Monday, March 31, 2014

პროვინციაში. Dansr 2006-11-09 15:38:57

მშენებლობა და რეკონსტრუქცია.




პროვინციაში. Dansr


როგორც ჩანს, ყველაზე წარმატებით აღწერს ვითარება უკრაინის ბაზარზე upholstered ავეჯი დაეხმარება ფრაზა "მშვიდობიან განვითარებაში". უფრო მეტიც, განვითარების ჩანს შეუიარაღებელი თვალით, მინიმუმ გახსნის ახალი სალონები upholstered ავეჯი. მხოლოდ კიევში, ბოლო წელს კი გამოვიდა ათეული. ამ შემთხვევაში ავეჯის გალერეა მფლობელი, რომელიც მწარედ დაიჩივლა, ცოტა შემცირდა, გაყიდვების მოცულობის, ვერ მოიძებნა. კიდევ ერთი "გარე" ნიშანი განვითარების წარმოქმნას ახალი მწარმოებლებს upholstered ავეჯი. მათ შორის არიან ახალბედა, და კარგად ცნობილ სავაჭრო ობიექტებში, რომელმაც გადაწყვიტა შეუერთდეს რიგებში მწარმოებლები. და საუკეთესო ყოვლისა, ეს კიდევ ერთხელ ადასტურებს, ხელსაყრელი ბაზრის პერსპექტივები. რაც შეეხება მახასიათებლები ბაზრის განვითარება, როგორც "მშვიდი", ეს იმაზე მიუთითებს, რომ 2002 წელს იყო დაფიქსირებული, იმავე leisurely ტენდენციები აღნიშნა, გასული წლის მიმოხილვა (იხილეთ. ბიზნეს № 5 დათარიღებული 04. 02. 02 g. ). კერძოდ, თანდათან გაძლიერდა შიდა პროდუქტის (ბუნებრივია ხარჯზე იმპორტის ჩანაცვლება) - გაიზარდა-იყიდება იაფი უკრაინული ავეჯი. განაგრძო განვითარება, გაყიდვების ქსელები, ასორტიმენტი იყო მრავალფეროვანი და საინტერესო, პროფესიული დონის მოვაჭრეები. ეს ძნელად შესაძლებელია საუბარი, ზუსტი ხარჯთაღრიცხვა, მაგრამ, როგორც ჩანს, ზრდის გაყიდვების მოცულობის ბაზარზე შეადგენდა დაახლოებით 10%. იმპორტის და ექსპორტის მაჩვენებელი გადაადგილების იმპორტირებული საქონლის შიდა არ როგორც მაღალი, რაც შეიძლება გავიგოთ ეხლა სიტყვა " ზოგიერთი გულშემატკივარი უკრაინის დივანი, - ზოგადი შემცირება ოფიციალური იმპორტი upholstered ავეჯი 2002 წელს შეადგინა მხოლოდ 5% შედარებით 2001. და სავარძლები-საწოლები გასული წლის იყო იმპორტირებული, კიდევ უფრო, ვიდრე ერთი წლით ადრე (იხილეთ. მაგიდა. 1). ცხრილი 1. იმპორტი ავეჯი კოდი UCC FEA 940140000 "ავეჯი სხდომაზე, კონვერტირებადი შევიდა საწოლი" 2001. და 2002. ზოგიერთ ქვეყანაში, ათასი. $ ქვეყნის 2001. 2002. 2002. მდე 2001., % 1641, 34 1907 წელს, 67 16, ბელორუსიაში 280, 41 485, 74 73 რუსეთის 360, 24 375, 00 4 ესტონეთის 514, 62 508, 25 -1 ლიტვის 63, 03 52, 26 -17 იტალია 298, 8 245, 42 -18 პოლონეთი 56, 93 79, 64 40 განსაკუთრებით აღსანიშნავია ცვლილებების მოცულობის მიწოდება იმ, ან სხვა, ძირითადი ქვეყნები-იმპორტიორები. სადღაც მათ 12% - ით შემცირდა, სადაც უფრო მეტი 60% - ით გაიზარდა (იხ. მაგიდა. 