Sunday, March 30, 2014

ფანჯარა საზღვარზე 2006-11-02 14:45:34

მშენებლობა და რეკონსტრუქცია.

ფანჯარა საზღვარზე
2006-11-02 14:45:34

ბაზარზე პლასტმასის ფანჯრები, კარები და სხვა პროდუქტები PVC პროფილი არის ჯერ არ არის სტრუქტურირებული.
წმინდა სტატისტიკური ინფორმაცია ხელმისაწვდომი არ არის. შეფასების მწარმოებლები და გამყიდველები ხშირად ეწინააღმდეგება ერთმანეთს. მხოლოდ ერთი, ისინი გადავიდეს - მოთხოვნა მეტალოპლასტმასის "პროდუქტის" მუდმივად იზრდება, თუმცა უფრო ნელა, ვიდრე ორი ან სამი წლის წინ. დადასტურება ეს არის მუდმივად მზარდი მოცულობის იმპორტი PVC პროფილები, წარმოქმნას ახალი ფირმები და გაიზრდება წარმოების მოცულობა ძველის.

ადამიანის ენაზე
Roller კონვეიერის - roller კონვეიერის.
Impost (ital. imposta) არქიტექტურა. დასრულების პოსტი, სვეტების ან ბოლომდე კედლის, ემსახურება როგორც მხარდაჭერა თაღი (ეხლა ლექსიკონი უცხოური სიტყვები). ამ შემთხვევაში, მწარმოებლები განსაზღვრავს impost როგორც ნახვა, რომ ყოფს ფანჯარა რამდენიმე ნაწილად. Transom-ბარი, ასევე ე.წ. T-პროფილი.
მძივი - წვრილი როდ, აფიქსირებს კარკასი ჭიქა ან მინის.

სიტუაცია არის. ფული
წელი მას შემდეგ, რაც ბოლო "Pugachevo" ბიზნეს "გასაღები" (იხილეთ ბიზნეს # 7 18. 02. 02, გვ. 48-50), ოპერატორები, გლობალური ბაზარი არ განიცადა ცვლილებები. ტენდენციები ასახული წინა წლის, გადაარჩინა: მოთხოვნა და ბაზრის მოცულობა იზრდება,'ახალი კომპანია, ძველი ქრონომეტრები იზრდება მათი წარმოების მოცულობა.
შესყიდვის შემქმნელის ნაკრები ტექნიკის წარმოება პლასტმასის ფანჯრები და კარები მოცულობა 10-15 Windows ცვლილება ეღირება დაახლოებით $ 20 ათასი გარდა ამისა, თქვენ უნდა დარეგისტრირდეთ და მიიღოს ნებართვა ($ 1, 5-2 ათასი ), ყიდვა ინსტრუმენტები ($ 2 ათასი ), დამატებითი აღჭურვილობა ($ 2-3 ათასი ), თაროები, მაგიდები, პირამიდები სატრანსპორტო მზა პროდუქცია ($ 1-2 ათასი ), მანქანა ($ 3-4 ათასი ).
აუცილებელია, გაითვალისწინოს ღირებულება შეძენის კომპონენტი ($ 1-1, 5 ათასი ). სულ: სულ კაპიტალური ხარჯები იქნება დაახლოებით $ 30 ათასი "Hit" ისინი, შესაბამისად, რესპონდენტთა მწარმოებლები, შესაძლებელია ორი ან სამი წლის განმავლობაში.

