Sunday, March 30, 2014

ჯარიმა მესაზღვრეებმა 2006-11-02 14:46:46

მშენებლობა და რეკონსტრუქცია.








ჯარიმა მესაზღვრეებმა
2006-11-02 14:46:46

ლამაზი მყარი ღობე და ჭიშკარი არა მხოლოდ ფორმა, პირველი ხედი სხვათა შესახებ, რომელიც ცხოვრობს უკან ღობე, არამედ, რათა მოხერხებულობით'riding ტერიტორიაზე შეშფოთებულია უსაფრთხოების მფლობელი საიტი ან შენობაში.


თანამედროვე ბაზარზე სთავაზობს ბევრი ვარიანტები დიზაინი საშუალებებით, როგორც კერძო საკუთრებაში და სამრეწველო შენობები. მოდით ცდილობენ მესმის, თანამედროვე "კარიბჭე უამრავი".

ტიპოლოგია და კლასიფიკაცია
მართლაც მრავალფეროვანი კარიბჭე წარმოდგენილი უკრაინის ბაზარზე, ექსპერტები კლასიფიცირდება რამდენიმე კრიტერიუმის მიხედვით:
1. შემთხვევის ადგილზე მონტაჟი:
• ლიმიტი at'სათხილამურო ('დაშვების კარიბჭე);
• ლიმიტი at'შესვლის შენობა-ნაგებობა (საცხოვრებელი და სამრეწველო კარები).
2. გზით კონტროლის კარიბჭე:
• გაიხსნა ხელით;
• აღჭურვილი ავტომატიკისა.
3. ავტორი ტიპის შევსება ტანსაცმელს კარიბჭე:
• გოფრირებული ფურცელი;
• "სენდვიჩის"პანელები;
• combo;
• ხეები'IANA;
• wrought რკინის, და ა.შ
4. On კონსტრუქციული დახასიათება:
• swing;
• სექციური;
• მოცურების კარი (მოცურების, კონსოლი, მოცურების);
• rolevie;
• tilt-მდე (პანელი).
გრძელდება კარიბჭე - კლასიკური ვარიანტი'დაშვების კარიბჭე. ისინი მარტივი ინსტალაცია და ადვილი შენარჩუნება. კარი ფოთოლი შეიძლება იყოს wrought რკინის გისოსები, გოფრირებული ფურცელი, "..."-პანელი, ნებისმიერი კომბინაცია ეს მასალები, და ასე შემდეგ, ხშირად გრძელდება კარიბჭე აღჭურვილია ელექტრო მანქანა დისტანციური მართვით, უსაფრთხოების სისტემები და გახსნა.
ამ ტიპის კარიბჭე არის ყველაზე ფართოდ წარმოდგენილი უკრაინის ბაზარზე. ნაწილი განხორციელებული გრძელდება კარიბჭე დამზადებულია პატარა კომპანიები და არ აქვს რეგისტრირებული სავაჭრო ნიშანი. თუმცა, ერთად პროდუქტები "no name", უკრაინის ბაზრის კარიბჭე ცნობილია შიდა და უცხოელი მწარმოებლები: "PSV", "Krifel", "Lucon" (უკრაინა), და ა.შ
სექციური კარები ახლა ფართოდ გამოიყენება მრეწველობის და კერძო სექტორში. სტრუქტურულად ტილო, ამ ტიპის კარი შედგება რამდენიმე ნაწილისგან,'ამერიკის შეერთებული ერთმანეთთან გამოხატავდა loops. სასარგებლოდ სექციური კარები ამბობენ, კომფორტული და გამარტივებული მონტაჟი, უსაფრთხო ოპერაცია, საიმედო დაცვას გარჩევაში, რაციონალური სისტემის გახსნის, დიდი კარი დალუქვა, საიზოლაციო და სოლიდური გარეგნობის, კარიბჭე, ამ ტიპის რაიმე ოთახში. აზრით, მომხმარებელთა, ერთადერთი ნაკლი სექციური კარები, მათი ფასი (იხილეთ განყოფილება "ფასები").
როგორც წესი, სექციური კარები არის აწყობილი სენდვიჩის პანელების, სისქე 20 ან 40 მმ (45 მმ Novoferm), რომელიც მზადდება galvanized ფოლადის ტალღური ან plantactin ნიმუში და პოლიურეთანის,',, ერთიანი მიერ ქიმიური მეთოდი. მადლობა სტრუქტურა სექციები და დამაგრების multipoint ვერსია ნამუშევარი in the doorway, სექციური კარები აქვს მაღალი ხარისხის სტაბილურობა მექანიკური გავლენა და საიმედოდ დავიცვათ landlord ეხლა ვიზიტის intruders.
