ძალა ინსტრუმენტი ბაზარზე: სტრატეგია და ტაქტიკა 2006-10-27 18:09:22
ზრდის სამშენებლო უკრაინაში ექსპერტების შეფასებით, განსხვავებულად, მაგრამ, ნებისმიერ შემთხვევაში, ეს პროცესი არ არის ადგილი, და აქედან გამომდინარე, მოთხოვნები ინტენსივობა და ხარისხი შესრულება დროთა განმავლობაში სულ უფრო მეტად კომპლექსური. გარეშე თანამედროვე და მაღალი ხარისხის დენის ინსტრუმენტები არის სრული დღეს არ არის ერთი შენობა, ან თუნდაც ჩვეულებრივი საცხოვრებელი სარემონტო. ამიტომ, სამომხმარებლო ყურადღება, რომ ეს პროდუქცია არის სტაბილურად იზრდება, წამოაყენა ახალი მოთხოვნების დონის ფუნქციონირება, საიმედოობის და საექსპლუატაციო თვისებების პროდუქცია. სტრუქტურა 2003 წელს, გაყიდვების ელექტრო ინსტრუმენტები, უკრაინაში გაიზარდა სხვადასხვა შეფასებით, 20-35%. ეს შედეგები ყველაზე ექსპერტების შეფასებულია, როგორც ძალიან დადებითი, იმის გათვალისწინებით, ნაკლებობა უახლესი ე.წ. "მშენებლობა საუკუნეში", და ასევე გაიზარდა ევრო. მთავარი მწარმოებლები დენის იარაღები, ევროპული წარმოშობის, ამდენი საცალო იძულებულნი იყვნენ გასული წლის დააყენებს ფასები მიერ 8-10%, მიუხედავად იმისა, რომ ასეთი "მანევრირება", მართლაც, არ პრაქტიკულად მოახდენს სიტუაციის გაყიდვების. თანაფარდობა ბაზარზე გთავაზობთ არა განსაკუთრებული ცვლილებები არ მოხდა. გამოშვების უკრაინელი დენის ინსტრუმენტები და ადრე ჩართული ქვეყნის მხოლოდ პროდიუსერი ქარხანა "Fiolent (, სიმფეროპოლში). მისი პროდუქცია არ განსხვავდება განსაკუთრებით ფართო სპექტრი, მაგრამ ეს იზიდავს საკმაოდ გონივრული ფასი, ამიტომ, აღმოაჩენს თავის მომხმარებელს არა მხოლოდ ჩვენი ქვეყანა, არამედ მათ შორის მისი უახლოესი მეზობლების, კერძოდ, რუსეთში (უმეტესობა შიდა ინსტრუმენტი არის ექსპორტირებული). მაგრამ მაშინაც კი, მიუხედავად იმისა, რომ უკრაინის იაფი საქონლის იმპორტი, ბაზარზე არის 80-85% ეკუთვნის ევროპული მწარმოებლები. მომწოდებლები იმპორტირებული პროდუქცია, ძირითადად, გერმანია, დიდი ბრიტანეთი, იტალია, ბულგარეთი, შვეიცარია, რუსეთი, აშშ, იაპონია, ჩინეთი და სხვები ამჟამად უკრაინაში წარმოადგენს დაახლოებით ორი ათეული ბრენდების პროფესიული და სამომხმარებლო ხელის ელექტრო ინსტრუმენტები. სეგმენტი პროფესიული იარაღები უდავო ლიდერი კვლავ წარმოება Bosch, რომელიც იკავებს 30% - ზე მეტი ბაზარზე. გარდა ამისა, უმაღლესი დადებითი დინამიკა გასული წლის იყო გამორჩეული ბრენდები, როგორიცაა AEG, DeWalt, Hilti, Metabo და Makita. რაც შეეხება სეგმენტი "საყოფაცხოვრებო იარაღები, განაწილების როლები ასეთია: წამყვანი მწარმოებლები დაჩრდილა, და ლიდერები პროდუქცია Black & დეკერი, DWT, Einhel, Kenzo, კლაუს, Skil და Sparky. აქტიურად მათი გზა უკრაინის ბაზარზე, და რუსი მწარმოებლები ("რიტმი", "Baikal" და სხვები ) მაგრამ არა ყველა ინსტრუმენტები შემოდის იურიდიულად, წამოჭრილი პრობლემა "რუხი" ბაზარი. მისი მოცულობა არის შეფასებული სხვადასხვა ოპერატორები, საკმაოდ შესამჩნევი და მერყეობს 20-დან 50%. საწყისი დრო არ არის მოულოდნელი გამოჩენა და გაუჩინარება რამდენიმე ნაკლებად ცნობილ მოვაჭრეები-დამწყებთათვის, რომელიც გთავაზობთ რუსული მომხმარებელთა ინსტრუმენტები, ძირითადად, აზიური წარმოშობის (როგორც წესი, სამომხმარებლო კლასი) ზე დაბალი ფასები და შესაბამისი ხარისხი. სამწუხაროდ, წილი უკანონო ძალაუფლების ინსტრუმენტი ბაზარზე არ შემცირდება. აღსანიშნავია, რომ პროვოცირება ამ არასასიამოვნო სიტუაციას, მომხმარებელს, რომელიც, მიუხედავად ცუდი ხარისხისა და ნაკლებობა მომსახურება, მაინც ყიდვა საეჭვო პროდუქტი. რა გავლენას ახდენს ხარისხის სამუშაოები შესრულებული და ჩაწერილი დაბნეულობა ბაზარზე სიტუაცია, ართულებს ბიზნესის არა მარტო მოვაჭრეები "უღიმღამო", მაგრამ პატიოსანი რეპუტაციის კომპანიები ei'ორმოს და გამოცდილება. სპექტრი და მისი "რჩეული" იმის გამო, იმპორტი უკრაინელი მომხმარებელს შეუძლია შეიძინოს დღეს თითქმის ნებისმიერი ინსტრუმენტი, იმ შესთავაზა უმეტეს ქვეყნებში, ევროპისა და მსოფლიოს - საწარმოო (სამრეწველო), ნახევრად პროფესიონალური, სამომხმარებლო და ასევე ყველა საჭირო რამ. და, მიუხედავად იმისა, რომ ეს კლასიფიკაცია საკმაოდ პირობითი (საზღვრები შორის ამ ჯგუფების საქონლის არა), ლიდერი გაყიდვების პროფესიული ინსტრუმენტი, რომელიც ფლობს დაახლოებით 60% ბაზრის პროდუქცია. ეს სეგმენტი, ყველაზე მაღალი მოთხოვნა punchers და multi-Foradori, chipping hammers, კუთხე საფქვავები, ცხელი ჰაერის იარაღი, საჭრელი, და ა.შ პოპულარული საყოფაცხოვრებო იარაღები, შეგიძლიათ ხაზი გავუსვა გავლენა წვრთნები, მბრუნავი hammers, თვითმფრინავები. ცოტა ხნის წინ სერიოზული ტენდენცია ზრდის მოთხოვნა მოსახერხებელი და ეკონომიური უსადენო ინსტრუმენტები. და თუ ადრე მთავარ მომხმარებელს ამ პროდუქციის შეადგინა კოლექტორები ავეჯი (რომელიც ყიდულობს ცხელება სხვადასხვა წვრთნები), დღეს უსადენო მოდელები, რომლებიც აქტიურად იძენს პროფესიონალი მშენებლები და ჩვეულებრივი მოქალაქეების, სხვადასხვა საყოფაცხოვრებო სჭირდება. ამიტომ, მთელი რიგი ქსელის ინსტრუმენტები თანდათან გადადის კლასის ბატარეის. ბოლო საქონელი უკვე შევსება ისეთი მნიშვნელოვანი საკითხი, როგორც ჩაქუჩი, საბურღი, ჩაქუჩი, საბურღი, წრიული დაინახა, jig