2, 3). ეს "ვარიაცია" მიუთითებს, რომ გეოგრაფიული სტრუქტურა იმპორტი upholstered ავეჯი არ jelled. მაგიდა 2. იმპორტი ავეჯი კოდი UCC FEA 9401610000 "" სავარძლები აღჭურვილია 2001. და 2002. ზოგიერთ ქვეყანაში, ათასი. $ ქვეყნის 2001. 2002. 2002. მდე 2001., % 5327, 07 5090, 07 -4 ბელორუსია 282, 65 308, 77 9 რუსეთი 290, 27 151, 26 -48 ესტონეთის 931, 76 1112, 30 19 : იტალია, 2592, 74 2198, 94 -15 გერმანია 112, 8 143-ე, 94 28 პოლონეთი 138, 01 101, 66 -16 იუგოსლავიის 462, 66 313, 03 -32 ჩინეთის 25, 9 128, 45 396 მაგიდა 3 იმპორტი ავეჯი კოდი UCC FEA 9401710000 "აღჭურვილია ავეჯით (რბილი)" 2001. და 2002. ზოგიერთ ქვეყანაში, ათასი. $ ქვეყნის 2001. 2002. 2002. მდე 2001., % 2240, 53 1721, 63 -23 რუსეთის 563, 91 105, 48 -82 იტალია 842, 11 575, 07 -32 გერმანია 140, 76 41, 76 -65 პოლონეთი 159, 69 666, 17 371 პორტუგალიის 106, 157 80 საფრანგეთი, 83 47, 35 -70 ოფიციალური მონაცემებით, ექსპორტის ავეჯი ასევე არ არის ძალიან შეხვდება არსებული შორის უკრაინის ოპერატორები წარმომადგენლობა გამარჯვებული მსვლელობა, მათი პროდუქცია ამ ქვეყნების ახლო და შორეულ საზღვარგარეთ. განსაკუთრებით გამომხატველი "საწყისები", - განაცხადა ევროპის მომხმარებელთა უკრაინის რბილი ავეჯი სხდომაზე (იხილეთ. მაგიდა. 5 გვერდზე. 123). მაგრამ გასული წლის რეალურად დაიბადა ექსპორტი სავარძლები-საწოლები (იხილეთ. მაგიდა. 4 გვერდზე. 123). მოღვაწეები, რა თქმა უნდა, მცირე (და ძირითადად საქონელი მიეწოდება, რუსეთი), მაგრამ ბოლო ერთი წლის განმავლობაში ექსპორტი ამ პროდუქტების გონივრულად ჩანს მაშინაც კი, მიკროსკოპის ქვეშ! მაგიდა 4 ექსპორტი ავეჯი კოდი UCC FEA 940140000 "ავეჯი სხდომაზე, კონვერტირებადი შევიდა საწოლი" 2001. და 2002., ე. $ ქვეყნის 2001. 2002. 2002. მდე 2001., % 1, 86 178, 18 96 რუსეთის 0, 5 146, 99 294 მაგიდა 5 ექსპორტი ავეჯი კოდი UCC FEA 9401610000 "ავეჯი სხდომაზე რბილი" 2001. და 2002. ზოგიერთ ქვეყანაში, ათასი. $ ქვეყნის 2001. 2002. 2002. მდე 2001., % 2062, 35 1574, 98 -24 მოლდოვას 126, 61 106, 87 -16 რუსეთის 448, 394 24, 70 -12 ავსტრიაში 249, 88 45, 53 -82 ნიდერლანდების 98, 63 69, 57 -30 გერმანია 489, 65 412, 50 -16 საფრანგეთი 370, 19 98, 28 -73 ჩეხეთის რესპუბლიკის 94, 79 64, 07 -32 ამავე დროს, მნიშვნელოვანი შემცირება მოცულობის ექსპორტი OBIT ავეჯი რუსეთში ნაწილობრივ ოფსეტური მიერ მრავალჯერადი ზრდა მიწოდების ზოგიერთი აზიური და ევროპული ქვეყნების (იხილეთ. მაგიდა. 6 გვერდზე. 123). ისე, უკრაინის ექსპორტიორებს აშკარად არ შეწყვეტს ეძებს ახალ პარტნიორებს. მაგიდა 6 ექსპორტი ავეჯი კოდი კგ FEA 9401710000 "აღჭურვილია ავეჯით (რბილი)" 2001. და 2002. ზოგიერთ ქვეყანაში, ათასი. $ ქვეყნის 2001. 