Monday, March 31, 2014

ანტონ Tabakov: "ჩემი სახლი შესანიშნავი biofield"

ისინი ამბობენ, რომ ბუნება იგნორირებას უკეთებს ბავშვებს გენიოსების. მაგრამ ანტონ Tabakov უფრო შესაფერისი კიდევ ერთი ანდაზა,'I: ნიჭიერი ადამიანი ნიჭიერი ყველაფერი. მსახიობი, რესტავრატორი, ქმარი და მამა - ყველა როლები Tabakov წარმატებას მიაღწია. და თქვენი სახლი ანტონ მოუწოდებს განსახიერება თქვენი ოცნებები.

- ანტონ, სახლი მფლობელი არის, თქვენ?

- ეს დამოკიდებულია იმაზე, რას ნიშნავს. ჩემი მუშაობის მოაქვს ჩემთვის, ჩემი შემოსავალი, შემიძლია ნორმალურად უზრუნველყოს მისი შვიდი's, გარდა ამისა, მჯერა, რომ ეს არის მათი პირდაპირი მოვალეობა'ურთიერთობა. მაგრამ ეს არ ნიშნავს, რომ სახლში მე ვიქნები ვინმე უკარნახოს რა და როგორ უნდა გააკეთოს. მე მჯერა, რომ შვიდი'მე დაფუძნებულია თანასწორობის და ურთიერთპატივისცემის. ჩვენ არ გვაქვს პირველადი ან მეორადი, ჩვენ გადაწყვეტილებას მხოლოდ ერთად. ასევე, ვფიქრობ, უნდა იყოს, და იმიტომაც, რომ ბავშვები. მათ უნდა იგრძნონ, რომ მათ მოუსმინოს და მხედველობაში, ან მოგვიანებით, როდესაც ბავშვი იზრდება, ის არასოდეს არ მოვა, რომ თქვენ მათი პრობლემები.

- თუ თქვენ ვსაუბრობთ ბავშვი, დავიწყოთ ტური თქვენს სახლში ბავშვებთან ერთად...

- ჩვენ გვყავს ორი შვილი. ერთი საძინებელი, და მეორე თამაში, როგორც მოზრდილებში. თუმცა, გულწრფელად რომ ვთქვათ, როდესაც ჩვენ დასახლდა, არასდროს მიფიქრია ეს. მხოლოდ ასე მოსახერხებელია. და ჩვენ შევეცადეთ, ნუ პირველი ბავშვთა ოთახი იზოლირებული, ასე რომ, არავის აწუხებს. იმიტომ, რომ ჩემი შვილი სურს და მეგობრების მოწვევა, და მოუსმინოს მუსიკა, და ყველაფერი უნდა იყოს კომფორტულად.

რაც შეეხება შიდა'შინაგან საქმეთა ბავშვები, ისინი შექმნილია იგივე სტილი, როგორც მთელი სახლი. წებოს გარკვეული ფონი cubs, ან kittens, მე ვფიქრობ, რომ ეს ძალიან. ბავშვის მნიშვნელოვანია, რომ შექმნა ატმოსფეროს, არის ფერადი და ნათელი, და ჩვენ მივაღწიეთ დახმარებით რიგი საღებავები. ყველა ავეჯი: სკამები და სამეული - ყველა ძალიან ნათელი ფერები. მაგრამ, საძინებელი, პირიქით, დარჩა მხოლოდ ხეები'ჟანა. მეჩვენება, რომ საძინებელი არის ადგილი, დანარჩენი, და ნათელი ფერები იქნება, მხოლოდ ძალიან excite გონება.

- როგორც ნებისმიერი გოგონა, Anya, ალბათ, ბევრი outfits. ალბათ, გასახდელი ოთახი და Suite აქვს საკუთარი?

- დიახ, კოსტიუმები იგი იმდენი, რომ ზოგიერთი მან გააფრთხილა, მხოლოდ ერთხელ. არ არის საკმარისი, ყველას აცვიათ. და ასე, ნებისმიერი დღესასწაული აუცილებლად'აუცილებლად შეიწოვება, ახალი წლის იყო - იგი, უბრალოდ, მოკლეს მტკნარი!

როლი საგარდერობო აქვს დიდი კარადა, საძინებელი მიუხედავად იმისა, რომ იგი მის მას. რა თქმა უნდა, როცა შვილი იზრდება, და ასეთი ტემპით რომ არის სავსე მისი კარადები ტანსაცმელი, უნდა ავაშენოთ ცალკე კოტეჯი (იცინის). მაგრამ ეს, რა თქმა უნდა, ხუმრობა იყო. გულწრფელად ვამბობ, ჩვენ არასოდეს ფიქრობდა იგი, და როდესაც ეს საკითხი მჭიდროდ დგანან წინაშე ჩვენთვის, მაშინ ჩვენ გადაწყვეტს. მე არ ვფიქრობ, რომ ეს იქნება დიდი პრობლემა.