დაინახა, მაკრატელი, და ასე შემდეგ, სხვა მიმართულებები მოიცავს უფრო მძიმე დაყოფა ინსტრუმენტი ფარგლებში პროდუქტის სპექტრს იგივე სავაჭრო ნიშანი. ბევრი მწარმოებლები ყოფს თავის სპექტრი უფრო კლასები, სხვადასხვა ფუნქციური შესაძლებლობები, სფეროში პროგრამები, ფასები, და მომხმარებელთა ჯგუფების (სწრაფი ორიენტაცია მყიდველებს საქონლის სხვადასხვა კლასი, როგორც წესი, შესრულებული სხვადასხვა ფერის). თითოეული ბრენდის აქვს თავისი სადისტრიბუციო და მისი ყველაზე პოპულარული მოდელების ყველაზე ძირითადი ინსტრუმენტი მოკლევადიანი გამოყენება პროფესიული მასალები, განკუთვნილია არასამთავრობო შესრულება ყველაზე მძიმე პირობები. ძალიან მნიშვნელოვანი უნდა აიხსნას და შერჩევა ტუალეტის. დღევანდელ მომხმარებელს, ნაკლებად სავარაუდოა, რომ ავუხსნათ, რომ საჭირო ფუნქცია ინსტრუმენტი შესაძლებელია მხოლოდ შესაბამისი აქსესუარები და დამატებითი წყაროები. პროფესიული ინსტრუმენტი ვითარდება მიმართულებით აუმჯობესებს მის ხარისხის, შესრულება და ერგონომიკა. და უკვე დღეს შეცვალოს ტრადიციული მოდელები, ახალი, მსუბუქი და თანამედროვე დიზაინი: ანტი-ვიბრაცია სახელურები, ღერძული პოზიცია სისტემა, ელექტრონული საკეტები, და ა.შ. ექსპერტების აზრით, პროფესიული მომხმარებლის, ახლა ფუნდამენტურად მნიშვნელოვანია ორი რამ - სრული სპექტრის ინსტრუმენტები და კვალიფიციური რჩევა გამყიდველი. და აქ უნდა აღინიშნოს, რომ, სამწუხაროდ, ჯერ კიდევ რამდენიმე დადებითი მხოლოდ ვიცი რამოდენიმე ძირითადი და ყველაზე პოპულარული მოდელები, არა, რომელსაც ოდნავი წარმოდგენა სპეციალიზირებული ინსტრუმენტი. სამომხმარებლო: პრინციპების შერჩევა ძირითადი ნაწილი მყიდველებს პროფესიონალი ელექტრო ინსტრუმენტები და ადრე არის კორპორატიული კლიენტები: დიდი და პატარა სამშენებლო კომპანიები, სარემონტო გუნდები, და ა.შ. მათი წილი, მისი თქმით, ბაზარზე შეფასებით, ნახევარზე მეტი ყველა მომხმარებელს. ასევე უნდა აღინიშნოს, რომ ცოტა ხნის წინ მზარდი მოთხოვნის პროფესიული იარაღები დაფიქსირდა არა მხოლოდ მშენებლობა, არამედ სხვა industries - მეტალურგია, მანქანა შენობა და ავტომობილები მრეწველობა, ხის გადამამუშავებელი და ა.შ. გარდა ამისა, ინსტრუმენტები სამრეწველო გამოყენება დღეს აქტიურად გამოიყენება კომპანიების მიერ დაკავებული წარმოების ავეჯი და სადურგლო-ს პროდუქცია, ისევე, როგორც ის, ვინც ასრულებს სხვადასხვა სახის სამონტაჟო სამუშაოები (მაგალითად, მონტაჟი, უსაფრთხოების სისტემები და აპარატურა, სიგნალიზაცია, საკაბელო ტელევიზია, comp'კომპიუტერული ქსელები და სხვ.) რაც შეეხება კერძო მომხმარებელს, ისინი ზოგადად ურჩევნია ნაკლები