტუმბოები, მაგრამ იგი მოიცავს მონაცემთა მიწოდება, როგორც სამრეწველო და საყოფაცხოვრებო ტუმბოები. ასე რომ ყველა შესაბამის განყოფილებაში საბაჟო classifier გაუგებარია და გონივრული გამოყენებისათვის უვარგისია. კონსოლები (თუმცა, ცოტა. - ედ. მხოლოდ, რომ მონაცემები, რომლებიც განეკუთვნება საბაჟო სტატისტიკა, რეალურ ცხოვრებაში ცოტა საერთო - habbit იმპორტიორები (ან წესი? - ედ. ) შეამციროს ღირებულება იმპორტირებული საქონლის, მაშინაც კი, როცა და მოსაკრებლების გადახდა. შემცირებული მაჩვენებელი 10% და სრული 20% დამონტაჟებული მხოლოდ submersible და საკვების ტუმბოები გათბობის სისტემები. ყველა სხვა ტიპის ტუმბოები შეღავათიანი განაკვეთი - 0%, სრული - 5%. ლომის წილი ტექნიკის არის იმპორტირებული დროს concessional კურსი. სამი წლის წინ წილი ტომი გაყიდვების ადგილობრივი და იმპორტირებული ტუმბოები იყო დაახლოებით 50:50. ახლა იმპორტირებული აღჭურვილობა უზრუნველყოფს მოვაჭრეები დაახლოებით 70% შეადგენს. და იმპორტიორები გვჯერა, რომ მისი წილი გაყიდვების გაზრდის მიუხედავად, უფრო მეტიც, მას შემდეგ, რაც შიდა პროდუქტი, ხოლო კარგავს საგარეო ხარისხი. თქვენ რას ფიქრობთ, რომ ადგილობრივ მწარმოებლებს - იხილეთ გვერდები 27-29. შიდა პროდუქტი მრავალი ადგილობრივ მწარმოებლებს უკვე შეშფოთებულია განხორციელების მარკეტინგის, გაყიდვების ტექნიკა. სხვა "nasasatellites" უნდა იჩქარეთ, წინააღმდეგ შემთხვევაში, თქვენ შესაძლოა დაკარგოთ ბაზარზე. შესახებ ცხოვრება და შემოქმედებითი მიღწევები შიდა მწარმოებლები საყოფაცხოვრებო ტუმბოები, რომლებიც დეტალურად გვერდებზე 27-29. ჩვენ შევუდგებით ზოგიერთი თვისებები გაყიდვების შიდა საქონელი. შედეგად კომუნიკაცია მოვაჭრეები მაქვს შთაბეჭდილება, რომ ზოგიერთი მათგანი ბევრი უკრაინელი ტუმბოები აღმოჩნდა არა იმდენად მათი - pumps - ხარისხი, რამდენად უსაფუძვლოა ფასი და გაყიდვების პოლიტიკა ადგილობრივ მწარმოებლებს. მოვაჭრეები აცხადებენ, რომ მათ მოსაპოვებლად თითოეული შიდა ტუმბოს penny. და მათი შეუძლებელია, რადგან არ გააჩნიათ ან არასრულყოფილების სისტემაში საბითუმო ფასდაკლება. კლასიკური მაგალითი არის ცნობილი ხარკოვის მწარმოებელი საკმარისი ხარისხის ცენტრიდანული ტუმბოების იგივე ფასი ავრცელებს ტუმბოები და wandered ქარხანა "ფერმერთა", და wholesaler, ვინც შეიძენს სატვირთო საქონელი. გასაკვირი არ არის, მოვაჭრეებს სურვილი არ მიიღოს სერიოზული ძალისხმევა, რათა ხელი შეუწყოს ამ პროდუქტების. სამართლიანობა, ჩვენ შენიშვნა: ბოლო წლებში არ ყოფილიყო გაუმჯობესების გაყიდვების ზოგიერთი ადგილობრივ მწარმოებლებს. ისინი აქტიურად დაამყაროს კონტაქტები'ASCI სავაჭრო ორგანიზაციები, სამშენებლო დილერი ქსელის, გააუმჯობესოს ფუნქციონირების მომსახურება, რემონტი და ტექნიკური. უკრაინის მწარმოებლებს ასევე სწავლის ხარისხი და ტექნიკური მახასიათებლები, მათი პროდუქცია. მაგალითად, გასული წლის'არის ახალი მოდელი ვიბრაციული ტუმბოს მცირე მოცულობის, უფრო დიდი საიმედოობის, და ა.შ მისი თქმით, მწარმოებლები, ყველაზე მნიშვნელოვანი ის არის, მათი ტუმბოები, განსხვავებით სხვა ვიბრაციული ტუმბოები, არ "დამწვრობა". ეს მართალია და რამდენი ხანი მათ შეუძლიათ "სამფლობელო" განაცხადა შესრულება, შეიძლება იყოს მხოლოდ მიერ გამოვლენილი მათი მასობრივი ექსპლუატაცია. თუმცა, მოვაჭრეების უნდა ყურადღება მიაქციონ მათი გამოჩენა. სხვები ეს არის შანსი, რომ მიიღოთ ახალი პროდუქცია, და ვინმე-პოტენციური საფრთხის შემცირება, გაყიდვების მოცულობის პატარა ("აგარაკზე") ცენტრიდანული ტუმბოები. სავაჭრო ნიშნები Pedrollo, Ebara, Wilo, მარინა... ასეთი ბრენდის სახელები ტუმბოები მიზეზი? ) არის მარტივი, უნდა გვახსოვდეს,'atabout და საცალო და მომხმარებლისათვის. რეალურად, ნამდვილად ცნობილი ბრენდების საყოფაცხოვრებო ტუმბოები, ე.ი. ის, რომ "პირველი მოსმენით" ყველა მოვაჭრეების უკრაინის ბაზარზე არც ისე ბევრი. პირველ რიგში, გავიხსენოთ გერმანელი "Grands" Wilo და Grundfos. ეს ორი ბრენდი აქვთ დაყოფილი ბაზარზე მიმოქცევაში ტუმბოები გათბობის სისტემები. ძალიან ძლიერი გერმანული კომპანიები და ჯგუფური ტუმბოების ნარჩენების წყლის განკარგულებაშია. მაგრამ ახლა მათ დაიწყო კონკურენციას იტალიელი მწარმოებლები. განსაკუთრებით ძლიერი პოზიციები იტალიური საქონელი სეგმენტი საყოფაცხოვრებო ტუმბოები, წყლის მიწოდება. მათ შორის "იტალიელები" "ubiquitous" ტუმბოები სავაჭრო ნიშნები Pedrollo. ძნელია ვთქვა, რომ, პირველ რიგში, ხელი შეუწყო ფართო გავრცელება ამ ნიშნის უკრაინა: ტექნიკური მახასიათებლები, გაყიდვების პოლიტიკის ან სახელი, ასე რომ, ასოციაციური, რომ უნდა გვახსოვდეს,'nezapominam პირველად და სამუდამოდ. უდავოდ, marketer-მართლმადიდებელი ვიტყოდი, რომ going on "საგარეო" ბაზრებზე უნდა თავიდან ავიცილოთ ასეთი ასოციაციები. მაგრამ სლავური'Yang სული იმდენად საიდუმლო, რომ დასავლეთ მარკეტინგი მეცნიერების ვერ შეძლო გაიგებთ ამას. არა ისე ინტენსიურად, როგორც Pedrollo, საჩუქრები ტუმბოები ბრენდები, Speroni და მარინა (უფრო ძვირი ვერსია Speroni). თუმცა, გასული წლის მოსკოვის წარმომადგენლობა Speroni უკვე ძალიან აქტიური მოზიდვის ახალი იმპორტიორთა - წინადადებები თანამშრომლობის