ამ ტიპის კარიბჭე ცნობილი უკრაინელი ბაზარზე ქვეშ შემდეგი ბრენდები: ჰერმან, Novoferm, Thermoline (გერმანია), კროუფორდი (შვედეთი), Wisniowski (პოლონეთი), "PSV", "Krifel", "Lucon" (უკრაინა), და ა.შ
მოცურების კარი, როგორც წესი, ლიმიტი at'ჩანაწერში ტერიტორიაზე. მთავარი "კოზირი" ამ ტიპის gate - არ სჭირდება დამატებითი სივრცე გახსნა უწოდებენ. გახსნის კარიბჭე არ guideways და არც ქვემოთ ან ზემოთ - ისინი slide მხარეს, თითქოს ჰაერში. ამიტომ, თუნდაც არასასურველი ამინდის პირობებში მოცურების კარი ღია ადვილად - ისინი არ არიან თავშეკავებული ძლიერი ქარი, არ არსებობს პრობლემები მართვის guideways ტალახში და promerzanija ლილვაკები.
კარი ფოთოლი შეიძლება იყოს sandwich-პანელი, gofrolist, გრილი, უნდა იყოს შემკული სხვადასხვა ელემენტების ან კომბინირებული.
უკრაინელი ბაზარზე თავად დაადასტურა, მოძრავი გეითსმა შემდეგი ბრენდები: PSV, Krifel, "Lucon" (უკრაინა), Wisniowski (პოლონეთი), და ა.შ
Rolevie კარიბჭე არის მითითებული, როგორც წესი, დაახლოებით სამრეწველო'საიტები მძიმე ტრაფიკი. ექსპერტები რეკომენდაციას, ვრცელდება ამ ტიპის კარების შესახებ,'ობიექტების მაღალი გახსნა. იმიტომ, რომ კარიბჭე ფოთოლი curl შევიდა შეთანხმება roll ზემოთ გახსნის, rolevie კარიბჭე მითითებული მაღაზიები, ჭერი რომელიც არსებობს მრავალი კომუნიკაციების ან მუშაობა ხიდი ამწეები. სხვა სიტყვებით, ისინი უნდა დამონტაჟდეს, სადაც გამოყენება შეუძლებელია სექციური კარები.
ეს კარიბჭე არის საკმაოდ მარტივი, მათი დიზაინი. ისინი შეგროვებული შედარებით მცირე რაოდენობის ელემენტები, მათი ეკონომიკური, საიმედო და repairability.
სახის დახმარება gate - მოძრავი grilles. ისინი გამოიყენება, ძირითადად, მიწისქვეშა და მრავალ-სართულიანი ავტოფარეხი, კომერციული ცენტრები და იმაზე,'ობიექტები, რომლებსაც აქვთ მაღალი უსაფრთხოების მოთხოვნები.
დიდი ასორტიმენტი rollover კარიბჭე წარმოადგენს უკრაინაში კომპანიის პროდუქტების "HORMANN" (გერმანია), Wisniowski (პოლონეთი), "Lucon" (უკრაინა), და ა.შ
Tilt-მდე (პანელი) კარიბჭე არის მითითებული, როგორც წესი, ავტოფარეხი. დიზაინი კარიბჭე შედგება მართკუთხა ქსოვილი (ფარი), ფარგლებში, სპეციალური მილები მართკუთხა განყოფილება: სისტემა წყლები ბალანსი და ელექტრომექანიკური დისკზე. კარი ფოთოლი შეიძლება იყოს დამზადებული გოფრირებული ფოლადის ან ხის. როგორც წესი, კარი ფოთოლი არის გამაგრებული ორი დამატებითი ვერტიკალური ბარები. როდესაც თქვენ გახსნა კარიბჭე ფარი, მოძრავი ლიანდაგზე, რომელიც დამონტაჟებულია პლასტმასის ლილვაკები, უკავია თანამდებობა ქვეშ, ჭერი ოთახი. სისტემის springs ერთად მოწყობილობა, დაცვა jamming მისი თითების, და ეხლა spring break გამარტივებული ოპერაცია (მაშინაც კი, როდესაც გახსნა / დახურვის კარიბჭე ხელით) და დააყენოთ ფარი ნებისმიერ შესაძლო სიტუაციაში. ამ ჭიშკართან ხშირად აღჭურვილია მექანიკური მოწყობილობა დაცვის გარჩევაში.
მიუხედავად იმისა, რომ საჰაერო კარიბჭე არ მოიგო პოპულარობით შიდა მომხმარებელს, ამ ტიპის კარიბჭე არის მოძრავი, რომ უკრაინის ქვეშ შემდეგი ბრენდები: Wisniowski (პოლონეთი), Novoferm (გერმანია), "Lucon" (უკრაინა).

