Monday, March 31, 2014

Anita Tsoy: "შემოქმედებით პროცესში მე მინდა,'Yu ფირფიტები"

Anita Tsoi - ცნობილი მომღერალი და ქალს ძლიერი ხასიათი. შევხედოთ ამბავი სახლი Anita ჩრდილოეთ Pamasko'მე, რომელმაც აშენება ორჯერ იმავე ადგილას. მაგრამ ახლა ეს სახლი, სადაც ჩვენი კორესპონდენტი გახდა ნამდვილი ოჯახის ბუდე.

- Anita, თქვენი მთავარი რთული ისტორია?

- მართალია: სანამ სახლი, რომელიც ჩვენ გვაქვს, ჩვენ ფეხით დაახლოებით 8 წლის. ჩვენი სახლი დაიბადა ასეთი მძიმე ტკივილი, რომ უმჯობესია, არ მახსოვს. "სრულყოფილი" დღეს სახლში, რომ ჩვენ ავაშენეთ მისი ქმარი რამდენიმე წლის განმავლობაში, უბრალოდ აიღო და დაწვეს. ეს იყო საშინელი. და ჩემი ქმარი, უხალისოდ, მშენებლობა დაიწყო ახალი. წარმოიდგინეთ, სტრესი? რამდენიმე წლის აშენება, დახვეწა სახლი, და მერე ისევ - და ყველა, ერთი ashes. და ეს ყველაფერი ნულიდან უნდა დაიწყოს. მაგრამ არ იყო არაფერი, და აშენდა ახალი, აგური. ეს მთელი ამბავი.

- ბევრი ჩვენგანი, რომლებიც ცხოვრობდნენ მისი ცხოვრების ნაწილი "ხრუშჩოვი", კომუნალური, რატომღაც მახსოვს სითბო, რომ დროს. როგორ ფიქრობთ, რატომ?

თქვენ იცით, მე ვფიქრობ, რომ მახსოვს, იმ "ძაღლი"... მახსოვს ჩემი ბავშვობა და ახალგაზრდობა. მე ვიცი, მე ძალიან გამიხარდა, როცა მისი ქმარი მისცა სამუშაო ოთახი კომუნალური ბინა, ზოგიერთი რვა მეტრი. შეიძლება ნორმალურ ადამიანს ისარგებლოს კუთხეში რამდენიმე მეტრი, ტარაკნები და bedbugs თავად? არა რა თქმა უნდა: ჩვენ მოხარული ვიყავით ერთად, მე და დავქორწინდით. და შეიძლება ნორმალურ ადამიანს ისარგებლოს ორ-ოთახიანი ბინა პანელი სახლი, საწყისი სიტუაცია, სადაც მხოლოდ შიშველი ბეტონის კედლები და ტუალეტი? უფლება, არ შეიძლება, მაგრამ ჩვენ ბედნიერი, იმიტომ, რომ შედარებით კომუნალური ეს იყო სასახლეში. ნორმალური ადამიანი უნდა იცხოვრონ ისეთ პირობებში, არ შეიძლება, და ჩვენ მთელ ქვეყანაში ცხოვრობდა.

- მოდით, თქვენს სახლში. მე ვხედავ ოთახი, რომელიც, მხატვრის ცხოვრებაში დიდი მნიშვნელობა აქვს, - გასახდელი...

- თქვენ იცით, ოთახში არსებობს, და საკმაოდ დიდი. მაგრამ არ ეკუთვნის იმ მხატვრების, რომელთაც არ შეუძლიათ ნაწილი ერთი კონცერტი კოსტუმი. ალბათ ეს, როგორც ჩანს, უცნაურია, მაგრამ ყველაფერი, რომ მე არ აცვიათ, ჩემი სახლი არ არის. ერთხელ, ექვსი თვის მე ერთი კვირის ევროპაში, იტალიაში, და ყიდვა არსებობს. და ყველა დანარჩენი: საქონლის კონცერტი კოსტიუმები - მე ვაძლევ, რომ საბავშვო თეატრალური სტუდია, მხოლოდ მზრუნველობამოკლებულ ბავშვთა სახლს. არსებობს მხოლოდ სეზონური რამ, ლამაზი, ხარისხიანი, ფეხსაცმელი - ეს ყველაფერი, ყუთი და წავიდნენ.