ფუნქციური და იაფი შიდა ინსტრუმენტები, თუმცა, ზოგიერთი საცალო არ შენიშნა ბოლო წლის განმავლობაში, მკვეთრი ზრდა რაოდენობა შეძენისა და ძვირადღირებული პროფესიული ინსტრუმენტი, რომელიც, სავარაუდოდ, გამოიყენება სხვადასხვა საყოფაცხოვრებო სჭირდება. მაგრამ, მიუხედავად ამისა, მთავარი თანაფარდობა საცალო და საბითუმო ვაჭრობა არ შეიცვლება, დრო - საბითუმო განიხილება უფრო პერსპექტიული და ზრდის სერიოზულად უსწრებს საცალო ვაჭრობა. ეს არის იმის გამო, პირველ რიგში, სპეციფიკა ბაზარზე დღეისათვის, მთავარი ნაყარი მყიდველები არიან, კომერციული და სახელმწიფო სტრუქტურების, რომელსაც აქვს უფრო მეტი ფინანსური საშუალება შედარებით, კერძო მომხმარებელი. ეძებს გეოგრაფიის მოხმარების power tools, იგი გამოიყურება საკმაოდ ტრადიციული - უმრავლესობა გაყიდვების დედაქალაქში რეგიონი და ძირითადი რეგიონალური ცენტრების (კიევი, დნეპროპეტროვსკი, დონეცკი, ხარკოვი, Zaporozhye, ლვოვის, ოდესის, Poltava და სხვები ) ცვლილებები სასაქონლო სტრუქტურა ბაზარზე და ძირითადი ტენდენციები, მისი განვითარების ყველაზე სპეციალისტები-თავსებადობა'კავშირები სამომხმარებლო განათლება, რომელიც ეხება როგორც არჩევანი და საკუთრების დენის ინსტრუმენტები. სამწუხაროდ, შიდა მყიდველები ყოველთვის არ ვიცი, subtleties კონკრეტული ტექნოლოგიები, სანამ იქ საკუთარი გამოცდილება. თუმცა, გამოცდილება, როგორც წესი, იწყება შეძენა უფრო იაფი მოწყობილობა, რომელიც ხშირად იწვევს გადმოაგდეს ფული. ეკონომიკური ეფექტი შეძენა ყოველთვის არ დადგეს'უკავშირდება დაბალი საწყისი ხარჯები. არა ის ფაქტი, რომ შეძენილი inexpensively იქნება იაფი გამოყენება. მას შემდეგ, რაც ყველა, აუცილებელია განიხილოს არ ღირებულების ინსტრუმენტი, და "ღირებულება საკუთრების" მათ შორის, იმის გათვალისწინებით, არა მარტო ფასი, არამედ შესრულება, სარემონტო ხარჯები, და ცხოვრება. ბევრი ლიდერები შიშობენ, რომ ენდობით საკუთარ თანამშრომლებს ძვირადღირებული და მაღალი ხარისხის დენის ინსტრუმენტები, იმ მოტივით, არასაკმარისი კვალიფიკაცია შემსრულებელთა და რისკის ტექნიკის უკმარისობა. თუმცა, კარგი ინსტრუმენტი არ საჭიროებს სპეციალური მომზადება ადრე გამოყენების, იმავე მომწოდებლებთან თავად ხშირად თან ახლავს მათი პროდუქცია სპეციალური საგანმანათლებლო პროგრამები. ფასი ელექტრო ინსტრუმენტები, პირველ რიგში, განსაზღვრავს მისი მახასიათებლები: ფუნქციონალური, საიმედოობის, მარჯვენა tools, და ასე შემდეგ, ასე რომ, არჩევანის პროდუქტების დაბალი ფასი განხორციელდეს მხოლოდ უარყოფითი შედეგების სახით, უხარისხო მუშაობა, ასევე დამატებითი ხარჯები, სარემონტო ან შესყიდვის ახალი აღჭურვილობა. ბევრი, რა თქმა უნდა დამოკიდებულია სამუშაო პირობებში და გამოყენება. 