Sunday, January 5, 2014

High-tech უკრაინა: metasklad შესახებ მოვლენაა 2006-11-17 13:59:01

მშენებლობა და რეკონსტრუქცია.

High-tech უკრაინა: metasklad შესახებ მოვლენაა
2006-11-17 13:59:01

დღეს შიდა არქიტექტორი რთულია: ის არის გარდამტეხი წერტილი განვითარება. იმ მხრივ აჯამებს, და ყველაფერი, როგორც ჩანს, სრულყოფილი, წყვეტს ემსახურება არა მარტო სტრატეგია, არამედ ყოველდღიური დავალებების შესრულებაში. არქიტექტურა ნაკლებობა პერსპექტივები, რომელიც მას დგანან'დაკავშირებული ღონისძიებები შეიძლება შეფასდეს, როგორც კარგად, როგორც მიღწევები წარსულში eras. ემოციები, სანამ საფარი მოდის ხვალ სასჯელაღსრულების hangover შესახებ hi-tech. როგორც ტექნოლოგია, ინჟინერია, არქიტექტურა თანდათან შეიცვალოს ესთეტიკური, შემოტანა ბოლოს XX საუკუნის ამ პროცესის თვალსაზრისით აბსურდული in დაბადების ადგილი ასეთი პროდუქტი high-tech აქვს უზარმაზარი ამბიციები ფორმირების მხატვრული გამოსახულება და მოქმედებს სისტემის ნიშნები, რომ პრეტენზია უნივერსალურობის. რა გამოიწვია გაიზარდა ინტერესი ინდოეთში, არ არის 30-ზე მეტი წლის დასავლეთში? და ბოლოს, ჩამოვიდა? ეს რა არის? ტერმინი "hi-tech" ეხება "ქოლგა" განმარტებები,'doucin ჰეტეროგენული მოვლენაა, რომელიც არის საერთო o'მათი ერთობა ნებისმიერ საფუძველზე ან მიუსიეს რაღაც. ამ შემთხვევაში: გამოყენების პროცესში არქიტექტურული ფორმირების უახლესი მიღწევები ("მაღალი") ტექნოლოგიები. Hi-tech გრძელდება საუკუნის ქადაგების "ტექნოლოგიური ოპტიმიზმი", ჩამოყალიბებაში მიზნები და განსაზღვრის ამოცანების მისაღწევად უნივერსალური სამოთხის ტექნიკური პროგრესი. ოპტიმიზმი მაღალტექნოლოგიური დგანან'არის პოზიცია უკავია შეხვედრის ამბიციური მოთხოვნებს მრეწველობის და ლობირებს თავისი დაარსების დანერგვა და ტექნოლოგიური ინოვაციები მიზნით მოპოვების საბოლოო ჯამში, მოგება ახალი მშენებლობა. In gradostroi კითხვებს კონცეპტუალური და ადგილობრივ დონეზე არსებითად დახურულია გარკვეული სკოლები მომავალში მიერ მათთვის ახალი და ახალი ბრძანებები. ტექნიკური და ეკონომიკური ასპექტები მაღალტექნოლოგიური კიდევ ერთხელ დაფაროს მისი მხატვრული კომპონენტი. მისი სტილისტური მახასიათებლები განიხილება, idealization მანქანა, ხაზს უსვამს ექსპრესიული შესაძლებლობები უახლესი ტექნოლოგიები, მასალები და კონსტრუქციები, რაც ხაზს უსვამს მუშაობა ნივთები და ტექნოლოგიური აღჭურვილობა. ორიენტირებული მანქანა, ესთეტიკური, მაღალტექნოლოგიური მოძიებაში მათი გადაწყვეტილებები აბსოლუტურად არ არის, რომ დიალოგი, რომელიც მომხმარებელს (როგორც ეწინააღმდეგებოდა პოსტ-მოდერნიზმი), UAI'Yasuyuki ბოლო მეშვეობით pressingovat სარეკლამო მისი აბსოლუტურად დასრულდა მონაწილეობის გარეშე პროდუქტი. თუმცა, განსხვავებით სამრეწველო პროდუქტის, შესწორებული და განახლებული შესაბამისად, და გავლენის ქვეშ Cohn'გარემო, არქიტექტურა მაღალტექნოლოგიური ვითარდება თავისი დამოუკიდებელი საინფორმაციო ველი, რომელიც უგულებელყოფს აზრს, მომხმარებელთა და პროფესიონალები, epitouch გემოვნების ჩვენი თანამედროვენი. Hi-tech ახორციელებს საფუძველზე მამრობითი პრინციპი, დამადასტურებელი თავად ურბანული გარემო და ისტორიულ დროს მისი გულგრილი დამოუკიდებლობა და pressingovat ზეწოლა, ესაზღვრება ქედმაღლობა. შემცირების ტექნიკური იდეა წოდება ზოგადი პრინციპი, hi-tech უარყოფს და სოციალური ფუნქციები არქიტექტურა, არ ზრუნავენ გადაწყვეტილების შესახებ სირთულის გარემოს ფორმირება, მისი unsystematic. ტექნიკა არის მხოლოდ ინსტრუმენტი, გადაჭრას პრობლემები, და დირიჟორი იდეები, ესთეტიკის ინდოეთი იღებს მასშტაბური ქვემოთ ტოკიო შემოქმედებითი ფოკუსირება ენერგიის დაზოგვა და რესურსები. ფონზე ამოსავალი წერტილი განვითარებაში "ტექნიკური" მიმართულება არქიტექტურაში უნდა ჩაითვალოს პერიოდში პირველი ინდუსტრიული რევოლუციის შემდეგ, როდესაც ერთად'იყო ასეთი ინოვაციური სტრუქტურების, როგორც ე.წ. Crystal Palace - პავილიონი " orangery მსოფლიო გამოფენა ლონდონში 1851 წელს ამავე შესრულება მებაღე J.. Paxton, ტექნიკური tower - ტარების მთის ხიდი - გამოფენა პარიზის გამოფენა 1889 ინჟინერი, ეიფელის, ბევრი გადასასვლელი ხიდი ევროპასა და ამერიკაში" გვიან XIX საუკუნეში. მეორე ნახევარში XIX საუკუნეში აგებული დიდი რაოდენობის ობიექტების, სადაც წამყვანი მოტივი არის სათბურის მინის, ლითონის გალერეა. ეს სადგურები, სავაჭრო ცენტრები, საგამოფენო დარბაზები: გალერეა მანქანები და დეპარტამენტის მაღაზიები პარიზში, კრისტალ პალასი, კოპენჰაგენში, უნივერმაღის TCA ბერლინში, Paddington სადგური ლონდონში და მრავალი სხვა. მთავარი მიზანი დიზაინერი იყო გაოცება ნებისმიერი ფასი არის უახლესი ფორმა, ორიგინალური დიზაინის, ზომის ან სიჩქარე მშენებლობა. ნებისმიერი სტრუქტურა უნდა იყოს მოსახერხებელი, რომ ადამიანი გახდეს მისი ტანსაცმელი, იარაღები, მანქანა. მაშინ რატომ არქიტექტურა უნდა იყოს ხელოვნების? კერძო სახლი "მანქანა მცხოვრები", სახლი-კომუნა, თანამედროვე განვითარების govardovskii უტოპია "garden ქალაქი" სახით სამარცხვინო "მძინარე" ქალაქი. ეს და სხვა მრავალი ინოვაციური იდეები XX საუკუნის ნელ-ნელა და დაჟინებით მომზადებული გზა საბოლოო ეტაპი - high-tech. გარღვევა გააკეთა 1940-იან წლებში, იმის გამო, რომ სამხედრო აუცილებლობა, ინერცია არ დაემორჩილა შედეგი. ეს ტენდენციები 1950-1960-s იყვნენ შენობები რომ არის Saarinen, ლ. მის ვან დერ Rohe, ბ Hoff, პ-L ნერვები, კ Tang და ბევრი სხვა ოსტატები. Comp'კომპიუტერული "რევოლუციის" 70 მითითებული ამოცანები, სანამ არქიტექტორები. Main "რევოლუციური" ბილ გეიტსი წინასწარმეტყველებს, რომ უახლოეს მომავალში არის მსოფლიოში მუდმივად იზრდება სიჩქარე, და არქიტექტურა იყო რეაგირება გლობალური ცვლილება. დასაწყისში მსოფლიოში transcontinental მოძრაობა, გლობალური საინფორმაციო ქსელი, მზარდი დინამიზმის ცხოვრებაში hi-tech მოწოდებულია შეასრულოს ეპოქაში, გამოხატავს დიდი ხნის ოცნება კაცი არის კომბინაცია, დრო და სივრცე. შედეგად ჩვენ ვხედავთ: მეცნიერება და რელიგია, რაციონალური და მისტიკური ურთიერთქმედება, ქმნის ახალი სახის ხელოვნების, რომელიც გაგებულია, როგორც რაღაც დგანან'ასოცირებული ტექნიკით. მოჩვენებითი, არარეალური ვიცხოვრებთ პრაგმატული პრიმიტიული და naturalism. სიტყვის მაღალტექნოლოგიური უნივერსალური, იდგა ერთგვარი ჯგუფური და დავდგეთ'ასოცირდება ფუნქციურ-typological მიმართულებით ნაკადის. სამრეწველო HI-TECH ამ მიმართულებით სტილი, მაღალი ტექნოლოგიების აგებული ფართო გამოყენება სამრეწველო ელემენტები, სიმბოლური დამტკიცების სამრეწველო თემები, გამოყენებით მხატვრული და iconic მოღვაწეები სიტყვის, მიღებული გამოსახულებები promarktika - ქარხნები, ქარხნები, სითბოს სადგურები, ბაზები, საწყობები და ა.