Monday, March 31, 2014

ფართობი ბავშვთა სიცილი

ბელორუსული სილამაზის და მონაწილე კონკურსი " ევროვიზია-2005" ანჟელიკა Agurbash ათი წლის წინ და არ ჰქონდა იდეა, რომ ოდესმე გადავა რუსეთში, შეხვდება აქ ჩემი სიყვარული, გახდება მრავალშვილიან დედას'Yu და საყვარელი, ორი კომფორტული სახლები - სახლში მისი მეუღლის Korolev ახლოს, მოსკოვის და ძვირადღირებული სამ ოთახიანი ბინა Krylatsky მთებში.

Angelique, თქვენი ბავშვობის დაიხარჯა ბელორუსიაში. როგორ უნდა გვახსოვდეს,'გახსოვთ, კერძო სახლი ბავშვობაში?

სახლი, ჩემი ბავშვობის არის სტუმართმოყვარე სახლი, ჩემი ბაბუა მინსკის რეგიონში. მყუდრო და კარგად დაცული, ეს სახლი მიესალმნენ უამრავი სტუმარი - ოჯახის (დედამ შვიდი'ე იყო 8 ბავშვი), მეგობრებს ან ნაცნობებს ადამიანი. და დღეს ყოველთვის ჰქონდა დიდი დღესასწაული. Pam'მახსოვს, მე ყოველთვის ელოდება კვირის ბოლოს წასვლა ბაბუა. ის იყო საოცარი ადამიანი, წარმოუდგენლად ბიზნესი. და იყო, ძალიან უყვარს ჩემთან! მე ვფიქრობ, რომ ყველაზე მეტად გვიყვარს. მე მადლობა ღმერთს, რომ მან მისცა ჩემს ბავშვობაში ბედნიერება კომუნიკაცია ბაბუა. როდესაც მე ვიყავი 13, ის იყო წასული. მაგრამ მე pam'მახსოვს და მაინც მიყვარს.



თქვენ განიცდიდა სირთულეებს, როდესაც მოძრავი რუსეთში?

რა თქმა უნდა. როდესაც მე ვცხოვრობდი ბელორუსია, მე ვერ წარმოვიდგენდი, ოდესმე, დაეტოვებინა ქვეყანა. გულწრფელად არ მესმის, ვინც წავიდა მაშინ იმ დღეებში ამერიკაში, ავსტრალიაში. მე წარმოიდგენდა, თუ როგორ yearn ამისთვის სამშობლოს. უბრალოდ გიჟები! და როდესაც ის გადავიდა მოსკოვში, მაშინ თავი უფრო მეტი, ვიდრე მან იგრძნო საშინელებათა, emigre ცხოვრება. როგორც ჩანს, ბელორუსის მომავალი, ეს არ უნდა იყოს იგრძნო ნებისმიერი განსხვავება, - ჩვენ კი საზღვრები, როგორც ასეთი არა, მაგრამ მაინც. მე ძალიან დიდი დრო მისაღებად გამოიყენება მოსკოვში, რიტმს, რომ ქალაქი. ცხოვრება მინსკში და ცხოვრების მოსკოვში არის ორი სრულიად განსხვავებული ცხოვრება. აბსოლუტურად ვიცი, რომ ცხოვრება მოსკოვში სწრაფად, სიჩქარის გადაჭარბება, როგორც მატარებელი. ზოგჯერ კი, არ გვაქვს დრო, რომ გავიგოთ, რა ხდება თქვენ. თუმცა, მე აქ, p'ხუთი წლის და შემიყვარდა ეს ქალაქი. და ახლა, როდესაც მე მოვედი, რათა მინსკში, თქვენ ხედავთ, რომ ჩემი მეორე სახლი ახლა მოსკოვში. მიუხედავად იმისა, რომ ბელორუსი, როგორც ადრე, მე მიყვარს, და ეს სიყვარული რჩება თითქმის, ფიზიოლოგიურ დონეზე.

სად ცხოვრობენ, როდესაც ის მოვიდა მოსკოვში?

პირველი ორი თვე ვცხოვრობდით სასტუმროში. შემდეგ იყო პატარა-ერთ ოთახიანი ბინა, რომ ჩვენ ცხოვრობდა ექვსი თვის განმავლობაში. და როდესაც საბოლოოდ ნათელი გახდა, რომ მე ვაპირებ ცოლად ნიკოლოზი, ჩვენ გადავიდა, მასთან ერთად ფართო სახლი Korolev უახლოეს მოსკოვში. ფართი სახლი 700 კვ მ ის ფაქტი, რომ მშენებლობა სახლში დაიწყო, რომელსაც მამა ნიკოლოზი. სამწუხაროდ, ის აღარ არის ჩვენთან. სახლი არის ძალიან ძვირფასია, ჩემი ქმარი. მას არავითარ შემთხვევაში არ სურს მისი დატოვება. გამოდის, რომ მე საკმაოდ "კაცი" სახლი. ახლა ჩვენი "ციხე" დახურული ძირითადი რემონტით. In SV'დაკავშირებით ამისა, ჩვენი დიდი ოჯახი. ოთხი წლის განმავლობაში ის გაიზარდა მნიშვნელოვნად. შვიდი ჩვენი ბავშვები, პლუს ოჯახს და მეგობრებს. ჩვენი ორი ქალიშვილი უკვე ქორწილი. ერთი უკვე შვილი დაიბადა, და ახლა ჩვენ ველით დიდი replenishment ნაწილები შვილიშვილი. ჩვენი მაგიდა მისაღები არ არის საკმარისი იმისათვის, რომ კომფორტულად დაბინავება საოჯახო სადილი ან ვახშამი. ვრცელდება ERCO დარბაზში და ჩადებული იყო უზარმაზარი მაგიდა, სულ მცირე, 30 პირის მიმართ. და ახლა ჩვენ გადავიდა ამ ბინა.