1/1 პრაქტიკა გვიჩვენებს, რომ პრობლემა არსებობს სხვადასხვა, ამიტომ საკმაოდ ხშირად, მაგალითად, სამშენებლო სამუშაოები ხორციელდება მრგვალი საათი და ნებისმიერი ამინდის. იაფი ინსტრუმენტი ვერასოდეს მუშაობის ხანგრძლივი და უბედურება-უფასო ღია ადგილზე გადმოინაცვლეს. ერთი თვის შემდეგ იგი სავალდებულო'დამარცხდება და გახდეს უვარგისია გამოყენება. არ უნდა დაგვავიწყდეს, რომ რამდენად მაღალი იქნება გამოყენებული კონკრეტულ შესახებ მშენებლობის'ობიექტის ინსტრუმენტი, დამოკიდებულია იმაზე, საიმედოობა და გამძლეობა შენობა. ხარისხის ინსტრუმენტი და შესაბამისად კონკრეტული ტიპის პროდუქტი კონკრეტული განაცხადის ტერიტორიები არის მთავარი კრიტერიუმები არჩევანი ნებისმიერი სერიოზული სამშენებლო და საწარმოო კომპანია, ან თუნდაც სარემონტო გუნდი. გაყიდვების წამყვანი ოპერატორები საბაზრო ძალაუფლების იარაღები გამოიყენოს ყველა სქემები, გაყიდვების. მსხვილი კომპანიები-ლიდერები მუდმივად ფართოვდება მისი გაყიდვების ქსელის, დილერები, წარმომადგენლობითი ოფისები, შვილობილი, შეძლებს დაფაროს ბევრი ქვეყნის ტერიტორიაზე. ეს ჯგუფი უნდა შეიცავდეს ასეთი სტრუქტურები, როგორც "რობერტ ბოშის", "alcest", "Budpostach, Komservis", "ესკო", "NTT" და სხვები, რომლებიც წამყვანი იმპორტიორები, ან უმსხვილესი სავაჭრო კომპანია (ან ორივე ერთდროულად). რეგიონებში ვითარდება კარგად და სავაჭრო საწარმოები, ადგილობრივი წარმოშობის, ისე თითოეული რეგიონალური ცენტრი არსებობს რამდენიმე რეგიონული ლიდერები. მათ შორის აღსანიშნავია: "Hansa", "Tool-ცენტრი" და "Master" (დნეპროპეტროვსკი), "ელმარ" (Poltava), "ბასტიონი" (ოდესა), "Dneprokoks" (Zaporozhye), "Gryphon" (ლვოვის) და სხვები გასულ წელს შეუერთდა იყიდება ძალაუფლების ინსტრუმენტი და მშენებლობა სუპერმარკეტებში, რომელიც, ექსპერტების აზრით, მისცა ძალიან კარგი შედეგი. და თუ ადრე საცალო ვაჭრობა (ბაზარში ან მაღაზიაში) კერძო მფლობელი შეიძლება შემთხვევით არ იყიდოთ ის, რაც მათ ნამდვილად გვჭირდება, არის ინსტრუმენტი, ქვედა ძალა, ისე აუცილებელი ფუნქციები, გარანტიები და ა.შ., დღეს ასეთი მყიდველი ერთად კვალიფიციური საკონსულტაციო მხარდაჭერა. მაგრამ, სამწუხაროდ, არა ყველა ოპერატორები დაიცვას შემდეგი პრინციპები გამიჯვნა, რომელიც საყოფაცხოვრებო ინსტრუმენტი არის უკეთესი გაყიდვა საცალო სუპერმარკეტი ჯაჭვი, და პროფესიული - დილერების. ამიტომ, ხშირად არსებობს პარადოქსული სიტუაცია, როდესაც, მაგალითად, ზოგიერთი სავაჭრო კომპანიები დააყენა შენობა