ამბობს რეფერენტი
ალექსეი SHISHKO (40), ხელმძღვანელი ფილიალი შვილობილი კომპანია "Artek-უკრაინა", კიევი; გამყიდველი PVC პროფილი, აქსესუარების და კომპონენტების წარმოების ფანჯარა და კარი ნაგებობები; 1996; 58 ადამიანი ; ბრუნვა 2002 წლის - მონაცემები არ არის შესაძლებელი):
- საკითხი დააყენა ავტორის მიერ შემოთავაზებულ ტექსტი, რა თქმა უნდა შესაბამისი. ბაზარზე სტრუქტურების მხრიდან PVC ნამდვილად thrived და არ სტრუქტურა. ჩვენ გთავაზობთ ინფორმაციის ზუსტად ასახავს ტენდენციები, რომ გაკეთებული აქვს ბაზარზე. ასე რომ, პროფესიონალების, პრაქტიკოსი მასალა შეიძლება ცოტა ზედაპირულად, მაგრამ ეს, როგორც ჩანს, არც მათ და გათვლილი. მე გთავაზობთ განიხილოს წარმოდგენილი ტექსტი, როგორც შესავალი Windows ბიზნესი ადამიანი, ვისაც ოდესმე დაესწრო ფიქრობდა გახსნა თქვენი საკუთარი "Windows" ამ შემთხვევაში. მკითხველს არ ეშინია განაცხადა long payback პერიოდში აღჭურვილობა (ორი წლის). როგორც პრაქტიკა გვიჩვენებს, კარგად შერჩეული და ახლო knit გუნდი მენეჯერები, კარგად მომზადებული მუშაკები მაღაზია, ოსტატურად შესრულებული მარკეტინგული პოლიტიკის მტკიცე შეუძლია შეამციროს ეს ვადა 2-3-ჯერ. იმიტომ, რომ აღჭურვილობა შეიძინა არა მოჩვენებითი!

ტენდენციები
PVC პროფილები და სტატიების შესახებ იმპორტი უკრაინაში ორი კოდები უკრაინის კლასიფიკაცია საქონლის საგარეო-ეკონომიკური საქმიანობის - 391620000 და 392520000. მიუკერძოებელი ფიგურა გვიჩვენებს, რომ მოცულობა იმპორტის PVC-პროფილები მუდმივად იზრდება. "პროფილის" ნაკადის "შევა" უკრაინის გერმანია, ბელგია, რუსეთი, პოლონეთი, უნგრეთი, თურქეთი, ავსტრია, საბერძნეთი, იტალია, დანია, საფრანგეთი, სლოვაკეთი და კიდევ ლიტვიდან. უკრაინაში, PVC პროფილები, როგორც ადრე, რათა ridiculously პატარა. სიტუაცია არის უკიდურესად უსიამოვნო. გარკვეული სახის პროდუქცია არის მუდმივად მზარდი მოთხოვნა და შიდა ბაზარზე, ფაქტობრივად, farmed, რომ იმპორტიორები. პასიურობა ოჯახური ბიზნესი შეიძლება აიხსნას, თუ უზარმაზარი ინვესტიციები შექმნა თანამედროვე წარმოება PVC-პროფილი. აშკარაა, რომ ყველა კაპიტალისტურ (ან ჯგუფის შესახებ), რომ გადაწყვიტა ინვესტირებას შექმნას ისეთი საწარმო, გაიმარჯვებს. თუ, რა თქმა უნდა, გახდის სერიოზული ლობისტური ძალისხმევა და "დახურული" შიდა ბაზრის "საინფუზიო" გარედან.
შესაბამისობა ამ თემას დასტურდება მონაცემების შესახებ "ბრუნვა" მზა პროდუქციის PVC პროფილები (კარები, ფანჯრები და ა.შ. ). ტომი მათი იმპორტი ქვეყანაში წლიდან წლამდე შემცირდება, და ტომი "მოხმარების"პირიქით, სტაბილურად იზრდება.