გაიგზავნა თითქმის ყველა ფირმები. მისი თქმით, მოვაჭრეების, ზოგიერთი უკრაინელი კომპანიამ უკვე გამართა მოლაპარაკებები მიწოდება, და ეს რაოდენობა იმპორტიორთა Speroni (და, რა თქმა უნდა, მარინა) გაიზრდება. უკვე დაიწყო მუშაობა წარმომადგენელი Speroni ოდესაში. თანდათან უკრაინის ბაზარზე "go" და სხვა ევროპულ მიხედვით. მაგალითად, გასულ წელს ორი კომპანია დაიწყო "ხელი შეუწყოს" ტუმბოები იტალიური კომპანია DAB. მისი თქმით, მოვაჭრეების, კიევში მალე ჩამოვა და პირველი პარტია ტუმბოები Calpeda. 2000 წლიდან ეძებს ღირსეული დილერი, უკრაინა, კიდევ ერთი მნიშვნელოვანი იტალიური SAER. ახლა, როგორც ჩანს, ი სექტემბერში ეს ტუმბოების ჩამოვა უკრაინაში. შორის შიდა საყოფაცხოვრებო ტუმბოები, რომლებიც ყველაზე პოპულარული მომხმარებელთა და საცალო არიან "მერწყული" და "Azovets" (ცენტრიდანული). ეხლა ვიბრაცია - "Bosna LG", "მერწყული", "katex", "წაბლის", "Stream". განაკვეთები ტუმბოები, სავარაუდოდ, დაეცემა. გაიზარდა გასული წლის კონკურსის,, როგორც მოსალოდნელი იყო, "გაიქცა" პროცესის შემცირება ფასებს ტუმბოები - ზე მიმდინარე წლის დასაწყისში მათ (რაოდენობა ოპერატორები) დაეცა დაახლოებით 5-10%. მაგრამ შემდგომი ზრდის ტემპი ევრო (ეს "Pref'ტრიკოტაჟის" მათი გათვლებით მომწოდებლები ტუმბოები) led უმაღლესი "hryvnia" ფასები მიერ 5-10%. ძნელი სათქმელია, რა მოხდება განაკვეთი ერთიანი ევროპული ვალუტა, და ამიტომ, "hryvnia" ფასები, მაგრამ ფასები იმპორტირებული ტუმბოების ევრო უნდა გაგრძელდეს შემცირება. სავარაუდო საცალო ფასი სატუმბი მოწყობილობები, კიევში აღჭურვილობა ფასი, UAH. ავტომატური სადგური წყლის მიწოდება 530 ტუმბოს ვიბრაცია 95 ცენტრიდანული ზედაპირზე (თუჯის შემთხვევაში) 250 ცენტრიდანული თვითმმართველობის priming (თუჯის შემთხვევაში) 450 ცენტრიდანული თვითმმართველობის priming (უჟანგავი ფოლადის) 520 ცენტრიდანული submersible, ხელმძღვანელი 16 m 430 ცენტრიდანული submersible, ზეწოლის 25 m 670 ცენტრიდანული submersible, უფროსი 60 მ 1050 ცენტრიდანული submersible, უფროსი 130 მ 2330 სანიაღვრე 425 ფეკალური 1150 ექსპერტები აცხადებენ, ალექსანდრე BARING (51), დირექტორი, "Bosna e g" (გ კიევში, საწარმოო ვიბრაცია ტუმბოები ბოსნია LG, ბაზარზე 1994 წლიდან, თანამშრომელთა რაოდენობა - 30): - ვიბრაცია ტუმბოები უკრაინაში ახლა outsell submersible. მე ვფიქრობ, რომ ეს გაგრძელდება. ყველა უპირატესობა ცენტრიდანული ტუმბოები, რომლებიც ბევრად უფრო ძვირია, ვიბრაცია (3-4-ჯერ. - Auth. ). ეს განსხვავება ფასი არის იმის გამო, რომ ფუნდამენტური