სუპერმარკეტებში სპეციალიზებული მძიმე ტექნიკის (მაგალითად, სამშენებლო rock წვრთნები და jackhammers მასით 10 კგ-მდე), რომელიც არის აბსოლუტურად უსარგებლო საშუალო მომხმარებელი. მაგრამ ასეთი "ზრდის დაავადების", გათვლით, დიდი ბაზრის სპეციალისტები, აუცილებლად გაიმართება და დააყენოს ყველაფერი თავის ადგილას. რაც შეეხება გზა მოზიდვა კლიენტს, ეს არის მათ შორის ყველაზე გავრცელებული და ეფექტური საშუალება ოპერატორები წერტილი, ბრენდინგის დენის ინსტრუმენტები (გამოფენები, ბეჭდური, სატელევიზიო, ბილბორდები და ა.შ.), ისევე როგორც რეგულარული ჩატარება სხვადასხვა სასარგებლო აქციების (მაგალითად, დებულება მნიშვნელოვანი ფასდაკლება შეძენისას ან მატერიალური საჩუქარი). უნარი შესთავაზოს ფართო ასორტიმენტი, რომელიც შედგება რამდენიმე ცნობილი ბრენდები, შესაბამისად, საცალო, ასევე ეხმარება, რომ გაიზარდოს გაყიდვები. მნიშვნელოვნად გაიზარდა როლი მომსახურების მყიდველები და გამყიდველები დაიწყო გამოიყენოთ სხვადასხვა მოსახერხებელი მომსახურება გაყიდვების ხელშეწყობა ინსტრუმენტი. ეს მოიცავს არა მხოლოდ გრძელვადიანი გარანტია'asana, არამედ ოპერატიული შეკეთება პროდუქციის შესაძლო ჩანაცვლება აქსესუარები და პროფილაქტიკა, მხარდაჭერა და საკონსულტაციო (შეძენა და ოპერაციის დროს), და ბევრად უფრო. და პირობები, ძლიერი კონკურენციის მომსახურება უფრო ხელმისაწვდომი, უფრო მრავალფეროვანი და უფრო პროფესიული. უმრავლესობა ბაზრის ოპერატორები ერთხმად აცხადებენ, რომ დღეს შეუძლებელია, გაყიდვა პროფესიული ინსტრუმენტი გარეშე სთავაზობს სრული პაკეტი მომსახურება, დაწყებული მიწოდების ინსტრუმენტს, მისი სამსახურის შენარჩუნება. მნიშვნელოვანია სწორად ერთად'გაირკვეს კონკრეტულად რა მომხმარებელთა საჭიროებებს და გთავაზობთ ინდივიდუალურ და ოპტიმალური გადაწყვეტა ყოველ კონკრეტულ შემთხვევაში. In SV'ASCO ამ ბოლო პერიოდში მნიშვნელოვნადაა გაზრდილი მოთხოვნები პროფესიული კვალიფიკაციის პერსონალი და დემონსტრირება ინსტრუმენტი რეალურ პირობებში. მრავალი საცალო, გარდა იმისა, რომ მთავარი გაყიდვების არის კიდევ ერთი დაქირავება ძალაუფლების ინსტრუმენტი. თუმცა, ამავე დროს, ისინი აღიარა, რომ იჯარის ითვლება საკმაოდ გამოსახულება წინადადება, ვიდრე მომგებიანი მომსახურება. დღეს ეს საკმაოდ სარისკო და არაეფექტური გაკვეთილი: ბევრი შემოსავლების მას მოაქვს, მაგრამ პრობლემები galore. პირველი ინსტრუმენტი, გაქირავება, რა თქმა უნდა, ექსპლუატაციაში უმოწყალოდ და, როგორც წესი, არღვევს ყველა წესებს. მეორეც, არსებობს მცდელობები, რათა თავიდან აიცილოს გადახდის გაქირავების მომსახურება, განსაკუთრებით ძალა და