"მე ვიცი, რომ მესამე სართულზე თქვენი სახლი მისაღებად უფრო რთული, ვიდრე ბევრი ბანკის სარდაფებიც...

- მე არ ვიცი შესახებ საცავებში (იცინის)... მაგრამ რა არის ჩემი საკუთრებაში, - ეს მართლაც ასეა. და მე ძალიან მოხარული ვარ, რომ ჩვენ ისე მოხდა, რომ მე ადვილად შეიძლება ერთი. მე არ ვარ fussed, სთხოვა არაფერი, უბრალოდ მოხდა ასე. ჩემი ოჯახი ნამდვილად მესმის მე, და მე მადლიერი ვარ.

მე ნამდვილად სჭირდება, იმიტომ, რომ ვწერ სიმღერებს და უნდა ითქვას, რომ თუ ვინმე მაყურებელმა დაინახა, თუ როგორ სიტყვიერად ესა თუ ის სიმღერა, ეს ნამდვილად არ იქნება გაკვირვებული. მე უნდა შეეძლოს, ამბობენ, რომ Bang შევიდა კედლის დისკო ან shout როგორც მძიმე, ან რაღაც. შემოქმედებითი პროცესი - რაღაც მძიმე, და არა ყველა ის მუშაობს შეუფერხებლად, მშვიდად, thoughtfully. მე, ყოველ შემთხვევაში, არ არის ასე. ხდება, რომ უნდა იყოს ემოციური, და აქ მარტოობაში ეხმარება, მიუხედავად იმისა, რომ მშობლიური ზოგჯერ ფიქრი (იცინის).

- მას შემდეგ, რაც ჩემი მამა არის ჰანტერი, მე ვხვდები, საიდან გაქვთ ამდენი ტყავი მხეცები...

"კარგად, კარგად, მეგობრები და მეუღლე, ვინც უყვარდა ნადირობა და ჩვენთვის, ასე ვთქვათ, დააყენა. ასე რომ, ყველა ეს დათვი, მგელი, elks ვალდებულებები'დაკავშირებული მათი გამოჩენა ჩვენი სახლი.

"და ჩვენ მაშინვე ვხედავ, რომ აქ ცხოვრობს აღმოსავლეთ ადამიანი...

- მე ძალიან მომწონდა აღმოსავლური კულტურა - ეს არის ჩემი მშობლიური... ავეჯი ჩინელები ჩემთან ერთად, ძველი, ძალიან კომფორტული. და დიზაინერებს აიყვანეს სხვადასხვა მცენარეები, ძირითადად, ეგზოტიკური, პლუს ბრწყინვალე შადრევნები აღმოსავლეთ კულტურის, წყალი, არის ძალიან მნიშვნელოვანი. და ახლა მე მაქვს ყველაფერი, რაც აქ არის მზარდი, gurgling და შესაძლებლობას იძლევა დაისვენოთ. თუმცა, თავის ტკივილი, რომელზეც ეს მცენარეები: ყველა დროის ეშინია, რომ შრება, სახლი-მე იშვიათად.

- Anita, ასეთი დიდი რაოდენობით ცხენები გარშემო, მათი ქანდაკებები, ნახატები, - თქვენ ჯერ კიდევ მიყვარს? მას შემდეგ, რაც ყველა, ცხენები დგანან'დაკავშირებული არ არის ყველაზე სასიამოვნო ნაწილი თქვენს ცხოვრებაში...

- ეს სიმართლეა, მე დაეცა off ცხენი, დააზარალებს მის უკან... თუმცა, ეს ცნობილი ამბავი, არ მინდა, რომ უკან. მაგრამ ცხენები არ არის დამნაშავე, მე მაინც მიყვარს ძალიან, მიუხედავად იმისა, რომ ვისრიალოთ შეწყვიტა.

