Monday, March 31, 2014

პრაქტიკული გამოცდილება, თუ რა უნდა გააკეთოს, თუ თქვენ "დატბორა" მეზობლები

დაიწყო ჩემი ასეთი მცურავი დილით, როცა მივედი, სამზარეულო ნაწილი ამ უყვარდა მომეცით ცხელი ყავა, და დავინახე საშინელებათა ჭერი, სამზარეულო, ნაცრისფერი, სველი წერტილებით და stains კედლები. საბედნიეროდ, ყველა ეს ფუფუნება იყო მხოლოდ ერთ კუთხეში - ზე ჩაძირვაში, მაგრამ სასიამოვნო, ეს მაინც არ იყო საკმარისი. ეს იყო ორმაგად სამწუხაროა, რომ დაახლოებით ერთი თვით ადრე ჩვენ დასრულდა რემონტი, და შედეგები იგი თქვენს ჩანთაში მე მაინც იგრძნო. გარდა ამისა, მთელი ეს სიტუაცია ტვირთი იმ ფაქტს, რომ იმავე დღეს მივდიოდი წასვლა ვიზიტი კიდევ ერთი ქალაქი კვირას, და ბილეთები უკვე ჩაუყარა ჩემს ჩანთაში და ჩანთები საჩუქრები უკვე საბრძოლო მზადყოფნა.


მაგრამ ვფიქრობ, რომ ეს არ იყო საჭირო, როგორც ჭერზე, ამ ეტაპზე, მართლაც, უსიამოვნო და სიხშირე, იყო dripping რაღაც უსიამოვნო ტალახიანი ჩემი ხალიჩა, კაბინეტები, მაგიდები და ჩაძირვაში. ასე რომ, პირველი, რაც გავაკეთე ასეთ პირობებში, ის იყო, რომ მე სააბაზანო და ტუფლები შევარდა "ეწვევა", მათი მეზობელი-დან ზემოთ. უნდა ითქვას, რომ დიდი სიხარული მათ შესახებ ჩემი ვიზიტი არ უჩვენებია, მაგრამ ბარიერი არ არის გამოფენილი: და ჩვენ წავედით ერთად რომ ვხედავ რა მათ, რომ არსებობს "გატეხა"რომ მივიღე, ჩემი ბინა.


აღმოჩნდა, რომ მათ აქვთ გაჟონვის ტუალეტის და, ირკვევა, აუზის წყლით, მოქცეული მილი, არა პირველად. ეს უნდა უბრალოდ ვამბობ, რომ მე მათი ქცევა არ მოსწონს დამნაშავე, რომ ტუალეტი ისინი მოძრავი სართულზე Mat და წყალი არის უსაფრთხოდ უკან, ჩემი ბინა, ისინი არ იყვნენ საკუთარ თავს, მაგრამ სანტექნიკოსი, რომელიც მათ, სავარაუდოდ, ვისაუბრეთ ამ საკითხზე, მაგრამ მან არაფერი. და ჩემი კითხვა, როგორ გადაჭრას პრობლემა ჩემი გატეხილი ჭერი, უპასუხა, რომ ისინი თავად ეძებენ, რომელიც დამნაშავე, ისინი, ზოგადად, არ მიმდინარეობს.


მაგრამ, უნდა გვესმოდეს, და მოძებნოთ დამნაშავე არ იყო და პირადად მე, იყო, ზარის მუშა საგანგებო დისპეტჩერიზაციის მომსახურება. მიუხედავად იმისა, რომ ჩვენ ელოდება მათ, დავიწყე ჩაატაროს საკუთარი გამოძიება": სახის, როგორიც შეგრძნება, მეზობლები და მიმდინარეობს მათი დაცვის ხაზს, სთხოვა ნაჭერი ქაღალდი და დაიწყო ჩანაწერი, ვთხოვო სახელი სანტექნიკა, რომელიც მათ დაუსვეს კითხვა იმის შესახებ, რომ მილის პერიოდულად გაცემული "ნაწილი წყალი და თარიღი, ასეთი ურთიერთობა" სპეციალისტი ".


ასეთი სპეციფიკა ჩემი მეზობლები არ ველოდი და რამდენად სწრაფად ისინი თავად მივიდა იმ დასკვნამდე, რომ ნებისმიერი სანტექნიკა ან ნებისმიერი მომსახურების ისინი არ მისამართი. თუმცა, არ უარყოფს, რომ "ისინი არ არიან დამნაშავე, და დადანაშაულება და ვთხოვო ყველა, როგორც ჩანს, ერთად მილი თავის თავზე, და ეს მოთხოვნა რა დღე, კომპენსაცია. მაგრამ, როგორც ფულის მილები მისაღებად მე არ გამოიყენება, შემდეგ მიიღო ბრუნვის მიხედვით'rode plumbers და ამტკიცებს, რომ მათ არა მხოლოდ დაბლოკა struts წყლით, არამედ დოკუმენტირებული ფაქტი Bay (ეს, რა თქმა უნდა, უნდა ჩავიდეთ, ჩემი ბინა). ამისათვის, ისინი უბრალოდ ამბობენ, არ ჩქარობს, იმ მოტივით, ის ფაქტი, რომ პროგრამები არ არის ბევრი, და შესაბამისი ფორმები აქვთ.