მოცულობა იმპორტის PVC-პროფილები და პროდუქციის მათ
კოდი UCC FEA 1998 1999 2000 2001 2002 (10 თვის)
t thousand $ ათასი ტონა დოლარი ტონა ათასი აშშ დოლარი ტონა ათასი აშშ დოლარი ათასი ტონა $
391620000 - monofilament PVC 7291 12044 7692, 5 10806, 09 10713 13633, 64 14604, 5 16238, 13 15051 15013, 92
392520000 - სამშენებლო პროდუქციის პლასტიკური (კარები, ფანჯრები, ჩარჩოები და ა.შ.. ) 1102 2793 561 1126, 48 521 800, 67 313, 4 426, 04 120, 3 297, 99


Permissive ქაღალდის
წარმოების მოწმობა, სერტიფიკატი შესაბამისობის და ლიცენზიის ჩატარების სამშენებლო სამუშაოები - გასაღები სანებართვო, მარეგულირებელი რკინის წარმოება. პირველი დოკუმენტი - სერტიფიკატი "წარმოების" - შეშფოთება, ორგანიზაციის საწარმოო ციკლი. მიიღოს უფლება ქაღალდი, თქვენ უნდა განვითარდეს პროექტი მომავალში წარმოების კომპლექსური, მაშინ კოორდინაცია ეს ცეცხლი, canadamonoket, გარემოს, შრომის დაცვის, მომწოდებლები, წყლის, გათბობის და ელექტროენერგია. მაშინ მოიწვიოს მიღების კომისია, რომელიც მოიცავს წარმომადგენლები ზემოაღნიშნული საზედამხედველო ორგანოების, და "გადაცემა"'CT მათ.
მეორე დოკუმენტი არის ცნობა შესაბამისად გაიცემა სახელმწიფო რაიონულ ცენტრებში სტანდარტიზაციის ან კვლევითი ინსტიტუტები, რომელსაც აქვს უფლება, რომ გააკეთოს ეს. კიევში, მაგალითად, სერტიფიკატები შესაბამისად უფლებამოსილი გასცეს "Ukrmetrteststandard", Kievzdniep, სამეცნიერო-კვლევითი ინსტიტუტის შენობა ნაგებობები, და ა.შ. იმისათვის, რომ მიიღოთ სერტიფიკატი შესაბამისობის, მომავალი მწარმოებელი PVC პროდუქტები უნდა მიიღოს ნიმუში, ფანჯრები, კარები ან სხვა დიზაინით, რომ იგი აპირებს, გათავისუფლების, და იმისათვის, რომ ცენტრში სტანდარტიზაციის. არსებობს პროდუქტების ტესტირება ძალა, ჰაერის, წყლის, sumpreme, და ა.შ. თითოეული პროდუქტი გაიცემა ცალკე მოწმობა. ყველა სერტიფიცირების ტესტები ხორციელდება შესაბამისად გოსტ B. C. 2. 6-15-99 "სამშენებლო შენობებისა და ნაგებობების. Windows და კარები PVC. ზოგადი მახასიათებლები ", გააცნო on 1 ივლისი, 2000. სტანდარტული არის განვითარებული უკრაინის zonal სამეცნიერო და კვლევითი საპროექტო ინსტიტუტი სამოქალაქო ინჟინერია.
მესამე დოკუმენტი - სერტიფიკატი on ახორციელებს სამშენებლო და სამონტაჟო სამუშაოები. ეს არის დააჯილდოვეს ლიცენზირების რეგიონალური ცენტრები. მისი თქმით, პროდიუსერები, კიევში ასეთი აუცილებელი ლიცენზიების ახლა გაარჩია "Ukrinvestmash", კიევი ქალაქის ცენტრალურ ლიცენზირება, ლიცენზიის დეპარტამენტის GlavAPU. ყველა "პრინტერი-გამოწერა" კამპანია გაგრძელდება დაახლოებით ორი თვის და ეღირება $ 1, 5-2 ათასი

ფასები მზა პროდუქცია
ფასი დასრულდა ლითონის პროდუქცია დამოკიდებულია კომპონენტები (PVC პროფილი, აქსესუარები, სახის ფანჯარა (რაოდენობა ბუკლეტები), ტიპის მინა. მაგალითად, 1 კვ / მ უკანა ფანჯარა ერთ-პალატის ორმაგი მოჭიქული ეროვნული პროფილი არის $ 30-35 მსგავსი "ფარგლებში" import "PVC-baguette" - $ 40-60 (ფასები მოცემულია გარეშე ღირებულება დემონტაჟი და მონტაჟი, მომსახურება).
მიეცით "სიჩქარე" (დამატებითი ფუნქცია), ბუნებრივია, ბადებს ფასი მეტალოპლასტმასის კონსტრუქციები.