დიზაინი განსხვავებები. მაგრამ ფასი უკრაინის მოსახლეობის გააგრძელებს იქნება გადამწყვეტი კრიტერიუმი. გარდა ამისა, ვიბრაცია, ტუმბოები არ ჰქონდა ამოწურა შესაძლებლობები მისი გაუმჯობესება - 'ახალი მოდელები, უფრო და უფრო საიმედო. პიტერ SZABLEWSKI (42), დირექტორი, "ენერგო მისი" (გ კიევში, ტუმბოს გაყიდვის მიხედვით Pedrollo, იმპორტი ტუმბოები SAER, ბაზარზე 2002 წლიდან, თანამშრომელთა რაოდენობა - 5): --- თუნდაც ამდენი კონკურსი, რომელიც ახლა არსებობს, მათ შორის გამყიდველები Pedrollo ტუმბო, შეგიძლიათ მუშაობა. ასე რომ, კიევში გაყიდვა, ტუმბოები, უკვე რთულია. მაგრამ დაწყება "Wake up" რეგიონებში. და რა არის განსაკუთრებით საინტერესო არის გააქტიურებული, მოთხოვნა ინდუსტრიული ჯგუფი ტუმბოები. შესახებ ახალი ოპერატორები ბაზარზე, მათთვის, ვინც მინდა გაყიდვა, ტუმბოები ნახავთ თბილ ადგილას. გზა დამწყები მწვავე ნებისმიერ ბაზარზე. მაგრამ მზარდი ბაზარი და არა გადატვირთულია ოპერატორები, ეს "თბილი" პერსპექტივა: "otmuchivshis" პირველი ორი ან სამი წლის განმავლობაში, მოგების პერსპექტივა და მუდმივად ვითარდება. მოდით, განვიხილოთ რამდენიმე ტიპიური (ბოლო წლის ან ორი) ვარიანტი ჩამოსვლის ახალი ოპერატორები ბაზარზე საყოფაცხოვრებო ტუმბოები. "Null" ვარიანტი. ცოტა ფული, გამოცდილება, ძალიან, ბიზნესი აგებულია თითქმის "ცარიელი სივრცე". მეტი შანსი წარმატებისთვის, ეს ვალდებულება აქვს რეგიონებში, არამედ კიევში არსებობს შესაძლებლობა, რომ გადარჩება. წაქეზებით ყოფნა შორის იმპორტიორთა იტალიური ტუმბოები, რომლებიც არ მიღწეული წარმატება "ამაღლება" მრავალი დილერები. ასეთი კომპანიის შესაძლებელია მიიღოთ ფასდაკლება საწყისი საცალო ფასი 20-25% - ით, ხოლო მომავალში - და 30%. დილერები, რომლებიც განსაკუთრებით დაინტერესებული იმპორტიორი შეიძლება იმედი "სპეკულირება" - ფასდაკლების 35% და მეტი. შესყიდვის საჭირო მუშაობა ნიმუშები და პატარა საფონდო საქონლის დასჭირდება $ 1500-2500. გარდა ამისა, ზოგიერთი ტუმბოები გაიყიდება "საბაჟო". მიწოდება ხორციელდება იმპორტიორი. დროთა განმავლობაში, გარკვეული შეთანხმების შესახებ, გადადება გადახდა. ზოგადად, როგორც თქმით, მწვრთნელის ერთ-ერთი ფეხბურთის გუნდი: "ყველა თქვენ მხოლოდ თამაში! " ეს უფლება ითამაშოს, ე.