capricious კლიენტებს. პროგნოზები შესახებ ევროპის საბჭოს საპარლამენტო ასამბლეის ბაზრის განვითარების 2004 წელს, კომპანია-ლიდერები კონფიგურაცია, მშვიდად და პროგნოზირება, საუკეთესო, შენარჩუნების გასული წლის დინამიკა. დავდგეთ'ეს დაკავშირებულია, პირველ რიგში, არა იმდენად ეკონომიკური, როგორც პოლიტიკური მოძრაობები: იცით, თუ როგორ უნდა მოიქცეს ფინანსური მანქანა ქვეყნებში პერიოდში საარჩევნო კამპანია და არჩევნების დროს თავად. აქ შეიძლება იყოს სერიოზული გადინების სახსრები წარმოების სფეროში (მათ შორის, სამშენებლო სექტორში). მთავარი შემოსავალი უმრავლესობა მოვაჭრეები და ადრე დადგეს'ბმულები პირდაპირი გაყიდვების პროფესიონალი ელექტრო ინსტრუმენტები, მიუხედავად იმისა, რომ საყოფაცხოვრებო საცალო იძენს სერიოზული იმპულსი და მომავალშიც გაგრძელდება, რათა სწრაფად გაფართოების გაყიდვების სისტემა (მაგალითად, მეშვეობით შენობა სუპერმარკეტებში, წარმოადგენს საჭირო სპექტრი და უზრუნველყოფს პროფესიული რჩევა). მაღალი ალბათობა ზრდის მაჩვენებელი ზრდის გაყიდვების მასალები (წვრთნები, chisels, დისკები, ფირები, და ასე შემდეგ ), ასე რომ, მომდევნო რამდენიმე წლის იქნება, სავსებით შესაძლებელია, შერჩევა ეს ბიზნესი, როგორც ცალკე, დამოუკიდებელი მიმართულებით. პროგნოზირების პოპულარობა სპეციალისტები და კლასი ბატარეის ინსტრუმენტები, რომ გაიზრდება ორივე სპექტრი და მოცულობა მოხმარება. მდგომარეობა ფასები power tools წამყვანი ოპერატორები დგანან'არის დაკავშირებული სიტუაცია ფინანსურ ბაზრებზე და შესაძლო გაგრძელება მადლიერება ევრო. თუმცა, ექსპერტების აზრით, იწვევს შეშფოთებას ყველაზე საბითუმო მომხმარებელს ასეთი ფასი რყევების არ არის მნიშვნელოვანი, ამიტომ ისინი ნაკლებად სავარაუდოა, რომ სერიოზულად იმოქმედებს გაყიდვების ელექტრო ინსტრუმენტები ზოგადად. კომენტარი ექსპერტი სვეტლანა VLASYUK, მარკეტინგის მენეჯერი დეპარტამენტის power tools კომპანიის Robert Bosch შპს. " 2003 წელს ნათლად ჩანს ორი ძირითადი მიმართულებები: სიმწიფის საბაზრო ძალაუფლების ინსტრუმენტები და გამოყოფის დისტრიბუციის. პირველი, ბაზარზე გახდა უფრო გაჯერებული და კონკურენტული. ეს არის დასტურდება მრევლს და ლეგალიზაცია ყველა მსოფლიო მწარმოებლები, შედეგად - ზრდა ბარიერი, შესვლის ამ ბიზნესში გადასვლას "რუხი" ოფიციალური. მაღალი ნდობა უნდა ითქვას, რომ ნომერი მთავარი მოთამაშე ბაზარზე უკვე გადაწყდა და მიიღოს ახალი ფეხბურთელები ნაკლებად სავარაუდოა. მეორეც, გახსნის სპეციალიზებული სავაჭრო ქსელების (როგორიცაა "ეპიცენტრი") გამოიწვია სამმართველოს არხები სადისტრიბუციო ძალაუფლების ინსტრუმენტები გაყიდვების მეშვეობით შენობა სუპერმარკეტებში, ძირითადად, შიდა ინსტრუმენტი და გამოყენებით ე.