მოცულობა და სტრუქტურა ბაზარზე
მიერ შეფასებებს ექსპერტები, გასულ წელს უკრაინაში განხორციელებული აქვს, დაახლოებით, 45-50 ათასი გეითსმა სულ $ 30-35 მილიონი
წარმომადგენლები, სხვადასხვა კომპანიებში მომუშავე "ვერსია" ბიზნეს, აღნიშნა, რომ უკრაინის ბაზრის კარიბჭე ნათლად არის დაყოფილი ორი დიდი, თითქმის არ დადგეს'ერთმანეთთან დაკავშირებული სეგმენტები: ტრადიციული და თანამედროვე კარიბჭე.
ტრადიციული მიზანი ექსპერტები ანიჭებენ დაბალი ტექნიკური პროდუქტები, უფრო ხშირად, "წარმოება" მეთოდი. ეს სეგმენტი იქმნება ძირითადად ხარჯზე ყველა ჩვეულებრივი at'შესასვლელი და ჭიშკარი, ავტოფარეხით, "არა სახელი". ექსპერტები შენიშვნა: მიუხედავად იმისა, რომ დღეს საერთო მოცულობის უკრაინის ბაზრის კარიბჭე, წილი ტრადიციული სტრუქტურები საკმაოდ მნიშვნელოვანი (დაახლოებით 80% ფიზიკური გამოხატვის და დაახლოებით 60% ნაღდი), განვითარების ამ სეგმენტის ბაზარზე არ შეიძლება მოუწოდა დინამიური. მოთხოვნა ტრადიციული კარიბჭე წლიდან წლამდე დაახლოებით იმავე დონეზე, და, ძირითადად, იმ პირობით, კერძო მომხმარებელთა რეგიონებში. მაშინ იქ არიან ის ადამიანები, რომლებიც ცხოვრობენ პატარა ქალაქებში და სოფლებში, უკრაინა და, სხვადასხვა მიზეზის გამო, არ არიან მზად ინვესტირებას დამატებითი ფულის ვერსია პროდუქცია. მოცულობა ამ სეგმენტის ბაზარზე შეფასებული ექსპერტების მიერ, დაახლოებით $ 17-20 მილიონი აზრით, ანალიტიკოსები, დონის მოთხოვნა ტრადიციული კარიბჭე 2002 წელს გაიზარდა არა უმეტეს 0, 5-2%, შედარებით, 2001. და ამ წლის, ქვეშ პროგნოზების ზოგიერთი ექსპერტები, მოცულობის გაყიდვების ტრადიციული კარიბჭე შეიძლება კი ოდნავ შემცირდა შედარებით, 2002.
ძალიან განსხვავებული დინამიკა შეიმჩნევა, სეგმენტი თანამედროვე ჭიშკარი, რომელიც მოიცავს მაღალტექნოლოგიური პროდუქციის ცნობილი უცხოური და ადგილობრივი მწარმოებლები. ასე რომ, ბოლო წლის, ზოგიერთი კომპანია სთავაზობს მომხმარებელს თანამედროვე ჭიშკარი, იყო შეუძლია გაზარდოს გაყიდვები თითქმის ორჯერ (შედარებით 2001). თუმცა, როგორც ექსპერტები აცხადებენ, საერთო ზრდა მოთხოვნა თანამედროვე ვერსია დიზაინი, დაახლოებით 20% - ით წელიწადში. დინამიური განვითარების ამ სეგმენტის უკრაინის ვერსია ბაზარზე განპირობებულია აქტიური სამრეწველო და კერძო მშენებლობა, რომელიც შენარჩუნებულია დედაქალაქში და ძირითად ქალაქებში. სპეციალისტების თქმით, 2002 წელს უკრაინაში განხორციელებული აქვს, დაახლოებით 10 ათასი თანამედროვე კარიბჭე (დაახლოებით $ 10-12 მილიონი

ბაზრის სტრუქტურა
ექსპერტების აზრით, სტრუქტურა, უკრაინის ბაზრის თანამედროვე კარიბჭე ასეთია. ლიდერი გაყიდვების არიან, რა თქმა უნდა, სექციური ავტოფარეხით და სამრეწველო კარიბჭე არის გამოყოფილი ამ ტიპის კარიბჭე ბაზრის 50-60%. ბაზრის წილი, მოძრავი გეითსმა ექსპერტების შეფასებით 15-20%, rollover - 10%, swing - 10% და მოხსნას-rotary - არა უმეტეს 2-3%.
ექსპერტების აზრით, დღეს უკრაინაში არის სწრაფად მზარდი მოთხოვნის სამრეწველო კარები. რამდენიმე წლის წინ, ბაზრის წილი მიერ ოკუპირებულ თანამედროვე ჭიშკარი, სამრეწველო შენობების, იყო მეტი, ვიდრე 5-8%. დღეს, ექსპერტების აზრით, იგი აღწევს დაახლოებით 20%.