ი. ვყიდი ტუმბოებს, განსაკუთრებით არანაირი გამოცდილება, არის ყველაზე რთული. უნდა მუშაობა, როგორც კერძო პირებს და ორგანიზაციებს. ასე რომ აზრი, რომ დარეგისტრირდეთ ორი ქვე'ობიექტების ბიზნეს საქმიანობაში კომპანია (ან ინდივიდუალური)რომ მუშაობს ერთიანი სისტემა, გადასახადები (იმისათვის, რომ საკითხი საგადასახადო ანგარიშფაქტურების)და ფიზიკური პირები, მუშაობს ერთი საგადასახადო (მზრუნველობამოკლებულ cash). "Go" ბაზარზე სჯობს გვიან ზამთარში - ადრე გაზაფხულზე, რათა "ღია კარის" სეზონი გაეცნოს ადგილობრივი მშენებლები, drillers და santehnikai. "ფული + გამოცდილება" NULL ". ყოფნა, სულ მცირე, $ 5000-6000, პირველი, გაძლევთ საშუალებას შექმნათ ინვენტარი "ზაფხულობით" ტუმბოები, სეზონის დაწყებამდე. მეორე, და ბაზარზე, ტუმბოების აქტების ბებერი სავაჭრო წესი: "ფართო სპექტრი, და სხვა ინვენტარი, და უფრო გაყიდვების". მესამე, ხელმისაწვდომობა სამუშაო კაპიტალი საშუალებას ორგანიზება მუშაობა მაღაზიები, მნიშვნელოვნად იზრდება საერთო მოცულობის გაყიდვების და, შესაბამისად, შანსი freshman გადარჩენის. "გამოცდილება + ფული" NULL ". მაგალითად: არის სპეციალისტი, რომელიც მუშაობდა დაახლოებით შვიდი წლის ერთ-ერთ ცნობილ ტუმბოს ფირმები, ქმნის საკუთარ, მოზიდვის მეგობრები მომხმარებელს. გარდა ამისა, გარკვეული პოპულარობით "okolomatocnah" წრეებში და კარგი პროფესიული რეპუტაცია ხელი შეუწყოს მეწარმე მოლაპარაკებები მომწოდებლებთან და უზრუნველყოფს საუკეთესო პირობებით მიწოდება. "ფული + გამოცდილება + გაყიდვების სტრუქტურა". კლასიკური მაგალითი: კომპანია, რომელიც უკვე დიდი ხანია ერთ-ერთი "okolovodnyh" ბაზრებზე, გადაწყვიტა, ხელი შეუწყოს ახალი უკრაინა ბრენდების ტუმბოები. არსებული დილერის ქსელის შეიძლება იყოს "ასი" გამოყენებული, რათა ხელი შეუწყოს ტუმბოები. დაკარგული სპეციალისტების დაქირავება "". თუ იმპორტირებული ბრენდის კარგად შერჩეული, წარმატება გარანტირებულია. სარეკლამო მოვაჭრეები, ტუმბოები, სრულიად დაავიწყდა, სარეკლამო ბოლომდე შესახებ. და უშედეგოდ. საყვარელი სარეკლამო საშუალო მოვაჭრეებს, ტუმბოები - ბიზნეს (პრეისკურანტები) და სპეციალიზებული გამოცემები. რეკლამირება "nasosnikova" და დირექტორია "059", სარეკლამო გაზეთები. გაზაფხულზე და ზაფხულის სარეკლამო ტუმბოები'ნაშრომი "სახლი, ბაღი, სამზარეულო ბაღში"და ტრანსპორტირება. რამდენიმე წლის წინ, ზოგიერთი ფირმა გაზაფხული-ზაფხულის მასიურად იყო შეფუთვა განცხადებები სვეტები და ქვეშ'წამყვანი. ახლა ამ ჰობი მოვიდა naught ეფექტურობის ასეთი სარეკლამო ახლოს არის ნულოვანი. უნდა ითქვას, რომ ამ წელს ბევრი საბითუმო კომპანიებში მოჭრილი მათი სარეკლამო ბიუჯეტები. აქცენტი მუშაობის გადამყიდველს, რომელიც უზრუნველყოფს ხელმისაწვდომობის საქონლის საცალო ვაჭრობა (მაგრამ ღირს გადარჩენა ფული სარეკლამო განმავლობაში კონკურსში? - ედ. ). ROZOVENKY ტუმბოს ბაზარზე