ამბობს პროდიუსერი
დენის Andros (25), აღმასრულებელი დირექტორი, "KWin-Swig", კიევი; roizvodstvo კონსტრუქციები, ხის, ალუმინის და PVC პროფილები; 1994; 65 ადამიანი ; წლიური გაყიდვების მონაცემები არ არსებობს)
შესახებ ბაზარზე
- გასულ წელს ბაზარზე მეტალოპლასტმასის ფანჯრები და კარები, მნიშვნელოვანი ცვლილებები მოხდა. მაგრამ უნდა აღინიშნოს, რომ ტენდენცია მცირდება ღირებულება მზა პროდუქცია შენარჩუნებულია. ბოლო წლის ფასები "სტანდარტული" პროდუქციის შემცირდა. არსებობს გახშირებული ბრძანებებს, ძვირადღირებული და ექსკლუზიური ფანჯრები და კარები.
შესახებ marketing
- კომერციული წარმატების ნებისმიერი კომპანია-მწარმოებელი დამოკიდებულია კარგად შემუშავებული გაყიდვების სტრატეგია. საწყის ეტაპზე, ხელი შეუწყოს გაყიდვების პროდუქციის შეიძლება იყოს შეზღუდული სარეკლამო გაზეთები და ჟურნალები, მაგრამ დროთა განმავლობაში ეს არ იქნება საკმარისი.
ერთად'იქნება აუცილებლობა ორგანიზაციის სპეციალიზებული სალონები-მაღაზიები, სადაც მომხმარებელი შეძლებს, არა მხოლოდ გაეცნოს მაქსიმალური რაოდენობა ნიმუშები, მზა პროდუქცია, არამედ ერთად განიხილოს გამყიდველი-კონსულტანტი შესაძლო ვარიანტები, გამოვთვალოთ ღირებულება მომავალი პროდუქცია.

ტექნიკის
პროცესი ჯაჭვი ასამბლეის მეტალოპლასტმასის კონსტრუქციები (Windows, კარები და ა.შ.) შედგება პროცესები:
ჭრის PVC პროფილი;
ჭრის გაძლიერების amp;
დაჭრილი მძივი (მძივი სასურველია იყოს დაჭრილი, როდესაც არ არის მზად ფანჯარა);
milling სლოტი ქვეშ სანიაღვრე არხების და ხვრელების საკეტები;
გაძლიერება (ფოლადის ძალა insert into PVC-პროფილი და დაფიქსირება ხრახნები);
milling გაუმკლავდეს ხვრელები;
milling transom;
შედუღების კუთხით პროფილი;
პეტრიაშვილის კუთხეში ფარგლებში;
აქსესუარები, ინსტალაცია;
კრების დიზაინი;
მინის და საკონტროლო სტრუქტურები.
განახორციელოს ამ ტექნოლოგიური ოპერაციების შეუძლია, რომელსაც mitre მტვერი for პროფილის ჭრის, შედუღების მანქანა, lathe milling transom და გადაწერა-milling მანქანა milling ხვრელების საკეტები, სახელურები. ასეთი მოწყობილობა უკრაინაში არის წარმოდგენილი სიუხვით.
პრობლემები შეძენა აღჭურვილობა არ არის. ფართო სპექტრს "რკინის" from Aluma, Elumatec, Haffner, ურბანული, Schuering, Wegoma (ყველა გერმანია), Stenoma (პოლონეთი), Perticci (იტალია), მურატ, Ilmaz (თურქეთი). და ეს სია შეიძლება გაგრძელდეს. მახასიათებლები და შიდა მოწყობილობები. მაგალითად, შპს "hook" (ძვ.წ. დონეცკის) და შპს "ნემსის" (გ ოდესა).
ნაკრები უკრაინის აღჭურვილობა ღირს $ 20-25 ათასი, იმპორტი - $ 20 ათასი $ 70 ათასი (იხ.

