Monday, March 31, 2014

საზაფხულო სამოთხის Giorgio Armani

პირველად ჯორჯო არმანი აქვს შესახებ Pantelleria კუნძული მეტი ოცდაათი წლის წინ, როცა ის ჩამოდის მისი მეგობარი. მაშინ მას არ მოსწონდა არსებობს. თავად არმანი განაცხადა: "მე ელოდა, რომ იქნება ეგზოტიკური, მაგრამ ასე არ არის. არ არის კარგი სასტუმროები, რესტორნები, არ ინფრასტრუქტურა. ჩვენ თავად უნდა მოამზადოს საკუთარი საკვები, და მთავარი ღონისძიება დღეს იყო ჩაბარების გზაზე მანქანა. თუმცა, რამდენიმე დღის შემდეგ მე მივიღე გამოიყენება გარკვევა სამხრეთ ცის და მუდმივი დუმილი ".

1981 წელს Armani გადაწყვიტა იყიდოს სახლი, ფართი. ახლა ფართი აქვს ელექტროენერგია, აშენდა რამდენიმე სასტუმრო და მუდმივად scurry მანქანა, რომელიც, თუმცა, არ დაირღვეს ბუნებრივი სილამაზის კუნძული. სახლი არის დამზადებული ტრადიციული არაბული სტილის, კედლები ბუნებრივი როკ სისქე დაახლოებით ორი ფეხები გრძელი და დაქანებული სახურავი, ფოთლები ცხელ ამინდში, coolness და freshness. კუნძული ჩამოყალიბდა, ვულკანური ქანების, ასე მიწა არის ძალიან ნაყოფიერი. საუკუნეების წინ არსებობდა, არაბულ დასახლებები, და ზოგიერთი ელემენტები შენობა უკვე შემონახული უძველესი დროიდან.

მასალები თემაზე

Inter'კარიერის DKNY
ზღაპრული სახლი Yves Saint Laurent
"დომინოს პრინციპი
იყიდება 20 წლის, Armani შექმნილი ნამდვილი ოაზისი მიმდებარე მთელი სახლი. აქ თქვენ შეგიძლიათ ნახოთ სხვადასხვა fanciful ხეები, ლამაზი ბუჩქი, thickets Jasmine, მკაცრი სილუეტები და კვიპაროსის ხეები და უძველესი ხეები ჩამოტანილი Sicily, და, რა თქმა უნდა, ადგილობრივი cacti.

ყოველწლიურად აქ ყველა განახლებები, რათა სახის makeover სახლში. ცოტა ხნის წინ განახლდა აუზი და სრულად განახლება ინტერ'EP, რომელიც გამოიყენება მრავალი line ნივთები Armani Casa. შექმნათ ჯორჯო ვილები მოწვეული ცნობილი იტალიელი არქიტექტორი Gabriella Junta. "ჩემი გადაწყვეტილება, დაქირავება ამ საქმეს Gabriella, განპირობებული იყო მრავალი ფაქტორით. პირველი, როგორც ადგილობრივი მკვიდრი კუნძული, ეს კარგად ესმის ბუნება და გარემო.

მეორე, მას აქვს თანდაყოლილი ნიჭი უნდა გვესმოდეს, გემო და საჭიროებებს მომხმარებელს, გარდამტეხი იდეები შევიდა რეალობა, რომელიც არის ბუნებრივი და მარტივი, მაგრამ ამ ბოლო ფუფუნება. კერძო სახლი ულამაზესი ასახავს საკუთარი ხედვა და ესთეტიკური სტილი. სახლში უნდა გრძნობდეს კომფორტულად და მარტივად. მე მიყვარს, როდესაც ადამიანი კარგავს SV'ურთიერთობა, ბუნება, ჩვენ ვსაუბრობთ, მასალა, ფერები და ფორმები. მე ბევრი სახლებში მთელს მსოფლიოში, და ყველა ისინი ერთმანეთისგან ძალიან განსხვავდება, მაგრამ თითოეული, საკუთარი გზა ასახავს ჩემი პიროვნების", - ამბობს Armani.

ამ სახლში ბევრი უპირატესობები, რომელიც სრულად სარგებლობს დიდი დიზაინერი. აქ ის გრძნობს, მშვიდი და მოდუნებული, მას შეუძლია შეაგროვოს შვებულებაში ყველა მისი შვიდი'Yu და, საბოლოოდ, იდეა, რომ თქვენ მრავალი მილის დაშორებით ცივილიზაციის, შეიძლება არა, მაგრამ გაიხარებს.

ხალხი ხშირად ვთხოვთ, ჯორჯო შეადარეთ მისი სახლი მილანში და სახლი, ფართი, რომელიც მან უპასუხა: "ეს ორი სახლები მთლიანად ორი სხვადასხვა ფუნქციები. მილანში მე მუშაობა ორშაბათი p'პარასკევს ძალიან დატვირთული გრაფიკი. მე შეიძლება დაისვენოთ, სახლში რომ დავბრუნდი, მუშაობა ორი წამი, იმიტომ, რომ მე ვარ გულში მილანში. Pantelleria არის ჩემი ზაფხულის თავშესაფარი, აქ ვატარებ მთელი თვის აგვისტო წლიდან წლამდე. მაგრამ ბოლო დროს დავიწყე უფრო მეტი დრო იქ ახლა მე იქ შაბათ გაზაფხულზე და შემოდგომაზე, მას შემდეგ, რაც ყველა ეს ყოველთვის თბილი ".

Pantelleria არის ადგილი, სადაც Armani შეგიძლიათ ნამდვილად დაისვენოთ. მისი დის ამბობს, რომ მან კი შეიცვალა სახე. ეს ადგილი მისცა მას გარკვეული იდეები, რომლებიც განხორციელებულია პროდუქცია Armani Casa. მაგრამ Armani ცდილობს შთაგონების არა მხოლოდ აქ, როგორც ჩანს, ეს ყველა ბუნებრივი გარემო - ზღვის, ქვა, ხე. მარტივი სუფთა ხაზები, ძვირფასი მასალები, უდავო ფუნქციონალური და კომფორტი - ეს არის ის ფილოსოფია, Armani Casa, შესანიშნავად მასში ვილა Armani კუნძულ Pantelleria.

ტექსტი: კსენია Romanova

წყარო: www2. iz-dom. webstroy. ru

წყარო: www. eremont. ru

No comments:

Post a Comment

Яндекс.Метрика