კატეგორიები : ოპერატორები
მისი თქმით, ყველაზე კონსერვატიული შეფასებით, უკრაინაში არსებობს 100-ზე მეტი კომპანია, რომელიც დავდგეთ'ასოცირდება "ვერსია ბიზნესი." პირობითად ისინი შეიძლება კლასიფიცირებული როგორც ეს:
1. წარმომადგენლობითი ოფისები, უცხოელი მწარმოებლები კარიბჭე, რომელიც მიაწოდოს უკრაინის ბაზარზე მზა პროდუქტის (მაგალითად, უკრაინის წარმომადგენელი ოფისში გერმანული კომპანიის HORMANN), ან კომპონენტების (როგორიცაა წარმომადგენლობა უკრაინაში გერმანული კომპანიის ხელმძღვანელი სპექტრი Herberg კგ). წარმომადგენლობა, როგორც წესი, არ არიან, ტანსაცმელი, ბოლომდე მომხმარებელს - მათი ფუნქცია არის ფორმირებისა და განვითარების დილერის ქსელი.
2. ძირითად შიდა კომპანიების ჩართული წარმოების კარიბჭე მისი და უცხოური სასაქონლო ნიშნის იმპორტირებული კომპონენტები (მაგალითად: PSV, Torpal, Termoline-UA, Kartec და სხვები ) კომპანიების შედის ამ კატეგორიაში არის ასევე ფორმირების საკუთარი დილერის ქსელები, მაგრამ არ უნდა დაგვავიწყდეს, "მიაქციეთ ყურადღება" და ბოლოს სამომხმარებლო. სახელმწიფოს ბევრი ეს კომპანიები არიან ერთეულები, რომლებიც ჩართული მონტაჟი ვერსია პროდუქცია.
3. დილერები პირველი ორი კატეგორია. ეს ფირმები არიან ორიენტირებული დასასრულს მომხმარებელი. როგორც წესი, ისინი განახორციელოს მონტაჟი კარიბჭე და უზრუნველყოფს საგარანტიო მომსახურება, შეძენილი პროდუქტი. უმსხვილესი კომპანიები ამ კატეგორიაში საერთოდ მუშაობა რამდენიმე უცხოელი და შიდა პარტნიორებს იმისათვის, რომ საუკეთესოდ დააკმაყოფილოს კლიენტების მოთხოვნები. შორის კომპანიები ამ კატეგორიაში შედის: "TAKKO", "steelarm" - ს და სხვები
4. მწარმოებლები ტრადიციული კარიბჭე. როგორც წესი, ასეთი ოპერატორები არიან დაკავებული წარმოების კარიბჭე დროდადრო და მუშაობს პრინციპით "shod და დაივიწყებს". ყველაზე კომპანიას ამ კატეგორიაში არ არის "ტვირთი", თავად არც ასამბლეის პროდუქცია გაიყიდა, არც მის გარანტიის შემდგომი სერვისი.
ყველაზე გავლენიანი კომპანიები, "ადგენს ტონი" უკრაინის ბაზრის კარიბჭე, თქვენ შეიძლება მოვიყვანოთ შემდეგი კომპანიები: "TAKKO", კორპორაცია "Transexpo", "PSV", "APC კონტროლი", "TORPAL" და ა.შ

განაკვეთები
ღირებულება კარიბჭე დამოკიდებულია მრავალ პარამეტრებს, დიზაინი მახასიათებლები, წინაშე, ზომა კარიბჭე, აქსესუარები. საშუალოდ გრძელდება კარიბჭე ეღირება მომხმარებელს $ 200-400, rolevie - დაახლოებით $ 100/m2, სექციური და მოცურების დაახლოებით $ 1000.
2002 წელს, რამდენიმე კომპანიამ გაზრდილი ფასები წარმოდგენილი პროდუქცია შედარებით, ფასები 2001. როგორც ჩანს, დაახლოებით'გამონაკლისი მიზეზები ასეთი დინამიკა ფასები უკრაინაში დაფიქსირდა (უპასუხოდ მოთხოვნა არსებობს, რიგი ოპერატორები ბაზარზე იზრდება, ფასები ნედლეულის იგივე რჩება) - მაგრამ ფაქტი ფაქტად რჩება: ფასები უფრო მაღალია, დაახლოებით 3-5%. როგორ მოხდა,'გასარკვევად, ფასების ზრდა შეიძლება გამოწვეული იყოს ორი მიზეზის გამო. პირველი - განახლებული შემადგენლობა პროდუქცია (გასაგებია, რომ ახალი მოდელები, როგორც წესი, აქვს უკეთესი შესრულება და, შესაბამისად, უფრო ძვირი მოძველებული). მეორე არის "თამაში" გაცვლა სხვაობა (ეს არ არის საიდუმლო, რომ მიუხედავად იმისა, რომ მთელი ევროპა მუშაობს ევრო, მთავარი გაანგარიშება, ვალუტის ჩვენი ქვეყანა - აშშ დოლარი. შეცვლის შემდეგ თანაფარდობა "დოლარში / ევროში, ღირებულება კარიბჭე "ფიგურები", ბუნებრივია, გაიზარდა. ამდენად, ფასების ზრდა არის მხოლოდ შედეგი, მცირდება ღირებულება აშშ ვალუტაში).