Staff
სად უნდა მოვძებნოთ თანამშრომლები?
პირველი გზა, რათა ვაკანსიას მასობრივი მედია (იაფი, მაგრამ არაეფექტური).
მეორე გადაბირებას კვალიფიციური თანამშრომელი კონკურენტი (ძვირი, მაგრამ ეფექტური).
მესამე არის ის, რომ გავაგრძელოთ თანამშრომელი თვითმმართველობის ფასიანი სწავლება (long). პრაქტიკა გვიჩვენებს, შედგენის 10-15 Windows 8-საათიანი ცვლა უმკლავდება 7-8 პირები: ცვლის ოსტატი და 6-7 მუშები. ასევე გვჭირდება რამდენიმე ბრიგადა (თითოეული ორი ან სამი ადამიანი). ხელფასი ოსტატი ნაკვეთი და მუშა დამოკიდებული წარმოების და კვალიფიკაცია. ჩვეულებრივი ინსტალერი ან მუშაობა-კოლექციონერი მიიღებს მინიმუმ $ 120-150 თვეში. ზოგჯერ - $ 200 ან მეტი. ოსტატი დაახლოებით us $ 300-350.
ჯერ კიდევ რამდენიმე გაყიდვების. მათი shoulders შეიძლება დაევალა ერთად აღების ბრძანებებს, მოლაპარაკებები პოტენციურ კლიენტებს.
მოგება მენეჯერები, როგორც წესი, "Pref'უნდა" up გაყიდვების. საშუალოდ "მრგვალი" არ არის $ 200-300 თვეში.

შენობაში
მინიმალური ზომა წარმოების მცენარეთა წარმოების, მშენებლობის, დამზადებულია PVC-პროფილი - 150-200 კვ / მ მთავარი მოთხოვნა ოთახი - უნარი, ხელი შეუწყოს ოპტიმალური ტემპერატურის რეჟიმი (არა ქვემოთ 16 გრადუსი C).
მისი თქმით, მწარმოებლები, დარღვევის ტემპერატურის რეჟიმი მოქმედებს პროცესში შედუღების PVC პროდუქცია. შერჩევისას "Angara" თქვენ ყურადღება უნდა მიექცეს, მისი სიმაღლე: იგი უნდა იყოს მინიმუმ 4 მ
გარდა იმისა, რომ წარმოების სფეროებში უნდა გამოყოს სივრცე, როგორც საწყობი შენახვის პროფილები, აძლიერებს გამაძლიერებლები და მზა პროდუქცია.
საკმარისი არის 100 კვ მ ქირავდება 1 კვ / მ მწვავე სამრეწველო შენობების მისადგომებთან კაპიტალური ხარჯები $ 2-3 თვეში.

ამბობს გამყიდველი კომპონენტები
ვლადიმერ ჩარლზ (32), ფანჯრის მენეჯერი ტექნოლოგიები წარმომადგენლობა Rehau (გერმანია) უკრაინაში, კიევში; იყიდება PVC-პროფილები; 1997; 30 ადამიანი ; წლიური გაყიდვების მონაცემები არ არსებობს)