2002. 2002. მდე 2001., % 5049, 18 5053, 15 -0, 1 ყაზახეთის 107, 28 381, 60 256 მოლდოვა 99, 26 209, 95 112 რუსეთის 4560, 83 3299, 10 -28 უზბეკეთი 47, 64 126, 65 166 ლატვიის 31, 11 148, 04 376 ლიტვის 46, 38 173-ე, 275 77 გერმანია 11, 58 145, 39 1155 სლოვაკეთი 35, 12 138, 65 295 წარმოების მიხედვით, არასრული მონაცემებით, სახელმწიფო სტატისტიკის კომიტეტი, ითვალისწინებს მხოლოდ წარმოების მოცულობა მსხვილი საწარმოების, 2002, უკრაინაში ეს იყო დამზადებული რბილი ავეჯი მხოლოდ 1, 4% - ით მეტი (ფიზიკური თვალსაზრისით), ვიდრე 2001 წელს (იხ. მაგიდა. 7). ცხრილი 7 წარმოების ავეჯი უკრაინაში სახელი Unit of measure 2001. 2002. 2002. მდე 2001., % ავეჯი (გარდა ჩართული) ე. UAH. 624 837 902 739 18 მაგიდები ცალი. 267142 291155 9 სკამები ცალი. 919960 815498 -11 განავალი ცალი. 65640 46881 -29 სკამები ცალი. 273239 273605 0, 1 კაბინეტი ცალი. 129985 109882 -15 Sofas, couches, დივან ცალი. 10283 11265 10 Sofa საწოლები ცალი. 54729 58055 6 საწოლი ხის ნაჭერი. 111893 148413 33 საწოლები ბავშვებისთვის ცალი. 71513 88774 24 და თუ სკამები, გაკეთდა 0, 1% - ით მეტი, მაშინ ნებისმიერი sofas, couches - 10%. თუმცა, სტატისტიკის, როგორც ყოველთვის, რეალურ ცხოვრებაში ნამდვილად არ გადმოკვეთა. შორის დიდი და ცნობილი საწარმოები, რომელთა მუშაობს გათვალისწინებული ზრდის წარმოების, შეიძლება ეწოდოს "პროგრესი", "KMK", "Acme", "PROUNI", "კიევის", "Dnepromain", "იუპიტერი", "კანონები", "LAN", "Lagoda", და ა.შ. არ არის აუცილებელი, თუმცა, belittle და პატარა წვლილი მწარმოებელი. ორგანიზება craft წარმოების რბილი ავეჯი ბევრად უფრო ადვილია, ვიდრე კაბინეტი. ამიტომ, "garazhnikov" აქ - როგორც ამბობენ, ყოველ შემთხვევაში. რამდენად ისინი აწარმოებენ და რა არის, არავინ იცის,. ექსპერტები ასევე შეფასდეს მათი წვლილი დონეზე 20-დან 60% მთლიანი ბაზრის. აზრით, რა არის გავლენა, ეს ყველაფერი მასობრივი პროდუქციის ბაზარზე სიტუაცია არის ასევე სხვადასხვა და მისცეს აშკარა subjectivism. მაგალითად, თითქმის კარგი ტონი იყო იმისთვის, რომ გაერთიანდნენ ორი ცნებები - "Garanti" და "ჩრდილოვანი წარმოების". თითქოს არც პატარა მწარმოებლები არ იხდიან გადასახადებს, და ყველა დიდი - ო აბსოლუტურად არაფერი დასამალი მარეგულირებელი ორგანოების. ერთხელ, როგორც ჩანს, ერთად შეტანის ავეჯი გიგანტი, ყველა გამოკითხვის "garazhnikov" იყო incriminated დაბალი ხარისხის პროდუქცია და unashamed პლაგიატში დიზაინი. როგორც პლაგიატში, აქ სხვადასხვა ხარისხი თითქმის ყველა "სტიგმის იარაღი". და როგორც ხარისხის, კოლექტიური