- ანტონ, ყველა კაცი სახლში არის მისი ციხე. თქვენი სახლი იცავს თქვენ სამყაროსთან?

- ჩვენ ვცხოვრობთ დროში, როდესაც ადამიანები მართავდნენ ეჭვიანობა და სიძულვილი. როგორც ამ საზოგადოების, თქვენ მორალურად სასტიკად გამოიფიტა. ფარისევლობა მკაცრად exhausts, ასე რომ, რა თქმა უნდა, სახლი არის ზუსტად ის ადგილი, სადაც შეიძლება თავს შიშის გარეშე, რომ თქვენ მოხდა დანა უკან. სახლი იცავს ჩემს უარყოფითი ენერგია, დატენვის მხოლოდ დადებითი ემოციები, რომელიც მისცეს ძალა ხვალ.

- სახლში უნდა იყოს თქვენი მფარველი და სული. და შენი სახლი?

- მე ვფიქრობ, რომ კომფორტი და სული სახლი დამოკიდებული, ვინც ეს ეწვია. ჩემს სახლში მოვიდა, მხოლოდ კარგი ადამიანები. აქ არის დიდი აურა. თქვენ ალბათ შენიშნა, რომ ვინმე წავიდეს დიდი სიამოვნებით, და ვინ არ არის. On აურა მოქმედებს მოწყობა ავეჯით, ფერადი კედლები... და თუ სახლში, თქვენ თავს არასასიამოვნო, მაშინ რაღაც არასწორია და მიზეზები შეიძლება იყოს სრულიად განსხვავებული. როგორი ურთიერთობა არის დადგენილი სახლი, და იმ ადგილებში.

- თქვენ გაქვთ ხეები'ქვის სახლი, რატომ არ არის აგურის?

- ეს არის საჭირო წასვლა ბუნება. რა არის ბუნებრივი, მით უკეთესი. და აგურით, რა თქმა უნდა, უკეთესია, ვიდრე პანელი. პატარა ლითონის, მით უკეთესი. სახლში უნდა სუნთქვა, ცხოვრება, არ უნდა იყოს ბეტონის ყუთი...

არსებობს გამონათქვამი: "ოცნების სახლში". რა არის თქვენი ოცნება სახლში?

- მე მაქვს ორი ვარიანტი, ერთი მათგანი არის ფანტასტიური. მე არ იყოს ორიგინალური და კიდევ ვიმეორებ, რომ სიტყვა პოეტი Velimir Khlebnikov, რომელმაც განაცხადა: "ყველა შემოქმედებითი პირი აქვს, რომ მათი ერთ ოთახიანი ბინა ნებისმიერი ნაწილი დედამიწაზე მინის კედლები, მან უნდა შეისწავლოს ყველა". მე, რა თქმა უნდა, არ წავიდეთ ჯერჯერობით. და მეორე ვარიანტი - ეს არის ჩემი სახლი. ეს არის მთავარი, ჩემი ოცნება. ხეები'ნებისმიერ, გარშემო ფიჭვი და ნაძვი - ასეთი პატარა ციხე.

- ციხე უნდა იყოს ბევრი სარკეები...

სარკეები არიან, და ისინი თამაშობენ, არა უკანასკნელი როლი. მნიშვნელოვანია, რომ მათი მოწყობა. სადაც სარკე უნდა იყოს საიდუმლო, გამოცხადება. სადღაც ცხოვრება, მაგრამ ეს არის მინიმალური. და სადღაც - magic, და ეს არის ყველაზე საინტერესო. ჩვენ გვაქვს რამდენიმე წლის ქმნის მოჩვენებითი დიდი სარკე XVIII საუკუნეში. ჩვენ გადავწყვიტეთ, რომ გათიშეთ Anya. ეს ახლა გავზომოთ მათი კოსტიუმები და შეისწავლის იგი, და მემღერა.

- ციხე... სარკეში... თქვენ, როგორც ჩანს, უნდა იყოს რომანტიკული!

- მე მხოლოდ მიმდევარი კლასიკური სტილი. სახლი ჩვენ შემუშავებული, ინგლისური სტილის, ზოგიერთი ოთახი ნაცვლად ფონი გამოიყენება ქსოვილის, მეჩვენება, ეს გამოიყურება ძალიან Regal. უნდა ვაღიარო, მე ნაწილობრივი ელეგანტური და მყუდრო ამავე დროს ინტერ'RAM, და ეს არის ამ თანდაყოლილი კომბინაცია ინგლისურ სტილში. ხის ჩვენ გვაქვს ყველაფერი: მისაღები პანელები კედლებზე და მუხის პარკეტი, იატაკზე, და ტრადიციული ავეჯს მასივი...