მონტაჟი. მომსახურება. გარანტიას
სპეციალისტების განცხადებით, პრაქტიკულად, ყველა კაპიტალში უფასო მიწოდება კარიბჭე ფარგლებში კიევში. მაგრამ სამონტაჟო კარიბჭე, როგორც წესი, არ შედის ოთახის ღირებულებაში - საშუალოდ დამონტაჟების მომსახურების ექნება, "გადახდა" 10-20% მთლიანი ღირებულება მშენებლობა. რა თქმა უნდა, იმ შემთხვევაში, თუ მყიდველი არის დარწმუნებული, რომ ის შეძლებს სწორად განახორციელოს სამონტაჟო სამუშაოები მიერ საკუთარი ძალების ან დახმარებით "მეგობარი ზეინკალი", კომპანია-გამყიდველი არ იბადება. მაგრამ ამ შემთხვევაში შესახებ გარანტია შეიძინა კარიბჭე დაივიწყებს. სხვათა შორის, სტანდარტული საგარანტიო პერიოდი დამონტაჟებული კარიბჭე მერყეობს 1-დან 3 წლამდე.

მეთოდები გაყიდვების ხელშეწყობა
მისი თქმით, ყველაზე ოპერატორები, საუკეთესო სარეკლამო კომპანია, ფუნქციონირებს უკრაინული ბაზრის კარიბჭე - გაყიდვა, მაღალი ხარისხის პროდუქციის, ექსპერტი მონტაჟი და საიმედო მომსახურება გაყიდული კარიბჭე. დღეს ყველაზე სტაბილური ოპერაციული შიდა კომპანიები არიან დაკავებული ფორმირების დადებითი იმიჯი და ყურადღება მიაქციონ კლიენტებს ყველა ეტაპზე თანამშრომლობის, წინასაარჩევნო იყიდება საკონსულტაციო მომხმარებელს და დამთავრებული impeccable შესრულებას გარანტიის'ვალდებულებები. გულისთვის იუსტიციის აღსანიშნავია, რომ ფორმირების იმიჯი - ეს საკმაოდ რუტინული. ოდნავი ხელიდან ვერ "ძირს უთხრის" კომპანიის ძალისხმევა. ამიტომ, ის კომპანიები, რომლებიც ნამდვილად ვაფასებთ მათი ei'ორმოს, ცდილობენ არ შეასწოროს შეცდომები, და გააფრთხილოს მათ. საკმაოდ ნათელი მაგალითია ეს სტრატეგია ბაზარზე შეიძლება გამოცდილება დედაქალაქში კომპანია "TAKKO": სპეციალისტები კომპანია "გაიყვანა" პარტია კარიბჭე, რომელიც შეიძლება მომავალში მოიტანს დამატებითი პრობლემები შეიძინა საკუთარი ხალხის და შეცვალა არასანდო მოდელი დადასტურებული პროდუქცია. ყველა მუშაობს ჩანაცვლება კარიბჭე და აღჭურვილობა ჩატარდა სრულიად უფასოა და საკმაოდ მოკლე დროში. რა თქმა უნდა, ჩვენს ქვეყანაში, ასეთი სტრატეგია ქცევის კომპანია არის გამონაკლისი ვიდრე წესი. თუმცა, ყოფნა ასეთი ფირმები მაინც საშუალებას გვაძლევს იმედს, რომ ახლო მომავალში, უკრაინის ბაზრის კარიბჭე მიიღებს საკმაოდ "ცივილური" ფორმა.
ტრადიციული მეთოდები, სარეკლამო, კომპანია, რომლებიც ჩართული ვერსია ბიზნესი, ყველაზე ეფექტური მჯერა ჩატარება პირდაპირი მარკეტინგული აქციების და დასაქმების შესახებ, კომპანიები ბიზნეს, სპეციალიზებული და prasowych მედია ან ჩატარების სპეციალური სემინარები რეგიონალური დილერები და ინსტალატორები.
ყველაზე დიდი granary კომპანიებს მიიღონ აქტიური მონაწილეობა სხვადასხვა ინდუსტრიის და სპეციალიზებული გამოფენები. On რეაგირება ექსპერტები, მონაწილეობა გამოფენები საშუალებას არა მარტო "დანერგვა" სხვადასხვა კატეგორიის მომხმარებელთა მათი პროდუქცია, არამედ შესწავლა ცვლილებები ხდება ბაზარზე.