შ. ეს სტილი ასევე ხასიათდება ექსტრემალური სიმარტივის გადაწყვეტა, allegoric ტომი, კონსტრუქციული nudity ფორმები, განაგრძობს გასწვრივ ფასადი ელემენტები კომუნიკაციები (კიბეები, ლიფტები და ა.შ.,), mpopoma სტრუქტურული ელემენტები. "გეომეტრიული" HI-TECH, ბორისოვმა 1960-იან წლებში ამტკიცებდა, რომ SV'ASCO ერთად გაძლიერება მასალა, მშენებლობა, სამუშაო დაძაბულობა, ხდება უფრო თხელი და მსუბუქია გამო თანდაყოლილი შეზღუდვები მუშაობის შეკუმშვის სტრუქტურებში. აქედან დასკვნა: აუცილებელია იბრძოლოს სტრუქტურების, სამუშაო, ძირითადად, დაძაბულობა. ტრადიციული სქემა, როდესაც ტარების სტრუქტურების შენობა მზად ვართ ერთი წერტილი მხარდაჭერა, არის სიმბოლო-anachronism ბებერი ტექტონიკა, სადაც სამშენებლო სამუშაოები შეკუმშოს, ტექტონიკა დაყენება და მიწოდება ერთმანეთს კონსტრუქციული ელემენტები. ქაღალდის ქარხანა "RM 11" ავსტრია - სიმბოლო ახალი ტექტონიკა, სადაც სამშენებლო სამუშაოები, ძირითადად, დაძაბულობა, რაც შენობას აქვს რთული გეომეტრია. ჩვენი დღის გაუწოდა დიზაინი საკმაოდ გავრცელებული: მოქნილი ბოჭკო და შეკიდული კედლის მოპირკეთება, შეჩერდა და tensile სტრუქტურების, მავთულის mesh, გარსის გადახურვა. ყურადღება ინჟინრები და არქიტექტორები მოზიდული m'shell - სპეციალური კლასი სივრცითი კონსტრუქციები, მზადდება მასალები, მაღალი tensile ძალა, რომელიც იქმნება ორი გზა: მექანიკური და პნევმატური. პირველი მეთოდი იწვევს შექმნა კარავში ნაგებობები, მეორე - საჰაერო გასაბერი და vozduhonosnye. შედეგი თავისთავად "არატრადიციული გეომეტრია" ობიექტების XX საუკუნეში გახდა ტრადიციული. ფუტურისტულ მაღალტექნოლოგიური წინამორბედი ეს ტენდენცია უნდა იყოს ცდილობდა რუსეთის constructivism: Tower III საერთაშორისო საუკუნის Tatlin, იდეები, "ცოცხალი არქიტექტურა" შენობაში "ლენინგრადის სიმართლე" და pam'ძეგლის ქრისტეფორე კოლუმბმა კ მელნიკოვი შეიცავს იდეა ნაგებობები მოძრავი ტომი. და არ არის უტოპია P. Soler და ი ფრიდმანი არ წარმოიშვა გავლენის ქვეშ ფანტასტიკური პროექტი "მცურავი ქალაქი" G. Krutikova - პროტოტიპი თანამედროვე კოსმოსური სადგური სახით ცილინდრიანი plug-საფრენი კერძო კაბინაში და საჯარო ადგილებში, მდებარეობს მისი ძირითადი ნაწილი? იდეა მოქნილობა, დინამიკას, ზრდა, ადაპტაციის მრავალფეროვანი შემოქმედებითი კრედო ავტორები, რომლებიც განხორციელებულია პროექტების შესახებ,',, ერთიანი იგივე პრინციპი, რომელიც ე.წ. "clip-". ის არის, რომ ცალკე დიზაინი ტარების სტრუქტურა - სახის თაროები ყველა საინჟინრო და ენერგიის კომუნიკაციები, განკუთვნილია ხანგრძლივი მომსახურების ცხოვრებაში და შევსებული ავტონომიური უჯრედები. ეს პრინციპი საფუძვლად სისტემა "plug in ქალაქი", განვითარებული I960, ინგლისური ჯგუფური Archigram. Bionic HI-TECH მსოფლიოში ყველა ურთიერთდამოკიდებულ, არ ნივთები და მოვლენები, რომ არ იქნებოდა PAE'დაკავშირებული პირდაპირ თუ ირიბად, შორის საკუთარ თავს, არ არსებობს გაუვალი ბარი'' შორის animate და inanimate ბუნება, არსებობს კანონები, რომ დაახლოებით'გაერთიანდეს მთელი მსოფლიოს ერთი მთელი და წარმოქმნის შესახებ,'ობიექტური აუცილებლობა გამოყენების ხელოვნურად შექმნილი სისტემები, კანონები და პრინციპები, ცხოვრების, ბუნების და მისი სტრუქტურები. ბიოლოგიური ურთიერთობა ადამიანი და ბუნება. "Harbinger ორგანული არქიტექტურა, ანტონიო Gaudi, რომელიც გაიხსნა შესაძლებლობები ორგანული ფორმა მშენებლობა. პერიოდში განვითარებული ხელოვნების Gaudi მითითებით განცხადებები, გერმანული და ავსტრიული არქიტექტორები Semper Vildega, Bauer შესრულებული alias ზოგიერთი Tr. Yu-P "მუხლი" დარვინის თეორია სამშენებლო ხელოვნების "(1900. ), რომელიც ადასტურებს ნიმუში მოქმედების ევოლუციური თეორია არქიტექტურაში. შედეგად, არქიტექტურა გვიან 40-იან წლებში'გაჩნდა ფორმები, რომ წარმოების სტრუქტურული სისტემა ველური. გამოყენების სტრუქტურული სისტემების ბუნების გზა გაუხსნა სხვა სფეროებში არქიტექტურული bionics. ვირტუალური მაღალტექნოლოგიური მნიშვნელოვანი როლი შეასრულა 1990. ითამაშა სწრაფი invasion of privacy comp'კომპიუტერული ტექნოლოგიები, რომელიც დაიწყო ვირტუალური მიმართულებით high-tech. Long-term effects of ამ "m'ან ტექნიკური რევოლუციის", უფრო გადატრიალების, ძნელია პროგნოზირება. მომავალი პერსპექტივები მაღალტექნოლოგიური შეიძლება შემცირდეს რაოდენობა პოზიციებზე: 1. გამოსავალი პრობლემები ენერგიის შემნახველი შენობა, რომელსაც შეუძლია აწარმოებს ან შენახვის ენერგიის. აშშ, მაგალითად, ახალი მეთოდების საიზოლაციო "მისცეს" 40% - ით მეტი ენერგია, ვიდრე ყველა ამერიკული ნავთობის მრეწველობის. უფრო და უფრო'არის სახლები, თვითმმართველობის შენარჩუნების თბილი, გერმანია. იგეგმება, რომ 2020 წილი ასეთი საბინაო იქნება ამ ქვეყანაში 15%. ენერგიის შემნახველი აქვს გავლენა ფორმირების სტრუქტურების. 2. გამოსავალი დინამიური პრობლემები არქიტექტურა. ყოველ დღე იზრდება და უნდა გამოიყენოთ მობილური ნაგებობები, ასაწყობი შენობები. გამოყენებით პრინციპები სიტუაციური ტრანსფორმაციის საშუალებები - მწვავე საკითხი, მომავალი. 3. გადაწყვეტილება futurological პრობლემები. მას შემდეგ, რაც განვითარების საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების გამოიწვია გლობალიზაციის ეკონომიკურ და კულტურულ ცხოვრებაში, ნებისმიერი ჰორიზონტალური საზღვრების დაიწყო ქრებოდა. ჩვენ არ იყვნენ ასტრონავტები on " კოსმოსური დედამიწის "? გვაქვს პრობლემა vertical take-off? სრული veil საიდუმლოება წლების დარჩა, როგორც სამეცნიერო და ტექნიკური გამოგონებების, და დიზაინი სივრცეში მანქანა, ორბიტალური სადგურების და კიდევ იგეგმება დასახლებები მთვარის. და ეს არის ამ ფილიალის ხელოვნების უნიკალური შესაძლებლობა გაფართოების ტრადიციული საზღვრები პროფესიის. სწორი გზა ლიმიტი თანამედროვე omnivorous საინჟინრო არქიტექტურა, ზოგადად, რაც მას ზონაში ტექნოლოგიური გარღვევა მომავალში.
წყარო: A. S...

წყარო: http://stroymart. com. ua

No comments:

Post a Comment

Яндекс.Метрика