სამომხმარებლო გამოცდილება შეიძინა ბაზარზე რეწვის ტერიტორიები და დივან ზოგჯერ ბოლო აღარ ქარხანა (იგივე ფასი). ეს გასაკვირი არ არის - არ არის ყველა პატარა მწარმოებლებს ცხოვრება მისწრაფება ფეხით "Garanti". ბაზარზე არსებობს შთამაგონებელი მაგალითი, თუ როგორ პატარა საწარმო 5 წლის განმავლობაში გაიზარდა შევიდა სერიოზული კომპანია საკუთარი საცალო მაღაზიები ბევრ ქალაქში,. ასორტიმენტი სავარაუდოა, უარყოფა მნიშვნელობა სიგანის ასორტიმენტი, აუცილებელია წარმატებული ავეჯის სალონი. ნათელი მაგალითი ორი კიევში სალონი, რომელიც მდებარეობს იმავე ხალხმრავალ ადგილებში და გაყიდვა იაფი ავეჯის იგივე მწარმოებელი. განაკვეთები, რომლებიც ასევე, იმავე. მაგრამ ფართობი სალონი არის 200 კვ. m, რომელიც აჩვენებს დაახლოებით 40 მოდელები. ფართობი მეორე - 70 კვ. m, რატომ არ ჰქონდა, მხოლოდ 12 მოდელები, მიუხედავად იმისა, რომ ყველაზე მეტი გაშვებული. პირველი სალონი არის წარმატებული და იმპულსი შეიძინა, მაგრამ მეორე განიცდის გარკვეული სირთულეები sales. ყველაზე საინტერესო ის არის, რომ ყველაზე მყიდველებს პირველი სილამაზე თქვენი არჩევანის შეჩერება ერთი და იმავე 12-გაშვებული მოდელები! რა თქმა უნდა, ბევრი სალონები გრძნობს, მაგალითად, და 20 მოდელები. მაგრამ, როგორც წესი, ვინც აქცენტს იყიდება ავეჯი, წარმოებული მიხედვით, ინდივიდუალური პროექტი. ძირითადი მოდელი წარმოდგენილი სალონში (როგორც კომპლექტი დირექტორიები ევროპული ფირმები), უზრუნველყოს ამოსავალი წერტილი წარმოსახვა დიზაინერი და მომხმარებელს. საკმაოდ წარმატებით შეუძლია მუშაობა მცირე დიაპაზონი (დაახლოებით 10 მოდელები) და გამყიდველები, საოფისე ავეჯი. იმიტომ, რომ upholstered ავეჯი საოფისე დღეს არ არის ყველაზე მნიშვნელოვანი განვითარების jobs. მარკეტინგი და ხელშეწყობა არის არაფერი რევოლუციური სფეროში ორგანიზაცია გაყიდვების upholstered ავეჯი შარშან არ იყო. განაგრძო განვითარების ქსელების კომპანია,, სალონები წამყვანი მწარმოებლები და მოვაჭრეები. თითქმის ყველა მფლობელი, ძლიერი გაყიდვების ქსელები (მაგალითად, "Merx", "Liga-Nova", "პროგრესი", "PROUNI", "კანონები" და t. d. ) შეიძლება მიულოცა განაცხადის. ასევე გასული წლის, არაფერი არ შეიცვალა ძირეულად ურთიერთობებს ავეჯის მწარმოებლები და რეკლამის. არის, რომ ოდნავ გაზრდილი ხარჯები ეს. სურვილი რეკლამა ავეჯი მიმღები პროდუქციის ბეჭდვა და სატრანსპორტო. ალბათ ცოტა მეტი ყურადღება, უკვე გადახდილი სარეკლამო ტელევიზიით. ყველაზე ეფექტური რეკლამა ნიშნავს, ბევრი მოვაჭრეებს რბილი ავეჯი მაინც მიიჩნევენ, გარე რეკლამა, არ სარეკლამო ბილბორდები ქალაქის ცენტრში და გადაკვეთის გზების და სინამდვილეში ნიშნები და მაღაზია