Avtomatika
ავტომატიკისა იყიდება ჭიშკარი ყოველ წელს სულ უფრო მეტად პოპულარული - ავტომატური actuators აღჭურვილია ორივე ახალი და უკვე "მუშაობდა" კარიბჭე. სპეციალისტების თქმით, ამ სექტორში "ვერსია" ბაზარზე ყველაზე დინამიურად განვითარებადი. მისი თქმით, ყველაზე მოკრძალებული შეფასებით, წლიური ზრდის გაყიდვების დონის ავტომატური "ჩაყრა" კარიბჭე არის მინიმუმ 30-40% - ს წელიწადში.
პრაქტიკულად ყველა, ავტომატიკა ხორციელდება უკრაინელი ბაზარზე უცხოური წარმოშობის." ლომის წილი პროდუქცია მიეწოდება ჩვენს ქვეყანას იტალია და გერმანია - ექსპერტების აზრით, ნახევარზე გაყიდვების უკრაინაში კარიბჭე ავტომატიკისა ხდება ამ ქვეყანაში. ნაწილი ბაზარზე არის გაყოფილი შორის დისკები აშშ, პოლონეთი, ბალტიის ქვეყნების და სკანდინავიაში.
ყველაზე მნიშვნელოვანი უკრაინის ბაზარზე ასეთი სავაჭრო ნიშნები, ავტომატიკისა იყიდება ჭიშკარი; "მოვიდა", "ლამაზი", "ზღვა", "ნეკნი", "FADINI" (იტალია), "HORMANN", "ოპერატორის" (გერმანია), "CRAWFORD" ( შვედეთი), და ა.შ
სამწუხაროდ, ავტომატიკისა იყიდება კარიბჭე "შიდა პროდიუსერი" პრაქტიკულად არ არის წარმოდგენილი შიდა ბაზარზე. უფრო მეტიც, ექსპერტების აზრით, მთავარი მიზეზი ასეთი მარცხი კერძო ბაზარზე არის დაავადებული-ითვლება მარკეტინგული პოლიტიკა და არასაკმარისი წარმოების მოცულობა, არა ხარისხი.

ღია პოლიციის
დღეს უკრაინის ბაზარზე ფართო სპექტრი ტექნიკის ავტომატიზაციის კარიბჭე სხვადასხვა ტიპის - swing, მოცურების კარი (მოცურების), სექციური, tilt-up, და ა.შ. ექსპერტები აღნიშნავენ, რომ დისკზე gate - არის პასუხისმგებელი სამუშაო. სანამ თქვენ აირჩიონ კონკრეტული დისკზე, თქვენ უნდა განიხილოს ბევრი ფაქტორი: ზომა კარიბჭე, მათი სტრუქტურა, წონა, განკუთვნილია გამოყენება, და ა.შ
ყველაზე ხშირად, პარამეტრების გათვალისწინებული ტექნიკური აღწერილობა მიზეზების გამო, უზრუნველყოფს მხოლოდ სავარაუდო იდეა შესაძლებლობები, გამოყენების სხვადასხვა მოდელების გარკვეული კარიბჭე. მაგალითად, ძალისხმევა, რომ უნდა შეიქმნას დისკზე openers swing კარი, დამოკიდებულია იმაზე, გეომეტრია, მისი დამაგრების, ხარისხის აღსრულების მარყუჟების, მშენებლობა ტანსაცმელს კარიბჭე. ეს ნიუანსი-დიდი სიმრავლე, ამიტომ ექსპერტები გირჩევენ, რომ ნდობა არჩევანის ავტომატიკა კონკრეტული კარიბჭე პროფესიონალები.
თუმცა, ექსპერტების აზრით, არსებობს ზოგადი პრინციპები შერჩევა ავტომატიკისა კონკრეტულ ტიპის კარიბჭე, რომელიც არ არის ზედმეტი იცოდეს ყველამ. ამდენად, უმრავლესობის მწარმოებლები ავტომატური დისკები კარიბჭე დაალაგეთ მათი პროდუქციის ინტენსივობის გამოყენება და პრინციპი ოპერაცია.
სარგებლობის შემდეგი სახის ვერსია ავტომატიზაციის:
• პირადი მოხმარებისთვის;
• ზოგადი გამოყენება;
• სამრეწველო პროგრამა.
Actuators პირადი მოხმარებისთვის არის განკუთვნილი აღჭურვილობა კერძო კარიბჭე ინტენსივობის გამოიყენოთ დაახლოებით 50 ციკლის დღეში.
Actuators საერთო სარგებლობის ოპტიმალური შეეფერება ავტომატიზაციის კარიბჭე ზოგადი გამოყენების დაბალი ინტენსივობის დროს დღე და მაღალი ინტენსივობის გარკვეულ დროს (მაგალითად დილით და საღამოს).
დისკები სამრეწველო განაცხადების გამოიყენება ავტომატიკა მძიმე და მსხვილი სამრეწველო კარები მაღალი ინტენსივობის გამოყენება მთელი დღის განმავლობაში.
პრინციპი ოპერაცია actuators არიან:
• ელექტრომექანიკური;
• ჰიდრავლიკური.
ელექტრომექანიკური დისკზე შეიცავს ელექტროძრავების, შეამცირა და ჭია მექანიზმი.
ჰიდრავლიკური მანქანა შედგება ელექტროძრავა, ტუმბო და ჰიდრავლიკური ცილინდრიანი, მდებარე ერთ-ერთი შენობა.
ექსპერტები რეკომენდაციას აღჭურვა მასიური ჭიშკარი ავტომატური ჰიდრავლიკური მანქანა, და ნათელი - ელექტრომექანიკური.
გარდა ამისა, მწარმოებლები კარიბჭე ავტომატიკისა გამოშვების ფორმები ავტომატიკა სხვადასხვა სახის კარიბჭე:
• actuators swing კარი;
• actuators მოცურების კარი;
• დისკები სექციური კარები;
• დისკები აწევის და მეტი კარები და ა.შ.,
ავტომატიკისა იყიდება ჭიშკარი, გარდა თავისი პირდაპირი მოვალეობები გახსნა/დახურვის სარქველები, შეუძლია შეასრულოს დამატებითი ფუნქციები. მაგალითად: on და off განათების სიმძლავრის რეგულირების წამყვანი, დამოკიდებულია წონის კარიბჭე, ხმისა ან სინათლის ცნობა იმის შესახებ, დასაწყისში მოძრაობა კარიბჭე. თანამედროვე ავტომატიკისა ხშირად აღჭურვილია ჩაშენებული ტაიმერი, რომლის კარი ღიაა ან დახურული. გარდა ამისა, დღეს Avtomatika უფრო უერთდება სახანძრო უსაფრთხოების სისტემები მართვის ცეცხლი კარიბჭე. უკრაინაში უკვე არსებობს მაგალითები ობიექტების კომპლექსური ინტეგრირებული ავტომატიკა.