- მაგრამ ეს კოლექცია თვითმფრინავები, ალბათ მამრობითი. ქმარი ან შვილი?

- შვილი. მას უყვარს ყველა ეს თვითმფრინავები, ვხედავ, რამდენი? უნდა ვეძებოთ მათ ერთი სპეციალური ადგილი სახლში, მაგრამ ახლა ეს პრაქტიკულად ნაწილი ინტერ'jer.

- ასე კომპეტენტურად აიყვანეს ინტერ'er - თქვენი დამსახურებაა?

- დიახ. ეს არის ჩემი კეთილი, ოჯახის სავალდებულო'კომუნიკაციები: ქმარი აშენებული კერძო სახლი, მე დასახლდა. მე ძალიან მოხარული ვარ, რომ ჩვენ გვაქვს ასე რომ, ყველა თავისთავად იყოფა, არ იყო სადაო. ყოველივე ამის შემდეგ, ეს არის იშვიათი, რომ ხალხს გემოვნებას სრულად თანხვედრა, მამაკაცებს ზოგადად, როგორც წესი, უფრო უსაფრთხო ეკუთვნის სხვადასხვა შიდა'RNIM შესწავლა. მაგალითად, სახელურის კარზე. მამაკაცი, პირველ რიგში, მნიშვნელოვანია, რომ იყოს კომფორტული, გამძლე და ღია (იცინის), და ქალთა მნიშვნელოვანია, მისი ფერი, ფორმა... ასე რომ, ჩვენ გვაქვს შვიდი' * ყველა ერთი იმას, რასაც იგი ახლოს არის: ქმარი არის გლობალური პრობლემა, მე - trifles.

- ახლა, პირველ სართულზე: აქ თქვენ გაქვთ სპორტული დარბაზი, საცურაო აუზი...

"რა ვქნა, თუ მე, სანამ ბოლომდე ცხოვრებაში განკუთვნილი ბრძოლა ჭარბი წონა? მაგრამ, როგორც ხედავთ, და ამ ბრძოლაში თქვენ შეგიძლიათ გამარჯვება. თუმცა, ბრძოლა მაინც გრძელდება: ყოველ დილით, იშვიათი გამონაკლისი, ბანაობა, და სავალდებულო'დარწმუნებული უნდა იყოს, რომ კვირაში სამჯერ, მინიმუმ - ჩართული ტრენაჟორების.

- რას გირჩევთ, რომ ადამიანები, რომლებიც დიდი ხანია ოცნებობთ თქვენი სახლი?

- არ ცხრება და არ დავთმობთ. არსებობს ძველი კორეული omen, ჩვენი CIM'ვიგრძენი: თუ თქვენ გადამწვარი სახლი, თქვენ გაქვთ ახალი შენობის ადგილზე სახანძრო, მაშინ ცხოვრება იქნება ბედნიერი. აშშ შეეხო ლიტერატურული გაგებით, ღმერთმა ნუ ქნას, ვინმე, რა თქმა უნდა.

მაგრამ მე მჯერა, რომ ეს'მე ეძებს ფართო. მაშინაც კი, თუ თქვენ გაქვთ რაიმე არ მუშაობა, ძალისხმევა წავიდა ashes, არ უნდა გამეფებული. ჩვენ უნდა მივაღწიოთ ამ მიზანს ყველა იმას ნიშნავს,, არ აქვს მნიშვნელობა, რა! და როდესაც მიაღწევს იგი, მე უნდა ავაშენოთ, ჩემი სახლი, სახლი, ფართო გაგებით, ამ სიტყვის - თქვენ იქნება ჯარიმა.

ტექსტი: Julia Anpilogova

მასალები თემაზე

სერგეი Zverev: "შესრულებაში სახლი, მოუსმინეთ საკუთარ თავს"
ზღაპრული სახლი Yves Saint Laurent
"დომინოს პრინციპი
წყარო: მფლობელი

წყარო: www. eremont. ru

No comments:

Post a Comment

Яндекс.Метрика