Windows მაღაზია-სალონები. დადებითი დამოკიდებულება სარეკლამო ყველაზე მოვაჭრეების მაინც აღიარებს, რომ ნაყარი ახალი კლიენტების ისინი გამოჩნდება რეკომენდაციები. Trust მიერ მეგობრები და ნაცნობები ზე მომხმარებელს ბრძანებით ზემოთ, ვიდრე ძვირადღირებული და შემოქმედებითი სარეკლამო. ამიტომ, აქცენტი ქმედითი სავაჭრო ობიექტებში გადახდა გააძლიეროს ურთიერთობა კლიენტებთან. სულ უფრო და უფრო peeped სხვა ბაზრებზე ძლიერი იარაღები, როგორიცაა შექმნა VIP კლუბები, ბონუსების სისტემები და ფასდაკლების ბარათები. მაგრამ ყველაზე საინტერესო მეთოდი taming of სამომხმარებლო, ჩვენი აზრით, არის ე.წ. "ცხოვრების შენარჩუნება ავეჯი". მისი არსი ის არის, რომ მყიდველი მეშვეობით, ნებისმიერი რაოდენობის და წლის (ვაი,? - ედ. შემდეგი შეძენის upholstered ავეჯი შეუძლია მიმართოს ფართი მოთხოვნით შეცვლის upholstery. არ აქვს მნიშვნელობა, იგი შევიდა disrepair ან მფლობელი სურდა ამოცნობა სიტუაცია სახლი, - ნებისმიერ შემთხვევაში, მყიდველი იხდის მხოლოდ მატერიალური. მომსახურება სარემონტო და მიწოდების, ავეჯი არის უფასო. სასწავლო პერსონალი არ არის საკმარისი, ბაზარზე upholstered ავეჯი არის კიდევ ბევრი კომპანიები არ იღებენ, განსაკუთრებული ძალისხმევა, რათა გაიზარდოს პროფესიული დონის გამყიდველები. ხშირად გამოყენებული კარგად ცნობილი მეთოდი სწავლების საცურაო puppy (რამდენი პოტენციური კლიენტების ეს სამწუხარო "ლეკვი", სანამ საბოლოოდ კუთხეში, იქნება raspugal, ალბათ, არ ასახავს. - ედ. ). ან გადამზადების ახალი თანამშრომელი მცირდება ტერმინებს, როგორიცაა "ეს არის თავმჯდომარე, ზის ეს. და ჩვენი საქონელი არის საუკეთესო". და ყველა სხვა საჭირო ინფორმაცია, ამბობენ, შეიცავს კომპანია კატალოგები და ფასი-სიები. ერთ-ერთი მიდგომა, ცოტა უფრო სერიოზული, დახარჯოს რამდენიმე დღის სასწავლო beginner, და კიდევ ერთი კვირის-მეორე მომვლელზე ზოგიერთი ვეტერანთა. მაგრამ მოდით, ვიყოთ სამართლიანი. ავეჯის ბაზარზე არსებობს კომპანია, რომელიც გვესმის მნიშვნელობა სისტემური პრაქტიკის შენარჩუნება კვალიფიკაციის პერსონალი. ისინი სამფლობელო რეგულარული სასწავლო სემინარები და სასწავლო. გულშემატკივარი ეს მიდგომა - მაგალითად, კომპანია "PROUNI". ზოგიერთი კომპანია ფოკუსირება ძლიერი "შემავალი" სასწავლო გაყიდვების პერსონალი. მაგალითად, როდესაც მსჯელობა სამსახურის მენეჯერები აქტიური გაყიდვების კომპანია "ირმა" გაიაროს ორი თვის სასწავლო გამოყოფის მუშაობა. ზოგიერთი საწარმო (კერძოდ, კომპანია "Liga-ნოვა") დაინერგა სისტემა, სასწავლო პერსონალი, რომელიც შედგება რამდენიმე ეტაპად. პირველ რიგში, ახალგაზრდა ჯარისკაცი გადის ორკვირიანი ტრენინგი, როგორც