წ. ტრადიციული დილერები - პროფესიული იარაღები. ერთად ჩამოსვლის ახალი მოთამაშე გახდა შესამჩნევი ტენდენცია "omnivorous" გამყიდველები power tools, განსაკუთრებით პატარა პირობა, რომელიც, შიშის გარეშე გადაყლაპავ სატყუარას "ტვირთი", დიდი ხნის განმავლობაში მიიღეთ hooked. ეტაპზე ექსპერიმენტი სწრაფად დასრულდება up in იმედგაცრუება და დაკარგა დრო, კონკურენტული ბრძოლის. სამწუხაროდ, და იმპორტიორები, ზოგჯერ "ასუფთავებს" რიგებში მისი დილერები შესახებ ბანალური მიზეზით არ მიმდინარეობს გადახდისუუნარობის საქმის წარმოება. ასევე დღეს, დაკავშირებით ზრდა რაოდენობის ახალი ოპერატორები, ეს არის ძალიან საინტერესო, რომ დაიცვან ნაკადი პერსონალის ერთი კომპანია კიდევ ერთი. ერთად თანამშრომლებს შემოვა და მეთოდები პროდუქტის პოპულარიზაცია. შედეგად, ყველა კომპანია, გახდეს "ერთ-ერთი სახე", " ასლი " და იმეორებს ერთი ლიდერი ბაზარზე იდეები და ნოუ-ჰაუ. მეორეს მხრივ, იზრდება უფრო ძლიერი ფარგლებში ძირითადი ოპერატორები, და ძალიან ბევრი ეს არის სასიამოვნო, რომ სახელმწიფო სწორად და მკაცრად პროფესიული ურთიერთობა წამყვანი ბაზრის ოპერატორები ერთმანეთს. სერგეი OVSYANNIKOV, mene jer გაყიდვების დეპარტამენტის კომპანია "Komservis" - უკრაინის ბაზარზე ძალიან სწრაფად პასუხობს ყველა ევროპულ სიახლეები. და ასე რომ, როდესაც, მაგალითად, გერმანელი მწარმოებელი აფართოებს თავის პროდუქციის ასორტიმენტი, ახალი გაუმჯობესებული მოდელები, ამ თვის, ამ პროდუქციის თაროებზე ჩვენი მაღაზიების. ასე რომ, ბოლო შემოსავლები, რომელიც გამოირჩევა კომპანია "Komservis", აღსანიშნავია, Metabo power tools სპეციალური დამცავი კოდი სისტემები. მფლობელი ასეთი ინსტრუმენტი შეიძლება ახლა საკეტი ეს დაჭერით ღილაკს დისტანციური მართვის, როლი, რომელიც ასრულებს მინიატურული გადამცემი ელექტრონული გასაღები კოდი. ახალი სისტემის უსაფრთხოების საშუალებას გაძლევთ, რათა დაიცვას პროდუქციის ქურდობა და არასანქცირებული გამოყენება, რადგან მის გარეშე, შესაბამისი ზარალი ის იქნება, ვერ მოიცავს. მანამ, სანამ ცოტა ხნის წინ, მთავარი კრიტერიუმი არჩევანი ინსტრუმენტი იყო მისი ფასი. წინამდებარე გთავაზობთ მზად უნდა გადაიხადოს სერიოზული ფული და შეიძინოთ პროდუქტი, ეფუძნება მხოლოდ ხარისხის მახასიათებლები, ფუნქციონალური და ძლიერი მახასიათებლები. გამძლეობა power tools, მოცულობის და ხარისხის მუშაობს, და გარანტია შენარჩუნება არის კრიტიკული, რომ მისი შეძენა
წყარო: http://stroymart. com. ua
No comments:
Post a Comment