- გავიგე, რომ შენი ცოლი დროს იყო ძალიან უყვარს დიზაინი ინტერ''სად იყო მისი იდეები?

- ერთხელ, როდესაც მე დავიწყე რამდენიმე პროექტი, მე მჭირდება დახმარება: მე იძულებული საკითხი რესტორანში. მეუღლე გადაწყვიტა დამეხმაროთ, და მისი, და მომეწონა. შემდეგ იყო კიდევ რამდენიმე პროექტები. ყველაზე დიდი მათ შორის არის, რა თქმა უნდა, საკუთარი სახლი. ახლა ცოლი გადაწყვიტა ცოტა დრო ამოიწურა. მან ბევრი დრო და ძალისხმევა ტელევიზიით, და რაც ყველაზე მთავარია, მიიღებთ ამ საქმეს დიდი გართობა.

- ანტონ, ძალიან მაინტერესებს, და თქვენ ხართ მთავარი მოხარშული?

- რა თქმა უნდა! მე მიყვარს საზ, ბევრად უფრო მეტი არსებობს. მე კაპიტულაცია, რომ ეს პროცესი მთლიანად გარეშე და სარეზერვო. ახლა დავიწყე ატარებენ უფრო მეტ დროს სახლში, ასე რომ, მადლობა ღმერთს, ჩემს და აქვს დრო, რომ საზ რაიმე გემრიელი. თქვენ იცით,, და მე კი ვარ მეგობრებს "ჩემი samovar"... მეგობრები უკვე იცინის at me, grabbing ჩემი უფროსი როდესაც მე ნახოთ ჰორიზონტზე მისი მოწევა-მეთქი. მაგრამ, რა თქმა უნდა, არავინ უარყოფს.

ორჯერ მოხარული ვარ, რომ ჩემი მამა მიდის dine რესტორანში. ჩემთვის ეს უდიდესი კომპლიმენტი...

მასალები თემაზე

ვალერი: "ამ სახლში დაიბადა ჩვენი ურთიერთობა"
ვალენტინ Yudashkin: "არა snacking სამზარეულო! "
Anita Tsoy: "შემოქმედებით პროცესში მე მინდა,'Yu ფირფიტები"
- რა, თქვენ მაინც, როგორიც უნდა ჰქონდეს კერძო სახლი ან იქნებ რიმეიკი?

- რიმეიკი, მე ვფიქრობ, არაფერი. ჩვენ ყველა მიყვარს და მინდა, უბრალოდ ცხოვრება ატმოსფეროს, რომელიც ჩვენ შევქმენით. და რაღაც სხვა აქვს... მე არ ვიცი. მე მაქვს ყველაფერი, რაც მჭირდება, ალბათ, მე ვარ ბედნიერი ადამიანი, დროს, შეიძლება ითქვას, რომ ასეა. ერთი მინდა, yacht, მაგალითად, მაგრამ ფხიზელი აზროვნების, ვხვდები, რომ მე არ მინდა,, და თუ მოულოდნელად'არის ასეთი ოცნება, მე იმუშავებს. მე ვიცი, რომ ნებისმიერი სურვილი, მიზნის მისაღწევად, მაგრამ სანამ გადის, თქვენ შეგიძლიათ მხოლოდ მოდის მეშვეობით შრომის.

თუ წარმოიდგენთ, რომ თქვენ ხართ გმირი ზღაპარი "Wizard of emerald city"სადაც იქნებოდა გსურთ ქარიშხალი მოუტანა თქვენ ერთად თქვენი სახლი?

- მიუხედავად იმისა, რომ მე არ მინდა ქარიშხალი მე სადღაც აცხადებდა. მე თავს ძალიან კარგად აქ. მიუხედავად იმისა, რომ, თუ ეს იყო შესაძლებელი, მინდა გამგზავრება საკუთარ სახლებში მთელს მსოფლიოში, შეჩერების რამდენიმე დღის თითოეულ ქვეყანაში. მხოლოდ და ბოლოს, მე მინდა, რომ დაბრუნდნენ თავიანთ მანდატს. მაგრამ ეს ჯერჯერობით. ალბათ, მომავალში მინდა, რაღაც სხვა,... (პაუზა). მიუხედავად იმისა, რომ იციან, თუ ეს შესაძლებელია, რომ ქარიშხალი მიიღო ჩემი სახლი ნაპირზე ოკეანეში, სადაც მარტო, თქვენ შეგიძლიათ დაისვენოთ ხმები ვიჯდები.

ტექსტი: Julia Anpilogova | ფოტო: JP

წყარო: მფლობელი

წყარო: www. eremont. ru

No comments:

Post a Comment

Яндекс.Метрика