Dockshelters
კომპანიები მუშაობენ, უკრაინის ბაზრის კარიბჭე, ცდილობენ ყოველ წელს გაფართოებას სპექტრი შესთავაზა პროდუქცია. როგორც ბოლო წლებში ყველაზე დინამიურად განვითარებადი სექტორი სამრეწველო კარიბჭე, ბევრი კომპანია გთავაზობთ ახალი პროდუქტების სამრეწველო პროგრამა. ეს არის dock თავშესაფარი გახსნა (dock თავშესაფრები), გაათანაბრა პლატფორმების, მაღალი სიჩქარით კარები და ა.შ.,
გაათანაბრა პლატფორმების აუცილებელია ასამბლეის შენობაში. მათ საშუალებას მოგცემთ ადვილად გადავლახოთ განსხვავება სიმაღლე შორის სართულზე სატვირთო და საწყობი სართული. არსებობს სამი ძირითადი ტიპის გაათანაბრა პლატფორმები: ჰიდრავლიკური retractable canopy, ჰიდროგამაძლიერებელი გამოხატავდა visor და მექანიკური.
Dockshelters ან, უბრალოდ, დოკის თავშესაფარი, ხელს უშლის penetration ცივი ან სითბოს დროს გატარება ოპერაციების, იცავს შენობის მტვერი, თოვლი, წვიმა და სხვა გარემოს ზემოქმედება. ბაზარზე სთავაზობს ორი სახის sealants გახსნა - გასაბერი და zapesochnyi.
მაღალი სიჩქარე მოქნილი კარიბჭე არის მოქნილი ფილმი ტილო, მჭიდრო კარკასი, smontyrovano წელს doorway. ასეთი კარები არის ოპტიმალური ვარიანტი ამისთვის ზონირების სხვადასხვა ადგილებში და თავიდან მოძრაობა ჰაერის მასების მეშვეობით doorway. მაღალი სიჩქარე გახსნა/დახურვის (up to 1 მ/წმ) ეფუძნება იმ ფაქტს, რომ მოქნილი ტილო მაღალი სიჩქარე ჭრილობა on ჰორიზონტალური shaft ავტომატური წამყვანი, ამით გახსნას doorway. ერთად თანაბრად მაღალი მაჩვენებელი ეს არის unwound, დახურვის, დიაფრაგმა.

ბაზრის პერსპექტივები
ექსპერტები მიიჩნევენ, რომ ადგენს და მრგვალი კომერციული და სამრეწველო მშენებლობა ამ წლის უკრაინის ბაზრის კარიბჭე "გაიზარდოს" მიერ დაახლოებით 25%. ზრდის დონეზე საზოგადოებრივი ინტერესი ვერსია პროდუქცია გამოიწვევს გამოჩენა უკრაინის ბაზარზე ახალი ევროპული ბრენდები. ექსპერტების აზრით, უკრაინაში შეიძლება ველოდოთ გამოჩენა პროდუქციის ქვეყნებში, აღმოსავლეთ ევროპისა და დსთ-ს. ფასები ყველაზე პოპულარული ტიპის კარიბჭე (სექციური, swing), შეიძლება იყოს უმნიშვნელო შემცირება (5-8%).
მოთხოვნის ზრდის კარიბჭე იქნება იწვევს ზრდა გაყიდვების კარიბჭე ავტომატიკა.