რა არის ისტორია გამოჩენა ამ სამ ოთახიანი ბინა, პირველ Krylatsky მთებში?

ბინა'იყო p'ხუთი წლის წინ. ნიკოლას შეიძინა ჩემთვის, იმედი მაქვს, რომ მე გადავა სწრაფად ბავშვებთან ბელორუსიიდან. იმიტომ, რომ მე არ დათანხმდებიან. მაშინ, როგორც ჩვენ იქორწინა და მე მოსკოვში, მაშინ დაუყოვნებლივ, ასევე, გადაწყვიტა, რომ არ ყოფნის ეს ბინა. განსაკუთრებით, როგორც იყო მხოლოდ შიშველი კედლები. ამიტომ, ეს ბინა დიდი ხანია ცარიელი იყო. და მხოლოდ ორი წლის წინ აქ ქვეშ ჩემი ხელმძღვანელობის დაიწყო რემონტი.

თქვენ ხართ მოწვეული დიზაინერი ინტერიერი'შინაგან საქმეთა ბინა?

მთელი დიზაინი მომიგონია. მიუხედავად იმისა, რომ პირველ რიგში ჩვენ დაქირავებული ძალიან საიმედო მშენებლობა სააგენტო, რომელიც ჩაატარა რემონტი ჩვენი ბინა. სააგენტო შედგებოდა ორი დიზაინერები, რომლებიც დამეხმარა შეძენა ავეჯით. საქმე ისაა, რომ მე არ ვიცი, სად, მაგალითად, მოსკოვში, ეს შესაძლებელია, რათა ავეჯი, ლამპები და სხვა აქსესუარები. დიზაინერების ეწვია ავეჯი ბუტიკები, მომიყვანე დიდი რაოდენობით დირექტორიები. და ჩემი კომპეტენცია იყო, დაამტკიცოს ან უარყოს შემოთავაზებული პარამეტრები. სხვათა შორის, თავდაპირველად, ეს ბინა იყო, ოთხი ოთახი, პლუს სამზარეულო. ჩვენ ამოღებულ ერთი ოთახი და მისაღები ოთახი კომბინირებული სამზარეულო. მისაღები გააკეთა სათამაშო და ბარათის ფართი. მე ვარ სავსე სიამაყე მიერ საოცარი რამ ბინა არის ნათურის სახით ბურთი თავზე ბარათი მაგიდაზე. ჩემი აზრით, ჩვენი ბინა არის გაწყობილი არტ დეკო სტილის ელემენტებით კლასიკური სასახლეში სტილი. რომ მე შეიმუშავა დიზაინი, არაფერი განსაკუთრებული. მას სჭირდება, უბრალოდ ცოტა გემო და გონება.



რატომ ბინა, იმდენად, თქვენს პორტრეტს და სარკეები?

ეს ნამუშევარი ცნობილი ბელორუსული მხატვარი ანდრეი Smolyak. ისინი ძალიან მნიშვნელოვანია ჩემთვის. ყველა ფერწერა გადაინაცვლა ჩემს სახლში მინსკში. ვთვლი, რომ მათ ჩემი მთავარი ღირებულება. მათ გარეშე ვერ ცხოვრობენ. შესახებ სარკეები იტყვის, რომ ეს არის ჩემი ნამდვილი დაავადება. (იცინის. ) ვერ გაივლის გარეშე ბრუნდება. მე მუდმივად დაჭერა სარკეში ჩემი ანარეკლი იყო. ვინ თქვა, რომ სარკეები მიიღოს ენერგია მოშორებით. ასე რომ, ახლა მე შეეცადეთ სარკეში. ცდილობენ ცხოვრება უფრო ბუნებრივად მოშორებას სხვადასხვა კონვენციები. უბრალოდ გვახსოვდეს სიტყვები დიდი ხასიათი: "იმდენი რამ, რომ მე არ უნდა". ცნობილი გახდა, რომ ფილტრი იმ რამ ცხოვრებაში, რომ მე არ გვჭირდება, რომ გაათავისუფლონ სივრცე. ამ ასაკში ინფორმაცია დატვირთვა მოითხოვს, რომ პრიორიტეტი და ორგანიზება ყველაფერი თაროები, ცალკეული მნიშვნელოვანი უმნიშვნელო. წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენ შეიძლება უბრალოდ გიჟები.