ამბობენ, "deep dive ". სასწავლო პროგრამა მოიცავს შემდეგ საგნებს : " მისია კომპანია; ასორტიმენტი, თვისებები, მახასიათებლები, შემოთავაზებული საქონელი; დეტალური მახასიათებლები ძირითადი მომწოდებლები შესახებ ინფორმაციის ძირითად მომხმარებელს, საფუძვლებს სამუშაო კლიენტს. მას შემდეგ, რაც სასწავლო neophytes ტესტი. თუ ახალბედა იღებს ქულა ნაკლებია, ვიდრე "კარგი-plus", მას ეძლევა შესაძლებლობა, რომ გაიმეოროს კურსი. მაგრამ ამ შემთხვევაში, კიდევ ერთი მარცხი და ღარიბი პატარა თანამემამულე არ აქვს შანსი, რომ მიიღოთ სამუშაო ამ კომპანიის. წარმატებით ტესტირება ელოდება ერთი და ნახევარი თვის გამოსაცდელი პერიოდი ზედამხედველობის ქვეშ გამოცდილი თანამშრომელი. მერე ისევ ტესტირება. თუ ეს არის წარმატებული, იღბლიანი გახდა მუდმივი თანამშრომელი. მხარი დაუჭიროს პროფესიონალურ დონეზე სამუშაო ნახევრად ყოველწლიურად მასპინძლობს "გლობალური" სასწავლო. და ერთხელ 2-2, 5 თვე - ე.წ. "მხარდაჭერა" ტრენინგის შესახებ კონკრეტულ საკითხთან დაკავშირებით. სხვათა შორის, ეს არ არის აუცილებელი იყოს " დიდი და სქელი "კომპანია აშენება ეფექტური სისტემის კადრების მომზადების. ეს კითხვა არ არის იმდენად ფინანსური შესაძლებლობები, როგორც მართვის სურვილს, რათა ძალისხმევა გადაწყვეტა ამ პრობლემის. პროგნოზი 2003 რეალიზაცია upholstered ავეჯი გაიზრდება მიერ 7-10%. გაგრძელდება განვითარების კორპორატიული გაყიდვების ქსელები. გაზრდის იყიდება შიდა საქონლის. შეამცირებს დროის გარკვეული შუალედი შორის გამოჩენა მოდური სიახლეები ევროპაში და მათი ჩამოსვლის უკრაინაში. ამბობს რეფერენტი ნიკოლაი voytko (50), პირველი გენერალური დირექტორის მოადგილე სს "კიევში ავეჯი გაერთიანდება" (g. კიევი; წარმოება upholstered ავეჯი; 1978. ; 430 ადამიანი. ): არის ავტორი მიმოხილვა არის აბსოლუტურად ზუსტად და მაღალ პროფესიულ დონეზე გავაანალიზეთ სიტუაცია ბაზარზე upholstered ავეჯი, მიმართ, როგორც წარმოებისა და მარკეტინგის. მინდა აღვნიშნო ერთი რამ, რაც ჰქონდა კარგი გრძნობს, ჩვენი საკუთარი გამოცდილება. საქმე ის არის, რომ უკრაინის წამყვანი მწარმოებლები უკვე საკმარისი მოდელები, ხარისხი და დიზაინი არ არის inferior ან თუნდაც გადააჭარბოს ძვირი და პრესტიჟული უცხოური ნიმუშები. შიდა წარმოების სთავაზობენ 2-ჯერ და კიდევ უფრო იაფი, ვიდრე იმპორტირებული ანალოგები. მაგრამ, როგორც ჩანს, შედარებით დაბალი ფასი და deters მომხმარებელთა. საინტერესოა, იგივე მოდელები, მაგრამ გამოფენილი პრესტიჟულ ავეჯის მაღაზია, უფრო მაღალი ფასი, ყიდვა უფრო ადვილად. მათი ბაზარზე 2002 წელს რუსეთის ავეჯი ექსპორტი დსთ-ს ქვეყნებში გაიზარდა 14%. წინასწარი შეფასებით, რუსეთში წარმოებული ავეჯი, უფრო მეტია, ვიდრე 9 მილიონი. გარდა წლიური ინფლაცია (15, 1%) ზრდის მრეწველობის მონეტარული თვალსაზრისით შეადგინა 112, 9% - მდე 2001. ბუნებრივი პირობები შემცირდა პროდუქციის მოცულობა ყველა პროდუქტის პოზიცია, საშუალოდ 9% შედარებით 2001. წილი იმპორტი უკვე იზრდება განუწყვეტლივ წლიდან 1999. 