ექსპერტის აზრით
სერგეი Stetsenko, გენერალური დირექტორი, კომპანია "TAKKO"
დარწმუნებული ვარ, რომ მაშინაც კი, მას შემდეგ, რაც 10 წლის მანძილზე "ვერსია" ბიზნეს უკრაინაში არ შეიძლება ითქვას ego საბოლოოდ ფორმირების და სტრუქტურირება.
ცვლილებები, მათ შორის, ოპერატორები, ლიდერები ჯერ კიდევ შესაძლებელია, მაგრამ ყოველ წელს ეს იქნება ეს უფრო რთული. დღეს არსებობს ცნობილი საქმეებზე ზრუნვა "ბებერი" ოპერატორები და go-to-ბაზარზე "ახალი". ორივეს აქვს დადებითი და უარყოფითი მხარეები. ჩვენი კომპანიის მინდა იხილეთ კატეგორია "გამოცდილი".

ოლეგ Ostapchuk, აღმასრულებელი დირექტორი PSV
სჭირდება უკრაინის ბაზარზე თანამედროვე კარიბჭე (მაღალი-სექციური, მოცურების და სვინგის დიზაინით, ხშირად აღჭურვილია ავტომატიკისა), წლის წლის იზრდება. ყოველ წელს, ჩვენი კომპანია ზრდის პროდუქციის წარმოების მოცულობა კარიბჭე სხვადასხვა ტიპის. მისი თქმით, დაკვირვების ანალიტიკოსები, ყველაზე დინამიურად განვითარებადი სეგმენტი სამრეწველო კარები.
მიუხედავად იმისა, რომ ჯერ კიდევ მნიშვნელოვანი წილი უკრაინის ბაზარზე იმპორტირებული, ადგილობრივ მწარმოებლებს, რომლებიც თანდათან "მოიგე ადგილი მზის ქვეშ". ბევრი უკრაინელი მეწარმეებს უკვე ათვისებული წარმოების მაღალი ხარისხის კარიბჭე.
მე მჯერა, რომ უკრაინის პროდიუსერი აქვს გარკვეული უპირატესობა იმპორტიორი: პირველი, შიდა კარების ღირებულება სამომხმარებლო რამდენიმე იაფი იმპორტი. მეორეც, მშობიარობის დროს კარიბჭე არასტანდარტული ზომის made in უკრაინა გაცილებით ნაკლებია, ვიდრე მსგავსი პროდუქცია უცხოური წარმოების. მესამე, დაზიანების შემთხვევაში (მაგალითად, საავტომობილო, და ა.შ. ) შიდა კარების შეიძლება გარემონტდა ბევრად უფრო სწრაფად, ვიდრე იმპორტი.

Ocean Pavlenko, კომერციული დირექტორი "Elan"
დღეს უკრაინაში, ყველაზე ფართოდ წარმოდგენილი ოთხი ნიშნებია სისტემების ავტომატური კონტროლის კარიბჭე: ლამაზი, მოვიდა, MARANTEC და HORMANN. ფართო ასორტიმენტი, ამ მწარმოებლები, რომელსაც შეუძლია დააკმაყოფილოს ყველაზე მომთხოვნი მომხმარებელს.
Adaptability კარიბჭე ავტომატიკისა-კლიმატური პირობები, უკრაინა, ტექნიკური მახასიათებლები, მრავალფეროვანი დიზაინი და კომფორტი, რომ გახდეს მფლობელები ავტომატური ჭიშკარი გამოიწვიოს უფრო მეტად ხელშეწყობა "ი. ვორონოვი ავტომატიკა" უკრაინაში. შემიძლია ვთქვა, რომ ბოლო პერიოდში მოთხოვნა ავტომატური დისკები კარიბჭე, რა თქმა უნდა, გაიზარდა.

დიმიტრი Konoplitsky, და მარკეტინგის დეპარტამენტის შპს "steelarm" შპს.
უკრაინის ბაზარზე ავტომატური ჭიშკარი, ავტოფარეხით ცოტა ხნის წინ ჩაუტარდა შესამჩნევი ცვლილებები - შემოვიდა ბაზარზე, შიდა მწარმოებლები კარიბჭე იაფი საქონელი. თუმცა, მოთხოვნა იმპორტირებული პროდუქცია არ არის შემცირებული. ასე, მაგალითად, ჯერ კიდევ დიდი ნდობა მომხმარებელს გერმანული კარიბჭე, რომელიც აერთიანებს სტაბილური ხარისხი, საიმედოობა და მისაღები ფასი. პირობებში მაღალი კონკურსის შორის იმპორტირებული და უკრაინის პროდუქტები, წამყვანი პოზიცია ბაზარზე, არის კომპანია, რომელიც შეძლებს შესთავაზოს მომხმარებელს არ მხოლოდ იყიდება, კარიბჭე, მაგრამ მათი მონტაჟი, საგარანტიო მომსახურება. მთავარი კონკურენტული უპირატესობა მწარმოებელი კარიბჭე გახდება ავტორიზებული სერვის ცენტრი ფართო სპექტრი, სათადარიგო ნაწილები.
წყარო: მშენებლობა და რეკონსტრუქცია

წყარო: http://stroymart. com. ua

No comments:

Post a Comment

Яндекс.Метрика