თქვენთვის მნიშვნელოვანია, სართულზე, რომელიც ცხოვრობს?

მე მიყვარს სიმაღლე. ჩვენი ბინა არის dev', მეხუთე სართულზე - ეს არის ბოლო.

რომლის გარეშე წარმოუდგენელია თქვენი სახლი?

არ ბავშვთა სიცილი. ისინი ამბობენ, რომ თუ-დან 30 წლამდე, სახლში არ ივსება ბავშვთა სიცილი, ის არის სავსე კოშმარები. მადლობა ღმერთს, ჩვენ არ გვაქვს ეს. ჩვენი სახლი ყოველთვის სავსე ბავშვთა სიცილი. და კიდევ ჩემთვის მნიშვნელოვანია, თუ რა სახის რამ ჩემს გარშემო. არ მომწონს ყველა დახვეწილი და პრეტენზიული. Tenderly მკურნალობა, კანის ფერის, ტონის და semitones. მე, როგორც უბრალო, სუფთა ხაზები, რომელიც მე სიამოვნებით დაამშვენებს სხვადასხვა ელემენტების შიდა'jer: ფერწერა, სკულპტურა, სანთლები.



თქვენი საყვარელი სახლში ოკუპაცია?

ჩემთვის საუკეთესო დასვენება მხოლოდ ძილის და არაფერი. არსებობს ყველა სახის Goodies, შეხედეთ, იქნებ სულელური გადაცემა. ზოგჯერ flipping ზოგიერთი ჟურნალები. ეს distracts ჩემს პრობლემები და სევდიანი აზრები.

არსებობს რამ, რომ თქვენ განსაკუთრებით ვაფასებთ?

ადამიანური ურთიერთობები ახლობლებს - ეს ღირს. და, რა თქმა უნდა, ჯანსაღი'ი. თუ არ არსებობს, ჯანმრთელობა'მე, მაშინ ცხოვრება არ უნდა - არ ბინები, არც სახლები, არც ფუფუნება.

თუ თქვენ დაინტერესებული საერო საქმიანობას?

ყველა სახის სოციალური მოვლენები დავესწრები ძალიან იშვიათი. მკურნალობა, მათ ძალიან შერჩევითი. მე ახლა პროფესიული შემოქმედებითი გუნდი და დიდი ოჯახი. ისე ხშირი მოვლენაა მსოფლიოში არ აქვს არც დრო და არც ენერგია.

ანჟელიკა, გაქვთ საყვარელი ავტორის ან მინიშნება წიგნი?

მე არ წავიკითხე ათასი წლის განმავლობაში, მიუხედავად იმისა, რომ მოთხოვნა არის დიდი. მაგრამ, კრეფა up წიგნი, მე ყოველთვის შეგიძლიათ იძინებს, მესამე-მეოთხე გვერდზე. მაგიდის წიგნი, ბავშვობიდან მაქვს სამი: "პატარა პრინცი" Saint-Exupery, "მოხუცი და ზღვა" ჰემინგუეი და ზღაპრები. "the Girl with მატჩები" არის ჩემი საყვარელი ზღაპარი.

სად და როგორ გაატაროთ თქვენი შვებულება?

მე, როგორც წესი, დანარჩენი, სახლში. აკეთებს, საოჯახო, სამზარეულო. მიუხედავად იმისა, რომ მე თავისუფლდება ყოველდღიური საყოფაცხოვრებო chores, როგორც ადრე led იმ ხალხს, ვინც დამეხმარება გარშემო სახლი. გარეშე ჩემი ჩარევა აუცილებელია. მე ასევე მინდა დაისვენოთ ზღვის. ზღვის აძლევს უზარმაზარი პაკეტური ენერგია. ზღვა, მზე და ქვიშა ჩემთვის საუკეთესო დასვენების. ზოგადად, წყლის ყოველთვის ეხმარება შესვენება თავისუფალი ცხოვრების გამოცდილებას. თუ საუბარი მოგზაურობა სხვადასხვა ქალაქებში, მე მიყვარს ლონდონი და მილანში. იქ ცხოვრება არ არის მოდელირებული, და არის ის, რაც არის. ამ ქალაქებში მომეცი გრძნობა თავისუფლების. იქ მე დანარჩენი თავს და ვხედავთ, რამდენად დანარჩენი სხვა, სრულიად უცნობი მე - დაკიდება თავისუფლად გამოხატოს თავისი აზრები, ემოციები, სურვილები.

და ბოლოს, ანჟელიკა, რას სიყვარული ნიშნავს თქვენთვის?

სიყვარული არის სიცოცხლე. ეს არის irresistible მოზიდვას, რათა ერთმანეთს, რაც sweeps მოშორებით ყველაფერი თავის გზას. სიყვარული არ შეიძლება იყოს დაბნეული და სიყვარული. ეს არის რაღაც, რომლის გარეშეც თქვენ ცხოვრება შეუძლებელია.

Ksenia Faeva

წყარო: PRO Realty

წყარო: www. eremont. ru

No comments:

Post a Comment

Яндекс.Метрика