2002 წელს, იგი იყო 47, 2%. ძირითადი კონკურენტული ბრძოლა სექტორში, "მასობრივი" ავეჯი. ამ საფასო სეგმენტში "ადრე, 5 ათასი. "დაახლოებით 20-30% - ით უზრუნველყოფს ავეჯი, უკრაინისა და ბელორუსიის. უკრაინის ავეჯი, მისი თქმით, ფონდს, საინფორმაციო ტექნოლოგიების, პირველ ნახევარში 2002 გაიყიდა 9 მილიონი. In ავეჯი ბაზრებზე ბევრ ქვეყანაში ბოლო წლებში ყოფილა მოხმარების კრიზისი. რუსულ ბაზარზე ევროპული ქვეყნების ინტერესი, პირველ რიგში, თავისი პოტენციური მოცულობითი. ცენტრში ავეჯის ინდუსტრიის, რუსეთის ფედერაციის აფასებს თავისი -6 მილიარდი, ხოლო მისი რეალური მოცულობა ნაკლებია მილიარდი. გაზეთ "ბიზნეს-პეტერბურგის" ექსპერტები აცხადებენ, ვიტალი Svirsky (36), კომერციული დირექტორი, კომპანია " Liga Nova "(მ. კიევი; გაყიდვა და წარმოება ავეჯი; 1994. ; 130 pers. ): მანამ, სანამ ცოტა ხნის წინ, უკრაინის საკმარისი არ იყო წინადადებები upholstered ავეჯი საოფისე. საცხოვრებელი upholstered ავეჯი, რომელიც მანამდე უკრაინელი ბიზნესმენები შეიძინა გამო ოფისი, არ ჯდება სამუშაო ატმოსფერო და სტილი საოფისე ფართები. საოფისე ავეჯი უნდა ჰქონდეს უფრო მკაცრი ფორმა, და, ამავე დროს, უნდა იყოს კომფორტული, ასე რომ ბიზნესი ადამიანს შეიძლება ჰქონდეს საუკეთესო პირობების მოკლე შესვენების. პრაგმატული ლიდერებს ესმით, რომ დეკორაციის შეცვლას შეიძლება გავლენა მოახდინოს გადაწყვეტილების მიღების, რა თქმა უნდა, მოლაპარაკებები. ასე რომ, ახლა ოფისი აღჭურვილია ფართი კომფორტული ავეჯით. ჩვენი აზრით, სეგმენტი ოფისი აღჭურვილია ავეჯით ძალიან პერსპექტიული. ნატალია Piven (43), დირექტორი გამოფენა სალონი "PROUNI" (მ. კიევი; აღების ბრძანებებს, ავეჯით, ბრენდები "PROUNI"; მას შემდეგ, რაც 1989. ; 30 pers. ): - რა თქმა უნდა, ბოლო წლების განმავლობაში, მუშაობა გახდა უფრო ძნელია, რადგან არსებობს ბევრი მწარმოებლები, რომელიც გთავაზობთ ხარისხის ავეჯი. ახლა, გაყიდვა, გარკვეული რაოდენობის პროდუქცია, უნდა მიიღოს მნიშვნელოვნად უფრო დიდი ძალისხმევა, ვიდრე რამდენიმე წლის წინ. თქვენ უნდა მუდმივად განახლება ასორტიმენტი - ჩვენ, მაგალითად, ახალი მოდელი, როგორც ჩანს, კვარტალური. ბევრად უფრო ხისტი მოთხოვნები ხარისხისა და მომსახურების. თქვენ უნდა გაატაროთ მეტი ფული სარეკლამო. და დიდი რაოდენობით ავეჯი მომხმარებელთა ავირჩიეთ ჩვენი კონსულტანტები