- როგორია თქვენი შეფასება სიტუაცია ბაზარზე PVC ფანჯრები და კარები?
- ანალიზი ხორციელდება ჩვენი კომპანია, აჩვენა, რომ ზრდის გაყიდვების მზა პროდუქცია ყველაზე კომპანიები შედარებით, გასულ წელს უკვე შეაფერხა. და თუ 2000 წელს და 2001, გაყიდვების ზრდა იყო დაახლოებით 40-50%, წელს - მხოლოდ 20-30% - ით. ეს მონაცემები შეშფოთებას იწვევს, პირველ რიგში, ცენტრალური და აღმოსავლეთ უკრაინის რეგიონებში, სადაც შემოსავლებზე უფრო მაღალია, ვიდრე სამხრეთ და დასავლეთ ქვეყანაში. სამხრეთ და დასავლეთ რეგიონებში გაიზარდა აბსოლუტური თვალსაზრისით, მაგრამ როგორც პროცენტული წლიური ზრდის არა ნაკლებ 50%.
მე მინდა, ხაზი გავუსვა, გაყიდვების მოცულობის მზა პროდუქცია შემონახული და კიდევ მოახერხა გაზრდის ფირმები, რომლებიც შედის ე.წ. სეგმენტი მასობრივი მშენებლობა.

- თქვენ შეიცვალა გასული წლის საქონელი გაყიდოს PVC პროფილები?
- შეიცვალა. მომხმარებელს იყვნენ ყიდვა უფრო პროფილები წარმოება ფასადების, ზამთრის ბაღები, ოფისი დანაყოფები (! - ედ. ). გარდა ამისა, საფუძვლიანად გაიზარდა მოთხოვნა ფერადი PVC-პროფილები! - ედ. ). ეს სტენდი'იმის გამო, რომ მომხმარებელს დღეს უფრო მომთხოვნი, ვიდრე ადრე. მათ სურთ, რომ მათი ოფისი ან სამრეწველო შენობები უფრო თანამედროვე, ორიგინალური და ექსპრესიული გამოჩენა.

ნაწილები
PVC-პროფილი. სახეობის პროფილი ბევრი. თითქმის ყველა მწარმოებელი ვითარდება მისი ფანჯარა, კარი და სხვა პროფილის სისტემა.
ამჟამად, შიდა "cnodelate" შეგიძლიათ შეიძინოთ გერმანული PVC-პროფილები, წარმოების Rehau, KBE, Plustek, Veka, Schuco, Aluplast, სალამანდრა, Gealan, ARtec, Knipping. იქ უკრაინის ბაზარზე და დანიის, ბელგიის, უნგრეთის, რუსეთის, საბერძნეთის კოლეგებთან და ა.შ. შიდა მწარმოებლები პროფილი არის საკმაოდ მცირე - მხოლოდ ორი: "Runapplist" (გ ზუსტად) და სს,, "მცენარეთა" იმედი "(ურბანული დასახლება pesochin, ხარკოვის ოლქში ). ეს უკანასკნელი ქმნის ნახვა მხოლოდ საკუთარი საჭიროებების. დამოკიდებულია ტიპის, ფერის და ქვეყნის მწარმოებლის 1 Pogue. მ PVC-პროფილი ხარჯები $ 0, $ 7 $ 6. მაგალითად, 1 Pogue. მ შიდა თეთრი shtapikovoy პროფილი არის მითითებული $ 0, 7, ოსტატი - $ 2, 2-2, 4, leafing - $ 2, 6-5, 9, mestnogo - $ 2, 95-3, 05.
აქსესუარები. არმატურა ლითონის-პლასტმასის ფანჯრები და კარები უკრაინაში, როგორც ადრე, არ აწარმოებს. იმპორტი კარგი ბაზარზე მხოლოდ heaps. აქ და გერმანული Roto frank, Winkhaus, Siegenia, GU, Aubi, და ავსტრიის Maco. არსებობს თურქული საქონელი, მაგრამ მას, ფონოგრამის, მეტალოპლასტმასის კონსტრუქციები, რომლებიც შეწუხებული. დამოკიდებულია ზომა ჟალუზებით და ფანჯარა ტიპი კომპლექტი მოწყობილობები ეღირება $ 15-25 (უფრო მეტი მოწყობილობა იხილეთ გვერდები 41-45).
ამაგრებენ გამაძლიერებელი. ეს იყო უკვე წარმოებული უკრაინაში. საჭიროებების kondikov შეიძლება სრულად დააკმაყოფილა კომპანია "Centrostal-Domstal", "არის შექმნილი", "Metalloprom", "Profstal" (ყველა, კიევი), "MECAB" (გ ხარკოვის), OJSC "მცენარეთა" იმედი "(ურბანული დასახლება pesochin, ხარკოვის ოლქში ). გაშვებული მეტრი "არმატურის" galvanized ფოლადის ხარჯები $ 0, 6-0, 7.
ორმაგი მოჭიქული ფანჯარა. უმრავლესობა kondikov ურჩევნია მიზნით Windows მხარეს. მინა პაკეტი წარმოების არის ცალკე და ძალიან ძვირი ბიზნესი. თუ თქვენ გვჯერა, პროდიუსერები, ფასი 1 კვ / მ "მიმდინარე" პალატა მინის (HH მმ) ეროვნული მინა - $ 10-17. ყოველი ზედმეტი "camera" მინის ზრდის ღირებულება 1 კვ / მ მზა პროდუქტის $ 10.
ამბობს პროდიუსერი
მაქსიმ KOZACHENKO (39), დირექტორი JV "სავაჭრო სახლი" Tortola ", ფირმა-ის თანადამფუძნებელი" ფანჯარა წარმოების "Tortola-პრემიის" (გ კიევში; წარმოების ფანჯრები და კარები საწყისი PVC; აპრილიდან 2002; 10 ადამიანი ; წლიური გაყიდვების მონაცემები არ არსებობს)