მეთოდები ხელშეწყობა, ტუმბოები მრავალფეროვნება არსებობს სხვადასხვა. მაგრამ თუ კომპანია იქნება ingenious, გაყიდვების ზრდა იქნება უფრო მნიშვნელოვანი. მიუხედავად განსხვავებები ფირმები და მათი შემოთავაზებული ტუმბოები, ტრიუკები, რომლითაც მოვაჭრეები დედამიწის დროებითი სტუმრები მყიდველი, როგორც ჩანს, ჩამოიჭრება იგივე წყარო. ყველაზე პოპულარული "თრილერი", ეუბნება პოტენციურ კლიენტებს (და გულუბრყვილო კორესპონდენტები გაზეთების) თითქმის ყველა "ტუმბო" ოფისები ქვეყნის, ნათქვამია: "ჩვენ მინდა რომ მყიდველი. იყო მას შევთავაზეთ ჩვენი მშვენიერი ტუმბო, რომელიც მიუხედავად იმისა, რომ ცოტა უფრო ძვირი, ვიდრე ტუმბოს კომპანია Y X, მაგრამ ეს გრძელდება დიდხანს და ბედნიერად. რამდენი წლის ვართ უკვე ბაზარზე, მაგრამ არც ერთი არ მოხერხდა, კიდევ! მაგრამ სინანული გამოთქვა, ფული წავიდა კომპანია X, და მას შემდეგ დაიწყო საშინელი პრობლემები რემონტი ". როდესაც ამ "თრილერი" წარმოდგენილი გამყიდველები გერმანელი ტუმბოების, როგორც X არის მოვაჭრეებს იტალიური აპარატურა. "იტალიელები", რა თქმა უნდა, გეტყვით, რომ ეს ინფორმაციას უკრაინის ტუმბოები (და "მტრები" იტალიური ბრენდები, ძალიან), და გამყიდველები უკრაინის ცენტრიდანული ტუმბოების, ასე რომ Y არის შიდა ვიბრაციული ტუმბოს. და მხოლოდ vibrationen არ ამბობს, რომ არსებითად. და თუ ფაქტი, მახსოვს, რომ მთავარი ტუმბოები ბრენდები, უკრაინის ბაზარზე გამოჩნდა მხოლოდ ხუთი-შვიდი წლის წინ, და ამ დროს არა ერთ "პატივისცემის" თავად ტუმბოს აქვს უფლება, ვერ (არავის უკვირს, რომ მთელი ქვეყნის მასშტაბით, სწორად ემსახურება ათასობით საყოფაცხოვრებო ტუმბოები საბჭოთა წარმოების. - ედ. ). რაც შეეხება საიმედოობას, ტექნიკის ან ერთი ან მეორე ცნობილი ბრენდები, გაითვალისწინოთ, რომ ყველა იმპორტიორთა მათი რემონტი, და არც ერთი მათგანი, როგორც ჩანს, არ სხდომაზე მოჩვენებითი. არსებობს მთელი რიგი "საშინელებები", რომ ის სავაჭრო ობიექტებში ნაკლებად ძვირი, ან ნაკლებად "დააწინაურეს", ტექნიკით, სადაც ისინი საუბრობენ მათი უფრო პრესტიჟული და ცნობილი კოლეგები. შედეგი ის არის "სიმართლის მიმდინარე ადგილი კრების". ვიმსჯელებთ ეს ისტორიები, ლიდერი წარმოებაში იმპორტირებული ტუმბოები არის, ირონიულად, არ Malaya Arnautskaya ოდესაში, და g. Bila Tserkva წელს კიევში რეგიონი. თუმცა, სახელები შეგროვებული ტუმბოები, და კონკრეტული ადგილმდებარეობის ასამბლეის წარმოების ძალიან ცვლადი (ეს არ გამორიცხავს, რომ narrators სიმართლე გითხრათ). გაურკვეველია, თუმცა, სადაც ამ ნაკვეთი დანაშაული, " კარგად გამკაცრდა