დარბაზში ნამდვილად უნდა შევეცადოთ. და მათ, იგი მუშაობდა, კონსულტანტები უნდა შესაბამისად ამზადებს. ეს უკვე რეგულარულად ატარებს სასწავლო სემინარები. რაც შეეხება კონკურენციის და უცხოელ მწარმოებლებს, ჩვენ თითქმის ვერ ვგრძნობ. შიდა ავეჯი არის უკვე უაღრესად კონკურენტუნარიანი ერთად იმპორტირებული, გაიყიდა უკრაინაში, და მრავალი პარამეტრების აღემატება თავისი. ვლადიმერ Varenitsa (48), ხელმძღვანელი ავეჯი მრეწველობის სამინისტროს სამრეწველო პოლიტიკის უკრაინა: - შარშან ავეჯის წარმოება გაიზარდა 9% შედარებით 2001. უფრო იყო წარმოებული და upholstered ავეჯი. უფრო მეტიც, დიზაინი, უკრაინის რბილი ავეჯი დაახლოება ევროპულ. თუ ადრე მწარმოებლებს განახლებადი ასორტიმენტი ერთხელ, რამდენიმე წლის განმავლობაში, ახლა ეს ხდება, და 5-ჯერ საათში! პრობლემები შეიძლება აღინიშნოს სერიოზული მასშტაბის ჩრდილოვანი წარმოების - 30% მთლიანი მოცულობა ბაზარზე upholstered ავეჯი. სამწუხაროდ, განმარტებითი წინააღმდეგ ბრძოლის მექანიზმები ამ ფენომენს. ირინა Konovalenko (33), დირექტორი, სალონი, საოფისე ავეჯი "Amati" (g. კიევი; საცალო რეალიზაცია, საოფისე ავეჯი; 1999 წლიდან. ): - რეალიზაცია upholstered ავეჯი შედეგი დიდწილად დამოკიდებულია კონსულტანტები. სამომხმარებლო უნდა ვაჩვენოთ ნიმუშები მასალები ასახსნელად თვისებები სხვადასხვა სახის upholstery (მდე ფაქტი, რა პრობლემები შეიძლება წარმოიშვას ოპერაციის დროს ერთ-ერთი ან მეორე, upholstered ავეჯი), კონკრეტული ზრუნვა მისი. სინამდვილეში, ჩვენ ვსაუბრობთ იგივე მოდელი, როგორც საჭირო ინფორმაცია საკითხი ბრძანებით მასშტაბები უფრო მეტი, ვიდრე პრეზენტაცია შემთხვევაში, ავეჯი. ამიტომაც არის, რომ თქვენ უნდა კონსულტანტ-გამყიდველი, მაღალი კვალიფიკაციის. ლუდმილა SOLODKY (49), დირექტორი სალონი ავეჯი, "კანონები" (g. კიევი; საცალო რეალიზაცია ავეჯი; 2001 წლიდან. ; 5 ზავის. ) : "მე ვფიქრობ, წარმატებული განვითარების მწარმოებლებს მნიშვნელოვანია, რომ სწორად აშენება ფასების პოლიტიკის. მეშვეობით მასობრივი წარმოება, ავეჯის შეიძლება იაფი. ნათელია, რომ ერთეული ხარჯები საკითხი, ვივარაუდოთ, 100 კომპლექტი დღეში გაცილებით ნაკლებია ვიდრე გათავისუფლებას 10 კომპლექტი თვეში. მსხვილი მწარმოებელი მომწოდებლები კომპონენტები გათვალისწინებული არ არის, უბრალოდ, ფასდაკლებები და სპეციალური განაკვეთები, პატარა მწარმოებელი მიუწვდომელია. დაბალი ღირებულება და პატარა მინდვრები დახმარება, რათა დაბალი ფასები. თავის მხრივ, სწორი ორგანიზაცია გაყიდვების დილერები შეუძლია უზრუნველყოს უფრო დიდი იმპულსი.
წყარო: ბიზნესის


წყარო: http://stroymart. com. ua



No comments:

Post a Comment

Яндекс.Метрика