ჰქონდა თავაზიანად ვთხოვთ, რომ სანამ მე'Dausa ტელეფონით მათი ხელმძღვანელი და ვისწავლოთ "იქნებ თქვენ უფლება". თუმცა, ამ შესაძლებლობას არ მაძლევს და დაუყოვნებლივ უნდა, როგორც ვთქვი, დავწერე, როდის და რა მოხდა, რატომ, და რა დაზიანებები აქვს, ჩემი ბინა. თუმცა, მე შეძლო შენიშვნა მათი პროფესიონალიზმი და მოტივაცია: მათი თქმით, "მოულოდნელად თქვენ მეზობლები უჩივლებს იქნება, და თუ ჩვენ არ ფორმა დავწერ, სასამართლოში, ეს იქნება, მაშინ ჩვენ პრიზი დაუკარგავს".


ასე წერდნენ, თუ როგორ ავნებს ჩემი ხალიჩა, ჩემი კარადები და კი აღნიშნა, რომ წყლის dripping ჩემი ელექტრო ყავის მადუღარა, რომ, სავარაუდოდ, არ ისარგებლა. აქტი იყო შედგენილი გეგმა და ასლი გადაეცა ჩემთვის. ეს ყველაფერი გაკეთდა მას შემდეგ, რაც ჩემი პირველი ვიზიტი სამზარეულო, ცოტა მეტი საათში. და ბოლოს, მე ბედნიერი იყო, ყველა საბუთი მქონდა ხელი, და მე შედარებით ადვილად იკრიბებიან მოგზაურობა.


On ჩამოსვლის მე მზად შეხვედრა მეზობლებთან ვიცი რამდენი იქნება ღირს ჩემი სასამართლო ხარჯები შემთხვევაში შეუძლებელია გადაჭრის საკითხი მშვიდობიანი გზით, და ეს ღირებულება, სამუშაო არის კონკრეტულად გამოიწვია დაკარგვა Adjuster და საფასური უნდა გადახდილი განაცხადი შეიტანოს სასამართლოში. ეს შეიძლება იყოს საინტერესო, რომ ჩემი მეზობლები? და ის ფაქტი, რომ იმ შემთხვევაში, აღიარება ჩემი "წყალდიდობა", რომ მათი დანაშაული, ეს თანხები უნდა გადაიხადოს მე ზუსტად ის, რასაც ისინი. უფრო მეტიც, ეს ხარჯები წავიდოდა უკვე "პლუს" აანაზღაუროს ფიზიკური დაზიანება, ჩემი ბინა, და მე, საყვარელო, სახით კომპენსაცია უბედურება მორალური ხასიათი.


ვიზიტი მეზობლები მე ასევე მიიღო მიღების შესახებ, თუ რამდენად მანამდე ღირებულება ჩემთვის სარემონტო ჩემი ჭერი სამზარეულო: კარგად არ გადმოაგდეს. რატომ ვარ ასე რომ ყურადღებით მომზადებული გაიგო მეზობლები? და რომ მე მაინც მინდოდა გადაწყვიტოს, საქმის გარეშე, შემოტანა მას სასამართლო: my საქმეთა, გარდა იმისა, სასურსათო ჯაჭვის ბრძანება, საკმარისი. შედეგად, მე ზრდილობიანად ავუხსენი ყველაფერი, მეზობლები და თქვა, რა ოდენობის კომპენსაციის მე საკმაოდ კმაყოფილი ვარ, და მე არ მინდა, რომ მათ დამატებით ხარჯებს.


გამიმართლა: neighbours აღმოჩნდა, რომ ძალიან ჭკვიანი და ფული ჩემთვის მეორე დღეს მოიტანა. ჩვენ იქორწინა შესახებ "ნაშრომების" ნაბეჭდი სახით ინტერნეტიდან, რომ ყველა საკითხი მოგვარდება მშვიდობიანად და საჭირო თანხა გადახდილი. რა თქმა უნდა, ყველა წესი უნდა წავიდეთ ქვემოთ და გარწმუნებთ, ყველაფერი ერთი ნოტარიუსის, მაგრამ მე მომწონს, როგორ ეს არ არის საჭირო, და მეზობლები ასეთი სურვილები არ არის გამოხატული.


ამბავი დასრულდა. სარემონტო მე და ისევ სარგებლობდა შემოქმედებითი პროცესი. და მეზობლები არიან, აღარ ივსება, და იმაზე, საკანალიზაციო მილით, რომ მე, სავარაუდოდ, "უნდა" აქვს ფული, ძალიან არ მახსოვს. და მიუხედავად იმისა, რომ "პირდაპირი" რჩევები ამ ამბის თქვენ არასდროს მსმენია, მაგრამ იქნებ თავს თქვენ რაღაც ჩანაწერები, მას შემდეგ, რაც რემონტი გასაკეთებელია, მაგრამ "წყალდიდობა".


წყარო: www. stroy. ru

No comments:

Post a Comment

Яндекс.Метрика