- თქვენ უკვე დიდი ხანია მხოლოდ საბითუმო ვაჭრობის მეტალოპლასტმასის კონსტრუქციები. რა იყო მიზეზი თქვენ უნდა ორგანიზება საკუთარი წარმოების?
- ძირითადი მიმართულებით საქმიანობის ჩვენი JV - ვაჭრობა, სამშენებლო და მოსაპირკეთებელი მასალები, მათ შორის პლასტიკური ფანჯრები. ბოლო რამდენიმე წლის განმავლობაში, ჩვენ ითამაშა "ფანჯარა ბაზარზე", როგორც დილერი ერთი უმსხვილესი შიდა მწარმოებლები პლასტიკური ფანჯრები. მაგრამ, რათა იპოვოს მათი ინტერესი სხვაობა გასაყიდ და საცალო ფასები ყოველ წელს გახდა უფრო და უფრო რთული. ამიტომ მე გადავწყვიტე, რომ ორგანიზება საკუთარი წარმოების.

- რა დროს თქვენ ველით, რომ დაბრუნების ჩადებული ფული პროექტი?
- მუშაობს სრული პროგრამა, იმედი "hit" ერთვის სეზონი-მეორე.
- რა ნაბიჯები გააკეთეთ მოზიდვა მომხმარებელს? რამდენად დაიხარჯოს რეკლამა?
- სარეკლამო საწარმოების მხარდაჭერის და მოზიდვის კლიენტები, მიუხედავად იმისა, რომ ჩვენ არ დახარჯოს ბევრი. ჩვენ გვაქვს დიდი კლიენტების მონაცემთა ბაზა - დილერის მემკვიდრეობა. ისე შეზღუდულია მიერ განთავსების განცხადებები მედია ხელმისაწვდომი ფართო ფენის მოსახლეობა. ახალ სეზონში ჩვენ გეგმავს მონაწილეობა მიიღოს სპეციალიზებული გამოფენა. On "ხელშეწყობა" კომპანიები, მე ვფიქრობ, რომ ჩვენ უნდა ხარჯვის $ 1, 5-2 ათასი ყოველთვიური.
წყარო: ბიზნესის

წყარო: http://stroymart. com. ua

No comments:

Post a Comment

Яндекс.Метрика