რამდენიმე კაკალი არ იტალიური და პოლონური მუშაკი, და მეორე, რატომ არის ეს სევდიანი? გარდა ამისა, ასამბლეის სადგურები (ჰიდროელექტროსადგური) იმპორტირებული კომპონენტები - ეს არ არის სახიფათო, და ცდილობენ იყოს ძლიერი მისაღებად ცუდი. გარდა ამისა, ბევრი იმპორტიორთა სტრესი: ევროპის აქვს გრძელი არსებობს არა მხოლოდ გერმანელი, ან წმინდა იტალიური პროდუქტები. თითქმის ნებისმიერი პროდუქტი - "საერთაშორისო" მისი შემადგენლობა ან საიდან წარმოების. მას შემდეგ, რაც ესაუბრება მოვაჭრეები, ავტორი, როგორც ჩანს, იპოვეს პასუხი ბევრი tantalizing კითხვაზე: "რა ხდება პოტენციური მყიდველები? ". და ისინი, ცემის ბევრი ფირმები და შედგენილი ყველაფერი მათ გვითხრეს, დაახლოებით კონკურენტები, როგორც ჩანს, მოვიდა გარდაუვალია და სამწუხარო დასკვნა: "ტუმბოების საერთოდ არ ღირს ყიდვა, რადგან ისინი ყველა არასანდო", და გააგრძელებს წყლის თაიგულების. ან შეძენა სადაც დაიცვას ძველი წესით: "არ იყოს გაბრაზებული კონკურენტი". ამინდის ამ წლის, რეალიზაცია, საყოფაცხოვრებო ტუმბოები იქნება აღემატება გასული წლის მოღვაწეები, სულ მცირე, 30%. მაგრამ გაყიდვების ზრდას არ გამორიცხავს, ზრდის კონკურსის. პირიქით, ყველა ოპერატორები შეამჩნია, რომ კონკურენცია იქნება შესამჩნევად გაიზრდება, მიუხედავად იმისა, რომ ადგილი ბაზარზე, სანამ ყველა დაკარგული. გამოჩნდება და ახალი ოპერატორები და ახალი ბრენდების. თუ არ იქნება შემდგომი ზრდის EUR, "hryvnia" ფასი იმპორტირებული ტუმბოები შემცირდება დაახლოებით 5%. Sucked შევიდა მინის და ვატიკანის ფოლადის ბაზარზე გამოჩნდება ჩინელები გაყალბების. მათ შეუძლიათ განდევნონ საგარეო და შიდა პროდუქტის. ექსპერტების აზრით, უკრაინის ბაზარზე პროდუქტი, რომელიც გამოიყურება, როგორც ტუმბოს PKm60 სავაჭრო ნიშნები Pedrollo. მაგრამ: 1. იმის ნაცვლად, წარწერა Pedrollo ეს flaunt jumping "კატა" და "პუმას". ყალბი, როგორც ასეთი, ეს არ შეიძლება ჩაითვალოს, პირიქით, არის იმიტაცია. 2. როგორც ჩანს, ამ "კატა" მიუხედავად იმისა, რომ ბაზარზე არ არის მასობრივი მოვლენაა. "გახსნის" ტუმბოს აწარმოებს სპეციალისტი ხანგრძლივი შთაბეჭდილება და ქმნის insoluble შეკითხვები, როგორიცაა: "როგორ იქნება ტუმბოს წყალი? " (თუმცა ერთხელ dangle - დამოწმებული). მისი თქმით, მოვაჭრეების, ამ ტექნოლოგიური შედევრი" გააკეთა, ცხადია, ოდესის და ვრცელდება უკრაინის, ის არის ყველაზე ფართოდ წარმოდგენილი ბაზრებზე სამხრეთ რეგიონებში. ზოგან შესაძლებელია ყიდვა თითქმის $10 (ფასი PKm60 - დან 250 UAH. ). ალბათ, გაჩენის ჩინეთის ბაზარზე "კატები" და არ ექნებათ რაიმე საფრთხე გამყიდველები ევროპისა და უკრაინის ტუმბოები. მაგრამ შეიძლება პირველი ვარდნა ნაკადი იაფი ჩინური პროდუქცია. რამდენიმე წლის წინ იგი "დატბორა" აფრიკის ბაზარზე, დიდად აღემატებოდა იტალიური კომპანია. FDS. info. ექსპერტები აცხადებენ, ვადიმ LOBODA (35), აღმასრულებელი დირექტორი, "ჰიდროგამაძლიერებელი ინჟინერია" (g. კიევში, მიწოდების ტუმბოები ბრენდები, Speroni, მარინა, ბაზარზე 1996 წლიდან თანამშრომელთა რაოდენობა - 10): --- შედეგების მიხედვით, 2001 წლის პირველი ნახევარი 2002, განხორციელების ტუმბოები რეგიონებში გაიზარდა უფრო სწრაფად, ვიდრე კიევში. დედაქალაქში მოთხოვნა ტუმბოები უკვე დასტაბილურდა. აღსანიშნავია, რომ გაყიდვების მაღაზიებში გაზრდის. დროის, ყველა იმპორტიორთა უნდა ვისწავლოთ მუშაობა მაღაზიები - ან პირდაპირ, ან რეგიონალური დილერები (რამდენიმე წლის წინ, ზოგიერთი იმპორტიორთა იყო, ფაქტობრივად, როლი საცალო. ნაწილი საქონლის ისინი გაყიდვის ოფისი პირდაპირ ბოლომდე მომხმარებელს. ახლა ამ კომპანიების მდე 75% შემოსავლების, მოგების იყიდება გადამყიდველს. - AVT. ). წარმატებული გაყიდვების აუცილებელია, რათა უზრუნველყოს კლიენტის და მასთან დაკავშირებული მომსახურება (მონტაჟი, გაშვება, საგარანტიო და მომსახურების). ლუდმილა DEMENTYEVA (42), დირექტორი, "წარმოშობის" (g. კიევში, მიწოდების სატუმბი მოწყობილობები (Pedrollo, Calpeda), ექსკლუზიური დისტრიბუტორი მიხედვით ზენიტი, ბაზარზე 1994 წლიდან, რაოდენობის სამუშაო - 11): --- გთავაზობთ უფრო და უფრო მაღალი ხარისხის პროდუქცია, მაშინაც კი, თუ ეს უფრო ძვირი. ტუმბო - საქონლის გრძელვადიანი. იმისათვის, რომ ფული საათში უნდა, პრობლემები, რემონტი, და ორი შეიძინოთ ახალი ერთი პერსპექტივა, რომ რამდენიმე ადამიანი ცდუნება. ოლეგ DANILOV (26), ხელმძღვანელი გაყიდვების სატუმბი მოწყობილობები JV "დე" (g. კიევში, წარმოება, რეალიზაცია, პლასტმასის წყლის მომარაგების სისტემების, გათბობისა და კანალიზაციის, იმპორტი DAB ტუმბოები, შექმნილი 1995 წელს, ხოლო დასაქმებულთა რაოდენობა - 20): --- არავის ყოველთვის ძალიან რთული. ფირმა უნდა მოვიდეს ბაზარზე, რომელსაც ბაზა, ბარგის, რომელიც მას შეუძლია ბაზა თავად ბრძოლაში მყიდველი. ეს შეიძლება იყოს, მაგალითად, განვითარებული სტრუქტურა იყიდება ზოგიერთი ახლოს ტუმბოები სასაქონლო ჯგუფების (მაგალითად, აქ - წყალმომარაგების სისტემების და გათბობა). ან ახალბედა იქნება უნდა მოვიგოთ უკან თავისი ადგილი მზის ქვეშ ძალიან დაბალი CEN წყარო: ბიზნესის
წყარო: http://stroymart. com. ua
No comments:
Post a Comment